MATCHDAY | Spaans tweetal terug in de basis bij FC Twente

389
MATCHDAY | Spaans tweetal terug in de basis bij FC Twente

FC Twente speelt vanavond eindelijk weer in de eigen Grolsch Veste. Op bezoek komt het aangeslagen Vitesse. De tegenstander van vanavond pakte slechts een punt in de laatste vijf wedstrijden. 

Net als speelde Vitesse speelde FC Twente vorige week met 0-0 gelijk. Toen stonden Paul Verhaegh en Godfried Roemeratoe beide nog in de basis, zij zijn er nu niet bij. Op de plaats van Verhaegh staat Julio Pleguezuelo en op de plaats van Roemeratoe Javier Espinosa.

Opstelling FC Twente: Drommel, Pleguezuelo, Schenk, Busquets, Verdonk, Brama, Espinosa, Selahi, Aitor, Vuckic, Nakamura

Wissels FC Twente: Van der Gouw, De Lange, Bijen, Latibeaudiere, Aburjania, Bosch, Zerrouki, Zekhnini, Menig en Berggreen

Opstelling Vitesse: Pasveer, Lelieveld, Doekhi, Obispo, Clark, Honda, Vroegh, Foor, Dicko, Matavz, Linssen

Wissels Vitesse: Lamprou, Bayazit, Grot, Darfalou, Tannane, Hajek, Buitink, Aktas, Oukili, Leeflang

389 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Dec 2019 om 16:46
    • Quote van 15 Dec 2019 om 12:18
      De dag dat Twente overgemomen gaat worden, komt met de dag dichterbij. Eerenberg is niet voor niets naar Gemeente Utrecht vertrokken. Die wil zijn handen niet meer vuil maken in dat slangenest dat de Grolsch Veste heet.
    Jij bent niet meer dan een smerige onruststoker die net doet alsof hij info heeft omdat hij vroeger een keer heeft gehoord dat RB wel interesse zou hebben. Pleur lekker een eind op van hier, je hebt helemaal geen inside info. Laat staan dat je iemand kent die voor RB werkt.
  • 15 Dec 2019 om 13:43
    • Quote van 15 Dec 2019 om 12:18
      De dag dat Twente overgemomen gaat worden, komt met de dag dichterbij. Eerenberg is niet voor niets naar Gemeente Utrecht vertrokken. Die wil zijn handen niet meer vuil maken in dat slangenest dat de Grolsch Veste heet.
    Ja inderdaad, de hele carriere van de beste man draait om fctwente. Hij is vast niet vertrokken omdat hij ambities heeft en in 1 van de vier grote steeen kan gaan werken..
  • 15 Dec 2019 om 12:58
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:29
      Wat een droevige vertoning.En maar wachten met een spits inbrengen.Dan ook nog zon domme wissel.
      De trainer moet nog eens een besloten training geven, wat een schande.Ze helpen de hele club naar de verdommenis met dit zooitje ongeregeld.Eerste helft verdedigend nog aardig, maar toen Schenk eruit moest totaal niets meer van over.Bijen nu wel bewezen dat dit niveau voor hem te hoog gegrepen is.Trouwens dat telt voor heel veel meer spelers
    Misschien willen ze wel in besloten kring hun wedstrijden spelen en vinden ze het vervelend dat de aanhang zo trouw is, wegjagen al die supporters is kennelijk het motto ….
  • 15 Dec 2019 om 12:31
    • Quote van 15 Dec 2019 om 12:18
      De dag dat Twente overgemomen gaat worden, komt met de dag dichterbij. Eerenberg is niet voor niets naar Gemeente Utrecht vertrokken. Die wil zijn handen niet meer vuil maken in dat slangenest dat de Grolsch Veste heet.
    Jij bent af en doet niet meer mee.
  • 15 Dec 2019 om 12:20
    • Quote van 15 Dec 2019 om 06:54
      Peetken....Schenk.....Espinosa.....Aitor, en ook Julio....het is allemaal KKD materiaal.
    Sterk dat je hierin ook 'jouw' Peet benoemd. Vorig seizoen kon hij renderen naast een sterke verdediger. Lijkt wel of hij nu zelfs de basisbeginselen van het verdedigen kwijt is, erg jammer. Hele ploeg moet terug naar de basis en simpel voetballen, niet mooi achterin willen rondspelen en vandaaruit naar voren. Soms is kick and rush voetbal nodig.
  • 15 Dec 2019 om 12:18
    • Quote van 15 Dec 2019 om 12:09
      Zielig kut ventje met je tering Red Bull. Er speelt 0,0,0,0. Steeds als het slecht gaat kom jij met hetzelfde verhaaltje. Je gelooft je eigen fabeltjes mafkees.
    De dag dat Twente overgemomen gaat worden, komt met de dag dichterbij. Eerenberg is niet voor niets naar Gemeente Utrecht vertrokken. Die wil zijn handen niet meer vuil maken in dat slangenest dat de Grolsch Veste heet.
  • 15 Dec 2019 om 12:09
    • Quote van 15 Dec 2019 om 12:00
      Dan donder je toch op naar Almelo, als het je niet zint. Als jij beweert dat jij geld in de club steekt, waarom laat je deze club naar de mallemoeren gaan? Waarom steun je uberhaupt dit beleid? Of ben jij een die geen mening heeft en het gros achterna loopt. Geld in de club steken kunnen we allemaal en er mee pochen ook. Gaat het daarom? Gaat erom dat deze club weer opstaat, maar dat is bar weinig van te zien. Hoe langer dit doorgaat, hoe eerder dit geklungel doorgaat, des te dichterbij wij bij een overname komen.
    Zielig kut ventje met je tering Red Bull. Er speelt 0,0,0,0. Steeds als het slecht gaat kom jij met hetzelfde verhaaltje. Je gelooft je eigen fabeltjes mafkees.
  • 15 Dec 2019 om 12:00
    • Quote van 15 Dec 2019 om 07:11
      Stumper. Je doet aannames. Ik stop meer geld in de club dan jij. Maar de sponsoring stopt met de komst van RB. En ik ben niet de enige. Laffe Utrechter.
    Dan donder je toch op naar Almelo, als het je niet zint. Als jij beweert dat jij geld in de club steekt, waarom laat je deze club naar de mallemoeren gaan? Waarom steun je uberhaupt dit beleid? Of ben jij een die geen mening heeft en het gros achterna loopt. Geld in de club steken kunnen we allemaal en er mee pochen ook. Gaat het daarom? Gaat erom dat deze club weer opstaat, maar dat is bar weinig van te zien. Hoe langer dit doorgaat, hoe eerder dit geklungel doorgaat, des te dichterbij wij bij een overname komen.
  • 15 Dec 2019 om 09:55
    • Quote van 15 Dec 2019 om 06:54
      Peetken....Schenk.....Espinosa.....Aitor, en ook Julio....het is allemaal KKD materiaal.
    Julio kkd materiaal?! Julio speelde gister vergeleken met anderen een prima wedstrijd. Als je hem in de verdediging zet met mensen die WEL kunnen verdedigen komt het goed
  • 15 Dec 2019 om 09:08
    een trainer word gemaakt of geslacht door zn spelers en het zijn voorbijgangers ..GG krijgt dit niet meer aan de praat...helaas
  • 15 Dec 2019 om 08:43
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:39
      Waarom zou ik schreeuwen, als ik weet dat het speelt? Doe je blinde ogen open. Het paard staat niet meer fatsoenlijk op zonder extern geld in visie en beleid te steken. Zonder die middelen is Munsterman ten onder gegaan. Jaloezie mensen die hem hebben veroordeeld en zelf bij stonden te kijken.
    Lezen is moeilijk he. Maar blijf lekker verder schreeuwen.
  • 15 Dec 2019 om 08:12
    • Quote van 15 Dec 2019 om 06:54
      Peetken....Schenk.....Espinosa.....Aitor, en ook Julio....het is allemaal KKD materiaal.
    Je vergeet G3 en Tedje.
  • 15 Dec 2019 om 07:16
    • Quote van 15 Dec 2019 om 07:11
      Stumper. Je doet aannames. Ik stop meer geld in de club dan jij. Maar de sponsoring stopt met de komst van RB. En ik ben niet de enige. Laffe Utrechter.
    Kom op Fredje R., jij zult het er toch ook mee eens zijn dat we het niet eigenhandig gaan redden? Heb je gezien hoeveel lege plekken er waren op de lange zijde, en dat dat er steeds meer worden?



    Met RedBull haal je een prima investeerder binnen. Een organisatie die naamsbekendheid heeft in de topsport. Dat is 1000 maal beter dan een type Sloetsky......
  • 15 Dec 2019 om 07:11
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:25
      Ja hoor, daar heb je de agressieve Fred Rutten. Deze F.R. ziet nog liever Twente doodgaan, Dan een helpende hand van een extern partij. Dan ben je echt een waardeloze supporter of zou deze F.R. In de grachten van P staan en loltrappen en met de rug naar het veld toe. Waar voetbal hem gene hol intereseert met een biertje in de hand en maar 1 woord uit z’n strot komt FC Twente euh FC Twente slok....
    Stumper. Je doet aannames. Ik stop meer geld in de club dan jij. Maar de sponsoring stopt met de komst van RB. En ik ben niet de enige. Laffe Utrechter.
  • 15 Dec 2019 om 06:54
    Peetken....Schenk.....Espinosa.....Aitor, en ook Julio....het is allemaal KKD materiaal.
  • 15 Dec 2019 om 06:39
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:53
      Espinosa hoort niet in dat rijtje thuis TC. Dat weet je zelf ook wel maar dat jouw Peetke zo afgegegleden is kun jij niet verkroppen. Daarom betrek je Espinosa er telkens bij. Vol lof over Tedjen, Fredjen, Gracia en Peetken en nu volledig omgedraaid. Zo als de wind waait...zo waait Stumperclan/paraniks!
    Espineuker hoort al weken in dat rijtje thuis Larry. Gewoon omdat hij verdedigend een luie lapzwans is. Ik was inderdaad vol lof over Tedjen, Fredjen en Gracia. Dat geef ik grif toe omdat het er veelbelovend uit zag de eerste wedstrijden....toch?


    Omdraaien of een mening bijstellen Larry? Waar zijn meningen voor als je ze niet bij mag stellen? Ja Die is toch ook volledig bijgedraaid? Zoals het er nu uit ziet, gaan we degradatie tegemoet en kan een investeerder niet meer uitblijven......
  • 15 Dec 2019 om 00:42
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:35
      Weltrusten allemaal of wat men ook nog gaat doen.
      Morgen weer een nieuwe drukke dag.
      Sloapse of wat men ook nog gaat doen....:-)
      Bis morgen!
    Truste, succes bij het slapen. Zal niet makkelijk gaan!
  • 15 Dec 2019 om 00:35
    Weltrusten allemaal of wat men ook nog gaat doen.
    Morgen weer een nieuwe drukke dag.
    Sloapse of wat men ook nog gaat doen....:-)
    Bis morgen!
  • 15 Dec 2019 om 00:32
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:29
      Dank!
    ;-)
  • 15 Dec 2019 om 00:31
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:26
      Ik was het meteen al voor het eerst met hem eens pff wordt er gek van
    Komt goed, nog twee wedstrijden volhouden. Ik hoop niet dat ze verliezen maar als dat gebeurd dan breekt de hel los. Het bestuur kan dan ook niet meer op de handen blijven zitten als we de komende wedstrijden ook verliezen.
    Pak een biertje laat het bezinken. Morgen weer een nieuwe dag. We gaan nooit kapot. Maar dat er dingen anders moeten dat weten we allemaal.
  • 15 Dec 2019 om 00:29
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:27
      Duidelijk!
    Dank!
  • 15 Dec 2019 om 00:28
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:21
      Klopt, maar anderen gaven het voordeel van de twijfel. Dat mag ook toch?
      Nu een paar maanden later ziet de wereld er heel anders uit. Dus mag men ook draaien en eerlijk zijn toch. Het gaat niet om gelijk krijgen. Het is gewoon weer jammer dat het zover moet komen. Maar ja, ooit zal het weer beter gaan. Daar wachten we met z'n allen op. Liever vandaag dan morgen maar dat hebben we niet in onze eigen hand. We hebben ons te afhankelijk gemaakt door de omstandigheden zeg maar. Laten we die omstandigheden maar de schuld geven en hopelijk staat er iemand op met gezond verstand die FC Twente weer naar boven kan krijgen. Zonder al die probeersels waar ze nu al jaren mee bezig zijn.
    Helemaal eens!
  • 15 Dec 2019 om 00:28
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:18
      Klopt heb me hopeloos vergist vot met al die figuren.
    Goed dat je dat toegeeft. Dat doet lang niet iedereen hier. De meeste blijven er maar omheen lullen en durven niet toe te geven dat ze zich in hem vergist hebben. Ik had overigens liever ongelijk gehad, dan stond onze club er beter voor nu!
  • 15 Dec 2019 om 00:27
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:25
      ff goed lezen. Ik vraag niets! En ik schrijf dat ik het haat om gelijk te hebben. Ik had veel liever ongelijk gehad. Laat dat duidelijk zijn!
    Duidelijk!
  • 15 Dec 2019 om 00:27
    Verander die verdediging. Pleguezuelo en Lati erin en voor de rest 2 nieuwe halen in de winterstop! Bijen/Schenk/Verhaegh weg ermee.. Pleguezuelo en Lati zijn echt prima! Maar we missen er nog 2. Busquets lijkt me namelijk wel weer beter op het middenveld, ook doer hij het niet slecht
  • 15 Dec 2019 om 00:26
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:21
      Klopt, maar anderen gaven het voordeel van de twijfel. Dat mag ook toch?
      Nu een paar maanden later ziet de wereld er heel anders uit. Dus mag men ook draaien en eerlijk zijn toch. Het gaat niet om gelijk krijgen. Het is gewoon weer jammer dat het zover moet komen. Maar ja, ooit zal het weer beter gaan. Daar wachten we met z'n allen op. Liever vandaag dan morgen maar dat hebben we niet in onze eigen hand. We hebben ons te afhankelijk gemaakt door de omstandigheden zeg maar. Laten we die omstandigheden maar de schuld geven en hopelijk staat er iemand op met gezond verstand die FC Twente weer naar boven kan krijgen. Zonder al die probeersels waar ze nu al jaren mee bezig zijn.
    Ik was het meteen al voor het eerst met hem eens pff wordt er gek van
  • 15 Dec 2019 om 00:25
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:12
      En jaaaa hoooor daar is ie weer.... Red Bull. Wie weet wie deze gast is. Dan stoppen we een blikje RB in zijn hol.... en kijken wij voor de lol... of hij zittend een wedstrijd van FCT kan volgen! Nee geen RBT. RBC.
    Ja hoor, daar heb je de agressieve Fred Rutten. Deze F.R. ziet nog liever Twente doodgaan, Dan een helpende hand van een extern partij. Dan ben je echt een waardeloze supporter of zou deze F.R. In de grachten van P staan en loltrappen en met de rug naar het veld toe. Waar voetbal hem gene hol intereseert met een biertje in de hand en maar 1 woord uit z’n strot komt FC Twente euh FC Twente slok....
  • 15 Dec 2019 om 00:25
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:12
      hahahahaha, vooral als je zelf vraagt om je gelijk.
      Niet te geloven, net alsof dat het probleem is. Iedereen heeft gelijk het is een momentopname. Elke dag weer.
    ff goed lezen. Ik vraag niets! En ik schrijf dat ik het haat om gelijk te hebben. Ik had veel liever ongelijk gehad. Laat dat duidelijk zijn!
  • 15 Dec 2019 om 00:21
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:14
      Ss was vanaf het begin sceptisch....dat moet ik hem wel nageven. Hij krijgt zo langzamerhand wel gelijk.
    Klopt, maar anderen gaven het voordeel van de twijfel. Dat mag ook toch?
    Nu een paar maanden later ziet de wereld er heel anders uit. Dus mag men ook draaien en eerlijk zijn toch. Het gaat niet om gelijk krijgen. Het is gewoon weer jammer dat het zover moet komen. Maar ja, ooit zal het weer beter gaan. Daar wachten we met z'n allen op. Liever vandaag dan morgen maar dat hebben we niet in onze eigen hand. We hebben ons te afhankelijk gemaakt door de omstandigheden zeg maar. Laten we die omstandigheden maar de schuld geven en hopelijk staat er iemand op met gezond verstand die FC Twente weer naar boven kan krijgen. Zonder al die probeersels waar ze nu al jaren mee bezig zijn.
  • 15 Dec 2019 om 00:18
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:46
      Ted is een graaier en valt door de mand.
    Klopt heb me hopeloos vergist vot met al die figuren.
  • 15 Dec 2019 om 00:18
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:14
      Zoist proost bis morgen kalm an.
    Proost man. Rustig an.
    Ooit komt het goed, ben ik van overtuigd. We gaan nooit kapot. Maar hopelijk komt er weer sfeer en voetbal en oprechtheid bij FC Twente. Dit houdt geen stand zo.
  • 15 Dec 2019 om 00:14
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:12
      hahahahaha, vooral als je zelf vraagt om je gelijk.
      Niet te geloven, net alsof dat het probleem is. Iedereen heeft gelijk het is een momentopname. Elke dag weer.
    Ss was vanaf het begin sceptisch....dat moet ik hem wel nageven. Hij krijgt zo langzamerhand wel gelijk.
  • 15 Dec 2019 om 00:14
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:12
      hahahahaha, vooral als je zelf vraagt om je gelijk.
      Niet te geloven, net alsof dat het probleem is. Iedereen heeft gelijk het is een momentopname. Elke dag weer.
    Zoist proost bis morgen kalm an.
  • 15 Dec 2019 om 00:12
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:49
      Een voordeel een mooi nieuw trainingscomplex van 12 miljoen en vergelijkbaar met Papendal. Maar dat was het dan. Geleid door Russen. Moet je dat willen. Terwijl RedBull een betere beleid en visie uitstippelen. Je verliest er niks aan. Dit Twente is al imago schadelijk ongeneesbaar verklaart. Het paard ligt op de grond te krioelen van de pijn.
    En jaaaa hoooor daar is ie weer.... Red Bull. Wie weet wie deze gast is. Dan stoppen we een blikje RB in zijn hol.... en kijken wij voor de lol... of hij zittend een wedstrijd van FCT kan volgen! Nee geen RBT. RBC.
  • 15 Dec 2019 om 00:12
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:10
      Maakt niet uit jij blijft een LUL
    hahahahaha, vooral als je zelf vraagt om je gelijk.
    Niet te geloven, net alsof dat het probleem is. Iedereen heeft gelijk het is een momentopname. Elke dag weer.
  • 15 Dec 2019 om 00:10
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:05
      Die conclusie komt nu veel te laat. Goh, wie vertelde dat afgelopen zomer toch ook steeds, en werd toen voor gek uitgemaakt. Ik haat het nu overigens om gelijk te hebben!
    Maakt niet uit jij blijft een LUL
  • 15 Dec 2019 om 00:05
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:46
      Ted is een graaier en valt door de mand.
    Die conclusie komt nu veel te laat. Goh, wie vertelde dat afgelopen zomer toch ook steeds, en werd toen voor gek uitgemaakt. Ik haat het nu overigens om gelijk te hebben!
  • 14 Dec 2019 om 23:59
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:53
      Espinosa hoort niet in dat rijtje thuis TC. Dat weet je zelf ook wel maar dat jouw Peetke zo afgegegleden is kun jij niet verkroppen. Daarom betrek je Espinosa er telkens bij. Vol lof over Tedjen, Fredjen, Gracia en Peetken en nu volledig omgedraaid. Zo als de wind waait...zo waait Stumperclan/paraniks!
    Peetken is door de mand gevallen. Had het al laten zien in het jaar dat we degradeerden. In de KKD was die goed genoeg. De eredivisie heeft die nu voor de 2e jaar laten zien dat het nivo te hoog is. Wel goede kerel en heeft vaak ook goede teksten. Draait er niet omheen.
  • 14 Dec 2019 om 23:58
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:49
      Een voordeel een mooi nieuw trainingscomplex van 12 miljoen en vergelijkbaar met Papendal. Maar dat was het dan. Geleid door Russen. Moet je dat willen. Terwijl RedBull een betere beleid en visie uitstippelen. Je verliest er niks aan. Dit Twente is al imago schadelijk ongeneesbaar verklaart. Het paard ligt op de grond te krioelen van de pijn.
    Ik ben niet voor overname en of Red Bull erin stapt geloof ik ook niet 123. Dat ligt aan van der Kraan. Enige voordeel als we overgenomen worden is dat we weer vooruit kunnen kijken en we niet meer afhankelijk zijn van geld. Het heeft eigenlijk alleen maar voordelen. Voor supporters, sponsors, investeerders. Als je ECHT kunt bouwen waarom dan niet morgen beginnen dan pas over 5/10 jaar. Waar zijn die ondernemers, zakenlui die verstand hebben van geld maken? Die weten hoe je een dood paard levend kunt maken. Begrijp niet dat ze zo zitten aan te klooien. Het levert niemand iets op behalve de vakkenvullers, eeeuh zakkenvullers.
  • 14 Dec 2019 om 23:53
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:28
      Je wordt zielig Berry. Jammer dat je dat nodig schijnt te hebben.


      Alweer een week vernaggeld door o.a Gracia, Peetken en Espineuker.....
    Espinosa hoort niet in dat rijtje thuis TC. Dat weet je zelf ook wel maar dat jouw Peetke zo afgegegleden is kun jij niet verkroppen. Daarom betrek je Espinosa er telkens bij. Vol lof over Tedjen, Fredjen, Gracia en Peetken en nu volledig omgedraaid. Zo als de wind waait...zo waait Stumperclan/paraniks!
  • 14 Dec 2019 om 23:49
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:41
      Het wordt dan die rus, die ooit bij vitesse de baas was. Die heeft dat ook gezegd op tv, dat hij interesse had. Maar was nog te vroeg. Ze wachten op de definitieve genadeklap die helaas in de maak is.
    Een voordeel een mooi nieuw trainingscomplex van 12 miljoen en vergelijkbaar met Papendal. Maar dat was het dan. Geleid door Russen. Moet je dat willen. Terwijl RedBull een betere beleid en visie uitstippelen. Je verliest er niks aan. Dit Twente is al imago schadelijk ongeneesbaar verklaart. Het paard ligt op de grond te krioelen van de pijn.
  • 14 Dec 2019 om 23:46
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:42
      En vooral ook Ted, mijn vertrouwen in hem is weg , het roer moet echt 380 graden om, Ik had hoge pet op van Ted, maar is van de baan. Allemaal lapzwansen op een enkeling na. Vind dat ze beiden hun conclusie moeten trekken. Klaar .
    Ted is een graaier en valt door de mand.
  • 14 Dec 2019 om 23:45
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:31
      Als die Garcia een echte vent is, trekt hij de conclusie dat hij het niet meer op de rails krijgt.
      Zo aan blijven modderen tot de ramp niet meer te over zien is en het te laat is, lijkt me geen optie.
      Dus stel een ervaren trainer aan, en maak Garcia weer assistent .
      Want als het zo doorgaat is er geen redden meer aan.
    +100
  • 14 Dec 2019 om 23:44
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:35
      García heeft een plaat voor zijn kop, dus die geeft niet op. Dan is het te laat en is de spook nabij.
    Precies onder Verbeek werd ook elke wedstrijd verloren maar toen dacht men in het begin komt wel goed.
    Dus niet, nu niet ingrijpen betekend het doodvonnis voor onze club.
    Maar eigenlijk vraag ik me af, wie kan en zal er ingrijpen.
    Seizoen na seizoen zijn we helaas overgeleverd aan een stelletje zakken vullende passanten.
  • 14 Dec 2019 om 23:42
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:27
      Ik was er gewoon bij en had het ook koud, maar weet je? Ik heb eigenlijk niets te verantwoorden naar typetjes zoals jij.....de zogenaamde Espineuker liefhebbers. Peetken....Schenk....Espineuker.....Aaitorretje. De hele zooi is kut en kloten, mede dankzij Gracia. ;)
    En vooral ook Ted, mijn vertrouwen in hem is weg , het roer moet echt 380 graden om, Ik had hoge pet op van Ted, maar is van de baan. Allemaal lapzwansen op een enkeling na. Vind dat ze beiden hun conclusie moeten trekken. Klaar .
  • 14 Dec 2019 om 23:41
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:28
      Nou ik kan je vertellen dat RedBull wel degelijk optineel word overwogen. Maar ook andere partijen. King Power zelfs. Als we niet toehappen. Gaat Rotterdam (Feyenoord) of wellicht Dodrecht er met de visie en bekeid van RedBull er mee vandoor.
    Het wordt dan die rus, die ooit bij vitesse de baas was. Die heeft dat ook gezegd op tv, dat hij interesse had. Maar was nog te vroeg. Ze wachten op de definitieve genadeklap die helaas in de maak is.
  • 14 Dec 2019 om 23:40
    Ik ben wel benieuwd of we week punten pakken als we een week geen besloten trainingen hebben. Verder ben ik benieuwd naar de volgende pareltjes en kansen van Ted. Met dit materiaal worden we bijgehaald door RKC.
  • 14 Dec 2019 om 23:39
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:33
      Ach man je lult weer uit je nek. Jij schreeuwt hier al tijden dat RB Twente moet oveenemen. Ik kan je vertellen dat het 3x in de laatste 10 jaar ter sprake is gekomen waarvan het 2x gelijk is afgeschoten bij RB zelf Als jij zulke goede inside info hebt dan vraag het maar eens na. Mocht je Wim tegen komen doe hem de groeten ( ook al is hij nu met pensioen).
    Waarom zou ik schreeuwen, als ik weet dat het speelt? Doe je blinde ogen open. Het paard staat niet meer fatsoenlijk op zonder extern geld in visie en beleid te steken. Zonder die middelen is Munsterman ten onder gegaan. Jaloezie mensen die hem hebben veroordeeld en zelf bij stonden te kijken.
  • 14 Dec 2019 om 23:39
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:27
      Ik was er gewoon bij en had het ook koud, maar weet je? Ik heb eigenlijk niets te verantwoorden naar typetjes zoals jij.....de zogenaamde Espineuker liefhebbers. Peetken....Schenk....Espineuker.....Aaitorretje. De hele zooi is kut en kloten, mede dankzij Gracia. ;)
    Espineuker? Die heb je niet van jezelf flapdrol. En jij was er echt niet, jij loopt alleen maar te blazen,je mag niet eens naar het stadion van je vrouw hou op man, maak jezelf niet belachelijk.
  • 14 Dec 2019 om 23:35
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:31
      Als die Garcia een echte vent is, trekt hij de conclusie dat hij het niet meer op de rails krijgt.
      Zo aan blijven modderen tot de ramp niet meer te over zien is en het te laat is, lijkt me geen optie.
      Dus stel een ervaren trainer aan, en maak Garcia weer assistent .
      Want als het zo doorgaat is er geen redden meer aan.
    García heeft een plaat voor zijn kop, dus die geeft niet op. Dan is het te laat en is de spook nabij.
  • 14 Dec 2019 om 23:33
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:28
      Nou ik kan je vertellen dat RedBull wel degelijk optineel word overwogen. Maar ook andere partijen. King Power zelfs. Als we niet toehappen. Gaat Rotterdam (Feyenoord) of wellicht Dodrecht er met de visie en bekeid van RedBull er mee vandoor.
    Ach man je lult weer uit je nek. Jij schreeuwt hier al tijden dat RB Twente moet oveenemen. Ik kan je vertellen dat het 3x in de laatste 10 jaar ter sprake is gekomen waarvan het 2x gelijk is afgeschoten bij RB zelf Als jij zulke goede inside info hebt dan vraag het maar eens na. Mocht je Wim tegen komen doe hem de groeten ( ook al is hij nu met pensioen).
  • 14 Dec 2019 om 23:33
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:29
      De spelers is vertelt op de besloten trainingen dat ze het gras niet mogen opeten. Kost weer een ton. hahahahaha
      Ik lach wel maar ben niet blij.
    Dan kunnen ze beter een muziekband laten optreden dan gaat het gras tenminste nog kapot.Met dit voetbal en deze inzet lopen ze niets kapot
  • 14 Dec 2019 om 23:31
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:14
      Gewoon slachtoffers blijven zoeken wat al jaren gebeurt bij deze club. En het resultaat onrust grote onrust en wat creëer je door onrust? Een ding is zeker je gaat er niet beter van voetballen.
    Als die Garcia een echte vent is, trekt hij de conclusie dat hij het niet meer op de rails krijgt.
    Zo aan blijven modderen tot de ramp niet meer te over zien is en het te laat is, lijkt me geen optie.
    Dus stel een ervaren trainer aan, en maak Garcia weer assistent .
    Want als het zo doorgaat is er geen redden meer aan.
  • 14 Dec 2019 om 23:31
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:24
      Ach kijk. Nu ineens komt het drolletje Ss-er weer bovendrijven?
    Nepsupporter
  • 14 Dec 2019 om 23:29
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:22
      Dat het voetbal beschamend is heb ik minder moeite mee,maar het gras wordt niet opgevreten.Er is totaal geen inzet.De basis van het voetbal.
    De spelers is vertelt op de besloten trainingen dat ze het gras niet mogen opeten. Kost weer een ton. hahahahaha
    Ik lach wel maar ben niet blij.
  • 14 Dec 2019 om 23:28
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:25
      +1 stumperclan is niet meer serieus te nemen.....
    Je wordt zielig Berry. Jammer dat je dat nodig schijnt te hebben.


    Alweer een week vernaggeld door o.a Gracia, Peetken en Espineuker.....
  • 14 Dec 2019 om 23:28
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:24
      Toevallig weet ik dat wel, jammer voor je maar RB is momenteel niet in FCT geïnteresseerd.
    Nou ik kan je vertellen dat RedBull wel degelijk optineel word overwogen. Maar ook andere partijen. King Power zelfs. Als we niet toehappen. Gaat Rotterdam (Feyenoord) of wellicht Dodrecht er met de visie en bekeid van RedBull er mee vandoor.
  • 14 Dec 2019 om 23:27
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:23
      Nee janken achter de tv tyf toch op man, als ze bovenaan staan sta je zeker met grote kuil vooraan he ? TC de lui die de kou trotseren zijn de echte supporters, jij behoort tot het de groep Successupporter en verder niet, en dan onmeunige grote bek achter de TV....Nou kerel respect voor al die gasten die net als ik blijven gaan....En schijt aan die TT supporters ga heen net als die Munkikill elk forum loop hij te bleren en dat zit hij naar Fix te kijken zielig figuur....
    Ik was er gewoon bij en had het ook koud, maar weet je? Ik heb eigenlijk niets te verantwoorden naar typetjes zoals jij.....de zogenaamde Espineuker liefhebbers. Peetken....Schenk....Espineuker.....Aaitorretje. De hele zooi is kut en kloten, mede dankzij Gracia. ;)
  • 14 Dec 2019 om 23:25
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:23
      Nee janken achter de tv tyf toch op man, als ze bovenaan staan sta je zeker met grote kuil vooraan he ? TC de lui die de kou trotseren zijn de echte supporters, jij behoort tot het de groep Successupporter en verder niet, en dan onmeunige grote bek achter de TV....Nou kerel respect voor al die gasten die net als ik blijven gaan....En schijt aan die TT supporters ga heen net als die Munkikill elk forum loop hij te bleren en dat zit hij naar Fix te kijken zielig figuur....
    +1 stumperclan is niet meer serieus te nemen.....
  • 14 Dec 2019 om 23:24
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:06
      Zo ben lekker vlot thuis, voor Munkikill en TC heb ik maar een woord, grote bek, maar niet in het stadion? Mooie supporters die het hardste bleren. Ik ga gvd nog met een half zieke kop, en dan heb ik het op een bepaald moment wel gezien. Maar kan in ieder geval zeggen dat ik er bij was, en het terecht dat ben maar die lui die Fox kijken hebben de grootste bek. Pleur op man. En ja ik draai om volgende week nog een keer verliezen dan gaat het fout. Dan word het tijd dat GG zijn eigen conclusie trekt, en dat hij Ted meeneemt. Ik was pro beiden maar het is het en boos en word steeds slechter. Waarom Bijen erin direct verantwoordelijk voor 2 tegendoelpunten, waarom die Jongen van City niet? Mooi ik was vol lof over beiden maar pak beter je biezen. Dit gaat fout zo, en heb die Ans toch gelijk gehad en wat heb ik me vergist!!!! Ik ga douchen en biertje pakken.
    Tof dat je erbij was. Echt heel mooi. Heb je ook nog op een trommel geslagen?
  • 14 Dec 2019 om 23:24
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:22
      En dat weet jij? Wat zul jij verrast zijn als de Kraan in het geheim de opdracht heeft gekregen om met potentiele kandidaten te praten voor een eventuele overname. Vi kwam de desstijds niet voor niets naar voren dat een aantal clubs openstaan voor verkoop. Die tijd komt er aan.
    Toevallig weet ik dat wel, jammer voor je maar RB is momenteel niet in FCT geïnteresseerd.
  • 14 Dec 2019 om 23:24
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:22
      Nepsupporter!
    Ach kijk. Nu ineens komt het drolletje Ss-er weer bovendrijven?
  • 14 Dec 2019 om 23:23
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:17
      Stel je niet aan vent. Niet in het stadion aan het blauwbekken? Espinosa, Bijen, Schenk, Aitor....etc....etc....


      Het maakt geen bips uit. Gracia heeft hen allen het vertrouwen ontnomen. Trots op Twente....echt trots.....wanneer was dat ook alweer voor het laatst?????
    Nee janken achter de tv tyf toch op man, als ze bovenaan staan sta je zeker met grote kuil vooraan he ? TC de lui die de kou trotseren zijn de echte supporters, jij behoort tot het de groep Successupporter en verder niet, en dan onmeunige grote bek achter de TV....Nou kerel respect voor al die gasten die net als ik blijven gaan....En schijt aan die TT supporters ga heen net als die Munkikill elk forum loop hij te bleren en dat zit hij naar Fix te kijken zielig figuur....
  • 14 Dec 2019 om 23:23
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:45
      Liefdadigheidsinstelling FC Twente biedt clubs die uit een dal moeten komen een reikende hand aan. Volgende week mag RKC dit 'sletje' neuken.
    +1 dit is 100% de beste opmerking van de avond.
  • 14 Dec 2019 om 23:23
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:18
      Lul niet zo dom
    Welke actie zou iets uithalen dan Ss'er?
  • 14 Dec 2019 om 23:22
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:17
      Gelukkig hebben die op dit moment totaal geen interesse.
    En dat weet jij? Wat zul jij verrast zijn als de Kraan in het geheim de opdracht heeft gekregen om met potentiele kandidaten te praten voor een eventuele overname. Vi kwam de desstijds niet voor niets naar voren dat een aantal clubs openstaan voor verkoop. Die tijd komt er aan.
  • 14 Dec 2019 om 23:22
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:19
      Na jaren kutvoetbal begin ik de moed te verliezen. Dikbetaalde voetballers die geen vechtlust tonen. Assistent-trainers die bij ons mogen aanklooien. De sfeer in het stadion is al lang gelaten, alsof de patient al opgegeven is. Wij zijn degradatiekandidaat nummer 1 maar spelers, trainer en bestuur hebben dat zelf nog niet door.
    Dat het voetbal beschamend is heb ik minder moeite mee,maar het gras wordt niet opgevreten.Er is totaal geen inzet.De basis van het voetbal.
  • 14 Dec 2019 om 23:22
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:17
      Stel je niet aan vent. Niet in het stadion aan het blauwbekken? Espinosa, Bijen, Schenk, Aitor....etc....etc....


      Het maakt geen bips uit. Gracia heeft hen allen het vertrouwen ontnomen. Trots op Twente....echt trots.....wanneer was dat ook alweer voor het laatst?????
    Nepsupporter!
  • 14 Dec 2019 om 23:19
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:14
      Gewoon slachtoffers blijven zoeken wat al jaren gebeurt bij deze club. En het resultaat onrust grote onrust en wat creëer je door onrust? Een ding is zeker je gaat er niet beter van voetballen.
    Nee lekker alles goed blijven lullel. Je moet de problemen aanpakken en 1 voor 1 oplossen. 1 van die problemen is de onervarenheid van de trainer en een TD die graag aan zichzelf en zijn vriendjes denkt.
  • 14 Dec 2019 om 23:19
    Na jaren kutvoetbal begin ik de moed te verliezen. Dikbetaalde voetballers die geen vechtlust tonen. Assistent-trainers die bij ons mogen aanklooien. De sfeer in het stadion is al lang gelaten, alsof de patient al opgegeven is. Wij zijn degradatiekandidaat nummer 1 maar spelers, trainer en bestuur hebben dat zelf nog niet door.
  • 14 Dec 2019 om 23:18
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:06
      Inderdaad. De enige actie die iets uit zou halen is massaal wegblijven bij de eerstvolgende thuiswedstrijd.....
    Lul niet zo dom
  • 14 Dec 2019 om 23:17
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:06
      Zo ben lekker vlot thuis, voor Munkikill en TC heb ik maar een woord, grote bek, maar niet in het stadion? Mooie supporters die het hardste bleren. Ik ga gvd nog met een half zieke kop, en dan heb ik het op een bepaald moment wel gezien. Maar kan in ieder geval zeggen dat ik er bij was, en het terecht dat ben maar die lui die Fox kijken hebben de grootste bek. Pleur op man. En ja ik draai om volgende week nog een keer verliezen dan gaat het fout. Dan word het tijd dat GG zijn eigen conclusie trekt, en dat hij Ted meeneemt. Ik was pro beiden maar het is het en boos en word steeds slechter. Waarom Bijen erin direct verantwoordelijk voor 2 tegendoelpunten, waarom die Jongen van City niet? Mooi ik was vol lof over beiden maar pak beter je biezen. Dit gaat fout zo, en heb die Ans toch gelijk gehad en wat heb ik me vergist!!!! Ik ga douchen en biertje pakken.
    Stel je niet aan vent. Niet in het stadion aan het blauwbekken? Espinosa, Bijen, Schenk, Aitor....etc....etc....


    Het maakt geen bips uit. Gracia heeft hen allen het vertrouwen ontnomen. Trots op Twente....echt trots.....wanneer was dat ook alweer voor het laatst?????
  • 14 Dec 2019 om 23:17
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:53
      Red Bull.......


      Kom er maar in.
    Gelukkig hebben die op dit moment totaal geen interesse.
  • 14 Dec 2019 om 23:14
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:04
      Ik weet het wel!!!! AAN JOU
    Gewoon slachtoffers blijven zoeken wat al jaren gebeurt bij deze club. En het resultaat onrust grote onrust en wat creëer je door onrust? Een ding is zeker je gaat er niet beter van voetballen.
  • 14 Dec 2019 om 23:13
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:08
      Dit team is te flegmatiek, je hebt twee killers nodig, één voorin en één achterin en dan is de balans terug in dit team. Bijen is helaas te licht. De opbouw van hem is te traag, daarmee komt het team tot stilstand en valt de beweging van de andere spelers weg. Daarnaast is hij een factor in het gepruts achterin. Brama doet goede dingen, maar draagt achterin af en toe ook bij aan gepruts achterin, zijn handelingssnelheid is in bepaalde situaties vaak te laag. We moeten niet vergeten dat Twente best leuk kan combineren, maar er is geen plan B. Dat heb ik al vaker gezegd, bij een achterstand weer men het gewoon niet meer, omdat het geen vechtvoetbal kan spelen, ze kunnen hooguit mooi combineren, maar als de vermoeidheid toeslaat is ook dat steeds slordiger, met nog meer tegendoelpunten tot gevolg of een totale verlamming in de opbouw, zoals bij VVV
    Mee eens, en daarbij komt nog kijken dat het bij de spelers in het hoofd gaat zitten. Die voelen ook dat het niet loopt en dat het niet verbetert. Niemand die zijn mond open durft te trekken tegen GG. Hij is te arrogant. Dat merk je ook in interviews. Maar we kunnen niets doen. We zitten met onze handen in het haar. Wat een heerlijke situatie moet dat zijn voor degene die verantwoordelijk zijn. Zij zijn de baas en ze hebben er schijt aan want ze weten allemaal dat als ze ontslagen worden (wat niet kan) ze bakken geld meekrijgen. Wat een ellende!
  • 14 Dec 2019 om 23:08
    Dit team is te flegmatiek, je hebt twee killers nodig, één voorin en één achterin en dan is de balans terug in dit team. Bijen is helaas te licht. De opbouw van hem is te traag, daarmee komt het team tot stilstand en valt de beweging van de andere spelers weg. Daarnaast is hij een factor in het gepruts achterin. Brama doet goede dingen, maar draagt achterin af en toe ook bij aan gepruts achterin, zijn handelingssnelheid is in bepaalde situaties vaak te laag. We moeten niet vergeten dat Twente best leuk kan combineren, maar er is geen plan B. Dat heb ik al vaker gezegd, bij een achterstand weer men het gewoon niet meer, omdat het geen vechtvoetbal kan spelen, ze kunnen hooguit mooi combineren, maar als de vermoeidheid toeslaat is ook dat steeds slordiger, met nog meer tegendoelpunten tot gevolg of een totale verlamming in de opbouw, zoals bij VVV
  • 14 Dec 2019 om 23:08
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:32
      In de winter een goede rechtsback, en een goede centrale verdediger erbij, Dan latibaudiere(nieuwe centrale) en plegezuelo achterin, op het middenveld gewoon busquets, selahi en Espinosa, voorin gewoon aitor, vuckic en zekhnini. Eventueel een goede spits erbij en vuckic naar het middenveld!!!!!!
    We hebben in de eerste plaats een speler nodig die de bal, desnoods met z'n leuter, in het net weet te werken. Er moet gescoord worden, kansen benutten. Er is niet 1 ECHTE spits bij Twente op dit moment. Voor een goede spits mag/moet de portemonnee maar getrokken worden.
  • 14 Dec 2019 om 23:06
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:35
      En maar lullen over mensen die op tv kijken. Ik ben iig niet zo gek om me elke week voor lul te laten zetten door een stel overbetaalde slechte spelers.
    Zo ben lekker vlot thuis, voor Munkikill en TC heb ik maar een woord, grote bek, maar niet in het stadion? Mooie supporters die het hardste bleren. Ik ga gvd nog met een half zieke kop, en dan heb ik het op een bepaald moment wel gezien. Maar kan in ieder geval zeggen dat ik er bij was, en het terecht dat ben maar die lui die Fox kijken hebben de grootste bek. Pleur op man. En ja ik draai om volgende week nog een keer verliezen dan gaat het fout. Dan word het tijd dat GG zijn eigen conclusie trekt, en dat hij Ted meeneemt. Ik was pro beiden maar het is het en boos en word steeds slechter. Waarom Bijen erin direct verantwoordelijk voor 2 tegendoelpunten, waarom die Jongen van City niet? Mooi ik was vol lof over beiden maar pak beter je biezen. Dit gaat fout zo, en heb die Ans toch gelijk gehad en wat heb ik me vergist!!!! Ik ga douchen en biertje pakken.
  • 14 Dec 2019 om 23:06
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:57
      Je clubidentiteit vernaggeln ook nie
    Bedoel je de Spaanse club identiteit?
  • 14 Dec 2019 om 23:06
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:02
      Wat is actie? Externen die nog meer geld aan diezelfde Ted geven? Ted eruit gooien? Geen geknuffel achter gesloten deuren? De volgende trainer op het kerkhof?
    Inderdaad. De enige actie die iets uit zou halen is massaal wegblijven bij de eerstvolgende thuiswedstrijd.....
  • 14 Dec 2019 om 23:06
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:02
      Die kunnen niets fout doen, want ze doen totaal niets.
      Iets van spek en bonen, en ondertussen lekker zakkenvullen.
    Juist en ervaring hebben ze niet dus !!!
  • 14 Dec 2019 om 23:05
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:02
      Wat is actie? Externen die nog meer geld aan diezelfde Ted geven? Ted eruit gooien? Geen geknuffel achter gesloten deuren? De volgende trainer op het kerkhof?
    Dat is al heel erg. Dat we zo vast zitten dat we geen enkele macht meer hebben en dat is ook de reden dat deze voetballers hier spelen en dat GG trainertje mag spelen en dat een landloper als Ted hier de macht heeft gekregen. We kunnen niets doen maar als het mogelijk was dan aub ze er allemaal uitgooien en WEER opnieuw beginnen en dan hopelijk iemand aan de macht die een Twentehart heeft want anders zullen we er nooit bovenop komen. Dan zijn we een sociale club voor afvallers die niets hebben met FC Twente maar wel een baan nodig hebben.
  • 14 Dec 2019 om 23:04
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:40
      Waar denk je zelf aan
    Ik weet het wel!!!! AAN JOU
  • 14 Dec 2019 om 23:02
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:56
      Ja en nu? Actie....voordat er nog meer schade word aangericht...dit kan je 27.000 trouwe fans toch niet aab doen.
    Wat is actie? Externen die nog meer geld aan diezelfde Ted geven? Ted eruit gooien? Geen geknuffel achter gesloten deuren? De volgende trainer op het kerkhof?
  • 14 Dec 2019 om 23:02
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:54
      Wat doen de assistenten fout als ik vragen mag?
    Die kunnen niets fout doen, want ze doen totaal niets.
    Iets van spek en bonen, en ondertussen lekker zakkenvullen.
  • 14 Dec 2019 om 23:00
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:57
      Je clubidentiteit vernaggeln ook nie
    Welke inhoudsloze identiteit bedoel je?
  • 14 Dec 2019 om 23:00
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:57
      Hahaha donder op man
    Nog een trol. Waarom flikker je zelf niet op. Scheelt een hoop onzin hier op deze eerlijke en oprechte forum. Als je niet tegen de waarheid kunt ga dan ergens lullen waar ze wel in sprookjes en onzin geloven.
  • 14 Dec 2019 om 23:00
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:59
      Nog 6 puntjes tot de degradatie streep, het spook dwaalt alweer rondt het stadion
    Ik kan de witte zakdoekjes al ruiken
  • 14 Dec 2019 om 22:59
    Nog 6 puntjes tot de degradatie streep, het spook dwaalt alweer rondt het stadion
  • 14 Dec 2019 om 22:59
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:57
      Je clubidentiteit vernaggeln ook nie
    Welke clubindentiteit?
  • 14 Dec 2019 om 22:57
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:57
      Dat jullie deze gast nog serieus nemen. Laat hem lekker reageren maar reageer niet op hem. Hij is een trol die bewust mensen voor het hoofd wil stoten. Trap er niet in!
    Hahaha donder op man
  • 14 Dec 2019 om 22:57
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:56
      Ja en nu? Actie....voordat er nog meer schade word aangericht...dit kan je 27.000 trouwe fans toch niet aab doen.
    Je clubidentiteit vernaggeln ook nie
  • 14 Dec 2019 om 22:57
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:55
      Bij een 5 de klasse club 20 duizend supporters lijkt me wel erg veel. Of wat denk je zelf.
    Dat jullie deze gast nog serieus nemen. Laat hem lekker reageren maar reageer niet op hem. Hij is een trol die bewust mensen voor het hoofd wil stoten. Trap er niet in!
  • 14 Dec 2019 om 22:56
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:53
      Iedereen, de Gemeente, de fantastische supporters en sponsoren hebben ervoor gezorgd dat de club overeind kan blijven. De macht kwam in handen van ons aller Ted. Ik bedank alle verstandige mensen die dit hebben bedacht. Ik was tegen en ik blijf tegen TvL.
    Ja en nu? Actie....voordat er nog meer schade word aangericht...dit kan je 27.000 trouwe fans toch niet aab doen.
  • 14 Dec 2019 om 22:55
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:51
      Zouden er dan nog 20.000 man komen? Dat vraah ik me oprecht af. Net zoals hoe dat gegawn zou ziin als we langer in de KKD speelden
    Bij een 5 de klasse club 20 duizend supporters lijkt me wel erg veel. Of wat denk je zelf.
  • 14 Dec 2019 om 22:55
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:54
      Wat doen de assistenten fout als ik vragen mag?
    Als je een onervaren trainer met potentie hebt ( en ik denk dat GGG dat is) heb je ervaren assistenten nodig die af en toe ingrijpen
  • 14 Dec 2019 om 22:54
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:53
      Iedereen, de Gemeente, de fantastische supporters en sponsoren hebben ervoor gezorgd dat de club overeind kan blijven. De macht kwam in handen van ons aller Ted. Ik bedank alle verstandige mensen die dit hebben bedacht. Ik was tegen en ik blijf tegen TvL.
    Klopt, je had weer gelijk. Goed gezien!
  • 14 Dec 2019 om 22:54
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:36
      En dan wel hier komen om te zeiken?
    Bepaal jij dat
  • 14 Dec 2019 om 22:54
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:53
      Ik fenk dat GGG het kan. Alleen de assistenten, onbegrijpelijk dat die er zitten
    Wat doen de assistenten fout als ik vragen mag?
  • 14 Dec 2019 om 22:53
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:52
      De coach. Gooi er een ervaren kerel voor
    Ik fenk dat GGG het kan. Alleen de assistenten, onbegrijpelijk dat die er zitten
  • 14 Dec 2019 om 22:53
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:42
      Zeker zoals de tweede helft speel je volgend seizoen weer op vrijdagavond
    Als we degraderen spelen we volgend jaar helemaal niet meer:-(
  • 14 Dec 2019 om 22:53
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:49
      Dat boeit van de Kraan niet. Die heeft zijn contacten wel. ;)
    Vooropgezette gedachte. Hoor die Derksen nog praten die die rus wel interesse had. En vervolgens lieten ze filmpje van die rus zien. Toen ging er al een belletje rinkelen bij mij.
    Het lijkt wel of ze daar bewust op afstevenen. Je weet niet wat er op hoog nivo allemaal bekokstookt wordt!
  • 14 Dec 2019 om 22:53
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:50
      De vraag is wie gaat ons de reikende hand geven?
    Red Bull.......


    Kom er maar in.
  • 14 Dec 2019 om 22:53
    Iedereen, de Gemeente, de fantastische supporters en sponsoren hebben ervoor gezorgd dat de club overeind kan blijven. De macht kwam in handen van ons aller Ted. Ik bedank alle verstandige mensen die dit hebben bedacht. Ik was tegen en ik blijf tegen TvL.
  • 14 Dec 2019 om 22:52
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:50
      Wat is volgens jullie nou het grootste probleem dan? Leg uit wat er nou precies zo slecht was
    De coach. Gooi er een ervaren kerel voor
  • 14 Dec 2019 om 22:52
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:49
      Is ook een optie maak er een mooie 5 de klasse van zonder schulden van.
    Dan nog stront eigenwijs zijn om niet in te zien dat onder een vlag van RedBull of KING POWER deze een betere perspectief kan bieden. Deze club is dood. Het Paard staat niet meer op zonder Extern geld.
  • 14 Dec 2019 om 22:51
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:49
      Is ook een optie maak er een mooie 5 de klasse van zonder schulden van.
    Zouden er dan nog 20.000 man komen? Dat vraah ik me oprecht af. Net zoals hoe dat gegawn zou ziin als we langer in de KKD speelden
  • 14 Dec 2019 om 22:51
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:48
      En dan nog vraag ik mij af wel halve toffe hier een opticien gaat betalen?
    Mischien bij de zorgverzekering
  • 14 Dec 2019 om 22:50
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:45
      Liefdadigheidsinstelling FC Twente biedt clubs die uit een dal moeten komen een reikende hand aan. Volgende week mag RKC dit 'sletje' neuken.
    De vraag is wie gaat ons de reikende hand geven?
  • 14 Dec 2019 om 22:50
    Wat is volgens jullie nou het grootste probleem dan? Leg uit wat er nou precies zo slecht was
  • 14 Dec 2019 om 22:49
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:45
      Dan speel je helemaal niet meer dan is het over en uit met twente
    Is ook een optie maak er een mooie 5 de klasse van zonder schulden van.
  • 14 Dec 2019 om 22:49
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:42
      Nog twee wedstrijdjes ploeteren en dan worden die zakkenvullers lekker beloond met een vakantie naar Spanje.
    Verbeek was daar heel duidelijk in!
  • 14 Dec 2019 om 22:49
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:42
      Zal een enrome financiele klap zijn
    Dat boeit van de Kraan niet. Die heeft zijn contacten wel. ;)
  • 14 Dec 2019 om 22:48
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:45
      Goed lezen van reacties en de realiteit van de wedstrijd vanavond. Een goede eerste helft en slechte tweede helft dat is fctwente op dit moment. Tegen ajax het zelfde de eeste helft goed en de tweede zakt de organisatie door de ondergrens.
    En dan nog vraag ik mij af wel halve toffe hier een opticien gaat betalen?
  • 14 Dec 2019 om 22:47
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:45
      Liefdadigheidsinstelling FC Twente biedt clubs die uit een dal moeten komen een reikende hand aan. Volgende week mag RKC dit 'sletje' neuken.
    Onderhand heeft iedereen deze slet al genomen.
  • 14 Dec 2019 om 22:47
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:43
      Twente heeft zich als een onderdane slet netjes gebogen, de benen geopend en de tegenstander lekker zijn gang laten gaan. Vooral geen tegenstand bieden er jezelf laten vernederen....kan er niet tegen hoe Twente hier over zich heen laat lopen...niemand vecht...het mag allemaal gebeuren...harstikke dood is dit clubje
    Precies, maar deze keer komen ze er niet meer boven op.
    Want weer een niveau lager overleven ze beslist niet.
  • 14 Dec 2019 om 22:46
    Gelukkig bood netflix een uitkomst. Echt wa slecht dit seizoen.
  • 14 Dec 2019 om 22:46
    Klopt gewoon niks van de balans in de eltal. In combinatie met persoonlijke fouten ben je praktisch kansloos. Aanvallend voetbal spelen met twee harde werkers en een centrale middenvelder die alleen pasjes kan versturen naar de vleugels omdat er niemand voor hem staat op papier. Een centrale verdediger als rechter verdediger ben ik ook geen fan van. Voetballen met een visie riepen ze aan begin van het seizoen. Dat is nu precies wat we missen. Pusic was nog zo verstanding om dan maar gewoon te gaan counteren. Die beslissing heeft ons kampioenschap gebracht. Als dank krijg je onslag. Laten we gewoon beginnen met een logische opstelling met een wat meer aanvallend middenveld. Espinoza moet een man voor zich hebben en nee dat is geen selahi. Een prima speler maar niet als meest aanvallende middenvelder. Echt ongelofelijk. Ik denk als je footballmanager een eltal automatisch laat generen heb je een betere opstelling.
  • 14 Dec 2019 om 22:45
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:42
      Nou, ik weet niet waar die aan kan verdienen? Als het om spelfouten gaat, kan een opticien daar niet veel aan verdienen. Mensen die niet kunnen 'lezen' omdat diegene ignorant is, ook niet. Daarom vraag ik het ook.....
    Goed lezen van reacties en de realiteit van de wedstrijd vanavond. Een goede eerste helft en slechte tweede helft dat is fctwente op dit moment. Tegen ajax het zelfde de eeste helft goed en de tweede zakt de organisatie door de ondergrens.
  • 14 Dec 2019 om 22:45
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:43
      Is sinterklaas al weer terug? Neem die hele spaanse bende alsjeblieft terug naar spanje
    Nog twee wedstrijdjes dan gaan ze, de koffers zijn al gepakt
  • 14 Dec 2019 om 22:45
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:42
      Zeker zoals de tweede helft speel je volgend seizoen weer op vrijdagavond
    Dan speel je helemaal niet meer dan is het over en uit met twente
  • 14 Dec 2019 om 22:45
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:43
      Twente heeft zich als een onderdane slet netjes gebogen, de benen geopend en de tegenstander lekker zijn gang laten gaan. Vooral geen tegenstand bieden er jezelf laten vernederen....kan er niet tegen hoe Twente hier over zich heen laat lopen...niemand vecht...het mag allemaal gebeuren...harstikke dood is dit clubje
    Liefdadigheidsinstelling FC Twente biedt clubs die uit een dal moeten komen een reikende hand aan. Volgende week mag RKC dit 'sletje' neuken.
  • 14 Dec 2019 om 22:44
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:43
      Twente heeft zich als een onderdane slet netjes gebogen, de benen geopend en de tegenstander lekker zijn gang laten gaan. Vooral geen tegenstand bieden er jezelf laten vernederen....kan er niet tegen hoe Twente hier over zich heen laat lopen...niemand vecht...het mag allemaal gebeuren...harstikke dood is dit clubje
    Dit verwoord je wel aardig
  • 14 Dec 2019 om 22:44
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:28
      Aan de reacties te lezen kan de opticien veel geld verdienen aan de reageerders van Twente fans.
    Jij bent gewoon een trol.
    Ga het even in je eentje vieren. Lapzwans!
  • 14 Dec 2019 om 22:44
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:40
      En ook nog eens terecht. Dit FC Twente hoort niet in de eredivisie thuis.
    Maar met dit voetbal verlies je in de KK divisie ook elke wedstrijd.
  • 14 Dec 2019 om 22:43
    Is sinterklaas al weer terug? Neem die hele spaanse bende alsjeblieft terug naar spanje
  • 14 Dec 2019 om 22:43
    Twente heeft zich als een onderdane slet netjes gebogen, de benen geopend en de tegenstander lekker zijn gang laten gaan. Vooral geen tegenstand bieden er jezelf laten vernederen....kan er niet tegen hoe Twente hier over zich heen laat lopen...niemand vecht...het mag allemaal gebeuren...harstikke dood is dit clubje
  • 14 Dec 2019 om 22:43
    Mensen die denken dat we spelers kunnen verkopen moeten nog maar eens heel goed na gaan denken. Wie wil onze spelers in godsnaam kopen?
  • 14 Dec 2019 om 22:42
    Nog twee wedstrijdjes ploeteren en dan worden die zakkenvullers lekker beloond met een vakantie naar Spanje.
  • 14 Dec 2019 om 22:42
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:40
      En ook nog eens terecht. Dit FC Twente hoort niet in de eredivisie thuis.
    Zeker zoals de tweede helft speel je volgend seizoen weer op vrijdagavond
  • 14 Dec 2019 om 22:42
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:40
      Waar denk je zelf aan
    Nou, ik weet niet waar die aan kan verdienen? Als het om spelfouten gaat, kan een opticien daar niet veel aan verdienen. Mensen die niet kunnen 'lezen' omdat diegene ignorant is, ook niet. Daarom vraag ik het ook.....
  • 14 Dec 2019 om 22:42
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:40
      En ook nog eens terecht. Dit FC Twente hoort niet in de eredivisie thuis.
    Zal een enrome financiele klap zijn
  • 14 Dec 2019 om 22:41
    Wout kent Keito's name niet eens?
  • 14 Dec 2019 om 22:41
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:40
      Waar denk je zelf aan
    Aan jou
  • 14 Dec 2019 om 22:40
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:37
      Volgende week van rkc verliezen en degradatie staat voor de deur
    En ook nog eens terecht. Dit FC Twente hoort niet in de eredivisie thuis.
  • 14 Dec 2019 om 22:40
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:37
      Waaraan kan de opticien verdienen dan?
    Waar denk je zelf aan
  • 14 Dec 2019 om 22:39
    Kut wedstrijd
  • 14 Dec 2019 om 22:39
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:38
      Fctwente speelde vanavond een goede eerste helft waarin je 3 keer moet scoren aitor en Nakamura. En een zwakke 2 de helft waar meer fout gaat dan goed en bijen 2 cadeautjes weg geeft. Dat is voetbal het spelletje fouten en vaak is het zo de club met de meeste fouten verliest de wedstrijden
    Pfff kruip lekker onder je steentje aub, was gewoon een bagger pot.
  • 14 Dec 2019 om 22:39
    alleen maar Respect voor de supporters die er weer zijn en weer in de maling zijn genomen.mag pussie 2.0 niet meer zien
  • 14 Dec 2019 om 22:39
    degradatievoetbal..
  • 14 Dec 2019 om 22:39
    Garcia nog ff met een grijns bij Pasveer langs... Heel triest...
  • 14 Dec 2019 om 22:38
    Oprotten met García en bijen
  • 14 Dec 2019 om 22:38
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:37
      Volgende week van rkc verliezen en degradatie staat voor de deur
    Dan zijn we dus al gedregadeerd.
  • 14 Dec 2019 om 22:38
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:23
      Je moet Espinosa ook verkopen, en daarnaast kunnen Lati en Berggreen ook beter een andere club zoeken.


      Al met al is het allemaal kut, en zo gaat het nog wel even door omdat we bepaalde sentimenten nastreven van 'club van de regio'.....
    Laat Ted maar schuiven. In Ted we trust... Meermaals gelezen. Wat een vreselijke avond weer.
  • 14 Dec 2019 om 22:38
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:37
      Het is toch ook niet om aan te gluren of wel
    Met zeiken verander je het spel niet hoor. Als dat zo was, pleur heel Twentefans maar vol met de kroam die sommigen uitkramen hier.
  • 14 Dec 2019 om 22:38
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:32
      In de winter een goede rechtsback, en een goede centrale verdediger erbij, Dan latibaudiere(nieuwe centrale) en plegezuelo achterin, op het middenveld gewoon busquets, selahi en Espinosa, voorin gewoon aitor, vuckic en zekhnini. Eventueel een goede spits erbij en vuckic naar het middenveld!!!!!!
    Dat wordt dus weer extra miljoenen uit iemands oude sok los praten.
    Enorme kapitaal vernietiging op deze manier
  • 14 Dec 2019 om 22:38
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:33
      Aan jou het meest schele pannenkoek. Ga je ons nu weer de hele tijd lastig vallen met je kutpraatjes over hoe geweldig het allemaal wel niet is. Het is KUT en blijft KUT zolang de KUT kliek van Ted het nog voor het zeggen heeft.
    Fctwente speelde vanavond een goede eerste helft waarin je 3 keer moet scoren aitor en Nakamura. En een zwakke 2 de helft waar meer fout gaat dan goed en bijen 2 cadeautjes weg geeft. Dat is voetbal het spelletje fouten en vaak is het zo de club met de meeste fouten verliest de wedstrijden
  • 14 Dec 2019 om 22:37
    Garcia out
  • 14 Dec 2019 om 22:37
    Volgende week van rkc verliezen en degradatie staat voor de deur
  • 14 Dec 2019 om 22:37
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:28
      Aan de reacties te lezen kan de opticien veel geld verdienen aan de reageerders van Twente fans.
    Waaraan kan de opticien verdienen dan?
  • 14 Dec 2019 om 22:37
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:36
      Lange zijde deed gevoelsmatig ook erg koud aan door heel veel lege plekken.....
    Ja maar dat is minder apart
  • 14 Dec 2019 om 22:37
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:36
      En dan wel hier komen om te zeiken?
    Het is toch ook niet om aan te gluren of wel
  • 14 Dec 2019 om 22:37
    Brama enige die fatsoenlijk speelde
  • 14 Dec 2019 om 22:36
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:35
      En maar lullen over mensen die op tv kijken. Ik ben iig niet zo gek om me elke week voor lul te laten zetten door een stel overbetaalde slechte spelers.
    En dan wel hier komen om te zeiken?
  • 14 Dec 2019 om 22:36
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:31
      Nep supporter. Voor het laatste signaal vertrekken omdat het ruk is? Dan ga je dus elke keer eerder weg? ;)
    Krijg de pleuris jij, man hoe durf jij mij nep supporter te noemen achter je PC? Ik heb er even zat van klaar, dan ga ik naar huis warme douche en de stad in. Maar jij moet helemaal niet zeuren kul want jij zit achter je tel zeker naar go te kijken e TC. Ik heb er even helemaal zat van.
  • 14 Dec 2019 om 22:36
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:33
      Jemig zelfs P is al bijna leeg
    Lange zijde deed gevoelsmatig ook erg koud aan door heel veel lege plekken.....
  • 14 Dec 2019 om 22:35
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:35
      Gek he
    Nou... anders
  • 14 Dec 2019 om 22:35
    GGG OUT
  • 14 Dec 2019 om 22:35
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:28
      Aan de reacties te lezen kan de opticien veel geld verdienen aan de reageerders van Twente fans.
    Dan mag jij wel een stok en hond nemen blinde. Tja of ligt het misschien aan het veld, kut kan niet we spelen thuis pffff
  • 14 Dec 2019 om 22:35
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:33
      Jemig zelfs P is al bijna leeg
    Gek he
  • 14 Dec 2019 om 22:35
    Kan me niet herrineren dat ik de GV ooit ZO heb leeg zien lopen tijdens de wedstrijd
  • 14 Dec 2019 om 22:35
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:31
      Nep supporter. Voor het laatste signaal vertrekken omdat het ruk is? Dan ga je dus elke keer eerder weg? ;)
    En maar lullen over mensen die op tv kijken. Ik ben iig niet zo gek om me elke week voor lul te laten zetten door een stel overbetaalde slechte spelers.
  • 14 Dec 2019 om 22:34
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:32
      In de winter een goede rechtsback, en een goede centrale verdediger erbij, Dan latibaudiere(nieuwe centrale) en plegezuelo achterin, op het middenveld gewoon busquets, selahi en Espinosa, voorin gewoon aitor, vuckic en zekhnini. Eventueel een goede spits erbij en vuckic naar het middenveld!!!!!!
    Zeg maar Bye bye Garcia en van Rhee. Misschien dat Ted er ook achteraan gaat. De staf is verkeerd samengesteld.
  • 14 Dec 2019 om 22:33
    Jemig zelfs P is al bijna leeg
  • 14 Dec 2019 om 22:33
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:28
      Aan de reacties te lezen kan de opticien veel geld verdienen aan de reageerders van Twente fans.
    Aan jou het meest schele pannenkoek. Ga je ons nu weer de hele tijd lastig vallen met je kutpraatjes over hoe geweldig het allemaal wel niet is. Het is KUT en blijft KUT zolang de KUT kliek van Ted het nog voor het zeggen heeft.
  • 14 Dec 2019 om 22:33
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:28
      Aan de reacties te lezen kan de opticien veel geld verdienen aan de reageerders van Twente fans.
    Jij bent zeker vaste klant.
  • 14 Dec 2019 om 22:33
    De meeste van de laatste trainers waren assistenten die aan hun eerste klus als hoofdtrainer begonnen. En die waren daar stuk voor stuk (nog) niet geschikt voor. Gewoon een trainer met ervaring hebben we op de eigenwijze Verbeek na nog niet gezien en dat is precies wat we op dit moment nodig hebben. Het is allemaal zo logisch... Wil je dit team aan het werk zetten heb je iemand nodig die indruk op de spelers maakt.
  • 14 Dec 2019 om 22:32
    In de winter een goede rechtsback, en een goede centrale verdediger erbij, Dan latibaudiere(nieuwe centrale) en plegezuelo achterin, op het middenveld gewoon busquets, selahi en Espinosa, voorin gewoon aitor, vuckic en zekhnini. Eventueel een goede spits erbij en vuckic naar het middenveld!!!!!!
  • 14 Dec 2019 om 22:31
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:19
      Flikker op TC beide doelpunten zwak ingrijpen van Bijen. En leg het nou niet bij een ander ik heb er zat van en ga naar de kroeg het is koud gvd en dan weer dit. Ik begin te twijfelen hoe het verder moet maar ga draaien en begin te twijfelen aan Ted en GG. Ik verlaat stadion vieze kut zooi bah bah
    Nep supporter. Voor het laatste signaal vertrekken omdat het ruk is? Dan ga je dus elke keer eerder weg? ;)
  • 14 Dec 2019 om 22:31
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:30
      Flikker op teletekst supporter ik zat in het stadion kul dat je bent jij loop alleen maar te janken hier tyf op kul dat je bent. En jou holmaat Bijen was schuld aan 2 doelpunten kul dat je bent. Kijkt zeker fox of niet? Tyf op man kul dat je bent, mooie teletekst supporter en de grootste bek.....
    Zo zo jou vocabulair is goed gevuld zeg.
  • 14 Dec 2019 om 22:31
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:21
      Lees ik hier nou dat Twente traint? Weet ook iemand waarop precies??
    Ze trainen besloten en geheim maar dat geheim is zo geheim dat de spelers het niet mogen weten
  • 14 Dec 2019 om 22:31
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:25
      Het seizoen begon goed maar als je in deze huidige vorm doorspeelt sta je aan het einde gewoon bij de degradanten. En dat zou zwaar terecht zijn
    Die eerste wedstrijden heb je gewoon veel geluk had en waren ook niet erg goed hoor. Bagger elftal en een zeer matige en onervaren technische staf + een TD die geen inspraak accepteert welkom mensen dit is het en de onderste plekken komen er weer snel aan hoor. RKC uit pff gaan we niet winnen hoor
  • 14 Dec 2019 om 22:31
    Jongens niet zeuren. Ted heeft de beste opkomende back ter wereld gehaald.
  • 14 Dec 2019 om 22:31
    Triest gebeuren is het, en dat al weken
  • 14 Dec 2019 om 22:30
    Wat een wisselbeleid! 1 helft speelde Keito niet best maar die jongen heeft wel kwaliteiten. Is jong en grillig als menig buitenspeler. In zijn eentje in een heel andere cultuur en zo n jongen geef je zo n vernederende wissel. Brengt zijn extra spits pas bij nul drie en haalt de andere spits eraf. Onvoorstelbaar! Zekhnini brengt ook niks. Voor mij is het duidelijk. In vervolg 442 spelen met Brama en Selahi als achterste middenvelder en Vuckic en Espinoza als voorste middenvelders. In de spits Berggreen met Aitor.
  • 14 Dec 2019 om 22:30
    Flegmatiek, dat woord zegt alles over dit FC Twente. Je hebt voortdurend het idee dat een talentvol jeugdelftal het in fysiek en doortastendheid laat liggen. Dat zou nog soms genoeg kunnen zijn voor een 0-0, maar als je bij tijd en wijle het gepruts ziet waarmee men zichzelf achterin in de problemen brengt of voorin kansen onbenut laat, dan weet je waar de kern van het probleem ligt.
  • 14 Dec 2019 om 22:30
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:24
      Ach ach heb je bips maatje van espineuka ook weer
    Flikker op teletekst supporter ik zat in het stadion kul dat je bent jij loop alleen maar te janken hier tyf op kul dat je bent. En jou holmaat Bijen was schuld aan 2 doelpunten kul dat je bent. Kijkt zeker fox of niet? Tyf op man kul dat je bent, mooie teletekst supporter en de grootste bek.....
  • 14 Dec 2019 om 22:30
    Garcia out
  • 14 Dec 2019 om 22:29
    Wat een droevige vertoning.En maar wachten met een spits inbrengen.Dan ook nog zon domme wissel.
    De trainer moet nog eens een besloten training geven, wat een schande.Ze helpen de hele club naar de verdommenis met dit zooitje ongeregeld.Eerste helft verdedigend nog aardig, maar toen Schenk eruit moest totaal niets meer van over.Bijen nu wel bewezen dat dit niveau voor hem te hoog gegrepen is.Trouwens dat telt voor heel veel meer spelers
  • 14 Dec 2019 om 22:29
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:28
      Aan de reacties te lezen kan de opticien veel geld verdienen aan de reageerders van Twente fans.
    Mee eens
  • 14 Dec 2019 om 22:28
    Aan de reacties te lezen kan de opticien veel geld verdienen aan de reageerders van Twente fans.
  • 14 Dec 2019 om 22:28
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:27
      De geheime verslaggever ter plekke wist te melden dat er tijdens de geheime training grotendeels geoefend werd met tikkertje, schipper mag ik overvaren en vlaggenroof ( die van de grensrechter) ... het waren weer erg leuke trainingen die werden afgerond met een groepshug volgens de verslaggever.
    Vergeet de warme chocolademelk tussendoor niet
  • 14 Dec 2019 om 22:27
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:26
      Wat heb jij tot dusverre van Berggreen gezien? Ik helemaal niks. Maar heeft die jongen een eerlijke kan gehad om wefstrijden achter elkaar 90 minuten te staan? Nee. Dus Berggreen sowieso houden. Aitor en Espinosa verkopen. Daar een goede buitenspeler halen die techniek, snel, overzicht, kan duelleren en een voorzet kan geven.
    Ola John in de winterstop halen
  • 14 Dec 2019 om 22:27
    De geheime verslaggever ter plekke wist te melden dat er tijdens de geheime training grotendeels geoefend werd met tikkertje, schipper mag ik overvaren en vlaggenroof ( die van de grensrechter) ... het waren weer erg leuke trainingen die werden afgerond met een groepshug volgens de verslaggever.
  • 14 Dec 2019 om 22:26
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:23
      Wie oh wie is er verantwoordelijk voor deze tering bende
    Denk de Trainer en de gehele technische staf!!! Te onervaren en niet vindingrijk met een killers mentaliteit!!
  • 14 Dec 2019 om 22:26
    Is de 2e ring al leeg?
  • 14 Dec 2019 om 22:26
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:23
      Je moet Espinosa ook verkopen, en daarnaast kunnen Lati en Berggreen ook beter een andere club zoeken.


      Al met al is het allemaal kut, en zo gaat het nog wel even door omdat we bepaalde sentimenten nastreven van 'club van de regio'.....
    Wat heb jij tot dusverre van Berggreen gezien? Ik helemaal niks. Maar heeft die jongen een eerlijke kan gehad om wefstrijden achter elkaar 90 minuten te staan? Nee. Dus Berggreen sowieso houden. Aitor en Espinosa verkopen. Daar een goede buitenspeler halen die techniek, snel, overzicht, kan duelleren en een voorzet kan geven.
  • 14 Dec 2019 om 22:26
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:23
      Wie oh wie is er verantwoordelijk voor deze tering bende
    Daar zijn 12 mensen verantwoordelijk voor
  • 14 Dec 2019 om 22:25
    Degradatie hoi hoi hoi. Hahahha
  • 14 Dec 2019 om 22:25
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:24
      Inderdaad tijd voor een ander systeem, ze stonden zelfs met 0-2 nog met 11 man op eigen helft ????
    Tussen 0-2 en 0-3 was de enige redelijke fase van ons 2e helft
  • 14 Dec 2019 om 22:25
    Het seizoen begon goed maar als je in deze huidige vorm doorspeelt sta je aan het einde gewoon bij de degradanten. En dat zou zwaar terecht zijn
  • 14 Dec 2019 om 22:24
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:22
      Zullen we t netjes houden. Frustratie en elkaar uitschelden heeft geen zin. Als we volgende week gvd maar winnen van rkc. Anders ontslag ggg
    Die ga je niet winnen bij rkc zit er nog enig lijn en wil om te winnen in het spel
  • 14 Dec 2019 om 22:24
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:22
      Zullen we t netjes houden. Frustratie en elkaar uitschelden heeft geen zin. Als we volgende week gvd maar winnen van rkc. Anders ontslag ggg
    Maak de papieren maar vast klaar.
  • 14 Dec 2019 om 22:24
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:22
      Het heeft geen reet zin die wissel want een spits bij Twente krijgt geen bal
    Inderdaad tijd voor een ander systeem, ze stonden zelfs met 0-2 nog met 11 man op eigen helft ????
  • 14 Dec 2019 om 22:24
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:19
      Flikker op TC beide doelpunten zwak ingrijpen van Bijen. En leg het nou niet bij een ander ik heb er zat van en ga naar de kroeg het is koud gvd en dan weer dit. Ik begin te twijfelen hoe het verder moet maar ga draaien en begin te twijfelen aan Ted en GG. Ik verlaat stadion vieze kut zooi bah bah
    Ach ach heb je bips maatje van espineuka ook weer
  • 14 Dec 2019 om 22:24
    Is ene Marino Pusic (momenteel assisten bij AZ) niet iets voor ons? Heeft al ervaring als hoofdtrainer en is kampioen geworden van de KKD een tijdje geleden. Heeft ook ooit eens gezegd dat hij de twente supporters waardeert.
  • 14 Dec 2019 om 22:24
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:21
      Lees ik hier nou dat Twente traint? Weet ook iemand waarop precies??
    Training voor hoe geef ik een club in crisis hun vreugde weer
  • 14 Dec 2019 om 22:23
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:14
      Nog veel contenter met Bijen schuld aan beide doelpunten TC. En al die teletekst supporters hebben de meeste praatjes,weet jullie hoe fucking koud het is? Gvd kul van een bijen 2 doelpunten zijn schuld heel snel verkopen.
    Je moet Espinosa ook verkopen, en daarnaast kunnen Lati en Berggreen ook beter een andere club zoeken.


    Al met al is het allemaal kut, en zo gaat het nog wel even door omdat we bepaalde sentimenten nastreven van 'club van de regio'.....
  • 14 Dec 2019 om 22:23
    Wie oh wie is er verantwoordelijk voor deze tering bende