Verdonk: ''FC Twente een mooiere en grotere club dan FC Utrecht''

( 9 reacties)
Verdonk: ''FC Twente een mooiere en grotere club dan FC Utrecht''

FC Twente versterkte zich vorige week met Calvin Verdonk. De vleugelverdediger kwam op huurbasis over van Feyenoord, maar kon in de Eredivisie ook voor andere clubs kiezen.

"Voor mij was FC Twente de grootste club die er in Nederland kwam", vertelt Verdonk in gesprek met 1Twente. "Ik heb ook met John van den Brom van FC Utrecht gesproken en met Willem II. Ik vind FC Twente een mooiere en grotere club dan FC Utrecht."

Verdonk sprak met onder meer voormalig FC Twente-speler Cuco Martina, maar ook met Nick Marsman, die bij zowel FC Twente als FC Utrecht speelde. "Nick zei ook gelijk dat ik het moest doen. En ik heb het er ook met Renato Tapia over gehad, die zei hetzelfde. Ze vonden dat FC Twente heel goed bij mij paste, ook met mijn speelstijl", aldus de linksback.

Verdonk verkast na een half jaar waarschijnlijk naar LA Galaxy, maar kan het seizoen ook in Enschede afmaken. "Dat weet ik eigenlijk niet, maar dan plak ik er denk ik nog een half jaar op huurbasis aan vast. Dat is ook nog niet helemaal duidelijk voor mijzelf. Wat ik heb aangegeven is dat, als het niet doorgaat, ik hier een jaar kan blijven", besluit hij.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Aug 2019 om 21:01
    • Quote van 22 Aug 2019 om 22:53
      Verdonk staat onder contract bij Feyenoord. Bij een keuze aan welke club hij verhuurd wordt speelt salaris dus geen enkele rol.
    Je hebt gelijk Pol! maar bedoelde dit in zijn algemeenheid
  • 22 Aug 2019 om 22:53
    • Quote van 22 Aug 2019 om 18:31
      En als je 500 euro p/m meer had gekregen bij FCU had je daar getekend en geroepen dat alles in Utrecht geweldig is. Half jaar tekenen is gewoon presteren en verder niet te veel logos kussen aub.
    Verdonk staat onder contract bij Feyenoord. Bij een keuze aan welke club hij verhuurd wordt speelt salaris dus geen enkele rol.
  • 22 Aug 2019 om 20:02
    • Quote van 22 Aug 2019 om 18:37
      Dat geldt dan dus voor alle spelers met uitzondering van Brama.
    En Bijen..
  • 22 Aug 2019 om 18:57
    • Quote van 22 Aug 2019 om 18:31
      En als je 500 euro p/m meer had gekregen bij FCU had je daar getekend en geroepen dat alles in Utrecht geweldig is. Half jaar tekenen is gewoon presteren en verder niet te veel logos kussen aub.
    Ze krijgen sowieso een hoog salaris. Dan liever elke twee weken voor 30.000 man spelen.
  • 22 Aug 2019 om 18:37
    • Quote van 22 Aug 2019 om 18:31
      En als je 500 euro p/m meer had gekregen bij FCU had je daar getekend en geroepen dat alles in Utrecht geweldig is. Half jaar tekenen is gewoon presteren en verder niet te veel logos kussen aub.
    Dat geldt dan dus voor alle spelers met uitzondering van Brama.
  • 22 Aug 2019 om 18:31
    En als je 500 euro p/m meer had gekregen bij FCU had je daar getekend en geroepen dat alles in Utrecht geweldig is. Half jaar tekenen is gewoon presteren en verder niet te veel logos kussen aub.
  • 22 Aug 2019 om 18:26
    Logisch :-)
  • 22 Aug 2019 om 18:25
    Heel sterk punt!
  • 22 Aug 2019 om 17:46
    Zo is dat mien jong!
vrijdag 20 september 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›