Bijen: ''Ze maken er drie en daar is alles mee gezegd''

( 101 reacties)
Bijen: ''Ze maken er drie en daar is alles mee gezegd''

Het was voor aanvoerder Bijen en zijn FC Twente vanavond de eerste nederlaag in de eredivisie dit seizoen. Nota bene tegen Heracles werd die geleden. Bijen vond echter wel dat Twente veel beter was. 

''De eerste nederlaag is nooit fijn natuurlijk. En zeker niet als het je buren zijn. Ook niet voor de fans'', begint Bijen in gesprek met FOX Sports. ''Ik vond ons gewoon de betere ploeg vandaag. Maar daar gaat het soms niet om in het voetbal. Je moet gewoon doelpunten maken. En dat hebben zij vandaag beter gedaan.''

Voor rust sloeg Heracles uit het niets eigenlijk nog twee keer toe, een moment van onscherpte leidde de 1-1 in. Bijen: ''Het was pas in de laatste vijf minuten. Het was zo'n verdwaalde bal van achteren. Maar je moet gewoon altijd scherp blijven. Dit brengt ze volledig in de wedstrijd, want ik denk dat we voor rust gedomineerd hebben.''

Bijen vindt niet dat Twente is afgetroefd op basis van (wils-)kracht. ''Ze maken gewoon drie goals en ik denk dat daar alles mee is gezegd. Ik denk dat we ze voor de rest zoek hebben gespeeld'', besluit de Tukker.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Sep 2019 om 11:06
    Met schenk en bijen in centrum gaan we nog veel vaker op de bek.Zijn allebei veel te langzaam en maken gewoon veel fouten doordat ze gewoonweg te weinig kwaliteit hebben ik zou die engelsman erbij zetten en dan een van die andere 2 er uit .
  • 22 Sep 2019 om 18:50
    • Quote van 22 Sep 2019 om 18:47
      Tja, drie punten laten liggen bij Heracles en 2 punten tegen RKC.
      Jammer dat we de punten thuis niet kunnen pakken.
      Op naar Feyenoord. Blijven we aanhaken of zetten we een stapje terug?
    Feyenoord moet thuis het spel maken ..daar ligt dan idd onze kans..
  • 22 Sep 2019 om 18:47
    • Quote van 22 Sep 2019 om 18:26
      potver..we hadden bovenaan kunnen staan .PSV - AJAX 1-1 nu
    Tja, drie punten laten liggen bij Heracles en 2 punten tegen RKC.
    Jammer dat we de punten thuis niet kunnen pakken.
    Op naar Feyenoord. Blijven we aanhaken of zetten we een stapje terug?
  • 22 Sep 2019 om 18:26
    • Quote van 21 Sep 2019 om 14:54
      Jou peetken en Schenk komen veel te kort voor Eredivisie TC waarom jij Bijen zo in bescherming neemt snap ik niet. Gewoon Schenk en Bijen komen veel te kort Eredivisie.
    potver..we hadden bovenaan kunnen staan .PSV - AJAX 1-1 nu
  • 22 Sep 2019 om 16:17
    • Quote van 21 Sep 2019 om 08:49
      dat is jouw regel..... je leest ook veel reacties dat men het de fout van Bijen vond..... jij en ik weten niet wat de afspraken en regels zijn....

    Je hebt nooit zelf gevoetbald of wel? Anders had snap je wel dat de basis regel van de defensie is om de lijn te houden en niet achter een spits aan te lopen. Dus zou niet weten wat bijen had moeten doen.
  • 21 Sep 2019 om 18:25
    Waarom Berggreen zo laat brengen? Ik had vorige week op de, e site al voorspeld dat hij en goal tegen......... Zou maken
  • 21 Sep 2019 om 14:54
    • Quote van 21 Sep 2019 om 12:19
      Fout Ket.


      Hennik heeft een schurft hekel aan Peetken. Daarom doet niemand iets fout in Hennik zijn ogen....alleen Peetken. Zelfs de gekozen tactiek, de opstelling en het wisselbeleid.....het is allemaal de fout van Peetken in Hennik zijn ogen.
    Jou peetken en Schenk komen veel te kort voor Eredivisie TC waarom jij Bijen zo in bescherming neemt snap ik niet. Gewoon Schenk en Bijen komen veel te kort Eredivisie.
  • 21 Sep 2019 om 14:33
    • Quote van 21 Sep 2019 om 13:54
      Dat kan dan in 1e instantie wel zo zijn, maar dan nog moet de keeper verder vanaf zijn goal meespelen voor ballen die er tussendoor schieten. Het is in mijn ogen logica, dat als een elftal ver van z'n eigen goal staat de keeper ook ver vanaf zijn doel staat.
    Drommel twijfelde en maakte de stomste fout de een keeper kan maken hij begon achteruit te lopen.
  • 21 Sep 2019 om 13:54
    • Quote van 21 Sep 2019 om 12:54
      Bij de 1-1 is Verdonk degene die niet meedoet, die slaper heft daar de buitenspelval op.
    Dat kan dan in 1e instantie wel zo zijn, maar dan nog moet de keeper verder vanaf zijn goal meespelen voor ballen die er tussendoor schieten. Het is in mijn ogen logica, dat als een elftal ver van z'n eigen goal staat de keeper ook ver vanaf zijn doel staat.
  • 21 Sep 2019 om 13:33
    • Quote van 21 Sep 2019 om 09:59
      klopt, ik vind het Nederlandse voetbal ook een stuk minder leuk worden op deze manier... ik deel die frustratie met je
    Dan zijn we het eens.
  • 21 Sep 2019 om 13:30
    • Quote van 21 Sep 2019 om 11:46
      Zij maken 3 goals, daar is alles mee gezegd? Nee dus, inderdaad de defensieve zwakheid, daar mag ook wel wat van worden gezegd. We krijgen veel teveel goals tegen en kan iemand mij zeggen wat er zo mooi is aan dat Russische roulette uitverdedigen waarbij Drommel de bal op korte afstand op Bijen of Schenk speelt, terwijl de tegenstander er kort op zit? Dat ging in het begin al bijna helemaal mis en voordat je eindelijk een keer op de helft van de tegenstander bent sta je tegenover een muur ….
      Verder, verliezen kan natuurlijk altijd een keer, maar liever niet tegen die Calimero's, wat een triest volk is dat. Dus Peet, denk de volgende derby ook eens aan die hondstrouwe fans die alle beledigingen de afgelopen 2 jaar hebben moeten slikken!
    Eens, veels te veel tegendoelpunten en dat was ook al zo tegen rkc thuis. Ploegen met de meeste tegendoelpunten degraderen doorgaans ook. We zijn er echt nog niet, zeker niet als je de var ook nog tegen je hebt.
  • 21 Sep 2019 om 13:27
    • Quote van 21 Sep 2019 om 12:16
      En jij als badmeester in Gay sauna Bolke....
    Mensen willen de waarheid liever niet horen, sommige mensen gaan zelfs schelden als ze de waarheid horen ..
  • 21 Sep 2019 om 12:54
    • Quote van 21 Sep 2019 om 11:28
      Bij de 1-1 speelt de keeper niet mee. Bij de 1-2 staat de hele meute apatisch toe te kijken, omdat ze blijkbaar dachten dat iemand de bal wel over de zijlijn zou knallen ivm die gruwelijke overtreding en bij de 1-3 gaat m.i.Schenk nog meer in de fout dan Bijen. Schenk doet hélemáál niks. Gaf het perfecte standbeeld weer.
    Bij de 1-1 is Verdonk degene die niet meedoet, die slaper heft daar de buitenspelval op.
  • 21 Sep 2019 om 12:19
    • Quote van 21 Sep 2019 om 11:28
      Bij de 1-1 speelt de keeper niet mee. Bij de 1-2 staat de hele meute apatisch toe te kijken, omdat ze blijkbaar dachten dat iemand de bal wel over de zijlijn zou knallen ivm die gruwelijke overtreding en bij de 1-3 gaat m.i.Schenk nog meer in de fout dan Bijen. Schenk doet hélemáál niks. Gaf het perfecte standbeeld weer.
    Fout Ket.


    Hennik heeft een schurft hekel aan Peetken. Daarom doet niemand iets fout in Hennik zijn ogen....alleen Peetken. Zelfs de gekozen tactiek, de opstelling en het wisselbeleid.....het is allemaal de fout van Peetken in Hennik zijn ogen.
  • 21 Sep 2019 om 12:16
    • Quote van 21 Sep 2019 om 11:53
      Petra moet zich aanmelden voor de badminton competitie
    En jij als badmeester in Gay sauna Bolke....
  • 21 Sep 2019 om 11:53
    Petra moet zich aanmelden voor de badminton competitie
  • 21 Sep 2019 om 11:49
    Off Topic, wat triest hoe het met onze oude topkeeper Piet Schrijvers gaat. Ik wens hem en zijn familie heel veel sterkte toe! Misschien kunnen we hem steunen door massaal zijn boek te kopen, maar dat moet iedereen uiteraard zelf weten.
  • 21 Sep 2019 om 11:46
    • Quote van 21 Sep 2019 om 11:28
      Bij de 1-1 speelt de keeper niet mee. Bij de 1-2 staat de hele meute apatisch toe te kijken, omdat ze blijkbaar dachten dat iemand de bal wel over de zijlijn zou knallen ivm die gruwelijke overtreding en bij de 1-3 gaat m.i.Schenk nog meer in de fout dan Bijen. Schenk doet hélemáál niks. Gaf het perfecte standbeeld weer.
    Zij maken 3 goals, daar is alles mee gezegd? Nee dus, inderdaad de defensieve zwakheid, daar mag ook wel wat van worden gezegd. We krijgen veel teveel goals tegen en kan iemand mij zeggen wat er zo mooi is aan dat Russische roulette uitverdedigen waarbij Drommel de bal op korte afstand op Bijen of Schenk speelt, terwijl de tegenstander er kort op zit? Dat ging in het begin al bijna helemaal mis en voordat je eindelijk een keer op de helft van de tegenstander bent sta je tegenover een muur ….
    Verder, verliezen kan natuurlijk altijd een keer, maar liever niet tegen die Calimero's, wat een triest volk is dat. Dus Peet, denk de volgende derby ook eens aan die hondstrouwe fans die alle beledigingen de afgelopen 2 jaar hebben moeten slikken!
  • 21 Sep 2019 om 11:28
    • Quote van 21 Sep 2019 om 10:03
      Bijen was vorige week verantwoordelijk voor de 2-3 , toen stond hij lucht te dekken en tegen Heracles zat hij bij de 1-1 fout en zeker hij de 1-3 de bal komt over hem heen en toen stond hij aan de grond genageld
    Bij de 1-1 speelt de keeper niet mee. Bij de 1-2 staat de hele meute apatisch toe te kijken, omdat ze blijkbaar dachten dat iemand de bal wel over de zijlijn zou knallen ivm die gruwelijke overtreding en bij de 1-3 gaat m.i.Schenk nog meer in de fout dan Bijen. Schenk doet hélemáál niks. Gaf het perfecte standbeeld weer.
  • 21 Sep 2019 om 11:18
    • Quote van 21 Sep 2019 om 10:18
      Eerste helft niets aan de hand, had totaal niet het gevoel dat we zouden verliezen.Zelfs naar de 1-2 niet.Maar de tweede helft veel te weinig gevaarlijk geweest om het die paupers moeilijk te maken.Daarom vond ik ook dat hij Berggreen eerder had kunnen brengen.Over de var wil ik het maar niet hebben, verder ook een erbarmelijk slechte scheidsrechter.Maar ook onze verdediging dik in de fout bij de doelpunten, en vond Drommel ook niet helemaal vrijuit gaan gisteren.Alhoewel hij de bal van Dessers wel weer goed pakte.Maar drie doelpunten tegen in een vol eigen huis tegen die paupers, wel iets te veel van het goede.Als ik zie dat Schenk in paniek een eenvoudig balletje zo onnodig over de zijlijn wegwerkt, en Bijen niet meedogenloos genoeg is, zegt dat genoeg. Dan kun je concluderen dat de verdediging onze zwakke schakel blijkt.Maar er zit al met al genoeg mooi en goed voetbal in deze selectie, en al meer te genieten als heel vorig seizoen.Jammer, deze wedstrijd in de volle Veste had zeker drie punten moeten zijn.Want de volgende week in Rotterdam zal het nog moeilijk genoeg worden.
    Kamphuis is een slechte scheids, Higler is een slechte scheids, eigenlijk loopt er niks fatsoenlijks rond in Nederland behalve de scheidsrechters uit het Oosten... maarja, die willen onze club niet fluiten. Logisch ook, ze hebben een hart voor Twente, iets dat iedereen uit de regio heeft behalve als je uit Pauperlo komt
  • 21 Sep 2019 om 11:16
    We moeten er niet zo'n drama van maken. Dit soort wedstrijden zitten er tussen. Soms zit het mee, en soms zit het heel erg tegen, zoals gisteren met de VAR. Grote winstpunt is dat ik weer met plezier naar het stadion ga. Het voetbal van Twente is weer leuk om naar te kijken!
  • 21 Sep 2019 om 11:12
    Hoe schenk bij het derde doelpunt staat te verdedigen. pffffff Een wedstrijd wordt beslist op momentopnames. Kun je niets meer aan veranderen.We hadden niet hoeven te verliezen. Maar als een paar hun man laten lopen en niet alles proberen om een bal te verdedigen dan is dit het resultaat.We hebben drie keer gescoort. Daar ligt het niet aan.We hebben gewoon een paar zwaktes die je moeilijk kunt compenseren met nog meer doelpunten maken.Als de verdediging of als men individueel te slap blijft kun je ook heel makkelijk een wedstrijd verliezen is de les. Genoeg werk aan de winkel nog.
  • 21 Sep 2019 om 11:04
    • Quote van 21 Sep 2019 om 10:18
      Eerste helft niets aan de hand, had totaal niet het gevoel dat we zouden verliezen.Zelfs naar de 1-2 niet.Maar de tweede helft veel te weinig gevaarlijk geweest om het die paupers moeilijk te maken.Daarom vond ik ook dat hij Berggreen eerder had kunnen brengen.Over de var wil ik het maar niet hebben, verder ook een erbarmelijk slechte scheidsrechter.Maar ook onze verdediging dik in de fout bij de doelpunten, en vond Drommel ook niet helemaal vrijuit gaan gisteren.Alhoewel hij de bal van Dessers wel weer goed pakte.Maar drie doelpunten tegen in een vol eigen huis tegen die paupers, wel iets te veel van het goede.Als ik zie dat Schenk in paniek een eenvoudig balletje zo onnodig over de zijlijn wegwerkt, en Bijen niet meedogenloos genoeg is, zegt dat genoeg. Dan kun je concluderen dat de verdediging onze zwakke schakel blijkt.Maar er zit al met al genoeg mooi en goed voetbal in deze selectie, en al meer te genieten als heel vorig seizoen.Jammer, deze wedstrijd in de volle Veste had zeker drie punten moeten zijn.Want de volgende week in Rotterdam zal het nog moeilijk genoeg worden.
    +1
  • 21 Sep 2019 om 10:59
    precies Peet..ze maken er 3..hoe kan dat..??
  • 21 Sep 2019 om 10:50
    • Quote van 21 Sep 2019 om 10:39
      Bijen is geen mandekker Gonzalez was een echte mandekker Bijen is een veel te lief jongetje om een goede mandekker te zijn
    Bijen is gewoon niet zo geweldig goed. Gonzalez ben ik ook niet weg van trouwens, daarmee kom je aan het huidige spelletje ook niet toe. Heb liever dat ze iemand zoeken die beter kan verdedigen EN opbouwen. Want ook op dat vlak schiet Bijen tekort. Of binnen het huidige team gaan schuiven.
  • 21 Sep 2019 om 10:39
    Bijen is geen mandekker Gonzalez was een echte mandekker Bijen is een veel te lief jongetje om een goede mandekker te zijn
  • 21 Sep 2019 om 10:35
    • Quote van 21 Sep 2019 om 10:18
      Eerste helft niets aan de hand, had totaal niet het gevoel dat we zouden verliezen.Zelfs naar de 1-2 niet.Maar de tweede helft veel te weinig gevaarlijk geweest om het die paupers moeilijk te maken.Daarom vond ik ook dat hij Berggreen eerder had kunnen brengen.Over de var wil ik het maar niet hebben, verder ook een erbarmelijk slechte scheidsrechter.Maar ook onze verdediging dik in de fout bij de doelpunten, en vond Drommel ook niet helemaal vrijuit gaan gisteren.Alhoewel hij de bal van Dessers wel weer goed pakte.Maar drie doelpunten tegen in een vol eigen huis tegen die paupers, wel iets te veel van het goede.Als ik zie dat Schenk in paniek een eenvoudig balletje zo onnodig over de zijlijn wegwerkt, en Bijen niet meedogenloos genoeg is, zegt dat genoeg. Dan kun je concluderen dat de verdediging onze zwakke schakel blijkt.Maar er zit al met al genoeg mooi en goed voetbal in deze selectie, en al meer te genieten als heel vorig seizoen.Jammer, deze wedstrijd in de volle Veste had zeker drie punten moeten zijn.Want de volgende week in Rotterdam zal het nog moeilijk genoeg worden.
    Vind de 2e helft wel te rechtvaardigen na die eerste helft wat ze de eerste helft lieten zien dat vind je niet in Nederland dan moet je echt de grens over!!! En de fouten? Fouten maken is onderdeel van voetbal denk dat ze ook ontstaan door overmacht/moedig want Heracles werd echt aan gort gespeeld! Nooit eerder zag ik zo'n grote rondo en zoveel zwart/wit wat gepoord werd. Maar goed werd wakker met toch wakker met een Kooten gevoel en trots want wat heb ik genoten die eerste helft!!! Wie zat er in de var bus Henk Jan Smith en Hooghma?
  • 21 Sep 2019 om 10:20
    • Quote van 21 Sep 2019 om 10:18
      Eerste helft niets aan de hand, had totaal niet het gevoel dat we zouden verliezen.Zelfs naar de 1-2 niet.Maar de tweede helft veel te weinig gevaarlijk geweest om het die paupers moeilijk te maken.Daarom vond ik ook dat hij Berggreen eerder had kunnen brengen.Over de var wil ik het maar niet hebben, verder ook een erbarmelijk slechte scheidsrechter.Maar ook onze verdediging dik in de fout bij de doelpunten, en vond Drommel ook niet helemaal vrijuit gaan gisteren.Alhoewel hij de bal van Dessers wel weer goed pakte.Maar drie doelpunten tegen in een vol eigen huis tegen die paupers, wel iets te veel van het goede.Als ik zie dat Schenk in paniek een eenvoudig balletje zo onnodig over de zijlijn wegwerkt, en Bijen niet meedogenloos genoeg is, zegt dat genoeg. Dan kun je concluderen dat de verdediging onze zwakke schakel blijkt.Maar er zit al met al genoeg mooi en goed voetbal in deze selectie, en al meer te genieten als heel vorig seizoen.Jammer, deze wedstrijd in de volle Veste had zeker drie punten moeten zijn.Want de volgende week in Rotterdam zal het nog moeilijk genoeg worden.
    Helemaal eens
  • 21 Sep 2019 om 10:19
    • Quote van 21 Sep 2019 om 10:18
      Eerste helft niets aan de hand, had totaal niet het gevoel dat we zouden verliezen.Zelfs naar de 1-2 niet.Maar de tweede helft veel te weinig gevaarlijk geweest om het die paupers moeilijk te maken.Daarom vond ik ook dat hij Berggreen eerder had kunnen brengen.Over de var wil ik het maar niet hebben, verder ook een erbarmelijk slechte scheidsrechter.Maar ook onze verdediging dik in de fout bij de doelpunten, en vond Drommel ook niet helemaal vrijuit gaan gisteren.Alhoewel hij de bal van Dessers wel weer goed pakte.Maar drie doelpunten tegen in een vol eigen huis tegen die paupers, wel iets te veel van het goede.Als ik zie dat Schenk in paniek een eenvoudig balletje zo onnodig over de zijlijn wegwerkt, en Bijen niet meedogenloos genoeg is, zegt dat genoeg. Dan kun je concluderen dat de verdediging onze zwakke schakel blijkt.Maar er zit al met al genoeg mooi en goed voetbal in deze selectie, en al meer te genieten als heel vorig seizoen.Jammer, deze wedstrijd in de volle Veste had zeker drie punten moeten zijn.Want de volgende week in Rotterdam zal het nog moeilijk genoeg worden.
    Goed verhaal. Eens
  • 21 Sep 2019 om 10:18
    • Quote van 21 Sep 2019 om 10:03
      Bijen was vorige week verantwoordelijk voor de 2-3 , toen stond hij lucht te dekken en tegen Heracles zat hij bij de 1-1 fout en zeker hij de 1-3 de bal komt over hem heen en toen stond hij aan de grond genageld
    Inderdaad
  • 21 Sep 2019 om 10:18
    Eerste helft niets aan de hand, had totaal niet het gevoel dat we zouden verliezen.Zelfs naar de 1-2 niet.Maar de tweede helft veel te weinig gevaarlijk geweest om het die paupers moeilijk te maken.Daarom vond ik ook dat hij Berggreen eerder had kunnen brengen.Over de var wil ik het maar niet hebben, verder ook een erbarmelijk slechte scheidsrechter.Maar ook onze verdediging dik in de fout bij de doelpunten, en vond Drommel ook niet helemaal vrijuit gaan gisteren.Alhoewel hij de bal van Dessers wel weer goed pakte.Maar drie doelpunten tegen in een vol eigen huis tegen die paupers, wel iets te veel van het goede.Als ik zie dat Schenk in paniek een eenvoudig balletje zo onnodig over de zijlijn wegwerkt, en Bijen niet meedogenloos genoeg is, zegt dat genoeg. Dan kun je concluderen dat de verdediging onze zwakke schakel blijkt.Maar er zit al met al genoeg mooi en goed voetbal in deze selectie, en al meer te genieten als heel vorig seizoen.Jammer, deze wedstrijd in de volle Veste had zeker drie punten moeten zijn.Want de volgende week in Rotterdam zal het nog moeilijk genoeg worden.
  • 21 Sep 2019 om 10:03
    Bijen was vorige week verantwoordelijk voor de 2-3 , toen stond hij lucht te dekken en tegen Heracles zat hij bij de 1-1 fout en zeker hij de 1-3 de bal komt over hem heen en toen stond hij aan de grond genageld
  • 21 Sep 2019 om 09:59
    • Quote van 21 Sep 2019 om 09:45
      Bijen stond er te ver vanaf, daar zit idd wat in. Dat risico mag je wellicht niet nemen maar de hoofdoorzaak blijft daar verdonk.

      Dat hoog staan lijkt me wel de opdracht, aangezien 75% van de verdediging dat deed in dit geval. Of dat verstandig is kunnen we ons afvragen.

      Het is al met al gwn frustrerend de manier waarop, met zon inconsequente var. Vorige week kreeg nakamura voor minder een rode kaart en nu werd een doelpunt afgekeurd en mocht heracles 2x hands maken in de 16.
    klopt, ik vind het Nederlandse voetbal ook een stuk minder leuk worden op deze manier... ik deel die frustratie met je
  • 21 Sep 2019 om 09:51
    • Quote van 21 Sep 2019 om 09:47
      Ook dat was een grove fout, maar ik heb het over ons centrale duo dat zwak acteerde. Bijen en Schenk komen allebei gewoon te kort.
    Kunnen we Wout Brama niet gewoon achterin zetten? Is niet trager als Schenk en zorgt voor rust. Hij had Mauro die bal er nooit in laten koppen.
  • 21 Sep 2019 om 09:49
    • Quote van 21 Sep 2019 om 09:45
      Bijen stond er te ver vanaf, daar zit idd wat in. Dat risico mag je wellicht niet nemen maar de hoofdoorzaak blijft daar verdonk.

      Dat hoog staan lijkt me wel de opdracht, aangezien 75% van de verdediging dat deed in dit geval. Of dat verstandig is kunnen we ons afvragen.

      Het is al met al gwn frustrerend de manier waarop, met zon inconsequente var. Vorige week kreeg nakamura voor minder een rode kaart en nu werd een doelpunt afgekeurd en mocht heracles 2x hands maken in de 16.
    Wat was die tweede handsbal dan? Bedoel je dat moment in blessuretijd?
  • 21 Sep 2019 om 09:47
    • Quote van 21 Sep 2019 om 08:21
      Nou vond die 1-1 een 100% fout van die back en daar hoor ik je niet over. Omdat dat een nieuwe speler is krijg de vrijstelling van jou commentaar of zo. Zelfs gemiddelde amateurclub was die een een enorme blunder geweest. Regel een je vormt een lijn met de verdediging dat is basis van het voetbal. Zit gewoon 3 meter tussen.
    Ook dat was een grove fout, maar ik heb het over ons centrale duo dat zwak acteerde. Bijen en Schenk komen allebei gewoon te kort.
  • 21 Sep 2019 om 09:45
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:50
      Gelijk spel was helemaal niet verdient Heracles heeft maar 3 kansen gehad meet konden ze amper creëren het is dat Twente twee hele matige verdedigers heeft die gewoon te veel fouten maken
    Nou volgens mij gingen ze ook nog even 1op1 op de keeper af
  • 21 Sep 2019 om 09:45
    • Quote van 21 Sep 2019 om 09:40
      dan nog vind ik dat je als verdediger altijd bij je spits in de buurt moet zijn, in ieder geval never nooit binnen 12 meter niet in de buurt te zijn....
      zeggen ze bij onze amateurcluppies ook altijd toch? altijd doorblijven gaan, je weet nooit of er wel of niet gefloten wordt....

      Bijen heeft geen idee dat Verdonk er achter staat, voor hetzelfde geldt had hij er dus voor gestaan en dan was Bijen hem alsnog volledig kwijt.... omdat hij niet in de buurt was....

      Plus wij weten helemaal niet wat de opdracht is, is de opdracht wel hoog staan van de verdediging? is dat wel handig tegen een counterploeg? lijkt mij niet
    Bijen stond er te ver vanaf, daar zit idd wat in. Dat risico mag je wellicht niet nemen maar de hoofdoorzaak blijft daar verdonk.

    Dat hoog staan lijkt me wel de opdracht, aangezien 75% van de verdediging dat deed in dit geval. Of dat verstandig is kunnen we ons afvragen.

    Het is al met al gwn frustrerend de manier waarop, met zon inconsequente var. Vorige week kreeg nakamura voor minder een rode kaart en nu werd een doelpunt afgekeurd en mocht heracles 2x hands maken in de 16.
  • 21 Sep 2019 om 09:40
    • Quote van 21 Sep 2019 om 09:08
      Dan geef je mij een sneer over espinosa maar kun je zelf vervolgens niet zien dat dit overduidelijk fout ging bij verdonk. Dan kun je beter stil zijn. Op dat moment moet je als verdediging altijd op een lijn staan, dit mag nooit gebeuren dat je buitenspel opheft door er in je eentje een paar meter achter te blijven hangen. Hij staat gwn te slapen.
    dan nog vind ik dat je als verdediger altijd bij je spits in de buurt moet zijn, in ieder geval never nooit binnen 12 meter niet in de buurt te zijn....
    zeggen ze bij onze amateurcluppies ook altijd toch? altijd doorblijven gaan, je weet nooit of er wel of niet gefloten wordt....

    Bijen heeft geen idee dat Verdonk er achter staat, voor hetzelfde geldt had hij er dus voor gestaan en dan was Bijen hem alsnog volledig kwijt.... omdat hij niet in de buurt was....

    Plus wij weten helemaal niet wat de opdracht is, is de opdracht wel hoog staan van de verdediging? is dat wel handig tegen een counterploeg? lijkt mij niet
  • 21 Sep 2019 om 09:11
    2 van de drie doelpunten verdedigingsfouten dus Peetje
  • 21 Sep 2019 om 09:09
    • Quote van 21 Sep 2019 om 08:50
      bij je amateurclubje heb je vast wel een eigen grensrechter die je matst :)
    haha ja soms wel, maar als je zoals verdonk er 4 meter achter staat dan word het moeilijk.
  • 21 Sep 2019 om 09:08
    • Quote van 21 Sep 2019 om 08:49
      dat is jouw regel..... je leest ook veel reacties dat men het de fout van Bijen vond..... jij en ik weten niet wat de afspraken en regels zijn....

    Dan geef je mij een sneer over espinosa maar kun je zelf vervolgens niet zien dat dit overduidelijk fout ging bij verdonk. Dan kun je beter stil zijn. Op dat moment moet je als verdediging altijd op een lijn staan, dit mag nooit gebeuren dat je buitenspel opheft door er in je eentje een paar meter achter te blijven hangen. Hij staat gwn te slapen.
  • 21 Sep 2019 om 08:50
    • Quote van 21 Sep 2019 om 08:32
      +100. Krijg ook de volle laag als ik dat zou doen bij mijn plaatselijke amateurclubje.
    bij je amateurclubje heb je vast wel een eigen grensrechter die je matst :)
  • 21 Sep 2019 om 08:49
    • Quote van 21 Sep 2019 om 08:21
      Nou vond die 1-1 een 100% fout van die back en daar hoor ik je niet over. Omdat dat een nieuwe speler is krijg de vrijstelling van jou commentaar of zo. Zelfs gemiddelde amateurclub was die een een enorme blunder geweest. Regel een je vormt een lijn met de verdediging dat is basis van het voetbal. Zit gewoon 3 meter tussen.
    dat is jouw regel..... je leest ook veel reacties dat men het de fout van Bijen vond..... jij en ik weten niet wat de afspraken en regels zijn....

  • 21 Sep 2019 om 08:36
    • Quote van 21 Sep 2019 om 04:13
      De tweede goal van Twente is terecht afgekeurd. Echt een zuivere hands. Maar Twente had minstens 1 penalty moeten krijgen. Er werd, volgens mij, voor en na de rust 2x een handsbal gemaakt door een Heracliet. De derde goal van Heracles werd ook voorafgegaan door een handsbal. De VAR heeft weer een grote invloed gehad op deze wedstrijd. Éénmaal door een doelpunt af te keuren, en een aantal keren door niet in te grijpen. De VAR zou eigenlijk alleen gebruikt moeten worden op verzoek van de scheidsrechter, als deze niet zeker is van een situatie. Misschien dat ook de trainers de mogelijkheid moeten krijgen om bijvoorbeeld maximaal 3x per wedstrijd een situatie kunnen laten nakijken. Dat de VAR zelf ingrijpt, zonder een verzoek van een betrokkene, maakt de wedstrijden kapot vind ik. Dat moeten ze snel afschaffen!
    var werkt willekeur in de hand. Een handsbal voor de 3-1 heb ik gemist maar twente had 2 penaltys moeten hebben, zeker als je die 2-0 afkeurt. Voorafgaand aan de 2-1 gaat die heraclied gwn op de enkel staan en dat is 100% rood.
  • 21 Sep 2019 om 08:32
    • Quote van 21 Sep 2019 om 08:21
      Nou vond die 1-1 een 100% fout van die back en daar hoor ik je niet over. Omdat dat een nieuwe speler is krijg de vrijstelling van jou commentaar of zo. Zelfs gemiddelde amateurclub was die een een enorme blunder geweest. Regel een je vormt een lijn met de verdediging dat is basis van het voetbal. Zit gewoon 3 meter tussen.
    +100. Krijg ook de volle laag als ik dat zou doen bij mijn plaatselijke amateurclubje.
  • 21 Sep 2019 om 08:21
    • Quote van 21 Sep 2019 om 08:04
      Sorry TC maar het centrale duo is echt slecht, vind Bijen in de Eredivisie ook te kort komen. Schenk is ook geen sterke schakel, word tijd dat er ingegrepen word en Bijen of Schenk plaats maakt. Ik weet dat je gek van Bijen bent maar je kunt toch niet ontkennen dat het zwakke hap is. Verder die hele kloten VAR afschaffen, man je word op deze manier behoorlijk genaaid. Wat zal die vieze paardebek weer hebben zitten genieten, echt zwaar kut dit tegen die kut paupers.
    Nou vond die 1-1 een 100% fout van die back en daar hoor ik je niet over. Omdat dat een nieuwe speler is krijg de vrijstelling van jou commentaar of zo. Zelfs gemiddelde amateurclub was die een een enorme blunder geweest. Regel een je vormt een lijn met de verdediging dat is basis van het voetbal. Zit gewoon 3 meter tussen.
  • 21 Sep 2019 om 08:04
    • Quote van 21 Sep 2019 om 00:18
      Gemakkelijk slachtoffer of niet Hennik? Wij verloren de slag op het middenveld dankzij een zwakke Busquets. Brama had er gelijk na de 2e helft in gemoeten. Het middenveld was veel te onrustig.
    Sorry TC maar het centrale duo is echt slecht, vind Bijen in de Eredivisie ook te kort komen. Schenk is ook geen sterke schakel, word tijd dat er ingegrepen word en Bijen of Schenk plaats maakt. Ik weet dat je gek van Bijen bent maar je kunt toch niet ontkennen dat het zwakke hap is. Verder die hele kloten VAR afschaffen, man je word op deze manier behoorlijk genaaid. Wat zal die vieze paardebek weer hebben zitten genieten, echt zwaar kut dit tegen die kut paupers.
  • 21 Sep 2019 om 07:27
    Ikzeg. Wat er ook gebeurt helaas waren het weer enkele factoren die mee spelen om een wedstrijd te winnen helaas zat het ons fctwente daar weer totaal niet mee. Verder moeten wij doorgaan met waar wij fctwente mee bezig zijn. Graag zag ik meer schoten op het doel.
  • 21 Sep 2019 om 07:17
    • Quote van 21 Sep 2019 om 04:13
      De tweede goal van Twente is terecht afgekeurd. Echt een zuivere hands. Maar Twente had minstens 1 penalty moeten krijgen. Er werd, volgens mij, voor en na de rust 2x een handsbal gemaakt door een Heracliet. De derde goal van Heracles werd ook voorafgegaan door een handsbal. De VAR heeft weer een grote invloed gehad op deze wedstrijd. Éénmaal door een doelpunt af te keuren, en een aantal keren door niet in te grijpen. De VAR zou eigenlijk alleen gebruikt moeten worden op verzoek van de scheidsrechter, als deze niet zeker is van een situatie. Misschien dat ook de trainers de mogelijkheid moeten krijgen om bijvoorbeeld maximaal 3x per wedstrijd een situatie kunnen laten nakijken. Dat de VAR zelf ingrijpt, zonder een verzoek van een betrokkene, maakt de wedstrijden kapot vind ik. Dat moeten ze snel afschaffen!
    Helemaal mee eens. Var inzet op basis van oproep
  • 21 Sep 2019 om 07:15
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:50
      Gelijk spel was helemaal niet verdient Heracles heeft maar 3 kansen gehad meet konden ze amper creëren het is dat Twente twee hele matige verdedigers heeft die gewoon te veel fouten maken
    Volgens mij was het voor ons elke kans een doelpunt? Wij konden ook niet meer creëren. Brilletje af doen.
  • 21 Sep 2019 om 04:13
    De tweede goal van Twente is terecht afgekeurd. Echt een zuivere hands. Maar Twente had minstens 1 penalty moeten krijgen. Er werd, volgens mij, voor en na de rust 2x een handsbal gemaakt door een Heracliet. De derde goal van Heracles werd ook voorafgegaan door een handsbal. De VAR heeft weer een grote invloed gehad op deze wedstrijd. Éénmaal door een doelpunt af te keuren, en een aantal keren door niet in te grijpen. De VAR zou eigenlijk alleen gebruikt moeten worden op verzoek van de scheidsrechter, als deze niet zeker is van een situatie. Misschien dat ook de trainers de mogelijkheid moeten krijgen om bijvoorbeeld maximaal 3x per wedstrijd een situatie kunnen laten nakijken. Dat de VAR zelf ingrijpt, zonder een verzoek van een betrokkene, maakt de wedstrijden kapot vind ik. Dat moeten ze snel afschaffen!
  • 21 Sep 2019 om 03:08
    • Quote van 21 Sep 2019 om 00:54
      Onzin!
    Ja, is dat onzin, Zeker heraclied, Var is gewoon corrupt of iig niet objectief of eerlijk, die handsbal van heracles is bij alle wedstrijden met var nog als strafschop beoordeeld, en vanavond werd er niet eens gekeken, donder toch op man
  • 21 Sep 2019 om 01:09
    • Quote van 21 Sep 2019 om 00:49
      Het centrale duo schenk en bijen is niet goed genoeg voor de eredivisie. Wordt tijd dat 1 van hun op de bank belandt. Het is of schenk of bijen en niet alle bij.
    Eens. Petra bijen kom in de 4e klasse zondag bog tekort
  • 21 Sep 2019 om 00:55
    Ik miste gif in de tweede helft.Rond tikken maar daar kwamen geen kansen uit.
  • 21 Sep 2019 om 00:54
    • Quote van 21 Sep 2019 om 00:04
      We verliezen van de var, gvd, als je de goal dan afkeurt var voor aangeschoten schouder/ hands, dan is de handsbal van heracles toch zeker dan ook een penalty, maar nee, er werd niet eens gekeken, doelpunt 1-2 had de var verdomme ook moeten afkeuren , het moment ervoor gaat een heraclied vol op het onderbeen van selahi staan, kom op man , stop maar gewoon met voetballen, dit is zo fucking corrupt, nog erger dan blatter rn de uefa destijds, knvb zeister maffia
    Onzin!
  • 21 Sep 2019 om 00:49
    • Quote van 21 Sep 2019 om 00:18
      Gemakkelijk slachtoffer of niet Hennik? Wij verloren de slag op het middenveld dankzij een zwakke Busquets. Brama had er gelijk na de 2e helft in gemoeten. Het middenveld was veel te onrustig.
    Het centrale duo schenk en bijen is niet goed genoeg voor de eredivisie. Wordt tijd dat 1 van hun op de bank belandt. Het is of schenk of bijen en niet alle bij.
  • 21 Sep 2019 om 00:26
    • Quote van 21 Sep 2019 om 00:04
      We verliezen van de var, gvd, als je de goal dan afkeurt var voor aangeschoten schouder/ hands, dan is de handsbal van heracles toch zeker dan ook een penalty, maar nee, er werd niet eens gekeken, doelpunt 1-2 had de var verdomme ook moeten afkeuren , het moment ervoor gaat een heraclied vol op het onderbeen van selahi staan, kom op man , stop maar gewoon met voetballen, dit is zo fucking corrupt, nog erger dan blatter rn de uefa destijds, knvb zeister maffia
    Eens. Jantje Smit keek natuurlijk over de schouder van de VAR mee. Tegen die gast ga je niet in, veel te groot en hij mept je zo in elkaar, vieze deurwaarder. Ik wil weer terug naar de tijd van Zwarte Piet, geen rookverbod en voetbal zonder VAR.
  • 21 Sep 2019 om 00:19
    • Quote van 20 Sep 2019 om 23:42
      Einde contract bij PSV na dit seizoen. Mocht TvL en consorten er ook wat in zien. Dat is wellicht een 2e kans voor een dikke vinger richting Almelo.
    Gelijk proberen.....
  • 21 Sep 2019 om 00:18
    • Quote van 20 Sep 2019 om 23:49
      Petra Bijen verzaakt weer eens vandaag
    Gemakkelijk slachtoffer of niet Hennik? Wij verloren de slag op het middenveld dankzij een zwakke Busquets. Brama had er gelijk na de 2e helft in gemoeten. Het middenveld was veel te onrustig.
  • 21 Sep 2019 om 00:17
    • Quote van 20 Sep 2019 om 23:50
      Denk nooit aan je :)) maar aan het eind van de wedstrijd schooooot je door me kop:) ik hoopte ook nog op een gelijk spel Klootzak Hahaha
    Hahahaha
  • 21 Sep 2019 om 00:04
    We verliezen van de var, gvd, als je de goal dan afkeurt var voor aangeschoten schouder/ hands, dan is de handsbal van heracles toch zeker dan ook een penalty, maar nee, er werd niet eens gekeken, doelpunt 1-2 had de var verdomme ook moeten afkeuren , het moment ervoor gaat een heraclied vol op het onderbeen van selahi staan, kom op man , stop maar gewoon met voetballen, dit is zo fucking corrupt, nog erger dan blatter rn de uefa destijds, knvb zeister maffia
  • 20 Sep 2019 om 23:52
    • Quote van 20 Sep 2019 om 23:35
      Laten we wel eerlijk blijven eerste helft was twente van ongekend hoog niveau tegen een zeer zeer zwakke tegenstander en een arbitrage die de var eenzijdig benut! Tweede helft was minder en Heracles zette het anti voetbal voort en winnen onterecht maar telt wel helaas!
    +10 ja het doet zeer maar ze hebben alles gegeven, echt Twente kan met een opgeheven kop het strijdtoneel verlaten!
  • 20 Sep 2019 om 23:50
    • Quote van 20 Sep 2019 om 23:37
      We hebben een lesje in effectiviteit gehad....
      En eerlijk is eerlijk. Ik heb wel genoten van dat menneke Mauro. Heerlijk voetballertje hoor.....
    Denk nooit aan je :)) maar aan het eind van de wedstrijd schooooot je door me kop:) ik hoopte ook nog op een gelijk spel Klootzak Hahaha
  • 20 Sep 2019 om 23:49
    Petra Bijen verzaakt weer eens vandaag
  • 20 Sep 2019 om 23:47
    • Quote van 20 Sep 2019 om 23:35
      Laten we wel eerlijk blijven eerste helft was twente van ongekend hoog niveau tegen een zeer zeer zwakke tegenstander en een arbitrage die de var eenzijdig benut! Tweede helft was minder en Heracles zette het anti voetbal voort en winnen onterecht maar telt wel helaas!
    Ikzeg. Ynwa u heeft helemaal gelijk.
  • 20 Sep 2019 om 23:45
    Ikzeg. Een kater nu niet van de drank maar verliezen van Heracles doet pijn op deze manier, niet om te zeuren maar weer eens een slechte scheidsrechter en de grens rechter aan onze kant was steeds te laat, natuurlijk mag je het in de eerste helft niet zo maar 2 goals weggeven en een tip als er een van ons onderuit gehaald wordt en blijft liggen schiet die bal hoog de tribune in of maak direct een overtreding dan valt zobiezo die 2 goal niet ook dit hoort bij het leerproces nu weer op staan en direct omschakelen. Wat mij ook blijft verbazen is waarom schieten wij niet vaker op doel. Verder een slecht weekend nu.
  • 20 Sep 2019 om 23:42
    • Quote van 20 Sep 2019 om 23:37
      We hebben een lesje in effectiviteit gehad....
      En eerlijk is eerlijk. Ik heb wel genoten van dat menneke Mauro. Heerlijk voetballertje hoor.....
    Einde contract bij PSV na dit seizoen. Mocht TvL en consorten er ook wat in zien. Dat is wellicht een 2e kans voor een dikke vinger richting Almelo.
  • 20 Sep 2019 om 23:39
    • Quote van 20 Sep 2019 om 23:35
      Laten we wel eerlijk blijven eerste helft was twente van ongekend hoog niveau tegen een zeer zeer zwakke tegenstander en een arbitrage die de var eenzijdig benut! Tweede helft was minder en Heracles zette het anti voetbal voort en winnen onterecht maar telt wel helaas!
    Eens
  • 20 Sep 2019 om 23:37
    We hebben een lesje in effectiviteit gehad....
    En eerlijk is eerlijk. Ik heb wel genoten van dat menneke Mauro. Heerlijk voetballertje hoor.....
  • 20 Sep 2019 om 23:35
    Laten we wel eerlijk blijven eerste helft was twente van ongekend hoog niveau tegen een zeer zeer zwakke tegenstander en een arbitrage die de var eenzijdig benut! Tweede helft was minder en Heracles zette het anti voetbal voort en winnen onterecht maar telt wel helaas!
  • 20 Sep 2019 om 23:28
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:50
      Welke wedstrijd ben jij geweest dan?
    Klopt gewoon hoor, zijn passing was vandaag niet best. Hij leed veel balverlies. Maar hij had deze wedstrijd ook nog af en toe een heerlijk balletje, zoals bij de 2-3
  • 20 Sep 2019 om 23:22
    • Quote van 20 Sep 2019 om 23:08
      Petra Bijen heeft zich bij de 1-1 en bij de 1-3 weer de kaas van het brood laten vreten Dus .... exit
    Hoi je bek eens met je Petra, sukkel !
  • 20 Sep 2019 om 23:22
    • Quote van 20 Sep 2019 om 23:16
      Yup onze Spanjaard centraal naast bijen en de Spanjaard de spits laten uitschakelen en dan hopen dat verhaegh snel fit is
    Precies, Bijen heeft een verdediger naast zich nodig die er gewoon vol in kleunt anders krijg je dit soort taferelen met onze veel te lieve verdediging. Dus Julio centraal en misschien kan Latibeaudiere dat op den duur ook wel overnemen.
  • 20 Sep 2019 om 23:20
    Samenvatting gezien. Laatste minuut 100% penalty. Arm niet langs lichaam. En overtreding bij 1-2 was niet te missen. Hands van Breukers is twijfelachtig. Kortom Smit en Hoogma hebben goede connecties
  • 20 Sep 2019 om 23:16
    • Quote van 20 Sep 2019 om 23:14
      Je mist een Gonzalez die zon Mauro gewoon compleet omver kegelt als hij probeert om te gaan koppen.
    Yup onze Spanjaard centraal naast bijen en de Spanjaard de spits laten uitschakelen en dan hopen dat verhaegh snel fit is
  • 20 Sep 2019 om 23:14
    Je mist een Gonzalez die zon Mauro gewoon compleet omver kegelt als hij probeert om te gaan koppen.
  • 20 Sep 2019 om 23:10
    Het zat er een keer aan te komen. Ben ondanks het resultaat niet ontevreden met het spel. Oriol en Espinosa met zn 2en is echt genieten geblazen, wat kunnen die 2 voetballen. Tegen Feyenoord misschien Aburjania proberen ipv Selahi, brengt de nodige power op het middenveld en heeft ook een uitstekende techniek. Ik zie het allemaal nog niet zo negatief in!
  • 20 Sep 2019 om 23:10
    Donkerrood die overtreding op Selahi
  • 20 Sep 2019 om 23:08
    Petra Bijen heeft zich bij de 1-1 en bij de 1-3 weer de kaas van het brood laten vreten Dus .... exit
  • 20 Sep 2019 om 23:01
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:56
      Maar goed, de eerste nederlaag zou een keer moeten komen. Nu niet de koppies laten hangen en gewoon doorgaan met waar je mee bezig bent. Dan eindig je dit seizoen keurig in de middenmoot.
    Klopt wat je zegt, maar een zeer onverdiende nederlaag, mede dankzij de scheids en var, doet wel zeer.
  • 20 Sep 2019 om 22:59
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:39
      Wat is voetbal toch oneerlijk... wat heb ik een goed spelend fc Twente gezien zeg... absolute man of the match espinosa.... alleen jammer dat hij die ene pass nog geeft in 2e helft waar schieten een goal zou zijn... er maakte er vandaag maar 1 aanspraak op de winst maar ja dat is de eredivisie... zuur en pijnlijk... volgende week reken ik nergens op... dus alles wat je daar pakt zou bonus zijn zou wel lekker zijn want hier maakte er maar 1 aanspraak op 3 punten... Ons centrale duo blijft onze achilleshiel helaas
    Je hebt gelijk. 2x geluk voor Heracles (maar wel prima afgemaakt!) De3e mag NOOIT vallen. Pech maar na zoveel mazzel mag het. Jammer dat het in dat geval naar die domme zwart-witten gaat.
  • 20 Sep 2019 om 22:58
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:54
      Gewoon slecht verdedigen en slecht keepen bij de eerste goal
    Slecht verdedigen vat ik, maar slecht keepen?
  • 20 Sep 2019 om 22:58
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:51
      Zeker in het voetbal ben je afhankelijk van veel factoren. Het heeft de laaste weken redelijk mee gezeten en vanavond zat het totaal niet mee. Het voetbal de eeste helft was zeker goed te noemen ze vergeten dit alleen in doelpunten uit te drukken door 3 of 4 goals te maken. De tweede heft proberen ze het wel maar ging er teveel verkeerd. En de scheidsrechter en de var waren de zwakste schakels bij deze wedstrijd
    Eens.
  • 20 Sep 2019 om 22:57
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:56
      Dat zegt hij ook niet miepje vrouwenvoetbal
    Haha Dennis, je hebt goed opgelet bij tokkie E78
  • 20 Sep 2019 om 22:56
    Maar goed, de eerste nederlaag zou een keer moeten komen. Nu niet de koppies laten hangen en gewoon doorgaan met waar je mee bezig bent. Dan eindig je dit seizoen keurig in de middenmoot.
  • 20 Sep 2019 om 22:56
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:41
      Hij is pas 20 en dus wisselvallig, het is nog veel te vroeg om hem af te schrijven.
    Dat zegt hij ook niet miepje vrouwenvoetbal
  • 20 Sep 2019 om 22:56
    Die kleine Mauro Junior wint een kopduel. Ongelooflijk
  • 20 Sep 2019 om 22:54
    Gewoon slecht verdedigen en slecht keepen bij de eerste goal
  • 20 Sep 2019 om 22:54
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:50
      Welke wedstrijd ben jij geweest dan?
    Hij heeft gelijk.
  • 20 Sep 2019 om 22:52
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:39
      Busquets zwak. Lage handelingssnelheid en veel balverlies.
    Mee eens. Vorige wedstrijd goed, maar nu zwak.
  • 20 Sep 2019 om 22:51
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:39
      Wat is voetbal toch oneerlijk... wat heb ik een goed spelend fc Twente gezien zeg... absolute man of the match espinosa.... alleen jammer dat hij die ene pass nog geeft in 2e helft waar schieten een goal zou zijn... er maakte er vandaag maar 1 aanspraak op de winst maar ja dat is de eredivisie... zuur en pijnlijk... volgende week reken ik nergens op... dus alles wat je daar pakt zou bonus zijn zou wel lekker zijn want hier maakte er maar 1 aanspraak op 3 punten... Ons centrale duo blijft onze achilleshiel helaas
    Zeker in het voetbal ben je afhankelijk van veel factoren. Het heeft de laaste weken redelijk mee gezeten en vanavond zat het totaal niet mee. Het voetbal de eeste helft was zeker goed te noemen ze vergeten dit alleen in doelpunten uit te drukken door 3 of 4 goals te maken. De tweede heft proberen ze het wel maar ging er teveel verkeerd. En de scheidsrechter en de var waren de zwakste schakels bij deze wedstrijd
  • 20 Sep 2019 om 22:50
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:39
      Busquets zwak. Lage handelingssnelheid en veel balverlies.
    Welke wedstrijd ben jij geweest dan?
  • 20 Sep 2019 om 22:50
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:43
      Voetbal is entertainment, dan zijn we beloond. Een sterk FCT in eerste helft en een stabiel en efficiënt Heracles de tweede helft. Mauro is een pracht voetballer. Gelijkspel was dik verdiend geweest, gezien de wedstijd.
    Gelijk spel was helemaal niet verdient Heracles heeft maar 3 kansen gehad meet konden ze amper creëren het is dat Twente twee hele matige verdedigers heeft die gewoon te veel fouten maken
  • 20 Sep 2019 om 22:43
    Voetbal is entertainment, dan zijn we beloond. Een sterk FCT in eerste helft en een stabiel en efficiënt Heracles de tweede helft. Mauro is een pracht voetballer. Gelijkspel was dik verdiend geweest, gezien de wedstijd.
  • 20 Sep 2019 om 22:42
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:39
      Wat is voetbal toch oneerlijk... wat heb ik een goed spelend fc Twente gezien zeg... absolute man of the match espinosa.... alleen jammer dat hij die ene pass nog geeft in 2e helft waar schieten een goal zou zijn... er maakte er vandaag maar 1 aanspraak op de winst maar ja dat is de eredivisie... zuur en pijnlijk... volgende week reken ik nergens op... dus alles wat je daar pakt zou bonus zijn zou wel lekker zijn want hier maakte er maar 1 aanspraak op 3 punten... Ons centrale duo blijft onze achilleshiel helaas
    Eens!
  • 20 Sep 2019 om 22:42
    Kan tenminste zeggen dat ik trots ben op dit team. Al vond ik het ook niet bepaald goed in de tweede helft. Eerste helft genaaid door de VAR, zo simpel is het. Maar dat heb ik nu al 100 keer gezegd op dit forum, ik kan het niet vaak genoeg herhalen!
  • 20 Sep 2019 om 22:41
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:39
      Busquets zwak. Lage handelingssnelheid en veel balverlies.
    Hij is pas 20 en dus wisselvallig, het is nog veel te vroeg om hem af te schrijven.
  • 20 Sep 2019 om 22:39
    Wat is voetbal toch oneerlijk... wat heb ik een goed spelend fc Twente gezien zeg... absolute man of the match espinosa.... alleen jammer dat hij die ene pass nog geeft in 2e helft waar schieten een goal zou zijn... er maakte er vandaag maar 1 aanspraak op de winst maar ja dat is de eredivisie... zuur en pijnlijk... volgende week reken ik nergens op... dus alles wat je daar pakt zou bonus zijn zou wel lekker zijn want hier maakte er maar 1 aanspraak op 3 punten... Ons centrale duo blijft onze achilleshiel helaas
  • 20 Sep 2019 om 22:39
    • Quote van 20 Sep 2019 om 22:35
      Beetje gezamenlijk falen. De eerste was echt een fout van die back. Die staat echt 2 meter achter de verdediging te koekeloeren. De tweede is gewoon mooi. De derde moeten de centrale verdedigers gewoon hebben.
    Busquets zwak. Lage handelingssnelheid en veel balverlies.
  • 20 Sep 2019 om 22:35
    Beetje gezamenlijk falen. De eerste was echt een fout van die back. Die staat echt 2 meter achter de verdediging te koekeloeren. De tweede is gewoon mooi. De derde moeten de centrale verdedigers gewoon hebben.
vrijdag 25 oktober 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›