Mauro matchwinner: ''Ik kan moeilijk omschrijven hoe het voelt''

( 7 reacties)
Mauro matchwinner: ''Ik kan moeilijk omschrijven hoe het voelt''

FC Twente verloor gisteren van Heracles Almelo. Mauro Junior was de grote man bij de Heraclieden door twee doelpunten te scoren. ''Dit is heel speciaal'', vertelt hij aan TC Tubantia.

De eerste goal was een geweldige volley nadat hij de bal knap aannam, maar vooral zijn tweede goal was speciaal. De kleine spelmaker scoorde namelijk met zijn hoofd. ''Dat was voor het eerst. Ik deed het op gevoel, op intuïtie denk ik.''

Hij was enorm blij met de overwinning van Heracles, want al sinds 2012 wist de ploeg niet meer te winnen in de Grolsch Veste. ''Ik ben zo blij voor de club, de fans, voor ons. Het is partytime'', vertelt de huurling van PSV, die is opgeroepen voor het Olympisch elftal van Brazilië. ''Daar ben ik zo trots op. Dan winnen we ook nog en maak ik twee goals. Ik kan moeilijk omschrijven hoe het voelt.''

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Sep 2019 om 15:06
    • Quote van 21 Sep 2019 om 12:25
      Mauro Junior.....heerlijk voetballertje. Werk aan de winkel Tedjen....halen. Aan het einde van dit seizoen transfervrij...
    Staat nog tot 2022 onder contract dus moet Ted wel een volle beurs hebben
  • 21 Sep 2019 om 16:49
    • Quote van 21 Sep 2019 om 10:42
      Ik heb dat derby gevoel nooit vaak met name dat je als betere ploeg verliest van een ploeg die weigert te voetballen. Laat ik het zo zeggen Heracles voetbal zoals Almelo er uit ziet
    Klopt helemaal zo als Wout Brama uit Almelo vorigjaar opmerkte het het voelt goed om als je slecht voetbalt toch te winnen.
    Ik heb mij verbaasd dat na het verliezen de trainer met een brede glimlach bij Fox verschijnt.
    Hij moeten zich schamen dat ze met de spelers die ze hebben een ploeg als Heracles niet kapot kunnen spelen.
    Ja het zat wat tegen maar is dat een slap excuus. Misschien kunnen die Spanjolen wel lekker ballen maar ontbreekt de killing mentaliteit die spelers van Heracles wel hadden in deze wedstrijd.
    Is dat misschien de reden dat ze in Spanje niet zijn doorgebroken?
  • 21 Sep 2019 om 12:25
    Mauro Junior.....heerlijk voetballertje. Werk aan de winkel Tedjen....halen. Aan het einde van dit seizoen transfervrij...
  • 21 Sep 2019 om 11:21
    • Quote van 21 Sep 2019 om 11:10
      Precies.
      Net zoals die droogkloot uit Almelo vroeger zei.
      In Almelo is altijd wat te doen, stoplicht op rood stoplicht op groen.
      En als ze de derby winnen van ons, is er een volksfeest met nog net geen nationale feestdag.
      Wat een volkje, nu maar hopen dat ze weer een paar goed op hun knikker gaan.
    Ze hebben hun hoogtepunt van het seizoen nu gehad. Nu kunnen ze rustig degraderen.
  • 21 Sep 2019 om 11:10
    • Quote van 21 Sep 2019 om 10:42
      Ik heb dat derby gevoel nooit vaak met name dat je als betere ploeg verliest van een ploeg die weigert te voetballen. Laat ik het zo zeggen Heracles voetbal zoals Almelo er uit ziet
    Precies.
    Net zoals die droogkloot uit Almelo vroeger zei.
    In Almelo is altijd wat te doen, stoplicht op rood stoplicht op groen.
    En als ze de derby winnen van ons, is er een volksfeest met nog net geen nationale feestdag.
    Wat een volkje, nu maar hopen dat ze weer een paar goed op hun knikker gaan.
  • 21 Sep 2019 om 10:54