Paal complimenteert FC Twente: ''Er wordt goed gevoetbald daar''

( 9 reacties)
Paal complimenteert FC Twente: ''Er wordt goed gevoetbald daar''

FC Twente krijgt zondag PEC Zwolle op bezoek in Enschede. Het elftal van trainer Gonzalo Garcia kan op de nodige complimenten rekenen van PEC-verdediger Kenneth Paal. 

"FC Twente speelt als een Eredivisie-ploeg. Er wordt goed gevoetbald daar", begint Paal bij PEC Zwolle TV. "Ze hebben een aantal goede spelers. FC Twente-uit is sowieso een moeilijke wedstrijd voor elk team. Er zullen zaterdag twee goed voetballende teams tegenover elkaar staan."

PEC-middenvelder Gustavo Hamer ziet vooral kansen tegen FC Twente. "Ze zijn dit seizoen gepromoveerd. Het is voor hun ook wennen. Ze hebben een hele goede start en daarna een iets mindere periode. Bij ons is het andersom. Als wij volle bak geven, dan kunnen wij dan ook zeker winnen van Twente." 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Nov 2019 om 23:06
    • Quote van 8 Nov 2019 om 19:30
      Heb jij de goedwijs kapot???? Natuurlijk niet man
    Fijne reactie weer. Ik zag een insta filmpje waarin hij zei: see you at sunday. Leek me al sterk dat hij op de bank zat.
  • 9 Nov 2019 om 08:25
    • Quote van 8 Nov 2019 om 19:24
      Twente moet deze zondag gewoon winnen. Helemaal voor eigen publiek. Weet iemand of Matos al meedoet?
    Matos zie je niet eerder dan in Februari weer op het veld
  • 8 Nov 2019 om 23:37
    Hij zal zondag flink voor paal staan nadat hij een panna krijgt van Aitor.
  • 8 Nov 2019 om 22:24
    • Quote van 8 Nov 2019 om 18:49
      Die Paal denkt dat ze op zaterdag voetballen.
    Die kunnen we dus niet serieus nemen, deze Paaljas :-)
  • 8 Nov 2019 om 19:34
    • Quote van 8 Nov 2019 om 19:24
      Twente moet deze zondag gewoon winnen. Helemaal voor eigen publiek. Weet iemand of Matos al meedoet?
    De derde helft kan die al zeker mee doen
  • 8 Nov 2019 om 19:30
    • Quote van 8 Nov 2019 om 19:24
      Twente moet deze zondag gewoon winnen. Helemaal voor eigen publiek. Weet iemand of Matos al meedoet?
    Heb jij de goedwijs kapot???? Natuurlijk niet man
  • 8 Nov 2019 om 19:24
    Twente moet deze zondag gewoon winnen. Helemaal voor eigen publiek. Weet iemand of Matos al meedoet?
  • 8 Nov 2019 om 18:49
    Die Paal denkt dat ze op zaterdag voetballen.
  • 8 Nov 2019 om 18:38
    3 punten voor ons FCT. Dat staat als een paal boven water...
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›