Bruijn baalt: ''We waren gewoon beter, dat is duidelijk''

( 40 reacties)
Bruijn baalt: ''We waren gewoon beter, dat is duidelijk''

Jordy Bruijn baalt dat SC Heerenveen niet de tweede zege van het seizoen heeft kunnen boeken. Tegen FC Twente bleef de ploeg steken op een doelpuntloos gelijkspel.

"Ik denk dat wij deze wedstrijd hadden moeten winnen", begint Bruijn in gesprek met de NOS. "Ik heb zelf een aantal grote kansen gemist. Die ballen moeten erin."

Volgens Bruijn verdiende SC Heerenveen het om de drie punten te pakken tegen de promovendus. "We waren gewoon beter, dat is duidelijk", besluit de middenvelder.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Aug 2019 om 12:24
    • Quote van 26 Aug 2019 om 11:50
      Klopt helemaal, en daarom begrijp ik dan ook niet echt dat UT van alles blijft roepen, terwijl hij dit....volgens mij.....ook gewoon allemaal weet.


      Tedjen heeft geen geldboompje op zijn kantoor. ;)
    Nog een week de tijd. We gaan het voor de rest wel zien. Als Boere besluit te vertrekken is het wel een zegen voor onze club. Twee jaar de kans gehad, maar kan het niet waarmaken.
  • 26 Aug 2019 om 11:50
    • Quote van 26 Aug 2019 om 11:39
      Hölscher heeft niet zo'n gek groot contract. Je vergeet Brondeel, die heeft het beste contract van de hele selectie.
    Klopt helemaal, en daarom begrijp ik dan ook niet echt dat UT van alles blijft roepen, terwijl hij dit....volgens mij.....ook gewoon allemaal weet.


    Tedjen heeft geen geldboompje op zijn kantoor. ;)
  • 26 Aug 2019 om 11:39
    • Quote van 26 Aug 2019 om 11:23
      Als Boere vertrekt, dan komt er sowieso een spits bij...mits de markt dan nog open is, anders wordt het in de winterstop. Maar ook Lely, Oosterwijk, Jelle en Tim drukken nog behoorlijk op het salarishuis.
    Hölscher heeft niet zo'n gek groot contract. Je vergeet Brondeel, die heeft het beste contract van de hele selectie.
  • 26 Aug 2019 om 11:23
    • Quote van 26 Aug 2019 om 10:54
      Twente moet toch altijd meer salaris kunnen bieden, dan wat Zwolle kan bieden? Ik meen nog laatst te lezen In de media, daar werd nog gerept dat we een middenmoot salarishuis hebben. Als Boere of Oosterwijk vertrekt, mag er wel 1 vervanger komen.
    Als Boere vertrekt, dan komt er sowieso een spits bij...mits de markt dan nog open is, anders wordt het in de winterstop. Maar ook Lely, Oosterwijk, Jelle en Tim drukken nog behoorlijk op het salarishuis.
  • 26 Aug 2019 om 11:19
    • Quote van 26 Aug 2019 om 10:54
      Twente moet toch altijd meer salaris kunnen bieden, dan wat Zwolle kan bieden? Ik meen nog laatst te lezen In de media, daar werd nog gerept dat we een middenmoot salarishuis hebben. Als Boere of Oosterwijk vertrekt, mag er wel 1 vervanger komen.
    Hij legt net uit waarom dat niet zo is....
  • 26 Aug 2019 om 10:54
    • Quote van 26 Aug 2019 om 09:59
      Hoeveel geld is er (nog) beschikbaar? Hoeveel moest Andrej Novakovic kosten, en wat wilde hij verdienen?

      Hoeveel spöllers lopen hier nog rond die een godsvermogen aan salaris opstrijken? Kampt PEC met dit zelfde probleem....hebben die ook een 'Tom Boere, Pietertje Oosterwijk, Hölscher, van der Heyden en Lely' rondlopen....spelers die ook betaald moeten worden maar te zwak zijn voor de selectie?
    Twente moet toch altijd meer salaris kunnen bieden, dan wat Zwolle kan bieden? Ik meen nog laatst te lezen In de media, daar werd nog gerept dat we een middenmoot salarishuis hebben. Als Boere of Oosterwijk vertrekt, mag er wel 1 vervanger komen.
  • 26 Aug 2019 om 09:59
    • Quote van 26 Aug 2019 om 09:36
      Wil je niet zo bijdehand doen. We zitten hier op een forum, waarin iedereen zijn of haar mening kan uiten. Als je het niet aan staat, Dan lees je er maar overheen. Twente zit al jaren te klooien met spitsen. Word tijd dat er een eentje komt.
    Hoeveel geld is er (nog) beschikbaar? Hoeveel moest Andrej Novakovic kosten, en wat wilde hij verdienen?

    Hoeveel spöllers lopen hier nog rond die een godsvermogen aan salaris opstrijken? Kampt PEC met dit zelfde probleem....hebben die ook een 'Tom Boere, Pietertje Oosterwijk, Hölscher, van der Heyden en Lely' rondlopen....spelers die ook betaald moeten worden maar te zwak zijn voor de selectie?
  • 26 Aug 2019 om 09:44
    • Quote van 25 Aug 2019 om 23:14
      Ikzeg. Hoe je het ook bekijkt het is gewoon verschrikkelijk goed om uit tegen heren veen 1 punt mee te nemen naar Enschede. Als ze hier komen gaan wij gewoon winnen en dan zeggen ze nog wij waren beter. Er is een gezegde wie meer goals maakt als de tegenstander heeft gewonnen en wie er ook spreekt wij waren toch beter maar geen 3 punten want de tegenstander maakte er 1 meer.
    Heb je de tabletten op?
  • 26 Aug 2019 om 09:42
    • Quote van 26 Aug 2019 om 09:36
      Wil je niet zo bijdehand doen. We zitten hier op een forum, waarin iedereen zijn of haar mening kan uiten. Als je het niet aan staat, Dan lees je er maar overheen. Twente zit al jaren te klooien met spitsen. Word tijd dat er een eentje komt.
    Dat klopt en niet iemand die van puur glas is en wat weer puur gokken en afwachten is. Dan een pure middenvelder (tevens de beste die we hebben) in de spits zetten terwijl het midden veld totaal niet draait.
  • 26 Aug 2019 om 09:36
    • Quote van 26 Aug 2019 om 08:56
      Zit niet zo te janken vent......


      Heeft Tedjen een geldboompje om elke binnenlandse transfer te voorkomen?
    Wil je niet zo bijdehand doen. We zitten hier op een forum, waarin iedereen zijn of haar mening kan uiten. Als je het niet aan staat, Dan lees je er maar overheen. Twente zit al jaren te klooien met spitsen. Word tijd dat er een eentje komt.
  • 26 Aug 2019 om 08:59
    • Quote van 25 Aug 2019 om 23:14
      Ikzeg. Hoe je het ook bekijkt het is gewoon verschrikkelijk goed om uit tegen heren veen 1 punt mee te nemen naar Enschede. Als ze hier komen gaan wij gewoon winnen en dan zeggen ze nog wij waren beter. Er is een gezegde wie meer goals maakt als de tegenstander heeft gewonnen en wie er ook spreekt wij waren toch beter maar geen 3 punten want de tegenstander maakte er 1 meer.
    Is dat een gezegde ja? Nooit eerder gehoord. Een feit dat Wel
  • 26 Aug 2019 om 08:56
    • Quote van 25 Aug 2019 om 23:32
      Offtopic: Andrej Novakovic in de belangstelling van Zwolle dus. Bron: De stentor. Hopelijk steekt TvL hier een stokje voor. Laat het niet gebeuren Ted!
    Zit niet zo te janken vent......


    Heeft Tedjen een geldboompje om elke binnenlandse transfer te voorkomen?
  • 26 Aug 2019 om 08:53
    Laat Veldwijk maar deze kant op komen, dis is nu 4e keus bij Sparta geworden
  • 26 Aug 2019 om 00:37
    • Quote van 25 Aug 2019 om 23:32
      Offtopic: Andrej Novakovic in de belangstelling van Zwolle dus. Bron: De stentor. Hopelijk steekt TvL hier een stokje voor. Laat het niet gebeuren Ted!
    Volgens Voetbalprimeur ook.
  • 25 Aug 2019 om 23:32
    Offtopic: Andrej Novakovic in de belangstelling van Zwolle dus. Bron: De stentor. Hopelijk steekt TvL hier een stokje voor. Laat het niet gebeuren Ted!
  • 25 Aug 2019 om 23:14
    Ikzeg. Hoe je het ook bekijkt het is gewoon verschrikkelijk goed om uit tegen heren veen 1 punt mee te nemen naar Enschede. Als ze hier komen gaan wij gewoon winnen en dan zeggen ze nog wij waren beter. Er is een gezegde wie meer goals maakt als de tegenstander heeft gewonnen en wie er ook spreekt wij waren toch beter maar geen 3 punten want de tegenstander maakte er 1 meer.
  • 25 Aug 2019 om 23:06
    Denk dat Oosterwijk wordt verhuurd idd en Boere blijft waarschijnlijk..
  • 25 Aug 2019 om 22:24
    • Quote van 25 Aug 2019 om 22:15
      Dan moet er eerst interesse zijn voordat ze weggaan. Oosterwijk is veel te duur voor de kkd ploegen en de eredivisie ploegen willen hem niet. Hopen dat er een buitenlandse ploeg hapt ofzo. Boere heb ik wel vertrouwen in dat er een ploeg komt.
    Het kan zijn dat er achter de schermen al beslissingen zijn genomen. Waarop de staf en TD al op anticipeert. Het is de laatste week voor een speler om te muteren. Vaak gaat de gedachte spelen bij een speler om eieren te kiezen in plaats van geld.
  • 25 Aug 2019 om 22:18
    • Quote van 25 Aug 2019 om 22:15
      Dan moet er eerst interesse zijn voordat ze weggaan. Oosterwijk is veel te duur voor de kkd ploegen en de eredivisie ploegen willen hem niet. Hopen dat er een buitenlandse ploeg hapt ofzo. Boere heb ik wel vertrouwen in dat er een ploeg komt.
    Oosterwijk wordt misschien verhuurt, zelf twijfelt hij nog.
  • 25 Aug 2019 om 22:15
    • Quote van 25 Aug 2019 om 22:04
      Hoe lang zijn zij er nog? 1 jaar blijven is weg voetbal carriere. Met name Oosterwijk.
    Dan moet er eerst interesse zijn voordat ze weggaan. Oosterwijk is veel te duur voor de kkd ploegen en de eredivisie ploegen willen hem niet. Hopen dat er een buitenlandse ploeg hapt ofzo. Boere heb ik wel vertrouwen in dat er een ploeg komt.
  • 25 Aug 2019 om 22:13
    • Quote van 25 Aug 2019 om 22:09
      Hoezo? Boere zat niet eens bij de wedstrijdselectie afgelopen Zaterdag? Die praat al met andere clubs? Kans zit er dik in dat die weggaat.
    Zat gewoon bij de selectie gisteren. Heeft 90 minuten op de bank gezeten.
  • 25 Aug 2019 om 22:10
    • Quote van 25 Aug 2019 om 22:09
      Hoezo? Boere zat niet eens bij de wedstrijdselectie afgelopen Zaterdag? Die praat al met andere clubs? Kans zit er dik in dat die weggaat.
    Zat wel bij de selectie...
  • 25 Aug 2019 om 22:09
    • Quote van 25 Aug 2019 om 21:40
      Zal wel niet kloppen. Zolang boere en oosterwijk hier nog rond lopen komt er geen spits bij.
    Hoezo? Boere zat niet eens bij de wedstrijdselectie afgelopen Zaterdag? Die praat al met andere clubs? Kans zit er dik in dat die weggaat.
  • 25 Aug 2019 om 22:07
    • Quote van 25 Aug 2019 om 22:04
      Hoe lang zijn zij er nog? 1 jaar blijven is weg voetbal carriere. Met name Oosterwijk.
    mee eens beter is dat ze ergens spelen
  • 25 Aug 2019 om 22:04
    • Quote van 25 Aug 2019 om 21:40
      Zal wel niet kloppen. Zolang boere en oosterwijk hier nog rond lopen komt er geen spits bij.
    Hoe lang zijn zij er nog? 1 jaar blijven is weg voetbal carriere. Met name Oosterwijk.
  • 25 Aug 2019 om 22:00
    • Quote van 25 Aug 2019 om 21:58
      Vorig jaar toch Fortuna Sittard.. niet echt een versterking vind ik Ten opzichte van boere
    Ik vind het zeker wel een welkome versterking, lang, best behendig en een afmaker.
  • 25 Aug 2019 om 21:58
    Vorig jaar toch Fortuna Sittard.. niet echt een versterking vind ik Ten opzichte van boere
  • 25 Aug 2019 om 21:52
    • Quote van 25 Aug 2019 om 21:51
      jij zit toch in Utrecht ..niet in Eanske
    Of ik in Utrecht of Eanske zit. Doet de vraag er toe?
  • 25 Aug 2019 om 21:51
    • Quote van 25 Aug 2019 om 21:28
      Offtopic: Spits Andrej Novakovic zou met zijn zaakwaarnemer in Enschede zijn volgens insiders op het andere forum. Contract tot 2020. 1,93 M.
    jij zit toch in Utrecht ..niet in Eanske
  • 25 Aug 2019 om 21:40
    • Quote van 25 Aug 2019 om 21:28
      Offtopic: Spits Andrej Novakovic zou met zijn zaakwaarnemer in Enschede zijn volgens insiders op het andere forum. Contract tot 2020. 1,93 M.
    Zal wel niet kloppen. Zolang boere en oosterwijk hier nog rond lopen komt er geen spits bij.
  • 25 Aug 2019 om 21:28
    • Quote van 25 Aug 2019 om 21:28
      Offtopic: Spits Andrej Novakovic zou met zijn zaakwaarnemer in Enschede zijn volgens insiders op het andere forum. Contract tot 2020. 1,93 M.
    Insiders? blackspeed is niet bepaald een insider...
  • 25 Aug 2019 om 21:28
    Offtopic: Spits Andrej Novakovic zou met zijn zaakwaarnemer in Enschede zijn volgens insiders op het andere forum. Contract tot 2020. 1,93 M.
  • 25 Aug 2019 om 21:14
    • Quote van 25 Aug 2019 om 18:52
      Als dit andersom was geweest had jij ook gebaald. Dit was gewoon een logische reactie
    Gehaald ja maar had gezegt dat wij te kort schoten door weer zonder echte spits te spelen als je nl niet scoort is de eindstand terecht!
  • 25 Aug 2019 om 20:50
    • Quote van 25 Aug 2019 om 20:41
      Off: komt die busquets nog of hoe zit dat
    Morgen komt hij. Het is voor 100% zeker dat hij komt. Heeft García gisteren zelf gezegd.
  • 25 Aug 2019 om 20:49
    • Quote van 25 Aug 2019 om 20:41
      Off: komt die busquets nog of hoe zit dat
    Morgen
  • 25 Aug 2019 om 20:41
    Off: komt die busquets nog of hoe zit dat
  • 25 Aug 2019 om 18:52
    • Quote van 25 Aug 2019 om 18:37
      Wat willen ze nou 3 punten omdat ze beter waren??? Leg die Friezen even uit dat wie de meeste goals maakt heeft gewonnen niet wie die meeste kansen ingooien corners of wat dan ook heeft gekregen!!! Beetje vermoeiend dat volkje!
    Als dit andersom was geweest had jij ook gebaald. Dit was gewoon een logische reactie
  • 25 Aug 2019 om 18:41
    Wie geen goal maakt verdient ook niet om te winnen. 1e helft was meer voor ons en 2e voor jullie, gewoon stil.
  • 25 Aug 2019 om 18:37
    Wat willen ze nou 3 punten omdat ze beter waren??? Leg die Friezen even uit dat wie de meeste goals maakt heeft gewonnen niet wie die meeste kansen ingooien corners of wat dan ook heeft gekregen!!! Beetje vermoeiend dat volkje!
  • 25 Aug 2019 om 18:31
    Geen woord gelogen....

    Des te knapper dat FCT het weer flikt, is uiteindelijk ook een kwaliteit.
zondag 29 september 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›