Verbazing over geblesseerde Matos: ''Heb niets aan hem gezien''

( 15 reacties)
Verbazing over geblesseerde Matos: ''Heb niets aan hem gezien''

José Matos heeft een zware knieblessure opgelopen. De vleugelverdediger raakte al voor rust geblesseerd tegen FC Groningen, maar speelde de wedstrijd wel uit.

Mark-Jan Fledderus is verbaasd als hij hoort wat er is gebeurd. "Ik heb niets aan hem gezien", zegt de technisch directeur van FC Groningen in gesprek met TC Tubantia. Fledderus liep als speler van Heracles Almelo in 2016 zelf een kruisbandblessure op.

Ook hij speelde de wedstrijd destijds uit. "Maar moet je niet zien hoe. Als ik een klein beetje kracht zette, klapte ik er door. Ik bleef staan, omdat er al drie keer was gewisseld. Maar ik kon geen bal meer raken", aldus Fledderus.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Aug 2019 om 22:35
    Off: donderdag een Europese wedstrijd in de veste! AZ gaat spelen tegen Antwerp.
  • 16 Aug 2019 om 22:26
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:24
      Is onderdeel van de onderhandelingen, ik denk niet dat Vitesse zomaar de Gelredome gaat verlaten.
    denk het ook maar geeft wel aan dat ze het ook niet makkelijk hebben .
  • 16 Aug 2019 om 22:24
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:21
      schuld van Vitesse nog groteraan die Rus ..zij ook geen eigen Stadion...Vitesse heeft trouwens huur van Stadion opgezegd per 2023...
    Is onderdeel van de onderhandelingen, ik denk niet dat Vitesse zomaar de Gelredome gaat verlaten.
  • 16 Aug 2019 om 22:21
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:14
      Tja, wat is verkoop.... Wij hangen erin voor 25 miljoen bij de gemeente. Sponsoren moeten bijspringen om 3 transfervrije spelers te kunnen "halen". 1 stap verwijderd van een "verkoop" als je het mij vraagt.
    schuld van Vitesse nog groteraan die Rus ..zij ook geen eigen Stadion...Vitesse heeft trouwens huur van Stadion opgezegd per 2023...
  • 16 Aug 2019 om 22:18
    • Quote van 16 Aug 2019 om 22:14
      Tja, wat is verkoop.... Wij hangen erin voor 25 miljoen bij de gemeente. Sponsoren moeten bijspringen om 3 transfervrije spelers te kunnen "halen". 1 stap verwijderd van een "verkoop" als je het mij vraagt.
    maar wij over de 20.000 scards in Arnhem nog geen 9000..heb van Ans trouwens begrepen dat Verkoop niet aan de orde is ..is andere constructie bij ons m.n. door de stichting FCT 65...
  • 16 Aug 2019 om 22:14
    • Quote van 16 Aug 2019 om 21:33
      naar onze FCT alleen al voor de sfeer..in Arnhem is doodlopend spoor krijg je als de club verkoopt
    Tja, wat is verkoop.... Wij hangen erin voor 25 miljoen bij de gemeente. Sponsoren moeten bijspringen om 3 transfervrije spelers te kunnen "halen". 1 stap verwijderd van een "verkoop" als je het mij vraagt.
  • 16 Aug 2019 om 22:04
    • Quote van 16 Aug 2019 om 21:39
      Yep 100% en ze zitten nu ook in zwaar weer hebben financieele problemen, ze kunnen daar echt nidt tippen aan ons wat sfeer, achterban, stadion, enz enz
    als die Rus zn verlies nermt dan is Vites er niet meer ..
  • 16 Aug 2019 om 21:39
    • Quote van 16 Aug 2019 om 21:33
      naar onze FCT alleen al voor de sfeer..in Arnhem is doodlopend spoor krijg je als de club verkoopt
    Yep 100% en ze zitten nu ook in zwaar weer hebben financieele problemen, ze kunnen daar echt nidt tippen aan ons wat sfeer, achterban, stadion, enz enz
  • 16 Aug 2019 om 21:39
    • Quote van 16 Aug 2019 om 21:02
      Volgens mij zit hij daar ook daarvoor.
    Dat zeg ik.
  • 16 Aug 2019 om 21:33
    • Quote van 16 Aug 2019 om 21:09
      Ja lege lelijke bak.
    naar onze FCT alleen al voor de sfeer..in Arnhem is doodlopend spoor krijg je als de club verkoopt
  • 16 Aug 2019 om 21:09
    • Quote van 16 Aug 2019 om 20:55
      grote kans dat je ze er zo tussen uit haalt ..weinig volk ..
    Ja lege lelijke bak.
  • 16 Aug 2019 om 21:02
    • Quote van 16 Aug 2019 om 21:01
      Ja, ik denk als eerbetoon. Curovic.
    Volgens mij zit hij daar ook daarvoor.
  • 16 Aug 2019 om 21:01
    • Quote van 16 Aug 2019 om 20:52
      Zag ik niet net Ted bij Vitesse naast Glen Helder zitten in Arnhem?
    Ja, ik denk als eerbetoon. Curovic.
  • 16 Aug 2019 om 20:55
    • Quote van 16 Aug 2019 om 20:52
      Zag ik niet net Ted bij Vitesse naast Glen Helder zitten in Arnhem?
    grote kans dat je ze er zo tussen uit haalt ..weinig volk ..
  • 16 Aug 2019 om 20:52
    Zag ik niet net Ted bij Vitesse naast Glen Helder zitten in Arnhem?
vrijdag 20 september 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›