Drommel ziet 'chaos' bij PSV: ''Daar moeten we van profiteren'' FC Twente wil nog minimaal twee versterkingen: ''Creatief zijn'' 'Speciale' Lang maakt indruk: ''Dat zag je op de eerste dag al'' Wagenaar haalt uit naar Garcia: ''Wat is dat voor dom gelul?'' ''De komst van Chery is niet aan de orde laat Twente weten''

Garcia analyseert: ''We kwamen geen moment in ons ritme''

( 28 reacties)
Garcia analyseert: ''We kwamen geen moment in ons ritme''

ADO-Twente was geen wedstrijd waar nog jaren over nagepraat wordt. De twee teams wisten niet te overtuigen en het duel eindigde logischerwijs zonder winnaar. 

''Het was een lastige wedstrijd voor ons. We zijn bekend met de nieuwe situatie bij ADO en wisten dat ze met veel agressie en energie zouden spelen. Dit was een heel andere wedstrijd dan tegen Ajax. ADO is een ploeg die oorlog maakt, veel de lange bal speelt en wij hadden niet de rust in ons de bal op de grond te houden. We kwamen geen moment in ons ritme'', erkent trainer Gonzalo Garcia in gesprek met TC Tubantia.

De oefenmeester baalde ook van het optreden van scheidsrechter Mulder, die moeite had om de partijen af en toe uit elkaar te houden. ''Ik vond dat hij best wat eerder had kunnen ingrijpen. Het is moeilijk om in een wedstrijd met veel overtredingen rustig te blijven spelen, na een paar passes werd er weer een overtreding gemaakt.''

ADO speelde veel de lange bal, maar veel kansen leverde dat niet op, zag Garcia. ''We gaven weinig weg. Pas op het eind kregen ze een kans'', sprak de trainer, zie zag dat zijn ploeg ook niet veel gevaar stichtte. ''Toch hadden we twee of drie keer een goal kunnen maken.''

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Dec 2019 om 20:11
    • Quote van 9 Dec 2019 om 18:08
      Op de achtergrond,veel beelden bekijken en analyseren,met de huidige selectie kom je niet veel hoger, middenveld niet genoeg creativiteit,en totaal geen scorend vermogen met Brama,selahi,en roemeratoe,als espinosa speelt is het verdedigend te kwetsbaar,ook de verdedigers matig,en dan de keuze van Garcia voor schenk,hij of bijen maakt niets uit, maar Peet maakt wel geregeld een goal uit vrije trappen.ze willen in de winterstop wel wat doen,een scorende middenvelder,en er hopelijk wat lozen, teveel middenvelders omdat er rekening is gehouden met blessures van Brama en Vukciv,denk dat wieffer en arbujania wel weg willen,geen perspectief meer enz,dus afwachten wat er gebeurt
    Slecht gescout door Ted dus? Als je dit leest
  • 9 Dec 2019 om 18:08
    • Quote van 9 Dec 2019 om 10:01
      Zomaar een vraagje aan de echte insiders onder ons. Wat doet Fred Rutten nou daadwerkelijk binnen onze club? Staat hij geregeld (hoofdschuddend) aan het trainingsveld. Heeft hij regelmatig overleg met G2 en T1 over tactiek, spelvormen of zit hij grotendeels in Overdinkel met zijn Marie-José bakkies leut te drinken?
    Op de achtergrond,veel beelden bekijken en analyseren,met de huidige selectie kom je niet veel hoger, middenveld niet genoeg creativiteit,en totaal geen scorend vermogen met Brama,selahi,en roemeratoe,als espinosa speelt is het verdedigend te kwetsbaar,ook de verdedigers matig,en dan de keuze van Garcia voor schenk,hij of bijen maakt niets uit, maar Peet maakt wel geregeld een goal uit vrije trappen.ze willen in de winterstop wel wat doen,een scorende middenvelder,en er hopelijk wat lozen, teveel middenvelders omdat er rekening is gehouden met blessures van Brama en Vukciv,denk dat wieffer en arbujania wel weg willen,geen perspectief meer enz,dus afwachten wat er gebeurt
  • 9 Dec 2019 om 16:45
    • Quote van 9 Dec 2019 om 16:35
      Volgens mij hebben we inmiddels al wel 200 wedstrijden geen ritme!
    haha.
  • 9 Dec 2019 om 16:35
    • Quote van 9 Dec 2019 om 09:53
      Dat is al 10 wedstrijden zo geen ritme. GG OUT
    Volgens mij hebben we inmiddels al wel 200 wedstrijden geen ritme!
  • 9 Dec 2019 om 15:57
    • Quote van 9 Dec 2019 om 13:35
      Fred doet geen moer, denk dat je die voor de groep zet er ook niets veranderd. En denk dat Fred het allemaal wel best vind zo.
    ik had Fred int verleden hoog zitten ..hij is medearchitect/Ted's adviseur van het huidige Twente ..Niet meer terughalen..Fred ist verkangenheit...
  • 9 Dec 2019 om 13:43
    • Quote van 9 Dec 2019 om 10:56
      Een trainer ontslagen ben ik ook niet voor. De vraag is, is Garcia een trainer of gewoon een lanterfanter die stage mag lopen bij ons mooie club.
      Vriendjespolitiek?
      Wat is er aan de hand. Die Garcia voegt echt niets toe. Dat merk je ook aan zijn houding en zijn commentaar. Heel laks allemaal.
      De spelers zijn ook niet gemotiveerd.
      Wat is dan de beste oplossing?
    Ze hebben lang genoeg de tijd gehad om iemand aan te stellen. Ze hebben met hun volle verstand hiervoor gekozen, met alle voors- en tegens. Nu (vind ik) dat ze de ballen moeten hebben om het zo te laten staat tot aan het einde van het seizoen.
  • 9 Dec 2019 om 13:35
    • Quote van 9 Dec 2019 om 10:01
      Zomaar een vraagje aan de echte insiders onder ons. Wat doet Fred Rutten nou daadwerkelijk binnen onze club? Staat hij geregeld (hoofdschuddend) aan het trainingsveld. Heeft hij regelmatig overleg met G2 en T1 over tactiek, spelvormen of zit hij grotendeels in Overdinkel met zijn Marie-José bakkies leut te drinken?
    Fred doet geen moer, denk dat je die voor de groep zet er ook niets veranderd. En denk dat Fred het allemaal wel best vind zo.
  • 9 Dec 2019 om 11:10
    • Quote van 9 Dec 2019 om 10:40
      Ikzeg. Bam. U heeft een punt. Hij klaagt en klaagt nu weet ik ook waarom hij zo graag achter gesloten deuren wil trainen nou ja zeg trainen.
    Ikdenk zakdoekje leggen. ;)
  • 9 Dec 2019 om 10:56
    • Quote van 9 Dec 2019 om 10:05
      ja laten we nog een trainer ontslaan, hebben we patent op!
    Een trainer ontslagen ben ik ook niet voor. De vraag is, is Garcia een trainer of gewoon een lanterfanter die stage mag lopen bij ons mooie club.
    Vriendjespolitiek?
    Wat is er aan de hand. Die Garcia voegt echt niets toe. Dat merk je ook aan zijn houding en zijn commentaar. Heel laks allemaal.
    De spelers zijn ook niet gemotiveerd.
    Wat is dan de beste oplossing?
  • 9 Dec 2019 om 10:40
    • Quote van 9 Dec 2019 om 09:32
      Behoorlijk zwak ja. En janken over lange ballen...….. Essentieel klaagt Garcia over het feit dat de tegenstander aan het voetballen is.
    Ikzeg. Bam. U heeft een punt. Hij klaagt en klaagt nu weet ik ook waarom hij zo graag achter gesloten deuren wil trainen nou ja zeg trainen.
  • 9 Dec 2019 om 10:36
    • Quote van 9 Dec 2019 om 10:01
      Zomaar een vraagje aan de echte insiders onder ons. Wat doet Fred Rutten nou daadwerkelijk binnen onze club? Staat hij geregeld (hoofdschuddend) aan het trainingsveld. Heeft hij regelmatig overleg met G2 en T1 over tactiek, spelvormen of zit hij grotendeels in Overdinkel met zijn Marie-José bakkies leut te drinken?
    Ikzeg. Kw. Helaas weet ik ook niet echt wat ie doet, wat ik wel in het hele begin had gedacht hij laat het ons nog een keer zien dat ie werkelijk een super trainer is of (was) maar toen ik mee kreeg dat ie nooit meer voor de ploeg fctwente wou staan toen was ik er wel even stil van.
  • 9 Dec 2019 om 10:32
    • Quote van 9 Dec 2019 om 10:05
      ja laten we nog een trainer ontslaan, hebben we patent op!
    Ikzeg. T.ros. u heeft natuurlijk gelijk een trainer ontslaan heeft weer gevolgen, maar u bent het toch wel met mij eens dat er wel snel iets moet gebeuren. Ik zie net als bijna 30.000 mensen dat het spel helaas met de week wat zeg ik met de dag slechter wordt van inplaats beter of gelijkwaardig aan de eerste wedstrijd wat eigenlijk langzaam iets beter had moeten gaan. Mentaliteit en strijd is helaas niet te speuren.
  • 9 Dec 2019 om 10:24
    • Quote van 9 Dec 2019 om 10:05
      ja laten we nog een trainer ontslaan, hebben we patent op!
    Tja het begint eigenlijk al met het aanstellen van die vaak ZEER onervaren trainers. Zet daar dan ook nog een technische staf naast die ook totaal geen ervaring heeft en de rommel is weer compleet.
  • 9 Dec 2019 om 10:05
    • Quote van 9 Dec 2019 om 09:53
      Dat is al 10 wedstrijden zo geen ritme. GG OUT
    ja laten we nog een trainer ontslaan, hebben we patent op!
  • 9 Dec 2019 om 10:04
    • Quote van 9 Dec 2019 om 10:01
      Zomaar een vraagje aan de echte insiders onder ons. Wat doet Fred Rutten nou daadwerkelijk binnen onze club? Staat hij geregeld (hoofdschuddend) aan het trainingsveld. Heeft hij regelmatig overleg met G2 en T1 over tactiek, spelvormen of zit hij grotendeels in Overdinkel met zijn Marie-José bakkies leut te drinken?
    Wat ik hoorde knap weinig tot niks.
  • 9 Dec 2019 om 10:01
    Zomaar een vraagje aan de echte insiders onder ons. Wat doet Fred Rutten nou daadwerkelijk binnen onze club? Staat hij geregeld (hoofdschuddend) aan het trainingsveld. Heeft hij regelmatig overleg met G2 en T1 over tactiek, spelvormen of zit hij grotendeels in Overdinkel met zijn Marie-José bakkies leut te drinken?
  • 9 Dec 2019 om 09:53
    Dat is al 10 wedstrijden zo geen ritme. GG OUT
  • 9 Dec 2019 om 09:41
    Gewoon een trainer die iemand naast zich moet hebben , ik zit te denken aan Wim Jonk die eerst de jongeren van Ajax onder zich had en het nu bij Volendam prima doet, die gaat tenminste met een goed plan het veld op !
  • 9 Dec 2019 om 09:32
    • Quote van 9 Dec 2019 om 09:18
      Nogal slap om hier de scheidsrechter de schuld te geven. Die floot prima.
    Behoorlijk zwak ja. En janken over lange ballen...….. Essentieel klaagt Garcia over het feit dat de tegenstander aan het voetballen is.
  • 9 Dec 2019 om 09:31
    • Quote van 9 Dec 2019 om 09:18
      Nogal slap om hier de scheidsrechter de schuld te geven. Die floot prima.
    Vind ik ook. Alleen als hij er echt een potje van gemaakt had kun je er als trainer iets van zeggen. Normaliter moet je daar boven staan en niet op reageren. Vooral niet als je elkaar vaker tegenkomt. Maar ik heb zo langzamerhand het idee dat G2 een beetje radeloos begint te worden. Zal mij niks verbazen als Espinosa weer in de basis staat tegen Vitesse.
  • 9 Dec 2019 om 09:29
    • Quote van 9 Dec 2019 om 09:17
      Er zit totaal geen overtuiging en zelfvertrouwen in deze ploeg. Elke speler die in de achterhoede of op het middenvenveld een bal aangespeeld krijgt, kijkt als eerste of hij de bal ook terug kan spelen i.p.v. de oplossing naar voren te zoeken. Het is allemaal veel te statisch. Zelfs bij een ingooi staat iedereen uit zijn neus te vreten. Een vrije trap wordt maar op goed geluk door de zaterdag zéér zwakke Aitor als een indraaier voor het hok geslingerd. Zir weinig vernuft achter. Van het team dat zo fel aan de competitie begon door de boel lekker op te jagen zie je praktisch niks meer terug. Ado met al zijn sores was nu exact de uitgelezen tegenstander geweest om vanaf het begin op te jagen en vast te zetten. Buskets laten doorschuiven naar het middenveld en zodoende op het zwakke middenveld een overtal situatie te creëeren. Ik zag enkel een team waar totaal niks in zat. Dat super zwakke Ado zal ook zeker gedacht hebben dat er zaterdag meer te halen viel tegen dit slappe en autistische elftal. De trainer begon de competitie goed en ik was aanvankelijk behoorlijk enthousiast, maar het wordt met de week minder.
    Die van Ado rossen de bal gewoon uit het stadion als ze er even niet uitkomen. Natuurlijk 1000x maal beter dan achterin breien. Je gunt je team dan tijd om te herorganiseren.
  • 9 Dec 2019 om 09:25
    • Quote van 9 Dec 2019 om 09:17
      Er zit totaal geen overtuiging en zelfvertrouwen in deze ploeg. Elke speler die in de achterhoede of op het middenvenveld een bal aangespeeld krijgt, kijkt als eerste of hij de bal ook terug kan spelen i.p.v. de oplossing naar voren te zoeken. Het is allemaal veel te statisch. Zelfs bij een ingooi staat iedereen uit zijn neus te vreten. Een vrije trap wordt maar op goed geluk door de zaterdag zéér zwakke Aitor als een indraaier voor het hok geslingerd. Zir weinig vernuft achter. Van het team dat zo fel aan de competitie begon door de boel lekker op te jagen zie je praktisch niks meer terug. Ado met al zijn sores was nu exact de uitgelezen tegenstander geweest om vanaf het begin op te jagen en vast te zetten. Buskets laten doorschuiven naar het middenveld en zodoende op het zwakke middenveld een overtal situatie te creëeren. Ik zag enkel een team waar totaal niks in zat. Dat super zwakke Ado zal ook zeker gedacht hebben dat er zaterdag meer te halen viel tegen dit slappe en autistische elftal. De trainer begon de competitie goed en ik was aanvankelijk behoorlijk enthousiast, maar het wordt met de week minder.
    Ikzeg. Kw. Helaas zie ik het al bijna vanaf het begin. Het is verschrikkelijk jammer normaal gesproken moet het na enkele wedstrijden beter gaan maar het gaat net wat u aan geeft steeds meer achter uit, dit is echt om van te huilen.
  • 9 Dec 2019 om 09:20
    Ikzeg. Zo als ik overal lees heeft het zo geen zin om verder te gaan elke wedstrijd is er a geen strijd plan. B geen idee hoe er geplaatst moet worden. C. Laten wij eerlijk zijn dit jaar nog steeds geen hele wedstrijd kunnen genieten als support wat zeg ik als trouwe support al enkele jaren niet. En helaas heeft u altijd het zelfde excuses. Zoek het is gewoon uit waar het aan ligt meneer ccc. En u traint al het meest achter gesloten deuren laat dan ook is iets zien waarom u dit doet. Ikzeg. Het lijkt nergens op op deze manier.
  • 9 Dec 2019 om 09:18
    Nogal slap om hier de scheidsrechter de schuld te geven. Die floot prima.
  • 9 Dec 2019 om 09:17
    Er zit totaal geen overtuiging en zelfvertrouwen in deze ploeg. Elke speler die in de achterhoede of op het middenvenveld een bal aangespeeld krijgt, kijkt als eerste of hij de bal ook terug kan spelen i.p.v. de oplossing naar voren te zoeken. Het is allemaal veel te statisch. Zelfs bij een ingooi staat iedereen uit zijn neus te vreten. Een vrije trap wordt maar op goed geluk door de zaterdag zéér zwakke Aitor als een indraaier voor het hok geslingerd. Zir weinig vernuft achter. Van het team dat zo fel aan de competitie begon door de boel lekker op te jagen zie je praktisch niks meer terug. Ado met al zijn sores was nu exact de uitgelezen tegenstander geweest om vanaf het begin op te jagen en vast te zetten. Buskets laten doorschuiven naar het middenveld en zodoende op het zwakke middenveld een overtal situatie te creëeren. Ik zag enkel een team waar totaal niks in zat. Dat super zwakke Ado zal ook zeker gedacht hebben dat er zaterdag meer te halen viel tegen dit slappe en autistische elftal. De trainer begon de competitie goed en ik was aanvankelijk behoorlijk enthousiast, maar het wordt met de week minder.
  • 9 Dec 2019 om 08:14
    Nooit geen ritme geweest. Eerst 6 wedstrijden was nog een uitvloeisel van de defensieve organisatie van vorig seizoen in combinatie met wat geluk. Er moet echt wat gebeuren.
  • 9 Dec 2019 om 07:18
    Nou dat ritme ... welke ritme, er zit totaalverbod voetbal in deze ploeg. Ze rennen als kip zonder kop achter de bal aan.
  • 9 Dec 2019 om 07:18
    Shoulda woulda coulda...….. Tijd van excuses over. Gewoon belabberd, inspiratieloos en zonder strijdplan de wei in gegaan.