Garcia legt uit: ''Ben niet ontevreden met hoe het nu gaat'' Van Leeuwen verklapt: ''De RKC-suppoost geloofde het niet eens'' Van Seumeren voorspelt: ''FC Twente zal op de deur gaan kloppen'' Van Leeuwen: ''Die scheve verhouding is ons ook opgevallen'' ''Wel vreemd dat Garcia er zes maanden voor nodig heeft gehad''

Vitesse moet twee middenvelders missen tegen FC Twente

( 133 reacties)
Vitesse moet twee middenvelders missen tegen FC Twente

Vitesse moet het volgende week tegen FC Twente doen zonder Riechedly Bazoer en Matus Bero. De middenvelders liepen in het duel met Feyenoord tegen hun vijfde gele kaart van het seizoen  aan en zijn daarom geschorst voor de volgende wedstrijd. 

Vitesse speelde zondag met 0-0 gelijk tegen Feyenoord. Bazoer kreeg voor rust een gele kaart, terwijl Bero in de tweede helft een gele prent pakte. Beide spelers doen volgende week daarom niet mee tegen FC Twente. De Arnhemmers nemen het zaterdag 14 december om 20.45 uur op tegen FC Twente.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Dec 2019 om 12:59
    • Quote van 9 Dec 2019 om 09:04
      Snap jij nou echt niet kerel dat een sterke assistent naast Gracia niets toe gaat voegen omdat Gracia te eigenwijs is?


      Gracia terug naar assistent naast een sterke trainer lijkt mij beter......
    Maar TC dan moet je Ted er ook uit gooien, want hij heeft al deze net niet voetballers gehaald toch?
  • 9 Dec 2019 om 12:57
    • Quote van 9 Dec 2019 om 12:53
      Duitse trainer ben ik absoluut voorstander van.
    Hans Meyer
  • 9 Dec 2019 om 12:56
    • Quote van 9 Dec 2019 om 09:12
      Twents schrijven kun je niet echt....is vette ruk. Doe het gewoon in Nederlands joh....dat staat niet zo debiel. ;)
    Kom ook op feest dan kun ie mij het leren TC. En Fuck Fox? Had jij een tijd geleden niet gewoon Fox TC? Ik dacht me te herinneren dat ie een keer melde dat je Fox wel had? Maar ik word ouder dat kan ook maar steeds gekker, ik heb in ieder geval een heerlijke motor kocht zojuist. Nu lekker bikken met de boys en dan terug naar de mooiste stad van Nederland met de mooiste club, Enschede. Black en Yellow en Red. De mooiste kleuren for live.
  • 9 Dec 2019 om 12:53
    • Quote van 9 Dec 2019 om 01:32
      Reiziger blijft bij Ajax en Faber zit net bij PSV die gaat ook niet weg. Kies liever voor van Wonderen met Rutten of Hake en Michel Jansen terug, Streppel misschien ook nog een optie hoewel ik denk dat hij dat niet gaat doen. Duitse trainer zou het ook goed doen bijvoorbeeld Markus Anfang.
    Duitse trainer ben ik absoluut voorstander van.
  • 9 Dec 2019 om 12:03
    • Quote van 9 Dec 2019 om 10:54
      Fuck fox
    Ok, maar ik wil wel graag de docu zien
  • 9 Dec 2019 om 11:33
    • Quote van 9 Dec 2019 om 10:39
      Heb geen fox...
    Google over een tijd eens, misschien zet iemand het op YouTube.
  • 9 Dec 2019 om 11:11
    • Quote van 9 Dec 2019 om 10:54
      Fuck fox
    Inderdaad Messi.......
  • 9 Dec 2019 om 10:54
    • Quote van 9 Dec 2019 om 10:39
      Heb geen fox...
    Fuck fox
  • 9 Dec 2019 om 10:39
    • Quote van 9 Dec 2019 om 04:33
      Wellicht volgen er nog herhalingen. Onlangs kwam de docu over Sander Boschker ook weer op tv.
    Heb geen fox...
  • 9 Dec 2019 om 09:12
    • Quote van 9 Dec 2019 om 06:43
      Whahaha ik ben gewoon jarig dan bin ik wel vaker in het jaar:-))altijd excuus voor feestje.....En anders is een van mien moeten wel jarig, of de hond,Parkiet,auto,enz er is altijd wel wat....ma ie bint uitgenodigd bij deze;-))
    Twents schrijven kun je niet echt....is vette ruk. Doe het gewoon in Nederlands joh....dat staat niet zo debiel. ;)
  • 9 Dec 2019 om 09:09
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:44
      Fijne avond kerel.... laat even weten of je een goede film kunt aanraden. Een keer wat anders als bekvechten. Maar niet komen met de film ' Joyce takes two black cocks' …. die heb ik al gezien.
    The Irishman op Netflix. Absolute aanrader......sterke cast en boeiend van begin tot eind.....
  • 9 Dec 2019 om 09:04
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:19
      Ja ik zag het het helemaal zitten in GG beloofde veel goeds toch? En Ted vond ik ook geweldig werk verichten ja, en ik ga niet lopen draaien zoals sommigen hier doen.Ja ik had heel veel vertrouwen in Ted en GG. En ik ga GG nog niet afbranden, maar ben wel van mening dat er inderdaad een sterke assistent bij moet komen. Het is misschien toch te zwaar voor hem, maar zijn voetbal filosofie spreekt me nog steeds aan. En Ted ja maar zien wat er in de winter bij komt, maar ik heb nu bijna een half jaar verder wel wat minder vertrouwen in Ted. Want uiteindelijk is hij verantwoordelijk voor het aantrekken van de huidige spelers, en er zitten helaas te veel net niet spelers bij. Neemt niet weg dat ik eerst wil zien wat hij er in de winterstop bij haalt.
    Snap jij nou echt niet kerel dat een sterke assistent naast Gracia niets toe gaat voegen omdat Gracia te eigenwijs is?


    Gracia terug naar assistent naast een sterke trainer lijkt mij beter......
  • 9 Dec 2019 om 08:49
    • Quote van 9 Dec 2019 om 08:27
      Je hoeft geen enkele trainer te halen en zeker Reiziger niet. Reiziger heeft het Ajax succes te danken aan Erik ten Hag, als Erik bij Ajax vertrekt spelen ze weer subtop
    Yeah right.... niet met dit spelersmateriaal. 020 is van CL niveau en daar zou Pusic ook kampioen mee zijn geworden.
  • 9 Dec 2019 om 08:27
    Je hoeft geen enkele trainer te halen en zeker Reiziger niet. Reiziger heeft het Ajax succes te danken aan Erik ten Hag, als Erik bij Ajax vertrekt spelen ze weer subtop
  • 9 Dec 2019 om 07:06
    • Quote van 9 Dec 2019 om 01:32
      Reiziger blijft bij Ajax en Faber zit net bij PSV die gaat ook niet weg. Kies liever voor van Wonderen met Rutten of Hake en Michel Jansen terug, Streppel misschien ook nog een optie hoewel ik denk dat hij dat niet gaat doen. Duitse trainer zou het ook goed doen bijvoorbeeld Markus Anfang.
    Hake, Micheal Janssen is verledentijd. Streppel nooit aan beginnen. Heeft het in Cyprus kort volgehouden met nederlagen. Faber is weer terug naar PSV gegaan als hoofdjeugd opleider, omdat er na zijn Groningen tijd geen baan bij een leuke club op dat moment vrij was. Dat waren alleen kleine clubs als Excelsior etc. Faber en Rutten is echt de beste combinatie voor de weder opbouw van onze club.
  • 9 Dec 2019 om 07:02
    • Quote van 9 Dec 2019 om 06:59
      Die feestjesvan oe dat bint bruiloften :)
    Whaha bij deze ie bint uitgenodigd ;-);-):-))
  • 9 Dec 2019 om 06:59
    • Quote van 9 Dec 2019 om 06:43
      Whahaha ik ben gewoon jarig dan bin ik wel vaker in het jaar:-))altijd excuus voor feestje.....En anders is een van mien moeten wel jarig, of de hond,Parkiet,auto,enz er is altijd wel wat....ma ie bint uitgenodigd bij deze;-))
    Die feestjesvan oe dat bint bruiloften :)
  • 9 Dec 2019 om 06:50
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:51
      hahahahaha, ik dacht meer aan Rocky 1/2/3/4 en 5.
      Maar samen zijn is ook geweldig, biertje erbij een paar lekkere spontane wijven. Wat wil je nog meer.
    Helaas voor jullie maar het was Goodfellas, die had ik laatst opgenomen. Aanrader!!!! Zo mooi op tijd straks naar het Limburgse land even motor bekijken. Fijne dag allemaal nou ja allemaal.....
  • 9 Dec 2019 om 06:43
    • Quote van 8 Dec 2019 om 17:30
      Is er toevallig zaterdag iemand jarig? Zal mij diegene mij dan kunnen uitnodigen, dan hoef ik niet na Twente dan heb ik een excuus:) we worden afgeslacht
    Whahaha ik ben gewoon jarig dan bin ik wel vaker in het jaar:-))altijd excuus voor feestje.....En anders is een van mien moeten wel jarig, of de hond,Parkiet,auto,enz er is altijd wel wat....ma ie bint uitgenodigd bij deze;-))
  • 9 Dec 2019 om 05:40
    • Quote van 9 Dec 2019 om 01:32
      Reiziger blijft bij Ajax en Faber zit net bij PSV die gaat ook niet weg. Kies liever voor van Wonderen met Rutten of Hake en Michel Jansen terug, Streppel misschien ook nog een optie hoewel ik denk dat hij dat niet gaat doen. Duitse trainer zou het ook goed doen bijvoorbeeld Markus Anfang.
    Markus Anfang is een beginner......…… niet aan beginnen !
  • 9 Dec 2019 om 04:33
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:43
      Weet iemand waar ik de docu van fox terug kan kijken? Ben wel benieuwd
    Wellicht volgen er nog herhalingen. Onlangs kwam de docu over Sander Boschker ook weer op tv.
  • 9 Dec 2019 om 01:32
    • Quote van 9 Dec 2019 om 01:16
      Reiziger betere optie
    Reiziger blijft bij Ajax en Faber zit net bij PSV die gaat ook niet weg. Kies liever voor van Wonderen met Rutten of Hake en Michel Jansen terug, Streppel misschien ook nog een optie hoewel ik denk dat hij dat niet gaat doen. Duitse trainer zou het ook goed doen bijvoorbeeld Markus Anfang.
  • 9 Dec 2019 om 01:16
    • Quote van 9 Dec 2019 om 01:04
      Trek (Ernst Faber) als PSV jeugdopleider weg op de Herdgang in Eindhoven en bied hem de baan als hoofdtrainer en Fred Rutten als ervaren assistent op de bank. Die twee kennen elkaar uit de sucesvolle PSV tijd. Mijn vertrouwen in Garcia brokkelt langzamerhand met de minuut af. Optie twee Michel Reiziger en Fred Rutten.
    Reiziger betere optie
  • 9 Dec 2019 om 01:04
    Trek (Ernst Faber) als PSV jeugdopleider weg op de Herdgang in Eindhoven en bied hem de baan als hoofdtrainer en Fred Rutten als ervaren assistent op de bank. Die twee kennen elkaar uit de sucesvolle PSV tijd. Mijn vertrouwen in Garcia brokkelt langzamerhand met de minuut af. Optie twee Michel Reiziger en Fred Rutten.
  • 9 Dec 2019 om 00:12
    • Quote van 8 Dec 2019 om 17:30
      Is er toevallig zaterdag iemand jarig? Zal mij diegene mij dan kunnen uitnodigen, dan hoef ik niet na Twente dan heb ik een excuus:) we worden afgeslacht
    Bruiloft, mee? ):
  • 8 Dec 2019 om 23:35
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:44
      Fijne avond kerel.... laat even weten of je een goede film kunt aanraden. Een keer wat anders als bekvechten. Maar niet komen met de film ' Joyce takes two black cocks' …. die heb ik al gezien.
    Val jij graag op black cocks? Of op joyce
  • 8 Dec 2019 om 23:12
    Ik hoorde de trainer van Vitesse vanavond zeggen dat ze zo anders spelen ineens en dat dat nog lastig is. Van counteren willen ze naar bepalen. Nou laat ze maar bepalen dan laat ons maar counteren. Nu nog hopen dat García dat ook zo ziet.
  • 8 Dec 2019 om 23:02
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:51
      hahahahaha, ik dacht meer aan Rocky 1/2/3/4 en 5.
      Maar samen zijn is ook geweldig, biertje erbij een paar lekkere spontane wijven. Wat wil je nog meer.
    Juist!
  • 8 Dec 2019 om 22:51
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:46
      Willeke Alberti....

      Saaaaaaaaaaaaaamen zijn...……………


      (Is Ja Die nu aan het kijken, wedden>)
    hahahahaha, ik dacht meer aan Rocky 1/2/3/4 en 5.
    Maar samen zijn is ook geweldig, biertje erbij een paar lekkere spontane wijven. Wat wil je nog meer.
  • 8 Dec 2019 om 22:47
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:44
      Fijne avond kerel.... laat even weten of je een goede film kunt aanraden. Een keer wat anders als bekvechten. Maar niet komen met de film ' Joyce takes two black cocks' …. die heb ik al gezien.
    Jake? O nee Joyce. Ik schrok al, hahahaha
    Altijd goed om uit de kast te komen......lucht op zeggen ze.
  • 8 Dec 2019 om 22:46
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:45
      Ik lig met niemand overhoop. Ze liggen soms met mij overhoop maar dat is niet erg. Soms is lezen en begrijpen ook niet makkelijk en moet je het beter uitleggen. Ik ben gewoon een open boek en wie er gelijk heeft interesseert me ook niet zo. Net wat je zegt een forum waarbij iedereen gewoon zijn gevoel en mening mag geven. Lekker lullen met elkaar en hopelijk met respect.
    Willeke Alberti....

    Saaaaaaaaaaaaaamen zijn...……………


    (Is Ja Die nu aan het kijken, wedden>)
  • 8 Dec 2019 om 22:45
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:41
      Ach ja.

      Ik heb met iedereen overhoop gelegen. Ans, TC, Ja Die.... noem maar op.

      Het is een forum. Who gives a shit?
    Ik lig met niemand overhoop. Ze liggen soms met mij overhoop maar dat is niet erg. Soms is lezen en begrijpen ook niet makkelijk en moet je het beter uitleggen. Ik ben gewoon een open boek en wie er gelijk heeft interesseert me ook niet zo. Net wat je zegt een forum waarbij iedereen gewoon zijn gevoel en mening mag geven. Lekker lullen met elkaar en hopelijk met respect.
  • 8 Dec 2019 om 22:44
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:33
      Maar goed iedereen een fijne avond verder, deze jongen gaat filmpje kijken.
    Fijne avond kerel.... laat even weten of je een goede film kunt aanraden. Een keer wat anders als bekvechten. Maar niet komen met de film ' Joyce takes two black cocks' …. die heb ik al gezien.
  • 8 Dec 2019 om 22:43
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:38
      Ikzeg. Volgende week zaterdag tegen vites en hoe staat het er voor na een gelijk spel tegen Ado. Zo als ik overal lees op topic was het voetbal weer is niet om aan te gluren, ik ben bang dat het voor de winterstop ook niet anders zal worden, en daarom heb ik ook maar besloten het beste er van te maken, en daar de bij ga ik ervan uit dat wij fctwente er in blijven rechter rijtje boven in en alles daarna is mooi meegenomen dat heb ik vanaf het begin aan gegeven, ik had zeker verwacht dat het voetbal beter zou zijn als de seizoenen er voor maar helaas is het nog slechter dan daarvoor ook ik als trouwe support zal zeker mijn club blijven steunen, maar ik ben er zeker niet blij mee hoe het mentaliteit van de voetballers op dit moment is.
    Zo is het Ik, we blijven hopen op betere tijden. Ik haat de serie GTST maar dit FC Twente is gewoon een soap en zal nog wel een tijdje zo blijven. Tot die tijd volle gas vooruit en hopen dat het allemaal een stuk positiever wordt. Wij kunnen er niet zoveel aan doen. De mannen in het veld moeten wakker worden en gaan voetballen. Als ze dat niet kunnen is het weer een weggegooit seizoen. We raken eraan gewend maar is en blijft heel jammer vooral omdat je dan weer veel geld laat liggen. Hopelijk zijn ze nu al bezig met het nieuwe seizoen en dat we dan een nieuwe frisse start kunnen maken in de Eredivisie.
  • 8 Dec 2019 om 22:43
    Weet iemand waar ik de docu van fox terug kan kijken? Ben wel benieuwd
  • 8 Dec 2019 om 22:41
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:30
      Ik heb het ook niet over zijn uitgesproken mening. Prima en zeer hondstrouwe gedachte. Ik had het meer over dat die TC stalkt. En tegen hem uithaalt wat iets te ver gaat. Huichelaar en weet ik allemaal niet wat. Dat gaat wel een beetje ver toch. Hij herhaalt het ook steeds en dat wordt vervelend. Vooral omdat het nu bijna kerst is zou ik zeggen, leef in vrede met elkaar. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn maar iemand helemaal afmaken gaat echt te ver en is associaal gedrag. Wat is er mis met draaien. Ik draai elke dag? Dat stil blijven staan is ook niets!
    Ach ja.

    Ik heb met iedereen overhoop gelegen. Ans, TC, Ja Die.... noem maar op.

    Het is een forum. Who gives a shit?
  • 8 Dec 2019 om 22:41
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:19
      Ja ik zag het het helemaal zitten in GG beloofde veel goeds toch? En Ted vond ik ook geweldig werk verichten ja, en ik ga niet lopen draaien zoals sommigen hier doen.Ja ik had heel veel vertrouwen in Ted en GG. En ik ga GG nog niet afbranden, maar ben wel van mening dat er inderdaad een sterke assistent bij moet komen. Het is misschien toch te zwaar voor hem, maar zijn voetbal filosofie spreekt me nog steeds aan. En Ted ja maar zien wat er in de winter bij komt, maar ik heb nu bijna een half jaar verder wel wat minder vertrouwen in Ted. Want uiteindelijk is hij verantwoordelijk voor het aantrekken van de huidige spelers, en er zitten helaas te veel net niet spelers bij. Neemt niet weg dat ik eerst wil zien wat hij er in de winterstop bij haalt.
    Mooie eerlijke reactie, kan ik mij in vinden.
  • 8 Dec 2019 om 22:38
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:34
      Is goed Scorpio fijne avond kerel, en lees wat je schrijft.ajuus
    Fijne avond kereltje. Slaap lekker voor straks en morgen gezond weer op.
    ajuuus.
    Vrede op aarde. Ook al zijn we het niet altijd met elkaar eens. Dat houdt het leuk en interessant.
  • 8 Dec 2019 om 22:38
    Ikzeg. Volgende week zaterdag tegen vites en hoe staat het er voor na een gelijk spel tegen Ado. Zo als ik overal lees op topic was het voetbal weer is niet om aan te gluren, ik ben bang dat het voor de winterstop ook niet anders zal worden, en daarom heb ik ook maar besloten het beste er van te maken, en daar de bij ga ik ervan uit dat wij fctwente er in blijven rechter rijtje boven in en alles daarna is mooi meegenomen dat heb ik vanaf het begin aan gegeven, ik had zeker verwacht dat het voetbal beter zou zijn als de seizoenen er voor maar helaas is het nog slechter dan daarvoor ook ik als trouwe support zal zeker mijn club blijven steunen, maar ik ben er zeker niet blij mee hoe het mentaliteit van de voetballers op dit moment is.
  • 8 Dec 2019 om 22:34
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:32
      Wat jij voelt of denkt wil niet zeggen dat dat de waarheid is. Je zie hele grote olifanten staan volgens mij en gelooft 100% dat jouw waarheid de waarheid is en daarom moeten anderen maar klappen krijgen? Raar gedrag heb jij zeg.
    Is goed Scorpio fijne avond kerel, en lees wat je schrijft.ajuus
  • 8 Dec 2019 om 22:33
    Maar goed iedereen een fijne avond verder, deze jongen gaat filmpje kijken.
  • 8 Dec 2019 om 22:32
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:30
      Ik heb het ook niet over zijn uitgesproken mening. Prima en zeer hondstrouwe gedachte. Ik had het meer over dat die TC stalkt. En tegen hem uithaalt wat iets te ver gaat. Huichelaar en weet ik allemaal niet wat. Dat gaat wel een beetje ver toch. Hij herhaalt het ook steeds en dat wordt vervelend. Vooral omdat het nu bijna kerst is zou ik zeggen, leef in vrede met elkaar. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn maar iemand helemaal afmaken gaat echt te ver en is associaal gedrag. Wat is er mis met draaien. Ik draai elke dag? Dat stil blijven staan is ook niets!
    Jij ziet dan niet de reacties die TC op mij geeft?
  • 8 Dec 2019 om 22:32
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:30
      Kerel jij moest eens weten hoeveel ik lach en geniet van het leven, maar hou gewoon niet van mensen die me bewust willen provoceren. Ik ben meer de man van face to face, want als het me dan niet zint kan ik je een knal geven. Maar heb geen zin me hier op het forum steeds te laten opfokken. Dus mocht je je geroepen voelen om mij te provoceren of wat dan ook stuur dan ff berichtje kunnen we dat face to face doen. Is beter voor iedereen toch?
    Wat jij voelt of denkt wil niet zeggen dat dat de waarheid is. Je zie hele grote olifanten staan volgens mij en gelooft 100% dat jouw waarheid de waarheid is en daarom moeten anderen maar klappen krijgen? Raar gedrag heb jij zeg.
  • 8 Dec 2019 om 22:30
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:25
      Ik ga even Ja Die bijspringen. Hoezeer ik en Ja Die het niet met elkaar eens zijn. Hij is wel consequent en heeft dit seizoen het geduld om even de kat uit de boom te kijken.
      Zijn opmerking dat er een ervaren trainer naast moet is een juiste constatering.
    Ik heb het ook niet over zijn uitgesproken mening. Prima en zeer hondstrouwe gedachte. Ik had het meer over dat die TC stalkt. En tegen hem uithaalt wat iets te ver gaat. Huichelaar en weet ik allemaal niet wat. Dat gaat wel een beetje ver toch. Hij herhaalt het ook steeds en dat wordt vervelend. Vooral omdat het nu bijna kerst is zou ik zeggen, leef in vrede met elkaar. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn maar iemand helemaal afmaken gaat echt te ver en is associaal gedrag. Wat is er mis met draaien. Ik draai elke dag? Dat stil blijven staan is ook niets!
  • 8 Dec 2019 om 22:30
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:25
      Man lach toch eens. Het leven is mooi. Ook al gaat het niet altijd over rozen en die andere shit.
    Kerel jij moest eens weten hoeveel ik lach en geniet van het leven, maar hou gewoon niet van mensen die me bewust willen provoceren. Ik ben meer de man van face to face, want als het me dan niet zint kan ik je een knal geven. Maar heb geen zin me hier op het forum steeds te laten opfokken. Dus mocht je je geroepen voelen om mij te provoceren of wat dan ook stuur dan ff berichtje kunnen we dat face to face doen. Is beter voor iedereen toch?
  • 8 Dec 2019 om 22:28
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:24
      Ik denk dat ik de laatste tijd redelijk rustig ben Scorpio, maar jij probeert gewoon te provoceren, en shit het lukt je ook nog aardig. Ook van jou jammer dat je dat alleen achter het toetsenbord durft. Helaas....
    Als wij met z'n allen in een bar zitten hebben we de grootste lol.

    Geloof me.

  • 8 Dec 2019 om 22:25
    Ik ga even Ja Die bijspringen. Hoezeer ik en Ja Die het niet met elkaar eens zijn. Hij is wel consequent en heeft dit seizoen het geduld om even de kat uit de boom te kijken.
    Zijn opmerking dat er een ervaren trainer naast moet is een juiste constatering.
  • 8 Dec 2019 om 22:25
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:24
      Ik denk dat ik de laatste tijd redelijk rustig ben Scorpio, maar jij probeert gewoon te provoceren, en shit het lukt je ook nog aardig. Ook van jou jammer dat je dat alleen achter het toetsenbord durft. Helaas....
    Man lach toch eens. Het leven is mooi. Ook al gaat het niet altijd over rozen en die andere shit.
  • 8 Dec 2019 om 22:25
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:22
      Dat is nou precies de reden dat TC ook bijgedraaid is. En dat verwijt je hem? Raar toch?
    Ik brand GG niet af goed lezen!!!!
  • 8 Dec 2019 om 22:24
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:20
      hahahaha, oeps niet bij stilgestaan. Dank voor de waarschuwing.
    Ik denk dat ik de laatste tijd redelijk rustig ben Scorpio, maar jij probeert gewoon te provoceren, en shit het lukt je ook nog aardig. Ook van jou jammer dat je dat alleen achter het toetsenbord durft. Helaas....
  • 8 Dec 2019 om 22:23
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:22
      Je gaat weer los he kerel?? Je blijft een eeuwige internet held. Wat een praatjes ......
    respect voor deze reactie..... (meen ik)
  • 8 Dec 2019 om 22:22
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:19
      Ja ik zag het het helemaal zitten in GG beloofde veel goeds toch? En Ted vond ik ook geweldig werk verichten ja, en ik ga niet lopen draaien zoals sommigen hier doen.Ja ik had heel veel vertrouwen in Ted en GG. En ik ga GG nog niet afbranden, maar ben wel van mening dat er inderdaad een sterke assistent bij moet komen. Het is misschien toch te zwaar voor hem, maar zijn voetbal filosofie spreekt me nog steeds aan. En Ted ja maar zien wat er in de winter bij komt, maar ik heb nu bijna een half jaar verder wel wat minder vertrouwen in Ted. Want uiteindelijk is hij verantwoordelijk voor het aantrekken van de huidige spelers, en er zitten helaas te veel net niet spelers bij. Neemt niet weg dat ik eerst wil zien wat hij er in de winterstop bij haalt.
    Dat is nou precies de reden dat TC ook bijgedraaid is. En dat verwijt je hem? Raar toch?
  • 8 Dec 2019 om 22:22
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:18
      Zeg 69, wil jij ja die niet trekken.... voordat je het weet komt hij erachter wat dat witte spulletje is, waar hij 'm in moet steken (eerst een paar keer het kontje), en als hij dan het goede gaatje heeft gevonden, dan gaat die mafklapper zich vermenigvuldigen.

      Echt woar maot…. als jij daar verantwoordelijk voor wil zijn..... God vergeeft je nooit, zelfs de Duivel heeft zoiets van...……. not my business dude!
    Je gaat weer los he kerel?? Je blijft een eeuwige internet held. Wat een praatjes ......
  • 8 Dec 2019 om 22:21
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:19
      Ja ik zag het het helemaal zitten in GG beloofde veel goeds toch? En Ted vond ik ook geweldig werk verichten ja, en ik ga niet lopen draaien zoals sommigen hier doen.Ja ik had heel veel vertrouwen in Ted en GG. En ik ga GG nog niet afbranden, maar ben wel van mening dat er inderdaad een sterke assistent bij moet komen. Het is misschien toch te zwaar voor hem, maar zijn voetbal filosofie spreekt me nog steeds aan. En Ted ja maar zien wat er in de winter bij komt, maar ik heb nu bijna een half jaar verder wel wat minder vertrouwen in Ted. Want uiteindelijk is hij verantwoordelijk voor het aantrekken van de huidige spelers, en er zitten helaas te veel net niet spelers bij. Neemt niet weg dat ik eerst wil zien wat hij er in de winterstop bij haalt.
    Dus je bent een draaibeweging aan het maken, hetgeen volgens jou geen draaien is?
  • 8 Dec 2019 om 22:20
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:18
      Zeg 69, wil jij ja die niet trekken.... voordat je het weet komt hij erachter wat dat witte spulletje is, waar hij 'm in moet steken (eerst een paar keer het kontje), en als hij dan het goede gaatje heeft gevonden, dan gaat die mafklapper zich vermenigvuldigen.

      Echt woar maot…. als jij daar verantwoordelijk voor wil zijn..... God vergeeft je nooit, zelfs de Duivel heeft zoiets van...……. not my business dude!
    hahahaha, oeps niet bij stilgestaan. Dank voor de waarschuwing.
  • 8 Dec 2019 om 22:20
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:15
      Ah joh.

      Mooie docu.

      Mooie mensen, goede harten, clubliefde.

      Ik ben een zeikstraal en een onmeunige lul. Maar deze docu was gewoon heel oprecht, leuk en liet even een andere kant zien van de donkere kant waarmee we jaren lang zijn opgezadeld.

      Die jongens vertegenwoordigen meer dan modaal. Gewoon. Leuke gasten met een hobby. Met een passie.

      Loop daar aub even niet over te zeiken. Dat doen wij hier dagelijks, ik kan je vertellen.... die gasten doen 1000x hier dan wij forumridders hier in een leven

      Beetje respect daarvoor is op z'n plaats.

      Heb je problemen met mijn post.... zoek me dan op.... sleur ik je mee naar een bejaardentehuis en laat je liedjes zingen tot je neervalt..... ;-)
    Heb geen problemen met jouw post. Wel met hun dubbele moraal. Prima gasten verder idd.
  • 8 Dec 2019 om 22:19
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:10
      Volgens mij was jij wel 1 van de mensen waarbij Ted en Garcia helemaal niets verkeerd konden doen? Toch? En oh wee diegene die het nog moesten zien. We zijn nu nog geen half seizoen verder! Nu weer een nieuwe trainer????? Dacht het niet, of wel?
    Ja ik zag het het helemaal zitten in GG beloofde veel goeds toch? En Ted vond ik ook geweldig werk verichten ja, en ik ga niet lopen draaien zoals sommigen hier doen.Ja ik had heel veel vertrouwen in Ted en GG. En ik ga GG nog niet afbranden, maar ben wel van mening dat er inderdaad een sterke assistent bij moet komen. Het is misschien toch te zwaar voor hem, maar zijn voetbal filosofie spreekt me nog steeds aan. En Ted ja maar zien wat er in de winter bij komt, maar ik heb nu bijna een half jaar verder wel wat minder vertrouwen in Ted. Want uiteindelijk is hij verantwoordelijk voor het aantrekken van de huidige spelers, en er zitten helaas te veel net niet spelers bij. Neemt niet weg dat ik eerst wil zien wat hij er in de winterstop bij haalt.
  • 8 Dec 2019 om 22:18
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:14
      Nee was een vraag en die andere was ook een vraag. Ik betrek je er niet echt in, durf ik niet want dan wordt je boos en ga je schelden.
    Zeg 69, wil jij ja die niet trekken.... voordat je het weet komt hij erachter wat dat witte spulletje is, waar hij 'm in moet steken (eerst een paar keer het kontje), en als hij dan het goede gaatje heeft gevonden, dan gaat die mafklapper zich vermenigvuldigen.

    Echt woar maot…. als jij daar verantwoordelijk voor wil zijn..... God vergeeft je nooit, zelfs de Duivel heeft zoiets van...……. not my business dude!
  • 8 Dec 2019 om 22:17
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:15
      Ah joh.

      Mooie docu.

      Mooie mensen, goede harten, clubliefde.

      Ik ben een zeikstraal en een onmeunige lul. Maar deze docu was gewoon heel oprecht, leuk en liet even een andere kant zien van de donkere kant waarmee we jaren lang zijn opgezadeld.

      Die jongens vertegenwoordigen meer dan modaal. Gewoon. Leuke gasten met een hobby. Met een passie.

      Loop daar aub even niet over te zeiken. Dat doen wij hier dagelijks, ik kan je vertellen.... die gasten doen 1000x hier dan wij forumridders hier in een leven

      Beetje respect daarvoor is op z'n plaats.

      Heb je problemen met mijn post.... zoek me dan op.... sleur ik je mee naar een bejaardentehuis en laat je liedjes zingen tot je neervalt..... ;-)
    +101
  • 8 Dec 2019 om 22:15
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:09
      En een andere trainer? Lees hier van een malloot die vraagt op Narcist pure sang ' GJV. Hoe maf kun je zijn??? Als je dan over een andere trainer praat dan zeg ik oa Fred Grim,Maurice Steyn. GJV hoe gek ben je:-))
    Waarom zijn die andere trainers die jij noemt beter dan?
  • 8 Dec 2019 om 22:15
    • Quote van 8 Dec 2019 om 21:50
      Glanerbrug slechtgaan. Je roept als P zijnde "fox off" van de alphatoren en dan ga je vervolgens via dezelfde zender meewerken aan zulke eigenpijperij als trommelaar, voorzitter van de ultras en broertje van de vorige voorzitter van de ultras. Sneu gedoe.
    Ah joh.

    Mooie docu.

    Mooie mensen, goede harten, clubliefde.

    Ik ben een zeikstraal en een onmeunige lul. Maar deze docu was gewoon heel oprecht, leuk en liet even een andere kant zien van de donkere kant waarmee we jaren lang zijn opgezadeld.

    Die jongens vertegenwoordigen meer dan modaal. Gewoon. Leuke gasten met een hobby. Met een passie.

    Loop daar aub even niet over te zeiken. Dat doen wij hier dagelijks, ik kan je vertellen.... die gasten doen 1000x hier dan wij forumridders hier in een leven

    Beetje respect daarvoor is op z'n plaats.

    Heb je problemen met mijn post.... zoek me dan op.... sleur ik je mee naar een bejaardentehuis en laat je liedjes zingen tot je neervalt..... ;-)
  • 8 Dec 2019 om 22:14
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:11
      Jij betrekt mij in dingen en dan lul je in ander topic dat ik stalker ben,pleur op mafkees.
    Nee was een vraag en die andere was ook een vraag. Ik betrek je er niet echt in, durf ik niet want dan wordt je boos en ga je schelden.
  • 8 Dec 2019 om 22:13
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:07
      Rokjes mogen alleen omhoog waaien.

      Ted, kunnen we kort over zijn. Was de aanloop naar degradatie. Is een luchtfietser met mooie verhalen. Bij Fietstas trok hij Ferer binnen met de woorden: Ik dacht bij de nieuwe Cruijff aan tafel te zitten. 11 Maanden later, Arnhem uitgejaagd.

      Garcia. Zoals Schreuder, Hake, Pusic. We kunnen hem het niet kwalijk nemen dat hij is aangesteld. Volledig gebrek aan sturing bij de club. Volledig gebrek aan basislogica. Dat de knuppels in onze RVC niet hebben geleerd van het aanstellen van onervaren assistenten, waarvan Garcia degene is met NOG minder ervaring dan Hake, Schreuder en Pusic, dat zien we nu dus weer. Geen dipje, gewoon verval.

      Maar, dat gaan we hopelijk Garcia ditmaal niet aanrekenen. Geen ontslag. Maar gewoon een corrigerende actie: Een zwaargewicht ernaast, liefst erboven.

      Domme wissels, een eeuwig muterende basis. Het spiet mie donder, het is gewoon niet goed genoeg. Tegen de staartploegen zoveel laten liggen, onacceptabel.

      De December formule is simpel

      G
      G - V - G = onvoldoende
      G - G - G = onvoldoende
      G - W- G = voldoende
      G - V - G = onvoldoende
      G - V- W = matig
      G - W- W = uitstekend

      De verwachting

      G - V - W = Matig

    hahahahahaha,
    Het worden weer spannende weken.
    Hopelijk pakt het allemaal positief uit. Anders is er een grote crisis. Met als voordeel dat de winterstop voor de deur staat!
  • 8 Dec 2019 om 22:11
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:06
      Was een vraag! Je geeft geen antwoord.
    Jij betrekt mij in dingen en dan lul je in ander topic dat ik stalker ben,pleur op mafkees.
  • 8 Dec 2019 om 22:10
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:02
      Stalker?? Wij the fuck is nou een stalker?? Man laat mij er lekker buiten ok!!!!
    Volgens mij was jij wel 1 van de mensen waarbij Ted en Garcia helemaal niets verkeerd konden doen? Toch? En oh wee diegene die het nog moesten zien. We zijn nu nog geen half seizoen verder! Nu weer een nieuwe trainer????? Dacht het niet, of wel?
  • 8 Dec 2019 om 22:09
    En een andere trainer? Lees hier van een malloot die vraagt op Narcist pure sang ' GJV. Hoe maf kun je zijn??? Als je dan over een andere trainer praat dan zeg ik oa Fred Grim,Maurice Steyn. GJV hoe gek ben je:-))
  • 8 Dec 2019 om 22:07
    • Quote van 8 Dec 2019 om 21:25
      Ik ben een tijdje weg geweest van dit forum, maar wat me opvalt is dat degenen die destijds het hardst riepen dat Hake, Verbeek en Pusic ed niet deugden, en daarna schreeuwden dat Ted en Garci de nieuwe Mesiasasen van deze weeeld waren, nu ook al weer afvalligen worden! Iets met, hoe de wind waait, zo waait mijn rokje? Nogmaals, ga met zijn allen er achter staan en je zult versteld staan wat we mogelijk is! Met alleen elkaar afbranden is nog nooit iemand vooruit gekomen.
    Rokjes mogen alleen omhoog waaien.

    Ted, kunnen we kort over zijn. Was de aanloop naar degradatie. Is een luchtfietser met mooie verhalen. Bij Fietstas trok hij Ferer binnen met de woorden: Ik dacht bij de nieuwe Cruijff aan tafel te zitten. 11 Maanden later, Arnhem uitgejaagd.

    Garcia. Zoals Schreuder, Hake, Pusic. We kunnen hem het niet kwalijk nemen dat hij is aangesteld. Volledig gebrek aan sturing bij de club. Volledig gebrek aan basislogica. Dat de knuppels in onze RVC niet hebben geleerd van het aanstellen van onervaren assistenten, waarvan Garcia degene is met NOG minder ervaring dan Hake, Schreuder en Pusic, dat zien we nu dus weer. Geen dipje, gewoon verval.

    Maar, dat gaan we hopelijk Garcia ditmaal niet aanrekenen. Geen ontslag. Maar gewoon een corrigerende actie: Een zwaargewicht ernaast, liefst erboven.

    Domme wissels, een eeuwig muterende basis. Het spiet mie donder, het is gewoon niet goed genoeg. Tegen de staartploegen zoveel laten liggen, onacceptabel.

    De December formule is simpel

    G
    G - V - G = onvoldoende
    G - G - G = onvoldoende
    G - W- G = voldoende
    G - V - G = onvoldoende
    G - V- W = matig
    G - W- W = uitstekend

    De verwachting

    G - V - W = Matig

  • 8 Dec 2019 om 22:06
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:02
      Stalker?? Wij the fuck is nou een stalker?? Man laat mij er lekker buiten ok!!!!
    Was een vraag! Je geeft geen antwoord.
  • 8 Dec 2019 om 22:04
    • Quote van 8 Dec 2019 om 21:53
      Ik hoop dat dit sarcastisch is bedoeld. Twente had nooit met Verbeek in zee moeten gaan. Verbeek maakt meer kapot dan drank goed kan maken.
    Dat weet je dus niet. Dat is een aanname. Pas na twee/drie seizoenen kun je zon uitgesproken oordeel geven. Denk dat je het meer moet zoeken bij de spelers die niet wouden voetballen en eigenwijs waren. Die vonden hun eigen belang, belangrijker dan luisteren naar de trainer.
  • 8 Dec 2019 om 22:02
    • Quote van 8 Dec 2019 om 22:00
      Ja die bedoel je?
      Eerst zien dan geloven. Alles werd opgehemeld. Alles was beter dan Pusic. Maar uitiendelijk is het allemaal gewoon hetzelfde gebleven. Hoe het onder Pusic zou zijn gegaan zullen we nooit weten helaas. En natuurlijk is dat achteraf gelul maar als je alles van tevoren weet dan is het ook niet meer leuk toch? Denk dat velen hernieuwde hoop hadden. Die is nu bijna weg. Gelukkig is de kans dat we degraderen nu veel kleiner dan twee jaar terug. Alleen jammer dat het voetbal zo slecht is toch?
    Stalker?? Wij the fuck is nou een stalker?? Man laat mij er lekker buiten ok!!!!
  • 8 Dec 2019 om 22:00
    • Quote van 8 Dec 2019 om 21:54
      Wie is nu naïef? Ted was toch God? En Garcia de godenzoon? Zij waren toch toch de enigen die het op de rit konden en zouden krijgen? Wie niet in de polonaise achter hun aan liepen die snapte het niet? Toch? Dus wie haakt er nu af in de polonaise???????
    Ja die bedoel je?
    Eerst zien dan geloven. Alles werd opgehemeld. Alles was beter dan Pusic. Maar uitiendelijk is het allemaal gewoon hetzelfde gebleven. Hoe het onder Pusic zou zijn gegaan zullen we nooit weten helaas. En natuurlijk is dat achteraf gelul maar als je alles van tevoren weet dan is het ook niet meer leuk toch? Denk dat velen hernieuwde hoop hadden. Die is nu bijna weg. Gelukkig is de kans dat we degraderen nu veel kleiner dan twee jaar terug. Alleen jammer dat het voetbal zo slecht is toch?
  • 8 Dec 2019 om 21:54
    • Quote van 8 Dec 2019 om 21:29
      Polonaise gedrag doen? Met zijn allen? Is ook een liedje van gemaakt. Misschien een idee om dat bij opkomst te draaien als de spelers het veld opkomen.
      Man, doe niet zo naief. Denk je nu echt dat je een perfecte wereld kunt creeeren. Lekker saaie boel wordt het dan!
    Wie is nu naïef? Ted was toch God? En Garcia de godenzoon? Zij waren toch toch de enigen die het op de rit konden en zouden krijgen? Wie niet in de polonaise achter hun aan liepen die snapte het niet? Toch? Dus wie haakt er nu af in de polonaise???????
  • 8 Dec 2019 om 21:53
    • Quote van 8 Dec 2019 om 20:30
      Verbeek kwam in een situatie terecht die niemand had kunnen corrigeren. Het hele elftal was gesplitst, de hiërarchie was Lely, Thesker en nog wat kantoorklagers de baas, Assaidi in het veld de grootste egoist OOIT.

      Alles wat die teringlijers hadden moeten doen is zich 4 maanden VOL inzetten voor de club. Dan had je nog een RVC die zo gek als een deur was en het voor de spelers opnam. En een directie die de fout hebben gemaakt om Verbeek zijn assistent mee te laten nemen.

      Verbeek...…….. Ik neem hem niets kwalijk.
    Ik hoop dat dit sarcastisch is bedoeld. Twente had nooit met Verbeek in zee moeten gaan. Verbeek maakt meer kapot dan drank goed kan maken.
  • 8 Dec 2019 om 21:50
    • Quote van 8 Dec 2019 om 20:21
      Weet iemand kan je de docu van vnv terugkijken?
    Glanerbrug slechtgaan. Je roept als P zijnde "fox off" van de alphatoren en dan ga je vervolgens via dezelfde zender meewerken aan zulke eigenpijperij als trommelaar, voorzitter van de ultras en broertje van de vorige voorzitter van de ultras. Sneu gedoe.
  • 8 Dec 2019 om 21:44
    • Quote van 8 Dec 2019 om 21:25
      Ik ben een tijdje weg geweest van dit forum, maar wat me opvalt is dat degenen die destijds het hardst riepen dat Hake, Verbeek en Pusic ed niet deugden, en daarna schreeuwden dat Ted en Garci de nieuwe Mesiasasen van deze weeeld waren, nu ook al weer afvalligen worden! Iets met, hoe de wind waait, zo waait mijn rokje? Nogmaals, ga met zijn allen er achter staan en je zult versteld staan wat we mogelijk is! Met alleen elkaar afbranden is nog nooit iemand vooruit gekomen.
    Goed onderbouwd verhaal.
  • 8 Dec 2019 om 21:41
    • Quote van 8 Dec 2019 om 21:34
      Ik wou dat ik er achter stond!!! Maar dan met een knuppel
    Oefff
  • 8 Dec 2019 om 21:37
    • Quote van 8 Dec 2019 om 20:25
      Who the fuck is FC Twente? Almelo is groter. Wen er maar aan.
    Kut Calimero
  • 8 Dec 2019 om 21:34
    • Quote van 8 Dec 2019 om 21:25
      Ik ben een tijdje weg geweest van dit forum, maar wat me opvalt is dat degenen die destijds het hardst riepen dat Hake, Verbeek en Pusic ed niet deugden, en daarna schreeuwden dat Ted en Garci de nieuwe Mesiasasen van deze weeeld waren, nu ook al weer afvalligen worden! Iets met, hoe de wind waait, zo waait mijn rokje? Nogmaals, ga met zijn allen er achter staan en je zult versteld staan wat we mogelijk is! Met alleen elkaar afbranden is nog nooit iemand vooruit gekomen.
    Ik wou dat ik er achter stond!!! Maar dan met een knuppel
  • 8 Dec 2019 om 21:29
    • Quote van 8 Dec 2019 om 21:25
      Ik ben een tijdje weg geweest van dit forum, maar wat me opvalt is dat degenen die destijds het hardst riepen dat Hake, Verbeek en Pusic ed niet deugden, en daarna schreeuwden dat Ted en Garci de nieuwe Mesiasasen van deze weeeld waren, nu ook al weer afvalligen worden! Iets met, hoe de wind waait, zo waait mijn rokje? Nogmaals, ga met zijn allen er achter staan en je zult versteld staan wat we mogelijk is! Met alleen elkaar afbranden is nog nooit iemand vooruit gekomen.
    Polonaise gedrag doen? Met zijn allen? Is ook een liedje van gemaakt. Misschien een idee om dat bij opkomst te draaien als de spelers het veld opkomen.
    Man, doe niet zo naief. Denk je nu echt dat je een perfecte wereld kunt creeeren. Lekker saaie boel wordt het dan!
  • 8 Dec 2019 om 21:25
    Ik ben een tijdje weg geweest van dit forum, maar wat me opvalt is dat degenen die destijds het hardst riepen dat Hake, Verbeek en Pusic ed niet deugden, en daarna schreeuwden dat Ted en Garci de nieuwe Mesiasasen van deze weeeld waren, nu ook al weer afvalligen worden! Iets met, hoe de wind waait, zo waait mijn rokje? Nogmaals, ga met zijn allen er achter staan en je zult versteld staan wat we mogelijk is! Met alleen elkaar afbranden is nog nooit iemand vooruit gekomen.
  • 8 Dec 2019 om 21:05
    • Quote van 8 Dec 2019 om 20:58
      Ik zou slutsky wel willen zien bij Twente !
    Oh nee... Het spijt me. Ik wil dat een trainer er een beetje als een voetballer uitziet.

    En Russen. Met Ted en Kraan ben ik als de DOOD voor Russen. Die heeft de Russische connectie.

    (Zilveren hoedje op) Sletski ging vrij pardoes weg bij Fietstas, het zal me heeeeeeeeeelemaal niets verbazen als er een Oligarch plannetje broeit om Twente in Ruski Handski te brengen.

    De eerste Rus bij Twente...……. wordt ik Heracles supporter. Meen ik echt. (Zilveren hoedje af)
  • 8 Dec 2019 om 21:00
    • Quote van 8 Dec 2019 om 20:40
      hahahahaha, geweldig. Best wel raar maar soms gebeuren dat soort dingen als je gewoon je gevoel volgt. Dat ze allemaal zo geheimzinning willen doen snap ik ook niet. Zeg toch gewoon wat er speelt. Waarom allemaal zo in het geheim. Ik stem voor een open wereld, waar iedereen gewoon eerlijk is. En die media moet je gewoon verbieden. Voegen niets toe. Stoken alleen maar de boel op.
    Voetbal, vies wereldje. De een z'n dood, de ander z'n brood.
  • 8 Dec 2019 om 20:58
    Ik zou slutsky wel willen zien bij Twente !
  • 8 Dec 2019 om 20:53
    • Quote van 8 Dec 2019 om 20:47
      Preud’Homme :) best trainer ever.
    +99
  • 8 Dec 2019 om 20:47
    • Quote van 8 Dec 2019 om 20:09
      Ok...

      Hans de Koning....

      Kom er maar in ….
    Preud’Homme :) best trainer ever.
  • 8 Dec 2019 om 20:40
    • Quote van 8 Dec 2019 om 20:37
      Garcia heeft de mazzel dat Ted de lat voor Garcia (en dus voor zichzelf) zo laag mogelijk heeft gelegd, op lijfsbehoud. Als Ted weldra weer eens en interview geeft zal hij daar naar wijzen.

      Leuke anekdote mbt Streppel. Ik zat met hem in de bar (ergens in Mei), ik vroeg of ie door FCT benadert was (Gaf geen antwoord, maar Ja schemerde door) en of hij op sollicitatie was in de zandbak. Ja. Een biertje en wat slap gelul later vroeg ik 'm welke club. Wist hij niet. Dus, ik stuurde een appje naar de trainer van Jazira, vertelde hem: Hey Damien, weet je wie er in het land is? Streppel! Leuke NL enclave!. …. Geen reactie. Bleek later dus dat Streppel daar voor zijn baan kwam...…. OEPS! :-p
    hahahahaha, geweldig. Best wel raar maar soms gebeuren dat soort dingen als je gewoon je gevoel volgt. Dat ze allemaal zo geheimzinning willen doen snap ik ook niet. Zeg toch gewoon wat er speelt. Waarom allemaal zo in het geheim. Ik stem voor een open wereld, waar iedereen gewoon eerlijk is. En die media moet je gewoon verbieden. Voegen niets toe. Stoken alleen maar de boel op.
  • 8 Dec 2019 om 20:37
    • Quote van 8 Dec 2019 om 20:24
      Met andere woorden heeft gewoon voetbalverstand. Garcia heeft er niet zoveel kaas van gegeten. Heeft echt niets te verliezen maar probeert helemaal niets uit. Je ziet gewoon elke week hetzelfde. De supporters weten het zelfs beter. Dat zegt genoeg.
    Garcia heeft de mazzel dat Ted de lat voor Garcia (en dus voor zichzelf) zo laag mogelijk heeft gelegd, op lijfsbehoud. Als Ted weldra weer eens en interview geeft zal hij daar naar wijzen.

    Leuke anekdote mbt Streppel. Ik zat met hem in de bar (ergens in Mei), ik vroeg of ie door FCT benadert was (Gaf geen antwoord, maar Ja schemerde door) en of hij op sollicitatie was in de zandbak. Ja. Een biertje en wat slap gelul later vroeg ik 'm welke club. Wist hij niet. Dus, ik stuurde een appje naar de trainer van Jazira, vertelde hem: Hey Damien, weet je wie er in het land is? Streppel! Leuke NL enclave!. …. Geen reactie. Bleek later dus dat Streppel daar voor zijn baan kwam...…. OEPS! :-p
  • 8 Dec 2019 om 20:33
    • Quote van 8 Dec 2019 om 20:30
      Verbeek kwam in een situatie terecht die niemand had kunnen corrigeren. Het hele elftal was gesplitst, de hiërarchie was Lely, Thesker en nog wat kantoorklagers de baas, Assaidi in het veld de grootste egoist OOIT.

      Alles wat die teringlijers hadden moeten doen is zich 4 maanden VOL inzetten voor de club. Dan had je nog een RVC die zo gek als een deur was en het voor de spelers opnam. En een directie die de fout hebben gemaakt om Verbeek zijn assistent mee te laten nemen.

      Verbeek...…….. Ik neem hem niets kwalijk.
    +98
  • 8 Dec 2019 om 20:32
    • Quote van 8 Dec 2019 om 20:25
      Who the fuck is FC Twente? Almelo is groter. Wen er maar aan.
    Wen er maar aan? Hoe kan ik daar aan wennen. Heracles is niets veranderd. Gewoon een middelmoter. En ze zijn nog steeds veel kleiner dan FC Twente. Ze doen het nu wel beter kwa voetbal maar dat is omdat FC Twente zelf zich klein maakt en steeds weer verkeerde voetballers haalt. Dat doet Heracles beter.
  • 8 Dec 2019 om 20:30
    • Quote van 8 Dec 2019 om 20:21
      Er is geen trainer geweest die intern zo de boel verziekt heeft als verbeek. Daarnaast leek het er tactisch ook niet op. Na spectaculaire wedstrijd tegen psv vastgehouden aan 532 die toen eenmalig werkte en is er vervolgens nooit meer afgestapt, terwijl iedereen kon zien dat dat niet bij dat elftal pastte.. speelde ook gewoonmet een taktiek die gebasseerd was op toeval en geluk
    Vind ik ook heel raar. Nooit heeft iemand een diepte intervieuw met hem afgenomen om dit soort dingen te bespreken. Ik bedoelde meer. Geef iemand (mijn favoriet blijft Verbeek) gewoon 3 jaar de tijd. Begin is dan moeizaam maar na een jaar zul je resultaten zien omdat je het dan naar je eigen hand kunt zetten. Verbeek kreeg ook rommel tot zijn beschikking. Ooit hoop ik dat er nog eens een interview komt waarin hij uitlegt waarom hij zo star was en vasthield aan het 5-3-2 systeem. Zou dit ook de reden kunnen zijn dat Garcia zo eigenwijs vasthoudt aan het 4-3-3 systeem? Als je dingen wilt veranderen en beter wil maken ben je niet snel populair en dat hoeft ook niet volgens mij. Je werkt niet bij FC Twente om iedereen maar naar de mond te praten en tevreden te houden. Pas als iemand de tijd geeft kun je achteraf pas oordelen of het een succes was of niet. Niet bij de eerste beste tegenslag iemand de straat opgooien.
  • 8 Dec 2019 om 20:30
    • Quote van 8 Dec 2019 om 20:21
      Er is geen trainer geweest die intern zo de boel verziekt heeft als verbeek. Daarnaast leek het er tactisch ook niet op. Na spectaculaire wedstrijd tegen psv vastgehouden aan 532 die toen eenmalig werkte en is er vervolgens nooit meer afgestapt, terwijl iedereen kon zien dat dat niet bij dat elftal pastte.. speelde ook gewoonmet een taktiek die gebasseerd was op toeval en geluk
    Verbeek kwam in een situatie terecht die niemand had kunnen corrigeren. Het hele elftal was gesplitst, de hiërarchie was Lely, Thesker en nog wat kantoorklagers de baas, Assaidi in het veld de grootste egoist OOIT.

    Alles wat die teringlijers hadden moeten doen is zich 4 maanden VOL inzetten voor de club. Dan had je nog een RVC die zo gek als een deur was en het voor de spelers opnam. En een directie die de fout hebben gemaakt om Verbeek zijn assistent mee te laten nemen.

    Verbeek...…….. Ik neem hem niets kwalijk.
  • 8 Dec 2019 om 20:30
    • Quote van 8 Dec 2019 om 19:58
      Samenvatting Twente_ADO bij studio sport 9 seconden Hahaha. En gelijk hebben ze wat een kloten wedstrijd
    Van studio ajax kun je niet meer verwachten. En bij meneer egberts is de frustratie nog steeds veelste groot richting fctwente.
  • 8 Dec 2019 om 20:25
    • Quote van 8 Dec 2019 om 20:21
      Er is geen trainer geweest die intern zo de boel verziekt heeft als verbeek. Daarnaast leek het er tactisch ook niet op. Na spectaculaire wedstrijd tegen psv vastgehouden aan 532 die toen eenmalig werkte en is er vervolgens nooit meer afgestapt, terwijl iedereen kon zien dat dat niet bij dat elftal pastte.. speelde ook gewoonmet een taktiek die gebasseerd was op toeval en geluk
    Verbeek was veel te eigenwijs.
  • 8 Dec 2019 om 20:25
    • Quote van 8 Dec 2019 om 19:28
      Precies, sommigen willen naar anderen kijken en zijn dan tevreden. Leer eens naar jezelf te kijken en wat voor grote club FC Twente is. Je als calimero gaan gedragen doen er al zoveel en is de reden dat je niets verder komt. Een club als FC Twente met zoveel omzet en zoveel supporters etc etc is verplicht om te presteren. Of leven we in luilekkerland met z'n allen. Een grote voetbalclub runnen is niet makkelijk en als je dan ook nog landlopers hebt die het allemaal wel goed vinden en geen gevoel hebben bij FC Twente dan wordt het tijd dat men eens mensen neerzet die dat gevoel wel hebben. Die zouden namelijk nooit accepteren dat het zo slecht gaat. Het heeft niet alleen met geld te maken. Who the fuck is van der Kraan? Who the fuck is Tedjen? Who the fuck is Garcia en noem ze allemaal maar op. Wat hebben die met FC Twente? Niets, compleet niets! Daar ligt de oorzaak van het verval en de slecht communicatie naar buiten. Mensen met een echt Twentehart moeten opstaan en de club gaan leiden. Anders ga je naar de verdoemenis en/of krijg je stilstand.
    Who the fuck is FC Twente? Almelo is groter. Wen er maar aan.
  • 8 Dec 2019 om 20:24
    • Quote van 8 Dec 2019 om 20:19
      Doe Streppel maar.

      Een aardige gozer, en ik was destijds best onder de indruk wat hij met het armetierige Willem 2 kon, die speelden gewoon leuk aanvallend voetbal.
    Met andere woorden heeft gewoon voetbalverstand. Garcia heeft er niet zoveel kaas van gegeten. Heeft echt niets te verliezen maar probeert helemaal niets uit. Je ziet gewoon elke week hetzelfde. De supporters weten het zelfs beter. Dat zegt genoeg.
  • 8 Dec 2019 om 20:21
    Weet iemand kan je de docu van vnv terugkijken?
  • 8 Dec 2019 om 20:21
    • Quote van 8 Dec 2019 om 19:58
      Aub, geen Ron Jans. Ook zon arrogant figuur. Mijn favoriet blijft Verbeek. Niet de beste maar wel iemand die recht voor de raap is en zorgt voor roering. Ook altijd eerlijk en draait niet om de boel heen. Veel te snel ontslagen. Had minimaal 3 jaar de tijd moeten krijgen om te bouwen. Hetzelfde wat ze nu zeggen over Ted en Garcia om die tijd te geven maar die hebben veel minder met FC Twente. Achter de feiten aanlopen noemen ze dat.
    Er is geen trainer geweest die intern zo de boel verziekt heeft als verbeek. Daarnaast leek het er tactisch ook niet op. Na spectaculaire wedstrijd tegen psv vastgehouden aan 532 die toen eenmalig werkte en is er vervolgens nooit meer afgestapt, terwijl iedereen kon zien dat dat niet bij dat elftal pastte.. speelde ook gewoonmet een taktiek die gebasseerd was op toeval en geluk
  • 8 Dec 2019 om 20:21
    Hopelijk volgen er wel een aantal besloten trainingen aankomende week. Anders zou de tegenstander wel eens achter onze tactiek kunnen komen.
  • 8 Dec 2019 om 20:19
    • Quote van 8 Dec 2019 om 20:11
      Wel een mooie naam.......:-)
      Stel dat die succes heeft.
    Doe Streppel maar.

    Een aardige gozer, en ik was destijds best onder de indruk wat hij met het armetierige Willem 2 kon, die speelden gewoon leuk aanvallend voetbal.
  • 8 Dec 2019 om 20:11
    • Quote van 8 Dec 2019 om 20:09
      Ok...

      Hans de Koning....

      Kom er maar in ….
    Wel een mooie naam.......:-)
    Stel dat die succes heeft.
  • 8 Dec 2019 om 20:09
    • Quote van 8 Dec 2019 om 19:51
      Ron Jan's misselijk mannetje met die eeuwige afgunstige glimlach van 'm
    Ok...

    Hans de Koning....

    Kom er maar in ….
  • 8 Dec 2019 om 20:08
    • Quote van 8 Dec 2019 om 19:56
      De wissels worden allemaal bepaald door Ted man. Sommige spelers moeten aan een bepaald aantal minuten komen. Dat jij dat niet snapt kan ik niks aan doen.
    En wie heeft jou dit ingefluisterd? Het Grote Spaghettimonster, Alf of Barbapappa?? Denk je nu ECHT dat Ted zegt: Haal die Vuckic er maar vroeg af en gooi Mergbeen erin. Je ziet ze vliegen moat. Als Garcia wel iets moedigs heeft gedaan dan was het Brama naar de kant halen. Dat vond ik best ballen van die gast.
  • 8 Dec 2019 om 20:02
    • Quote van 8 Dec 2019 om 19:51
      Ron Jan's misselijk mannetje met die eeuwige afgunstige glimlach van 'm
    Is in ieder geval beter dan die homo die we nu hebben.
  • 8 Dec 2019 om 20:01
    Als GG deze week dezelfde training afwikkelt en dezelfde opstelling maakt verlies je van dit Vitesse. Ga nou eens vol op de aanval en laat dat defensieve los. Dat laat onverlet dat Vitesse spelers als Matavs en Linssen heeft. Wordt sowieso een lastige klus.
  • 8 Dec 2019 om 19:59
    • Quote van 8 Dec 2019 om 19:56
      De wissels worden allemaal bepaald door Ted man. Sommige spelers moeten aan een bepaald aantal minuten komen. Dat jij dat niet snapt kan ik niks aan doen.
    Weet je dat zeker?
    Kun je dat bewijzen?
    Geloof er geen hol van.
  • 8 Dec 2019 om 19:58
    Samenvatting Twente_ADO bij studio sport 9 seconden Hahaha. En gelijk hebben ze wat een kloten wedstrijd
  • 8 Dec 2019 om 19:58
    • Quote van 8 Dec 2019 om 19:48
      Voor deze trainer heb je een trainer nodig die niet doet aan voetbalfilosofie en opgaat in de Tedesque luchtfietserij maar het gewoon bij de basis weet te houden.

      Ron Jans,

      Kom er maar in.
    Aub, geen Ron Jans. Ook zon arrogant figuur. Mijn favoriet blijft Verbeek. Niet de beste maar wel iemand die recht voor de raap is en zorgt voor roering. Ook altijd eerlijk en draait niet om de boel heen. Veel te snel ontslagen. Had minimaal 3 jaar de tijd moeten krijgen om te bouwen. Hetzelfde wat ze nu zeggen over Ted en Garcia om die tijd te geven maar die hebben veel minder met FC Twente. Achter de feiten aanlopen noemen ze dat.
  • 8 Dec 2019 om 19:56
    • Quote van 8 Dec 2019 om 19:26
      lol..... Ik heb ook een behoorlijke voetbalvisie, die noemt men brilliant. Als Garcia het spel wil spelen dat hij heeft lopen propageren met Bijen en Schenk in de gelederen, dan mist er een stukje basiskennis. Juist bij staartploegen is het een trainer die het verschil moet maken.

      Je kun niet na Heracles (lauw), VVV (lauwer) en Ado (er is geen gradatie van lauw om dat te beschrijven) praten van een goede trainer. Als je dan ook nog eens Vuckic naar de kant haalt, aanvaller voor een aanvaller, pfffff….. goedwijs niet in orde.

      GGG, Groen Groen Groen.
    De wissels worden allemaal bepaald door Ted man. Sommige spelers moeten aan een bepaald aantal minuten komen. Dat jij dat niet snapt kan ik niks aan doen.
  • 8 Dec 2019 om 19:51
    • Quote van 8 Dec 2019 om 19:48
      Voor deze trainer heb je een trainer nodig die niet doet aan voetbalfilosofie en opgaat in de Tedesque luchtfietserij maar het gewoon bij de basis weet te houden.

      Ron Jans,

      Kom er maar in.
    Ron Jan's misselijk mannetje met die eeuwige afgunstige glimlach van 'm
  • 8 Dec 2019 om 19:48
    • Quote van 8 Dec 2019 om 19:37
      Geen enkele trainer is een garantie maar ik weet zeker dat een Mourinho en of Klopp er meer uit haalt dan Garcia......
      Kampioen wordt geen enkele trainer met dit materiaal.
    Voor deze trainer heb je een trainer nodig die niet doet aan voetbalfilosofie en opgaat in de Tedesque luchtfietserij maar het gewoon bij de basis weet te houden.

    Ron Jans,

    Kom er maar in.
  • 8 Dec 2019 om 19:37
    • Quote van 8 Dec 2019 om 18:56
      Als of dat helpt. We hebben de laatste jaren al genoeg trainers gehad. Laat García maar gewoon zitten. Er moet van de winter gewoon beter materiaal bij, want met deze pruttel wint zelfs Mourinho of een Klopp er niet eens mee.
    Geen enkele trainer is een garantie maar ik weet zeker dat een Mourinho en of Klopp er meer uit haalt dan Garcia......
    Kampioen wordt geen enkele trainer met dit materiaal.
  • 8 Dec 2019 om 19:31
    • Quote van 8 Dec 2019 om 18:56
      Als of dat helpt. We hebben de laatste jaren al genoeg trainers gehad. Laat García maar gewoon zitten. Er moet van de winter gewoon beter materiaal bij, want met deze pruttel wint zelfs Mourinho of een Klopp er niet eens mee.
    Sorry als het spel achteruit holt, wat moet je dan? De vuistregel is dat een team binnen 10 wedstrijden een geheel vormt, en dat na 15 wedstrijden er een geheel staat met gedachten erachter en automatismen. FCT is momenteel een autistisch team, waarin nog veel te veel mutaties zitten. We hebben kwaliteit zat, om te zeggen dat Ted Garcia's positie maar moet verstevigen door geld over de balk te smijten is natuurlijk een schandalige suggestie wetende dat wij beperkte middelen hebben. Wat is duurder, Garcia eruit bonjouren of 4 spelers aantrekken ipv 2? We hebben een goede CV nodig en een spits. Als Verdonk vertrek nog een vervanger voor hem. Dan heb je voldoende materiaal om de KKD-waardige staart VER voor te blijven. Het beste is om Garcia te vertellen dat uit zijn snuffelstage blijkt dat FCT toch een stapje te groot is en dat hij bij de hand genomen gaat worden door een ietwat meer ervaren man. Is hij het eens, fijn. Is hij het daar niet mee eens, adios amigo!
  • 8 Dec 2019 om 19:28
    • Quote van 8 Dec 2019 om 18:58
      Dat Calimero boerenkool voetbal speelt interesseert me geen hol. Twente had zelfs dik boven hun kunnen staan als ze spinazievoetbal hadden gespeeld.
    Precies, sommigen willen naar anderen kijken en zijn dan tevreden. Leer eens naar jezelf te kijken en wat voor grote club FC Twente is. Je als calimero gaan gedragen doen er al zoveel en is de reden dat je niets verder komt. Een club als FC Twente met zoveel omzet en zoveel supporters etc etc is verplicht om te presteren. Of leven we in luilekkerland met z'n allen. Een grote voetbalclub runnen is niet makkelijk en als je dan ook nog landlopers hebt die het allemaal wel goed vinden en geen gevoel hebben bij FC Twente dan wordt het tijd dat men eens mensen neerzet die dat gevoel wel hebben. Die zouden namelijk nooit accepteren dat het zo slecht gaat. Het heeft niet alleen met geld te maken. Who the fuck is van der Kraan? Who the fuck is Tedjen? Who the fuck is Garcia en noem ze allemaal maar op. Wat hebben die met FC Twente? Niets, compleet niets! Daar ligt de oorzaak van het verval en de slecht communicatie naar buiten. Mensen met een echt Twentehart moeten opstaan en de club gaan leiden. Anders ga je naar de verdoemenis en/of krijg je stilstand.
  • 8 Dec 2019 om 19:26
    • Quote van 8 Dec 2019 om 18:09
      Hou toch op man, GG is een prima trainer. Jij bent gewoon zo'n iemand die zegt dat het na een paar wedstrijden anders moet. Gg is een prima trainer met een goede visie.
    lol..... Ik heb ook een behoorlijke voetbalvisie, die noemt men brilliant. Als Garcia het spel wil spelen dat hij heeft lopen propageren met Bijen en Schenk in de gelederen, dan mist er een stukje basiskennis. Juist bij staartploegen is het een trainer die het verschil moet maken.

    Je kun niet na Heracles (lauw), VVV (lauwer) en Ado (er is geen gradatie van lauw om dat te beschrijven) praten van een goede trainer. Als je dan ook nog eens Vuckic naar de kant haalt, aanvaller voor een aanvaller, pfffff….. goedwijs niet in orde.

    GGG, Groen Groen Groen.
  • 8 Dec 2019 om 19:25
    • Quote van 8 Dec 2019 om 18:58
      Dat Calimero boerenkool voetbal speelt interesseert me geen hol. Twente had zelfs dik boven hun kunnen staan als ze spinazievoetbal hadden gespeeld.
    Kijk even naar de reactie van de Tubantia, zijn vonden het een aantrekkelijk duel pppfff
  • 8 Dec 2019 om 18:58
    • Quote van 8 Dec 2019 om 18:53
      Iedereen zit nu wel te schelden op het slechte spel van FC Twente maar vanmiddag heb ik de moeite genomen om de te wedstrijd Sparte - Heracles te kijken. Die ploegen spelen geen hor beter, gewoon, ook in Almelo boerenkoolvoetbal.
    Dat Calimero boerenkool voetbal speelt interesseert me geen hol. Twente had zelfs dik boven hun kunnen staan als ze spinazievoetbal hadden gespeeld.
  • 8 Dec 2019 om 18:56
    • Quote van 8 Dec 2019 om 18:08
      Garcia out
    Als of dat helpt. We hebben de laatste jaren al genoeg trainers gehad. Laat García maar gewoon zitten. Er moet van de winter gewoon beter materiaal bij, want met deze pruttel wint zelfs Mourinho of een Klopp er niet eens mee.
  • 8 Dec 2019 om 18:53
    Iedereen zit nu wel te schelden op het slechte spel van FC Twente maar vanmiddag heb ik de moeite genomen om de te wedstrijd Sparte - Heracles te kijken. Die ploegen spelen geen hor beter, gewoon, ook in Almelo boerenkoolvoetbal.
  • 8 Dec 2019 om 18:28
    • Quote van 8 Dec 2019 om 18:20
      Eens, dat is de consequentie van de aanstelling van een jonge trainer, waarbij FR de nodige steun kon/kan verlenen..... Het gelijkspel tegen ADO kon wel eens de ommekeer zijn. Waarom zou FcT tegen Vitesse geen punt(en) kunnen halen? Vanmiddag was het ook "vechtvoetbal".....
    Natuurlijk kan fctwente punten halen in de laaste 2 wedstrijden in 2019. En het puntje van gisteren en de nul gehouden kan ook een mentale opsteker zijn voor deze groep spelers zijn.
  • 8 Dec 2019 om 18:20
    • Quote van 8 Dec 2019 om 18:09
      In deze situatie is het belangrijk dat je de problemen niet groter maakt als ze al zijn. Dus de trainers en spelers weten zelf ook donders goed dat het beter moet. Fctwente heeft in het begin van het seizoen een jonge hoofdtrainer aangesteld met weinig ervaring. Deze keuze is bewust gemaakt en daarom moet je deze trainer ook de tijd geven om het spel systeem wat hij wil spelen te verbeteren. Paniek is een bijzonder slechte raadgever het belangrijkste is geduldig zijn.
    Eens, dat is de consequentie van de aanstelling van een jonge trainer, waarbij FR de nodige steun kon/kan verlenen..... Het gelijkspel tegen ADO kon wel eens de ommekeer zijn. Waarom zou FcT tegen Vitesse geen punt(en) kunnen halen? Vanmiddag was het ook "vechtvoetbal".....
  • 8 Dec 2019 om 18:17
    • Quote van 8 Dec 2019 om 18:09
      In deze situatie is het belangrijk dat je de problemen niet groter maakt als ze al zijn. Dus de trainers en spelers weten zelf ook donders goed dat het beter moet. Fctwente heeft in het begin van het seizoen een jonge hoofdtrainer aangesteld met weinig ervaring. Deze keuze is bewust gemaakt en daarom moet je deze trainer ook de tijd geven om het spel systeem wat hij wil spelen te verbeteren. Paniek is een bijzonder slechte raadgever het belangrijkste is geduldig zijn.
    Ikzeg. Jw. Ik ben het helemaal met u eens wat paniek betreft, maar ik ben het met iedereen eens die het helemaal hebben gehad met deze slape hap, en dit laatste is geen stukje van gelogen.
  • 8 Dec 2019 om 18:09
    • Quote van 8 Dec 2019 om 17:46
      snap niet dat het nog steeds zo rustig is bij onze fc en iedereen maar denkt dat het wel goed komt. de laatste 10 wedstrijden pak je maar 7 punten en het spel is ook niet om aan te gluren. inmiddels is het gat met de degradatiezone ook nog maar 6 punten en aangezien het huidige spel baart me dit de nodige zorgen. moet echt snel wat gebeuren....
    In deze situatie is het belangrijk dat je de problemen niet groter maakt als ze al zijn. Dus de trainers en spelers weten zelf ook donders goed dat het beter moet. Fctwente heeft in het begin van het seizoen een jonge hoofdtrainer aangesteld met weinig ervaring. Deze keuze is bewust gemaakt en daarom moet je deze trainer ook de tijd geven om het spel systeem wat hij wil spelen te verbeteren. Paniek is een bijzonder slechte raadgever het belangrijkste is geduldig zijn.
  • 8 Dec 2019 om 18:09
    • Quote van 8 Dec 2019 om 18:08
      Garcia out
    Hou toch op man, GG is een prima trainer. Jij bent gewoon zo'n iemand die zegt dat het na een paar wedstrijden anders moet. Gg is een prima trainer met een goede visie.
  • 8 Dec 2019 om 18:08
    Garcia out
  • 8 Dec 2019 om 17:54
    • Quote van 8 Dec 2019 om 17:42
      Ik heb wel een verjaardag, zal vragen of ik volk mee mag nemen ;)
    :) :) top
  • 8 Dec 2019 om 17:46
    snap niet dat het nog steeds zo rustig is bij onze fc en iedereen maar denkt dat het wel goed komt. de laatste 10 wedstrijden pak je maar 7 punten en het spel is ook niet om aan te gluren. inmiddels is het gat met de degradatiezone ook nog maar 6 punten en aangezien het huidige spel baart me dit de nodige zorgen. moet echt snel wat gebeuren....
  • 8 Dec 2019 om 17:42
    • Quote van 8 Dec 2019 om 17:30
      Is er toevallig zaterdag iemand jarig? Zal mij diegene mij dan kunnen uitnodigen, dan hoef ik niet na Twente dan heb ik een excuus:) we worden afgeslacht
    Ik heb wel een verjaardag, zal vragen of ik volk mee mag nemen ;)
  • 8 Dec 2019 om 17:31
    Zelfs zonder middenveld verliezen we met 3-0