FC Twente na zwakke tweede helft onderuit tegen Vitesse MATCHDAY | Spaans tweetal terug in de basis bij FC Twente Brama 'een beetje kribbig': ''Wie bepaalt nu dat ik moet stoppen?'' Brama kon met Ruiz naar Fulham: ''Frankfurt was ook geïnteresseerd'' Espinosa gepasseerd: ''Niet overstag gegaan vanwege die kritiek''

Brama over Ten Hag: ''Ik heb heel wat discussies met hem gehad''

( 12 reacties)
Brama over Ten Hag: ''Ik heb heel wat discussies met hem gehad''

Erik ten Hag staat dit weekend tegenover FC Twente. De trainer van Ajax speelde voor de Tukkers 221 competitiewedstrijden en daarna was hij er actief als jeugdtrainer, hoofd opleidingen en assistent-trainer.

Wout Brama werd in B1 van FC Twente getraind door Erik ten Hag. ''Erik was net gestopt als voetballer toen hij ons ging trainen en hoofd opleidingen werd. FC Twente B1 was zijn eerste klus. Het eerste wat hij bij de kennismaking met de groep voor de zomer vertelde was dat hij ons een paar vakantiedagen ging afpakken en dat we eerder moesten beginnen. Typisch Erik haha…je zag de spelers kijken van, 'wat is dit voor een kerel?''', blikt de middenvelder terug in TC Tubantia

Brama kijkt met een goed gevoel terug op de samenwerking. ''Ik vond het eerlijk gezegd wel prima. Ik heb heel wat discussies met hem gehad. We zijn allebei nogal eigenwijs en dat leverde nog wel eens strijd op. Maar dat gebeurde altijd wel vanuit een gevoel van wederzijds respect. Vanaf de eerste dag was hij anders dan andere trainers die ik had gehad. Tactisch was hij veel verder. Later heeft hij me als trainer van Utrecht opgehaald. Ik vind hem een geweldige trainer. Hij is iemand die tactisch heel ver denkt.''

De voetballer is lovend over zijn voormalige trainer. ''Hij vraagt veel van zijn spelers en als je daarin meegaat en dat omarmt, kun je je als speler geen betere wensen. Hij maakt spelers en een team beter met een andere manier van trainen. Onze visies over voetbal sluiten heel nauw bij elkaar aan. Hij komt altijd met een oplossing waarbij ik denk: 'ja, zo moet het'.''

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Dec 2019 om 10:46
    • Quote van 30 Nov 2019 om 14:05
      Alles wat goed was,heeft FC Twente de deur gewezen of laten gaan.

      Kijk wat voor er voor terug gekregen hebben.
      Ellende, ellende en nog eens ellende.
      Landlopers.
    Ikzeg. Schorpio. U weet hopelijk toch ook hoe dit allemaal is gebeurt, laten wij met onze nieuwe mensen en de geweldige inbreng van heeeeel veeel mensen ons fctwente weer gezond te houden en dan komt het zeker goed. Of ik het nog mee maak weet ik niet maar een ding weet ik zeker ons fctwente blijft vanaf nu altijd bestaan kerel het gaat zeker beter en beter worden. Dit seizoen er in blijven dan komen de talenten van zelf weer bij ons fctwente.
  • 1 Dec 2019 om 10:40
    • Quote van 30 Nov 2019 om 14:32
      Hebben ze niet de deur gewezen of laten gaan! Mensen met veel talent ontwikkelen zich waardoor ze het niveau fc twente ontstegen en dus een volgende stap maakten in hun carrière een hele normale gang van zaken zeker in het voetbal! Dan blijven er nog een paar over die ze door de Russische roulette van Munsterman moesten laten gaan.
    Ikzeg. Ynwa. U begrijpt het en u heeft het netjes verwoord. +100
  • 30 Nov 2019 om 19:29
    • Quote van 30 Nov 2019 om 13:31
      Het begint bij terror Tedje die ons deze paella prins door de strot drukt met zijn mooie praatjes.
    Niet alleen hem, maar ook we paar spanaarden met en zeer slappe voetbal instelling
  • 30 Nov 2019 om 14:32
    • Quote van 30 Nov 2019 om 14:05
      Alles wat goed was,heeft FC Twente de deur gewezen of laten gaan.

      Kijk wat voor er voor terug gekregen hebben.
      Ellende, ellende en nog eens ellende.
      Landlopers.
    Hebben ze niet de deur gewezen of laten gaan! Mensen met veel talent ontwikkelen zich waardoor ze het niveau fc twente ontstegen en dus een volgende stap maakten in hun carrière een hele normale gang van zaken zeker in het voetbal! Dan blijven er nog een paar over die ze door de Russische roulette van Munsterman moesten laten gaan.
  • 30 Nov 2019 om 14:14
    • Quote van 30 Nov 2019 om 13:17
      Weet jij al zeker dat hij trainer word? Ik zie in hem eerder een toekomstige TD. Hij lijkt mij meer iemand die graag wil netwerken en dealen met spelers. VWO als basis. Slimme jongen.
    Klopt idd, heeft zelf ook al aangegeven meer die kant op te willen. Maar zou me niet verbazen dat hij toch wel trainer word. Zou me niet verbazen als hij een toptrainer kan worden.
  • 30 Nov 2019 om 14:05
    • Quote van 30 Nov 2019 om 12:19
      Ten Hag hier op an
    Alles wat goed was,heeft FC Twente de deur gewezen of laten gaan.

    Kijk wat voor er voor terug gekregen hebben.
    Ellende, ellende en nog eens ellende.
    Landlopers.
  • 30 Nov 2019 om 13:31
    • Quote van 30 Nov 2019 om 12:26
      Die clown die hier nu zijn voetbal evangelie ons door de strot probeert te drukken geeft ze een extra vrij dag als ze verliezen, wat klopt er dan niet als je dit zo leest van Brama over ten Hag.
    Het begint bij terror Tedje die ons deze paella prins door de strot drukt met zijn mooie praatjes.
  • 30 Nov 2019 om 13:17
    • Quote van 30 Nov 2019 om 13:00
      Kan niet wachten tot Wout trainer word......
    Weet jij al zeker dat hij trainer word? Ik zie in hem eerder een toekomstige TD. Hij lijkt mij meer iemand die graag wil netwerken en dealen met spelers. VWO als basis. Slimme jongen.
  • 30 Nov 2019 om 13:06
    • Quote van 30 Nov 2019 om 13:00
      Kan niet wachten tot Wout trainer word......
    Nou slechte kan die het zeker niet doen, de laatste jaren heeft die genoeg clowns gehad waar hij van heeft kunnen leren hoe HET ZEKER NIET MOET.
  • 30 Nov 2019 om 13:00
    Kan niet wachten tot Wout trainer word......
  • 30 Nov 2019 om 12:26
    Die clown die hier nu zijn voetbal evangelie ons door de strot probeert te drukken geeft ze een extra vrij dag als ze verliezen, wat klopt er dan niet als je dit zo leest van Brama over ten Hag.
  • 30 Nov 2019 om 12:19
    Ten Hag hier op an
vrijdag 20 december 2019
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›