Rutten: ''Bij FC Twente zitten veel successupporters in het stadion'' FC Twente profiteert mee van transfer Ziyech naar Chelsea Nkufo: ''Mijn doel is weer terug te keren bij FC Twente'' Rutten duidelijk: ''Ben tegen de constructie met Heracles Almelo'' 'FC Twente kan tonnen aan televisiegelden mislopen bij besluit FOX'

Jansen ziet sterk FC Twente: ''Dat spreekt me wel aan''

11
Jansen ziet sterk FC Twente: ''Dat spreekt me wel aan''

FC Twente neemt het zaterdag op tegen SC Heerenveen. Johnny Jansen, trainer van de Friezen, wil zich revancheren van de nederlaag tegen FC Emmen van vorige week.

"Ik heb het idee dat ze er goed met de tegenvaller omgaan, er is afgelopen week in ieder geval prima getraind", begint Jansen op de website van SC Heerenveen. "We willen spektakel bieden en het publiek achter ons krijgen. Op de training heb ik gezien dat we weer stapjes hebben gemaakt."

Jansen is in de eerste wedstrijden van het seizoen onder de indruk geraakt van FC Twente. "Hoe ze aan voetballen toe willen komen spreekt me wel aan", vervolgt hij. "Het is een hele leuke ploeg met een goede bezetting op de vleugels en veel beweging op het middenveld. Voorin hebben ze met Nakamura en Vuckic spelers lopen die we in de gaten moeten houden."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Aug 2019 om 10:53
    • Quote van 23 Aug 2019 om 20:48
      Kan niet, UT is al fan van Leipzig ;)
    Hahaha
  • 23 Aug 2019 om 21:20
    • Quote van 23 Aug 2019 om 21:08
      Wie of wat ben jij dan?
    Geen Rob Huis.....
  • 23 Aug 2019 om 21:19
    • Quote van 23 Aug 2019 om 21:07
      En jij denkt dat hij in de veste komt? Vraag het hem maar eens wanneer dat voor het laatst was.
    Dat weet ik Messi, en dan lopen zeiken over het YNWA?
  • 23 Aug 2019 om 21:11
    Ik verwacht 3 Putten voor FCT; ik denk dat we uit sterker zijn dan thuis; we hoeven het spel niet te maken uit
  • 23 Aug 2019 om 21:08
    • Quote van 23 Aug 2019 om 20:44
      Klopt UT.


      FC Koln ligt in de Keulen....de Veste staat in Enschede. De afstand bedraagt dus een dikke 178 kilometer.


      Zeik toch niet altijd zo vent. Als jij een liedje leuker vindt, dan ga je toch lekker FC Koln supporten?
    Wie of wat ben jij dan?
  • 23 Aug 2019 om 21:07
    • Quote van 23 Aug 2019 om 21:02
      Stop dan gewoon de vingers in je oren joh.....
    En jij denkt dat hij in de veste komt? Vraag het hem maar eens wanneer dat voor het laatst was.
  • 23 Aug 2019 om 21:02
    • Quote van 23 Aug 2019 om 20:53
      Is niet zeiken hoor. De werkelijkheid. Dat hele Youll Never walk alone is een groter flater. Het heeft ooit beter geklonken in de Veste. De laatste tijd niet meer.
    Stop dan gewoon de vingers in je oren joh.....
  • 23 Aug 2019 om 20:53
    • Quote van 23 Aug 2019 om 20:44
      Klopt UT.


      FC Koln ligt in de Keulen....de Veste staat in Enschede. De afstand bedraagt dus een dikke 178 kilometer.


      Zeik toch niet altijd zo vent. Als jij een liedje leuker vindt, dan ga je toch lekker FC Koln supporten?
    Is niet zeiken hoor. De werkelijkheid. Dat hele Youll Never walk alone is een groter flater. Het heeft ooit beter geklonken in de Veste. De laatste tijd niet meer.
  • 23 Aug 2019 om 20:48
    • Quote van 23 Aug 2019 om 20:44
      Klopt UT.


      FC Koln ligt in de Keulen....de Veste staat in Enschede. De afstand bedraagt dus een dikke 178 kilometer.


      Zeik toch niet altijd zo vent. Als jij een liedje leuker vindt, dan ga je toch lekker FC Koln supporten?
    Kan niet, UT is al fan van Leipzig ;)
  • 23 Aug 2019 om 20:44
    • Quote van 23 Aug 2019 om 20:32
      Het opkomst lied van FC Koln. Mooi om te zien als iedereen met een club lied meezingt. #KolnDortmund. Daar staat Youl'l Never wakk alone ver van af in de Grolsch Veste.
    Klopt UT.


    FC Koln ligt in de Keulen....de Veste staat in Enschede. De afstand bedraagt dus een dikke 178 kilometer.


    Zeik toch niet altijd zo vent. Als jij een liedje leuker vindt, dan ga je toch lekker FC Koln supporten?
  • 23 Aug 2019 om 20:32
    Het opkomst lied van FC Koln. Mooi om te zien als iedereen met een club lied meezingt. #KolnDortmund. Daar staat Youl'l Never wakk alone ver van af in de Grolsch Veste.