''We waren niet gelukkig vandaag en soms niet goed genoeg''

( 43 reacties)
''We waren niet gelukkig vandaag en soms niet goed genoeg''

Gonzalo Garcia leed vrijdagavond zijn eerste nederlaag als hoofdtrainer van FC Twente. De Tukkers gingen in eigen huis met 3-2 onderuit tegen aartsrivaal Heracles Almelo. 

''Ondanks de vroege voorsprong na vijf minuten begonnen we niet goed aan de wedstrijd'', begint de oefenmeester kritisch op de website van FC Twente. ''We waren niet gelukkig vandaag en op sommige momenten niet goed genoeg. Na vijftien minuten kregen we de controle en speelden we goed. We stonden hoog en hadden bij balverlies de bal snel terug. In die fase zag ik een paar goede kansen. maar vlak voor rust waren wij aan het slapen bij de gelijkmaker.'' 

Garcia zag dat Heracles het op het veld goed voor elkaar had. "In de tweede helft hadden wij het lastig tegen een goed georganiseerd team, dat met snelle spelers goed kan counteren. Het lukte ons niet om kansen te creëren. We probeerden tegen het einde meer te forceren door ons systeem te veranderen en met voorzetten te werken. Dat was een keer succesvol, maar dat was niet genoeg. Het is nooit leuk om te verliezen. Dit is onze eerste nederlaag, maar we moeten gewoon door blijven gaan."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Sep 2019 om 12:46
    • Quote van 21 Sep 2019 om 10:47
      Voetbal is nu niet meer leuk om naar te kijken, als je je al moet inhouden met juichen omdat de VAR roet in het eten kan gooien is het voor mij gedaan. Dan kan ik me alleen nog maar ergeren en daar heb ik geen zin in
    Inderdaad. Direct na de mogelijke 2-0 had ik al zo’n vervelend voorgevoel.
  • 21 Sep 2019 om 12:14
    • Quote van 21 Sep 2019 om 11:47
      Wat het wisselbeleid aangaat, moest hij wat mij betreft inderdaad eerder ingrijpen
    Precies. Gracia is hoofdverantwoordelijk voor dit verlies, en niet Bijen, Espinosa, Busquets, of welke speler dan ook. Busquets speelde ook als een slap biscuitje......
  • 21 Sep 2019 om 11:56
    • Quote van 21 Sep 2019 om 09:57
      offtopic zou op deze site wel leuk zijn om door de bezoekers cijfers te laten geven op een makkelijke manier voor de spelers.. Ben wel benieuwd hoe de meerderheid de prestaties van Bijen en Espinosa zouden beoordelen aangezien die reacties en meningen zo uiteenlopend zijn.Zo n poll zou dan denk ik mooi beeld schetsen
    Zet daar dan ook de rest van het elftal bij Frank. Daarnaast zegt zo'n poll geen drol. Het geeft alleen persoonlijke meningen weer. Jij vond Bijen bagger, en dat mag, maar heb je daar een poll voor nodig?
  • 21 Sep 2019 om 11:47
    • Quote van 21 Sep 2019 om 11:32
      Busquets had direct na de rust gewisseld moeten worden voor Brama. Hij verloor praktisch alles op het middenveld, en ja....dan wordt het voor de rest ook niet gemakkelijker om de druk van de ketel te halen.
      Gracia weet hoe belangrijk een derby is, en daarom vind ik dat hij gisteravond heeft gefaald door niet fatsoenlijk in te grijpen als je met 1-2 de kleedkamer in gaat.
    Wat het wisselbeleid aangaat, moest hij wat mij betreft inderdaad eerder ingrijpen
  • 21 Sep 2019 om 11:32
    Busquets had direct na de rust gewisseld moeten worden voor Brama. Hij verloor praktisch alles op het middenveld, en ja....dan wordt het voor de rest ook niet gemakkelijker om de druk van de ketel te halen.
    Gracia weet hoe belangrijk een derby is, en daarom vind ik dat hij gisteravond heeft gefaald door niet fatsoenlijk in te grijpen als je met 1-2 de kleedkamer in gaat.
  • 21 Sep 2019 om 10:47
    • Quote van 21 Sep 2019 om 10:38
      Zoals nu gehanteerd maakt de var het voetbal kapot!
    Voetbal is nu niet meer leuk om naar te kijken, als je je al moet inhouden met juichen omdat de VAR roet in het eten kan gooien is het voor mij gedaan. Dan kan ik me alleen nog maar ergeren en daar heb ik geen zin in
  • 21 Sep 2019 om 10:45
    • Quote van 21 Sep 2019 om 10:38
      Zoals nu gehanteerd maakt de var het voetbal kapot!
    Het voetbal in Nederland is al kapot toch? We zijn de kweekvijver voor de grootste landen. Spanje, Duitsland, Italie, Engeland. Mogen maar liefs 4 ploegen meedoen in de champions Legeau. Wij moeten vechten om 1 plekje rechtstreeks. We komen nooit bij die eerste vier landen. Die coefficentiepunten kunnen we nooit halen.
    Het is allemaal geld, geld, geld, geld. Als land zijn WIJ calimero. Alleen Ajax, PSV, kunnen een heel klein beetje aanhaken. Feyenoord, AZ en zelfs FC Twente hebben de potentie om mee te kunnen doen. Maar daar is ook alles meegezegd. Ons verleden heeft laten zien dat het op hoog nivo meeblijven doen gewoon heeeeeel moeilijk is. De voetballers leven in een paradijs. Net als die lui van die praatprogramma;s die helemaal niets voorstellen maar gewoon voor bakken geld naar een andere zender gaan. Kwaliteit wordt niet meer naar gekeken. Het is wat een gek ervoor geeft en dan is het hopen en hopen en nog eens hopen. Gaat nergens meer over!
  • 21 Sep 2019 om 10:39
    • Quote van 21 Sep 2019 om 10:14
      Kamphuis kan sowiso niet fluiten, maar dat kan geen enkele scheids in dit land. Kutland ist :)
    Het land is prachtig, het kan altijd mooier natuurlijk. We hebben alleen 1 probleem, we praten en praten en praten en willen iedereen tevreden stellen. Dat gaat je nooit lukken. Ons land draait om geld. De menselijke maat is er allang niet meer. Alles draait om cijfers en getallen.
    Vandaar dat het om individuele keuzes gaat. Als je zelf niet de goede keuzes maakt ben je onderdeel van dit systeem. Durf je keuzes te maken dan heb je er bijna geen last van en creeer je je eigen leven en pad.
  • 21 Sep 2019 om 10:38
    • Quote van 21 Sep 2019 om 10:18
      Dat is geen excuus. Een scheidsrechter hoort de baas te zijn. Nu is de VAR de baas en als een scheids zich laat leven door een VAR dan heeft die niet genoeg karakter om een wedstrijd te fluiten. Als een scheids bang is voor die vele meningen achteraf in praatprogramma's en in de media dan staat die blijkbaar niet sterk in zijn schoenen en niet achter zijn beslissingen. Als je de VAR alleen gebruikt als er om gevraagd wordt kun je veel ellende al uitsluiten. De mensen zouden ook meer respect moeten krijgen voor een scheids en niet alles op een weegschaal moeten leggen. De reden dat het nu zo gaat is dat er altijd veel gepraat wordt zonder respect voor een scheids die een beslissing moet nemen. Achteraf alles bepraten en analyseren is makkelijk en tenenkrommend soms. Uren en dagen kan erover gepraat worden in praatprogramma's. Over het echte voetbal gaat het al heel lang niet meer. Nederland is een land geworden van praten, zeiken, mekaar onderuit halen en maar om 1 reden. Geld verdienen, zo veel mogelijk als het kan.
    Zoals nu gehanteerd maakt de var het voetbal kapot!
  • 21 Sep 2019 om 10:26
    • Quote van 21 Sep 2019 om 10:18
      Dat is geen excuus. Een scheidsrechter hoort de baas te zijn. Nu is de VAR de baas en als een scheids zich laat leven door een VAR dan heeft die niet genoeg karakter om een wedstrijd te fluiten. Als een scheids bang is voor die vele meningen achteraf in praatprogramma's en in de media dan staat die blijkbaar niet sterk in zijn schoenen en niet achter zijn beslissingen. Als je de VAR alleen gebruikt als er om gevraagd wordt kun je veel ellende al uitsluiten. De mensen zouden ook meer respect moeten krijgen voor een scheids en niet alles op een weegschaal moeten leggen. De reden dat het nu zo gaat is dat er altijd veel gepraat wordt zonder respect voor een scheids die een beslissing moet nemen. Achteraf alles bepraten en analyseren is makkelijk en tenenkrommend soms. Uren en dagen kan erover gepraat worden in praatprogramma's. Over het echte voetbal gaat het al heel lang niet meer. Nederland is een land geworden van praten, zeiken, mekaar onderuit halen en maar om 1 reden. Geld verdienen, zo veel mogelijk als het kan.
    je hebt je punt..
  • 21 Sep 2019 om 10:20
    • Quote van 21 Sep 2019 om 10:04
      Je had gvd vanaf de 60 min al wat moeten doen, elke blinde kon zien dat het niet liep
    we werden gewoon afgetroefd ..ergste...ze waren slimmer ..algemeen was bekend dat hun goed zijn in de omschakeling..stond hier al weken op de site...er werd gewoon verzaakt bij ons ..tja Derksen toch gelijk? vond Drommel ook zwak..achteruitlopen mag je als Keeper nooit doen ..weet de 1e beste amateur keeper nog.. mn hele weekend naar de knoppen ..wat een sukkels..
  • 21 Sep 2019 om 10:18
    • Quote van 21 Sep 2019 om 10:12
      scheidsrechters zijn er ook onzeker van geworden ..Zacht gezegd nog....Kamphuis floot gewoon onzeker..slecht dus ...daardoor
    Dat is geen excuus. Een scheidsrechter hoort de baas te zijn. Nu is de VAR de baas en als een scheids zich laat leven door een VAR dan heeft die niet genoeg karakter om een wedstrijd te fluiten. Als een scheids bang is voor die vele meningen achteraf in praatprogramma's en in de media dan staat die blijkbaar niet sterk in zijn schoenen en niet achter zijn beslissingen. Als je de VAR alleen gebruikt als er om gevraagd wordt kun je veel ellende al uitsluiten. De mensen zouden ook meer respect moeten krijgen voor een scheids en niet alles op een weegschaal moeten leggen. De reden dat het nu zo gaat is dat er altijd veel gepraat wordt zonder respect voor een scheids die een beslissing moet nemen. Achteraf alles bepraten en analyseren is makkelijk en tenenkrommend soms. Uren en dagen kan erover gepraat worden in praatprogramma's. Over het echte voetbal gaat het al heel lang niet meer. Nederland is een land geworden van praten, zeiken, mekaar onderuit halen en maar om 1 reden. Geld verdienen, zo veel mogelijk als het kan.
  • 21 Sep 2019 om 10:16
    • Quote van 21 Sep 2019 om 09:25
      Beggreen is ook 10x beter dan boere, ze hadden gisteren veel meer moeten gaan pompen maar lieten beggreen er ook maar beetje bij lopen. Als hij een bal kreeg was hij gelijk balvast en ging het spel door. Iedere keer blijven roepen dat boere verkeerd gebruikt is maar hij is gwn beperkt en kan alleen maar penals afmaken.
    Dat denk ik ook.
  • 21 Sep 2019 om 10:15
    • Quote van 21 Sep 2019 om 10:14
      Kamphuis kan sowiso niet fluiten, maar dat kan geen enkele scheids in dit land. Kutland ist :)
    Gelukkig zitten er met Kooy en Bax talenten aan te komen.......hahahahahahahahahahahahahhaha
  • 21 Sep 2019 om 10:14
    • Quote van 21 Sep 2019 om 10:13
      Inderdaad. Tweede helft vond ik Espinosa ondermaats, op een incidentele actie na.
    en 1e helft vond ik hem de absolute man of the match... jammer dat hij niet zelf schoot in de 16 in de 2e helft bij die prachtige aanval
  • 21 Sep 2019 om 10:14
    • Quote van 21 Sep 2019 om 10:09
      De VAR is gewoon het speeltje van de KNVB. Zelfs als er niet geprotesteerd wordt gaat men ingrijpen. Het gaat al lang niet meer om voetbal. Geld en nu dan de VAR.Zolang men in Nederland niet meer normaal kan doen en alles op een weegschaal leggen zal dit blijven bestaan. We zijn een land aan het worden waarbij alles bepraat moet worden en iedereen een mening heeft. Schijtziek wordt je ervan.Dessers vertelde het mooi in zijn interview, ik dacht na de 2-0 dat het voorbij zou zijn maar gelukkig hebben we de VAR nog.Bizar!Als men de macht bij de VAR medewerkers houdt zal dit niet veranderen. Gewoon de aanvoerder het recht/macht geven om een VAR aanvraag te doen. Maximaal 2/3 keer. De scheids in het veld weer de baas maken over een wedstrijd. Dan zal er veel ellende opgelost worden.
    Kamphuis kan sowiso niet fluiten, maar dat kan geen enkele scheids in dit land. Kutland ist :)
  • 21 Sep 2019 om 10:13
    • Quote van 21 Sep 2019 om 09:57
      offtopic zou op deze site wel leuk zijn om door de bezoekers cijfers te laten geven op een makkelijke manier voor de spelers.. Ben wel benieuwd hoe de meerderheid de prestaties van Bijen en Espinosa zouden beoordelen aangezien die reacties en meningen zo uiteenlopend zijn.Zo n poll zou dan denk ik mooi beeld schetsen
    Inderdaad. Tweede helft vond ik Espinosa ondermaats, op een incidentele actie na.
  • 21 Sep 2019 om 10:12
    • Quote van 21 Sep 2019 om 10:09
      De VAR is gewoon het speeltje van de KNVB. Zelfs als er niet geprotesteerd wordt gaat men ingrijpen. Het gaat al lang niet meer om voetbal. Geld en nu dan de VAR.Zolang men in Nederland niet meer normaal kan doen en alles op een weegschaal leggen zal dit blijven bestaan. We zijn een land aan het worden waarbij alles bepraat moet worden en iedereen een mening heeft. Schijtziek wordt je ervan.Dessers vertelde het mooi in zijn interview, ik dacht na de 2-0 dat het voorbij zou zijn maar gelukkig hebben we de VAR nog.Bizar!Als men de macht bij de VAR medewerkers houdt zal dit niet veranderen. Gewoon de aanvoerder het recht/macht geven om een VAR aanvraag te doen. Maximaal 2/3 keer. De scheids in het veld weer de baas maken over een wedstrijd. Dan zal er veel ellende opgelost worden.
    scheidsrechters zijn er ook onzeker van geworden ..Zacht gezegd nog....Kamphuis floot gewoon onzeker..slecht dus ...daardoor
  • 21 Sep 2019 om 10:09
    De VAR is gewoon het speeltje van de KNVB. Zelfs als er niet geprotesteerd wordt gaat men ingrijpen. Het gaat al lang niet meer om voetbal. Geld en nu dan de VAR.Zolang men in Nederland niet meer normaal kan doen en alles op een weegschaal leggen zal dit blijven bestaan. We zijn een land aan het worden waarbij alles bepraat moet worden en iedereen een mening heeft. Schijtziek wordt je ervan.Dessers vertelde het mooi in zijn interview, ik dacht na de 2-0 dat het voorbij zou zijn maar gelukkig hebben we de VAR nog.Bizar!Als men de macht bij de VAR medewerkers houdt zal dit niet veranderen. Gewoon de aanvoerder het recht/macht geven om een VAR aanvraag te doen. Maximaal 2/3 keer. De scheids in het veld weer de baas maken over een wedstrijd. Dan zal er veel ellende opgelost worden.
  • 21 Sep 2019 om 10:04
    • Quote van 21 Sep 2019 om 09:57
      offtopic zou op deze site wel leuk zijn om door de bezoekers cijfers te laten geven op een makkelijke manier voor de spelers.. Ben wel benieuwd hoe de meerderheid de prestaties van Bijen en Espinosa zouden beoordelen aangezien die reacties en meningen zo uiteenlopend zijn.Zo n poll zou dan denk ik mooi beeld schetsen
    Dat zou mooi zijn! +100
  • 21 Sep 2019 om 10:04
    Je had gvd vanaf de 60 min al wat moeten doen, elke blinde kon zien dat het niet liep
  • 21 Sep 2019 om 09:59
    • Quote van 21 Sep 2019 om 09:57
      offtopic zou op deze site wel leuk zijn om door de bezoekers cijfers te laten geven op een makkelijke manier voor de spelers.. Ben wel benieuwd hoe de meerderheid de prestaties van Bijen en Espinosa zouden beoordelen aangezien die reacties en meningen zo uiteenlopend zijn.Zo n poll zou dan denk ik mooi beeld schetsen
    Top idee!
  • 21 Sep 2019 om 09:57
    offtopic zou op deze site wel leuk zijn om door de bezoekers cijfers te laten geven op een makkelijke manier voor de spelers.. Ben wel benieuwd hoe de meerderheid de prestaties van Bijen en Espinosa zouden beoordelen aangezien die reacties en meningen zo uiteenlopend zijn.Zo n poll zou dan denk ik mooi beeld schetsen
  • 21 Sep 2019 om 09:55
    • Quote van 21 Sep 2019 om 09:49
      Met de var is feitelijk niets mis mee maar moet wel consequent gebeuren. En dat is met hands in het strafschopgebied niet het geval. En de smerige overtreding op selali in de tegen aanval naar de 1-2 hoort de var of de 4 de man die het voor zijn neus ziet gebeuren op te treden. Dus het doelpunt af te keuren en de speler van heracles met rood het veld af te sturen. Dat is het in consequente van de var en scheidsrechters en dit geeft alleen maar meer onrust en twijfel op de tribunes
    Precies, de VAR zelf is het probleem niet. De mensen die hem gebruiken bakken er alleen niks van waardoor je alleen maar meer twijfels en oneerlijke beslissingen krijgt en het dus averechts werkt. Ze moeten speciaal mensen opleiden voor de VAR die allemaal dezelfde regels volgen en niet handelen volgens hun eigen interpretatie.
  • 21 Sep 2019 om 09:55
    De var zou alleen op "verzoek" ingezet moeten worden. Misschien dat de trainers 2 à 3 keer een "moment" mogen aanvragen, en als scheidsrechter en grensrechter het niet met elkaar eens zijn. Maar de var zou niet zelf de scheidsrechter moeten corrigeren. Of doelpunten controleren op onrechtmatigheden als niemand daarom vraagt. Maar op de huidige manier worden wedstrijden kapit gemaakt door de var. Op tv is het meestal duidelijk waarom de var ingrijpt, maar in het stadion is het gissen naar wat er gebeurt. Daar zouden ze ook iets aan moeten doen. Wellicht kunnen de schermen in het stadion daarin een rol spelen. Ze zouden eens bij andere sporten moeten kijken hoe de var daar gebruikt wordt.
  • 21 Sep 2019 om 09:54
    Wat die smerige overtreding op Selahi betreft; gaat de KNVB nog onderzoek instellen naar aanleiding van de beelden of gebeurt zoiets niet meer nu de VAR er is? Weet iemand dat?
  • 21 Sep 2019 om 09:50
    Pff reken je dit vooral niet teveel aan. Dit heeft echt met het falen van de var te maken. Misschien dat scherm gewoon uit het stadion slopen en weigeren met die poppenkast mee te doen? Het is ons stadion, KNVB moet oprotten
  • 21 Sep 2019 om 09:49
    Met de var is feitelijk niets mis mee maar moet wel consequent gebeuren. En dat is met hands in het strafschopgebied niet het geval. En de smerige overtreding op selali in de tegen aanval naar de 1-2 hoort de var of de 4 de man die het voor zijn neus ziet gebeuren op te treden. Dus het doelpunt af te keuren en de speler van heracles met rood het veld af te sturen. Dat is het in consequente van de var en scheidsrechters en dit geeft alleen maar meer onrust en twijfel op de tribunes
  • 21 Sep 2019 om 09:45
    • Quote van 21 Sep 2019 om 09:41
      Ja idd, dit is helemaal niks zo. Ze hadden het moeten doen zoals in het hockey. De aanvoerder kan 1 a 2x een aanvraag doen en dan bepaald iemand achter een scherm wat er gaat gebeuren. Dit is zo inconsequent en zorgt idd voor veel meer woede.
    eens
  • 21 Sep 2019 om 09:45
    • Quote van 21 Sep 2019 om 09:37
      Het wordt zelfs nog zo erg, dat er na een goal niet meer gejuichd wordt, omdat ze eerst allemaal richting VAR kijken. Ze maken het voetbalspelletje helemaal kapot met deze waanzin. Ga voetballen en accepteer een goede maar ook een slechte scheids of grens. Een slechte VAR erover heen leidt nog meer tot groot onbegrip. Zeg maar rustig woede!
    Ket wat vind jij van de mogelijke oplossing, om beide clubs 3x de mogelijkheid te geven tot terugkijken van een moment door de scheidsrechter? Dat een aanvoerder of trainer van deze opties gebruik mag/kan maken?
    Volgens mij ben je er dan toch? Kunnen die knooierds van de VAR thuis blijven
  • 21 Sep 2019 om 09:44
    • Quote van 21 Sep 2019 om 09:25
      Beggreen is ook 10x beter dan boere, ze hadden gisteren veel meer moeten gaan pompen maar lieten beggreen er ook maar beetje bij lopen. Als hij een bal kreeg was hij gelijk balvast en ging het spel door. Iedere keer blijven roepen dat boere verkeerd gebruikt is maar hij is gwn beperkt en kan alleen maar penals afmaken.
    gaat me niet om Boere, gaat me om dat we eindelijk eens zien dat een trainer dan Aitor op links zet en Zekhie op rechts om voorzetten af te leveren... is lang geleden dat we dat gezien hebben.
    Vind wel dat Aitor dan overigens zelf een stuk minder gevaarlijk is, dus of je dat moet willen weet ik niet.
    Wat dat betreft zou een pure linksbuiten fijn zijn die voorzetten geeft en een Aitor op rechts die zelf zeer gevaarlijk is.
    Maar goed, dat is nu niet meer mogelijk :)
  • 21 Sep 2019 om 09:41
    • Quote van 21 Sep 2019 om 09:37
      Het wordt zelfs nog zo erg, dat er na een goal niet meer gejuichd wordt, omdat ze eerst allemaal richting VAR kijken. Ze maken het voetbalspelletje helemaal kapot met deze waanzin. Ga voetballen en accepteer een goede maar ook een slechte scheids of grens. Een slechte VAR erover heen leidt nog meer tot groot onbegrip. Zeg maar rustig woede!
    Ja idd, dit is helemaal niks zo. Ze hadden het moeten doen zoals in het hockey. De aanvoerder kan 1 a 2x een aanvraag doen en dan bepaald iemand achter een scherm wat er gaat gebeuren. Dit is zo inconsequent en zorgt idd voor veel meer woede.
  • 21 Sep 2019 om 09:37
    • Quote van 21 Sep 2019 om 07:49
      Van mij mogen ze die var wel afschaffen VOTDERMET. Dat is puur in het leven geroepen omdat de scheidsrechters zo slecht zijn, Die klojo’s durven zelfs geen normale beslissing meer te nemen puur angst en zo onzeker als de pest lopen ze over het veld. Of het nu tegen zit of mee er is geen hol aan zo, de communicatie duurt ook veelste lang voordat die clown uit Zeist het met klojo op het veld eens is.
    Het wordt zelfs nog zo erg, dat er na een goal niet meer gejuichd wordt, omdat ze eerst allemaal richting VAR kijken. Ze maken het voetbalspelletje helemaal kapot met deze waanzin. Ga voetballen en accepteer een goede maar ook een slechte scheids of grens. Een slechte VAR erover heen leidt nog meer tot groot onbegrip. Zeg maar rustig woede!
  • 21 Sep 2019 om 09:26
    • Quote van 21 Sep 2019 om 09:19
      García tactisch onbenul....
    Hoezo?
  • 21 Sep 2019 om 09:25
    • Quote van 21 Sep 2019 om 08:14
      Viel me inderdaad op dat toen Berggreen erin kwam, Aitor naar links ging en Zekhie naar rechts.... om de spits voorzetten te geven, is ook lang geleden dat een trainer dit deed die gebruikten een spits als Boere liever verkeerd.Moet je overigens wel veel vertrouwen in Berggreen hebben, want Aitor wordt zo zelf wel een stukje minder gevaarlijk
    Beggreen is ook 10x beter dan boere, ze hadden gisteren veel meer moeten gaan pompen maar lieten beggreen er ook maar beetje bij lopen. Als hij een bal kreeg was hij gelijk balvast en ging het spel door. Iedere keer blijven roepen dat boere verkeerd gebruikt is maar hij is gwn beperkt en kan alleen maar penals afmaken.
  • 21 Sep 2019 om 09:24
    • Quote van 21 Sep 2019 om 09:19
      García tactisch onbenul....
    Leg eens uit wat je precies bedoeld.
  • 21 Sep 2019 om 09:19
    García tactisch onbenul....
  • 21 Sep 2019 om 08:55
    • Quote van 21 Sep 2019 om 08:14
      Viel me inderdaad op dat toen Berggreen erin kwam, Aitor naar links ging en Zekhie naar rechts.... om de spits voorzetten te geven, is ook lang geleden dat een trainer dit deed die gebruikten een spits als Boere liever verkeerd.Moet je overigens wel veel vertrouwen in Berggreen hebben, want Aitor wordt zo zelf wel een stukje minder gevaarlijk
    Zekhie??
  • 21 Sep 2019 om 08:14
    Viel me inderdaad op dat toen Berggreen erin kwam, Aitor naar links ging en Zekhie naar rechts.... om de spits voorzetten te geven, is ook lang geleden dat een trainer dit deed die gebruikten een spits als Boere liever verkeerd.Moet je overigens wel veel vertrouwen in Berggreen hebben, want Aitor wordt zo zelf wel een stukje minder gevaarlijk
  • 21 Sep 2019 om 08:03
    • Quote van 21 Sep 2019 om 07:32
      Ik vind dat hij redelijk mild reageert. Afgezien van het lakse spel rond de 2e tegengoal, ben ik, na het zien van de beelden, van mening dat de scheidsrechter en VAR een grote stempel op de wedstrijd gedrukt hebben. Daar hoor je hem niet over. Valt te prijzen, desondanks zou ik daar wel wat over roepen. Hoezo ziet de grensrechter en de vierde man die smerige overtreding niet van Knoester?
    Ikzeg. Nikos. U heeft een punt. De zelfde grens rechter was weer net als alle keren thuis bij de andere grens rechters steeds te laat om o a te vlaggen voor buiten spel of achter bal dan ziet ie zeker niet een zoveelste overtreding ook 2 op een man ook aan onze zeide ik bedoel maar, het is steeds weer op nieuw wordt er moe van dik betaalde baan en zo stuntelen maar buiten alles om de bal moet er in.
  • 21 Sep 2019 om 07:49
    Van mij mogen ze die var wel afschaffen VOTDERMET. Dat is puur in het leven geroepen omdat de scheidsrechters zo slecht zijn, Die klojo’s durven zelfs geen normale beslissing meer te nemen puur angst en zo onzeker als de pest lopen ze over het veld. Of het nu tegen zit of mee er is geen hol aan zo, de communicatie duurt ook veelste lang voordat die clown uit Zeist het met klojo op het veld eens is.
  • 21 Sep 2019 om 07:32
    Ik vind dat hij redelijk mild reageert. Afgezien van het lakse spel rond de 2e tegengoal, ben ik, na het zien van de beelden, van mening dat de scheidsrechter en VAR een grote stempel op de wedstrijd gedrukt hebben. Daar hoor je hem niet over. Valt te prijzen, desondanks zou ik daar wel wat over roepen. Hoezo ziet de grensrechter en de vierde man die smerige overtreding niet van Knoester?
  • 21 Sep 2019 om 07:20
    Ikzeg. U heeft gelijk. Helaas heb ik een tipje voor u, waarom word er niet op het doel natuurlijk van de tegenstander geschoten wat is hier de reden van. Tegen Heracles amper 1-2 keer.
vrijdag 25 oktober 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›