Matos is optimistisch na operatie: ''I feel strong''

( 23 reacties)
Matos is optimistisch na operatie: ''I feel strong''

José Matos heeft zijn knieoperatie achter de rug, en het gaat goed met de linksback. Op Instagram schrijft hij dat hij zich goed voelt en ook uitkijkt om straks weer progressie te maken.

De verdediger liep de blessure op in de wedstrijd tegen FC Groningen. In het duel daarvoor, tegen PSV, stond Matos in de basis. In de twee duels die hij speelde gaf de linksback een assist.

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Aug 2019 om 13:55
    • Quote van 22 Aug 2019 om 07:22
      Ich auch, maar ik weet niet of er pyro komt. Ga er vanuit van niet.
    Via waar vertrek je ?
  • 22 Aug 2019 om 09:38
    • Quote van 22 Aug 2019 om 02:31
      Pyro actie in herenveen? Ben er namelijk zelf bij!
    Goed om te vermelden ook bijzonder slim
  • 22 Aug 2019 om 07:22
    • Quote van 22 Aug 2019 om 02:31
      Pyro actie in herenveen? Ben er namelijk zelf bij!
    Ich auch, maar ik weet niet of er pyro komt. Ga er vanuit van niet.
  • 22 Aug 2019 om 02:31
    Pyro actie in herenveen? Ben er namelijk zelf bij!
  • 22 Aug 2019 om 01:29
    Matos held
  • 21 Aug 2019 om 23:09
    • Quote van 21 Aug 2019 om 23:05
      ja weet ik maar dat betekend dat hij niet slecht is. Speelde voorbereiding met 1ste.
    Hij is zeker niet slecht, heeft idd de gehele voorbereiding met het eerste meegedaan en zit behoorlijk dicht tegen een vaste plek bij het eerste aan. Daarom is verhuur voor hem het beste
  • 21 Aug 2019 om 23:05
    • Quote van 21 Aug 2019 om 22:56
      Gaat om huur
    ja weet ik maar dat betekend dat hij niet slecht is. Speelde voorbereiding met 1ste.
  • 21 Aug 2019 om 22:59
    • Quote van 21 Aug 2019 om 22:55
      Welke positie speelt deze gast?
    Verdedigende middenvelder.
  • 21 Aug 2019 om 22:57
    • Quote van 21 Aug 2019 om 22:55
      Welke positie speelt deze gast?
    Op 6
  • 21 Aug 2019 om 22:56
    • Quote van 21 Aug 2019 om 22:53
      2.5 miljoen waard volgens transfermarkt.
    Gaat om huur
  • 21 Aug 2019 om 22:55
    Welke positie speelt deze gast?
  • 21 Aug 2019 om 22:55
    • Quote van 21 Aug 2019 om 22:53
      2.5 miljoen waard volgens transfermarkt.
    Is ook huur
  • 21 Aug 2019 om 22:53
    • Quote van 21 Aug 2019 om 22:43
      Sorry ik heb het al fout, Gladbach is nog in de race. Twente is echter de eerste keus van Oriol. Bron: gerardromero
    2.5 miljoen waard volgens transfermarkt.
  • 21 Aug 2019 om 22:43
    • Quote van 21 Aug 2019 om 22:40
      Het gaat alleen over verhuur,Barcelona wil hem niet verkopen,dus afwachten.
    Sorry ik heb het al fout, Gladbach is nog in de race. Twente is echter de eerste keus van Oriol. Bron: gerardromero
  • 21 Aug 2019 om 22:40
    • Quote van 21 Aug 2019 om 22:38
      Zover ik weet ja, het is tussen Utrecht en Twente. Als hij toch naar een Duitse ploeg gaat zit ik fout.
    Het gaat alleen over verhuur,Barcelona wil hem niet verkopen,dus afwachten.
  • 21 Aug 2019 om 22:38
    • Quote van 21 Aug 2019 om 22:37
      Dat kan ik nergens vinden,en de Duitse clubs dan,zijn die ook afgehaakt.
    Zover ik weet ja, het is tussen Utrecht en Twente. Als hij toch naar een Duitse ploeg gaat zit ik fout.
  • 21 Aug 2019 om 22:37
    • Quote van 21 Aug 2019 om 22:35
      Op dit moment zijn alleen Utrecht en Twente nog in de race.
    Dat kan ik nergens vinden,en de Duitse clubs dan,zijn die ook afgehaakt.
  • 21 Aug 2019 om 22:35
    • Quote van 21 Aug 2019 om 22:33
      PSV heeft zich ook gemeld bij Barcelona,en Utrecht heeft ook intresse.En Dusseldorf,Borussia Mönchengladbach, dus dat word geen FC Twente .
    Op dit moment zijn alleen Utrecht en Twente nog in de race.
  • 21 Aug 2019 om 22:33
    • Quote van 21 Aug 2019 om 22:21
      Off: Oriol Busquets(Barcelona b) wordt aan Twente gelinkt, moet kiezen tussen Twente en Utrecht. Bron: DiarioSport
    PSV heeft zich ook gemeld bij Barcelona,en Utrecht heeft ook intresse.En Dusseldorf,Borussia Mönchengladbach, dus dat word geen FC Twente .
  • 21 Aug 2019 om 22:31
    • Quote van 21 Aug 2019 om 22:21
      Familie van?
    Nee, veel Catalanen heten Busquets
  • 21 Aug 2019 om 22:21
    • Quote van 21 Aug 2019 om 22:21
      Off: Oriol Busquets(Barcelona b) wordt aan Twente gelinkt, moet kiezen tussen Twente en Utrecht. Bron: DiarioSport
    Familie van?
  • 21 Aug 2019 om 22:21
    Off: Oriol Busquets(Barcelona b) wordt aan Twente gelinkt, moet kiezen tussen Twente en Utrecht. Bron: DiarioSport
  • 21 Aug 2019 om 21:51
    Fijn voor hem. Hopend op een snel herstel, ondanks dat hij niet meer terugkeert.
vrijdag 20 september 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›