Drommel ziet 'chaos' bij PSV: ''Daar moeten we van profiteren'' FC Twente wil nog minimaal twee versterkingen: ''Creatief zijn'' 'Speciale' Lang maakt indruk: ''Dat zag je op de eerste dag al'' Wagenaar haalt uit naar Garcia: ''Wat is dat voor dom gelul?'' ''De komst van Chery is niet aan de orde laat Twente weten''

VIDEO | Samenvatting: FC Twente speelt gelijk bij ADO Den Haag

( 58 reacties)
VIDEO | Samenvatting: FC Twente speelt gelijk bij ADO Den Haag

FC Twente heeft vanavond een punt gepakt in de wedstrijd tegen ADO Den Haag. In het Cars Jeans stadion eindigde de wedstrijd zoals die begon, in 0-0. 

De eerste helft in Den Haag was niet echt zenuwslopend. Het spel ging wat over en weer maar de beide ploegen kregen niet echt grote kansen. In het begin van de tweede helft was dat toch heel anders. 

Vanaf het begin was het duel intenser en kregen de beide ploegen kansen. Eerst Summerville namens ADO en daarna Aitor. Echter duurde ook die fase niet heel erg lang. ADO en Twente creëerden wel meer, maar onder andere Aitor en Nakamura wisten voor FC Twente het net niet te vinden vanavond. 

Opstelling FC Twente: Drommel, Verhaegh (Pleguezuelo 67'), Busquets, Schenk, Verdonk, Brama, Selahi, Roemeratoe, Aitor, Vuckic  (Berggreen 74'), Nakamura (Menig 81')

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Dec 2019 om 13:33
    • Quote van 9 Dec 2019 om 13:20
      Misschien is het dan wel beter om 442 te gaan spelen. Dan kan Espinoza op het middenveld met Vuckic, Selahi en Brama of Roemeratoe. Keito zou dat misschien ook kunnen. Kan je voorin met Berggreen en Aitor spelen.
    Lijkt me goede optie
  • 9 Dec 2019 om 13:20
    • Quote van 9 Dec 2019 om 13:05
      Ik denk dat je Espinosa in goede doen op moet stellen, geen enkele creativiteit op het middenveld. Een mooie pass gezien van Brama verder niets. En vind het terecht dat Espinosa op de bank beland is maar breng hem langzaam terug, is er tenminste een met technisch vermogen, de rest zijn dravers, die amper er fatsoenlijke pass/steekbal kunnen geven. Masr Espinosa zal iets harder moeten knokken, en fysiek beter moeten worden.
    Misschien is het dan wel beter om 442 te gaan spelen. Dan kan Espinoza op het middenveld met Vuckic, Selahi en Brama of Roemeratoe. Keito zou dat misschien ook kunnen. Kan je voorin met Berggreen en Aitor spelen.
  • 9 Dec 2019 om 13:13
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:54
      Dat klopt. Maar ze zijn verdomme zo verschrikkelijk slap daar voor de goal, dat is met geen pen te beschrijven. En dan maken ze constant(!!!!) de verkeerde keuzes daar voorin of verpielen als een pupil de bal. Straalt totaal niks uit. Ik mis een flink portie gif daar voor het doel. De absolute wil om te scoren ontbreekt. Die Jap, Aitor en ook Vuckic in één woord...verschrikkelijk!
    Vuckic hoort gewoon op het middenveld, Bergreen in de spits, en inderdaad Aitor is een paar schoppen onder zijn hol geven, en samen met onze Jap, de hele week verplicht krachthonk in wat een watjes. En toen die Bergreen erin kwam, werden ballen doorgekopt, balvaster, en sneller dan Vuckic. Geef gewoon die jongen eens de kans in de spits, en Vuckic op het middenveld.
  • 9 Dec 2019 om 13:05
    • Quote van 8 Dec 2019 om 09:16
      Mooaaahh, lachen man, Expinosa verdiend een enkele reis naar Barcelona.
    Ik denk dat je Espinosa in goede doen op moet stellen, geen enkele creativiteit op het middenveld. Een mooie pass gezien van Brama verder niets. En vind het terecht dat Espinosa op de bank beland is maar breng hem langzaam terug, is er tenminste een met technisch vermogen, de rest zijn dravers, die amper er fatsoenlijke pass/steekbal kunnen geven. Masr Espinosa zal iets harder moeten knokken, en fysiek beter moeten worden.
  • 9 Dec 2019 om 12:49
    WAARSCHUWING: Onderzoek heeft uitgewezen dat als u deze video bekijkt u risico loopt op een enkele bijwerking. Er zijn verschillende gevallen waargenomen van mensen die plotseling in slaap vielen tijdens het bekijken van deze video. Wees u bewust van de mogelijke gevolgen met betrekking tot vermoeidheid.
  • 8 Dec 2019 om 12:41
    • Quote van 7 Dec 2019 om 23:57
      Wekenlang wordt er al geroepen om Berggreen in de spits te zetten en Vuckic een linie terug. Laat die eigenwijze trainer daar eens mee beginnen. Aan die slappe Espinosa had je vandaag ook niks gehad. Die vaatdoeken van die jap en die Aitor hadden allebei 1x moeten scoren, maar hadden beide oorlog met de bal. Nog amateurniveau onwaardig. Het was slecht, maar die 2 spanden de kroon.
    Juist
  • 8 Dec 2019 om 11:30
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:02
      Dit is fctwente het hele seizoen al. Het gaat met vallen en opstaan. Met goede momenten en slechte momenten. Mischien kun je op dit moment niet veel meer verwachten van deze groep spelers. De wil is er wel maar er lukt bijna niets.
    John dit is de spijker op zijn kop. Er zit niet meer in op dit moment. We hebben na 15 wedstrijden 19 punten,dus gemiddeld ziet het er goed uit om niet in de problemen te komen. Plus dat het in de thuis wedstrijden nog redelijk is na de omstandigheden. Kop op mensen op dit moment is het niet anders we moeten met zijn allen door een dikke zure appel beiten. En hopen op betere tijden,En die gaan komen.
  • 8 Dec 2019 om 09:39
    Het is simpel. Na de eerste 6 wedstrijden hadden we al 12 punten. Toen hadden we ook alles mee. De meeste kansen werden omgezet in doelpunten. Daarmee wil ik niet zeggen dat het onterecht was Die behaalde punten. Daarna hebben we uit 10 wedstrijden slechts 7 punten behaald. Kortom we hebben te weinig spelers, die anderen op hun flikker geven. We hebben een coach, die het niet meer weer als het niet loopt. Komende zaterdag verliezen we van Vitesse en dus moeten we nog 15 punten halen na de winterstop. We krijgen het bijzonder lastig nog.
  • 8 Dec 2019 om 09:16
    • Quote van 7 Dec 2019 om 23:22
      In deze wedstrijd had je naar mijn mening gewoon met espinosa moeten starten
    Mooaaahh, lachen man, Expinosa verdiend een enkele reis naar Barcelona.
  • 8 Dec 2019 om 08:18
    • Quote van 8 Dec 2019 om 08:16
      De beste stuur lui staan aan wal , veel potentiële trainers hier !!!!
    Vrijheid van meningsuiting heet dat.
  • 8 Dec 2019 om 08:16
    De beste stuur lui staan aan wal , veel potentiële trainers hier !!!!
  • 7 Dec 2019 om 23:57
    • Quote van 7 Dec 2019 om 23:22
      In deze wedstrijd had je naar mijn mening gewoon met espinosa moeten starten
    Wekenlang wordt er al geroepen om Berggreen in de spits te zetten en Vuckic een linie terug. Laat die eigenwijze trainer daar eens mee beginnen. Aan die slappe Espinosa had je vandaag ook niks gehad. Die vaatdoeken van die jap en die Aitor hadden allebei 1x moeten scoren, maar hadden beide oorlog met de bal. Nog amateurniveau onwaardig. Het was slecht, maar die 2 spanden de kroon.
  • 7 Dec 2019 om 23:22
    In deze wedstrijd had je naar mijn mening gewoon met espinosa moeten starten
  • 7 Dec 2019 om 22:47
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:42
      Dit was een parodie op het spelletje dat voetbal heet. Ik zou komende week overgaan op 3 besloten trainingen. Niet om aan te gluren dit. Knoei maar raak voor een knaak.
    Met dit voetbal zijn besloten wedstrijden misschien ook een idee?
  • 7 Dec 2019 om 21:42
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:11
      En jij denkt dat 10 andere spelers opstellen de oplossing is voor het voetbal wat fctwente nu speelt. Onbegrijpelijk zie eens in dat dit fctwente op dit moment is en misschien kun je ook niet meer verwachten op dit moment in het seizoen.
    Pas zei je ook nog dat Brama niet moest spelen. Nu speelt hij en zie je al meer strijd. Jij legt je veel te makkelijk neer bij de beslissingen van deze trainer. Daarnaast reageer je ook nog eens heel veel op iedereen, op het irritante af.
  • 7 Dec 2019 om 21:25
    Wat een ontzettend slechte wedstrijd van beide kanten.Kan me goed voor stellen dat de neutrale kijker snel afgehaakt is.Het is niet om aan te zien.Vandaag de verdediging wel aardig stand gehouden.Schenk vandaag veel opgeruimd en superieur in de lucht naar mijn inziens.
    Drommel ook prima gekeept.Maar wat was het aanvallend treurig.Aitor nu toch maar eens op de bank beginnen.Geen fatsoenlijke hoekschop of vrije trap van hem, echt droevig.En ook weer zelfzuchtig voor de zoveelste keer.Maar Garcia gokt op een ingeving van Aitor dus die blijft gewoon staan.
    Ook onze Japanner komt lang niet mee, alleen een mooi doelpunt in een verlies wedstrijd tegen Ajax zegt mij totaal niets.En dit middenveld gaat ook niet werken.Vuckic moet toch echt een linie zakken dan toch maar Berggreen in de spits.Al met al weer met moeite een punt erbij gesprokkeld.En dan kan Brama wel zeggen we kwamen voor de winst, maar ik was er vooraf helemaal niet gerust op.
  • 7 Dec 2019 om 21:22
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:03
      Daarbij Arsenal fans waren boos dat Julio weg ging, dus hij is niet slecht. Geef hem dan sws een kans
    Gebeurd toch niet. Is onze trainer te eigenwijs voor. Frustrerend is dat. gg out
  • 7 Dec 2019 om 21:21
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:11
      Ben toch blij dat twente na de winterstop - Vvv-Ado-sparta- fortuna allemaal thuis spelen. Geeft iig wat meer vertrouwen dat we opnhet einde vd rit boven de streep staan want daar gaat het uiteindelijk om!
    Zeker een goede en realistische reactie hoe fctwente er dit seizoen voor staat. De doelstelling is dit seizoen overleven en niet gelijk weer degraderen. En als dit doel gehaald wordt hebben ze het in dat opzicht goed gedaan. Het frivole een aanvallende voetbal is nu even ver te zoeken maar kan en moet weer beter worden in de komende wedstrijden.
  • 7 Dec 2019 om 21:11
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:43
      Ik snap echt niet hoe mensen hier positief over kunnen zijn. Het was zo slecht. Dit is totaal voetbal onwaardig. Ik zal al ik trainer was volgende wedstrijd gewoon 10 nieuwe namen opstellen en een state punt maken dat het zo niet kan.
    En jij denkt dat 10 andere spelers opstellen de oplossing is voor het voetbal wat fctwente nu speelt. Onbegrijpelijk zie eens in dat dit fctwente op dit moment is en misschien kun je ook niet meer verwachten op dit moment in het seizoen.
  • 7 Dec 2019 om 21:11
    Ben toch blij dat twente na de winterstop - Vvv-Ado-sparta- fortuna allemaal thuis spelen. Geeft iig wat meer vertrouwen dat we opnhet einde vd rit boven de streep staan want daar gaat het uiteindelijk om!
  • 7 Dec 2019 om 21:03
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:58
      Drommel-verdonk-busquets-julio-latibeaudiere-Brama-Vuckic-Selahi-Nakamura-Bergreen-Zekhnini In de winterstop cv erbij voor naast Julio.
    Daarbij Arsenal fans waren boos dat Julio weg ging, dus hij is niet slecht. Geef hem dan sws een kans
  • 7 Dec 2019 om 21:02
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:54
      Dat klopt. Maar ze zijn verdomme zo verschrikkelijk slap daar voor de goal, dat is met geen pen te beschrijven. En dan maken ze constant(!!!!) de verkeerde keuzes daar voorin of verpielen als een pupil de bal. Straalt totaal niks uit. Ik mis een flink portie gif daar voor het doel. De absolute wil om te scoren ontbreekt. Die Jap, Aitor en ook Vuckic in één woord...verschrikkelijk!
    Dit is fctwente het hele seizoen al. Het gaat met vallen en opstaan. Met goede momenten en slechte momenten. Mischien kun je op dit moment niet veel meer verwachten van deze groep spelers. De wil is er wel maar er lukt bijna niets.
  • 7 Dec 2019 om 21:01
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:58
      Drommel-verdonk-busquets-julio-latibeaudiere-Brama-Vuckic-Selahi-Nakamura-Bergreen-Zekhnini In de winterstop cv erbij voor naast Julio.
    Idd zo moeilijk is het niet maar GG is stronteigenwijs.
  • 7 Dec 2019 om 21:00
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:53
      Vuckic op 10 ????? laat mijn niet lachen man, die heeft vandaag nog geen goede bal gegeven.,
    Komt dat hij met de rug naar de goal moet spelen. Die man is middenvelder, geen spits.
  • 7 Dec 2019 om 20:58
    Drommel-verdonk-busquets-julio-latibeaudiere-Brama-Vuckic-Selahi-Nakamura-Bergreen-Zekhnini In de winterstop cv erbij voor naast Julio.
  • 7 Dec 2019 om 20:57
    Berggreen maakte betere indruk nu , ik zou hem eens op 9 zetten en vuckic iets meer vanuit middenveld
  • 7 Dec 2019 om 20:57
    Vandaag dacht ik echt dat ik naar een wedstrijd van mensen met een lichamelijke beperking zat te kijken.
    Aandoenlijk.
  • 7 Dec 2019 om 20:54
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:40
      Zeker 2 hele goede kansen voor Nakamura de de eerste helft en aitor de tweede helft. Maar fctwente heeft veel mogelijkheden onbenut gelaten door het voor het doel van den haag erg slecht uit te spelen.
    Dat klopt. Maar ze zijn verdomme zo verschrikkelijk slap daar voor de goal, dat is met geen pen te beschrijven. En dan maken ze constant(!!!!) de verkeerde keuzes daar voorin of verpielen als een pupil de bal. Straalt totaal niks uit. Ik mis een flink portie gif daar voor het doel. De absolute wil om te scoren ontbreekt. Die Jap, Aitor en ook Vuckic in één woord...verschrikkelijk!
  • 7 Dec 2019 om 20:54
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:45
      Twente heeft de hele wedstrijd 2 kansjes en John W gaat de polonaise lopen.
    Als je de 2 kansen benut is er niets aan de hand ga je met 3 punten naar Enschede terug.
  • 7 Dec 2019 om 20:53
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:50
      Het wordt echt tijd dat er iets gaat gebeuren. Het loopt al tijden niet en GG is nog altijd zoekende. De wissels waren allemaal weer ronduit vreemd. En hij start met 4 (!) van nature defensieve middenvelders tegen een team dat onderaan staat... wisselt in de slotfase een spits voor een spits. Terwijl hij Vuckic gewoon op 10 kan zetten.. ik twijfel heel erg over deze coach inmiddels. Het kan dit jaar gewoon ECHT nog misgaan.
    Kans is zelfs heel groot dat het nog mis gaat op deze manier
  • 7 Dec 2019 om 20:53
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:50
      Het wordt echt tijd dat er iets gaat gebeuren. Het loopt al tijden niet en GG is nog altijd zoekende. De wissels waren allemaal weer ronduit vreemd. En hij start met 4 (!) van nature defensieve middenvelders tegen een team dat onderaan staat... wisselt in de slotfase een spits voor een spits. Terwijl hij Vuckic gewoon op 10 kan zetten.. ik twijfel heel erg over deze coach inmiddels. Het kan dit jaar gewoon ECHT nog misgaan.
    Vuckic op 10 ????? laat mijn niet lachen man, die heeft vandaag nog geen goede bal gegeven.,
  • 7 Dec 2019 om 20:50
    Het wordt echt tijd dat er iets gaat gebeuren. Het loopt al tijden niet en GG is nog altijd zoekende. De wissels waren allemaal weer ronduit vreemd. En hij start met 4 (!) van nature defensieve middenvelders tegen een team dat onderaan staat... wisselt in de slotfase een spits voor een spits. Terwijl hij Vuckic gewoon op 10 kan zetten.. ik twijfel heel erg over deze coach inmiddels. Het kan dit jaar gewoon ECHT nog misgaan.
  • 7 Dec 2019 om 20:49
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:43
      Ik snap echt niet hoe mensen hier positief over kunnen zijn. Het was zo slecht. Dit is totaal voetbal onwaardig. Ik zal al ik trainer was volgende wedstrijd gewoon 10 nieuwe namen opstellen en een state punt maken dat het zo niet kan.
    Maar die trainer begrijpt het zelf niet eens
  • 7 Dec 2019 om 20:45
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:40
      Zeker 2 hele goede kansen voor Nakamura de de eerste helft en aitor de tweede helft. Maar fctwente heeft veel mogelijkheden onbenut gelaten door het voor het doel van den haag erg slecht uit te spelen.
    Twente heeft de hele wedstrijd 2 kansjes en John W gaat de polonaise lopen.
  • 7 Dec 2019 om 20:43
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:38
      Heb jij die twee 1 op 1 kansen niet gezien?
    Ik snap echt niet hoe mensen hier positief over kunnen zijn. Het was zo slecht. Dit is totaal voetbal onwaardig. Ik zal al ik trainer was volgende wedstrijd gewoon 10 nieuwe namen opstellen en een state punt maken dat het zo niet kan.
  • 7 Dec 2019 om 20:43
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:40
      Bergreen spits en Vuckic op het middenveld. Dat gewoon 5 wedstrijden laten staan.
    Juist, ik had ook verwacht dat vuckic naar 't middenveld ging toen berggreen erin kwam..
  • 7 Dec 2019 om 20:42
    Dit was een parodie op het spelletje dat voetbal heet. Ik zou komende week overgaan op 3 besloten trainingen. Niet om aan te gluren dit. Knoei maar raak voor een knaak.
  • 7 Dec 2019 om 20:41
    Aitor had die bal gewoon af moeten leggen! De egoïst.
  • 7 Dec 2019 om 20:41
    Gelukkig blijft het gat met ADO 7 punten. Berggreen mag het wel eens vanaf begin proberen, Vukcic dan op middenveld. Aitor Oogklep, begin ik me steeds meer aan te storen, net als dat zachte ei Nakamura. Zag trouwens voor het eerst Roemeratoe een paar keer indraaien, maar in deze fase liever Brama erin.
  • 7 Dec 2019 om 20:40
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:33
      Redelijk wat kansen gehad toch
    Zeker 2 hele goede kansen voor Nakamura de de eerste helft en aitor de tweede helft. Maar fctwente heeft veel mogelijkheden onbenut gelaten door het voor het doel van den haag erg slecht uit te spelen.
  • 7 Dec 2019 om 20:40
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:26
      Zo slecht was het toch niet
    Vond t nog slechter als tegen vvv, heb dit seizoen nog niet zo'n slechte wedstrijd gezien als deze eerlijk gezegd, zelfs rkc
  • 7 Dec 2019 om 20:40
    Bergreen spits en Vuckic op het middenveld. Dat gewoon 5 wedstrijden laten staan.
  • 7 Dec 2019 om 20:38
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:33
      Ik heb ze niet gezien.
    Heb jij die twee 1 op 1 kansen niet gezien?
  • 7 Dec 2019 om 20:36
    Het was weer te chaotisch fctwente heeft weer genoeg mogelijkheden gehad maar die mogelijkheden slecht uitgespeeld. Drommel uitstekend vanavond en de verdediging heeft niet veel weggeven maar het voetbal wat de trainers willen spelen is heel erg sporadisch aanwezig. De nul houden is vanavond gelukt maar de rest moet veel beter.
  • 7 Dec 2019 om 20:35
    Garcia lullo, er was niemand die op het middenveld het spel maakte. Nu tegen een matig Ado had je Espinosa moeten brengen. Ben al helemaal klaar met Gracia....wat een waardeloze wedstrijdinstelling!
  • 7 Dec 2019 om 20:33
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:33
      Redelijk wat kansen gehad toch
    Ik heb ze niet gezien.
  • 7 Dec 2019 om 20:33
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:32
      Welke wedstrijd heb jij zitten te kijken? Het is 2019, niet 2009 he...
    Triest triest triest Stuk voor stuk slecht
  • 7 Dec 2019 om 20:33
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:32
      Welke wedstrijd heb jij zitten te kijken? Het is 2019, niet 2009 he...
    Redelijk wat kansen gehad toch
  • 7 Dec 2019 om 20:32
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:26
      Zo slecht was het toch niet
    Welke wedstrijd heb jij zitten te kijken? Het is 2019, niet 2009 he...
  • 7 Dec 2019 om 20:32
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:29
      Menig wederom een zwakke invalbeurt, mag hopen dat Zekhnini weer eens een kans krijgt. Berggreen viel daarintegen deel wel sterk in, veel energie maar niet voldoende. Drommel vandaag heel sterk. Vrees dat we Verhaegh een tijdje kwijt zijn, een liesblessure duurt 3 á 5 weken. Hoop dat Ted een sterke CV kan halen met een linksback erbij.
    En een creative middevelder , 2 buitenspelers dat geen egoïsten zijn, 1 centrale verdediger voor naast plegezuelo, en 2 backs
  • 7 Dec 2019 om 20:30
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:27
      GG OUT
    Hebben we weer zo n roeptoeter...
  • 7 Dec 2019 om 20:29
    • Quote van 7 Dec 2019 om 20:26
      Zo slecht was het toch niet
    Jij bent grappig
  • 7 Dec 2019 om 20:29
    Menig wederom een zwakke invalbeurt, mag hopen dat Zekhnini weer eens een kans krijgt. Berggreen viel daarintegen deel wel sterk in, veel energie maar niet voldoende. Drommel vandaag heel sterk. Vrees dat we Verhaegh een tijdje kwijt zijn, een liesblessure duurt 3 á 5 weken. Hoop dat Ted een sterke CV kan halen met een linksback erbij.
  • 7 Dec 2019 om 20:29
    Vermoeiend dit
  • 7 Dec 2019 om 20:28
    Julio vast voor verheagh!!
  • 7 Dec 2019 om 20:28
    Waardeloos slecht voetbal van Twente.
  • 7 Dec 2019 om 20:27
    GG OUT