VIDEO | Samenvatting: Heracles bezorgt FC Twente eerste nederlaag

( 66 reacties)
VIDEO | Samenvatting: Heracles bezorgt FC Twente eerste nederlaag

FC Twente heeft de eerste Twentse Derby na de promotie niet kunnen winnen. In eigen huis werd er met 2-3 verloren van streekgenoot Heracles Almelo. 

FC Twente kende een ideale start. Een steekpass was perfect voor Aitor, die 1-op-1 kwam met Blaswich. Hij faalde natuurlijk niet en zette Twente op voorsprong. Zo'n beetje de hele eerste helft stond de 1-0 stand op het scorebord. Het leek zelfs nog 2-0 te worden, maar de VAR zag een handsbal van Espinosa. 

Totdat Dessers in de diepte werd gestuurd. Hij kwam oog in oog met Drommel nadat Verdonk het buitenspel ophief. Ook Dessers faalde niet. Nog voor rust werd het zelfs 1-2. Mauro Junior kreeg de bal uit de kluts voor zich en haalde hard uit, een schot dat te moeilijk was voor Drommel.

In de tweede helft moest FC Twente op zoek naar de gelijkmaker, maar echt grote kansen werden er niet gecreëerd. Heracles kreeg ook niet per se grote kansen, maar maakte wel de 1-3. Weer was het Mauro Junior die het doel trof. Het duel leek een beetje dood te bloeden, totdat invaller Berggreen het weer spannend maakte. Hij kopte een voorzet binnen voor de aansluitingstreffer. 

Opstelling FC Twente: Drommel; Pleguezuelo, Bijen, Schenk, Verdonk (Aburjania 80'); Busquets, Selahi (Berggreen 68'), Espinosa; Aitor, Vuckic en Zekhnini.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Sep 2019 om 21:40
    • Quote van 21 Sep 2019 om 02:44
      Ook voor jou: we hebben pech gehad. De VAR is een drama, absoluut. Maar dat heeft niks te maken met een oud-bestuurder van Almelo. Hou even op zeg. Beetje een doemscenario maken. Domme pech, meer niet. Op een heel zielig, anti-voetballend Almelo na dan.
    Je noemt het anti voetbal maar je kan het ook knap verdedigen noemen.
    Het voetbal van Twente oogt leuk maar het systeem van GG heeft vrijdag gefaald.
    Wel hele mooie en knap uitgevoerde aanvallen waar twee doelpunten uit kwamen.
    Helaas een afgekeurd.
    Daarna was het niks meer met Twente
  • 23 Sep 2019 om 12:22
    Heracles heeft ons niet verslagen, de vieze KNVB heeft ons verslagen, Twente komt eraan, flikkers daar!
  • 23 Sep 2019 om 11:53
    Soms zit het mee, soms zit het tegen , nu alleen paar keer in 1 wedstrijd Bij de afgekeurde 2-0 komt de bal via de bovenarm van een Heracles speler bij Espinosa Breukers maakt hands, VAR doet niks Die Knoeters gaat vol op been van Selahi staan, wordt niets meegedaan, hierna valt de 1-2 In laatste minuut gaat Heracles speler met de hand naar de bal, had in elk geval naar gekeken mogen worden
  • 21 Sep 2019 om 13:07
    • Quote van 21 Sep 2019 om 08:16
      mijn fout, niet aan gedacht... de City man zal ook meer een vent zijn dan Bijen en Schenk bij elkaar.
    Daar is mijn hoop op gevestigd
  • 21 Sep 2019 om 08:16
    • Quote van 21 Sep 2019 om 07:28
      Hallo. We hebben CV op de bank
    mijn fout, niet aan gedacht... de City man zal ook meer een vent zijn dan Bijen en Schenk bij elkaar.
  • 21 Sep 2019 om 07:51
    • Quote van 20 Sep 2019 om 23:18
      Nee gaat hier niet om dekking maar om buitenspel val. Kijk maar gewoon het doelpunt terug. Desser loopt niet tussen de linie door hij staat achter de linie. Het is geen buitenspel omdat de back niet oplet en niet mee loopt met de rest. Wil je zonder buitenspel gaan spelen en alleen mandekking ? Is geen zaalvoetbal.
    Ik zat deze keer voor de tv en dan lijkt het misschien wat anders, maar ik zat op Drommel te wachten bij die diepe bal. Bij een dergelijke situatie hoort een keeper minimaal mee te spelen tot aan de 16 of er zelfs over heen. Hij was in geen velden of wegen te bekennen.
  • 21 Sep 2019 om 07:28
    • Quote van 21 Sep 2019 om 07:14
      Als verhaegh beter is dan zou ik indd 1 van de 2 cv s wissel zetten en onze Spaanse back in centrum.
      Ik brand bijen niet tot de grond toe af en begrijp dat we hem dit seizoen nog nodig hebben maar hij is dit seizoen denk ik al wel 4-5x verantwoordelijk voor een tegengoal... dat is teveel
    Hallo. We hebben CV op de bank
  • 21 Sep 2019 om 07:14
    • Quote van 21 Sep 2019 om 00:27
      Dus die zet jij volgende week wissel? Wat wil je nu bereiken met deze opmerking?
    Als verhaegh beter is dan zou ik indd 1 van de 2 cv s wissel zetten en onze Spaanse back in centrum.
    Ik brand bijen niet tot de grond toe af en begrijp dat we hem dit seizoen nog nodig hebben maar hij is dit seizoen denk ik al wel 4-5x verantwoordelijk voor een tegengoal... dat is teveel
  • 21 Sep 2019 om 07:04
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:19
      En weer ligt het aan alles, behalve aan Twente zelf. ????
    Eindelijk iemand die erover begint. Zelf vaker scoren, dan win je. Geen hoge wiskunde.
  • 21 Sep 2019 om 02:44
    • Quote van 20 Sep 2019 om 23:25
      Die knol van een Jan Smit zal wel achter de var gestaan hebben om steekpenningen uit te delen. Wat een aanfluiting
    Ook voor jou: we hebben pech gehad. De VAR is een drama, absoluut. Maar dat heeft niks te maken met een oud-bestuurder van Almelo. Hou even op zeg. Beetje een doemscenario maken. Domme pech, meer niet. Op een heel zielig, anti-voetballend Almelo na dan.
  • 21 Sep 2019 om 02:36
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:20
      Die Jan Smit zat in Seis bij de VAR. Verzoek om onderzoek laten instellen
    Verzoek voor een psychologisch onderzoek voor jou. We hebben vandaag pech gehad met de VAR. Almelo heeft een slecht gespeeld, puur anti-voetbal. Heeft niks met een ex-directeur van Almelo te maken. Punt.
  • 21 Sep 2019 om 00:29
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:58
      Grote teleurstelling maar zeker leermoment. Heracles speelt voor de punten, FC Twente wil het publiek vermaken. Bij ons vergeten wij de trekker over te halen, veel dreiging maar niet schieten. Achterin kwetsbaar bij balverlies Espinosa e.a. Toch heb ik genoten, behalve van de uitslag
    Mooie analyse
  • 21 Sep 2019 om 00:27
    • Quote van 20 Sep 2019 om 23:35
      Ik zie nu de goal terug maar is onmogelijk van de back om dan zo ver nog te knijpen... Ik vind het de fout van bijen...
    Dus die zet jij volgende week wissel? Wat wil je nu bereiken met deze opmerking?
  • 20 Sep 2019 om 23:49
    • Quote van 20 Sep 2019 om 23:35
      Ik zie nu de goal terug maar is onmogelijk van de back om dan zo ver nog te knijpen... Ik vind het de fout van bijen...
    Samenvatting van Twente kun je het wel heel goed zien. Als je alleen het doelpunt bekijkt zie je het niet. In samenvatting laten ze het heel duidelijk zien van een ander hoek. 2 meter is nog bescheiden. Denk wel 3 a 4 meter. Dat kan je nooit belopen als CV.
  • 20 Sep 2019 om 23:42
    • Quote van 20 Sep 2019 om 23:35
      Ik zie nu de goal terug maar is onmogelijk van de back om dan zo ver nog te knijpen... Ik vind het de fout van bijen...
    Ze lopen alle drie tegelijk op. Dus het is de fout van de 3 ( te snel naar voren) of van die ene back. Die bal is onhaalbaar omdat het gat te groot is. Je loopt als verdediger nooit mee met een speler die achter de linie loopt.
  • 20 Sep 2019 om 23:35
    • Quote van 20 Sep 2019 om 23:18
      Nee gaat hier niet om dekking maar om buitenspel val. Kijk maar gewoon het doelpunt terug. Desser loopt niet tussen de linie door hij staat achter de linie. Het is geen buitenspel omdat de back niet oplet en niet mee loopt met de rest. Wil je zonder buitenspel gaan spelen en alleen mandekking ? Is geen zaalvoetbal.
    Ik zie nu de goal terug maar is onmogelijk van de back om dan zo ver nog te knijpen... Ik vind het de fout van bijen...
  • 20 Sep 2019 om 23:31
    • Quote van 20 Sep 2019 om 23:23
      Heb het op tv indd niet gezien maar zo n zee als ruimte vind ik ook gewoon dramatisch van cv... ik wil overigens niet eens op buitenspel spelen met die kneuzen van een arbitrage.... gewoon 1 taak: je man van scoren houden....
    Die laatste ben ik wel met je eens hoor. Dat was gewoon bagger. Kopt gewoon tussen 2 man in. Alleen die eerste was geen twijfel. Die 2 meter was nog niet eens overdreven. De defensie schuift op naar voren.Alleen vergeet de linksback mee te lopen. Dus had je 3 man op lijn met 2 meter daarachter de nog speler. Iemand uit de f-jes kan daar nog een bal tussen leggen. Daarom had hij ook zo’n extreme voorsprong.
  • 20 Sep 2019 om 23:29
    • Quote van 20 Sep 2019 om 23:18
      Nee gaat hier niet om dekking maar om buitenspel val. Kijk maar gewoon het doelpunt terug. Desser loopt niet tussen de linie door hij staat achter de linie. Het is geen buitenspel omdat de back niet oplet en niet mee loopt met de rest. Wil je zonder buitenspel gaan spelen en alleen mandekking ? Is geen zaalvoetbal.
    Tegen mij zeiden ze vroeger: als die spits gaat pissen... dan ga jij ook pissen!! :) beetje die gedachte... heb niets aan dat hoog staan van de heren cv s.... laat ze maar 1 taak uitvoeren: man uitschakelen dan ben je al een eind op weg om te winnen
  • 20 Sep 2019 om 23:25
    Die knol van een Jan Smit zal wel achter de var gestaan hebben om steekpenningen uit te delen. Wat een aanfluiting
  • 20 Sep 2019 om 23:23
    • Quote van 20 Sep 2019 om 23:18
      Nee gaat hier niet om dekking maar om buitenspel val. Kijk maar gewoon het doelpunt terug. Desser loopt niet tussen de linie door hij staat achter de linie. Het is geen buitenspel omdat de back niet oplet en niet mee loopt met de rest. Wil je zonder buitenspel gaan spelen en alleen mandekking ? Is geen zaalvoetbal.
    Heb het op tv indd niet gezien maar zo n zee als ruimte vind ik ook gewoon dramatisch van cv... ik wil overigens niet eens op buitenspel spelen met die kneuzen van een arbitrage.... gewoon 1 taak: je man van scoren houden....
  • 20 Sep 2019 om 23:18
    • Quote van 20 Sep 2019 om 23:12
      Ik zou maar 1 ding vragen van mijn centrale duo..... spits van scoren af houden!!!! 1 ding!!! Zijn hem compleet kwijt.... moet de back zowel de flankspeler als de spits pakken?
    Nee gaat hier niet om dekking maar om buitenspel val. Kijk maar gewoon het doelpunt terug. Desser loopt niet tussen de linie door hij staat achter de linie. Het is geen buitenspel omdat de back niet oplet en niet mee loopt met de rest. Wil je zonder buitenspel gaan spelen en alleen mandekking ? Is geen zaalvoetbal.
  • 20 Sep 2019 om 23:12
    • Quote van 20 Sep 2019 om 23:08
      1-1 was fout van de back. Die staat te dromen. Centrale duo staat gewoon goed en hoog. Alleen staat de back 2 meter achter de linie dus heft buitenspel val op. Jah dan maak je geen kans.
    Ik zou maar 1 ding vragen van mijn centrale duo..... spits van scoren af houden!!!! 1 ding!!! Zijn hem compleet kwijt.... moet de back zowel de flankspeler als de spits pakken?
  • 20 Sep 2019 om 23:08
    • Quote van 20 Sep 2019 om 23:04
      Espinosa man of the match... dat die knuppels achterin vervolgens niet goed staan moet je niet bij espinosa zoeken.... verdedigers maar 1 taak.... centrale duo helemaal.... 1 taak: spits uitschakelen.... waar waren ze bij de 1-1? En dat Mauro dan kopduel wint tja
    1-1 was fout van de back. Die staat te dromen. Centrale duo staat gewoon goed en hoog. Alleen staat de back 2 meter achter de linie dus heft buitenspel val op. Jah dan maak je geen kans.
  • 20 Sep 2019 om 23:04
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:58
      Grote teleurstelling maar zeker leermoment. Heracles speelt voor de punten, FC Twente wil het publiek vermaken. Bij ons vergeten wij de trekker over te halen, veel dreiging maar niet schieten. Achterin kwetsbaar bij balverlies Espinosa e.a. Toch heb ik genoten, behalve van de uitslag
    Espinosa man of the match... dat die knuppels achterin vervolgens niet goed staan moet je niet bij espinosa zoeken.... verdedigers maar 1 taak.... centrale duo helemaal.... 1 taak: spits uitschakelen.... waar waren ze bij de 1-1? En dat Mauro dan kopduel wint tja
  • 20 Sep 2019 om 22:58
    Grote teleurstelling maar zeker leermoment. Heracles speelt voor de punten, FC Twente wil het publiek vermaken. Bij ons vergeten wij de trekker over te halen, veel dreiging maar niet schieten. Achterin kwetsbaar bij balverlies Espinosa e.a. Toch heb ik genoten, behalve van de uitslag
  • 20 Sep 2019 om 22:50
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:39
      Eens, teams krijgen dan 3 VAR-momenten per wedstrijd ofzo. Zoals het nu gaat kan het niet langer...
    Precies, zo zou het beter zijn.
  • 20 Sep 2019 om 22:41
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:38
      Gewoon de Var op aanvraag van de teams (niet scheidsrechter) dat doen ze bij bijna alle sporten. Dan heb je de helft van de problemen al opgelost.
    Helemaal eens
  • 20 Sep 2019 om 22:39
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:38
      Gewoon de Var op aanvraag van de teams (niet scheidsrechter) dat doen ze bij bijna alle sporten. Dan heb je de helft van de problemen al opgelost.
    Eens, teams krijgen dan 3 VAR-momenten per wedstrijd ofzo. Zoals het nu gaat kan het niet langer...
  • 20 Sep 2019 om 22:38
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:36
      Helemaal mee eens want dit ontrekt de voetbal beleving volstrekt, en ook geen natuurlijk verloop meer
    Gewoon de Var op aanvraag van de teams (niet scheidsrechter) dat doen ze bij bijna alle sporten. Dan heb je de helft van de problemen al opgelost.
  • 20 Sep 2019 om 22:38
    Zonde onnodig verlies te heracles. Fctwente moet zichzelf de eerste helft veel meer belonen door de kansen te benutten. De tweede helft werdt er te veel gecombineerd en te weinig op het doel van heracles geschoten. Daarnaast was de scheidsrechter een zeer zwakke schakel. Als je een doelpunt afkeurt voor hands is oké. Maar ben dan wel consequent als je een doelpunt voorkomt door hands hoort daar als straf een strafschop voor staan.
  • 20 Sep 2019 om 22:36
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:18
      Voor de VAR durfden scheidsrechters fouten te maken, nu niet meer. De VAR maakt iedere week vreselijke fouten, terwijl zij de beelden keer op keer kunnen bekijken vanuit alle hoeken. VAR weg en de puurheid van het spel met alle scheidsrechterlijke dwalingen terug!
    Helemaal mee eens want dit ontrekt de voetbal beleving volstrekt, en ook geen natuurlijk verloop meer
  • 20 Sep 2019 om 22:34
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:21
      Neuh, de tweede helft was gewoon heel zwak. Neemt niet weg dat er twee penals onthouden worden en die vent die Selahi op de enkel stapt er met rood vanaf had gemoeten en die goal derhalve afgekeurd.
    En dan die grove overtreding op Pleguezuelo in de eerste helft!! Die werd dwars door midden geschopt met gestrekte benen zonder bal in de buurt. En in plaats van rood werd er niets eens gefloten of de VAR ingezet. Dan weet je genoeg bij die hoe de KNVB-clan er in staan. Samen met die VAR-schande bepaald dat het verloop van de wedstrijd aangezien dat bij spelers in de kop gaat zitten.
    We zitten in een belachelijke competitie met competitievervalsing vanwege kunstgrasvelden en willekeur bij de VAR.
  • 20 Sep 2019 om 22:33
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:32
      Wat mijn vraag eigenlijk is. Stel dat beide niet bewust waren. Dan is het volgens mij toch nog steeds een pengel omdat je een scoringskans ontneemt omdat de arm niet langs lichaam is.
    Jup..
  • 20 Sep 2019 om 22:32
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:29
      Nah bij die eerste draait Breukers wel echt richting de bal
    Wat mijn vraag eigenlijk is. Stel dat beide niet bewust waren. Dan is het volgens mij toch nog steeds een pengel omdat je een scoringskans ontneemt omdat de arm niet langs lichaam is.
  • 20 Sep 2019 om 22:29
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:22
      Eigenlijk is het een niet bewuste handsbal die een enorme scorings kans van de tegenstander ontneemt omdat de arm niet langs lichaam hangt. Dat gebeurde er eigenlijk 2 keer. Lastig.
    Nah bij die eerste draait Breukers wel echt richting de bal
  • 20 Sep 2019 om 22:28
    Ach soms zit het mee zoals in Groningen soms zit het tegen zoals vandaag. Alleen wel jammer dat dat tegen heracles moet. 1e helft was wel goed, als ze daar mee verder gaan heb je volgende week kansen tegen Fnoord.
  • 20 Sep 2019 om 22:28
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:23
      Nee de 1 - 2 had afgekeurd moeten worden. Die Merkel had van mij rood moeten krijgen want dat was net zo'n overtreding als onze Jap afgelopen week maakte.
    Als je goed leest dan zie je dat ik hetzelfde zeg.
  • 20 Sep 2019 om 22:26
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:22
      Eigenlijk is het een niet bewuste handsbal die een enorme scorings kans van de tegenstander ontneemt omdat de arm niet langs lichaam hangt. Dat gebeurde er eigenlijk 2 keer. Lastig.
    Dan maakt bewust niet uit. De eerste keer gaat hij wel richting de bal trouwens met z'n arm. De tweede keer hangt die arm raar en komt de bal er tegenaan, maar dat is gewoon hands.
  • 20 Sep 2019 om 22:24
    Centrale duo drama. Maar vooral verloren van de var
  • 20 Sep 2019 om 22:23
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:21
      Neuh, de tweede helft was gewoon heel zwak. Neemt niet weg dat er twee penals onthouden worden en die vent die Selahi op de enkel stapt er met rood vanaf had gemoeten en die goal derhalve afgekeurd.
    Nee de 1 - 2 had afgekeurd moeten worden. Die Merkel had van mij rood moeten krijgen want dat was net zo'n overtreding als onze Jap afgelopen week maakte.
  • 20 Sep 2019 om 22:22
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:19
      Als de arm langs het lichaam hangt kan ik het me voorstellen dat ze niks doen maar is in beiden gevallen niet zo
    Eigenlijk is het een niet bewuste handsbal die een enorme scorings kans van de tegenstander ontneemt omdat de arm niet langs lichaam hangt. Dat gebeurde er eigenlijk 2 keer. Lastig.
  • 20 Sep 2019 om 22:22
    Balen, ik ga vast opruimen en doe de lichten wel uit......:-)Jammer dat we uitgerekend in een vol huis tegen Heracles moeten verliezen.Tja,Next
  • 20 Sep 2019 om 22:22
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:00
      Niet verdiend om te winnen, maar och jongen, de inconsequentie van die VAR... gebruik hem dan godverdomme bij elk moment, Heracles had met 10 man moeten staan, espinosa afgekeurde goal is half half, valt nu in ons nadeel à la, maar dat er bij die laatste bal niet naar hands wordt gekeken maar gelijk afgefloten?? Wordt een goal gescoord in de extra tijd, die kerel fluit op 94:59 af. Echt ontzettend vermoeiend
    Nieuwe regel is hands in de 16 aanvallend is altijd hands. Dus helaas terecht afgekeurd hoe kut ook
  • 20 Sep 2019 om 22:21
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:19
      En weer ligt het aan alles, behalve aan Twente zelf. ????
    Neuh, de tweede helft was gewoon heel zwak. Neemt niet weg dat er twee penals onthouden worden en die vent die Selahi op de enkel stapt er met rood vanaf had gemoeten en die goal derhalve afgekeurd.
  • 20 Sep 2019 om 22:20
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:13
      De hands bal op het laatst was niet bewust maar ontneemt Twente een mega scorings kans volgens mij kopt hij dan gewoon terug en kan Twente hem gewoon binnenlopen. Zelfde als die andere hands dat was ook niet bewust maar dan vliegt tie er ook gewoon in. Iemand enig idee wat de regels van zijn. Beide ook niet arm langs het lichaam.
    Laatste niet meer gezien, maar die eerste was geen penalty vond ik. Al vind ik die nieuwe regel ook pure onzin, Espinosa kon er niks aan doen, dat doelpunt had hoe dan ook moeten blijven staan. Desondanks vond ik Heracles beter spelen en hebben ze verdiend gewonnen, maar staan ze altijd nog onder ons op de ranglijst. Maar hoe je het ook wendt of keert, de VAR is een schande, dat is mijn grootste frustratie vandaag. Het voetbal wordt verneukt door het grote geld en dit soort experimenten.
  • 20 Sep 2019 om 22:20
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:13
      De hands bal op het laatst was niet bewust maar ontneemt Twente een mega scorings kans volgens mij kopt hij dan gewoon terug en kan Twente hem gewoon binnenlopen. Zelfde als die andere hands dat was ook niet bewust maar dan vliegt tie er ook gewoon in. Iemand enig idee wat de regels van zijn. Beide ook niet arm langs het lichaam.
    Heeft de arm niet geraakt enkel de rug
  • 20 Sep 2019 om 22:20
    Die Jan Smit zat in Seis bij de VAR. Verzoek om onderzoek laten instellen
  • 20 Sep 2019 om 22:19
    En weer ligt het aan alles, behalve aan Twente zelf. ????
  • 20 Sep 2019 om 22:19
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:13
      De hands bal op het laatst was niet bewust maar ontneemt Twente een mega scorings kans volgens mij kopt hij dan gewoon terug en kan Twente hem gewoon binnenlopen. Zelfde als die andere hands dat was ook niet bewust maar dan vliegt tie er ook gewoon in. Iemand enig idee wat de regels van zijn. Beide ook niet arm langs het lichaam.
    Als de arm langs het lichaam hangt kan ik het me voorstellen dat ze niks doen maar is in beiden gevallen niet zo
  • 20 Sep 2019 om 22:18
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:06
      Het ergste vind ik nog wel die 1-2, had NOOIT, maar dan ook NOOIT mogen tellen. Voorafgaand aan de goal ging, zonder dat de bal uit is geweest, een Heraclied opzettelijk op de enkel van Selahi staan. Wat doet de VAR? inderdaad, niks... schandalig dit... goal had afgekeurd moeten worden en die Heracles speler misschien wel van het veld sturen
    Vorige week werd Ajax hiermee nog gematst, omdat Veltman spontaan omviel, Heerenveen scoorde en de Var de boel terugdraaide. Zo inconsequent als de pest, dus laten we er in godsnaam mee ophouden. Lekker voetballen en de fouten van de mensen IN het veld accepteren.
  • 20 Sep 2019 om 22:18
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:13
      De hands bal op het laatst was niet bewust maar ontneemt Twente een mega scorings kans volgens mij kopt hij dan gewoon terug en kan Twente hem gewoon binnenlopen. Zelfde als die andere hands dat was ook niet bewust maar dan vliegt tie er ook gewoon in. Iemand enig idee wat de regels van zijn. Beide ook niet arm langs het lichaam.
    De regels zijn: is het Ajax? Dan alles in het voordeel van Ajax....dat zijn de regels.
  • 20 Sep 2019 om 22:18
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:04
      De VAR leek me mooi....zou alles eerlijker moeten maken. Ben er nu alweer klaar mee
    Voor de VAR durfden scheidsrechters fouten te maken, nu niet meer. De VAR maakt iedere week vreselijke fouten, terwijl zij de beelden keer op keer kunnen bekijken vanuit alle hoeken. VAR weg en de puurheid van het spel met alle scheidsrechterlijke dwalingen terug!
  • 20 Sep 2019 om 22:17
    Heracles vond de sleutel om het spel van Twente te ontregelen.Vanavond de sterkte maar vooral de zwakte van Twente gezien.Over se VAR daar weet Heracles ook alles van dit seizoen
  • 20 Sep 2019 om 22:13
    De hands bal op het laatst was niet bewust maar ontneemt Twente een mega scorings kans volgens mij kopt hij dan gewoon terug en kan Twente hem gewoon binnenlopen. Zelfde als die andere hands dat was ook niet bewust maar dan vliegt tie er ook gewoon in. Iemand enig idee wat de regels van zijn. Beide ook niet arm langs het lichaam.
  • 20 Sep 2019 om 22:11
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:08
      VAR = Vreselijke Achterlijke Rukkers
      Hoezo een eerlijk systeem??? Die overtreding van Merkel in het begin van de eerste helft zag er net zo erg uit en misschien erger dan van onze Jap afgelopen week. helemaal niks! De overtreding bij de 1 - 2, het op het been staan van Selahi was echt een reden om dat doelpunt af te keuren. 2 Keer hands van heracles moest tenminste 1 keer een penalty zijn. Ook helemaal niks!!!
      Het wordt echt tijd om de VAR echt eerlijk te krijgen want tot nu toe is het een corrupte bende!!!
    Tweede keer deze week dat ik ongelofelijk kwaad ben geworden om een wanprestatie van de VAR. Voetbal is voor mij nu puur en alleen ergernis geworden. Ik stel mezelf gerust dat we tegen Groningen goed weg zijn gekomen en dat we al aardig wat punten hebben, maar neemt niet weg dat er een bom op het replaycentre in Zeist moet
  • 20 Sep 2019 om 22:11
    Ik kan nu nog niet objectief kijken. KUT VAR
  • 20 Sep 2019 om 22:10
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:04
      De VAR leek me mooi....zou alles eerlijker moeten maken. Ben er nu alweer klaar mee
    Ja echt precies dit gewoon
  • 20 Sep 2019 om 22:08
    VAR = Vreselijke Achterlijke Rukkers
    Hoezo een eerlijk systeem??? Die overtreding van Merkel in het begin van de eerste helft zag er net zo erg uit en misschien erger dan van onze Jap afgelopen week. helemaal niks! De overtreding bij de 1 - 2, het op het been staan van Selahi was echt een reden om dat doelpunt af te keuren. 2 Keer hands van heracles moest tenminste 1 keer een penalty zijn. Ook helemaal niks!!!
    Het wordt echt tijd om de VAR echt eerlijk te krijgen want tot nu toe is het een corrupte bende!!!
  • 20 Sep 2019 om 22:07
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:00
      Niet verdiend om te winnen, maar och jongen, de inconsequentie van die VAR... gebruik hem dan godverdomme bij elk moment, Heracles had met 10 man moeten staan, espinosa afgekeurde goal is half half, valt nu in ons nadeel à la, maar dat er bij die laatste bal niet naar hands wordt gekeken maar gelijk afgefloten?? Wordt een goal gescoord in de extra tijd, die kerel fluit op 94:59 af. Echt ontzettend vermoeiend
    Inconsequentie is het goede woord ja
  • 20 Sep 2019 om 22:06
    Dat snelle combinatie spel moet meer naar voren. Ik snap wel dat randje 16 lastig is maar het gebied daarvoor is die ruimte wel. Middenveld eenvoudig en snel oversteken. Daarna pas lekker kort tikken. Dan creeer veel meer kansen.
  • 20 Sep 2019 om 22:06
    Het ergste vind ik nog wel die 1-2, had NOOIT, maar dan ook NOOIT mogen tellen. Voorafgaand aan de goal ging, zonder dat de bal uit is geweest, een Heraclied opzettelijk op de enkel van Selahi staan. Wat doet de VAR? inderdaad, niks... schandalig dit... goal had afgekeurd moeten worden en die Heracles speler misschien wel van het veld sturen
  • 20 Sep 2019 om 22:04
    De VAR leek me mooi....zou alles eerlijker moeten maken. Ben er nu alweer klaar mee
  • 20 Sep 2019 om 22:03
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:00
      Niet verdiend om te winnen, maar och jongen, de inconsequentie van die VAR... gebruik hem dan godverdomme bij elk moment, Heracles had met 10 man moeten staan, espinosa afgekeurde goal is half half, valt nu in ons nadeel à la, maar dat er bij die laatste bal niet naar hands wordt gekeken maar gelijk afgefloten?? Wordt een goal gescoord in de extra tijd, die kerel fluit op 94:59 af. Echt ontzettend vermoeiend
    Klopt!
  • 20 Sep 2019 om 22:01
    • Quote van 20 Sep 2019 om 21:59
      Niet omdat we vandaag verloren hebben, maar wat mij betreft mogen ze maandag die belachelijke VAR weer afschaffen. Neemt het totale charme van het spelletje weg. Ik vind het een waarlijk gedrocht.
    +1. Helemaal mee eens hoor.
  • 20 Sep 2019 om 22:00
    Niet verdiend om te winnen, maar och jongen, de inconsequentie van die VAR... gebruik hem dan godverdomme bij elk moment, Heracles had met 10 man moeten staan, espinosa afgekeurde goal is half half, valt nu in ons nadeel à la, maar dat er bij die laatste bal niet naar hands wordt gekeken maar gelijk afgefloten?? Wordt een goal gescoord in de extra tijd, die kerel fluit op 94:59 af. Echt ontzettend vermoeiend
  • 20 Sep 2019 om 21:59
    Niet omdat we vandaag verloren hebben, maar wat mij betreft mogen ze maandag die belachelijke VAR weer afschaffen. Neemt het totale charme van het spelletje weg. Ik vind het een waarlijk gedrocht.
vrijdag 25 oktober 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›