FC Twente na zwakke tweede helft onderuit tegen Vitesse MATCHDAY | Spaans tweetal terug in de basis bij FC Twente Brama 'een beetje kribbig': ''Wie bepaalt nu dat ik moet stoppen?'' Brama kon met Ruiz naar Fulham: ''Frankfurt was ook geïnteresseerd'' Espinosa gepasseerd: ''Niet overstag gegaan vanwege die kritiek''

Garcia: ''Hoe dicht je ook op elkaar staat, ze laten je geen kans''

( 13 reacties)
Garcia: ''Hoe dicht je ook op elkaar staat, ze laten je geen kans''

FC Twente-trainer Gonzalo Garcia heeft een hoge pet op van Ajax. De Tukkers nemen het zondag in de eigen Grolsch Veste op tegen de koploper.

"Zeker het beste team van de Eredivisie", zegt Garcia op het digitale thuis van FC Twente. "Ajax heeft 'amazing' spelers. Jongens als Ziyech en Promes hebben nu ook de mentale switch gemaakt naar een heel hoog niveau. Tadic liet in zijn tijd dat hij bij FC Twente speelde al zien hoe goed hij was."

Garcia weet dan ook dat zijn elftal in topvorm moet zijn om zondag kans te maken. "Als je tegen Ajax speelt moet je clever zijn en veel energie geven. Met de juiste agressie spelen. Natuurlijk wordt het een heel zware wedstrijd om een resultaat te halen, maar daar gaan we wel voor."

Garcia laat zich ten slotte nog eens lovend uit over het aanvalsspel van de Ajacieden. "Ajax heeft zoveel kwaliteiten. Voorin vinden ze altijd de opening en hoe dicht je ook op elkaar staat, ze laten je geen kans", besluit de FC Twente-trainer.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 30 Nov 2019 om 15:30
    • Quote van 30 Nov 2019 om 15:23
      Ben blij dat jij geen speler bent. De spirit van een waslap met zulke uitspraken!
    Welke spirit? De vermoorde fighting spirit van de Twentse selectie?
  • 30 Nov 2019 om 15:23
    • Quote van 30 Nov 2019 om 10:41
      En dat geloof jij? Er is totaal geen zelfvertrouwen binnen de selectie. Tel daarnaast een paar Spaanse waslappen bij op en je voelt een (dikke) nederlaag in elke zenuw van je lijf aankomen......
    Ben blij dat jij geen speler bent. De spirit van een waslap met zulke uitspraken!
  • 30 Nov 2019 om 10:41
    • Quote van 29 Nov 2019 om 19:16
      Gewoon dr op gvd met het mes tussen de tanden, strijd ,passie, tackles, tot het bittere eind knokken tot je er bij neer valt gvd. Dat moeten jullie voor jullie goed belegde boterham en het publiek. Klaar geen geluk meer dr op.
    En dat geloof jij? Er is totaal geen zelfvertrouwen binnen de selectie. Tel daarnaast een paar Spaanse waslappen bij op en je voelt een (dikke) nederlaag in elke zenuw van je lijf aankomen......
  • 30 Nov 2019 om 10:39
    • Quote van 29 Nov 2019 om 23:31
      Laat maar hierheen komen
    Stop met lijm snuiven Dennis.....
  • 30 Nov 2019 om 00:07
    • Quote van 29 Nov 2019 om 23:31
      Laat maar hierheen komen
    Nee joh. Dat moet je niet hebben.
  • 29 Nov 2019 om 23:31
    • Quote van 29 Nov 2019 om 22:26
      Hoofdtrainer Leonard Slutsky ( Vitesse) heeft vanavond zelf ontslag genomen. Dat noem ik karakter. Zouden meer trainers moeten doen.
    Laat maar hierheen komen
  • 29 Nov 2019 om 22:26
    Hoofdtrainer Leonard Slutsky ( Vitesse) heeft vanavond zelf ontslag genomen. Dat noem ik karakter. Zouden meer trainers moeten doen.
  • 29 Nov 2019 om 20:31
    • Quote van 29 Nov 2019 om 19:41
      Ik hoop het en bint ze verplicht.
    Ikzeg. Messi. +10000
  • 29 Nov 2019 om 20:22
    Ikzeg. Ccc u lacht mij helaas nog te veel, u moet zorgen dat wij elke wedstrijd strijden van minuut 1 tot het einde daarna mag u lachen zo veel u wilt, wij willen vanaf nu elke wedstrijd strijd zien niet minder maar meer dat is het twents mentaliteit.
  • 29 Nov 2019 om 20:19
    • Quote van 29 Nov 2019 om 19:16
      Gewoon dr op gvd met het mes tussen de tanden, strijd ,passie, tackles, tot het bittere eind knokken tot je er bij neer valt gvd. Dat moeten jullie voor jullie goed belegde boterham en het publiek. Klaar geen geluk meer dr op.
    Ikzeg. Jadie. Zo ken ik oe weer dit is wat ik bedoel er op of geen eten mentaliteit en de tegenstander op de schoen veter zitten elke keer weer ook de week erop zo moet er gestreden worden hoppa er op .
  • 29 Nov 2019 om 20:04
    • Quote van 29 Nov 2019 om 19:41
      Ik hoop het en bint ze verplicht.
    Echt wel
  • 29 Nov 2019 om 19:41
    • Quote van 29 Nov 2019 om 19:16
      Gewoon dr op gvd met het mes tussen de tanden, strijd ,passie, tackles, tot het bittere eind knokken tot je er bij neer valt gvd. Dat moeten jullie voor jullie goed belegde boterham en het publiek. Klaar geen geluk meer dr op.
    Ik hoop het en bint ze verplicht.
  • 29 Nov 2019 om 19:16
    Gewoon dr op gvd met het mes tussen de tanden, strijd ,passie, tackles, tot het bittere eind knokken tot je er bij neer valt gvd. Dat moeten jullie voor jullie goed belegde boterham en het publiek. Klaar geen geluk meer dr op.
vrijdag 20 december 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›