'FC Twente neemt in winter afscheid van overbodige middenvelder' 'Enorme mix' bij FC Twente: ''Hoor ook Frans of Duits om me heen'' Transferadvies voor FC Twente: ''Dat zou ik wel goed vinden'' Zware tijd voor Roemeratoe: ''Waarom stop ik niet gewoon?'' FC Twente-supporters massaal naar bekerduel met Go Ahead Eagles

''De optie om bij FC Twente blijven is zo slecht nog niet''

( 8 reacties)
''De optie om bij FC Twente blijven is zo slecht nog niet''

Haris Vuckic heeft zich ontpopt tot een belangrijke speler bij FC Twente. De Sloveen is onder trainer Gonzalo Garcia tot spits gebombardeerd en staat al op zeven competitiedoelpunten.

Zijn prestaties zullen ook bij andere clubs zijn opgevallen. "In het voetbal moet je een doel hebben", reageert Vuckic in gesprek met De Twaalfde Man. "Dus hoop ik ooit in de Spaanse Liga, de Serie A in Italië of de Bundesliga te mogen spelen."

Vuckic vindt zich daar zelf nog niet klaar voor. "Om dat te bereiken moet ik eerst de beste worden bij FC Twente. Ik focus me dus voor de volle honderd procent op deze club, doe mijn werk en help het team, zodat ik met mijn individuele kwaliteiten richting de top kan", aldus de Sloveen, die een langer verblijf in Enschede niet uitsluit.

"Ook de optie om bij FC Twente blijven is zo slecht nog niet, hoor. De club, de stad, alles is opwindend. Ik ben hier gelukkig", besluit Vuckic, die een aflopend contract heeft in De Grolsch Veste.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Nov 2019 om 09:23
    • Quote van 16 Nov 2019 om 02:39
      Ik vind dit echt respectloos, hij heeft deze club alles te danken , geholpen van blessure , speeltijd en het belangerijkste hij is geliefd bij deze club. Dus ik zeg weg met deze waardeloze gozer! Contract ontbinden en hem lekker laten uitzoeken met zijn zaakwaarnemertje
    Waardeloze gozer!
  • 16 Nov 2019 om 09:22
    • Quote van 16 Nov 2019 om 02:39
      Ik vind dit echt respectloos, hij heeft deze club alles te danken , geholpen van blessure , speeltijd en het belangerijkste hij is geliefd bij deze club. Dus ik zeg weg met deze waardeloze gozer! Contract ontbinden en hem lekker laten uitzoeken met zijn zaakwaarnemertje
    Jij hebt niet veel voetbalverstand
  • 16 Nov 2019 om 09:21
    • Quote van 16 Nov 2019 om 02:39
      Ik vind dit echt respectloos, hij heeft deze club alles te danken , geholpen van blessure , speeltijd en het belangerijkste hij is geliefd bij deze club. Dus ik zeg weg met deze waardeloze gozer! Contract ontbinden en hem lekker laten uitzoeken met zijn zaakwaarnemertje
    Weg met jou
  • 16 Nov 2019 om 02:39
    Ik vind dit echt respectloos, hij heeft deze club alles te danken , geholpen van blessure , speeltijd en het belangerijkste hij is geliefd bij deze club. Dus ik zeg weg met deze waardeloze gozer! Contract ontbinden en hem lekker laten uitzoeken met zijn zaakwaarnemertje
  • 15 Nov 2019 om 23:42
    “Zo slecht nog niet” klinkt niet erg veelbelovend. Zou Twente dankbaarheid kunnen tonen door 1 jaar bij te tekenen.
  • 15 Nov 2019 om 22:45
    Als een speler,zo weer begint te praten,dan is die na dit seizoen vetrokken
  • 15 Nov 2019 om 17:59
    • Quote van 15 Nov 2019 om 16:22
      Als hij de club dankbaar is dan verlengt hij zodat we een afkoopsom kunnen afdingen. Zal de ROI betekenen.
    Dat gaat niet gebeuren verwacht ik. Als hij zo blijft scoren en hij komt bijvoorbeeld op 16 goals, dan komen er vast andere clubs. Hij is transfervrij na dit seizoen. Een andere club hoeft dan alleen salaris te betalen. Ik neem aan dat zijn zaakwaarnemer daarop stuurt. Helaas voor de club.
  • 15 Nov 2019 om 16:22
    Als hij de club dankbaar is dan verlengt hij zodat we een afkoopsom kunnen afdingen. Zal de ROI betekenen.
zaterdag 14 december 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›