VIDEO | Samenvatting: FC Twente in slotfase onderuit bij Sparta

( 91 reacties)
VIDEO | Samenvatting: FC Twente in slotfase onderuit bij Sparta

FC Twente wist vanavond niet te winnen van Sparta. Vlak voor tijd werd de wedstrijd beslist in het voordeel van de Rotterdammers.

Tijdens de eerste helft wisten beide ploegen niet te scoren, maar vlak na rust kwam FC Twente op achterstand na een doelpunt van Halil Dervisoglu, die de bal koelbloedig binnenschoot. Met wat geluk kwam de ploeg van trainer Garcia even later op gelijke hoogte, maar in de slotfase ging het alsnog fout.

In de 85ste minuut kreeg Julio Plegezuelo van scheidsrechter Manschot een rode kaart vanwege een elleboogstoot en even later besliste Sparta-aanvoerder Bryan Smeets de wedstrijd door de bal hard in de bovenhoek te schieten. 

Twente-keeper Drommel kreeg even later nog bijna een penalty tegen door zijn ingreep na een zwakke terugspeelbal van Verdonk, maar dat leed bleef hem en de rest van de ploeg na tussenkomst van de VAR uiteindelijk bespaard.

Opstelling FC Twente: Drommel; Pleguezuelo, Schenk, Bijen, Verdonk; Brama, Busquets (Roemeratoe '58), Espinosa; Aitor, Berggreen (Selahi '86), Keito (Menig '78)

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Oct 2019 om 12:22
    • Quote van 7 Oct 2019 om 09:15
      Haha dan moeten we maar een keer met zijn allen van dit forum met je mee om een goed woordje voor jouw te doen bij Ted.
    Precies fuck passant Ted wat denkt hij wel niet ik ben er bij hahaha
  • 7 Oct 2019 om 12:15
    • Quote van 6 Oct 2019 om 22:36
      Ikzeg. Messi echt gebeurd, ik ben inderdaad erg fanatiek als ik een sport beoefend en toen ik daar een paar weken achter elkaar kwam met mijn kar zag ik totaal geen verschil en ik kon het niet meer aan zien maar ja toen kwam ted naar mij heen en de rest weet u .
    Als ik jou was, zou ik gewoon weer naar de trainingen gaan kijken en het er eens met TvL over hebben.... dan zal het snel opgelost zijn....
  • 7 Oct 2019 om 12:14
    • Quote van 6 Oct 2019 om 20:18
      Ik heb je laatst al gezegd TC dat jij wel erg snel van mening over GG verandert, de eerste tijd was het Ted dit en GG zo alles top. Nu ff iets minder en je switch al weer van gedachten over hem? Zou me drukker maken over het hopeloze falen van jou Peetken en die andere Schenk. Maar toont aan dat je weinig ruggegraat hebt kerel.
    Beste Ja Die, vorig seizoen had Bijen ook een probleem, toen had hij Gonzalez nog naast zich staan om "het vuile werk" op te knappen..... Het probleem ontstond met name doordat Brama geblesseerd was en de organisatie wegviel. Misschien moet Joël Latibeaudiere eens geprobeerd worden op de plek van Schenk..... Als Garcia het elftal weer aan het draaien krijgt, komen de punten ook wel weer... De doelstelling wordt wel gehaald, een subtopper is FcT nog lang niet, maar dat hoeft nu ook nog niet..... Als Brama speelt, is het de vraag of Busquets en Espinoza dan kunnen/moeten spelen.... dat lijkt me nog een puzzel....
  • 7 Oct 2019 om 09:44
    • Quote van 6 Oct 2019 om 20:18
      Ik heb je laatst al gezegd TC dat jij wel erg snel van mening over GG verandert, de eerste tijd was het Ted dit en GG zo alles top. Nu ff iets minder en je switch al weer van gedachten over hem? Zou me drukker maken over het hopeloze falen van jou Peetken en die andere Schenk. Maar toont aan dat je weinig ruggegraat hebt kerel.
    Waar verander ik van mening over Gracia? Het is geen toptrainer...nog niet, maar vind hem beter dan Pusic. Ik baal ook dat Peetken en Schenk (blijkbaar) niet naast elkaar kunnen spelen, en dat daardoor de defensie verzwakt...maar voor de 188e keer mijn vraag aan jou: Welke alternatieven heeft Gracia? Geef nou eens gewoon antwoord kerel. Alternatieven voor het middenveld....daar waar de oorlog keer op keer verloren wordt door teveel 'mooi weer' voetballers....die heeft hij wel, maar daar verandert niets op de cruciale plekken?
  • 7 Oct 2019 om 09:15
    • Quote van 6 Oct 2019 om 22:36
      Ikzeg. Messi echt gebeurd, ik ben inderdaad erg fanatiek als ik een sport beoefend en toen ik daar een paar weken achter elkaar kwam met mijn kar zag ik totaal geen verschil en ik kon het niet meer aan zien maar ja toen kwam ted naar mij heen en de rest weet u .
    Haha dan moeten we maar een keer met zijn allen van dit forum met je mee om een goed woordje voor jouw te doen bij Ted.
  • 6 Oct 2019 om 22:36
    • Quote van 6 Oct 2019 om 19:14
      Hahahaha meen je niet lache man, wat zij Ted IK opzouten jij
    Ikzeg. Messi echt gebeurd, ik ben inderdaad erg fanatiek als ik een sport beoefend en toen ik daar een paar weken achter elkaar kwam met mijn kar zag ik totaal geen verschil en ik kon het niet meer aan zien maar ja toen kwam ted naar mij heen en de rest weet u .
  • 6 Oct 2019 om 22:23
    • Quote van 6 Oct 2019 om 21:57
      https://www.youtube.com/watch?v=VfmCuzWfq9g&list=PL8lpqHBnB6XHu5uvF12Umj4QIkx60r8MX
      Manchester zit in dezelfde shit als wij al jaren zitten.Enige verschil zij hebben bakken met geld.....
    die Patjepeeers in R'dam ook al jaren zelfde laken en pak..
  • 6 Oct 2019 om 21:57
    https://www.youtube.com/watch?v=VfmCuzWfq9g&list=PL8lpqHBnB6XHu5uvF12Umj4QIkx60r8MX
    Manchester zit in dezelfde shit als wij al jaren zitten.Enige verschil zij hebben bakken met geld.....
  • 6 Oct 2019 om 21:39
    • Quote van 6 Oct 2019 om 20:18
      Ik heb je laatst al gezegd TC dat jij wel erg snel van mening over GG verandert, de eerste tijd was het Ted dit en GG zo alles top. Nu ff iets minder en je switch al weer van gedachten over hem? Zou me drukker maken over het hopeloze falen van jou Peetken en die andere Schenk. Maar toont aan dat je weinig ruggegraat hebt kerel.
    Zo gaat het al jaaaaaaren... hoe de wind waait.....
    Bijzonder he... indd García oh wat een trainingen geweldig! En nu kan die er ook niets meer van :)
    Bijen eerst genadeloos afmaken... en nu mag je er niets meer over zeggen en zouden we niet beter hebben :)
    Bijzonder... zo zie je ze maar zelden
  • 6 Oct 2019 om 21:36
    • Quote van 6 Oct 2019 om 17:33
      Ikzeg. Ik lees hier de trainingen wie er wel komt en wie niet. Ikzeg. Ik mag er niet meer komen van ted want dat is vorige seizoen gebeurt dat ik mijn mond te vaak los had over mentaliteit meer schieten meer conditie en niet alleen een balletje hoog houden maar trainen en varianten toveren ben er netjes weggegaan hoor. Ik denk dat ik er nu wel weer is heen ga kijken of het beter is nu, dan hoef ik niet te schreeuwen, maar als ik de laatste wedstrijden bekijk zal de training nog niet zijn zo als het moet.
    Als ze jou al wegsturen dan gebruiken ze tc als doelpaal met een afwerkoefening vandaar dat hij het niet zo goed meer ziet allemaal
  • 6 Oct 2019 om 20:25
    • Quote van 6 Oct 2019 om 11:21
      García zou een top trainer zijn. Drommel in het Nationale team. We kunnen op nummer 1 komen. Europees voetbal lonkte. Een week of twee verder en alles is ruk. Dit is voetbal dit is FC Twente .....heerlijk toch!
    Zo waar, tegen Heracles gingen we de kop positie pakken.. Nu precies 3 weken later moet Garcia zijn spel systeem aanpassen etc.. Komende 2 wedstrijden graag minimaal 3 a 4 punten dan blijven we keurig 8/9e..
  • 6 Oct 2019 om 20:18
    • Quote van 6 Oct 2019 om 12:00
      Gracia houdt zich verkrampt vast aan de Spaanse delegatie...nu nog. Hij zal nog moeten ontdekken dat FC Twente geen Barcelona is.
    Ik heb je laatst al gezegd TC dat jij wel erg snel van mening over GG verandert, de eerste tijd was het Ted dit en GG zo alles top. Nu ff iets minder en je switch al weer van gedachten over hem? Zou me drukker maken over het hopeloze falen van jou Peetken en die andere Schenk. Maar toont aan dat je weinig ruggegraat hebt kerel.
  • 6 Oct 2019 om 19:14
    • Quote van 6 Oct 2019 om 17:33
      Ikzeg. Ik lees hier de trainingen wie er wel komt en wie niet. Ikzeg. Ik mag er niet meer komen van ted want dat is vorige seizoen gebeurt dat ik mijn mond te vaak los had over mentaliteit meer schieten meer conditie en niet alleen een balletje hoog houden maar trainen en varianten toveren ben er netjes weggegaan hoor. Ik denk dat ik er nu wel weer is heen ga kijken of het beter is nu, dan hoef ik niet te schreeuwen, maar als ik de laatste wedstrijden bekijk zal de training nog niet zijn zo als het moet.
    Hahahaha meen je niet lache man, wat zij Ted IK opzouten jij
  • 6 Oct 2019 om 18:32
    Ikzeg. Ik heb het vaak over mentaliteit van af het begin vechters mentaliteit, deze vechters mentaliteit werd direct beloond door fortuna tegen Feijenoord. Dat is hoe je er op of geen eten mentaliteit 4-2 winnen van Feijenoord jaaaaaaaaaaaaaaaaa.
  • 6 Oct 2019 om 17:33
    Ikzeg. Ik lees hier de trainingen wie er wel komt en wie niet. Ikzeg. Ik mag er niet meer komen van ted want dat is vorige seizoen gebeurt dat ik mijn mond te vaak los had over mentaliteit meer schieten meer conditie en niet alleen een balletje hoog houden maar trainen en varianten toveren ben er netjes weggegaan hoor. Ik denk dat ik er nu wel weer is heen ga kijken of het beter is nu, dan hoef ik niet te schreeuwen, maar als ik de laatste wedstrijden bekijk zal de training nog niet zijn zo als het moet.
  • 6 Oct 2019 om 13:29
    • Quote van 6 Oct 2019 om 13:17
      De jeugd. Er lopen best wel leuke jeugd talenten daar rond. Maar ik vond Sparta niet zo veel beter dan ons hoor. Daarbij hebben de spelers van Sparta meer ervaring op kunstgras dan onze spelers.
    Ik denk dat we de club de afgelopen jaren een beetje aan het verloochenen zijn. Dat er niemand hier in Twente de voorzittershamer meer wil oppakken en onze eigen cultuur op plek 1 zet. De ene na de andere onbekende heeft het mogen proberen bij onze club. Niemand weet het en wil het weten. Waar zijn al die nuchtere tukkers? Die wel een 100% rood bloed hebben?
  • 6 Oct 2019 om 13:17
    • Quote van 6 Oct 2019 om 13:01
      En wat heeft Sparta beter gedaan dan wij. Ook zij komen uit de KKD en hebben geen bakken met geld!
    De jeugd. Er lopen best wel leuke jeugd talenten daar rond. Maar ik vond Sparta niet zo veel beter dan ons hoor. Daarbij hebben de spelers van Sparta meer ervaring op kunstgras dan onze spelers.
  • 6 Oct 2019 om 13:01
    En wat heeft Sparta beter gedaan dan wij. Ook zij komen uit de KKD en hebben geen bakken met geld!
  • 6 Oct 2019 om 12:59
    Het 4e seizoen op rij dat we over hetzelfde aan het praten zijn. Nog 3 seizoenen te gaan als ik de experts moet geloven.....:-(
  • 6 Oct 2019 om 12:19
    • Quote van 6 Oct 2019 om 12:00
      Gracia houdt zich verkrampt vast aan de Spaanse delegatie...nu nog. Hij zal nog moeten ontdekken dat FC Twente geen Barcelona is.
    Ok tc
  • 6 Oct 2019 om 12:00
    • Quote van 6 Oct 2019 om 11:32
      Oké García en ik weten het maar willen het niet toegeven ook tegen Willem 2 en emmen niet.... maar jij weet het..
    Gracia houdt zich verkrampt vast aan de Spaanse delegatie...nu nog. Hij zal nog moeten ontdekken dat FC Twente geen Barcelona is.
  • 6 Oct 2019 om 11:33
    • Quote van 6 Oct 2019 om 11:21
      García zou een top trainer zijn. Drommel in het Nationale team. We kunnen op nummer 1 komen. Europees voetbal lonkte. Een week of twee verder en alles is ruk. Dit is voetbal dit is FC Twente .....heerlijk toch!
    Helaas is het als Twente supporter niet leuk om nog naar Twente te kijken als voetbal al niet om aan te zien is dan zorgt de arbritrage wel voor nodige ergernis binnen de supporters pfffff het is toch triest dat men vooraf al denkt wat zal het worden vanavond komen we goed voor de dag en zal met beetje geluk de arbritrage deze keer wel aan onze kant staan . Maar helaas het voetbal was niet om over naar huis te schrijven laat staan de arbritrage ook deze is al 3 wedstrijden slecht tot behoorlijk tegen dus ja kan me voorstellen dat men het zat is voetbal hebben we zelf in de hand arbritrage tja lijkt beetje op seizoen 2017/2018
  • 6 Oct 2019 om 11:32
    • Quote van 6 Oct 2019 om 11:18
      Hoe de wind waait? Nee Frankie. Ik heb het toegelicht dat Schenk naast Bijen geen sterk centrum is....evenals Espinosa naast Aitor.

      Espinosa moet eruit...rendement te laag en niet verdedigen....je weet het, maar wilt het nog niet toegeven. ;)
    Oké García en ik weten het maar willen het niet toegeven ook tegen Willem 2 en emmen niet.... maar jij weet het..
  • 6 Oct 2019 om 11:21
    García zou een top trainer zijn. Drommel in het Nationale team. We kunnen op nummer 1 komen. Europees voetbal lonkte. Een week of twee verder en alles is ruk. Dit is voetbal dit is FC Twente .....heerlijk toch!
  • 6 Oct 2019 om 11:18
    • Quote van 6 Oct 2019 om 10:36
      Hoe de wind waait.....

      Hij heeft met espinosa een nieuwe zondebok maar ik heb nieuws voor hem die gaat gewoon ballen tegen Willem 2 en emmen hoor...
      En terecht... met brama en hopelijk snel de City huurling is balverlies niet zo gevaarlijk als voorheen... met vuckic straks ook weer een aanspeelpunt
    Hoe de wind waait? Nee Frankie. Ik heb het toegelicht dat Schenk naast Bijen geen sterk centrum is....evenals Espinosa naast Aitor.

    Espinosa moet eruit...rendement te laag en niet verdedigen....je weet het, maar wilt het nog niet toegeven. ;)
  • 6 Oct 2019 om 11:15
    • Quote van 6 Oct 2019 om 10:44
      Ik ging zelf AF en toe na de training. Maar na 2 keer heb je het wel gezien daar. Sinds wanneer interesseer jij je in trainingen? Heb je in al die andere seizoenen er nooit over gehoord. Door de week komt er hooguit 10 man kijken waarvan 90% puur uit verveling komt, opa’s scootmobiel gasten LTV en en wat andere gasten ik ken ze persoonlijk via via geloof er geen hol van dat jij wekelijks daar komt Gucken sorry
    Jij mag geloven wat je wilt Messi. Zal mij aan mijn reet roesten wat jij wel of niet gelooft. ;)


    Vind jij dat Engelse knaapje geweldig op trainingen?
  • 6 Oct 2019 om 11:13
    • Quote van 6 Oct 2019 om 10:09
      Was ook niveautje lager, hoewel gisteren beide teams niet boven het kkd niveau uitkwamen.
    Kijk ik snap best dat het een niveau lager was. Je hoopt dat bepaalde spelers hun lijn van het goede spel zullen doortrekken. Ik denk dat García een speelwijze wilt hanteren waar hij niet de spelers voor heeft. En dat ie zelden een plan B heeft dat is voor mijn eigen weinig hoopvol. Al met al zullen we het ermee moeten doen. Ik ben liever ook positief over FCT.. alleen is het nu al 3 wedstrijden op rij niet om aan te gluren grote delen vd partij. Ook ik hoop dat ze dit zullen omdraaien en mijn reacties zullen vernietigen met leuk voetbal. Het hoeft niet mooi, als het maar effectief is.
  • 6 Oct 2019 om 10:44
    • Quote van 6 Oct 2019 om 10:28
      Bezoek de trainingen en overtuig jezelf....
    Ik ging zelf AF en toe na de training. Maar na 2 keer heb je het wel gezien daar. Sinds wanneer interesseer jij je in trainingen? Heb je in al die andere seizoenen er nooit over gehoord. Door de week komt er hooguit 10 man kijken waarvan 90% puur uit verveling komt, opa’s scootmobiel gasten LTV en en wat andere gasten ik ken ze persoonlijk via via geloof er geen hol van dat jij wekelijks daar komt Gucken sorry
  • 6 Oct 2019 om 10:38
    Ik zou vuscic centraal zetten groot sterk niet bang en kan ook nog eens voetballen. Vreemd nee vroeger hadden we ook een spits ab gritter die het later als laatste man heel behoorlijk deed. Want die bijen komt echt wel tekort op dit niveau. Trouwens schenk ook.
  • 6 Oct 2019 om 10:36
    • Quote van 6 Oct 2019 om 09:52
      Dit is weer typisch de oude TC.
      Wekenlang Bijen verdedigen, en mensen die commentaar op Bijen hadden brandde je af.
      En nu ga je zelf verkondigen dat Bijen ruk is.
      Garcia was in jouw ogen al bijna een toptrainer, je zou zelfs trainingen bezocht hebben waar je zo goed over te spreken was.
      Maar nu ben je al weer 90 graden gedraaid.
      De eerste helft begonnen ze gewoon laks, ik zag geen elftal dat het gras op wilde vreten na twee nederlagen.
      De tweede helft ging het een stuk beter, maar niet genoeg om iets te halen.
      In de situatie waarin we verkeren kun je niet zo naar een paar wedstrijden een hele verdediging vervangen.
      Maar Bijen en Schenk samen in de verdediging is een ramp.
      Haris zal wel niet fit geweest want die moet altijd spelen vind ik.
      En we hebben nu wel kunnen zien dat spelers die bij clubs van naam uit de opleiding komen, En met veel bombarie gehaald worden niet altijd een succes blijken.
      Maar naar een aantal leuke wedstrijden waarin we met zijn allen al de polonaise liepen, zijn we nu eigenlijk in de situatie beland waar we vooraf hoopten te staan.
      En om nu al alles en iedereen af te branden lijkt het me nog te vroeg voor.
    Hoe de wind waait.....

    Hij heeft met espinosa een nieuwe zondebok maar ik heb nieuws voor hem die gaat gewoon ballen tegen Willem 2 en emmen hoor...
    En terecht... met brama en hopelijk snel de City huurling is balverlies niet zo gevaarlijk als voorheen... met vuckic straks ook weer een aanspeelpunt
  • 6 Oct 2019 om 10:34
    • Quote van 6 Oct 2019 om 10:28
      Bezoek de trainingen en overtuig jezelf....
    Ik krijg steeds mee het idee dat jij daar niet aanwezig ben. Je loopt maar wat te lullen...
  • 6 Oct 2019 om 10:32
    • Quote van 6 Oct 2019 om 10:28
      Bezoek de trainingen en overtuig jezelf....
    Net zoals menig die nog lang niet fit zou zijn? City huurling zien we vast snel
  • 6 Oct 2019 om 10:32
    • Quote van 6 Oct 2019 om 09:52
      Dit is weer typisch de oude TC.
      Wekenlang Bijen verdedigen, en mensen die commentaar op Bijen hadden brandde je af.
      En nu ga je zelf verkondigen dat Bijen ruk is.
      Garcia was in jouw ogen al bijna een toptrainer, je zou zelfs trainingen bezocht hebben waar je zo goed over te spreken was.
      Maar nu ben je al weer 90 graden gedraaid.
      De eerste helft begonnen ze gewoon laks, ik zag geen elftal dat het gras op wilde vreten na twee nederlagen.
      De tweede helft ging het een stuk beter, maar niet genoeg om iets te halen.
      In de situatie waarin we verkeren kun je niet zo naar een paar wedstrijden een hele verdediging vervangen.
      Maar Bijen en Schenk samen in de verdediging is een ramp.
      Haris zal wel niet fit geweest want die moet altijd spelen vind ik.
      En we hebben nu wel kunnen zien dat spelers die bij clubs van naam uit de opleiding komen, En met veel bombarie gehaald worden niet altijd een succes blijken.
      Maar naar een aantal leuke wedstrijden waarin we met zijn allen al de polonaise liepen, zijn we nu eigenlijk in de situatie beland waar we vooraf hoopten te staan.
      En om nu al alles en iedereen af te branden lijkt het me nog te vroeg voor.
    "Maar Bijen en Schenk samen in de verdediging is een ramp".

    Dit was precies wat ik bedoelde Rijvers. En doordat Espinosa geeen fuck uitvoert qua verdedigen, vallen er gaten en wordt de druk nog groter op defensie en keeper.
  • 6 Oct 2019 om 10:29
    • Quote van 6 Oct 2019 om 09:54
      Als die huurling van City niet beter is waarom haal je hem dan? Als we geen betere alternatieven hebben dan moeten we ons zorgen maken toch? Of vind jij dit duo eredivisie waardig?
    Het is nu wachten op de winterstop.....
  • 6 Oct 2019 om 10:28
    • Quote van 6 Oct 2019 om 09:55
      Ja daar zou ik mee kunnen leven, alhoewel Espinosa wel goed kan voetballen hoor.
    Klopt, maar de ED is nog net een stapje te hoog voor hem....
  • 6 Oct 2019 om 10:28
    • Quote van 6 Oct 2019 om 09:57
      Dat is wel knap dat jij dat nu al weet...
    Bezoek de trainingen en overtuig jezelf....
  • 6 Oct 2019 om 10:11
    • Quote van 6 Oct 2019 om 10:05
      Die Aitor is ook wel een tuimelaar, dan heb je de schijn ook tegen zoals nu.
    Dat klopt, maar beelden liegen niet. Geen idee wat die VAR gezien heeft.
  • 6 Oct 2019 om 10:09
    • Quote van 6 Oct 2019 om 10:03
      Ook jij moet echt beter leren lezen ouwe. Ik geef alleen aan dat Aitor beter speelde onder Pusic. Nergens heb ik het erover dat ik terugverlang naar Pusic. Het is maar wat je wilt lezen he.
    Was ook niveautje lager, hoewel gisteren beide teams niet boven het kkd niveau uitkwamen.
  • 6 Oct 2019 om 10:05
    • Quote van 5 Oct 2019 om 23:26
      Mee eens het begint beetje op te vallen net als twee seizoenen terug
    Die Aitor is ook wel een tuimelaar, dan heb je de schijn ook tegen zoals nu.
  • 6 Oct 2019 om 10:03
    • Quote van 6 Oct 2019 om 09:05
      Haha 9 wedstrijden bezig, keurig plekje in de middenmoot en mensen verlangen al terug naar pusic
    Ook jij moet echt beter leren lezen ouwe. Ik geef alleen aan dat Aitor beter speelde onder Pusic. Nergens heb ik het erover dat ik terugverlang naar Pusic. Het is maar wat je wilt lezen he.
  • 6 Oct 2019 om 10:00
    • Quote van 6 Oct 2019 om 09:32
      Ik denk dat jij ruk ben. De trainer er nu al weer uitgooien heeft in het verleden ook veel geholpen of niet? Dat jij hier al zegt dat hij trainer van esjberg is geweest zegt al genoeg over hoeveel kennis jij heb. García is gewoon een prima trainer. Hij moet nog wel veel leren. Maar heb alle vertrouwen in hem.
    Poeh poeh, nou assistent dan. Dit is andere koek. En waar lees je dat ik hem eruit wil hebben dan? Schijnbaar zie jij een super sterk aanvallend Twente als je hem zo hard verdedigd. Er zit gewoon geen progressie in dit elftal. Maar goed op deze site is Twente een heilig huisje waar je absoluut geen negatief woordje over mag zeggen.
  • 6 Oct 2019 om 09:57
    • Quote van 6 Oct 2019 om 09:50
      Welke betere alternatieven heeft hij? Schenk is zelfs beter dan dat gehuurde ventje van Man. City.
    Dat is wel knap dat jij dat nu al weet...
  • 6 Oct 2019 om 09:55
    • Quote van 6 Oct 2019 om 09:23
      Haris terug op 10. Berggreen spits. Aitor naar de buitenkant en Espinosa op de bank. Brama voor Busquets als verdedigende middenvelder.
    Ja daar zou ik mee kunnen leven, alhoewel Espinosa wel goed kan voetballen hoor.
  • 6 Oct 2019 om 09:54
    • Quote van 6 Oct 2019 om 09:50
      Welke betere alternatieven heeft hij? Schenk is zelfs beter dan dat gehuurde ventje van Man. City.
    Als die huurling van City niet beter is waarom haal je hem dan? Als we geen betere alternatieven hebben dan moeten we ons zorgen maken toch? Of vind jij dit duo eredivisie waardig?
  • 6 Oct 2019 om 09:53
    Twente zijn beginnende trainer wil dat de ploeg volgens zijn bedachte systeem gaat voetballen.De eerste wedstrijden waren hoopvol maar nu men door heeft hoe Twente moet worden bestreden is er zo als velen reeds hebben gezegd geen alternatief plan.Bovendien ontwikkelen de spelers zich niet dat is geen goed vooruitzicht Helemaal erg nu Heracles ons voorbij is.Ted zet het alarm eens aan
  • 6 Oct 2019 om 09:52
    • Quote van 6 Oct 2019 om 07:42
      +100 Gejank om die VAR. FC Twente verdiende gewoon he-le-maal niets tegen Sparta. Bryan Smeets....dat was een ideale speler voor ons geweest, maar dat riep ik al toen Theo Janssen voor hem aan het lobbyen was. Gewoon een beul op het middenveld. Nu hebben we teveel 'mooi weer' voetballers. Espinosa ruk....Busquets ruk....Peetken en Schenk ruk....de trainer...........???? Ik wil niet zeggen dat Gracia ruk is, maar plaats wel mijn vraagtekens waarom hij nu Busquets nog steeds in de basis houdt. Brama moet op zijn plek....Espinosa eruit en Haris op het middenveld. Ik hoop dat Gracia aankomende week in de spiegel kijkt.
    Dit is weer typisch de oude TC.
    Wekenlang Bijen verdedigen, en mensen die commentaar op Bijen hadden brandde je af.
    En nu ga je zelf verkondigen dat Bijen ruk is.
    Garcia was in jouw ogen al bijna een toptrainer, je zou zelfs trainingen bezocht hebben waar je zo goed over te spreken was.
    Maar nu ben je al weer 90 graden gedraaid.
    De eerste helft begonnen ze gewoon laks, ik zag geen elftal dat het gras op wilde vreten na twee nederlagen.
    De tweede helft ging het een stuk beter, maar niet genoeg om iets te halen.
    In de situatie waarin we verkeren kun je niet zo naar een paar wedstrijden een hele verdediging vervangen.
    Maar Bijen en Schenk samen in de verdediging is een ramp.
    Haris zal wel niet fit geweest want die moet altijd spelen vind ik.
    En we hebben nu wel kunnen zien dat spelers die bij clubs van naam uit de opleiding komen, En met veel bombarie gehaald worden niet altijd een succes blijken.
    Maar naar een aantal leuke wedstrijden waarin we met zijn allen al de polonaise liepen, zijn we nu eigenlijk in de situatie beland waar we vooraf hoopten te staan.
    En om nu al alles en iedereen af te branden lijkt het me nog te vroeg voor.
  • 6 Oct 2019 om 09:50
    • Quote van 6 Oct 2019 om 09:38
      En ik plaats mijn vraagtekens waarom deze trainer het bijna wekelijks falende centrale duo Schenk en Bijen laat staan.
    Welke betere alternatieven heeft hij? Schenk is zelfs beter dan dat gehuurde ventje van Man. City.
  • 6 Oct 2019 om 09:46
    • Quote van 6 Oct 2019 om 07:42
      +100 Gejank om die VAR. FC Twente verdiende gewoon he-le-maal niets tegen Sparta. Bryan Smeets....dat was een ideale speler voor ons geweest, maar dat riep ik al toen Theo Janssen voor hem aan het lobbyen was. Gewoon een beul op het middenveld. Nu hebben we teveel 'mooi weer' voetballers. Espinosa ruk....Busquets ruk....Peetken en Schenk ruk....de trainer...........???? Ik wil niet zeggen dat Gracia ruk is, maar plaats wel mijn vraagtekens waarom hij nu Busquets nog steeds in de basis houdt. Brama moet op zijn plek....Espinosa eruit en Haris op het middenveld. Ik hoop dat Gracia aankomende week in de spiegel kijkt.
    Die Spanjaard moet spelen van Barca zal wel in het contract staan. Heel snel de eerste de beste vlucht terug er met.
  • 6 Oct 2019 om 09:38
    • Quote van 6 Oct 2019 om 07:42
      +100 Gejank om die VAR. FC Twente verdiende gewoon he-le-maal niets tegen Sparta. Bryan Smeets....dat was een ideale speler voor ons geweest, maar dat riep ik al toen Theo Janssen voor hem aan het lobbyen was. Gewoon een beul op het middenveld. Nu hebben we teveel 'mooi weer' voetballers. Espinosa ruk....Busquets ruk....Peetken en Schenk ruk....de trainer...........???? Ik wil niet zeggen dat Gracia ruk is, maar plaats wel mijn vraagtekens waarom hij nu Busquets nog steeds in de basis houdt. Brama moet op zijn plek....Espinosa eruit en Haris op het middenveld. Ik hoop dat Gracia aankomende week in de spiegel kijkt.
    En ik plaats mijn vraagtekens waarom deze trainer het bijna wekelijks falende centrale duo Schenk en Bijen laat staan.
  • 6 Oct 2019 om 09:32
    • Quote van 6 Oct 2019 om 08:15
      Ik denk dat de trainer ook ruk is. Als je met Esjberg goed speelt is dat leuk. Maar dit is de eredivisie, ander niveau en betere spelers. Ik vind het een matige trainer die geen plan B heeft. De spelers worden niet zichtbaar beter. Sterker nog: ik vond bijv Aitor onder Pusic béter spelen. Ik vind het prima als Gonzalo García gedisciplineerd wilt spelen, maar hij kan er ook in doorslaan.
    Ik denk dat jij ruk ben. De trainer er nu al weer uitgooien heeft in het verleden ook veel geholpen of niet? Dat jij hier al zegt dat hij trainer van esjberg is geweest zegt al genoeg over hoeveel kennis jij heb. García is gewoon een prima trainer. Hij moet nog wel veel leren. Maar heb alle vertrouwen in hem.
  • 6 Oct 2019 om 09:29
    • Quote van 6 Oct 2019 om 09:23
      Haris terug op 10. Berggreen spits. Aitor naar de buitenkant en Espinosa op de bank. Brama voor Busquets als verdedigende middenvelder.
    Juist!
  • 6 Oct 2019 om 09:23
    Haris terug op 10. Berggreen spits. Aitor naar de buitenkant en Espinosa op de bank. Brama voor Busquets als verdedigende middenvelder.
  • 6 Oct 2019 om 09:21
    • Quote van 6 Oct 2019 om 00:14
      Nee erg bal vast is ie ook niet heeft natuurlijk ook niet veel wedstrijd ritme maar goed die jongen moet de ballen op zijn hoofd krijgen en niet in de voet
    De voorzetten die gisteren gegeven werden kwamen alleen niet op zijn hoofd.Buitenspelers omdraaien misschien? Linkspoot op links en rechtspoot op rechts.
  • 6 Oct 2019 om 09:07
    • Quote van 6 Oct 2019 om 08:58
      Rustig blijven en niet teveel gaan switchen in opstelling wekelijks...vastigheden creëren.. berggreen is een heel ander type dan vuckic... dat is dan weer wennen...Heb busquets nu goed kunnen bekijken en dat is een voetballende verdedigende middenvelder ik zou op die centrale verdedigende middenvelder positie brama laten spelen voor de organisatie...Nu julio geschorst is zou ik de volgende pot als volgt spelen:Drommel, verhaegh, City huurling, schenk (rechts en linkspoot in centrum en City man op de spits), Verdonk, brama als centrale verdedigend middenvelder, selahi/arbubjaria ofzoiets 1 van die 2 op rechts... espinosa op links (als hij niet speelt wordt het wel heel voorspelbaar elke aanvalsopzet begint zowat bij hem en met brama en sterker centrum is zijn balverlies niet meteen een tegengoal) Nakamura - vuckic - aitor voorhoede.De komende 2 thuisduels kan je berggreen dan of in de rust of na 60 minuten in de spits inbrengen en vuckic naar het middenveld halen (selahi of arbunjaria ofzoiets wisselen)En als nakamura niets laat zien dan menig/zekhnini erin... espinosa en zekhnini vinden mekaar erg goed dus zeker gebruik van maken. Maar menig heb ik ook erg veel vertrouwen in die zou zelfs ook nog spits kunnen Oh ja tegen Willem 2 en emmen 4-6 punten moet mogelijk zijn.. En dan sta je er gewoon prima op.. geen paniek
    Vuckic als spits past veel beter in de stijl van garcia. Berggreen ks zo'n targetman, Vuckic kan vrolijk meevoetballen in een vloeiende aanval. Sowieso onbegegijpelijk voor mij dat Vuckic eruit is gehaald, een van de beste spelers die we hebben
  • 6 Oct 2019 om 09:05
    • Quote van 6 Oct 2019 om 08:15
      Ik denk dat de trainer ook ruk is. Als je met Esjberg goed speelt is dat leuk. Maar dit is de eredivisie, ander niveau en betere spelers. Ik vind het een matige trainer die geen plan B heeft. De spelers worden niet zichtbaar beter. Sterker nog: ik vond bijv Aitor onder Pusic béter spelen. Ik vind het prima als Gonzalo García gedisciplineerd wilt spelen, maar hij kan er ook in doorslaan.
    Haha 9 wedstrijden bezig, keurig plekje in de middenmoot en mensen verlangen al terug naar pusic
  • 6 Oct 2019 om 08:58
    Rustig blijven en niet teveel gaan switchen in opstelling wekelijks...vastigheden creëren.. berggreen is een heel ander type dan vuckic... dat is dan weer wennen...Heb busquets nu goed kunnen bekijken en dat is een voetballende verdedigende middenvelder ik zou op die centrale verdedigende middenvelder positie brama laten spelen voor de organisatie...Nu julio geschorst is zou ik de volgende pot als volgt spelen:Drommel, verhaegh, City huurling, schenk (rechts en linkspoot in centrum en City man op de spits), Verdonk, brama als centrale verdedigend middenvelder, selahi/arbubjaria ofzoiets 1 van die 2 op rechts... espinosa op links (als hij niet speelt wordt het wel heel voorspelbaar elke aanvalsopzet begint zowat bij hem en met brama en sterker centrum is zijn balverlies niet meteen een tegengoal) Nakamura - vuckic - aitor voorhoede.De komende 2 thuisduels kan je berggreen dan of in de rust of na 60 minuten in de spits inbrengen en vuckic naar het middenveld halen (selahi of arbunjaria ofzoiets wisselen)En als nakamura niets laat zien dan menig/zekhnini erin... espinosa en zekhnini vinden mekaar erg goed dus zeker gebruik van maken. Maar menig heb ik ook erg veel vertrouwen in die zou zelfs ook nog spits kunnen Oh ja tegen Willem 2 en emmen 4-6 punten moet mogelijk zijn.. En dan sta je er gewoon prima op.. geen paniek
  • 6 Oct 2019 om 08:57
    • Quote van 6 Oct 2019 om 08:33
      Jank allemaal is niet zo, wat hadden jullie verwacht dat we als promovendus in een sterke competitie met een minimale begroting Makkelijk linker rijtje of Europa kunnen gaan spelen. Sodemieter op man elk punt voor de winter is een gewonnen punt!!!! Na de winter met wellicht nieuwe spelers en de staff die helemaal aan elkaar is gewent kan je de punten gaan pakken.
    Wat lul je nu dom man wat heeft dat te maken met het wel of niet geven van een handsbal of buitenspel of strafschop. Tuurlijk met dit materiaal hoop je op beste maar dat wil niet zeggen dat wat er geroepen wordt niet waar is welke tv zit jij naar te kijken dan het haat erom dat men in Zeist met meerdere maten meet en wat daar bij opvalt is dat opnieuw de fct het meest benadeeld wordt was dit bij Ajax gebeurd was her buitenspel geweest en een strafschop daar gaat het om er zegt hier niemand dat men ff hoog in linkerrijtje eindigt men valt hier over dat het niet klopt wat er gegeven wordt en dan vandaag of morgen zegt men ach ja ja was wel zo maar de var mag ook fouten maken euuhh sorry blijkbaar alleen bij de fct . Dus doe lekker die zonnebril af en zeg iets nuttigs ok
  • 6 Oct 2019 om 08:51
    • Quote van 6 Oct 2019 om 07:40
      Wat een verademing. Eindelijk iemand die het wél uitspreekt ipv altijd alles en iedereen de schuld te geven.
    Oh zeke mee eens, VAR was kloten, maar we missen minimaal 2 tot 3 fighters. En sowieso wordt er nauwelijks gestreden.
  • 6 Oct 2019 om 08:33
    Jank allemaal is niet zo, wat hadden jullie verwacht dat we als promovendus in een sterke competitie met een minimale begroting Makkelijk linker rijtje of Europa kunnen gaan spelen. Sodemieter op man elk punt voor de winter is een gewonnen punt!!!! Na de winter met wellicht nieuwe spelers en de staff die helemaal aan elkaar is gewent kan je de punten gaan pakken.
  • 6 Oct 2019 om 08:15
    • Quote van 6 Oct 2019 om 07:42
      +100 Gejank om die VAR. FC Twente verdiende gewoon he-le-maal niets tegen Sparta. Bryan Smeets....dat was een ideale speler voor ons geweest, maar dat riep ik al toen Theo Janssen voor hem aan het lobbyen was. Gewoon een beul op het middenveld. Nu hebben we teveel 'mooi weer' voetballers. Espinosa ruk....Busquets ruk....Peetken en Schenk ruk....de trainer...........???? Ik wil niet zeggen dat Gracia ruk is, maar plaats wel mijn vraagtekens waarom hij nu Busquets nog steeds in de basis houdt. Brama moet op zijn plek....Espinosa eruit en Haris op het middenveld. Ik hoop dat Gracia aankomende week in de spiegel kijkt.
    Ik denk dat de trainer ook ruk is. Als je met Esjberg goed speelt is dat leuk. Maar dit is de eredivisie, ander niveau en betere spelers. Ik vind het een matige trainer die geen plan B heeft. De spelers worden niet zichtbaar beter. Sterker nog: ik vond bijv Aitor onder Pusic béter spelen. Ik vind het prima als Gonzalo García gedisciplineerd wilt spelen, maar hij kan er ook in doorslaan.
  • 6 Oct 2019 om 07:42
    • Quote van 6 Oct 2019 om 07:38
      Ga toch weg met je VAR man. Zijn wij indd zo goed dat we onze wedstrijden daar van afhankelijk zijn? Twente is gewoon ruk op dit moment!
    +100 Gejank om die VAR. FC Twente verdiende gewoon he-le-maal niets tegen Sparta. Bryan Smeets....dat was een ideale speler voor ons geweest, maar dat riep ik al toen Theo Janssen voor hem aan het lobbyen was. Gewoon een beul op het middenveld. Nu hebben we teveel 'mooi weer' voetballers. Espinosa ruk....Busquets ruk....Peetken en Schenk ruk....de trainer...........???? Ik wil niet zeggen dat Gracia ruk is, maar plaats wel mijn vraagtekens waarom hij nu Busquets nog steeds in de basis houdt. Brama moet op zijn plek....Espinosa eruit en Haris op het middenveld. Ik hoop dat Gracia aankomende week in de spiegel kijkt.
  • 6 Oct 2019 om 07:40
    • Quote van 6 Oct 2019 om 05:19
      Heren lul niet, tegen Sparta dit op het veld leggen, Twente is bagger op dit moment.
    Wat een verademing. Eindelijk iemand die het wél uitspreekt ipv altijd alles en iedereen de schuld te geven.
  • 6 Oct 2019 om 07:38
    • Quote van 6 Oct 2019 om 00:44
      Nee hoor maar gaat al 4 wedstrijden zo KNVB maffia is weer bezig en de var zat bast op toilet behalve bij de rode kaart toen zaten ze ff op hun plekkie maar ja die was wel terecht maar goed daarna was de var er weer niet ( buikloop ) pffff echt het valt gewoon op das toch wel ergste na twee keer zou je zeggen moet keer mee zitten maar goed het werd zelfs bij fox sport niet herhaald en in de herhaling die er was duidelijk strafschop maar goed wordt zwaar jaar weer op deze manier heeft maar eens weer opnieuw aan hoeveel macht KNVB richting arbritrage heeft en kan uitoefenen
    Ga toch weg met je VAR man. Zijn wij indd zo goed dat we onze wedstrijden daar van afhankelijk zijn? Twente is gewoon ruk op dit moment!
  • 6 Oct 2019 om 05:19
    Heren lul niet, tegen Sparta dit op het veld leggen, Twente is bagger op dit moment.
  • 6 Oct 2019 om 03:57
    Gewoon genaait niet meer en niet minder....VAR pffff
  • 6 Oct 2019 om 02:02
    Twente had op basis van het spel een punt verdiend. Domme actie van Pleguezuelo. Daar dupeert ie het team mee. Met de VAR was niets mis. Terecht de penalty ingetrokken.
  • 6 Oct 2019 om 01:52
    • Quote van 6 Oct 2019 om 01:45
      Jij bent een en al kritisch op iedereen en dan wil jij menig in de basis hebben. Op basis van wat wil jij hem in de basis zien? Hij heeft vorig seizoen bij Pec vrijwel niks laten zien.
    Ik begrijp je punt maar ik vond deze invalbeurt veel belovend.
  • 6 Oct 2019 om 01:45
    • Quote van 5 Oct 2019 om 23:34
      Drommel
      Verhaegh peet. Lab. Verdonk al vindt ik die erg matig maar je hebt niks anders

      Selahai brama vuckic

      Aitor berggreen menig
    Jij bent een en al kritisch op iedereen en dan wil jij menig in de basis hebben. Op basis van wat wil jij hem in de basis zien? Hij heeft vorig seizoen bij Pec vrijwel niks laten zien.
  • 6 Oct 2019 om 00:44
    • Quote van 6 Oct 2019 om 00:27
      Ik heb alleen de samenvatting kunnen zien, maar Twente had toch een penalty moeten hebben of ben ik nu gek?
    Nee hoor maar gaat al 4 wedstrijden zo KNVB maffia is weer bezig en de var zat bast op toilet behalve bij de rode kaart toen zaten ze ff op hun plekkie maar ja die was wel terecht maar goed daarna was de var er weer niet ( buikloop ) pffff echt het valt gewoon op das toch wel ergste na twee keer zou je zeggen moet keer mee zitten maar goed het werd zelfs bij fox sport niet herhaald en in de herhaling die er was duidelijk strafschop maar goed wordt zwaar jaar weer op deze manier heeft maar eens weer opnieuw aan hoeveel macht KNVB richting arbritrage heeft en kan uitoefenen
  • 6 Oct 2019 om 00:27
    Ik heb alleen de samenvatting kunnen zien, maar Twente had toch een penalty moeten hebben of ben ik nu gek?
  • 6 Oct 2019 om 00:17
    • Quote van 6 Oct 2019 om 00:14
      Nee erg bal vast is ie ook niet heeft natuurlijk ook niet veel wedstrijd ritme maar goed die jongen moet de ballen op zijn hoofd krijgen en niet in de voet
    Precies, Aitor zal wel is wat meer voorzetten kunnen geven want in standaardsituaties kan hij dat uitstekend maar op de manier zoals het nu gaat heb je niks aan een type als Berggreen in de spits.
  • 6 Oct 2019 om 00:14
    • Quote van 6 Oct 2019 om 00:06
      Berggreen heeft geen enkele nut met buitenspelers die naar binnenkomen. Dat zag je bij Boere, dat zie je bij Berggreen nu weer. Een voetballende spits moeten we hebben dus Nakamura daar.
    Nee erg bal vast is ie ook niet heeft natuurlijk ook niet veel wedstrijd ritme maar goed die jongen moet de ballen op zijn hoofd krijgen en niet in de voet
  • 6 Oct 2019 om 00:06
    • Quote van 5 Oct 2019 om 23:34
      Drommel
      Verhaegh peet. Lab. Verdonk al vindt ik die erg matig maar je hebt niks anders

      Selahai brama vuckic

      Aitor berggreen menig
    Berggreen heeft geen enkele nut met buitenspelers die naar binnenkomen. Dat zag je bij Boere, dat zie je bij Berggreen nu weer. Een voetballende spits moeten we hebben dus Nakamura daar.
  • 6 Oct 2019 om 00:02
    Heeft Vuckic ergens last van of preventief?
  • 5 Oct 2019 om 23:40
    • Quote van 5 Oct 2019 om 23:33
      Nee gwn alleen wanneer de scheidsrechter echt een cruciale fout heeft gemaakt. Tzou wel echt een zooitje worden als je een penalty verdient maar niet meer de var gebruiken omdat je dat al gedaan hebt...
    Nou je behoud bij juiste beslissing gewoon je var momenten en bij deze was het buitenspel en pingel dus geen probleem ik vindt tegenwoordig triest als een ploeg 4 wedstrijden achter elkaar zo benadeeld wordt dan zou je als var toch beter moeten weten maar ja twee seizoenen terug ging het ook zo
  • 5 Oct 2019 om 23:40
    We staan godverdomme gewoon 11e nu, na willem 2 zeker 14e ofzo
  • 5 Oct 2019 om 23:39
    • Quote van 5 Oct 2019 om 23:29
      Wordt tijd voor een protestactie tegen de VAR. Desnoods met meer clubs tegelijk. Inzet: VAR momenten alleen nog op aanvraag van de trainer (max 2 x per wedstrijd; als je gelijk hebt telt de aanvraag niet mee en blijft de teller op 2). Verslaggever van Studio Sport zegt ook dat Aitor geraakt werd...wat een schijtVAR!!!
    Er is al een twitteraccount dat alle VAR-wedstrijden volgt en legt pijnlijk bloot hoe het ervoor staat. Maar ik denk dat het niet genoeg is. Gewoon de technologie dwarsbomen lijkt me een betere optie. De KNVB luistert niet naar anderen zonder dat ze het fysiek voelen
  • 5 Oct 2019 om 23:34
    Of die kutvar gwn helemaal weg verziekt alleen maar het spel en iedereen haat t. Behalve 020 dan
  • 5 Oct 2019 om 23:34
    Of die kutvar gwn helemaal weg verziekt alleen maar het spel en iedereen haat t. Behalve 020 dan
  • 5 Oct 2019 om 23:34
    • Quote van 5 Oct 2019 om 23:22
      Wat moet er komen te staan volgende wedstrijd volgens jullie? Ik zou dit doen, Drommel, Verhaegh, Bijen, Latibeaudiere, Verdonk, Roemeratoe, Brama, Vuckic, Aitor, Berggreen, Menig. Toelichting: Roemeratoe lijkt me op dit moment beter dan Busquets, ben alleen bang dat Busquets MOET spelen door een afspraak met Barça. Berggreen laten staan, kan echt wel wat als je hem goed gebruikt. Brama en Drommel steekt voor zich neem ik aan. Verhagen vervanger van Julio. Menig lijkt me beter dan Nakamura en Zekhnini, mits hij fit genoeg is. Schenk kan echt niet meer, dus Lati erin
    Drommel
    Verhaegh peet. Lab. Verdonk al vindt ik die erg matig maar je hebt niks anders

    Selahai brama vuckic

    Aitor berggreen menig
  • 5 Oct 2019 om 23:33
    • Quote van 5 Oct 2019 om 23:29
      Wordt tijd voor een protestactie tegen de VAR. Desnoods met meer clubs tegelijk. Inzet: VAR momenten alleen nog op aanvraag van de trainer (max 2 x per wedstrijd; als je gelijk hebt telt de aanvraag niet mee en blijft de teller op 2). Verslaggever van Studio Sport zegt ook dat Aitor geraakt werd...wat een schijtVAR!!!
    Nee gwn alleen wanneer de scheidsrechter echt een cruciale fout heeft gemaakt. Tzou wel echt een zooitje worden als je een penalty verdient maar niet meer de var gebruiken omdat je dat al gedaan hebt...
  • 5 Oct 2019 om 23:33
    • Quote van 5 Oct 2019 om 23:31
      Ik sta volledig achter dit voorstel!
    Helemaal mee eens
  • 5 Oct 2019 om 23:31
    Terecht verloren, zelf geen reet gecreëerd. Dat mag gg zich zeker aanrekenen. Ik ben meer voor een middenveld met bikkelaars. Die slappe espinoza nakamura buskets allemaal niks.Liever met brama vukcic selahai
  • 5 Oct 2019 om 23:31
    • Quote van 5 Oct 2019 om 23:29
      Wordt tijd voor een protestactie tegen de VAR. Desnoods met meer clubs tegelijk. Inzet: VAR momenten alleen nog op aanvraag van de trainer (max 2 x per wedstrijd; als je gelijk hebt telt de aanvraag niet mee en blijft de teller op 2). Verslaggever van Studio Sport zegt ook dat Aitor geraakt werd...wat een schijtVAR!!!
    Ik sta volledig achter dit voorstel!
  • 5 Oct 2019 om 23:29
    • Quote van 5 Oct 2019 om 23:26
      Mee eens het begint beetje op te vallen net als twee seizoenen terug
    Wordt tijd voor een protestactie tegen de VAR. Desnoods met meer clubs tegelijk. Inzet: VAR momenten alleen nog op aanvraag van de trainer (max 2 x per wedstrijd; als je gelijk hebt telt de aanvraag niet mee en blijft de teller op 2). Verslaggever van Studio Sport zegt ook dat Aitor geraakt werd...wat een schijtVAR!!!
  • 5 Oct 2019 om 23:26
    • Quote van 5 Oct 2019 om 23:17
      Vooral dat laatste, ik begin echt de neiging te krijgen om naar Zeist te gaan om verhaal te halen. Ik ben die vieze kutscheidsrechters hier in Nederland meer dan zat en we werden vandaag voor de derde keer op rij genaaid. Ik vond desondanks dat Sparta wel meer creëerde, maar de manier waarop het vandaag weer ging heeft mij het bloed onder de nagels gehaald
    Mee eens het begint beetje op te vallen net als twee seizoenen terug
  • 5 Oct 2019 om 23:22
    Wat moet er komen te staan volgende wedstrijd volgens jullie? Ik zou dit doen, Drommel, Verhaegh, Bijen, Latibeaudiere, Verdonk, Roemeratoe, Brama, Vuckic, Aitor, Berggreen, Menig. Toelichting: Roemeratoe lijkt me op dit moment beter dan Busquets, ben alleen bang dat Busquets MOET spelen door een afspraak met Barça. Berggreen laten staan, kan echt wel wat als je hem goed gebruikt. Brama en Drommel steekt voor zich neem ik aan. Verhagen vervanger van Julio. Menig lijkt me beter dan Nakamura en Zekhnini, mits hij fit genoeg is. Schenk kan echt niet meer, dus Lati erin
  • 5 Oct 2019 om 23:17
    • Quote van 5 Oct 2019 om 23:13
      Zonde weer een onnodig verloren wedstrijd. Tegen heracles precies het zelfde. Het zit nu op allerlei manieren tegen het veldspel is op momenten redelijk en daarna weer zorgelijk slecht. De trainingen van fctwente zijn goed en voor het grootste deel gericht op combinatie voetbal in een hoog tempo. Maar in de wedstrijd vanavond kwam dat er weer totaal niet uit. Ook de scheidsrechter en var waren vanavond weer inconsequent bezig en verzuimden fctwente een strafschop te geven.
    Vooral dat laatste, ik begin echt de neiging te krijgen om naar Zeist te gaan om verhaal te halen. Ik ben die vieze kutscheidsrechters hier in Nederland meer dan zat en we werden vandaag voor de derde keer op rij genaaid. Ik vond desondanks dat Sparta wel meer creëerde, maar de manier waarop het vandaag weer ging heeft mij het bloed onder de nagels gehaald
  • 5 Oct 2019 om 23:13
    Zonde weer een onnodig verloren wedstrijd. Tegen heracles precies het zelfde. Het zit nu op allerlei manieren tegen het veldspel is op momenten redelijk en daarna weer zorgelijk slecht. De trainingen van fctwente zijn goed en voor het grootste deel gericht op combinatie voetbal in een hoog tempo. Maar in de wedstrijd vanavond kwam dat er weer totaal niet uit. Ook de scheidsrechter en var waren vanavond weer inconsequent bezig en verzuimden fctwente een strafschop te geven.
  • 5 Oct 2019 om 23:07
    Volgende week weekendje rust hebben ze wel verdiend! Vooral de verdedigers poah die waren goooedddd!!
  • 5 Oct 2019 om 23:07
    Er moet meer gas op!
vrijdag 25 oktober 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›