Drommel ziet 'chaos' bij PSV: ''Daar moeten we van profiteren'' FC Twente wil nog minimaal twee versterkingen: ''Creatief zijn'' 'Speciale' Lang maakt indruk: ''Dat zag je op de eerste dag al'' Wagenaar haalt uit naar Garcia: ''Wat is dat voor dom gelul?'' ''De komst van Chery is niet aan de orde laat Twente weten''

Garcia na gelijkspel: ''Dan is dit geen slecht resultaat''

( 52 reacties)
Garcia na gelijkspel: ''Dan is dit geen slecht resultaat''

Gonzalo García denkt dat FC Twente niet per se meer verdiend had dan een punt vandaag. De trainer vond het duel met ADO Den Haag, dat in 0-0 eindigde, lastig. Met name door het spel van de thuisploeg.

''Als je de wedstrijd hebt gezien, dan is dit geen slecht resultaat'', begint García in gesprek met FOX SportsDe wedstrijd was een groot contrast met de openingsfase van de wedstrijd tegen Ajax. ''Dit is weer een hele andere wedstrijd. Vandaag spelen we tegen een team, wat ik van tevoren al zei, die het heel erg nodig had. Ze maakten oorlog, met heel veel lange ballen. De hele wedstrijd waren het duels. Wij hadden niet de rust om de bal op de grond te houden en te spelen. Dat is het verschil.''

''Ik denk eerlijk gezegd dat we twee/drie momenten hadden om een doelpunt te maken. We hadden momenten om de wedstrijd te killen. Soms was het drie of twee tegen de keeper. Zoals al zei, was de wedstrijd lastig door de tegenstander. Met de lange ballen en elke keer dat wij drie keer passten was er een overtreding. Dan is het lastig om te spelen en voor spelers met kwaliteit om goed te spelen.''

Hoewel er dus weinig gecreëerd werd, gaf Twente ook bepaald weinig weg. ''Ik denk dat we één kans weggaven aan het eind van de wedstrijd, maar voor de rest niet. Het was een wedstrijd waarin we weinig weggeven maar geen goal maken. Ik denk ook dat we een penalty hadden moeten hebben met Roemeratoe, ik kon het niet zien, maar ik denk dat het een penalty was. Maar goed, we moeten blij zijn met het punt.''

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Dec 2019 om 10:10
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:00
      Nee maar TC lult dan zo en dan weer zo, kijk eens hoe hij op GG pochte en dat het zo geweldig was. En nu is het in een keer een zak hooi?? Hahahaha dan heb je ruggegraat, en gaat het niet goed draait hij als blad aan de boom om. En stalker?? Weet niet wat jij bedoelt, maar geef gewoon mijn mening, net zoals jij zo vaak jou mening geeft tot in de treure aan toe,kijk eens wat je zelf allemaal post maffie;-))
    Hij deed het toch ook goed in den beginne? Nu is zijn chemie c.q. formule uitgewerkt binnen de selectie, maar blijft hij vasthouden aan iets wat onmogelijk is binnen deze selectie?
  • 9 Dec 2019 om 10:07
    • Quote van 8 Dec 2019 om 19:13
      Aldus man van alle windstreken lult zoals de wind draait.
    Ik heb gelijk en dat weet je. Ook ik had Gracia hoog zitten, maar heb me vergist in hem. Toegeven van een foute gedachte is niet erg Ja Die. Ik weet dat jij het erg lastig vindt om je ongelijk toe te geven. Dat ervaar je waarschijnlijk als een aflatende erectie nadat je teveel gezopen had.....terwijl er een bloedmooi wijf.....naakt tegenover je staat? ;)
  • 8 Dec 2019 om 22:11
    • Quote van 8 Dec 2019 om 19:42
      4-2-3-1 als je vol gas wil. 4-3-2-1 als je weet dat je het moeilijk gaat krijgen.

      We hebben slechts 1.5 spitsen. Berggreen en Vuckic. Vuckic kan als geen ander de kleine ruimte induiken, van box to box spelen. Daar ligt zijn kracht, heeft altijd zijn kracht gelegen.
    Als je tegen grote verdedigers speelt heeft het niet zoveel zin om trage spitsen erin te zetten, geef dan liever Nakamura en Aitor de kans als spitsen die hebben ook meer snelheid en behendigheid werkt beter tegen lange en trage verdedigers. Espinosa en eventueel ook Selahi kunnen ze dan in stelling brengen met hun passes.
  • 8 Dec 2019 om 22:00
    • Quote van 8 Dec 2019 om 19:39
      Je valt in herhaling. Heeft Tukkerclan jouw wat aangedaan?
      Je bent wel heel hatelijk ingesteld?
      Of gaat het niet zo als jij het wilt?
      Ben jij een stalker van beroep?
    Nee maar TC lult dan zo en dan weer zo, kijk eens hoe hij op GG pochte en dat het zo geweldig was. En nu is het in een keer een zak hooi?? Hahahaha dan heb je ruggegraat, en gaat het niet goed draait hij als blad aan de boom om. En stalker?? Weet niet wat jij bedoelt, maar geef gewoon mijn mening, net zoals jij zo vaak jou mening geeft tot in de treure aan toe,kijk eens wat je zelf allemaal post maffie;-))
  • 8 Dec 2019 om 19:42
    • Quote van 8 Dec 2019 om 17:33
      Je hebt altijd nog Brama en Busquets voor de verdediging die mee kunnen verdedigen en anders wordt het centrale duo gewoon Julio rechtscentraal en Busquets op linkscentraal, Latibeaudiere rechtsback zet je Selahi naast Brama i.p.v. Roemeratoe en Espinosa op 10
    4-2-3-1 als je vol gas wil. 4-3-2-1 als je weet dat je het moeilijk gaat krijgen.

    We hebben slechts 1.5 spitsen. Berggreen en Vuckic. Vuckic kan als geen ander de kleine ruimte induiken, van box to box spelen. Daar ligt zijn kracht, heeft altijd zijn kracht gelegen.
  • 8 Dec 2019 om 19:39
    • Quote van 8 Dec 2019 om 19:13
      Aldus man van alle windstreken lult zoals de wind draait.
    Je valt in herhaling. Heeft Tukkerclan jouw wat aangedaan?
    Je bent wel heel hatelijk ingesteld?
    Of gaat het niet zo als jij het wilt?
    Ben jij een stalker van beroep?
  • 8 Dec 2019 om 19:37
    • Quote van 8 Dec 2019 om 19:13
      Aldus man van alle windstreken lult zoals de wind draait.
    Ik bedoelt snap wat je
  • 8 Dec 2019 om 19:26
    Ikzeg. Ik heb het niet gezien maar zo als ik overal lees op welke topic dan ook is er helaas niet iets veranderd bij deze geef ik aan a beweging. B. Schieten. C conditie. Pas geven. Dit is helaas allemaal onder de maat dan heb ik het verder maar nergens meer over. Het is verschrikkelijk slecht.
  • 8 Dec 2019 om 19:13
    • Quote van 8 Dec 2019 om 13:54
      Waar ze op trainen dat weet niemand....het is 'besloten'. ;)
    Aldus man van alle windstreken lult zoals de wind draait.
  • 8 Dec 2019 om 19:13
    • Quote van 8 Dec 2019 om 13:36
      Henkie graag zou ik dat willen
    Wat houd je tegen dan?
  • 8 Dec 2019 om 17:33
    • Quote van 8 Dec 2019 om 17:23
      3-5-2, dat is vloeken in de Veste. Dat is het zelfde als vragen om GJV. :-)
    Je hebt altijd nog Brama en Busquets voor de verdediging die mee kunnen verdedigen en anders wordt het centrale duo gewoon Julio rechtscentraal en Busquets op linkscentraal, Latibeaudiere rechtsback zet je Selahi naast Brama i.p.v. Roemeratoe en Espinosa op 10
  • 8 Dec 2019 om 17:23
    • Quote van 8 Dec 2019 om 17:03
      Normaal gesproken vind ik Nakamura veel dreiging hebben en laat hem maar eens in een 3-5-2 systeem spelen met Aitor er naast en geen Berggreen of Vuckic ernaast die hun in de weg lopen.
    3-5-2, dat is vloeken in de Veste. Dat is het zelfde als vragen om GJV. :-)
  • 8 Dec 2019 om 17:03
    • Quote van 8 Dec 2019 om 10:33
      Heb je Japanner gisteren gezien of had je een feestje
    Normaal gesproken vind ik Nakamura veel dreiging hebben en laat hem maar eens in een 3-5-2 systeem spelen met Aitor er naast en geen Berggreen of Vuckic ernaast die hun in de weg lopen.
  • 8 Dec 2019 om 17:00
    • Quote van 8 Dec 2019 om 13:16
      Zeg het eens aan die stronteigenwijze García !
    Een stronteigenwijze trainer die balbezit en schijtbakkenvoetbal verkiest boven winnen
  • 8 Dec 2019 om 13:54
    • Quote van 8 Dec 2019 om 13:19
      Een analyse vol tegenstrijdigheden. Je weet dat Den Haag alleen zo kan spelen, en toch trapt Twente er weer met open ogen in. Er is zo verschrikkelijk weinig beweging zonder bal, schrikbarend. Waar trainen ze in godsnaam op??
    Waar ze op trainen dat weet niemand....het is 'besloten'. ;)
  • 8 Dec 2019 om 13:36
    • Quote van 8 Dec 2019 om 13:16
      Zeg het eens aan die stronteigenwijze García !
    Henkie graag zou ik dat willen
  • 8 Dec 2019 om 13:33
    • Quote van 8 Dec 2019 om 13:19
      Een analyse vol tegenstrijdigheden. Je weet dat Den Haag alleen zo kan spelen, en toch trapt Twente er weer met open ogen in. Er is zo verschrikkelijk weinig beweging zonder bal, schrikbarend. Waar trainen ze in godsnaam op??
    Klopt wat je zegt. Kijk vooral maar eens naar de ingooien. Die duren 5 korten en 6 langen omdat niemand in beweging komt. Ze staan allemaal stil. Tenenkrommend!
  • 8 Dec 2019 om 13:19
    Een analyse vol tegenstrijdigheden. Je weet dat Den Haag alleen zo kan spelen, en toch trapt Twente er weer met open ogen in. Er is zo verschrikkelijk weinig beweging zonder bal, schrikbarend. Waar trainen ze in godsnaam op??
  • 8 Dec 2019 om 13:17
    • Quote van 8 Dec 2019 om 12:03
      Niemand die het over het wisselbeleid heeft, GGG is nog beroerder dan pusic, met deze trainer ga je niet niet veel winnen
    Klopt helemaal !
  • 8 Dec 2019 om 13:16
    • Quote van 8 Dec 2019 om 12:39
      Ja Ckrs wel die zak Japanner moet je op het vliegtuig zetten deze had er voor de rust eruit gemoeten waarom zekinni er niet in komt is mij een raadsel vukic moet achter bergreen voetballen dan komt deze meer tot zijn recht! Twente had gisteren meer tot zijn recht gekomen als ze hun eerder onder druk hadden gezet! Zo kon ADO de lange bal geven! Maar er lopen er een paar als dode doedelzakken over het veld!
    Zeg het eens aan die stronteigenwijze García !
  • 8 Dec 2019 om 12:39
    • Quote van 8 Dec 2019 om 12:03
      Niemand die het over het wisselbeleid heeft, GGG is nog beroerder dan pusic, met deze trainer ga je niet niet veel winnen
    Ja Ckrs wel die zak Japanner moet je op het vliegtuig zetten deze had er voor de rust eruit gemoeten waarom zekinni er niet in komt is mij een raadsel vukic moet achter bergreen voetballen dan komt deze meer tot zijn recht! Twente had gisteren meer tot zijn recht gekomen als ze hun eerder onder druk hadden gezet! Zo kon ADO de lange bal geven! Maar er lopen er een paar als dode doedelzakken over het veld!
  • 8 Dec 2019 om 12:37
    Dan weet een volgende tegenstander het nu ook. Lange ballen geven daar kunnen ze niet tegen.
  • 8 Dec 2019 om 12:03
    Niemand die het over het wisselbeleid heeft, GGG is nog beroerder dan pusic, met deze trainer ga je niet niet veel winnen
  • 8 Dec 2019 om 11:53
    • Quote van 8 Dec 2019 om 11:48
      Aitor is soms echt dramatisch maar hij is de enige speler die een beetje drang naar de goal heeft samen met Vukcic. Hij is ook bij bijna alle goals betrokken. Zonder Aitor ga je al helemaal niet scoren.
    Het is een grote egoïst Dennis die totaal niet in teambelang speelt....
  • 8 Dec 2019 om 11:48
    • Quote van 8 Dec 2019 om 11:23
      Die Aitor is ook rijp voor de bank. Maar hij zal wel een lekker vrouwtje hebben waar G2 af en toe mee op stap mag.
    Aitor is soms echt dramatisch maar hij is de enige speler die een beetje drang naar de goal heeft samen met Vukcic. Hij is ook bij bijna alle goals betrokken. Zonder Aitor ga je al helemaal niet scoren.
  • 8 Dec 2019 om 11:23
    • Quote van 8 Dec 2019 om 11:13
      Wat denken jullie van een 442 opstelling in een ruit? ---- GK: Drommel - LA: Verdonk - LCV: Busquets - RCV: Julio - RB: Latibeaudiere - CVM: Brama - RM: Aitor - LM: Selahi - CAM: Vukcic - SP: Berggreen - SP: Zekhnini ----- Berggreen en die de ballen vasthoudt en kan verlengen op de snelle Zekhnini. Met Selahi, Brama en Vukcic 3 spelers die een duel kunnen winnen op het middenveld en Vukcic en Aitor kunnen voor de creatieve impulsen zorgen.
    Die Aitor is ook rijp voor de bank. Maar hij zal wel een lekker vrouwtje hebben waar G2 af en toe mee op stap mag.
  • 8 Dec 2019 om 11:22
    • Quote van 8 Dec 2019 om 11:13
      Wat denken jullie van een 442 opstelling in een ruit? ---- GK: Drommel - LA: Verdonk - LCV: Busquets - RCV: Julio - RB: Latibeaudiere - CVM: Brama - RM: Aitor - LM: Selahi - CAM: Vukcic - SP: Berggreen - SP: Zekhnini ----- Berggreen en die de ballen vasthoudt en kan verlengen op de snelle Zekhnini. Met Selahi, Brama en Vukcic 3 spelers die een duel kunnen winnen op het middenveld en Vukcic en Aitor kunnen voor de creatieve impulsen zorgen.
    Doe mij maar een kerstboompje. Al het voetbal in de ploeg voorin plempen

    4-2-3-1 tegen de kleintjes, 4-3-2-1 tegen de zwaardere tegenstanders. Kun je mooi afwisselen tussen controleurs en aanvallende middenvelders.
  • 8 Dec 2019 om 11:13
    Wat denken jullie van een 442 opstelling in een ruit? ---- GK: Drommel - LA: Verdonk - LCV: Busquets - RCV: Julio - RB: Latibeaudiere - CVM: Brama - RM: Aitor - LM: Selahi - CAM: Vukcic - SP: Berggreen - SP: Zekhnini ----- Berggreen en die de ballen vasthoudt en kan verlengen op de snelle Zekhnini. Met Selahi, Brama en Vukcic 3 spelers die een duel kunnen winnen op het middenveld en Vukcic en Aitor kunnen voor de creatieve impulsen zorgen.
  • 8 Dec 2019 om 11:05
    • Quote van 8 Dec 2019 om 10:49
      Als je dat niveau van Ado toch zag gisteren, dan was het een ideale tegenstander geweest om Buskets vaker te laten door/in te schuiven op het middenveld om zodoende nog dwingender te zijn. Als je je zo snel mogelijk veilig wilt spelen, moet je af en toe ook lef tonen. Geweldig dat je dat tegen Ajax wel durft, maar ontzettend zwak dat je tegen dat armtierige Ado niet durft. Zo wordt het ook nooit wat.
    Ik noem dit het Schreuder-effect. Wellicht al 1000 maal gezegd, maar ach.... wat maakt 1001 dan ook uit.

    Destijds had je Jansen/Schreuder. Speelden we fris en fruitig voetbal. We wonnen leuk, verloren er ook een paar. Toen het Schreuder/Jansen werd ging plots de rem erop, en daarmee het voetbal dood. Angst om te verliezen. Angst voor doelpunten tegen. Als gevolg speelden we iets van 11 maal gelijk dat seizoen. Die trainers snappen simpelweg niet dat als je 11 maal gelijk speelt je 22 punten verliest. Speel je er 11, win je er 4 verlies je er 6 en speel je er 1 gelijk, dan doe je het alsnog beter. Het is echter waarschijnlijker dat (destijds) met kwaliteitsspelers dat je er 6 wint 4 verliest en 1 gelijk speelt.

    We hebben dit met Schreuder, Pusic en Garcia gezien. Allemaal groen als gras, allemaal angstig allemaal vanwege gebrek aan ervaring. Hake was wat mij betreft de beste van allemaal, maar die had ook bergen ervaring meer. (Voordat iemand Verbeek gaat roepen. Verbeek kwam binnen in een organisatie die al kapot was, daar had geen hond wat aan kunnen redden)
  • 8 Dec 2019 om 10:54
    • Quote van 8 Dec 2019 om 10:49
      Als je dat niveau van Ado toch zag gisteren, dan was het een ideale tegenstander geweest om Buskets vaker te laten door/in te schuiven op het middenveld om zodoende nog dwingender te zijn. Als je je zo snel mogelijk veilig wilt spelen, moet je af en toe ook lef tonen. Geweldig dat je dat tegen Ajax wel durft, maar ontzettend zwak dat je tegen dat armtierige Ado niet durft. Zo wordt het ook nooit wat.
    Opdrachten Ket......


    Gracia stuurt de spelers het veld op met teveel opdrachten. Dat heeft hij laatst nog zelf toegegeven, maar hij kan blijkbaar zijn denkwijze niet veranderen. Spelplezier is ook zo'n mooi iets wat je totaal niet ziet bij de spelers van FC Twente....
  • 8 Dec 2019 om 10:49
    • Quote van 8 Dec 2019 om 09:05
      Brama moet een andere rol krijgen, zet hem achterin als centrale verdediger. Busquet terug naar het middenveld. Net als vuckic. Dus met 4 middenvelders. En die Japanner naar de plaatselijke Japans restaurant verwijzen als hulp in de keuken en Bergreen erin in de spits.
    Als je dat niveau van Ado toch zag gisteren, dan was het een ideale tegenstander geweest om Buskets vaker te laten door/in te schuiven op het middenveld om zodoende nog dwingender te zijn. Als je je zo snel mogelijk veilig wilt spelen, moet je af en toe ook lef tonen. Geweldig dat je dat tegen Ajax wel durft, maar ontzettend zwak dat je tegen dat armtierige Ado niet durft. Zo wordt het ook nooit wat.
  • 8 Dec 2019 om 10:43
    • Quote van 8 Dec 2019 om 10:34
      Je lult ook Aitor ligt meer op de grond dan wat anders de laatste tijd, en Nakamura kan voetballen hoor maar moet je langzaam brengen, hij werd gisteren er eenvoudig uit gelopen en is fysiek ook zwak. Daarin tegen toen Bergreen erin kwam had je in ieder geval het gevoel dat er een sterke spits stond.
    Precies dit is het probleem kerel. We missen 'knokkers', en zitten met teveel 'midzomeravond' voetballers opgescheept. Als je moet strijden voor lijfsbehoud zoals de doelstelling is, dan heb je knokkers nodig en spelers die in teambelang willen voetballen.


    Dit staat totaal los van welke spits en welke verdedigers er moeten spelen. De oorlog wordt verloren op het middenveld. Daardoor wordt een spits niet bereikt en komt de defensie onnodig veel onder druk te staan.
  • 8 Dec 2019 om 10:34
    • Quote van 8 Dec 2019 om 00:53
      A.U.B. geen Berggreen in de spits heeft nog niets laten zien vind ik kies dan voor Nakamura en Aitor in de spits en ga met 3 verdedigers spelen en 5 man op middenveld.
      Drommel, Latibeaudiere, Julio, Verdonk, Brama, Busquets, Selahi, Vuckic, Espinosa, Aitor, Nakamura
    Je lult ook Aitor ligt meer op de grond dan wat anders de laatste tijd, en Nakamura kan voetballen hoor maar moet je langzaam brengen, hij werd gisteren er eenvoudig uit gelopen en is fysiek ook zwak. Daarin tegen toen Bergreen erin kwam had je in ieder geval het gevoel dat er een sterke spits stond.
  • 8 Dec 2019 om 10:33
    • Quote van 8 Dec 2019 om 00:53
      A.U.B. geen Berggreen in de spits heeft nog niets laten zien vind ik kies dan voor Nakamura en Aitor in de spits en ga met 3 verdedigers spelen en 5 man op middenveld.
      Drommel, Latibeaudiere, Julio, Verdonk, Brama, Busquets, Selahi, Vuckic, Espinosa, Aitor, Nakamura
    Heb je Japanner gisteren gezien of had je een feestje
  • 8 Dec 2019 om 10:31
    Jammer van het gelijke spel gisteren maar er zat voor beide clubs niet veel meer in. En op dit moment moet je misschien wel tevreden zijn met dit resultaat. De volgende wedstrijden weer nieuwe kansen om een overwinning binnen te halen tegen vitesse thuis en rkc uit.
  • 8 Dec 2019 om 10:24
    Blij zijn met een punt in DH... gaat nog een loodzware 2de seizoenshelft worden
  • 8 Dec 2019 om 09:56
    • Quote van 8 Dec 2019 om 00:53
      A.U.B. geen Berggreen in de spits heeft nog niets laten zien vind ik kies dan voor Nakamura en Aitor in de spits en ga met 3 verdedigers spelen en 5 man op middenveld.
      Drommel, Latibeaudiere, Julio, Verdonk, Brama, Busquets, Selahi, Vuckic, Espinosa, Aitor, Nakamura
    Heeft Bergreen veel kansen gehad om iets te laten zien?
  • 8 Dec 2019 om 09:05
    Brama moet een andere rol krijgen, zet hem achterin als centrale verdediger. Busquet terug naar het middenveld. Net als vuckic. Dus met 4 middenvelders. En die Japanner naar de plaatselijke Japans restaurant verwijzen als hulp in de keuken en Bergreen erin in de spits.
  • 8 Dec 2019 om 00:56
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:49
      Garcia heeft weer eens excuses. Lange ballen? Fijn. Die leiden doorgaans tot balverlies. En als je het tempo hoog houdt dan kunnen ze die overtredingen niet maken. Garcia heeft overigens niet gezien dat Ado zomaar even 2 100% kansen om zeep helpt, dat wij wellicht goed wegkomen met 1 punt.
      Garcia is groen als gras, dat zie je in dergelijke wedstrijden.
    Hij heeft altijd excuses en kijkt maar naar 1 ding balbezit en we doen er niets mee kunnen nog geen bal naar elkaar toe spelen, veel balverlies, veel te traag baltempo, weinig kansen, voorspelbaar spel geen wisseling van systeem, slecht wisselbeleid, geen plan B kortom er moet nu ingegrepen worden dit schijtbakkenvoetbal kunnen we niet week in week uit accepteren.
  • 8 Dec 2019 om 00:53
    • Quote van 7 Dec 2019 om 21:45
      Drommel-verdonk-busquets-julio-latibeaudiere-Brama-Vuckic-Selahi-Nakamura-Bergreen-Zekhnini In de winterstop cv erbij voor naast Julio
    A.U.B. geen Berggreen in de spits heeft nog niets laten zien vind ik kies dan voor Nakamura en Aitor in de spits en ga met 3 verdedigers spelen en 5 man op middenveld.
    Drommel, Latibeaudiere, Julio, Verdonk, Brama, Busquets, Selahi, Vuckic, Espinosa, Aitor, Nakamura
  • 8 Dec 2019 om 00:03
    • Quote van 8 Dec 2019 om 00:03
      Over het algemeen vind ik GG op een paardje lijken. Als ik hem zie staan beeld ik me in dat hij aan het galloperen is.
    ?
  • 8 Dec 2019 om 00:03
    Over het algemeen vind ik GG op een paardje lijken. Als ik hem zie staan beeld ik me in dat hij aan het galloperen is.
  • 8 Dec 2019 om 00:02
    Volgende week sfeeractie : witte zakdoekjes
  • 7 Dec 2019 om 22:06
    Garcia is echt wel (erger dan) poeslief.Weer geen trainer bij Twente die spelers beter kan laten voetballen.Zo blijf je een koopclub met een steeds legere portemonaie
  • 7 Dec 2019 om 21:49
    Garcia heeft weer eens excuses. Lange ballen? Fijn. Die leiden doorgaans tot balverlies. En als je het tempo hoog houdt dan kunnen ze die overtredingen niet maken. Garcia heeft overigens niet gezien dat Ado zomaar even 2 100% kansen om zeep helpt, dat wij wellicht goed wegkomen met 1 punt.
    Garcia is groen als gras, dat zie je in dergelijke wedstrijden.
  • 7 Dec 2019 om 21:46
    We hebben weer een trainert die alles met de mantel der liefde aan het bedekken is.
  • 7 Dec 2019 om 21:45
    Drommel-verdonk-busquets-julio-latibeaudiere-Brama-Vuckic-Selahi-Nakamura-Bergreen-Zekhnini In de winterstop cv erbij voor naast Julio
  • 7 Dec 2019 om 21:42
    Waardeloze trainer als je die zakjapanner zo lang laat staan en met een kut wisselbeleid dan ben je de knip voor de kont niet waard!!!!
  • 7 Dec 2019 om 21:34
    Als je weinig weggeeft, heeft de tegenstander ook geen oorlog gemaakt. Slap gelul idd.
  • 7 Dec 2019 om 21:29
    Zeker de overtreding op Roemeratoe kon zeker een strafschop voor gegeven worden. Maar de scheidsrechter en var hadden andere bezigheden.
  • 7 Dec 2019 om 21:29