''Brondeel was bijna tot tranen geroerd dat hij weer mocht spelen''

( 24 reacties)
''Brondeel was bijna tot tranen geroerd dat hij weer mocht spelen''

Vrijdag zal bekend worden of Joël Drommel of Jorn Brondeel zondag onder de lat staat bij FC Twente. Drommel is eigenlijk geschorst, maar hij ging in hoger beroep.

RTV Oost-presentator Bert van Losser vindt de keuze om het schikkingsvoorstel niet te accepteren een slecht signaal richting de tweede doelman. ''Ik vind het een slecht signaal als club dat je in beroep gaat. Je hebt daar Brondeel nu neergezet, hij heeft zeven reddingen verricht, en dan ga je in beroep. Dan geef je eigenlijk aan dat je geen vertrouwen in hem hebt.''

Tijmen van Wissing is het eens met zijn collega. ''Hoe zou die zich voelen? Die is al twee jaar weggekwijnd op een appartementencomplex in Enschede. En dan mag hij eindelijk spelen… Hij was bijna tot tranen geroerd dat hij weer mocht spelen. En nu wil ik niet sentimenteel gaan doen, maar ik vind het een hele positieve jongen. Maar dit is wel een heel slecht signaal richting hem.''

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Nov 2019 om 20:20
    Pffffffffffffffffffffffffffffff Wissink je snapt er weer eens geen hol van hé sukkel, weggekwijnt lamenielachen Brondeel is gewoon een slapzak, die gewoon voor de centen bij twente is gebleven, en word opgesteld omdat ze er dan misschien nog iets voor terugkrijgen, als het aan de supporters lag zou Jeffrey de Lange namelijk onder de lat staan, 10 x meer talent dan brondeel, die mayo aan de handschoenen heeft heeft geen bal klemvast.
  • 8 Nov 2019 om 15:47
    • Quote van 8 Nov 2019 om 13:57
      Ikzeg. Ct. U begrijpt het gelukkig deze mannen stoken de boel op. Niet netjes meer.
    Correct.
  • 8 Nov 2019 om 13:57
    • Quote van 8 Nov 2019 om 11:25
      Beste Ikzeg, U heeft gelijk. Als de doelman op deze wijze uitkomt en een grote overtreding veroorzaakt, waarbij sprake is van een doorgebroken speler, is het rood. Dat Drommel daar 1 wedstrijd voor heeft gekregen, betekent dat de KNVB "coulant" is geweest. Dat FcT in hoger beroep is gegaan, staat daar los van. Iedereen mag er iets van vinden, maar van te voren was te voorspellen dat een hoger beroep niets aan de schorsing zou veranderen. Dat Van Losser er de 2e keeper bijhaalt, is geen teken van vakmanschap. Hij zou toch moeten weten hoe het werkt.....
    Ikzeg. Ct. U begrijpt het gelukkig deze mannen stoken de boel op. Niet netjes meer.
  • 8 Nov 2019 om 13:54
    Haha tegen PEC De Lange opstellen! :’)
  • 8 Nov 2019 om 13:50
    • Quote van 8 Nov 2019 om 13:07
      Onze journalistjes vinden altijd wel wat om op te tieren.... is nou èenmaal zo.
    Dat blijkt. Dat is hun werk maar moeten wel realistisch blijven, op deze manier kun je van alles een drama maken. Al hebben ze daar wel een handje van.
  • 8 Nov 2019 om 13:07
    • Quote van 8 Nov 2019 om 12:33
      Natuurlijk is deze kaart terecht. Maar wanneer de club daar anders over denkt gaan zij in beroep tegen de schorsing, niet tegen het spelen van een reserve keeper. Beetje vreemde beredenering van deze man.
    Onze journalistjes vinden altijd wel wat om op te tieren.... is nou èenmaal zo.
  • 8 Nov 2019 om 12:33
    Natuurlijk is deze kaart terecht. Maar wanneer de club daar anders over denkt gaan zij in beroep tegen de schorsing, niet tegen het spelen van een reserve keeper. Beetje vreemde beredenering van deze man.
  • 8 Nov 2019 om 11:35
    Brondeel heeft niets met de schorsing te doen. Gaat nu om de schorsing zelf, terecht of onterecht. Vreselijk gezwam van die verslaggevers.Je moet altijd, indien mogelijk, met je sterkste elftal aantreden. Drommel is een sterkhouder bij Twente en die wil je niet graag missen. Dat is niets ten nadele van Brondeel.
    Twente moet niet naar Zeist gaan. Daar ligt nog heel veel oud zeer. Twente kan dat nooit winnen.
  • 8 Nov 2019 om 11:25
    • Quote van 8 Nov 2019 om 11:15
      Ikzeg. Conti. U heeft een punt. Maar kijk nu zelf als u terug kan kijken wat er gebeurd in mijn echte fctwente support ogen is het rood, als je hiervoor 1 wedstrijd krijgt neem het voor lief en maak je dan sterk voor de 2e doelman.
    Beste Ikzeg, U heeft gelijk. Als de doelman op deze wijze uitkomt en een grote overtreding veroorzaakt, waarbij sprake is van een doorgebroken speler, is het rood. Dat Drommel daar 1 wedstrijd voor heeft gekregen, betekent dat de KNVB "coulant" is geweest. Dat FcT in hoger beroep is gegaan, staat daar los van. Iedereen mag er iets van vinden, maar van te voren was te voorspellen dat een hoger beroep niets aan de schorsing zou veranderen. Dat Van Losser er de 2e keeper bijhaalt, is geen teken van vakmanschap. Hij zou toch moeten weten hoe het werkt.....
  • 8 Nov 2019 om 11:21
    Achterlijke redenatie. Direct licentie uitzendrechten RTV oost intrekken, daartegen gaan ze toch niet in beroep vanwege haar loyaliteit aan FOX en NOS????
  • 8 Nov 2019 om 11:16
    • Quote van 8 Nov 2019 om 11:14
      Wat een gelul!! Dat ze in beroep gaan is het gevolg van het feit dat men bij FCT niet eens is met de beslissing van de scheidsrechter! Je gaat toch niet in beroep omdat je je tweede doelman niet vertrouwd ! Zo wordt het door deze “verslaggevers” gebracht. Maar die schrijven te vaak iets wat nergens op slaat !
    Laat het dan gewoon gaan, het is 1 wedstrijd, en kan mij best voorstellen dat Brondeel dit persoonlijk opvat. Terwijl Drommel niet eens fatsoenlijk kan keepen.
  • 8 Nov 2019 om 11:15
    • Quote van 8 Nov 2019 om 11:04
      Belachelijk, een ieder vind de schorsing te hoog.Waarom zou je dan niet in beroep gaan als club|??>?
    Ikzeg. Conti. U heeft een punt. Maar kijk nu zelf als u terug kan kijken wat er gebeurd in mijn echte fctwente support ogen is het rood, als je hiervoor 1 wedstrijd krijgt neem het voor lief en maak je dan sterk voor de 2e doelman.
  • 8 Nov 2019 om 11:14
    Wat een gelul!! Dat ze in beroep gaan is het gevolg van het feit dat men bij FCT niet eens is met de beslissing van de scheidsrechter! Je gaat toch niet in beroep omdat je je tweede doelman niet vertrouwd ! Zo wordt het door deze “verslaggevers” gebracht. Maar die schrijven te vaak iets wat nergens op slaat !
  • 8 Nov 2019 om 11:04
    Belachelijk, een ieder vind de schorsing te hoog.Waarom zou je dan niet in beroep gaan als club|??>?
  • 8 Nov 2019 om 10:41
    Ikzeg. Ook u heren hebben een mening natuurlijk 1 wedstrijd had ik ook gezegd u heeft daar bij de geweldige (k)nvb gelijk en de 2e doelman er in. Maar volgens mij zien de echte mensen er iets in wat natuurlijk terecht is als het zo is om je te verdedigen maar als ik goed kijk is het rood maar dan nog moet de nr 1 keepen. Dus dit weet je als je nu al 2 jaar op 2 staat.
  • 8 Nov 2019 om 10:21
    Is wel waar. 1 wedstrijd is niet veel, gewoon accepteren zou ik zeggen
  • 8 Nov 2019 om 10:01
    • Quote van 8 Nov 2019 om 08:24
      Hij mocht weg afgelopen zomer maar wilde zelf blijven omdat hij zijn riante salaris niet kwijt wilde. Dan moet je ook niet zo zeuren.
    Precies. Hij kon nergens zoveel verdienen als bij Twente, dus bleef hij en wist hij al dat hij op de bank zou komen te zitten. Dus zeker niet zeuren. Als Drommel vrijgesproken wordt is dat prima en gaat hij maar weer op de bank zitten.
  • 8 Nov 2019 om 09:28
    Beetje ver gezocht wat maakt het nou uit hoe hij zich voelt? de beste moet onder de lat en dat is Joel ik denk dat Twente er goed aan heeft gedaan.
  • 8 Nov 2019 om 09:16
    • Quote van 8 Nov 2019 om 08:18
      Met uitzondering van de twee blunders heeft Brondeel goed gekeept
    Ja maar 2 blunders kunnen je tegen PEC wel de kop kosten. Dus wuif dat niet te makkelijk weg, en ook ik zou de Lange anders op doel zetten heeft in ieder geval wedstrijdritme.
  • 8 Nov 2019 om 08:37
    Nee van Wisisng dan geef je aan dat je het geen rood vond.
  • 8 Nov 2019 om 08:35
    Positief gemotiveerd vriendelijk sympathiek dit is top sport gaat om je presentaties hij kreeg er meteen 3 om de oren en ik vond ze niet allemaal onhoudbaar dus lijkt mij vrij logisch! Sterker ik zou de lange als 2e optie neerzetten!
  • 8 Nov 2019 om 08:31
    • Quote van 8 Nov 2019 om 08:24
      Hij mocht weg afgelopen zomer maar wilde zelf blijven omdat hij zijn riante salaris niet kwijt wilde. Dan moet je ook niet zo zeuren.
    +100
  • 8 Nov 2019 om 08:24
    Hij mocht weg afgelopen zomer maar wilde zelf blijven omdat hij zijn riante salaris niet kwijt wilde. Dan moet je ook niet zo zeuren.
  • 8 Nov 2019 om 08:18
    Met uitzondering van de twee blunders heeft Brondeel goed gekeept
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›