VIDEO | Discussie over penaltymoment bij FC Twente - Sparta

( 21 reacties)
VIDEO | Discussie over penaltymoment bij FC Twente - Sparta

Fans van FC Twente maken zich boos daags na de nederlaag van de Tukkers tegen Sparta Rotterdam. Het elftal van Gonzalo Garcia had volgens velen recht gehad op een penalty, nadat Aitor werd gevloerd door Sparta-verdediger Mattheij. Scheidsrechter Jeroen Manschot besloot echter door te laten spelen. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Oct 2019 om 10:26
    penalty
    Penalty voor Twente
    Penalty voor Twente.
  • 7 Oct 2019 om 07:20
    Manschot gaf aan dat de bal werd gespeeld. De VAR had moeten ingrijpen en Manschot terug moeten laten kijken dat hij fout zat. Identiek gevalletje Tapia, hier gaf Makkelie ook aan dat de bal werd gespeeld. Het enigste verschil hierin was dat het niet in het strafschopgebied was.
  • 6 Oct 2019 om 20:08
    • Quote van 6 Oct 2019 om 15:42
      Lekker toch maakt het weekend iets goed, fyenoord is de grootste grafclub die er is.
    Zeker weten stelletje vieze kakkerlakken daar.
  • 6 Oct 2019 om 19:10
    100% pingel.....
  • 6 Oct 2019 om 18:57
    • Quote van 6 Oct 2019 om 15:42
      Lekker toch maakt het weekend iets goed, fyenoord is de grootste grafclub die er is.
    Eens
  • 6 Oct 2019 om 17:26
    • Quote van 6 Oct 2019 om 16:23
      Hahaha wij gaan echt niet in de problemen komen. We zitten gwn in een dippie
    Ik schrijf nergens dat we gaan degraderen, ik doel erop dat Fortuna en Sparta dit seizoen concurrenten zullen zijn want ik acht ons (nu) niet in staat om in het linker rijtje te eindigen.
  • 6 Oct 2019 om 16:50
    Geen paniek om de stand. Vorig seizoen liepen onze concurrenten ook steeds een beetje uit. Uiteindelijk kwam ook daar de klad erin terwijl het bij ons beter ging lopen, met als gevolg de titel. Ik vrees niet voor degradatie. Seizoen is net begonnen.
  • 6 Oct 2019 om 16:23
    • Quote van 6 Oct 2019 om 16:19
      Fortuna en Sparta zijn andere wel concurrenten voor ons dit seizoen dus daar hoef je niet blij mee te zijn, hadden wij Feyenoord maar opgerold pvd. Off topic, die Diemers had bij ons niet misstaan op middenveld. 10x meer strijd dan Espinoza.
    Hahaha wij gaan echt niet in de problemen komen. We zitten gwn in een dippie
  • 6 Oct 2019 om 16:19
    • Quote van 6 Oct 2019 om 15:42
      Lekker toch maakt het weekend iets goed, fyenoord is de grootste grafclub die er is.
    Fortuna en Sparta zijn andere wel concurrenten voor ons dit seizoen dus daar hoef je niet blij mee te zijn, hadden wij Feyenoord maar opgerold pvd. Off topic, die Diemers had bij ons niet misstaan op middenveld. 10x meer strijd dan Espinoza.
  • 6 Oct 2019 om 16:15
    Mosterd na de maaltijd, maar ben helemaal klaar met die var, totale willekeur, votdemet Maakt het het hele voetbal kapot.
  • 6 Oct 2019 om 16:13
    • Quote van 6 Oct 2019 om 15:54
      Het maakt niet uit of hij de bal toucheert, hij werkt de bal niet weg en Aitor kon er nog makkelijk bij als hij niet werd geschopt door die sparta speler. 100% penalty
    Zeker een beter voorbeeld kunnen je niet hebben volgens de voetbal spelregels een voorbeeld overtreding voor een strafschop Wat de var op dat moment aan het doen was is een groot raadsel.
  • 6 Oct 2019 om 15:56
    • Quote van 6 Oct 2019 om 15:42
      Lekker toch maakt het weekend iets goed, fyenoord is de grootste grafclub die er is.
    Eens jammer dat het alleen weer 4-2 staat nu
  • 6 Oct 2019 om 15:54
    • Quote van 6 Oct 2019 om 15:42
      Als ik het zo bekijk toucheert hij echt eerst heel licht de bal, ik was van mening dat het een penal was maar nu niet meer. Helaas pindakaas ze moeten het zelf maar eens afdwingen in de wedstrijd dat rond tikke balletje breed balletje terug ik wordt ik kots misselijk van die berggreen zal ook wel gek worden die krijgt geen bal van de zijkant
    Het maakt niet uit of hij de bal toucheert, hij werkt de bal niet weg en Aitor kon er nog makkelijk bij als hij niet werd geschopt door die sparta speler. 100% penalty
  • 6 Oct 2019 om 15:42
    Als ik het zo bekijk toucheert hij echt eerst heel licht de bal, ik was van mening dat het een penal was maar nu niet meer. Helaas pindakaas ze moeten het zelf maar eens afdwingen in de wedstrijd dat rond tikke balletje breed balletje terug ik wordt ik kots misselijk van die berggreen zal ook wel gek worden die krijgt geen bal van de zijkant
  • 6 Oct 2019 om 15:42
    • Quote van 6 Oct 2019 om 15:35
      Omg 4-1 wtf
    Lekker toch maakt het weekend iets goed, fyenoord is de grootste grafclub die er is.
  • 6 Oct 2019 om 15:37
    • Quote van 6 Oct 2019 om 15:35
      Omg 4-1 wtf
    Feyenoord heeft hetzelfde probleem als ons... zwak centrum
  • 6 Oct 2019 om 15:35
    • Quote van 6 Oct 2019 om 15:30
      En wij verliezen 5-1 tegen die kakkerlakken. Hadden wij dan in theorie niet met 8-2 moeten verliezen van Fortuna
    Omg 4-1 wtf
  • 6 Oct 2019 om 15:30
    • Quote van 6 Oct 2019 om 15:14
      Fortuna kan ineens voetballen... 3-1 tegen kakkietown :o
    En wij verliezen 5-1 tegen die kakkerlakken. Hadden wij dan in theorie niet met 8-2 moeten verliezen van Fortuna
  • 6 Oct 2019 om 15:14
    Fortuna kan ineens voetballen... 3-1 tegen kakkietown :o
  • 6 Oct 2019 om 15:07
    Ongelooflijk dat ze hier niet meer tijd voor hebben genomen.
  • 6 Oct 2019 om 15:06
    Genaaid door de var, kom is met iets nieuws...
vrijdag 25 oktober 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›