Matchwinner Smeets: ''We hadden het in de tweede helft heel moeilijk''

( 9 reacties)
Matchwinner Smeets: ''We hadden het in de tweede helft heel moeilijk''

Bryan Smeets kroonde zich zaterdagavond tot matchwinner door Sparta Rotterdam in de slotfase langs FC Twente schieten. De Sparta-middenvelder zag dat de Kasteelclub na rust grote moeite had met de Twentenaren.

"Mijn doelpunt was wel nodig, want we hadden het in de tweede helft heel moeilijk", zegt Smeets voor de camera van FOX Sports. "Zij waren na rust beter aan de bal. Je merkt dat we in de tweede helft geen grip hadden. Na de rode kaart hebben we het omgezet en winnen we dan alsnog."

Als Smeets zijn doelpunt nog eens krijgt te zien, schrikt hij er zelf van. "Het verbaast me dat ik zo lenig ben", lacht de Spartaan. "Ik denk: ik scheur dadelijk alles af. Ik was helemaal kapot, want ik ben deze week ziek geweest. Ik voelde me vandaag beter, maar ik had hele zware benen."

Door het doelpunt van Smeets gaat Sparta Rotterdam de Tukkers voorbij op de ranglijst. "Dit zijn hele belangrijke punten voor ons. FC Twente is een goede ploeg, maar we hebben laten zien een team te zijn. We staan er nu weer lekker voor."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Oct 2019 om 09:58
    • Quote van 6 Oct 2019 om 20:12
      Beste ik zeg, het laatste wat we moeten doen is nu al in paniek raken, laat we maar eens beginnen met Bijen en Schenk te vervangen dat is het grootste probleem. Maar om nu al te roepen dat het niet goed komt gaat te ver. We gaan heus onze punten weer pakken hoor. En elke club heeft wel een dip in het seizoen, ik hoop dat wij die nu hebben, beter nu dan op het eind. Komt goed.
    En welke alternatieven heeft Gracia voor de centrum defensie?
  • 6 Oct 2019 om 22:47
    • Quote van 6 Oct 2019 om 16:14
      Dat is ook gewoon zo, Brama is een versterking maar ik begrijp nog steeds niet waarom Vuckic niet opgesteld werd. We missen namelijk power en agressie in de duels (over alle linies)
    Ikzeg. Tb. U heeft een punt dit zeg ik al vanaf het begin.
  • 6 Oct 2019 om 22:44
    • Quote van 6 Oct 2019 om 20:12
      Beste ik zeg, het laatste wat we moeten doen is nu al in paniek raken, laat we maar eens beginnen met Bijen en Schenk te vervangen dat is het grootste probleem. Maar om nu al te roepen dat het niet goed komt gaat te ver. We gaan heus onze punten weer pakken hoor. En elke club heeft wel een dip in het seizoen, ik hoop dat wij die nu hebben, beter nu dan op het eind. Komt goed.
    Ikzeg. Beste jadie. Ik raak niet in paniek en ik heb er over als wij op deze manier door gaan, dan komt het niet goed. Dat u ook zegt dat er 2 spelers die u op noemt moeten gewisseld worden dan komt u uit op mijn schrijven dat wij niet zo doorgaan als nu op dit moment.
  • 6 Oct 2019 om 20:25
    • Quote van 6 Oct 2019 om 20:12
      Beste ik zeg, het laatste wat we moeten doen is nu al in paniek raken, laat we maar eens beginnen met Bijen en Schenk te vervangen dat is het grootste probleem. Maar om nu al te roepen dat het niet goed komt gaat te ver. We gaan heus onze punten weer pakken hoor. En elke club heeft wel een dip in het seizoen, ik hoop dat wij die nu hebben, beter nu dan op het eind. Komt goed.
    Precies, we staan gewoon 3-3-3, ik denk dat veel twentefans daar aan het begin van het seizoen voor hadden getekend.
  • 6 Oct 2019 om 20:12
    • Quote van 6 Oct 2019 om 19:08
      Ikzeg. Bertusss. Bij deze welkom op onze site ik heb u nog niet eerder ergens voorbij zien komen, maar dit terzijde u heeft voetbal kennis want inderdaad u heeft gelijk, ik roep al vanaf het begin moet meer vecht mentaliteit komen en de wil om te winnen en dan komt het goed. Maar u heeft het goed gezien het gaat zeker niet goed komen op deze manier.
    Beste ik zeg, het laatste wat we moeten doen is nu al in paniek raken, laat we maar eens beginnen met Bijen en Schenk te vervangen dat is het grootste probleem. Maar om nu al te roepen dat het niet goed komt gaat te ver. We gaan heus onze punten weer pakken hoor. En elke club heeft wel een dip in het seizoen, ik hoop dat wij die nu hebben, beter nu dan op het eind. Komt goed.
  • 6 Oct 2019 om 19:08
    • Quote van 6 Oct 2019 om 15:49
      Hoe erg of ik het ook vind maar het lijkt of we steeds zwakker worden op een of andere manier offff ligt dat nou aan mij?????
    Ikzeg. Bertusss. Bij deze welkom op onze site ik heb u nog niet eerder ergens voorbij zien komen, maar dit terzijde u heeft voetbal kennis want inderdaad u heeft gelijk, ik roep al vanaf het begin moet meer vecht mentaliteit komen en de wil om te winnen en dan komt het goed. Maar u heeft het goed gezien het gaat zeker niet goed komen op deze manier.
  • 6 Oct 2019 om 17:52
    • Quote van 6 Oct 2019 om 16:14
      Dat is ook gewoon zo, Brama is een versterking maar ik begrijp nog steeds niet waarom Vuckic niet opgesteld werd. We missen namelijk power en agressie in de duels (over alle linies)
    Selahi
  • 6 Oct 2019 om 16:14
    • Quote van 6 Oct 2019 om 15:49
      Hoe erg of ik het ook vind maar het lijkt of we steeds zwakker worden op een of andere manier offff ligt dat nou aan mij?????
    Dat is ook gewoon zo, Brama is een versterking maar ik begrijp nog steeds niet waarom Vuckic niet opgesteld werd. We missen namelijk power en agressie in de duels (over alle linies)
  • 6 Oct 2019 om 15:49
    Hoe erg of ik het ook vind maar het lijkt of we steeds zwakker worden op een of andere manier offff ligt dat nou aan mij?????
vrijdag 25 oktober 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›