Update: 'FC Twente weken zonder geblesseerde Verhaegh'

( 49 reacties)
Update: 'FC Twente weken zonder geblesseerde Verhaegh'

FC Twente heeft met Wout Brama en Paul Verhaegh twee ervaren spelers in de selectie en die kan de ploeg goed gebruiken in de eredivisie. De afgelopen weken waren beide voetballers echter geblesseerd. 

De middenvelder was het gehele seizoen al aan het herstellen van een blessure die hij meenam uit de Keuken Kampioen Divisie. In de kampioenswedstrijd speelde hij mee, terwijl hij last had van beide achillespezen en dat heeft zijn tol geëist. Inmiddels is hij op de weg terug en dit weekend kan hij wellicht al minuten maken in de eredivisie.

Bij Verhaegh gaat het volgens Leon ten Voorde minder goed. De journalist schrijft in TC Tubantia: ''De rechtsback leek op de weg terug, maar is toch weer geblesseerd geraakt. De vrees bestaat dat hij opnieuw enkele weken uit de roulatie is.''

Update: FC Twente kan voorlopig geen beroep doen op Paul Verhaegh. De rechtsback heeft deze week een nieuwe blessure opgelopen en is waarschijnlijk zes weken uitgeschakeld, dat meldt TC Tubantia.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Sep 2019 om 17:27
    • Quote van 13 Sep 2019 om 20:03
      Feit is dat hij nu niets opleverd alleen maar geld kost. Vuckic heeft een jaar niets opgeleverd en heeft alleen maar geld gekost. Hopelijk blijft die ongeblesseerd. Assaide bakken met geld gekost heeft niets voor ons betekent. Berggreen weet ik niet, heb nog niets van hem gezien of gehoord. Wordt langzaam gebracht zeggen ze dan. Op dit moment kost het alleen maar geld. Maar ja, geld zat en resultaat is ondergeschikt als we maar niet degraderen. Pappen en nathouden beleid. Of pappen en geldsmijterij beleid? Is al jaren zo.
    Zonder Vukcic had onze grote vriend Jari nu waarschijnlijk in de spits gestaan en die had de goals van Vukcic never nooit gemaakt. Ik vind dus dat Vukcic op de goede weg is om het vertrouwen in hem uit te betalen.
  • 14 Sep 2019 om 16:18
    • Quote van 13 Sep 2019 om 20:03
      Feit is dat hij nu niets opleverd alleen maar geld kost. Vuckic heeft een jaar niets opgeleverd en heeft alleen maar geld gekost. Hopelijk blijft die ongeblesseerd. Assaide bakken met geld gekost heeft niets voor ons betekent. Berggreen weet ik niet, heb nog niets van hem gezien of gehoord. Wordt langzaam gebracht zeggen ze dan. Op dit moment kost het alleen maar geld. Maar ja, geld zat en resultaat is ondergeschikt als we maar niet degraderen. Pappen en nathouden beleid. Of pappen en geldsmijterij beleid? Is al jaren zo.
    Nog meer flauwekul, je bent er maar druk mee.
  • 14 Sep 2019 om 15:53
    • Quote van 14 Sep 2019 om 15:07
      Een bullshit excuus wat telkens weer wordt aangehaald. De spelers die gehaald zijn, zijn niet gericht op continuïteit, maar voor het nu. Terwijl ze deels nu helemaal niet voor 100% inzetbaar zijn. Volgend seizoen begint het "bouwen" weer van voor af aan. Voor hetzelfde geld, zijn er ook spelers te halen die ook in de nabije toekomst iets kunnen betekenen voor Twente. Het beleid van Ted is daar simpelweg gewoin niet op gericht. Eventuele successen van dit seizoen zeggen niets. Volgend jaar is weer een "kritiek"jaar voor Twente. En het jaar daarop weer. Alleen beleid gericht op continuïteit zal daar verandering in brengen!
    Wat een bullshit. Alsndat zo was dan hadden ze allemaal een contract voor 1 seizoen gehad.
  • 14 Sep 2019 om 15:45
    • Quote van 12 Sep 2019 om 16:05
      Jezus wat een zeikerds man, allemaal even sneetje uit delen naar Ted. Tyf op man azijn zeikers, Verheag was fit en zal ook wel fit worden, man wees blij met waar we nu staan drammers. Tering zeg.
    Ben blij dat de Therapie werkt.
  • 14 Sep 2019 om 15:07
    • Quote van 13 Sep 2019 om 22:26
      Makkelijk praten als je met weinig middelen een ED waardig elftal moet formeren. Daar zitten dan logischerwijs altijd ook spelers met krasjes bij. Verhaegh vond iedereen een geweldige “aankoop” qua inzet en leiderschap maar kost nu alleen maar geld. Vuckic is nu hard bezig om zijn salaris terug te verdienen en Berggreen zal vast geen dure optie zijn (vermoed dat zijn salaris ook niet volledig door Twente betaald wordt).
    Een bullshit excuus wat telkens weer wordt aangehaald. De spelers die gehaald zijn, zijn niet gericht op continuïteit, maar voor het nu. Terwijl ze deels nu helemaal niet voor 100% inzetbaar zijn. Volgend seizoen begint het "bouwen" weer van voor af aan. Voor hetzelfde geld, zijn er ook spelers te halen die ook in de nabije toekomst iets kunnen betekenen voor Twente. Het beleid van Ted is daar simpelweg gewoin niet op gericht. Eventuele successen van dit seizoen zeggen niets. Volgend jaar is weer een "kritiek"jaar voor Twente. En het jaar daarop weer. Alleen beleid gericht op continuïteit zal daar verandering in brengen!
  • 14 Sep 2019 om 14:56
    • Quote van 13 Sep 2019 om 15:49
      Wat kan jij dom lullen zeg. Maar had ook niks anders verwacht van jou...
    Hij heeft anders wel gewoon gelijk. De feiten liggen er toch? Je kunt je ogen er wel voor willen sluiten, maar wat moet er gebeuren als Vuckic zondag een blessure oploopt? Bergreen is nog lang niet wedstrijdfit. Dat die twee ooit samen, topfit op het veld verschijnen, lijkt mij een utopie.
  • 14 Sep 2019 om 12:28
    • Quote van 14 Sep 2019 om 07:32
      Heb je ook nog iets positiefs te melden?
    Yep, het stadion is schoongemaakt zover dat mogelijk is zonder hogedrukspuit. Kruipen, schuren, boenen, allemaal handmatig.
    Dat mag niet want dan komt er lekkage.
    Vak P is niet gedaan omdat dat niet binnen het budget paste. Die doen dat zelf werd er gezegd. Waarschijnlijk met een hogedrukspuit. hahaha
    Nu maar hopen dat het bijgehouden mag/kan worden. Scheelt heel veel zwaar werk.
  • 14 Sep 2019 om 07:32
    • Quote van 13 Sep 2019 om 20:03
      Feit is dat hij nu niets opleverd alleen maar geld kost. Vuckic heeft een jaar niets opgeleverd en heeft alleen maar geld gekost. Hopelijk blijft die ongeblesseerd. Assaide bakken met geld gekost heeft niets voor ons betekent. Berggreen weet ik niet, heb nog niets van hem gezien of gehoord. Wordt langzaam gebracht zeggen ze dan. Op dit moment kost het alleen maar geld. Maar ja, geld zat en resultaat is ondergeschikt als we maar niet degraderen. Pappen en nathouden beleid. Of pappen en geldsmijterij beleid? Is al jaren zo.
    Heb je ook nog iets positiefs te melden?
  • 13 Sep 2019 om 22:26
    • Quote van 13 Sep 2019 om 20:03
      Feit is dat hij nu niets opleverd alleen maar geld kost. Vuckic heeft een jaar niets opgeleverd en heeft alleen maar geld gekost. Hopelijk blijft die ongeblesseerd. Assaide bakken met geld gekost heeft niets voor ons betekent. Berggreen weet ik niet, heb nog niets van hem gezien of gehoord. Wordt langzaam gebracht zeggen ze dan. Op dit moment kost het alleen maar geld. Maar ja, geld zat en resultaat is ondergeschikt als we maar niet degraderen. Pappen en nathouden beleid. Of pappen en geldsmijterij beleid? Is al jaren zo.
    Makkelijk praten als je met weinig middelen een ED waardig elftal moet formeren. Daar zitten dan logischerwijs altijd ook spelers met krasjes bij. Verhaegh vond iedereen een geweldige “aankoop” qua inzet en leiderschap maar kost nu alleen maar geld. Vuckic is nu hard bezig om zijn salaris terug te verdienen en Berggreen zal vast geen dure optie zijn (vermoed dat zijn salaris ook niet volledig door Twente betaald wordt).
  • 13 Sep 2019 om 20:41
    • Quote van 13 Sep 2019 om 20:03
      Feit is dat hij nu niets opleverd alleen maar geld kost. Vuckic heeft een jaar niets opgeleverd en heeft alleen maar geld gekost. Hopelijk blijft die ongeblesseerd. Assaide bakken met geld gekost heeft niets voor ons betekent. Berggreen weet ik niet, heb nog niets van hem gezien of gehoord. Wordt langzaam gebracht zeggen ze dan. Op dit moment kost het alleen maar geld. Maar ja, geld zat en resultaat is ondergeschikt als we maar niet degraderen. Pappen en nathouden beleid. Of pappen en geldsmijterij beleid? Is al jaren zo.
    Jij kent de feiten niet Scorpio. Jij oordeelt op hetgeen jij ziet en leest...verder niets. Jij kent de werkelijke waarde van Verhaegh niet....evenals zijn salaris.


    Assaidi heeft inderdaad niets betekent, maar achteraf (ver)oordelen is altijd gemakkelijker voor jou. Ik begrijp echter best dat je gefrustreerd bent. Dat zou ik ook zijn als ik een verwend kind was geweest die zijn zin niet krijgt.
  • 13 Sep 2019 om 20:03
    • Quote van 13 Sep 2019 om 16:55
      Verhaegh raakte voordien helemaal niet snel geblesseerd. Vuckic stond nog onder contract. Berggreen is de enige die echt een historie heeft, zelfs bij Latibeaudiere betrof het maar 1 blessure. Wederom niet echt een sterke posting.
    Feit is dat hij nu niets opleverd alleen maar geld kost. Vuckic heeft een jaar niets opgeleverd en heeft alleen maar geld gekost. Hopelijk blijft die ongeblesseerd. Assaide bakken met geld gekost heeft niets voor ons betekent. Berggreen weet ik niet, heb nog niets van hem gezien of gehoord. Wordt langzaam gebracht zeggen ze dan. Op dit moment kost het alleen maar geld. Maar ja, geld zat en resultaat is ondergeschikt als we maar niet degraderen. Pappen en nathouden beleid. Of pappen en geldsmijterij beleid? Is al jaren zo.
  • 13 Sep 2019 om 18:28
    • Quote van 13 Sep 2019 om 16:55
      Verhaegh raakte voordien helemaal niet snel geblesseerd. Vuckic stond nog onder contract. Berggreen is de enige die echt een historie heeft, zelfs bij Latibeaudiere betrof het maar 1 blessure. Wederom niet echt een sterke posting.
    Ach ja Rik. Scorpio vindt het beleid kortweg gezegd kut en kloten.

    Dat was echter allang bekend.....
  • 13 Sep 2019 om 16:55
    • Quote van 13 Sep 2019 om 16:01
      Ik heb het over het aankoopbeleid. Steeds weer spelers salaris geven die snel geblesseerd zijn of raken. Hoeveel hebben er hier nu ondertussen gerevalideerd de laatste jaren? Bovendien dat we vierde staan is leuk is vertekend beeld natuurlijk. Na 15 wedstrijden maar even verder zien waar we staan. Zou leuk zijn als we dan nog vierde staan.
    Verhaegh raakte voordien helemaal niet snel geblesseerd. Vuckic stond nog onder contract. Berggreen is de enige die echt een historie heeft, zelfs bij Latibeaudiere betrof het maar 1 blessure. Wederom niet echt een sterke posting.
  • 13 Sep 2019 om 16:28
    Tsja... had nog zulke goede hoop voor Opaul Vertraag, maar neen.... deceptie.

    Gelukkig is deze selectie niet afhankelijk van Paul of Wout, maar er moeten er niet nog 2 afvallen
  • 13 Sep 2019 om 16:20
    • Quote van 13 Sep 2019 om 16:01
      Ik heb het over het aankoopbeleid. Steeds weer spelers salaris geven die snel geblesseerd zijn of raken. Hoeveel hebben er hier nu ondertussen gerevalideerd de laatste jaren? Bovendien dat we vierde staan is leuk is vertekend beeld natuurlijk. Na 15 wedstrijden maar even verder zien waar we staan. Zou leuk zijn als we dan nog vierde staan.
    Het zijn allemaal complotten......of niet Scorpio?
  • 13 Sep 2019 om 16:03
    • Quote van 13 Sep 2019 om 15:59
      Bejaardentehuis hmm, we hebben in onze eerste selectie 2 spelers van boven de 30(in kampioensseizoen waren dat er meer). De eerstvolgende is 27. De rest is allemaal 26 jaar of jonger.

      In de achterhoede lopen 5 talenten van rond de 20, waarvan 3 in eigen bezit, maar de 2 die dat niet zijn daar loopt het contract van af bij hun huidige club.

      Op het middenveld lopen 5 talenten van rond de 20, waarvan 4 in eigen bezit, Oriol Busquets gaat hier nooit tekenen.

      Voorin hebben we 2 piepjonge jongens waarbij je er vanuit mag gaan dat Zekhnini hier nooit vol in dienst komt.

      Het is een wat vreemde opmerking van je.
    Klopt, beetje overdreven maar doelde op Verhaegh. Hopelijk heeft die maar een jaarcontract zijn we alleen dit jaar het salaris van hem kwijt zonder tegenprestatie.
  • 13 Sep 2019 om 16:01
    • Quote van 13 Sep 2019 om 15:56
      En toch staan we met het bejaardenhuis 4e. Zo slecht is het allemaal niet.
    Ik heb het over het aankoopbeleid. Steeds weer spelers salaris geven die snel geblesseerd zijn of raken. Hoeveel hebben er hier nu ondertussen gerevalideerd de laatste jaren? Bovendien dat we vierde staan is leuk is vertekend beeld natuurlijk. Na 15 wedstrijden maar even verder zien waar we staan. Zou leuk zijn als we dan nog vierde staan.
  • 13 Sep 2019 om 15:59
    • Quote van 13 Sep 2019 om 15:53
      Precies allemaal clowns.......
      Nog even en we worden een bejaardentehuis........
      Kom gratis revalideren en als je oud bent en nog een jaartje wil bijbeunen ben je ook welkom. Als je dan toevallig gebleseerd raakt omdat je het niet meer gewend bent om hard te lopen kun je zo doorverwezen worden naar de revalidatieafdeling. Next!
    Bejaardentehuis hmm, we hebben in onze eerste selectie 2 spelers van boven de 30(in kampioensseizoen waren dat er meer). De eerstvolgende is 27. De rest is allemaal 26 jaar of jonger.

    In de achterhoede lopen 5 talenten van rond de 20, waarvan 3 in eigen bezit, maar de 2 die dat niet zijn daar loopt het contract van af bij hun huidige club.

    Op het middenveld lopen 5 talenten van rond de 20, waarvan 4 in eigen bezit, Oriol Busquets gaat hier nooit tekenen.

    Voorin hebben we 2 piepjonge jongens waarbij je er vanuit mag gaan dat Zekhnini hier nooit vol in dienst komt.

    Het is een wat vreemde opmerking van je.
  • 13 Sep 2019 om 15:58
    • Quote van 13 Sep 2019 om 15:38
      Na van Halst kan Ted er ook wat van.Heb je een klein beetje geld haal je weer spelers die snel geblesseerd raken.De rode draad in het aankoopbeleid bij FC Twente.We blijven nog steeds een revalidatiecentrum.Niets met voetbal te maken dit beleid steeds.Hopen en gokken.Kennis, nergens te vinden bij onze club.Pappen en nathouden beleid.
    Hoppa....Scorpio zoals we hem kennen. Predikte afgelopen week positiviteit, maar laat de melk opzettelijk verzuren onder het mom van zelf gekweekte karnemelk. Dat drinkt hij op, en dan komt hij tot dit soort stupide uitspraken.


    Gewoon zoals we Scorpio kennen. Het zijn in zijn ogen allemaal complotten tegen FC Twente.....
  • 13 Sep 2019 om 15:56
    • Quote van 13 Sep 2019 om 15:53
      Precies allemaal clowns.......
      Nog even en we worden een bejaardentehuis........
      Kom gratis revalideren en als je oud bent en nog een jaartje wil bijbeunen ben je ook welkom. Als je dan toevallig gebleseerd raakt omdat je het niet meer gewend bent om hard te lopen kun je zo doorverwezen worden naar de revalidatieafdeling. Next!
    En toch staan we met het bejaardenhuis 4e. Zo slecht is het allemaal niet.
  • 13 Sep 2019 om 15:55
    • Quote van 13 Sep 2019 om 15:43
      Hij wil gewoon een steek onder water uitdelen aan TvL.
    Dat is nogal een aanname kerel....of is het een statement?


    Ik laat het nog even in het midden en wacht vol spanning zijn antwoord af.....
  • 13 Sep 2019 om 15:53
    • Quote van 13 Sep 2019 om 15:46
      Haha, clown.
    Precies allemaal clowns.......
    Nog even en we worden een bejaardentehuis........
    Kom gratis revalideren en als je oud bent en nog een jaartje wil bijbeunen ben je ook welkom. Als je dan toevallig gebleseerd raakt omdat je het niet meer gewend bent om hard te lopen kun je zo doorverwezen worden naar de revalidatieafdeling. Next!
  • 13 Sep 2019 om 15:50
    • Quote van 13 Sep 2019 om 15:38
      Na van Halst kan Ted er ook wat van.Heb je een klein beetje geld haal je weer spelers die snel geblesseerd raken.De rode draad in het aankoopbeleid bij FC Twente.We blijven nog steeds een revalidatiecentrum.Niets met voetbal te maken dit beleid steeds.Hopen en gokken.Kennis, nergens te vinden bij onze club.Pappen en nathouden beleid.
    Je moet roeien met de riemen die je hebt. Maar kerel word je niet moe van jezelf? Wat je beweerd slaat nergens op.
  • 13 Sep 2019 om 15:49
    • Quote van 13 Sep 2019 om 15:38
      Na van Halst kan Ted er ook wat van.Heb je een klein beetje geld haal je weer spelers die snel geblesseerd raken.De rode draad in het aankoopbeleid bij FC Twente.We blijven nog steeds een revalidatiecentrum.Niets met voetbal te maken dit beleid steeds.Hopen en gokken.Kennis, nergens te vinden bij onze club.Pappen en nathouden beleid.
    Wat kan jij dom lullen zeg. Maar had ook niks anders verwacht van jou...
  • 13 Sep 2019 om 15:46
    • Quote van 13 Sep 2019 om 15:38
      Na van Halst kan Ted er ook wat van.Heb je een klein beetje geld haal je weer spelers die snel geblesseerd raken.De rode draad in het aankoopbeleid bij FC Twente.We blijven nog steeds een revalidatiecentrum.Niets met voetbal te maken dit beleid steeds.Hopen en gokken.Kennis, nergens te vinden bij onze club.Pappen en nathouden beleid.
    Haha, clown.
  • 13 Sep 2019 om 15:43
    • Quote van 13 Sep 2019 om 15:37
      Nee hoor.....ik stel gewoon een vraag omdat het mij totaal onduidelijk is waar je naartoe wilt met je eerste opmerking in dit topic.
    Hij wil gewoon een steek onder water uitdelen aan TvL.
  • 13 Sep 2019 om 15:41
    • Quote van 13 Sep 2019 om 15:37
      Nee hoor.....ik stel gewoon een vraag omdat het mij totaal onduidelijk is waar je naartoe wilt met je eerste opmerking in dit topic.
    Dat gevoel bekruipt mij zo vaak als ik menig opmerking van jou hier lees.
  • 13 Sep 2019 om 15:38
    Na van Halst kan Ted er ook wat van.Heb je een klein beetje geld haal je weer spelers die snel geblesseerd raken.De rode draad in het aankoopbeleid bij FC Twente.We blijven nog steeds een revalidatiecentrum.Niets met voetbal te maken dit beleid steeds.Hopen en gokken.Kennis, nergens te vinden bij onze club.Pappen en nathouden beleid.
  • 13 Sep 2019 om 15:37
    • Quote van 12 Sep 2019 om 08:47
      Tja wie was er al weer zo blij met deze speler(ik niet), nou hij rolt van de ene blessure in andere pfff en 35 jaar. Ach ja was en is belangrijk voor de kleedkamer, laten we het daar maar op houden dit seizoen.
    Ik doe het voor de helft!
  • 13 Sep 2019 om 15:37
    • Quote van 13 Sep 2019 om 15:35
      Heb jij wat tegen mij, TC? Want ik heb het gevoel dat je tegenwoordig al mijn reacties bekritiseerd.
    Nee hoor.....ik stel gewoon een vraag omdat het mij totaal onduidelijk is waar je naartoe wilt met je eerste opmerking in dit topic.
  • 13 Sep 2019 om 15:35
    • Quote van 13 Sep 2019 om 15:27
      Wat wil je beweren, bereiken of uitlokken met deze reactie?


      Toelichting aub.....
    Heb jij wat tegen mij, TC? Want ik heb het gevoel dat je tegenwoordig al mijn reacties bekritiseerd.
  • 13 Sep 2019 om 15:33
    • Quote van 13 Sep 2019 om 15:01
      En hij was in het begin nog zo fit zeiden ze.
    Ik voel me nu ook fit maar als ik vanavond 20 bier drink, ben ik morgen ook niet meer zo fit. On topic, hij zal echt wel goed getest zijn (zeker vanwege zijn leeftijd) zeer waarschijnlijk gewoon pure pech, daar heeft elke club mee te maken.
  • 13 Sep 2019 om 15:27
    • Quote van 12 Sep 2019 om 09:55
      Wie zei ook alweer dat Verhaegh altijd topfit en nooit geblesseerd was?
    Wat wil je beweren, bereiken of uitlokken met deze reactie?


    Toelichting aub.....
  • 13 Sep 2019 om 15:22
    • Quote van 13 Sep 2019 om 14:58
      Hij geeft ook altijd goed gas op het veld.
    Gaan we Europa mee veroveren.
  • 13 Sep 2019 om 15:01
    En hij was in het begin nog zo fit zeiden ze.
  • 13 Sep 2019 om 14:58
    • Quote van 13 Sep 2019 om 14:44
      Hij lijkt wel op Hitler :O
    Hij geeft ook altijd goed gas op het veld.
  • 13 Sep 2019 om 14:55
    • Quote van 12 Sep 2019 om 13:09
      Gelukkig hebben we nog een rechtsback in de vorm van Van der Lely!
      Oh wacht?
    Rot op met je van der lely. Slechtste speler ooit in een shirt van twente. Blij dat hij weg is.
  • 13 Sep 2019 om 14:53
    • Quote van 12 Sep 2019 om 16:05
      Jezus wat een zeikerds man, allemaal even sneetje uit delen naar Ted. Tyf op man azijn zeikers, Verheag was fit en zal ook wel fit worden, man wees blij met waar we nu staan drammers. Tering zeg.
    Klopt ja die. In de Bundesliga was verheagh vrijwel bijna nooit geblesseerd. Hij was topfit toen hij bij twente tekende. Maar mensen hier kunnen alleen maar zeiken. Het is in hun ogen nooit goed. We hebben 5 wedstrijden gespeeld en 3 gelijkgespeeld en 2 gewonnen niet tegen de minste tegenstanders.
  • 13 Sep 2019 om 14:45
    • Quote van 12 Sep 2019 om 16:05
      Jezus wat een zeikerds man, allemaal even sneetje uit delen naar Ted. Tyf op man azijn zeikers, Verheag was fit en zal ook wel fit worden, man wees blij met waar we nu staan drammers. Tering zeg.
    +1
  • 13 Sep 2019 om 14:44
    Hij lijkt wel op Hitler :O
  • 12 Sep 2019 om 16:05
    Jezus wat een zeikerds man, allemaal even sneetje uit delen naar Ted. Tyf op man azijn zeikers, Verheag was fit en zal ook wel fit worden, man wees blij met waar we nu staan drammers. Tering zeg.
  • 12 Sep 2019 om 13:09
    Gelukkig hebben we nog een rechtsback in de vorm van Van der Lely!
    Oh wacht?
  • 12 Sep 2019 om 10:59
    Contract ook ontbinden. Sorry.
  • 12 Sep 2019 om 10:54
    • Quote van 12 Sep 2019 om 09:55
      Wie zei ook alweer dat Verhaegh altijd topfit en nooit geblesseerd was?
    Ted? ;)
  • 12 Sep 2019 om 10:50
    • Quote van 12 Sep 2019 om 09:55
      Wie zei ook alweer dat Verhaegh altijd topfit en nooit geblesseerd was?
    Dat niet alleen, toe hij nog speelde begin dit seizoen maakte hij de zwakste indruk, te traag ook
  • 12 Sep 2019 om 09:55
    Wie zei ook alweer dat Verhaegh altijd topfit en nooit geblesseerd was?
  • 12 Sep 2019 om 09:52
    • Quote van 12 Sep 2019 om 09:41
      Voor de winter zit Vuckic ook weer op de tribune :)
    En Berggreen en brama....
  • 12 Sep 2019 om 09:41
    • Quote van 12 Sep 2019 om 08:47
      Tja wie was er al weer zo blij met deze speler(ik niet), nou hij rolt van de ene blessure in andere pfff en 35 jaar. Ach ja was en is belangrijk voor de kleedkamer, laten we het daar maar op houden dit seizoen.
    Voor de winter zit Vuckic ook weer op de tribune :)
  • 12 Sep 2019 om 08:47
    Tja wie was er al weer zo blij met deze speler(ik niet), nou hij rolt van de ene blessure in andere pfff en 35 jaar. Ach ja was en is belangrijk voor de kleedkamer, laten we het daar maar op houden dit seizoen.
zondag 29 september 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›