Defensieve versterkingen op komst bij FC Twente: ''Ze hebben ruimte'' ''De optie om bij FC Twente blijven is zo slecht nog niet'' Van Leeuwen blikt vooruit: ''Een schoon schip biedt ook kansen'' Van Leeuwen verklapt: ''Over meer dan 150 spelers gesproken'' Espinosa blikt terug: ''Ik kon daar echt veel geld verdienen''

Stegeman: ''Ik wil ze onder voorbehoud meenemen naar FC Twente''

( 17 reacties)
Stegeman: ''Ik wil ze onder voorbehoud meenemen naar FC Twente''

Als het aan John Stegeman ligt, dan zitten Bram van Polen en Mike van Duinen zondag in de selectie voor het duel met FC Twente, ook al is de kans op een invalbeurt niet groot.

Beide spelers hebben dit seizoen nog geen officiële wedstrijd gespeeld, maar hun rentree komt steeds dichterbij. "Ik wil ze onder voorbehoud meenemen naar FC Twente, omdat ze van waarde zijn in de kleedkamer”, zegt Stegeman in De Stentor. "Als trainer ben ik heel blij met iemand als Bram in de ploeg, omdat hij zegt wat hij vindt."

Hij neemt de Champions League wedstrijd van Ajax van afgelopen dinsdag als voorbeeld. "Na twee rode kaarten moet je als trainer ineens schakelen. Dan is het fijn om iemand in het veld te hebben die het een en ander kan organiseren", legt de trainer uit.

Na de verloren wedstrijd tegen Ajax, legt Stegeman de nadruk op de organisatie. "We hebben laten zien dat we wel mentale weerbaarheid hebben. We geven niet zomaar op. Alleen maken we te veel fouten, daar kun je niet tegen voetballen. Die fouten worden te vaak afgestraft met doelpunten", vertelt hij. 

Door de schorsing van Pelle Clement, is de kant groot dat Rick Dekker in de basis zal starten. Verder kan Stegeman ook niet beschikken over Etiënne Reijnen.

Vermoedelijke opstelling PEC Zwolle: Mous; Van Wermeskerken, Lachman, Lam, Paal; Dekker, Nakayama, Saymak; Hamer, Ghoochannejhad en Van Crooij.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Nov 2019 om 14:23
    • Quote van 9 Nov 2019 om 17:48
      Jammer dat die van poolen zo oud is goeie voetballer, die van duinen scoort te weinig
    Ik ben banger voor Reza. Die moet het niet op z'n heupen krijgen
  • 10 Nov 2019 om 13:50
    • Quote van 10 Nov 2019 om 09:28
      Was zelfs dit jaar nog ;-)
    Als Twente vanmiddag netzo scherp is als jij bent dan pakken we sowieso de 3 punten. +1
  • 10 Nov 2019 om 13:07
    • Quote van 10 Nov 2019 om 12:01
      Menig moet er in, spelers scoren vaak tegen hun oude club !
    Zoals Lachman vanmiddag :-)
  • 10 Nov 2019 om 12:01
    Menig moet er in, spelers scoren vaak tegen hun oude club !
  • 10 Nov 2019 om 11:37
    • Quote van 10 Nov 2019 om 10:43
      Ikzeg. Stone. Nee inderdaad. Maar we gaan van ons fctwente zelf uit toch, ikzeg. 3-2 ook voor u een fijne wedstrijd vandaag in onze eigen veste.
    Klinkt goed, wat voor uitslag maakt me niet!! Wel hoop op een winst incl.mooie wedstrijd
  • 10 Nov 2019 om 10:50
    Ikzeg. Ik wens in het bijzonder onze 2e keeper heel veel succes en alle 10 erbij een tip, ga voor de winnaars mentaliteit en strijd tegen pec Zwolle. Dan ben ik er van overtuigd dat wij 3 punten houden in de veste heel veel sterkte en succes gewenst.
  • 10 Nov 2019 om 10:46
    • Quote van 10 Nov 2019 om 10:33
      Die van duinen heeft ons al vaker de da's om gedaan!
    Ikzeg. Wilhelm. U heeft een punt echt wel, hij mag er 2 maken onze Johan zij altijd als je wilt winnen moet je er een meer maken als de tegenstander, dus wilhelm het wordt 3-2 in onze eigen veste.
  • 10 Nov 2019 om 10:43
    • Quote van 9 Nov 2019 om 19:37
      Beste ik Haha ik ga er niet vanuit dat ie gaat spelen maar idd de goden verzoeken is nooit 'n goed idee
    Ikzeg. Stone. Nee inderdaad. Maar we gaan van ons fctwente zelf uit toch, ikzeg. 3-2 ook voor u een fijne wedstrijd vandaag in onze eigen veste.
  • 10 Nov 2019 om 10:33
    Die van duinen heeft ons al vaker de da's om gedaan!
  • 10 Nov 2019 om 09:28
    • Quote van 10 Nov 2019 om 09:24
      Vorig jaar tegen go ahead uit nog ?
    Was zelfs dit jaar nog ;-)
  • 10 Nov 2019 om 09:24
    • Quote van 9 Nov 2019 om 22:46
      Word tijd dat de trekker er over gaat en dat we eindelijk eens weten te winnen van John Stegeman. Dat is lang geleden.
    Vorig jaar tegen go ahead uit nog ?
  • 9 Nov 2019 om 22:46
    Word tijd dat de trekker er over gaat en dat we eindelijk eens weten te winnen van John Stegeman. Dat is lang geleden.
  • 9 Nov 2019 om 19:37
    • Quote van 9 Nov 2019 om 17:58
      Ikzeg. Stone. Pas op wat u zegt tegen ons fctwente zal het maar gebeuren dat ie een hattrick maakt.
    Beste ik Haha ik ga er niet vanuit dat ie gaat spelen maar idd de goden verzoeken is nooit 'n goed idee
  • 9 Nov 2019 om 18:22
    • Quote van 9 Nov 2019 om 18:02
      Borrelworst heeft het over 'mentale weerbaarheid', dat heeft Garcia nog niet begrepen. Veel te veel wedstrijden veel te lauw en te lief geweest.
    Najah, borrelworst heeft het er over maar daar blijft het dan ook bij.
  • 9 Nov 2019 om 18:02
    Borrelworst heeft het over 'mentale weerbaarheid', dat heeft Garcia nog niet begrepen. Veel te veel wedstrijden veel te lauw en te lief geweest.
  • 9 Nov 2019 om 17:58
    • Quote van 9 Nov 2019 om 17:48
      Jammer dat die van poolen zo oud is goeie voetballer, die van duinen scoort te weinig
    Ikzeg. Stone. Pas op wat u zegt tegen ons fctwente zal het maar gebeuren dat ie een hattrick maakt.
  • 9 Nov 2019 om 17:48
    Jammer dat die van poolen zo oud is goeie voetballer, die van duinen scoort te weinig
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›