'FC Twente mist geblesseerde Verhaegh; debuut Verdonk lonkt'

( 16 reacties)
'FC Twente mist geblesseerde Verhaegh; debuut Verdonk lonkt'

FC Twente speelt zondagmiddag in de thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk met twee andere vleugelverdedigers, dat meldt RTV Oost.

Naast José Matos is ook Paul Verhaegh, die in de rust uitviel tegen FC Groningen, geblesseerd. Het is niet duidelijk wat de rechtsback heeft, maar Verhaegh kan zondag niet in actie komen. Zijn situatie wordt van week tot week bekeken.

Verhaegh wordt tegen RKC Waalwijk vervangen door Julio Pleguezuelo, die ook inviel tegen FC Groningen. Op de linksbackpositie maakt Calvin Verdonk waarschijnlijk zijn basisdebuut. De vleugelverdediger komt op huurbasis over van Feyenoord en lijkt direct te starten. Trainer Gonzalo Garcia heeft Alexander Laukart achter de hand op de linskbackpositie.

Vermoedelijke opstelling FC Twente: Drommel; Julio, Bijen, Schenk, Verdonk; Roemeratoe, Selahi, Espinosa; Aitor, Vuckic en Nakamura.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Aug 2019 om 20:44
    • Quote van 16 Aug 2019 om 15:18
      Die Verdonk loopt dus bij ons in Enschede op het veld, met de kop in LA. En een stem van zijn zakwaarnemer in zijn oor ' doe het rustig aan'. Zodra het November is gaat die Verdonk echt niet harder lopen dan strikt nodig is.
      Posteer dan Lely daar dan, laat die gozer werken voor z'n geld! Heeft daar ooit verdienstelijk gespeeld. Aannemen, afleveren. Niets geks doen.
    Helemaal mee eens! Kansje geven, misschien een invalbeurt.
  • 16 Aug 2019 om 18:30
    • Quote van 16 Aug 2019 om 15:52
      Nee kerel hoe kun jr nou van de Lely op willen stellen? Dat moet je na het degradatiejaar, en de invalbeurt in de kkd toch niet meer willen?
    Oordeel toch niet zo, is nog niet zeker dat hij naar Amerika gaat.
    In een interview geeft hij aan dat het ook zo maar zou kunnen dat hij hier langer speelt.
  • 16 Aug 2019 om 16:03
    • Quote van 16 Aug 2019 om 15:52
      Nee kerel hoe kun jr nou van de Lely op willen stellen? Dat moet je na het degradatiejaar, en de invalbeurt in de kkd toch niet meer willen?
    Lely kan uitstekend meevoetballen. Moet het bij de basis houden, in de weg lopen, aannemen en vooral niet denken dat hij een man voorbij kan. In het degradatiejaar heb ik hem af en toe best wel redelijk zien spelen en over de flank redelijke aanvallen opgezet. Omdat Assaidi niet speelde.

    Ik weet het, het is een godsgruwelijk slecht voorstel, maar hij is er nu eenmaal, en heft ooit in de schaduw van groteren best verdienstelijk gespeeld, op links.

    We hebben nu toch zo'n G-Spot Trainer...…
  • 16 Aug 2019 om 15:52
    • Quote van 16 Aug 2019 om 15:18
      Die Verdonk loopt dus bij ons in Enschede op het veld, met de kop in LA. En een stem van zijn zakwaarnemer in zijn oor ' doe het rustig aan'. Zodra het November is gaat die Verdonk echt niet harder lopen dan strikt nodig is.
      Posteer dan Lely daar dan, laat die gozer werken voor z'n geld! Heeft daar ooit verdienstelijk gespeeld. Aannemen, afleveren. Niets geks doen.
    Nee kerel hoe kun jr nou van de Lely op willen stellen? Dat moet je na het degradatiejaar, en de invalbeurt in de kkd toch niet meer willen?
  • 16 Aug 2019 om 15:36
    • Quote van 16 Aug 2019 om 15:24
      Zet nog liever mijn schoonmoeder van 84 er neer dan v/d lesley alsjeblieft zeg!!! En geef Verdonk eerst eens een kans er zijn ook mensen met karakter die professioneel zijn en zich gewoon inzetten voor een club en de toekomst daar gescheiden van houden,eerst kijken dan pas oordelen!
    Tsja, ik zie gewoon een potentiele valkuil, en die benoem ik. Ik zeg nergens dat dit ook zo gaat zijn.

    Het is namelijk mens-eigen om in de laatste periode van aanwezigheid wat concentratie, productiviteit etc te verslappen (Zie Celina)..
  • 16 Aug 2019 om 15:28
    • Quote van 16 Aug 2019 om 15:12
      Aan de ene kant is het Garcia te prijzen dat hij Roemeratoe er niet meteen al na een paar wedstrijden naast zet... aan de andere kant voegt hij zeer weinig toe momenteel. Het is al schrijnend genoeg dat er niet beter is.
    Vind deze trainer helemaal een openbaring en verfrissend. Nieuwe spelers worden meteen gebruikt zie die jappanner en nu Verdonk! Al jaren lang kwamen er nieuwe spelers en moesten ze eerst 6 maand wennen,deze trainer bewijst wat een onzin dat is!!!
  • 16 Aug 2019 om 15:24
    • Quote van 16 Aug 2019 om 15:18
      Die Verdonk loopt dus bij ons in Enschede op het veld, met de kop in LA. En een stem van zijn zakwaarnemer in zijn oor ' doe het rustig aan'. Zodra het November is gaat die Verdonk echt niet harder lopen dan strikt nodig is.
      Posteer dan Lely daar dan, laat die gozer werken voor z'n geld! Heeft daar ooit verdienstelijk gespeeld. Aannemen, afleveren. Niets geks doen.
    Zet nog liever mijn schoonmoeder van 84 er neer dan v/d lesley alsjeblieft zeg!!! En geef Verdonk eerst eens een kans er zijn ook mensen met karakter die professioneel zijn en zich gewoon inzetten voor een club en de toekomst daar gescheiden van houden,eerst kijken dan pas oordelen!
  • 16 Aug 2019 om 15:24
    Benieuwd naar Verdonk, blijkbaar prima vooruitgegaan de laatste seizoenen. Is van de generatie Ter Avest, Drommel, Ould Chikh die samen een EK-finale gespeeld hebben in de onder 17. O.a. Bergwijn, Nouri, Frenkie de Jong(niet geselecteerd destijds) en v.d. Beek zijn ook van die lichting.
  • 16 Aug 2019 om 15:18
    Die Verdonk loopt dus bij ons in Enschede op het veld, met de kop in LA. En een stem van zijn zakwaarnemer in zijn oor ' doe het rustig aan'. Zodra het November is gaat die Verdonk echt niet harder lopen dan strikt nodig is.
    Posteer dan Lely daar dan, laat die gozer werken voor z'n geld! Heeft daar ooit verdienstelijk gespeeld. Aannemen, afleveren. Niets geks doen.
  • 16 Aug 2019 om 15:12
    • Quote van 16 Aug 2019 om 13:34
      Hoe zit het met Aburjania? Roemeratoe gewoon beter of niet fit?
    Aan de ene kant is het Garcia te prijzen dat hij Roemeratoe er niet meteen al na een paar wedstrijden naast zet... aan de andere kant voegt hij zeer weinig toe momenteel. Het is al schrijnend genoeg dat er niet beter is.
  • 16 Aug 2019 om 14:55
    • Quote van 16 Aug 2019 om 14:35
      Eigenlijk is het beter dat Verhaegh geblesseerd is. Voegt nog niet veel toe.
    Zou dat ook niet komen doordat hij nog niet fit is? De eerste berichten over Verhaegh waren heel veelbelovend over een mooi tandem met Aitor. Sinds ie is gaan kwakkelen is zijn spel ook achteruit gegaan.
  • 16 Aug 2019 om 14:35
    Eigenlijk is het beter dat Verhaegh geblesseerd is. Voegt nog niet veel toe.
  • 16 Aug 2019 om 14:09
    • Quote van 16 Aug 2019 om 14:02
      Beter, vond Alburjania tot nu toe eigenlijk helemaal niks van wat ik er van zag.
    Kan je nog niet echt zeggen als je kijkt op welke momenten en hoeveelheid minuten hij heeft ingevallen..
  • 16 Aug 2019 om 14:02
    • Quote van 16 Aug 2019 om 13:34
      Hoe zit het met Aburjania? Roemeratoe gewoon beter of niet fit?
    Beter, vond Alburjania tot nu toe eigenlijk helemaal niks van wat ik er van zag.
  • 16 Aug 2019 om 13:47
    Roemeratoe maakt op mij nog geen hele sterke indruk. Wel mooi dat jeugd wordt ingepast maar tegen Groningen wat het met Roemeratoe puinhoop
  • 16 Aug 2019 om 13:34
    Hoe zit het met Aburjania? Roemeratoe gewoon beter of niet fit?
vrijdag 20 september 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›