Lang ambitieus: ''Hoop dat ik veel goals kan maken in de Grolsch Veste'' BREAKING | 'FC Twente wil centrale verdediger huren van Feyenoord' FC Twente mist drietal in thuiswedstrijd tegen FC Groningen BREAKING | 'FC Twente heeft Lang binnen en huurt Ajax-aanvaller' Garcia tevreden over Aitor en Vuckic: ''Hebben een goede Aitor nodig''

VIDEO | Samenvatting: FC Twente verliest in eigen huis van Vitesse

( 185 reacties)
VIDEO | Samenvatting: FC Twente verliest in eigen huis van Vitesse

FC Twente heeft voor de tweede keer op rij verloren in de Grolsch Veste. Ditmaal kwam Vitesse op bezoek, wat naar huis ging met een 0-3 zege. 

In de eerste helft maakte FC Twente vooral het spel. Enorme kansen kwamen er niet namens de Tukkers, maar het was meer dan wat Vitesse creëerde. De Arnhemmers kwamen niet of nauwelijks tot een echt goede kans. Nadat Nakamura, die nogal ongelukkig speelde, eraf werd gehaald, liep het tot aan de rust prima bij Twente, maar kwam er geen doelpunt.

Waar Vitesse dus in de eerste helft niet bepaald tot een mogelijkheid kwam, was dat volledig anders in de tweede helft. Binnen de kortste keren stond het 0-1 voor de ploeg van Joseph Oosting. Doelman Pasveer speelde een lange bal op Linssen, die de bal via Bijen voor de voeten kreeg en scoorde.

Amper tien minuten later verdubbelde Vitesse de score. Dicko kon optimaal profiteren van balverlies van Bijen en vervolgens beheerst de bal langs Drommel schieten. Twintig minuten voor het einde van de wedstrijd gooide Linssen de wedstrijd definitief in het slot. Matavz werd in de diepte gestuurd en zette de bal voor op de Arnhemse aanvoerder die de bal binnen kon schuiven.

Opstelling FC Twente: Drommel, Pleguezuelo, Schenk (Bijen 42'), Busquets, Verdonk, Brama, Selahi, Espinosa, Aitor, Vuckic (Berggreen 75'), Nakamura (Zekhnini 39')

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Dec 2019 om 11:44
    • Quote van 15 Dec 2019 om 12:51
      Goedenmorgen ANS, lekkere binnenkomer dit.

      Het is een doemscenario. Het zou verschrikkelijk zijn. Ik wacht nog altijd met smart op een zwaargewicht met voetbal-knowhow in de RVC, of iig topsport know-how.

      Over Ted zijn we het eens. Het is een veredelde makelaar. Ik vraag mensen altijd om te kijken naar transfer.nl en zie de club waar hij heeft gezeten, zie waar hij spelers vandaan trekt. Griekenland, Georgie en nu weer Spanje.

      Wat ik graag wil weten is waarom er destijds gesproken werd over een goedgezinde TD bij Sevilla? Wat betalen wij aan Sevilla, wat verdienen de spelers, wat is het verschil? En is dit verschil gerechtvaardigd?

      Ik begrijp wel dat Ted het niet makkelijk heeft, maar als je hem hoort lullen over misgelopen spelers die ons miljoenen op zouden leveren dan weet je gewoon: BULLSHIT! Je gaat toch niet naar een Ferrari kijken als je voor een Opel in de markt bent?

      Ted heeft wat mij betreft te vaak en te veel excuses. Vorig seizoen zaten we 6 maanden lang in de voorbereiding, terwijl Grun in de winterstop de halve basis overhoop gooit en 25 punten binnen harkt. De TS/TD daar destijds gaf gewoon toe dat ze hadden ingezet op jeugd en dat dit een foutje was.

      Na Albert Ferer, Ted noemde hem de nieuwe Johan Cruijff, die Johan werd na 11 maanden geslachtofferd en zit nu bij Barca een jeugdteam te doen, toch flikt Ted hetzelfde verhaaltje weer met GGG die groener dan gras is. Dat terwijl we net 3 assistenten de deur hebben gewezen. Hoe verdomde arrogant ben je dan?

      Kwam binnen lopen bij FCT, was helemaal verbaasd over de faciliteiten. Alsof die faciliteiten binnen 1.5 seizoen afgewaardeerd waren, sedert zijn vertrek.

      Niets dan alarmbellen bij deze gast.
    Helaas heeft het zo ver moeten komen voordat het inzicht kwam. In de zomer werden de enkelen die deze bui al zagen hangen, hier voor gek en negatieveling verklaart. Het doet me echt pijn dat de scenario's die toen geschetst zijn, nu de werkelijkheid zijn. Ik mag toch hopen dat, ook hier, beter wordt nagedacht over de gevolgen van een bepaald beleid, voordat men blind achter iemand aanloopt. Het was allemaal te voorkomen geweest als men verder had nagedacht over de toekomst van onze club, inplaats van achter het "hapsnap" beleid van een Ted, aan te lopen. Iedereen kon zien dat de risico's die hij nam te groot waren en de kans van slagen te klein was/is. Zijn manier van denken kan een korte termijn goed werken, maar daarna val je in een diep gat, en is er geen sprake meer van structuur, en een plan om op de lange termijn blijvend te kunnen aanhaken bij de sub-top. Vorig jaar functioneerde zijn beleid net voldoende om de eredivisie te behalen. Nu donderd alles in elkaar, en zitten we midden tussen rokende puinhopen van een niet functionerend beleid. Hoe nu verder? We zullen dit jaar op de één of andere manier moeten overleven in de eredivisie. Ondertussen moet er gewerkt worden aan een goed fundament onder de club en een goed lange termijn plan. Een plan waaraan vastgehouden zal moeten worden, ongeacht wat supporters halverwege gaan roepen. Pas als dit plan staat kan daar een TD en een passende trainer, met gelijje visie aan toegevoegd worden. Er is veel, heel veel werk aan de winkel. Maar als dit niet goed aangepakt wordt zullen sponsoren en uiteindelijk ook de supporters, weglopen. En dan blijft er van onze club niets meer over. Aanpakken dus!!!
  • 16 Dec 2019 om 07:45
    • Quote van 15 Dec 2019 om 15:06
      Een verkoop van de club is en komt niet in vrage. Tevens is er geen enkele belangstelling en gesprekken worden er momenteel met geen enkele partij gevoerd.
    Maar kun jij ons zeggen wat er gebeurt als het onverhoopt mis gaat en we komen weer in de KKD terecht Ans? Ik heb diverse doem scenario's gelezen, maar overleven we dat als club?
  • 16 Dec 2019 om 06:07
    • Quote van 15 Dec 2019 om 21:28
      Ik was er bie :-).
    Denk dat Alexander nübel wel een karate film rol in Hollywood krijgt unglaublich wat uut komen ofnie lijkt er niet op hahaha
  • 15 Dec 2019 om 21:28
    • Quote van 15 Dec 2019 om 20:05
      Gratuliere und Glück auf.
    Ik was er bie :-).
  • 15 Dec 2019 om 20:52
    • Quote van 15 Dec 2019 om 15:00
      Vaak lees ik hoofdschuddend de brijdrages van Scorpio 69, steeds hetzelfde alleen in anderer verwoording. Maar in een ding heeft hij gelijk, Twente heeft een nieuwe sterke leider nodig, ( lees voorzitter van de RvC ). Ik geef hier mijn persoonlijke mening. Ik ken vele die het willen maar weinig die het kunnen. (uitspraak Frans Hartman). Het moet, nogmaals volgens mij, een ondernemer zijn die zich zelf heeft bewezen. Keihard is in de onderhandelingen en die respect afdwingt.Hij moet bovendien tijd hebben, want voorzitter bij Twente is geen leuk bij baantje. Ik kom dan terecht bij Hein Trebbe. Op de achtergrond heb je dan gelijk Henk Kessler in zijn kielzog. Ik weet dat Hein geen functie meer mag uit oefenen maar bij de Knvb kan de club dispensatie vragen. Dit lijkt mij de ideale oplossing. Of hij nog wil, ?????
    Hein Trebbe woont in de weekends in Limburg met zijn nieuwe partner. Tijdens de crises bij FC Twente is zijn vrouw helaas overleden. Bovendien hebben de 70-plussers Kessler en Trebbe de energie en ambitie niet meer om FC Twente te leiden.
  • 15 Dec 2019 om 20:40
    • Quote van 15 Dec 2019 om 15:00
      +1 het word tijd dat we weer wat van ons laten horen. In weer en wind op de gekste tijden ( hebben we het nog niet eens over het financiële) er na toe en dan zo bediend worden is onacceptabel.
    100+
  • 15 Dec 2019 om 20:05
    • Quote van 15 Dec 2019 om 16:26
      Jouw mening, prima. Je hebt het vaker mis gehad.
    Gratuliere und Glück auf.
  • 15 Dec 2019 om 19:50
    • Quote van 15 Dec 2019 om 16:26
      Jouw mening, prima. Je hebt het vaker mis gehad.
    Noem de alternatieven eens alsjeblieft. Zij die klaar staan......
  • 15 Dec 2019 om 16:26
    • Quote van 15 Dec 2019 om 16:10
      Mee eensch ANS, maar niemand die een BVO kan runnen zoals het zou moeten. Dan blijft het dus bij aanmodderen, en hoef je Gracia en Tedjen eigenlijk ook niet te ontslaan in mijn ogen....
    Jouw mening, prima. Je hebt het vaker mis gehad.
  • 15 Dec 2019 om 16:10
    • Quote van 15 Dec 2019 om 15:40
      Er komt geen investeerder. De stichting blijft de meerderheid houden. Bovendien zijn de noabers ook investeerders.
    Mee eensch ANS, maar niemand die een BVO kan runnen zoals het zou moeten. Dan blijft het dus bij aanmodderen, en hoef je Gracia en Tedjen eigenlijk ook niet te ontslaan in mijn ogen....
  • 15 Dec 2019 om 15:56
    • Quote van 15 Dec 2019 om 15:00
      +1 het word tijd dat we weer wat van ons laten horen. In weer en wind op de gekste tijden ( hebben we het nog niet eens over het financiële) er na toe en dan zo bediend worden is onacceptabel.
    Ikzeg. Messi. Ik ga mee. Ik kan het niet langer meer op brengen op deze manier ted en ccc eruit.
  • 15 Dec 2019 om 15:40
    • Quote van 15 Dec 2019 om 15:31
      Hein Trebbe....en/of hij nog wil? Ik denk het niet ANS. Daarnaast moet het iemand zijn die affiniteit met topsport heeft, en dus niet iemand die alleen een 'normaal' bedrijf weet te runnen.



      We kunnen met z'n allen heel hard roepen dat FC Twente niet in zee moet gaan met een grote investeerder, maar zeg eens eerlijk; Hoelang is FC Twente al aan het aanmodderen zonder investeerder, en omdat er geen leider (meer) zit die affiniteit heeft met topsport?
    Er komt geen investeerder. De stichting blijft de meerderheid houden. Bovendien zijn de noabers ook investeerders.
  • 15 Dec 2019 om 15:35
    • Quote van 15 Dec 2019 om 15:00
      +1 het word tijd dat we weer wat van ons laten horen. In weer en wind op de gekste tijden ( hebben we het nog niet eens over het financiële) er na toe en dan zo bediend worden is onacceptabel.
    Precies helemaal mee eens, er is vanuit de club totaal geen enkel contact of binding met de supporters.
    Iets dat Joop wel geregeld had.
    Dus dan maar net zoals jij zegt wat laten horen.
  • 15 Dec 2019 om 15:31
    • Quote van 15 Dec 2019 om 15:00
      Vaak lees ik hoofdschuddend de brijdrages van Scorpio 69, steeds hetzelfde alleen in anderer verwoording. Maar in een ding heeft hij gelijk, Twente heeft een nieuwe sterke leider nodig, ( lees voorzitter van de RvC ). Ik geef hier mijn persoonlijke mening. Ik ken vele die het willen maar weinig die het kunnen. (uitspraak Frans Hartman). Het moet, nogmaals volgens mij, een ondernemer zijn die zich zelf heeft bewezen. Keihard is in de onderhandelingen en die respect afdwingt.Hij moet bovendien tijd hebben, want voorzitter bij Twente is geen leuk bij baantje. Ik kom dan terecht bij Hein Trebbe. Op de achtergrond heb je dan gelijk Henk Kessler in zijn kielzog. Ik weet dat Hein geen functie meer mag uit oefenen maar bij de Knvb kan de club dispensatie vragen. Dit lijkt mij de ideale oplossing. Of hij nog wil, ?????
    Hein Trebbe....en/of hij nog wil? Ik denk het niet ANS. Daarnaast moet het iemand zijn die affiniteit met topsport heeft, en dus niet iemand die alleen een 'normaal' bedrijf weet te runnen.



    We kunnen met z'n allen heel hard roepen dat FC Twente niet in zee moet gaan met een grote investeerder, maar zeg eens eerlijk; Hoelang is FC Twente al aan het aanmodderen zonder investeerder, en omdat er geen leider (meer) zit die affiniteit heeft met topsport?
  • 15 Dec 2019 om 15:10
    • Quote van 15 Dec 2019 om 15:00
      +1 het word tijd dat we weer wat van ons laten horen. In weer en wind op de gekste tijden ( hebben we het nog niet eens over het financiële) er na toe en dan zo bediend worden is onacceptabel.
    We kunnen beter zingen laat de supporters maar weer in de steek ipv andersom.
  • 15 Dec 2019 om 15:06
    • Quote van 15 Dec 2019 om 13:27
      Dat gaat dus een oligarch worden. Failsafe Kraan.
    Een verkoop van de club is en komt niet in vrage. Tevens is er geen enkele belangstelling en gesprekken worden er momenteel met geen enkele partij gevoerd.
  • 15 Dec 2019 om 15:00
    • Quote van 15 Dec 2019 om 13:46
      +1 ANS. Als de sponsoren en supporters (TOS, noabers, ed. En TV samen met alle supporters verenigingen) nu eens een duidelijk statement maken dan kan het toch niet anders zijn dat pvdk , rvc en stichtingsbestuur wel moeten ingrijpen. Trouwens wie heeft het contract van tvl namens Twente ondertekend? Diegene mag zich wel eens heel hard achter de oren krabben wat hij heeft binnen gehaald. Voor mijn part hangt aankondende week het hele stadion weer vol met anti tvl, G3 spandoeken. De grens is niet bereikt maar al ruimschoots overschreden. Oprotten met dat zooitje.
    +1 het word tijd dat we weer wat van ons laten horen. In weer en wind op de gekste tijden ( hebben we het nog niet eens over het financiële) er na toe en dan zo bediend worden is onacceptabel.
  • 15 Dec 2019 om 15:00
    Vaak lees ik hoofdschuddend de brijdrages van Scorpio 69, steeds hetzelfde alleen in anderer verwoording. Maar in een ding heeft hij gelijk, Twente heeft een nieuwe sterke leider nodig, ( lees voorzitter van de RvC ). Ik geef hier mijn persoonlijke mening. Ik ken vele die het willen maar weinig die het kunnen. (uitspraak Frans Hartman). Het moet, nogmaals volgens mij, een ondernemer zijn die zich zelf heeft bewezen. Keihard is in de onderhandelingen en die respect afdwingt.Hij moet bovendien tijd hebben, want voorzitter bij Twente is geen leuk bij baantje. Ik kom dan terecht bij Hein Trebbe. Op de achtergrond heb je dan gelijk Henk Kessler in zijn kielzog. Ik weet dat Hein geen functie meer mag uit oefenen maar bij de Knvb kan de club dispensatie vragen. Dit lijkt mij de ideale oplossing. Of hij nog wil, ?????
  • 15 Dec 2019 om 14:33
    • Quote van 15 Dec 2019 om 09:42
      waar kunnen wij in de 2e helft van de competitie nog punten halen dan. Zo spelend in ieder geval weinig ..heb er zere ogen van...
    ja ben ook bang dat we er weer uitgaan, weer zo'n trieste bende.
  • 15 Dec 2019 om 14:28
    • Quote van 15 Dec 2019 om 14:22
      TV is een log burocratisch orgaan waar je helemaal niets aan hebt. Binnen Twente worden ze absoluut niet serieus genomen. Gewoon heel snel opheffen.
    Dan hebben ze nu de mogelijkheid om te laten zien dat ze wel iets voorstellen toch?
  • 15 Dec 2019 om 14:25
    • Quote van 15 Dec 2019 om 14:22
      TV is een log burocratisch orgaan waar je helemaal niets aan hebt. Binnen Twente worden ze absoluut niet serieus genomen. Gewoon heel snel opheffen.
    Wie zal die beslissing durven te nemen om ted en García te ontslaan. Ik zie het niet zo snel gebeuren. En wie zal volgens jou wel een goed TD zijn en trainer? Voor trainer zeg ik Maurice steyn. Maar TD zal ik niet zo snel durven te zeggen wie dat moet gaan doen.
  • 15 Dec 2019 om 14:22
    • Quote van 15 Dec 2019 om 13:46
      +1 ANS. Als de sponsoren en supporters (TOS, noabers, ed. En TV samen met alle supporters verenigingen) nu eens een duidelijk statement maken dan kan het toch niet anders zijn dat pvdk , rvc en stichtingsbestuur wel moeten ingrijpen. Trouwens wie heeft het contract van tvl namens Twente ondertekend? Diegene mag zich wel eens heel hard achter de oren krabben wat hij heeft binnen gehaald. Voor mijn part hangt aankondende week het hele stadion weer vol met anti tvl, G3 spandoeken. De grens is niet bereikt maar al ruimschoots overschreden. Oprotten met dat zooitje.
    TV is een log burocratisch orgaan waar je helemaal niets aan hebt. Binnen Twente worden ze absoluut niet serieus genomen. Gewoon heel snel opheffen.
  • 15 Dec 2019 om 13:46
    • Quote van 15 Dec 2019 om 13:16
      GM BAM, In Tedjen we trust, laat Tedjen maar schuiven en Tedjen for president. Dat was allemaal te lezen. Jij en ik en nog hier en daar een enkeling waren tegen de komst van TvL. Hoon en spot was ons loon. Mensen die hem beter kennen wisten precies wat jij en ik bedoelden. Helaas kregen we gelijk. Een man als TvL en op zijn leeftijd, diens karakter kun je niet meer veranderen. Je moet van hem af. Hij verziekt de heleboel en heeft volgens velen een dubbele agenda. Haal mensen binnen in de Tech. staf die geen enkele binding hebben met de club, nieuw fris bloed. Liq. middelen zijn aanwezig op die 2 te ontslaan voor het echt te laat is. Een ding is zeker, bij een hernieuwde degradatie zullen er nog maar zeer weinig mensen/bedrijven de knip trekken.
    +1 ANS. Als de sponsoren en supporters (TOS, noabers, ed. En TV samen met alle supporters verenigingen) nu eens een duidelijk statement maken dan kan het toch niet anders zijn dat pvdk , rvc en stichtingsbestuur wel moeten ingrijpen. Trouwens wie heeft het contract van tvl namens Twente ondertekend? Diegene mag zich wel eens heel hard achter de oren krabben wat hij heeft binnen gehaald. Voor mijn part hangt aankondende week het hele stadion weer vol met anti tvl, G3 spandoeken. De grens is niet bereikt maar al ruimschoots overschreden. Oprotten met dat zooitje.
  • 15 Dec 2019 om 13:40
    het antwoord hiervoor al gelezen ..dank je
  • 15 Dec 2019 om 13:37
    • Quote van 15 Dec 2019 om 12:30
      Na een onrustige nacht, wil ik hier toch reageren. We zitten met de club in een neerwaardse spiraal. Dat kan volledig fout gaan, met alle gevolgen van dien. Voor mij is de oorzaak volledig duidelijk, Ted van Leeuwen. Wie hem beter kent zal het met mij eens zijn, hij is een dictator, een narcist, hij bluft iedereen af en blaft iedereen af die het lef heeft hem tegen te spreken, ook tegen sponsoren. v.d.Kraan is een goede directeur en een goede leider, maar het doel war het om gaat, dat is voetbal. Op dat gebied is TvL de alleenheerser. Bij de degradatie zijn door vele mensen/bedrijven en de Gemeente (lees de inwoners v.d. Gemeente Enschede) en natuurlijk de fantastische supporters, grote risico`s genomen met als gevolg de promotie. Wederom kochten de supporters vele duizenden jaarkaarten, de Gemeente en de banken gaven ook hun fin. hulp en vele mensen/bedrijven kochten aandelen waarbij 1 % Euro 560.000,-- heeft gekost. Het resultaat van al deze inspanningen is duidelijk te lezen op pag. 819 op teletekst.Bij degradatie zal in elk geval het eigen vermogen van Euro 13.910.000,-- in rook op gaan. De schulden van ca. Euro 50.000.000,-- zullen blijven, misschien iets minder door aflossingen tijdens het lopende boekjaar 2019-2020. De enige oplossing is volgens mij om TvL en GGG m.i.v. direct te ontslaan. Dat kost geld, maar veel minder dan een eventuele degradatie. Als TvL de komende 2 transferperiode`s weer de vrije hand krijgt, dan zie ik het zeer donker in. Nu ingrijpen is het enige middel om de neerwaardse spiraal te stoppen. We kunnen hier op dit forum ons steentje daartoe bijdragen, we worden gelezen.
    beste Ans..ook ik heb ongeveer hetzelfde gezegd m.b.t Ted en Garcia. Ik hoop dat we stappen in die richting gaan maken.. De sponsors zijn ook aandeelhouders int bedrijfsleven komt het voor dat aandeelhouders op hun aandelen bij moeten storten om erger te voorkomen vlgs mij hebben de sponsors daar zo niet over nagedacht Dit komt/kwam in hun scenario niet voor ..
  • 15 Dec 2019 om 13:27
    • Quote van 15 Dec 2019 om 13:16
      GM BAM, In Tedjen we trust, laat Tedjen maar schuiven en Tedjen for president. Dat was allemaal te lezen. Jij en ik en nog hier en daar een enkeling waren tegen de komst van TvL. Hoon en spot was ons loon. Mensen die hem beter kennen wisten precies wat jij en ik bedoelden. Helaas kregen we gelijk. Een man als TvL en op zijn leeftijd, diens karakter kun je niet meer veranderen. Je moet van hem af. Hij verziekt de heleboel en heeft volgens velen een dubbele agenda. Haal mensen binnen in de Tech. staf die geen enkele binding hebben met de club, nieuw fris bloed. Liq. middelen zijn aanwezig op die 2 te ontslaan voor het echt te laat is. Een ding is zeker, bij een hernieuwde degradatie zullen er nog maar zeer weinig mensen/bedrijven de knip trekken.
    Dat gaat dus een oligarch worden. Failsafe Kraan.
  • 15 Dec 2019 om 13:19
    • Quote van 15 Dec 2019 om 12:47
      Ik had op een andere topic al om je reactie gevraagd. Maar dit is zeer duidelijk Thanks votdermet met Ted.
    Sorry Messi, het is mij helaas ontgaan.
  • 15 Dec 2019 om 13:16
    • Quote van 15 Dec 2019 om 12:51
      Goedenmorgen ANS, lekkere binnenkomer dit.

      Het is een doemscenario. Het zou verschrikkelijk zijn. Ik wacht nog altijd met smart op een zwaargewicht met voetbal-knowhow in de RVC, of iig topsport know-how.

      Over Ted zijn we het eens. Het is een veredelde makelaar. Ik vraag mensen altijd om te kijken naar transfer.nl en zie de club waar hij heeft gezeten, zie waar hij spelers vandaan trekt. Griekenland, Georgie en nu weer Spanje.

      Wat ik graag wil weten is waarom er destijds gesproken werd over een goedgezinde TD bij Sevilla? Wat betalen wij aan Sevilla, wat verdienen de spelers, wat is het verschil? En is dit verschil gerechtvaardigd?

      Ik begrijp wel dat Ted het niet makkelijk heeft, maar als je hem hoort lullen over misgelopen spelers die ons miljoenen op zouden leveren dan weet je gewoon: BULLSHIT! Je gaat toch niet naar een Ferrari kijken als je voor een Opel in de markt bent?

      Ted heeft wat mij betreft te vaak en te veel excuses. Vorig seizoen zaten we 6 maanden lang in de voorbereiding, terwijl Grun in de winterstop de halve basis overhoop gooit en 25 punten binnen harkt. De TS/TD daar destijds gaf gewoon toe dat ze hadden ingezet op jeugd en dat dit een foutje was.

      Na Albert Ferer, Ted noemde hem de nieuwe Johan Cruijff, die Johan werd na 11 maanden geslachtofferd en zit nu bij Barca een jeugdteam te doen, toch flikt Ted hetzelfde verhaaltje weer met GGG die groener dan gras is. Dat terwijl we net 3 assistenten de deur hebben gewezen. Hoe verdomde arrogant ben je dan?

      Kwam binnen lopen bij FCT, was helemaal verbaasd over de faciliteiten. Alsof die faciliteiten binnen 1.5 seizoen afgewaardeerd waren, sedert zijn vertrek.

      Niets dan alarmbellen bij deze gast.
    GM BAM, In Tedjen we trust, laat Tedjen maar schuiven en Tedjen for president. Dat was allemaal te lezen. Jij en ik en nog hier en daar een enkeling waren tegen de komst van TvL. Hoon en spot was ons loon. Mensen die hem beter kennen wisten precies wat jij en ik bedoelden. Helaas kregen we gelijk. Een man als TvL en op zijn leeftijd, diens karakter kun je niet meer veranderen. Je moet van hem af. Hij verziekt de heleboel en heeft volgens velen een dubbele agenda. Haal mensen binnen in de Tech. staf die geen enkele binding hebben met de club, nieuw fris bloed. Liq. middelen zijn aanwezig op die 2 te ontslaan voor het echt te laat is. Een ding is zeker, bij een hernieuwde degradatie zullen er nog maar zeer weinig mensen/bedrijven de knip trekken.
  • 15 Dec 2019 om 13:11
    Emmen ook 2-0 voor
  • 15 Dec 2019 om 13:06
    • Quote van 15 Dec 2019 om 12:50
      Ik ben het met grotendeels met je eens hoor, maar wie moet dat dan doen, dat ingrijpen?
    Nou ja, gezien TV! zichzelf hebben ingekocht in het SB en de RVC. Dragen ze proportioneel verantwoordelijkheid. Dan heb je aandeelhouders met XX%.

    Maar ja. Om heel eerlijk te zijn ben ik bang dat Ted er nu uitschoppen tegen ons gaat werken. Hij werkt nu aan volgend seizoen. Mensen zijn het nooit met mij eens, maar hij heeft destijds wel het vacuum gecreëerd waarin Halst is gevallen, die natuurlijk nooit TD had mogen zijn.
  • 15 Dec 2019 om 12:51
    • Quote van 15 Dec 2019 om 12:30
      Na een onrustige nacht, wil ik hier toch reageren. We zitten met de club in een neerwaardse spiraal. Dat kan volledig fout gaan, met alle gevolgen van dien. Voor mij is de oorzaak volledig duidelijk, Ted van Leeuwen. Wie hem beter kent zal het met mij eens zijn, hij is een dictator, een narcist, hij bluft iedereen af en blaft iedereen af die het lef heeft hem tegen te spreken, ook tegen sponsoren. v.d.Kraan is een goede directeur en een goede leider, maar het doel war het om gaat, dat is voetbal. Op dat gebied is TvL de alleenheerser. Bij de degradatie zijn door vele mensen/bedrijven en de Gemeente (lees de inwoners v.d. Gemeente Enschede) en natuurlijk de fantastische supporters, grote risico`s genomen met als gevolg de promotie. Wederom kochten de supporters vele duizenden jaarkaarten, de Gemeente en de banken gaven ook hun fin. hulp en vele mensen/bedrijven kochten aandelen waarbij 1 % Euro 560.000,-- heeft gekost. Het resultaat van al deze inspanningen is duidelijk te lezen op pag. 819 op teletekst.Bij degradatie zal in elk geval het eigen vermogen van Euro 13.910.000,-- in rook op gaan. De schulden van ca. Euro 50.000.000,-- zullen blijven, misschien iets minder door aflossingen tijdens het lopende boekjaar 2019-2020. De enige oplossing is volgens mij om TvL en GGG m.i.v. direct te ontslaan. Dat kost geld, maar veel minder dan een eventuele degradatie. Als TvL de komende 2 transferperiode`s weer de vrije hand krijgt, dan zie ik het zeer donker in. Nu ingrijpen is het enige middel om de neerwaardse spiraal te stoppen. We kunnen hier op dit forum ons steentje daartoe bijdragen, we worden gelezen.
    Goedenmorgen ANS, lekkere binnenkomer dit.

    Het is een doemscenario. Het zou verschrikkelijk zijn. Ik wacht nog altijd met smart op een zwaargewicht met voetbal-knowhow in de RVC, of iig topsport know-how.

    Over Ted zijn we het eens. Het is een veredelde makelaar. Ik vraag mensen altijd om te kijken naar transfer.nl en zie de club waar hij heeft gezeten, zie waar hij spelers vandaan trekt. Griekenland, Georgie en nu weer Spanje.

    Wat ik graag wil weten is waarom er destijds gesproken werd over een goedgezinde TD bij Sevilla? Wat betalen wij aan Sevilla, wat verdienen de spelers, wat is het verschil? En is dit verschil gerechtvaardigd?

    Ik begrijp wel dat Ted het niet makkelijk heeft, maar als je hem hoort lullen over misgelopen spelers die ons miljoenen op zouden leveren dan weet je gewoon: BULLSHIT! Je gaat toch niet naar een Ferrari kijken als je voor een Opel in de markt bent?

    Ted heeft wat mij betreft te vaak en te veel excuses. Vorig seizoen zaten we 6 maanden lang in de voorbereiding, terwijl Grun in de winterstop de halve basis overhoop gooit en 25 punten binnen harkt. De TS/TD daar destijds gaf gewoon toe dat ze hadden ingezet op jeugd en dat dit een foutje was.

    Na Albert Ferer, Ted noemde hem de nieuwe Johan Cruijff, die Johan werd na 11 maanden geslachtofferd en zit nu bij Barca een jeugdteam te doen, toch flikt Ted hetzelfde verhaaltje weer met GGG die groener dan gras is. Dat terwijl we net 3 assistenten de deur hebben gewezen. Hoe verdomde arrogant ben je dan?

    Kwam binnen lopen bij FCT, was helemaal verbaasd over de faciliteiten. Alsof die faciliteiten binnen 1.5 seizoen afgewaardeerd waren, sedert zijn vertrek.

    Niets dan alarmbellen bij deze gast.
  • 15 Dec 2019 om 12:50
    • Quote van 15 Dec 2019 om 12:30
      Na een onrustige nacht, wil ik hier toch reageren. We zitten met de club in een neerwaardse spiraal. Dat kan volledig fout gaan, met alle gevolgen van dien. Voor mij is de oorzaak volledig duidelijk, Ted van Leeuwen. Wie hem beter kent zal het met mij eens zijn, hij is een dictator, een narcist, hij bluft iedereen af en blaft iedereen af die het lef heeft hem tegen te spreken, ook tegen sponsoren. v.d.Kraan is een goede directeur en een goede leider, maar het doel war het om gaat, dat is voetbal. Op dat gebied is TvL de alleenheerser. Bij de degradatie zijn door vele mensen/bedrijven en de Gemeente (lees de inwoners v.d. Gemeente Enschede) en natuurlijk de fantastische supporters, grote risico`s genomen met als gevolg de promotie. Wederom kochten de supporters vele duizenden jaarkaarten, de Gemeente en de banken gaven ook hun fin. hulp en vele mensen/bedrijven kochten aandelen waarbij 1 % Euro 560.000,-- heeft gekost. Het resultaat van al deze inspanningen is duidelijk te lezen op pag. 819 op teletekst.Bij degradatie zal in elk geval het eigen vermogen van Euro 13.910.000,-- in rook op gaan. De schulden van ca. Euro 50.000.000,-- zullen blijven, misschien iets minder door aflossingen tijdens het lopende boekjaar 2019-2020. De enige oplossing is volgens mij om TvL en GGG m.i.v. direct te ontslaan. Dat kost geld, maar veel minder dan een eventuele degradatie. Als TvL de komende 2 transferperiode`s weer de vrije hand krijgt, dan zie ik het zeer donker in. Nu ingrijpen is het enige middel om de neerwaardse spiraal te stoppen. We kunnen hier op dit forum ons steentje daartoe bijdragen, we worden gelezen.
    Ik ben het met grotendeels met je eens hoor, maar wie moet dat dan doen, dat ingrijpen?
  • 15 Dec 2019 om 12:47
    • Quote van 15 Dec 2019 om 12:30
      Na een onrustige nacht, wil ik hier toch reageren. We zitten met de club in een neerwaardse spiraal. Dat kan volledig fout gaan, met alle gevolgen van dien. Voor mij is de oorzaak volledig duidelijk, Ted van Leeuwen. Wie hem beter kent zal het met mij eens zijn, hij is een dictator, een narcist, hij bluft iedereen af en blaft iedereen af die het lef heeft hem tegen te spreken, ook tegen sponsoren. v.d.Kraan is een goede directeur en een goede leider, maar het doel war het om gaat, dat is voetbal. Op dat gebied is TvL de alleenheerser. Bij de degradatie zijn door vele mensen/bedrijven en de Gemeente (lees de inwoners v.d. Gemeente Enschede) en natuurlijk de fantastische supporters, grote risico`s genomen met als gevolg de promotie. Wederom kochten de supporters vele duizenden jaarkaarten, de Gemeente en de banken gaven ook hun fin. hulp en vele mensen/bedrijven kochten aandelen waarbij 1 % Euro 560.000,-- heeft gekost. Het resultaat van al deze inspanningen is duidelijk te lezen op pag. 819 op teletekst.Bij degradatie zal in elk geval het eigen vermogen van Euro 13.910.000,-- in rook op gaan. De schulden van ca. Euro 50.000.000,-- zullen blijven, misschien iets minder door aflossingen tijdens het lopende boekjaar 2019-2020. De enige oplossing is volgens mij om TvL en GGG m.i.v. direct te ontslaan. Dat kost geld, maar veel minder dan een eventuele degradatie. Als TvL de komende 2 transferperiode`s weer de vrije hand krijgt, dan zie ik het zeer donker in. Nu ingrijpen is het enige middel om de neerwaardse spiraal te stoppen. We kunnen hier op dit forum ons steentje daartoe bijdragen, we worden gelezen.
    Ik had op een andere topic al om je reactie gevraagd. Maar dit is zeer duidelijk Thanks votdermet met Ted.
  • 15 Dec 2019 om 12:45
    • Quote van 15 Dec 2019 om 12:30
      Na een onrustige nacht, wil ik hier toch reageren. We zitten met de club in een neerwaardse spiraal. Dat kan volledig fout gaan, met alle gevolgen van dien. Voor mij is de oorzaak volledig duidelijk, Ted van Leeuwen. Wie hem beter kent zal het met mij eens zijn, hij is een dictator, een narcist, hij bluft iedereen af en blaft iedereen af die het lef heeft hem tegen te spreken, ook tegen sponsoren. v.d.Kraan is een goede directeur en een goede leider, maar het doel war het om gaat, dat is voetbal. Op dat gebied is TvL de alleenheerser. Bij de degradatie zijn door vele mensen/bedrijven en de Gemeente (lees de inwoners v.d. Gemeente Enschede) en natuurlijk de fantastische supporters, grote risico`s genomen met als gevolg de promotie. Wederom kochten de supporters vele duizenden jaarkaarten, de Gemeente en de banken gaven ook hun fin. hulp en vele mensen/bedrijven kochten aandelen waarbij 1 % Euro 560.000,-- heeft gekost. Het resultaat van al deze inspanningen is duidelijk te lezen op pag. 819 op teletekst.Bij degradatie zal in elk geval het eigen vermogen van Euro 13.910.000,-- in rook op gaan. De schulden van ca. Euro 50.000.000,-- zullen blijven, misschien iets minder door aflossingen tijdens het lopende boekjaar 2019-2020. De enige oplossing is volgens mij om TvL en GGG m.i.v. direct te ontslaan. Dat kost geld, maar veel minder dan een eventuele degradatie. Als TvL de komende 2 transferperiode`s weer de vrije hand krijgt, dan zie ik het zeer donker in. Nu ingrijpen is het enige middel om de neerwaardse spiraal te stoppen. We kunnen hier op dit forum ons steentje daartoe bijdragen, we worden gelezen.
    Beste Ans, ik snap het gevoel. Normaal glijdt een nederlaag wel gemakkelijk van me af, maar de kansloze manier waarop we gisteren verloren biedt totaal geen houvast voor de wedstrijden die nog komen gaan. Er zit geen lijn in het spel, er is geen discipline, geen stootkracht, er worden vrijwel geen kansen gecreëerd en het allerergste, er is geen vechtlust en alleen conditie voor 1 helft voetbal. Aan dat laatste mag het natuurlijk nooit liggen.
    De 15e plek moet voor dit seizoen het hoofddoel worden, maar het gaatje is nog maar 4 punten! Normaal wil ik als sponsor niet zo snel op trainers e.d. ingaan, maar ik onderschrijf volledig wat Ans zegt. TvL heeft zijn vriendje GGG de functie van trainer gegeven en GGG mocht weer een nietsnut als Van de Ree als assistent ophalen, je weet wel die man die verkeerd wisselde en als een onnozele naar de grensrechter keek …. En om de onervaren staf compleet te maken is daar nog de jonge Niemeijer bij gezet. TvL heeft meerdere malen voor het seizoen gezegd dat hij met een paar aankopen de hele schuld van FCT kan wegpoetsen. Hij werd daarop door zijn vriendje Johan Derksen als de beste TD van Nederland benoemd en moest nodig naar Feyenoord. Was hij toen maar weggegaan ….
    Een 2e degradatie overleven we niet. Ik hoor van zoveel sponsoren om me heen dat ze er dan echt helemaal klaar mee zijn en niet nogmaals een reddingsoperatie willen steunen. Daarentegen wil men wel nog wat extra's doen als we er dit seizoen inblijven om de club weer op een hoger plan te krijgen. Het is dus echt zeer kritiek allemaal! Er moet wat gebeuren, anders is het voorbij. En wie had dat ooit kunnen denken als je de gouden jaren 70 hebt meegemaakt, de jaren daarna als subtopper en de opbouw in het nieuwe stadion. Ik moet er niet aan denken dat de voetbalstad Enschede geen betaald voetbalclub meer zou hebben, maar die kans is nu groter dan ooit!
  • 15 Dec 2019 om 12:30
    Na een onrustige nacht, wil ik hier toch reageren. We zitten met de club in een neerwaardse spiraal. Dat kan volledig fout gaan, met alle gevolgen van dien. Voor mij is de oorzaak volledig duidelijk, Ted van Leeuwen. Wie hem beter kent zal het met mij eens zijn, hij is een dictator, een narcist, hij bluft iedereen af en blaft iedereen af die het lef heeft hem tegen te spreken, ook tegen sponsoren. v.d.Kraan is een goede directeur en een goede leider, maar het doel war het om gaat, dat is voetbal. Op dat gebied is TvL de alleenheerser. Bij de degradatie zijn door vele mensen/bedrijven en de Gemeente (lees de inwoners v.d. Gemeente Enschede) en natuurlijk de fantastische supporters, grote risico`s genomen met als gevolg de promotie. Wederom kochten de supporters vele duizenden jaarkaarten, de Gemeente en de banken gaven ook hun fin. hulp en vele mensen/bedrijven kochten aandelen waarbij 1 % Euro 560.000,-- heeft gekost. Het resultaat van al deze inspanningen is duidelijk te lezen op pag. 819 op teletekst.Bij degradatie zal in elk geval het eigen vermogen van Euro 13.910.000,-- in rook op gaan. De schulden van ca. Euro 50.000.000,-- zullen blijven, misschien iets minder door aflossingen tijdens het lopende boekjaar 2019-2020. De enige oplossing is volgens mij om TvL en GGG m.i.v. direct te ontslaan. Dat kost geld, maar veel minder dan een eventuele degradatie. Als TvL de komende 2 transferperiode`s weer de vrije hand krijgt, dan zie ik het zeer donker in. Nu ingrijpen is het enige middel om de neerwaardse spiraal te stoppen. We kunnen hier op dit forum ons steentje daartoe bijdragen, we worden gelezen.
  • 15 Dec 2019 om 12:24
    Volgende nederlaag rkc uit.
  • 15 Dec 2019 om 12:17
    • Quote van 15 Dec 2019 om 11:53
      Ik heb RKC uit tegen FCU gezien hier in Utrecht en is voetballend zeker niet minder dan ons. Vorig jaar in Waalwijk 4-1 afgedroogd dus hoezo gaan wij die wedstrijd winnen?
    ...… beetje positief blijven. Dat is het punt. Ik weet dat ik er een van hyperbolen en krachttermen ben, en gaarne het een en andere dramatiseer, maar we moeten niet overdrijven. We staan in no-mans-land en zullen wellicht in dat oersaaie gebied blijven bungelen.

    Mijn advies aan FCT: Veilig spelen en VOL inzetten op de jeugd.
  • 15 Dec 2019 om 12:09
    • Quote van 15 Dec 2019 om 11:29
      Kowet is anders behoorlijk bagger...….. Als je daar niet van weet te winnen dan moet je er gewoon helemaal mee kappen. RKC idem dito, daarvan verlies je alleen als je een hele slechte dag hebt of er totaal geen zin in hebt.

      Laatste 2 wedstrijden, geloof me, winnen we met 3-1 en 1-3
    Go Ahead doet het anders prima hoor, al een paar maanden ongeslagen. Weliswaar in de KKD, maar je moet het nog maar doen als team.
  • 15 Dec 2019 om 11:55
    • Quote van 15 Dec 2019 om 11:18
      Ikzeg. Messi. U bent net als waar u op reageerde niet de enigste 2 mijn hulp is er helaas ook helemaal klaar mee ik ben met tranen in de ogen enkele minuten eerder weg gegaan zo als u wel heeft gelezen op de topic ik ga dinsdag avond wel en gelukkig gaat dinsdag toch iemand mee. Maar messi ik blijf mijn jaar kaarten houden maar ik ben wel van plan om niet meer zo vaak in deze kou naar de slappe hap te kijken ze moeten het maar is voelen daar. Ik voel het wel! !!!
    Beste Ik Zeg, het is triest en wil even mijn respect voor je uitspreken, en geloof me er zijn er meer emotioneel kapot van. Sterkte kerel.
  • 15 Dec 2019 om 11:55
    • Quote van 15 Dec 2019 om 07:12
      Gisteren zat ik ter hoogte van de dug-out, en heb me dood geërgerd aan Gracia. Nadien liep hij gelijk naar Espinosa om hem een knuffel te geven, en even later met een glimlach ook nog even Pasveer knuffelen?


      Hij had zich dood moeten schamen en gelijk naar binnen moeten gaan, maar nee....Gracia moest nog even de 'Popie Jopie' uithangen na een schandalige afstraffing.......
    Zal bedoeld zijn als een hart onder de riem, bij Espinosa. Zag hem ook even met Nakamura op het veld. Inderdaad hij had op moeten staan en snel naar binnen, buiten het zicht knuffels uitdelen en opbeurende praatjes. Vond zijn interview na de wedstrijd ook ernstig. Als je de wedstrijd niet had gezien en alleen zijn analyse gehoord dan had Twente een goede wedstrijd met een paar fouten... Hmmm...
  • 15 Dec 2019 om 11:53
    • Quote van 15 Dec 2019 om 11:29
      Kowet is anders behoorlijk bagger...….. Als je daar niet van weet te winnen dan moet je er gewoon helemaal mee kappen. RKC idem dito, daarvan verlies je alleen als je een hele slechte dag hebt of er totaal geen zin in hebt.

      Laatste 2 wedstrijden, geloof me, winnen we met 3-1 en 1-3
    Ik heb RKC uit tegen FCU gezien hier in Utrecht en is voetballend zeker niet minder dan ons. Vorig jaar in Waalwijk 4-1 afgedroogd dus hoezo gaan wij die wedstrijd winnen?
  • 15 Dec 2019 om 11:46
    Als ik Garcia zo horen praten over voetbal krijg de indruk dat hij in een hele andere wereld leeft en veel droomtover het dierenbos en niet echt bewust is van de harde voetbalwereld. Daarom geloof ik niet dat hij de traineris om over mijn lijf voetbal erin te brengen.
  • 15 Dec 2019 om 11:45
    In de winterstop komt alles goed. Dan komt Ted weer met een paar pareltjes die hij voor de neus van alle Europese topploegen heeft binnengehaald:-)
  • 15 Dec 2019 om 11:29
    • Quote van 15 Dec 2019 om 11:03
      Pfff we verliezen ze alle twee pik, wij winnen van niemand meer met twee vingers in de neus. Dat was vroeger hoor.
    Kowet is anders behoorlijk bagger...….. Als je daar niet van weet te winnen dan moet je er gewoon helemaal mee kappen. RKC idem dito, daarvan verlies je alleen als je een hele slechte dag hebt of er totaal geen zin in hebt.

    Laatste 2 wedstrijden, geloof me, winnen we met 3-1 en 1-3
  • 15 Dec 2019 om 11:18
    • Quote van 15 Dec 2019 om 11:02
      Klopt voor het spel en de beleving hoef je er niet meer heen te gaan. Ik denk dat het grootste gedeelte er nog heen gaat omdat pietje of Jantje er nog komt, Puur voor de gezelligheid vooraf even bij elkaar paar drinken en even er uit. De lol is er verder er wel vanaf deze jongen blijft tegen Gea mooi thuus op het bankje ben er wel eff klaar mee.
    Ikzeg. Messi. U bent net als waar u op reageerde niet de enigste 2 mijn hulp is er helaas ook helemaal klaar mee ik ben met tranen in de ogen enkele minuten eerder weg gegaan zo als u wel heeft gelezen op de topic ik ga dinsdag avond wel en gelukkig gaat dinsdag toch iemand mee. Maar messi ik blijf mijn jaar kaarten houden maar ik ben wel van plan om niet meer zo vaak in deze kou naar de slappe hap te kijken ze moeten het maar is voelen daar. Ik voel het wel! !!!
  • 15 Dec 2019 om 11:06
    • Quote van 15 Dec 2019 om 11:03
      Pfff we verliezen ze alle twee pik, wij winnen van niemand meer met twee vingers in de neus. Dat was vroeger hoor.
    Dat denk ik dus ook......
  • 15 Dec 2019 om 11:06
    • Quote van 15 Dec 2019 om 10:38
      Opvallend dat je bij mij komt met je gevoelens.... maar dat terzijde. Vooruit dan maar.... serieus.

      Heb je ook andere hobbies? Als iets je negatief begint te beïnvloeden, dan moet je afstand nemen. Gewoon niet over discussiëren, gewoon de wedstrijd bezoeken, en daarna de knop omzetten. Geniet van de winter, geniet van de kerst.

      Vanaf aanstelling van Ted heb ik altijd geroepen, het is geen Technisch Directeur, het is een veredelde makelaar.
      Vanaf de aanstelling van Garcia heb ik steevast geroepen dat je moeilijk iemand die amper twee jaar de schoenen in de wilgen heeft hangen trainer kunt maken van onze labiele turbulente club. Het is een risico dat niet te verdedigen valt, het gaat ELKE vorm van logica te buiten. Dat er geen ervaren man naast gezet is, dat is de grootste blunder. Dat was toch wel een zeer elementaire beslissing die niet is genomen en ik snap niet dat de noabers daar niets van hebben gezegd.

      Toch, Ja Die, het glas is halfvol. We hebben twee relatief makkelijke tegenstanders. Van GAE winnen we met twee vingers in de neus en RKC gaan we ook gewoon verslaan. Is dat niet het geval dan zal Garcia van het toneel verdwijnen, of iig van de voorgrond. Winnen we wel, hetgeen binnen de verwachtingen ligt. dan sluiten we het jaar op twee positieve noten af en schijnt de zon weer een beetje.
    Mooi verwoord. Thanks!
  • 15 Dec 2019 om 11:06
    • Quote van 15 Dec 2019 om 11:02
      Klopt voor het spel en de beleving hoef je er niet meer heen te gaan. Ik denk dat het grootste gedeelte er nog heen gaat omdat pietje of Jantje er nog komt, Puur voor de gezelligheid vooraf even bij elkaar paar drinken en even er uit. De lol is er verder er wel vanaf deze jongen blijft tegen Gea mooi thuus op het bankje ben er wel eff klaar mee.
    Dat jij niet gaat Messi zegt toch genoeg? Gvd tijd voor actie, want zoals jij denken er velen.
  • 15 Dec 2019 om 11:03
    • Quote van 15 Dec 2019 om 10:38
      Opvallend dat je bij mij komt met je gevoelens.... maar dat terzijde. Vooruit dan maar.... serieus.

      Heb je ook andere hobbies? Als iets je negatief begint te beïnvloeden, dan moet je afstand nemen. Gewoon niet over discussiëren, gewoon de wedstrijd bezoeken, en daarna de knop omzetten. Geniet van de winter, geniet van de kerst.

      Vanaf aanstelling van Ted heb ik altijd geroepen, het is geen Technisch Directeur, het is een veredelde makelaar.
      Vanaf de aanstelling van Garcia heb ik steevast geroepen dat je moeilijk iemand die amper twee jaar de schoenen in de wilgen heeft hangen trainer kunt maken van onze labiele turbulente club. Het is een risico dat niet te verdedigen valt, het gaat ELKE vorm van logica te buiten. Dat er geen ervaren man naast gezet is, dat is de grootste blunder. Dat was toch wel een zeer elementaire beslissing die niet is genomen en ik snap niet dat de noabers daar niets van hebben gezegd.

      Toch, Ja Die, het glas is halfvol. We hebben twee relatief makkelijke tegenstanders. Van GAE winnen we met twee vingers in de neus en RKC gaan we ook gewoon verslaan. Is dat niet het geval dan zal Garcia van het toneel verdwijnen, of iig van de voorgrond. Winnen we wel, hetgeen binnen de verwachtingen ligt. dan sluiten we het jaar op twee positieve noten af en schijnt de zon weer een beetje.
    Pfff we verliezen ze alle twee pik, wij winnen van niemand meer met twee vingers in de neus. Dat was vroeger hoor.
  • 15 Dec 2019 om 11:02
    • Quote van 15 Dec 2019 om 09:50
      Ben ik de enige die het plezier totaal heeft verloren in het bezoeken van de wedstrijden van onze club? Een aantal jaar geleden was ik er overal bij, uit en thuis, maar gvd wat is er veel veranderd zeg. Ik mis de affiniteit met het elftal en de staff, de vijandige sfeer vanaf de tribunes naar de tegenstander en ja, als vak-per mis ik ook de gezelligheid in het home. Met pijn in m’n hart moet ik zeggen dat ik zwaar in dubio zit of ik er volgend jaar nog wel bij wil zijn, ongeacht de uitkomst van dit jaar. Mijn grote dank gaat ook mede uit naar het jarenlang bestuurlijke falen van de club en burgervader Onno - zonder jullie was verneuken van deze voetbalbeleving niet gelukt! Maar de vraagt blijft, ben ik nou echt de enige? Want ik heb het gevoel dat veel mens met hetzelfde gevoel lopen...
    Klopt voor het spel en de beleving hoef je er niet meer heen te gaan. Ik denk dat het grootste gedeelte er nog heen gaat omdat pietje of Jantje er nog komt, Puur voor de gezelligheid vooraf even bij elkaar paar drinken en even er uit. De lol is er verder er wel vanaf deze jongen blijft tegen Gea mooi thuus op het bankje ben er wel eff klaar mee.
  • 15 Dec 2019 om 11:01
    • Quote van 15 Dec 2019 om 10:38
      Opvallend dat je bij mij komt met je gevoelens.... maar dat terzijde. Vooruit dan maar.... serieus.

      Heb je ook andere hobbies? Als iets je negatief begint te beïnvloeden, dan moet je afstand nemen. Gewoon niet over discussiëren, gewoon de wedstrijd bezoeken, en daarna de knop omzetten. Geniet van de winter, geniet van de kerst.

      Vanaf aanstelling van Ted heb ik altijd geroepen, het is geen Technisch Directeur, het is een veredelde makelaar.
      Vanaf de aanstelling van Garcia heb ik steevast geroepen dat je moeilijk iemand die amper twee jaar de schoenen in de wilgen heeft hangen trainer kunt maken van onze labiele turbulente club. Het is een risico dat niet te verdedigen valt, het gaat ELKE vorm van logica te buiten. Dat er geen ervaren man naast gezet is, dat is de grootste blunder. Dat was toch wel een zeer elementaire beslissing die niet is genomen en ik snap niet dat de noabers daar niets van hebben gezegd.

      Toch, Ja Die, het glas is halfvol. We hebben twee relatief makkelijke tegenstanders. Van GAE winnen we met twee vingers in de neus en RKC gaan we ook gewoon verslaan. Is dat niet het geval dan zal Garcia van het toneel verdwijnen, of iig van de voorgrond. Winnen we wel, hetgeen binnen de verwachtingen ligt. dan sluiten we het jaar op twee positieve noten af en schijnt de zon weer een beetje.
    As niet speciaal bi jou hoor, en ja heb genoeg hobby's hoor,maar er is er niet een zo bijzonder speciaal als mijn Twente!! En dat raakt je harder dan je denkt, althans bij mij. En genieten van andere dingen doe ik hoor, maar steeds komt dat cluppie weer in mijn kop. En ik heb weinig vertrouwen dat we van GAE en RKC winnen. Echt mijn vertrouwen is het onder het 0 punt gedaald.
  • 15 Dec 2019 om 10:52
    • Quote van 15 Dec 2019 om 10:48
      Nachtje geslapen en het voelt nog steeds slecht. Wat heeft GG nou toch bezielt om Nakamuri, 19jaar, zo te schofveren?wat ging er door zijn hoofd toen hij Bijen bracht? wat vindt hij van Aitor? Over het fysiek, vroeger hete dat conditie, hoefen we het niet te hebben. Je ziet het elftal de 2de helft instorten. Wij zijn als supportes nog mild, bij elke andere club was allang de pleuris uitgebroken. Na alle ellende van de laatste jaren zit je daar niet op te wachten. Zingen, klappen, trommelen, sfeeractie niets helpt meer. Zit met mijn gevoel alweer in mei 2018, we wouden het niet geloven maar het gebeurde toch. Nu weet ik beter en weet als er niets veranderd het weer gaat gebeuren.
    Als aitor onze beste speler is dan stop er maar mee. García geef toe dat je het niet kunt. STOP ermee.
  • 15 Dec 2019 om 10:48
    Nachtje geslapen en het voelt nog steeds slecht. Wat heeft GG nou toch bezielt om Nakamuri, 19jaar, zo te schofveren?wat ging er door zijn hoofd toen hij Bijen bracht? wat vindt hij van Aitor? Over het fysiek, vroeger hete dat conditie, hoefen we het niet te hebben. Je ziet het elftal de 2de helft instorten. Wij zijn als supportes nog mild, bij elke andere club was allang de pleuris uitgebroken. Na alle ellende van de laatste jaren zit je daar niet op te wachten. Zingen, klappen, trommelen, sfeeractie niets helpt meer. Zit met mijn gevoel alweer in mei 2018, we wouden het niet geloven maar het gebeurde toch. Nu weet ik beter en weet als er niets veranderd het weer gaat gebeuren.
  • 15 Dec 2019 om 10:38
    • Quote van 15 Dec 2019 om 10:14
      Ik heb er genoeg van, de club waar ik zo van hou glijd langzaam maar zeker af op een ramp scenario. Ik heb steeds het volle vertrouwen gehad in GG en Ted, maar dat is over. En waarom? Omdat ik merk dat het invloed heeft op mijn leven, gisteren was de druppel, wou gezellig biertje pakken ben op de bank in slaap gedonderd. Ik merk dat ik in een dip kom te zitten, en dat komt door deze situatie.ik betrap me er zelf op dat ik sneller geïrriteerd ben, minder kan hebben, en dat komt door de huidige situatie bij de club waar ik van hou. We gaan als het zo doorgaat gewoon weer richting KKD met alle gevolgen van dien.GG en Ted zijn niet groter als de club, nee wij zijn de club. Bij degradatie gaan Ted en GG lachend aan het werk bij een andere club, het zijn slechts passanten. Dit gedoe moet gestopt worden, vind dat GG zijn eigen conclusie moet trekken net als die Rus bij Vitesse en Groenendijk bij ADO, en ook Ted moet opstappen, want dit gaat niet meer goed komen met heel veel" net niet spelers" door Ted aangetrokken. En GG denkt dat we Barça of City zijn, we hebben gewoon heel beperkte spelers. En ik kijk naar scenario Groningen vorig jaar, paar goede gerichte spelers halen dan komt het goed, maar helaas niet onder GG, vind het jammer maar dat is de realiteit. Want zie de club waar ik echt van hou naar de kloten gaan, en dat raakt me ook in mijn privé leven. Want Fc Twente zit in mijn hart, en neemt een grote plaats in, in mijn leven!!! Anders dan bij de passanten GG en Ted. Tijd om in te grijpen nu, op wat voor manier dan ook.
    Opvallend dat je bij mij komt met je gevoelens.... maar dat terzijde. Vooruit dan maar.... serieus.

    Heb je ook andere hobbies? Als iets je negatief begint te beïnvloeden, dan moet je afstand nemen. Gewoon niet over discussiëren, gewoon de wedstrijd bezoeken, en daarna de knop omzetten. Geniet van de winter, geniet van de kerst.

    Vanaf aanstelling van Ted heb ik altijd geroepen, het is geen Technisch Directeur, het is een veredelde makelaar.
    Vanaf de aanstelling van Garcia heb ik steevast geroepen dat je moeilijk iemand die amper twee jaar de schoenen in de wilgen heeft hangen trainer kunt maken van onze labiele turbulente club. Het is een risico dat niet te verdedigen valt, het gaat ELKE vorm van logica te buiten. Dat er geen ervaren man naast gezet is, dat is de grootste blunder. Dat was toch wel een zeer elementaire beslissing die niet is genomen en ik snap niet dat de noabers daar niets van hebben gezegd.

    Toch, Ja Die, het glas is halfvol. We hebben twee relatief makkelijke tegenstanders. Van GAE winnen we met twee vingers in de neus en RKC gaan we ook gewoon verslaan. Is dat niet het geval dan zal Garcia van het toneel verdwijnen, of iig van de voorgrond. Winnen we wel, hetgeen binnen de verwachtingen ligt. dan sluiten we het jaar op twee positieve noten af en schijnt de zon weer een beetje.
  • 15 Dec 2019 om 10:37
    • Quote van 15 Dec 2019 om 10:26
      Om alles even te relativeren. Kijk de docu van Chris Watts.
      Het kan allemaal nog veel erger in het leven.

      https://www.youtube.com/watch?v=MbGl8r5MzUI

      Twente gaat nooit kapot. Het kan alleen maar beter worden. Ted eruit, GG eruit en er normale mensen neerzetten met gezond verstand uit de regio. Waar is onze identiteit? Die moet je eerst terugkrijgen en die krijg je terug als er mensen in de regio gaan opstaan die net zoveel van Twente houden als jij doet!

    ze hebben gefaald ..idd en dan moeten die 2 hun conclusies trekken...
  • 15 Dec 2019 om 10:36
    • Quote van 15 Dec 2019 om 10:14
      Ik heb er genoeg van, de club waar ik zo van hou glijd langzaam maar zeker af op een ramp scenario. Ik heb steeds het volle vertrouwen gehad in GG en Ted, maar dat is over. En waarom? Omdat ik merk dat het invloed heeft op mijn leven, gisteren was de druppel, wou gezellig biertje pakken ben op de bank in slaap gedonderd. Ik merk dat ik in een dip kom te zitten, en dat komt door deze situatie.ik betrap me er zelf op dat ik sneller geïrriteerd ben, minder kan hebben, en dat komt door de huidige situatie bij de club waar ik van hou. We gaan als het zo doorgaat gewoon weer richting KKD met alle gevolgen van dien.GG en Ted zijn niet groter als de club, nee wij zijn de club. Bij degradatie gaan Ted en GG lachend aan het werk bij een andere club, het zijn slechts passanten. Dit gedoe moet gestopt worden, vind dat GG zijn eigen conclusie moet trekken net als die Rus bij Vitesse en Groenendijk bij ADO, en ook Ted moet opstappen, want dit gaat niet meer goed komen met heel veel" net niet spelers" door Ted aangetrokken. En GG denkt dat we Barça of City zijn, we hebben gewoon heel beperkte spelers. En ik kijk naar scenario Groningen vorig jaar, paar goede gerichte spelers halen dan komt het goed, maar helaas niet onder GG, vind het jammer maar dat is de realiteit. Want zie de club waar ik echt van hou naar de kloten gaan, en dat raakt me ook in mijn privé leven. Want Fc Twente zit in mijn hart, en neemt een grote plaats in, in mijn leven!!! Anders dan bij de passanten GG en Ted. Tijd om in te grijpen nu, op wat voor manier dan ook.
    Maak je niet druk om een paar miljonair voetballertjes.
  • 15 Dec 2019 om 10:36
    • Quote van 15 Dec 2019 om 09:50
      Ben ik de enige die het plezier totaal heeft verloren in het bezoeken van de wedstrijden van onze club? Een aantal jaar geleden was ik er overal bij, uit en thuis, maar gvd wat is er veel veranderd zeg. Ik mis de affiniteit met het elftal en de staff, de vijandige sfeer vanaf de tribunes naar de tegenstander en ja, als vak-per mis ik ook de gezelligheid in het home. Met pijn in m’n hart moet ik zeggen dat ik zwaar in dubio zit of ik er volgend jaar nog wel bij wil zijn, ongeacht de uitkomst van dit jaar. Mijn grote dank gaat ook mede uit naar het jarenlang bestuurlijke falen van de club en burgervader Onno - zonder jullie was verneuken van deze voetbalbeleving niet gelukt! Maar de vraagt blijft, ben ik nou echt de enige? Want ik heb het gevoel dat veel mens met hetzelfde gevoel lopen...
    Dat klopt.
  • 15 Dec 2019 om 10:33
    • Quote van 15 Dec 2019 om 10:31
      het heeft geholpen Jadie en ik ben het ook nog eens met jouw commentaar ook bij mij is steeds het weekend verpest..met tegenzin ga ik toch weer tis nou eenmaal mijn club...
    Klopt als een bus het raakt je gewoon het doet iets met je gvd...Maar we blijven gaan.
  • 15 Dec 2019 om 10:32
    • Quote van 15 Dec 2019 om 10:26
      Om alles even te relativeren. Kijk de docu van Chris Watts.
      Het kan allemaal nog veel erger in het leven.

      https://www.youtube.com/watch?v=MbGl8r5MzUI

      Twente gaat nooit kapot. Het kan alleen maar beter worden. Ted eruit, GG eruit en er normale mensen neerzetten met gezond verstand uit de regio. Waar is onze identiteit? Die moet je eerst terugkrijgen en die krijg je terug als er mensen in de regio gaan opstaan die net zoveel van Twente houden als jij doet!

    Amen. We hebben vaak bonje maar hier heb je een punt, maar het heeft echt invloed op mijn privé leven en had oogkleppen op, maar het is de bittere waarheid. Ik hoop dat er inderdaad mensen opstaan uit de regio die de club redden. Want we mogen allemaal lullen over Munsterman, hij was wel een man met een echt Twente hart, en helaas is hij in de steek gelaten en verraden omdat hij het te goed deed? Jammer dat Joop toen kunstgrepen heeft moeten doen, maar hij was wel echt een man met een echt Twente hart, en was emotioneel betrokken...Net als de meesten van ons.
  • 15 Dec 2019 om 10:31
    • Quote van 15 Dec 2019 om 10:15
      Ook al dictatuur op Twentefans??:-);-
    het heeft geholpen Jadie en ik ben het ook nog eens met jouw commentaar ook bij mij is steeds het weekend verpest..met tegenzin ga ik toch weer tis nou eenmaal mijn club...
  • 15 Dec 2019 om 10:26
    • Quote van 15 Dec 2019 om 10:14
      Ik heb er genoeg van, de club waar ik zo van hou glijd langzaam maar zeker af op een ramp scenario. Ik heb steeds het volle vertrouwen gehad in GG en Ted, maar dat is over. En waarom? Omdat ik merk dat het invloed heeft op mijn leven, gisteren was de druppel, wou gezellig biertje pakken ben op de bank in slaap gedonderd. Ik merk dat ik in een dip kom te zitten, en dat komt door deze situatie.ik betrap me er zelf op dat ik sneller geïrriteerd ben, minder kan hebben, en dat komt door de huidige situatie bij de club waar ik van hou. We gaan als het zo doorgaat gewoon weer richting KKD met alle gevolgen van dien.GG en Ted zijn niet groter als de club, nee wij zijn de club. Bij degradatie gaan Ted en GG lachend aan het werk bij een andere club, het zijn slechts passanten. Dit gedoe moet gestopt worden, vind dat GG zijn eigen conclusie moet trekken net als die Rus bij Vitesse en Groenendijk bij ADO, en ook Ted moet opstappen, want dit gaat niet meer goed komen met heel veel" net niet spelers" door Ted aangetrokken. En GG denkt dat we Barça of City zijn, we hebben gewoon heel beperkte spelers. En ik kijk naar scenario Groningen vorig jaar, paar goede gerichte spelers halen dan komt het goed, maar helaas niet onder GG, vind het jammer maar dat is de realiteit. Want zie de club waar ik echt van hou naar de kloten gaan, en dat raakt me ook in mijn privé leven. Want Fc Twente zit in mijn hart, en neemt een grote plaats in, in mijn leven!!! Anders dan bij de passanten GG en Ted. Tijd om in te grijpen nu, op wat voor manier dan ook.
    Om alles even te relativeren. Kijk de docu van Chris Watts.
    Het kan allemaal nog veel erger in het leven.

    https://www.youtube.com/watch?v=MbGl8r5MzUI

    Twente gaat nooit kapot. Het kan alleen maar beter worden. Ted eruit, GG eruit en er normale mensen neerzetten met gezond verstand uit de regio. Waar is onze identiteit? Die moet je eerst terugkrijgen en die krijg je terug als er mensen in de regio gaan opstaan die net zoveel van Twente houden als jij doet!

  • 15 Dec 2019 om 10:15
    • Quote van 15 Dec 2019 om 10:07
      jouw commentaar zal wel eerst gelezen worden -:))
    Ook al dictatuur op Twentefans??:-);-
  • 15 Dec 2019 om 10:14
    • Quote van 15 Dec 2019 om 09:53
      Koppen hoeven niet te rollen. Je ziet gewoon dat trainers, zelfs interim assistentjes, exact weten hoe ons te bespelen. Garcia doet niets dan rare dingen. Rare wissels, rare opstellingen, kan geen tactische wissels of omzettingen doen die het spelbeeld veranderen. Garcia hoeft niet weg, maar zal gewoon een stoeltje op moeten schuiven. Er zit veel meer in deze selectie. Dat we verliezen is niet erg. Dat we af en toe op de bek gaan, is niet erg. Maar de lauwheid, de gelatenheid en het amateurisme dat er van af spat...…. vraagt gewoon om een aanpassing.
    Ik heb er genoeg van, de club waar ik zo van hou glijd langzaam maar zeker af op een ramp scenario. Ik heb steeds het volle vertrouwen gehad in GG en Ted, maar dat is over. En waarom? Omdat ik merk dat het invloed heeft op mijn leven, gisteren was de druppel, wou gezellig biertje pakken ben op de bank in slaap gedonderd. Ik merk dat ik in een dip kom te zitten, en dat komt door deze situatie.ik betrap me er zelf op dat ik sneller geïrriteerd ben, minder kan hebben, en dat komt door de huidige situatie bij de club waar ik van hou. We gaan als het zo doorgaat gewoon weer richting KKD met alle gevolgen van dien.GG en Ted zijn niet groter als de club, nee wij zijn de club. Bij degradatie gaan Ted en GG lachend aan het werk bij een andere club, het zijn slechts passanten. Dit gedoe moet gestopt worden, vind dat GG zijn eigen conclusie moet trekken net als die Rus bij Vitesse en Groenendijk bij ADO, en ook Ted moet opstappen, want dit gaat niet meer goed komen met heel veel" net niet spelers" door Ted aangetrokken. En GG denkt dat we Barça of City zijn, we hebben gewoon heel beperkte spelers. En ik kijk naar scenario Groningen vorig jaar, paar goede gerichte spelers halen dan komt het goed, maar helaas niet onder GG, vind het jammer maar dat is de realiteit. Want zie de club waar ik echt van hou naar de kloten gaan, en dat raakt me ook in mijn privé leven. Want Fc Twente zit in mijn hart, en neemt een grote plaats in, in mijn leven!!! Anders dan bij de passanten GG en Ted. Tijd om in te grijpen nu, op wat voor manier dan ook.
  • 15 Dec 2019 om 10:13
    Aitor, espinosa, verhaeagh, Bijen, Schenk, Menig. Allemaal niet goed genoeg kunnen beter naar kkd ploeg. Over Rafik,Verdonk en keito ook zo mn twijfels. Julio, Busquets, Drommel, lati en Selabi kunnen dit niveau wel aan. Maar niet met zoke teamgenoten.
  • 15 Dec 2019 om 10:09
    • Quote van 15 Dec 2019 om 09:53
      Koppen hoeven niet te rollen. Je ziet gewoon dat trainers, zelfs interim assistentjes, exact weten hoe ons te bespelen. Garcia doet niets dan rare dingen. Rare wissels, rare opstellingen, kan geen tactische wissels of omzettingen doen die het spelbeeld veranderen. Garcia hoeft niet weg, maar zal gewoon een stoeltje op moeten schuiven. Er zit veel meer in deze selectie. Dat we verliezen is niet erg. Dat we af en toe op de bek gaan, is niet erg. Maar de lauwheid, de gelatenheid en het amateurisme dat er van af spat...…. vraagt gewoon om een aanpassing.
    Zo is het! Deze selectie is helemaal niet zo slecht als iedereen zegt.
  • 15 Dec 2019 om 10:07
    • Quote van 15 Dec 2019 om 09:48
      Meer mensen die hun reactie niet zien verschijnen in de app? Tik gvd 2 keer mijn gevoel wil het plaatsen pakt hij het niet.
    jouw commentaar zal wel eerst gelezen worden -:))
  • 15 Dec 2019 om 10:05
    Dus er moeten versterkingen komen...echte versterkingen ...maar wie wil hier nog bijhoren ..Ted heeft dit bij elkaar gezocht moet nu zn verantwoording nemen ..Ook de AD Paul van de Kraan moet eens opstaan ..
  • 15 Dec 2019 om 10:04
    • Quote van 15 Dec 2019 om 09:48
      Meer mensen die hun reactie niet zien verschijnen in de app? Tik gvd 2 keer mijn gevoel wil het plaatsen pakt hij het niet.
    Jou gevoel kan jou telefoon niet aan , hahaha
  • 15 Dec 2019 om 09:59
    • Quote van 15 Dec 2019 om 09:58
      Bijen is geen zekere factor gebleken dit seizoen. Meerdere persoonlijke fouten heeft een tegengoal opgeleverd. We hebben een stabiele CV vanuit City, welke behoorlijk gespeeld heeft. Waarom niet de City man en wel krampachtig vasthouden aan Bijen?
    idd ook zoiets...
  • 15 Dec 2019 om 09:58
    • Quote van 15 Dec 2019 om 09:53
      Koppen hoeven niet te rollen. Je ziet gewoon dat trainers, zelfs interim assistentjes, exact weten hoe ons te bespelen. Garcia doet niets dan rare dingen. Rare wissels, rare opstellingen, kan geen tactische wissels of omzettingen doen die het spelbeeld veranderen. Garcia hoeft niet weg, maar zal gewoon een stoeltje op moeten schuiven. Er zit veel meer in deze selectie. Dat we verliezen is niet erg. Dat we af en toe op de bek gaan, is niet erg. Maar de lauwheid, de gelatenheid en het amateurisme dat er van af spat...…. vraagt gewoon om een aanpassing.
    precies Vukic eruit Bergreen erin moest juist aanvaller er bei ...en dan waarom zo laat ..wij allemaal zagen al dat ze voor nooit een goal zo zouden maken ..
  • 15 Dec 2019 om 09:58
    Bijen is geen zekere factor gebleken dit seizoen. Meerdere persoonlijke fouten heeft een tegengoal opgeleverd. We hebben een stabiele CV vanuit City, welke behoorlijk gespeeld heeft. Waarom niet de City man en wel krampachtig vasthouden aan Bijen?
  • 15 Dec 2019 om 09:53
    • Quote van 15 Dec 2019 om 09:07
      hahaha De ene week spelen ze mooi voetbal en is iedereen top app n het elftal , de andere week is het een stuk minder en moeten er koppen rollen . wat loat ieleu oe goan jongens, get a life
    Koppen hoeven niet te rollen. Je ziet gewoon dat trainers, zelfs interim assistentjes, exact weten hoe ons te bespelen. Garcia doet niets dan rare dingen. Rare wissels, rare opstellingen, kan geen tactische wissels of omzettingen doen die het spelbeeld veranderen. Garcia hoeft niet weg, maar zal gewoon een stoeltje op moeten schuiven. Er zit veel meer in deze selectie. Dat we verliezen is niet erg. Dat we af en toe op de bek gaan, is niet erg. Maar de lauwheid, de gelatenheid en het amateurisme dat er van af spat...…. vraagt gewoon om een aanpassing.
  • 15 Dec 2019 om 09:50
    • Quote van 15 Dec 2019 om 09:48
      Groningen speelde ons helemaal weg in de eerste wedstrijd. Een wedstrijd die met AL het geluk van de wereld hebben gewonnen.
    Precies.
  • 15 Dec 2019 om 09:50
    Ben ik de enige die het plezier totaal heeft verloren in het bezoeken van de wedstrijden van onze club? Een aantal jaar geleden was ik er overal bij, uit en thuis, maar gvd wat is er veel veranderd zeg. Ik mis de affiniteit met het elftal en de staff, de vijandige sfeer vanaf de tribunes naar de tegenstander en ja, als vak-per mis ik ook de gezelligheid in het home. Met pijn in m’n hart moet ik zeggen dat ik zwaar in dubio zit of ik er volgend jaar nog wel bij wil zijn, ongeacht de uitkomst van dit jaar. Mijn grote dank gaat ook mede uit naar het jarenlang bestuurlijke falen van de club en burgervader Onno - zonder jullie was verneuken van deze voetbalbeleving niet gelukt! Maar de vraagt blijft, ben ik nou echt de enige? Want ik heb het gevoel dat veel mens met hetzelfde gevoel lopen...
  • 15 Dec 2019 om 09:48
    Meer mensen die hun reactie niet zien verschijnen in de app? Tik gvd 2 keer mijn gevoel wil het plaatsen pakt hij het niet.
  • 15 Dec 2019 om 09:48
    • Quote van 15 Dec 2019 om 09:30
      de negatieve reeks waar de ploeg nu inzit, het baart mij zorgen. Er worden vrijwel geen kansen gecreeërd uit open spel,nakamura en aitor gaat weinig van uit. Bij kansen die aitor krijgt, gaat hij liggen of gaat hij voor zichzelf. Andersom vliegen de ballen er wel makkelijk in, het is hetzelfde liedje als 2 jaar geleden. Er staan nog altijd 6ploegen onder twente en sparta staat 1 punt hoger, maar twente gaat op deze manier flink zakken en wellicht zelfs nog degraderen. Bij rkc zie ik ze niet winnen, ben bang voor een nederlaag. Na de winterstop met groningen thuis een goed te nemen hobbel. ECHTER er moet wat gebeuren, Een centrale verdediger/nr 10 en fatsoenlijke buitenspeler.
    Groningen speelde ons helemaal weg in de eerste wedstrijd. Een wedstrijd die met AL het geluk van de wereld hebben gewonnen.
  • 15 Dec 2019 om 09:42
    • Quote van 15 Dec 2019 om 09:30
      de negatieve reeks waar de ploeg nu inzit, het baart mij zorgen. Er worden vrijwel geen kansen gecreeërd uit open spel,nakamura en aitor gaat weinig van uit. Bij kansen die aitor krijgt, gaat hij liggen of gaat hij voor zichzelf. Andersom vliegen de ballen er wel makkelijk in, het is hetzelfde liedje als 2 jaar geleden. Er staan nog altijd 6ploegen onder twente en sparta staat 1 punt hoger, maar twente gaat op deze manier flink zakken en wellicht zelfs nog degraderen. Bij rkc zie ik ze niet winnen, ben bang voor een nederlaag. Na de winterstop met groningen thuis een goed te nemen hobbel. ECHTER er moet wat gebeuren, Een centrale verdediger/nr 10 en fatsoenlijke buitenspeler.
    waar kunnen wij in de 2e helft van de competitie nog punten halen dan. Zo spelend in ieder geval weinig ..heb er zere ogen van...
  • 15 Dec 2019 om 09:39
    Keito Nakamura olé! Mis nog maar een kansje of 2. Maak hem rechtsback. Want hij is superslecht ja dat is Keito Nakamura!
  • 15 Dec 2019 om 09:30
    de negatieve reeks waar de ploeg nu inzit, het baart mij zorgen. Er worden vrijwel geen kansen gecreeërd uit open spel,nakamura en aitor gaat weinig van uit. Bij kansen die aitor krijgt, gaat hij liggen of gaat hij voor zichzelf. Andersom vliegen de ballen er wel makkelijk in, het is hetzelfde liedje als 2 jaar geleden. Er staan nog altijd 6ploegen onder twente en sparta staat 1 punt hoger, maar twente gaat op deze manier flink zakken en wellicht zelfs nog degraderen. Bij rkc zie ik ze niet winnen, ben bang voor een nederlaag. Na de winterstop met groningen thuis een goed te nemen hobbel. ECHTER er moet wat gebeuren, Een centrale verdediger/nr 10 en fatsoenlijke buitenspeler.
  • 15 Dec 2019 om 09:23
    • Quote van 15 Dec 2019 om 08:59
      Rutten gewoon in de assistent functie ernaast zetten. Net als advocaat destijds bij Feyenoord. Ook een optie is Hans de Koning als assistent. Heeft bewezen erg goed met moeilijke spelers overweg te kunnen. Zo n type is erg welkom naast García. Gezien hoe hij met spelers als Brama en gister Nakamura is omgegaan. Talenten met potentie als Keito en zijn achtergrond moet je niet kapot maken met wissels vlak voor rust.
    Hans de Koning is naar vvv
  • 15 Dec 2019 om 09:14
    • Quote van 15 Dec 2019 om 08:45
      Schenk centraal......


      Heb je dit nog niet mis zien gaan? Espinosa.....die luie KKD niveau lapzwans? Zet Brama, Selahi en Haris maar op het middenveld. Daarnaast 'de egoist met de vallende ziekte' Aitor op de bank.


      Gracia gaat geen punt meer pakken tot de winterstop, en is zie FC Twente ook wel uit de beker vliegen tegen de Eagles. Hetgeen dan betekent dat het seizoen dan voorbij is, en er geen greintje eer meer te behalen valt.
    Aitor is de gevaarlijkste man. Espinoza liet gister ook weer een paar keer zien spelers vrij voor de goal te kunnen zetten. Aitor breng je in 442 dichter bij de goal, waardoor hij minder mannetjes voorbij moet om gevaarlijk te worden. Met 4 middenvelders kan Espinoza zijn slappe mee verdedigen beter opgevangen worden. Schenk mag van mij ook vervangen worden door Julio. Maar omdat er al het nodige gewisseld word in mijn voorstel koos ik om dat nog even zo te laten. Je kan iedereen er wel uit gooien zoals je zegt maar we hebben niets anders achter de hand. Als je het opgeeft ben je zeker verloren. Je moet gewoon blijven strijden en kiezen voor de beste optie. Dat jij een middenveld zonder creatieve spelers voorstelt vind ik geen goed idee. Dat is tegen ADO ook wel gebleken.
  • 15 Dec 2019 om 09:12
    • Quote van 15 Dec 2019 om 08:35
      En maar mensen blijven roepen Garcia out! Waar moeten ze het geld vandaan halen dan???
    Als hij ballen heeft dan neemt hij zelf ontslag! Deze trainer is te onervaren, maakt spelers niet beter en er is totaal geen systeem in het voetbal te ontdekken. Maar hoofdverantwoordelijk is Ted, die heeft hem aangesteld als trainer en daarmee een enorm risico genomen!
  • 15 Dec 2019 om 09:09
    • Quote van 15 Dec 2019 om 09:07
      hahaha De ene week spelen ze mooi voetbal en is iedereen top app n het elftal , de andere week is het een stuk minder en moeten er koppen rollen . wat loat ieleu oe goan jongens, get a life
    9x verlies in 12 wedstrijden is niet echt ineens
  • 15 Dec 2019 om 09:07
    hahaha De ene week spelen ze mooi voetbal en is iedereen top app n het elftal , de andere week is het een stuk minder en moeten er koppen rollen . wat loat ieleu oe goan jongens, get a life
  • 15 Dec 2019 om 09:02
    • Quote van 15 Dec 2019 om 08:35
      En maar mensen blijven roepen Garcia out! Waar moeten ze het geld vandaan halen dan???
    Nee volgend seizoen KKD voetballen levert geld op.
  • 15 Dec 2019 om 08:59
    • Quote van 15 Dec 2019 om 01:10
      Alles weg ben ik het niet mee eens en zeker Boschker en Niemeyer niet, Boschker is keeperstrainer en volgens mij heeft Drommel zich aardig ontwikkeld onder hem, Niemeyer heeft ook een verleden bij ons en heeft niet voor de minste clubs gespeeld in Duitsland kan jonge spelers ook nog het nodige bijbrengen. VD Ree en Garcia komen uit de koker van Ted net als veel spelers op het veld dus daar ben ik iets minder over te spreken. Van mij mag er wel een Duitse trainer komen die goed met jonge spelers overweg kan en jeugd ook een kans geeft maar ik heb de indruk dat Ted liever spelers huurt omdat er weinig talent rondloopt in de jeugd. Ruperti doet het wel goed in de jeugd misschien moet hij eens een kans krijgen net als Roossien.
    Rutten gewoon in de assistent functie ernaast zetten. Net als advocaat destijds bij Feyenoord. Ook een optie is Hans de Koning als assistent. Heeft bewezen erg goed met moeilijke spelers overweg te kunnen. Zo n type is erg welkom naast García. Gezien hoe hij met spelers als Brama en gister Nakamura is omgegaan. Talenten met potentie als Keito en zijn achtergrond moet je niet kapot maken met wissels vlak voor rust.
  • 15 Dec 2019 om 08:50
    • Quote van 15 Dec 2019 om 08:12
      In de 80 ste minuut massaal weg lopen is een goed signaal niks mis mee. Na de wedstrijd op je stoeltje blijven zitten/staan en nog wachten op de ronde nou daar zakt mij de broek vanaf. Vakp had dat in mijn ogen gerust mogen doen. Efff geen sfeer dat verdienen ze niet eens tis toch geen Thialf hier. Punten moeten ze pakken verdomme het lijkt er niet op
    Mag ik je pijpen dan?
  • 15 Dec 2019 om 08:45
    • Quote van 15 Dec 2019 om 08:29
      Het is nu wel duidelijk dat er geen gevaar komt vanaf links. Geen speler die dit goed weet in te vullen. Daarom gewoon overstappen op 442. Berggreen en Aitor voorop. Daarachter Espinoza en Vuckic. Daar weer achter Selahi en Brama. Roemeratoe maar naar de rechtsback verhuizen. Centrum Busquets met Schenk en op links Verdonk. Keito kant dan als stand-in voor Espinoza gebracht worden als die na een uur op is.
    Schenk centraal......


    Heb je dit nog niet mis zien gaan? Espinosa.....die luie KKD niveau lapzwans? Zet Brama, Selahi en Haris maar op het middenveld. Daarnaast 'de egoist met de vallende ziekte' Aitor op de bank.


    Gracia gaat geen punt meer pakken tot de winterstop, en is zie FC Twente ook wel uit de beker vliegen tegen de Eagles. Hetgeen dan betekent dat het seizoen dan voorbij is, en er geen greintje eer meer te behalen valt.
  • 15 Dec 2019 om 08:42
    • Quote van 15 Dec 2019 om 08:12
      In de 80 ste minuut massaal weg lopen is een goed signaal niks mis mee. Na de wedstrijd op je stoeltje blijven zitten/staan en nog wachten op de ronde nou daar zakt mij de broek vanaf. Vakp had dat in mijn ogen gerust mogen doen. Efff geen sfeer dat verdienen ze niet eens tis toch geen Thialf hier. Punten moeten ze pakken verdomme het lijkt er niet op
    We krijgen er steeds meer van die trommelaars bij. Het begint dus helaas wel op Thialf te lijken.
  • 15 Dec 2019 om 08:35
    En maar mensen blijven roepen Garcia out! Waar moeten ze het geld vandaan halen dan???
  • 15 Dec 2019 om 08:29
    Het is nu wel duidelijk dat er geen gevaar komt vanaf links. Geen speler die dit goed weet in te vullen. Daarom gewoon overstappen op 442. Berggreen en Aitor voorop. Daarachter Espinoza en Vuckic. Daar weer achter Selahi en Brama. Roemeratoe maar naar de rechtsback verhuizen. Centrum Busquets met Schenk en op links Verdonk. Keito kant dan als stand-in voor Espinoza gebracht worden als die na een uur op is.
  • 15 Dec 2019 om 08:12
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:37
      Een signaal afgeven vind ik prima. Maar laat het een goed signaal zijn. Dat weglopen vind ik te gemakkelijk. Wat dan wel....... Tja, daar zou ik later over moeten nadenken. Maar ik ben daar nu veel te pissed en sjacherijnig voor.
    In de 80 ste minuut massaal weg lopen is een goed signaal niks mis mee. Na de wedstrijd op je stoeltje blijven zitten/staan en nog wachten op de ronde nou daar zakt mij de broek vanaf. Vakp had dat in mijn ogen gerust mogen doen. Efff geen sfeer dat verdienen ze niet eens tis toch geen Thialf hier. Punten moeten ze pakken verdomme het lijkt er niet op
  • 15 Dec 2019 om 07:12
    • Quote van 15 Dec 2019 om 05:43
      En Verdonk blijft! Het lek is boven, hoppa.
    Gisteren zat ik ter hoogte van de dug-out, en heb me dood geërgerd aan Gracia. Nadien liep hij gelijk naar Espinosa om hem een knuffel te geven, en even later met een glimlach ook nog even Pasveer knuffelen?


    Hij had zich dood moeten schamen en gelijk naar binnen moeten gaan, maar nee....Gracia moest nog even de 'Popie Jopie' uithangen na een schandalige afstraffing.......
  • 15 Dec 2019 om 07:03
    En weer mag dat figuur in het doel blijven staan. Tjee die Joëlle bakt er helemaal niks van zeg het vaker dat figuur kost ons punten. Een keeper voor de KKD of lager dat is zijn niveau. En dan komt die Petra er nog bij in 2 wijven bij elkaar echt zo triest dit maar de trainer is nog triester.
  • 15 Dec 2019 om 05:43
    • Quote van 15 Dec 2019 om 05:30
      Gelukkig komt Slutsky over in de Winterstop, als onderdeel van een deal met Oleg Deripaska die de club gaat overnemen.
    En Verdonk blijft! Het lek is boven, hoppa.
  • 15 Dec 2019 om 05:30
    Gelukkig komt Slutsky over in de Winterstop, als onderdeel van een deal met Oleg Deripaska die de club gaat overnemen.
  • 15 Dec 2019 om 01:49
    Kut met peren is het dit elftal
  • 15 Dec 2019 om 01:14
    • Quote van 15 Dec 2019 om 01:11
      Busquets speelde een goede wedstrijd, maar ik vond Espinosa ook goed spelen. Aitor heeft het even niet. Plezequelo viel tegen vandaag. Achterhoede zit ons grootste probleem. Latibaudiere verdient wel een kans. Slechter dan Peet kan op dit moment helaas niet
    Aitor moet zo snel mogelijk worden verkocht is alleen maar met zichzelf bezig en niet met het team als ze hem nu niet verkopen loopt hij gratis de deur uit maar dat geldt voor bijna alle spelers.
  • 15 Dec 2019 om 01:11
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:55
      Correctie Busquets doet het van de Spaanse jongens wel goed , maar Garcia moet een ervaren iemand boven zich hebben.
    Busquets speelde een goede wedstrijd, maar ik vond Espinosa ook goed spelen. Aitor heeft het even niet. Plezequelo viel tegen vandaag. Achterhoede zit ons grootste probleem. Latibaudiere verdient wel een kans. Slechter dan Peet kan op dit moment helaas niet
  • 15 Dec 2019 om 01:10
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:44
      Fred ook niet aub, die is ook niet te vertrouwen. Gewoon alles weg dan, Ted weg , GG weg, Boschker, weg. En gewoon ervaren gasten er neer zetten en kijken voor een goede TD.
    Alles weg ben ik het niet mee eens en zeker Boschker en Niemeyer niet, Boschker is keeperstrainer en volgens mij heeft Drommel zich aardig ontwikkeld onder hem, Niemeyer heeft ook een verleden bij ons en heeft niet voor de minste clubs gespeeld in Duitsland kan jonge spelers ook nog het nodige bijbrengen. VD Ree en Garcia komen uit de koker van Ted net als veel spelers op het veld dus daar ben ik iets minder over te spreken. Van mij mag er wel een Duitse trainer komen die goed met jonge spelers overweg kan en jeugd ook een kans geeft maar ik heb de indruk dat Ted liever spelers huurt omdat er weinig talent rondloopt in de jeugd. Ruperti doet het wel goed in de jeugd misschien moet hij eens een kans krijgen net als Roossien.
  • 15 Dec 2019 om 01:08
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:05
      GG wou even ballen tonen en wisselde Nakamura, als hij echt ballen zou hebben dan had hij Aitor gewisseld. Die is echt een vervelende klier geworden. Wat is het inmiddels een kut elftal, ik las ergens dat ze hun best doen. Daar zie ik niets van. Drommel, Brama, Vuckic en Selahi doen hun best en de rest loopt met de kop naar beneden. Weg met die spaanstalige hap, kijk rond in de eerste divisie daar zijn toch nog wel een paar kerels te vinden. En bel Erwin Koeman.
    Vuckic bracht vandaag helemaal niets. Had van mij direct gewisseld mogen worden, of naar het middenveld toe en Berggreen direct in de spits.
  • 15 Dec 2019 om 00:57
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:56
      Ikzeg. Sc support heel veel sterkte kerel. Succes en sterkte.
    Dank ik. Truste
  • 15 Dec 2019 om 00:56
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:48
      Dat laatste zal helaas niet gaan. Ik lig al een paar weken in het VU Amsterdam. Maar bedankt
    Ikzeg. Sc support heel veel sterkte kerel. Succes en sterkte.
  • 15 Dec 2019 om 00:55
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:05
      GG wou even ballen tonen en wisselde Nakamura, als hij echt ballen zou hebben dan had hij Aitor gewisseld. Die is echt een vervelende klier geworden. Wat is het inmiddels een kut elftal, ik las ergens dat ze hun best doen. Daar zie ik niets van. Drommel, Brama, Vuckic en Selahi doen hun best en de rest loopt met de kop naar beneden. Weg met die spaanstalige hap, kijk rond in de eerste divisie daar zijn toch nog wel een paar kerels te vinden. En bel Erwin Koeman.
    Correctie Busquets doet het van de Spaanse jongens wel goed , maar Garcia moet een ervaren iemand boven zich hebben.
  • 15 Dec 2019 om 00:54
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:46
      Beste ik, er gaat zekers wat gebeuren maar men wacht vaak heel lang omdat men geen paniek wil. Maar als het zo doorgaat, gaat er zekers wat gebeuren. Dat is gewoon een wet.
      Vindt het erg dat het je zo raakt maar bekijk het ook van de andere kant. Wat je zelf ook zegt als het zo door blijft gaan komt er verandering. We moeten nog even door de zure appel heen bijten. Men wacht te lang af. Zoals zo vaak, men hoopt dat het tij keert maar als dat niet gebeurd dan wordt er in de winterstop echt ingegrepen daar ben ik niet bang voor. Weltrusten voor straks. Nu niet teveel aan denken, we kunnen aan het resultaat niets veranderen en jezelf pijnigen heeft totaal geen zin. Doe dat jezelf niet aan, hoe moeilijk het ook is, je bent sterker.
    Ikzeg. Sc 69. Bedankt voor uw reactie en ik hoop dat u gelijk heeft ik zit er even helemaal doorheen ik ga plat en ik wens u een fijne nacht rust toe.
  • 15 Dec 2019 om 00:52
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:50
      Oei, sterkte man. Gezondheid is veel belangrijker. Denk daar maar aan dan. Je hebt alle kracht nodig voor jezelf en dan pas je energie steken en zorgen maken om FC Twente. Die redden zich wel.
    Cool van je! Thanks, komt goed. Voetbal........de belangrijkste bijzaak hè!!!
  • 15 Dec 2019 om 00:50
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:48
      Dat laatste zal helaas niet gaan. Ik lig al een paar weken in het VU Amsterdam. Maar bedankt
    Oei, sterkte man. Gezondheid is veel belangrijker. Denk daar maar aan dan. Je hebt alle kracht nodig voor jezelf en dan pas je energie steken en zorgen maken om FC Twente. Die redden zich wel.
  • 15 Dec 2019 om 00:49
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:46
      Maar jij niet ik ging eerder weg en je loopt re zeiken dat ik nep supporter ben? En nu kul je weer zo? Pleur op TC je lult tegen beter weten in man.
    Heb je de knipoog in die post gemist kerel?

    Ik heb gewacht tot het laatste fluitsignaal, maar wel met lood in de schoenen. Ik heb het gehad met die Paella vreters.....
  • 15 Dec 2019 om 00:48
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:41
      Truste, gewoon schaapjes gaan tellen. Of anders je lamzuipen. Wil ook wel een helpen...:-)
    Dat laatste zal helaas niet gaan. Ik lig al een paar weken in het VU Amsterdam. Maar bedankt
  • 15 Dec 2019 om 00:46
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:41
      Ikzeg. Sc 69. U heeft gelijk. Maar elke keer weer praten wij er over op vele topic blijkbaar lezen zij daar niet anders was er toch iemand op gestaan en gezegd zo kan het niet langer. Ik ben nu voor het eerst enkele minuten eerder weg gegaan met tranen in mijn ogen ik zie het al weken dat het steeds slechter wordt ziet dan niemand het van de technische staf of weet ik wie. Er moet iets gaan gebeuren dat staat nu op 1
    Beste ik, er gaat zekers wat gebeuren maar men wacht vaak heel lang omdat men geen paniek wil. Maar als het zo doorgaat, gaat er zekers wat gebeuren. Dat is gewoon een wet.
    Vindt het erg dat het je zo raakt maar bekijk het ook van de andere kant. Wat je zelf ook zegt als het zo door blijft gaan komt er verandering. We moeten nog even door de zure appel heen bijten. Men wacht te lang af. Zoals zo vaak, men hoopt dat het tij keert maar als dat niet gebeurd dan wordt er in de winterstop echt ingegrepen daar ben ik niet bang voor. Weltrusten voor straks. Nu niet teveel aan denken, we kunnen aan het resultaat niets veranderen en jezelf pijnigen heeft totaal geen zin. Doe dat jezelf niet aan, hoe moeilijk het ook is, je bent sterker.
  • 15 Dec 2019 om 00:41
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:02
      Denk dat je het woord weglopen te letterlijk neemt. Als iemand naar de wedstrijd gaat en de laatste 10 minuten weggaat is dat niet weglopen maar gewoon teleurstelling. Dat mag iemand uiten en dat zouden er meer moeten doen om een signaal af te geven. Zonder actie veranderd er ook niets.
    Ikzeg. Sc 69. U heeft gelijk. Maar elke keer weer praten wij er over op vele topic blijkbaar lezen zij daar niet anders was er toch iemand op gestaan en gezegd zo kan het niet langer. Ik ben nu voor het eerst enkele minuten eerder weg gegaan met tranen in mijn ogen ik zie het al weken dat het steeds slechter wordt ziet dan niemand het van de technische staf of weet ik wie. Er moet iets gaan gebeuren dat staat nu op 1
  • 15 Dec 2019 om 00:41
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:40
      Ik haak nu af en ga naar bed! Ik hoop de slaap te kunnen vatten, maar ben er bang voor....... Truste
    Truste, gewoon schaapjes gaan tellen. Of anders je lamzuipen. Wil ook wel een helpen...:-)
  • 15 Dec 2019 om 00:40
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:27
      Ga spelers halen zoals willemII het doet. Spelers weg halen bij de top 3 die daar niet aan de bak komen.
    Zo slim zijn ze niet. FC Twente is kampioen in spelers halen die nergens in de wereld een 2e/3e kans krijgen. Bij FC Twente wel want wij zijn zogenaamd blut. De prioriteit ligt bij schulden aflossen. Denk dat vele schuldeisers keiharde taal hebben gesproken nadat we gedegradeerd waren. Het voetbalbedrijf waar het geld verdiend moet worden is door die angst op een 3e plan gekomen. Met andere woorden men snapt niet hoe je geld verdiend met een voetbalclub. Dus moet je elk jaar er geld bijleggen!
  • 15 Dec 2019 om 00:40
    Ik haak nu af en ga naar bed! Ik hoop de slaap te kunnen vatten, maar ben er bang voor....... Truste
  • 15 Dec 2019 om 00:37
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:00
      Eem SIGNAAL afgeven kerel. Niet alles accepteren daar lijkt het wel op.
    Een signaal afgeven vind ik prima. Maar laat het een goed signaal zijn. Dat weglopen vind ik te gemakkelijk. Wat dan wel....... Tja, daar zou ik later over moeten nadenken. Maar ik ben daar nu veel te pissed en sjacherijnig voor.
  • 15 Dec 2019 om 00:36
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:33
      Dat laatste ben ik met je eens. Maar het moet wel een goede actie zijn. Achter dat (eerder) weglopen, kan ik niet staan!
    Duidelijk! ;-)
  • 15 Dec 2019 om 00:33
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:02
      Denk dat je het woord weglopen te letterlijk neemt. Als iemand naar de wedstrijd gaat en de laatste 10 minuten weggaat is dat niet weglopen maar gewoon teleurstelling. Dat mag iemand uiten en dat zouden er meer moeten doen om een signaal af te geven. Zonder actie veranderd er ook niets.
    Dat laatste ben ik met je eens. Maar het moet wel een goede actie zijn. Achter dat (eerder) weglopen, kan ik niet staan!
  • 15 Dec 2019 om 00:28
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:27
      Ga spelers halen zoals willemII het doet. Spelers weg halen bij de top 3 die daar niet aan de bak komen.
    Dat gebeurd met scouting. Waar zijn de scouts van Twente of doet Tedjen Alles. De alleskunner.
  • 15 Dec 2019 om 00:27
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:05
      GG wou even ballen tonen en wisselde Nakamura, als hij echt ballen zou hebben dan had hij Aitor gewisseld. Die is echt een vervelende klier geworden. Wat is het inmiddels een kut elftal, ik las ergens dat ze hun best doen. Daar zie ik niets van. Drommel, Brama, Vuckic en Selahi doen hun best en de rest loopt met de kop naar beneden. Weg met die spaanstalige hap, kijk rond in de eerste divisie daar zijn toch nog wel een paar kerels te vinden. En bel Erwin Koeman.
    Ga spelers halen zoals willemII het doet. Spelers weg halen bij de top 3 die daar niet aan de bak komen.
  • 15 Dec 2019 om 00:25
    Verander die verdediging. Pleguezuelo en Lati erin en voor de rest 2 nieuwe halen in de winterstop! Bijen/Schenk/Verhaegh weg ermee.. Pleguezuelo en Lati zijn echt prima! Maar we missen er nog 2. Busquets lijkt me namelijk wel weer beter op het middenveld, ook doer hij het niet slecht
  • 15 Dec 2019 om 00:17
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:56
      Een Fred pfff man waar is hij dan, je hoort er niks van niks nada, niks zelf na zoveel maanden is er geen interview van Twente. Of iets met hem geweest, allemaal hoop en een laatste redmiddel votdermet
    Fred Rutten is wel iemand die op verscheidene fronten heel lang voor Twente heeft gediend. Ook heel belangrijk ook.
    Hij was aanvoerder toen ik als 13jarige bij hem thuis kwam bij het diekmanstadion. Voor een interview.
    Daardoor ken ik hem niet maar die man zou alles rustig naar zijn hand zetten..zou geen druk voelen. Volgens mij Garcia ook niet, maar die denkt na een nederlaag is er een nieuwe dag. Fred Rutten is een echte winnaar.
    Dag met sliske sentimenten...werd zelfs als geldwolf bestempeld...als speler hoefde hij ook nooit weg.
    Dat betekend trouw...dat hij door een paar als judas werd gezien...
    Teleurstelling dat hij wegging. Anders zeg je toch..ok ,prima, daag..
    Gaan we muffen of kijken wat het beste voor Twente is?

    groetjes
  • 15 Dec 2019 om 00:11
    • Quote van 15 Dec 2019 om 00:08
      Precies zogenaamd begaan met de club, totaal geen belangstelling.
      Zit alleen te wachten op een nieuw avontuur waarmee hij zijn zakken nog meer kan vullen.
      Dat zogenaamde Twente liefde wel een keer klaar mee.
      Totaal geen meerwaarde, raad en daad staat er genoeg op TF, dag Fred.
    Mee eens.
  • 15 Dec 2019 om 00:08
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:56
      Een Fred pfff man waar is hij dan, je hoort er niks van niks nada, niks zelf na zoveel maanden is er geen interview van Twente. Of iets met hem geweest, allemaal hoop en een laatste redmiddel votdermet
    Precies zogenaamd begaan met de club, totaal geen belangstelling.
    Zit alleen te wachten op een nieuw avontuur waarmee hij zijn zakken nog meer kan vullen.
    Dat zogenaamde Twente liefde wel een keer klaar mee.
    Totaal geen meerwaarde, raad en daad staat er genoeg op TF, dag Fred.
  • 15 Dec 2019 om 00:05
    GG wou even ballen tonen en wisselde Nakamura, als hij echt ballen zou hebben dan had hij Aitor gewisseld. Die is echt een vervelende klier geworden. Wat is het inmiddels een kut elftal, ik las ergens dat ze hun best doen. Daar zie ik niets van. Drommel, Brama, Vuckic en Selahi doen hun best en de rest loopt met de kop naar beneden. Weg met die spaanstalige hap, kijk rond in de eerste divisie daar zijn toch nog wel een paar kerels te vinden. En bel Erwin Koeman.
  • 15 Dec 2019 om 00:05
    Ikzeg. Er moet heel snel iets gaan gebeuren bij ons fctwente anders gaat het mis en ik zeg het niet dat ik in paniek raak maar zit totaal geen voetbal in ons fctwente het is droevig als trouwe support om dit telkens weer mee te maken. Dan wissel je spits voor spits ongelooflijk haal een middenvelder eraf want er moeten goals komen.
  • 15 Dec 2019 om 00:05
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:50
      Kwaliteitsinpuls begint bij een voorzitter, dan de RvC, dan de TD en dan de trainer.
      Als het van bovenaf goed zit dan komt de rest vanzelf. Maar als er allemaal landlopers die nooit never bij FC Twente aan het werk waren gekomen aan de macht zijn gekomen omdat men het niet meer weet en omdat niemand in Twente het stokje van Munsterman wil overnemen dan houdt het vanzelf op!
    Ben ik mee eens. Er lopen ook geen oud spelers rond met uitstraling.
    Een paar veteranen als van de vall en de keu die busreisjes organiseren en kerstborrels..maar echt gewicht is er niet.
    Van bovenaf lijkt het op stuurloos door de vele wisselingen.
    Het ziet er toch heel anders uit wanneer Fred Rutten op de bank zit met daarnaast Jeroen Heubach als assistent of in elk geval tussen assistent.

  • 15 Dec 2019 om 00:02
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:57
      Dus....... weglopen dan maar? Je hebt pas echt verloren als je opgeeft!!! Als je weloopt geef je op! Ik geef nooit op, blijf altijd mijn club supporten (steunen)! Loop je weg, steun je je club niet en ben je dus geen supporter!
    Denk dat je het woord weglopen te letterlijk neemt. Als iemand naar de wedstrijd gaat en de laatste 10 minuten weggaat is dat niet weglopen maar gewoon teleurstelling. Dat mag iemand uiten en dat zouden er meer moeten doen om een signaal af te geven. Zonder actie veranderd er ook niets.
  • 15 Dec 2019 om 00:00
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:57
      Dus....... weglopen dan maar? Je hebt pas echt verloren als je opgeeft!!! Als je weloopt geef je op! Ik geef nooit op, blijf altijd mijn club supporten (steunen)! Loop je weg, steun je je club niet en ben je dus geen supporter!
    Eem SIGNAAL afgeven kerel. Niet alles accepteren daar lijkt het wel op.
  • 14 Dec 2019 om 23:57
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:41
      Passanten lopen met de portemonnee vol geld weg kerel. Denken ook niet aan jou
    Dus....... weglopen dan maar? Je hebt pas echt verloren als je opgeeft!!! Als je weloopt geef je op! Ik geef nooit op, blijf altijd mijn club supporten (steunen)! Loop je weg, steun je je club niet en ben je dus geen supporter!
  • 14 Dec 2019 om 23:57
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:33
      Pusic pakt het slim aan en stippelt uitstekend zijn weg uit. Erik Ten Hag naar Bayern. Arne Slot naar Ajax en pusic...u raad het al. Die word hoofdtrainer in Alkmaar. Of het volk daar blij mee moet zijn is een 2e. Maar dit is een heel realiatisch scenario.
    Van al die laatste 8 trainers die Twente heeft ontslaan..zijn het allemaal zinlose geweest. Behalve Verbeek. Die had ook niet moeten worden aangesteld.
    Pusic terughalen was een geintje..maar dat hij wegmoest vond ik vreemd..en dat je onze huidige coach aanstelt..nog vreemder.
    Ik kan niet intern oordelen..maar als ik het zo bekijk, is Garcia veelste onervaren. De manier hoe hij acteert als coach en ideeen achter wissels en opstellingen oogt niet echt van inzicht.
    Maar goed, op dat feitje is die wel op aangesteld.
    Wat extra kwaliteit is dus gewenst en wie weet gaat Garcia zich ook ontwikkelen.
    Ik zie nog geen reden voor paniek.
  • 14 Dec 2019 om 23:56
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:41
      er is er maar 1 geschikt. Fred Rutten.
      Gezien het materiaal en de concurrentie, vind ik dat we 12des horen te staan..maar als ik zie hoe slap er soms wordt gespeeld..
      Elke tegenstander van de laatste 10 weken verloor 6 x op rij en vertrok de trainer. Op Ajax na. Die kreeg een week later klop van Willem2.
      Toevallig dat uitgerekend tegen ons de tegenstander alle shit van zich kan afgooien.
      Fysiek is het slappe hap.
      Nakamura kan scoren. staan laten..Vukic op het middenveld terug voor meer power.
      En Peet Bijen speelt slecht sinds die van de eagles speelt, kom even niet op zijn naam.
      Maar dat is gewoon jupiler league..dat kan zo nu en dan de aanvoerdersband dragen niet verbloemen.
      Maar ik blijf ze liever steunen dan ze de grond in te trappen.
      Hopen op een echte kwaliteitsimpuls..ipv een "gelukje" met qweensi menspah
    Een Fred pfff man waar is hij dan, je hoort er niks van niks nada, niks zelf na zoveel maanden is er geen interview van Twente. Of iets met hem geweest, allemaal hoop en een laatste redmiddel votdermet
  • 14 Dec 2019 om 23:55
    Ikzeg. Waarom dat gevaarlijke achter heen en weer getik waarom wordt er niet gevoetbald om te winnen waarom speel je bij een vrije trap de bal in drie scheifen terug en niet zo als het hoort naar de 16 en waarom gaat de bal niet naar een vrije midden velder en die geeft aan pas en waarom staat iedereen steeds stil en waarom ja waar om gaan wij niet voor plan B om dat er geen plan B is. En zo zijn er nog steeds volop dingen waar ik mij af vraag wat is de bedoeling in het veld.
  • 14 Dec 2019 om 23:55
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:40
      Zou zo maar eens waarheid kunnen worden. Pusic doet het samen met arne slot gewoon erg goed.
    Rot op met je pusic. Ik ben blij dat die gek weg is. Het is best zielig van jou dat jij az vergelijkt met twente. Heb jij al eens een keer na de selectie gekeken? Die arne slot heeft het gewoon erg makkelijk met al die talenten in de selectie. García had het niet slechter gedaan. Als we kijken naar onze selectie is er buiten drommel niemand eredivisie waardig. Het is gewoon los zand waar geen ene trainer iets mee kan. Van mij mag ted wel eens een clubje verder zoeken met zijn Spaanse paella spelers die bij koud weer nog niet eens drie keer kunnen hoog houden. Er is in Nederland genoeg betaalbaar talent. Dan neem ik willem 2 als voorbeeld. Die kunnen het ook waarom twente niet?
  • 14 Dec 2019 om 23:54
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:48
      Alles wat goed is doen ze weg bij FC Twente, en vaak komt er dan iets slechts terug. Dat zie je al jaren als je je ogen goed open hebt/houdt. Over opticien gesproken?
    hopelijk gaat bij de verantwoordigen die ogen eindelijk eens open...wake up voor het te laat is..
  • 14 Dec 2019 om 23:53
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:48
      Alles wat goed is doen ze weg bij FC Twente, en vaak komt er dan iets slechts terug. Dat zie je al jaren als je je ogen goed open hebt/houdt. Over opticien gesproken?
    hopelijk gaat bij de verantwoordigen die ogen eindelijk eens open...wake up voor het te laat is..
  • 14 Dec 2019 om 23:53
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:44
      Fred ook niet aub, die is ook niet te vertrouwen. Gewoon alles weg dan, Ted weg , GG weg, Boschker, weg. En gewoon ervaren gasten er neer zetten en kijken voor een goede TD.
    Ik sta mu eens voor de 100 % achter je!
  • 14 Dec 2019 om 23:53
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:48
      Alles wat goed is doen ze weg bij FC Twente, en vaak komt er dan iets slechts terug. Dat zie je al jaren als je je ogen goed open hebt/houdt. Over opticien gesproken?
    hopelijk gaat bij de verantwoordigen die ogen eindelijk eens open...wake up
  • 14 Dec 2019 om 23:50
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:41
      er is er maar 1 geschikt. Fred Rutten.
      Gezien het materiaal en de concurrentie, vind ik dat we 12des horen te staan..maar als ik zie hoe slap er soms wordt gespeeld..
      Elke tegenstander van de laatste 10 weken verloor 6 x op rij en vertrok de trainer. Op Ajax na. Die kreeg een week later klop van Willem2.
      Toevallig dat uitgerekend tegen ons de tegenstander alle shit van zich kan afgooien.
      Fysiek is het slappe hap.
      Nakamura kan scoren. staan laten..Vukic op het middenveld terug voor meer power.
      En Peet Bijen speelt slecht sinds die van de eagles speelt, kom even niet op zijn naam.
      Maar dat is gewoon jupiler league..dat kan zo nu en dan de aanvoerdersband dragen niet verbloemen.
      Maar ik blijf ze liever steunen dan ze de grond in te trappen.
      Hopen op een echte kwaliteitsimpuls..ipv een "gelukje" met qweensi menspah
    Kwaliteitsinpuls begint bij een voorzitter, dan de RvC, dan de TD en dan de trainer.
    Als het van bovenaf goed zit dan komt de rest vanzelf. Maar als er allemaal landlopers die nooit never bij FC Twente aan het werk waren gekomen aan de macht zijn gekomen omdat men het niet meer weet en omdat niemand in Twente het stokje van Munsterman wil overnemen dan houdt het vanzelf op!
  • 14 Dec 2019 om 23:48
    Au, au wat een nieuwe ellende rolt er nu weer over ons heen. De wedstrijd van vandaag moeten we maar "proberen" zo snel mogelijk te vergeten. Zal Nakamura ook zijn best voor moeten doen. Dan een advies aan Garcia: graag de volgende wedstrijd "besloten" spelen. Eén training met publiek is haalbaar en dat overleven we. Ik heb vandaag nauwelijks een gerichte aanval gezien. Wat een armoede en hoe kun je een tegenstander zo in het zadel helpen. Chapeau!!! Het verhaal over Pusic is een positieve opsteker. Met Pusic aan het roer ligt voor AZ de neergang op de loer. (Dank u Sinterklaasje) Waar gaat dit eindigen? Hopelijk zijn er nog wat meer hele zwakke teams in de eredivisie. Hoop en vertrouwen??? Meer hoop dan ....
  • 14 Dec 2019 om 23:48
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:39
      Nieuw excuus flapdrol. Tis gewoon KUT Twente is een carnavalsvereniging aan het worden alles word maar geaccepteerd.
    Nee fctwente is een club met veelste veel onrust en dat duurt jaren. Die onrust zie je nu weer terug op het veld en daarnaast is de wil er wel bij de spelers maar er lukt bijna niets. Nu nog meer onrust creëren door een trainer of technische directeur wegsturen is nagenoeg de doodsteek voor deze mooie club. En zeker er moeten veel dingen beter bij het voetbal van fctwente.
  • 14 Dec 2019 om 23:48
    Bijen niet alleen schuld aan 2e goal. Ook bij de 1e gaat hij opzichtig de fout in. Maar buiten dit is hij DE bron van onzekerheid in het elftal. Bijna niet aanspeelbaar (lijkt wel of hij de bal liever niet dan wel wil krijgen) en verdedigend vaak verkeerd staand, zuigt hij het elftal mee in onzekerheid. Wil je niet degraderen, direct stoppen met het opstellen van hem in het team.
  • 14 Dec 2019 om 23:48
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:40
      Zou zo maar eens waarheid kunnen worden. Pusic doet het samen met arne slot gewoon erg goed.
    Alles wat goed is doen ze weg bij FC Twente, en vaak komt er dan iets slechts terug. Dat zie je al jaren als je je ogen goed open hebt/houdt. Over opticien gesproken?
  • 14 Dec 2019 om 23:47
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:30
      Ze hadden Pusic nooit moeten en mogen ontslaan. Deze man heeft samen met de hulptrainers waar onder gargia het vorige seizoen het uitstekend gedaan in de keuken divisie. Door kampioen met de groep spelers te worden en het maximale uit de groep spelers te halen.
    Ikzeg. Jw. Ik ben het nu helemaal niet met u eens, en waarom niet ze hadden toen niemand moeten ontslaan maar dit terzijde. Het voetbal is niet om aan te gluren en het ergste is het is los zand jw er zit totaal niets in en eerlijk gezegd ik ben voor het eerst als nr 1 bij ons fctwente naar huis gegaan met de tranen in mijn ogen wij fctwente gaan er uit als dit voetbal zo verder gaat. Mijn hulp zij tegen mij dit heb ik van jouw nog nooit meegemaakt ik kan er niet meer tegen het wordt met de minuut slechter van inplaats beter.
  • 14 Dec 2019 om 23:46
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:43
      Jij snapt het pik......
    Maar jij niet ik ging eerder weg en je loopt re zeiken dat ik nep supporter ben? En nu kul je weer zo? Pleur op TC je lult tegen beter weten in man.
  • 14 Dec 2019 om 23:46
    Met uitzondering van de goals tegen Ajax gebeurt er voorin vrijwel niets gevaarlijks met de bal. Je komt wel voorin en voldoende op de helft van de tegenstander, maar het blijven speldenprikken. In feite is het doodzonde, want je wil eigenlijk spelen in de spelopvatting van hele aanvallende teams, maar er is vrijwel niemand die het overwicht omzet in doelpunten. Dus uiteindelijk ga je dan altijd een keer door de counter onderuit. En na een achterstand wordt het spel van Twente per definitie slechter, omdat het elftal door onzekerheid uit elkaar valt.
  • 14 Dec 2019 om 23:45
    Pleguezuelo vaker opstellen! Bijen niet!
  • 14 Dec 2019 om 23:44
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:41
      er is er maar 1 geschikt. Fred Rutten.
      Gezien het materiaal en de concurrentie, vind ik dat we 12des horen te staan..maar als ik zie hoe slap er soms wordt gespeeld..
      Elke tegenstander van de laatste 10 weken verloor 6 x op rij en vertrok de trainer. Op Ajax na. Die kreeg een week later klop van Willem2.
      Toevallig dat uitgerekend tegen ons de tegenstander alle shit van zich kan afgooien.
      Fysiek is het slappe hap.
      Nakamura kan scoren. staan laten..Vukic op het middenveld terug voor meer power.
      En Peet Bijen speelt slecht sinds die van de eagles speelt, kom even niet op zijn naam.
      Maar dat is gewoon jupiler league..dat kan zo nu en dan de aanvoerdersband dragen niet verbloemen.
      Maar ik blijf ze liever steunen dan ze de grond in te trappen.
      Hopen op een echte kwaliteitsimpuls..ipv een "gelukje" met qweensi menspah
    Fred ook niet aub, die is ook niet te vertrouwen. Gewoon alles weg dan, Ted weg , GG weg, Boschker, weg. En gewoon ervaren gasten er neer zetten en kijken voor een goede TD.
  • 14 Dec 2019 om 23:43
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:27
      Beste is allemaal weg lopen uit het stadion. Alleen dat gebeurt niet fefff een luitconcert boe geroep tyfyshond en 1 minuut later come on TWENTE ENSKEDÉÉ SORRY DAT WORD NIET WAT ZO
    Jij snapt het pik......
  • 14 Dec 2019 om 23:41
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:26
      Absoluut niet! Ervaren trainer hebben we nodig!
    er is er maar 1 geschikt. Fred Rutten.
    Gezien het materiaal en de concurrentie, vind ik dat we 12des horen te staan..maar als ik zie hoe slap er soms wordt gespeeld..
    Elke tegenstander van de laatste 10 weken verloor 6 x op rij en vertrok de trainer. Op Ajax na. Die kreeg een week later klop van Willem2.
    Toevallig dat uitgerekend tegen ons de tegenstander alle shit van zich kan afgooien.
    Fysiek is het slappe hap.
    Nakamura kan scoren. staan laten..Vukic op het middenveld terug voor meer power.
    En Peet Bijen speelt slecht sinds die van de eagles speelt, kom even niet op zijn naam.
    Maar dat is gewoon jupiler league..dat kan zo nu en dan de aanvoerdersband dragen niet verbloemen.
    Maar ik blijf ze liever steunen dan ze de grond in te trappen.
    Hopen op een echte kwaliteitsimpuls..ipv een "gelukje" met qweensi menspah
  • 14 Dec 2019 om 23:41
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:36
      Ik zal nooit NOOIT weglopen bij mijn club. Mijn club heeft steun (support) nodig. Geen weglopers
    Passanten lopen met de portemonnee vol geld weg kerel. Denken ook niet aan jou
  • 14 Dec 2019 om 23:40
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:33
      Pusic pakt het slim aan en stippelt uitstekend zijn weg uit. Erik Ten Hag naar Bayern. Arne Slot naar Ajax en pusic...u raad het al. Die word hoofdtrainer in Alkmaar. Of het volk daar blij mee moet zijn is een 2e. Maar dit is een heel realiatisch scenario.
    Zou zo maar eens waarheid kunnen worden. Pusic doet het samen met arne slot gewoon erg goed.
  • 14 Dec 2019 om 23:39
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:30
      Ze hadden Pusic nooit moeten en mogen ontslaan. Deze man heeft samen met de hulptrainers waar onder gargia het vorige seizoen het uitstekend gedaan in de keuken divisie. Door kampioen met de groep spelers te worden en het maximale uit de groep spelers te halen.
    Nieuw excuus flapdrol. Tis gewoon KUT Twente is een carnavalsvereniging aan het worden alles word maar geaccepteerd.
  • 14 Dec 2019 om 23:39
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:30
      Ze hadden Pusic nooit moeten en mogen ontslaan. Deze man heeft samen met de hulptrainers waar onder gargia het vorige seizoen het uitstekend gedaan in de keuken divisie. Door kampioen met de groep spelers te worden en het maximale uit de groep spelers te halen.
    Gepasseerd station........next
  • 14 Dec 2019 om 23:36
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:27
      Beste is allemaal weg lopen uit het stadion. Alleen dat gebeurt niet fefff een luitconcert boe geroep tyfyshond en 1 minuut later come on TWENTE ENSKEDÉÉ SORRY DAT WORD NIET WAT ZO
    Ik zal nooit NOOIT weglopen bij mijn club. Mijn club heeft steun (support) nodig. Geen weglopers
  • 14 Dec 2019 om 23:36
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:33
      Pusic pakt het slim aan en stippelt uitstekend zijn weg uit. Erik Ten Hag naar Bayern. Arne Slot naar Ajax en pusic...u raad het al. Die word hoofdtrainer in Alkmaar. Of het volk daar blij mee moet zijn is een 2e. Maar dit is een heel realiatisch scenario.
    Kan me niet voorstellen dat ze Pusic hoofdtrainer maken. Gaat echt niet gebeuren
  • 14 Dec 2019 om 23:35
    Wat mij opvalt is hoe vaak spelers van twente hun been terug trekken in duels dat is het grootste verschil met alle ploegen onder ons. Het andere probleem is dat er een tweede helft komt,waarin ze het iedere week laten afweten!!! Dat maakt ons tot degradatie kandidaat nummer 1.
  • 14 Dec 2019 om 23:33
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:24
      Ze moeten Pusic weer terughalen en ze mut ook meer van afstaand skiet'n.
    Pusic pakt het slim aan en stippelt uitstekend zijn weg uit. Erik Ten Hag naar Bayern. Arne Slot naar Ajax en pusic...u raad het al. Die word hoofdtrainer in Alkmaar. Of het volk daar blij mee moet zijn is een 2e. Maar dit is een heel realiatisch scenario.
  • 14 Dec 2019 om 23:33
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:27
      Ik heb liever bijen als wespen
    Hahaha.
  • 14 Dec 2019 om 23:30
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:24
      Ze moeten Pusic weer terughalen en ze mut ook meer van afstaand skiet'n.
    Ze hadden Pusic nooit moeten en mogen ontslaan. Deze man heeft samen met de hulptrainers waar onder gargia het vorige seizoen het uitstekend gedaan in de keuken divisie. Door kampioen met de groep spelers te worden en het maximale uit de groep spelers te halen.
  • 14 Dec 2019 om 23:28
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:11
      Dit team is te flegmatiek, je hebt twee killers nodig, één voorin en één achterin en dan is de balans terug in dit team. Bijen is helaas te licht. De opbouw van hem is te traag, daarmee komt het team tot stilstand en valt de beweging van de andere spelers weg. Daarnaast is hij een factor in het gepruts achterin. Brama doet goede dingen, maar draagt achterin af en toe ook bij aan gepruts achterin, zijn handelingssnelheid is in bepaalde situaties vaak te laag. We moeten niet vergeten dat Twente best leuk kan combineren, maar er is geen plan B. Dat heb ik al vaker gezegd, bij een achterstand weer men het gewoon niet meer, omdat het geen vechtvoetbal kan spelen, ze kunnen hooguit mooi combineren, maar als de vermoeidheid toeslaat is ook dat steeds slordiger, met nog meer tegendoelpunten tot gevolg of een totale verlamming in de opbouw, zoals bij VVV
    Precies
  • 14 Dec 2019 om 23:27
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:20
      Bijen ......... geen woorden voor
    Ik heb liever bijen als wespen
  • 14 Dec 2019 om 23:27
    Beste is allemaal weg lopen uit het stadion. Alleen dat gebeurt niet fefff een luitconcert boe geroep tyfyshond en 1 minuut later come on TWENTE ENSKEDÉÉ SORRY DAT WORD NIET WAT ZO
  • 14 Dec 2019 om 23:26
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:24
      Ze moeten Pusic weer terughalen en ze mut ook meer van afstaand skiet'n.
    Absoluut niet! Ervaren trainer hebben we nodig!
  • 14 Dec 2019 om 23:26
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:20
      Wat voor zin heeft dat? Domme persoonlijke fouten kan een trainer ook weinig aan doen. Hij had alleen sneller moeten wisselen en alles of niets moeten spelen. Had het publiek nog iets leuks gezien
    Zeker helemaal juist Een trainer moet na de wedstrijd een realistisch verslag geven. En dat doet de trainer toch. De wedstrijd van vanavond was een goede eerste helft. En een zwakke tweede helft met domme fouten van bijen. Bij de eerste 2 tegentreffers. Daarnaast was de tweede helft van fctwente kant gaotisch en de van de organisatie klopte bijna niets meer. Hopelijk leren ze hier weer van.
  • 14 Dec 2019 om 23:24
    Help goed die besloten trainingen,het wordt alleen maar slechter.
  • 14 Dec 2019 om 23:24
    Ze moeten Pusic weer terughalen en ze mut ook meer van afstaand skiet'n.
  • 14 Dec 2019 om 23:22
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:18
      Helemaal mee eens. Te weinig kwaliteit en geen plan B. Het ontbreekt aan veerkracht om weer op te staan. Mom is Verdonk die samen met Drommel niets te verwijten viel
    Bijen dramatisch bij de 2e goal. Zelfde niveau als Schenk. Wissel van de japanner snap ik wel, maar dit kun je ook bij de rust doen. Wissel Bergreen Vuckic schiet je weinig mee op. Dan geef je het al op.
  • 14 Dec 2019 om 23:20
    Bijen ......... geen woorden voor
  • 14 Dec 2019 om 23:20
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:03
      Ik zit nu een interview van Garcia te kijken. Die gast is nog vrolijk ook. Wat een poppenkast. In tegenstelling tot Mark van Bommel die elke nederlaag zich aantrekt.
    Wat voor zin heeft dat? Domme persoonlijke fouten kan een trainer ook weinig aan doen. Hij had alleen sneller moeten wisselen en alles of niets moeten spelen. Had het publiek nog iets leuks gezien
  • 14 Dec 2019 om 23:18
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:11
      Dit team is te flegmatiek, je hebt twee killers nodig, één voorin en één achterin en dan is de balans terug in dit team. Bijen is helaas te licht. De opbouw van hem is te traag, daarmee komt het team tot stilstand en valt de beweging van de andere spelers weg. Daarnaast is hij een factor in het gepruts achterin. Brama doet goede dingen, maar draagt achterin af en toe ook bij aan gepruts achterin, zijn handelingssnelheid is in bepaalde situaties vaak te laag. We moeten niet vergeten dat Twente best leuk kan combineren, maar er is geen plan B. Dat heb ik al vaker gezegd, bij een achterstand weer men het gewoon niet meer, omdat het geen vechtvoetbal kan spelen, ze kunnen hooguit mooi combineren, maar als de vermoeidheid toeslaat is ook dat steeds slordiger, met nog meer tegendoelpunten tot gevolg of een totale verlamming in de opbouw, zoals bij VVV
    Helemaal mee eens. Te weinig kwaliteit en geen plan B. Het ontbreekt aan veerkracht om weer op te staan. Mom is Verdonk die samen met Drommel niets te verwijten viel
  • 14 Dec 2019 om 23:17
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:58
      Nog 6 puntjes tot de degradatie streep, het spook komt er weer aan
    In Almelo krijgen ze straks nog de kans om hun spook lakens eruit te halen. Moet er niet aan denken.
  • 14 Dec 2019 om 23:17
    • Quote van 14 Dec 2019 om 23:14
      Ik ben gvd klaar met GG en Ted, heb ze heel lang het voordeel van de twijfel gegeven ze hadden mijn steun maar ben er wel klaar mee nu. Ik heb het echt even gehad.
    Ik wist wel dat je weer tot jezelf zou komen. Trek de galbak vanaf nu maar weer open dan.....
  • 14 Dec 2019 om 23:14
    Ik ben gvd klaar met GG en Ted, heb ze heel lang het voordeel van de twijfel gegeven ze hadden mijn steun maar ben er wel klaar mee nu. Ik heb het echt even gehad.
  • 14 Dec 2019 om 23:11
    Dit team is te flegmatiek, je hebt twee killers nodig, één voorin en één achterin en dan is de balans terug in dit team. Bijen is helaas te licht. De opbouw van hem is te traag, daarmee komt het team tot stilstand en valt de beweging van de andere spelers weg. Daarnaast is hij een factor in het gepruts achterin. Brama doet goede dingen, maar draagt achterin af en toe ook bij aan gepruts achterin, zijn handelingssnelheid is in bepaalde situaties vaak te laag. We moeten niet vergeten dat Twente best leuk kan combineren, maar er is geen plan B. Dat heb ik al vaker gezegd, bij een achterstand weer men het gewoon niet meer, omdat het geen vechtvoetbal kan spelen, ze kunnen hooguit mooi combineren, maar als de vermoeidheid toeslaat is ook dat steeds slordiger, met nog meer tegendoelpunten tot gevolg of een totale verlamming in de opbouw, zoals bij VVV
  • 14 Dec 2019 om 23:09
    We hebben in de eerste plaats een speler nodig die de bal, desnoods met z'n leuter, in het net weet te werken. Er moet gescoord worden, kansen benutten. Er is niet 1 ECHTE spits bij Twente op dit moment. Voor een goede spits mag/moet de portemonnee maar getrokken worden.
  • 14 Dec 2019 om 23:03
    Ik zit nu een interview van Garcia te kijken. Die gast is nog vrolijk ook. Wat een poppenkast. In tegenstelling tot Mark van Bommel die elke nederlaag zich aantrekt.
  • 14 Dec 2019 om 22:58
    Nog 6 puntjes tot de degradatie streep, het spook komt er weer aan
  • 14 Dec 2019 om 22:56
    Hebben we niet ergens nog een onervaren assistent trainer lopen die hoofdtrainer wil worden? Misschien loopt er ook nog wel ergens een technisch directeur die werk zoekt!- - - - - -#ikhaathetomgelijktehebben/krijgen! - - - - -
  • 14 Dec 2019 om 22:52
    Wie zou nu moeten vertrekken? Ikwist het wel en trouwens al van het begin af
  • 14 Dec 2019 om 22:48
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:44
      Hij heeft al laten zien dat er potentie inzit in de eerste fase van het seizoen. Nu gaat t mis en heb je ervaren assistenten nodig
    Hij heeft voor laten zien er zelf ook niks van te snappen telken spelers op een ander positie, speler op verkeerde posities totaal geen lijn in het spel en er is geen speler beter geworden raar wisselbeleid en ga zo maar door maar goed na de winterstop is Tim holsjer weer terug....
  • 14 Dec 2019 om 22:45
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:43
      Niemeijer en Boschker kunnen zo fijn knuffelen na de besloten training, dus dat wordt hem niet.
    Niemeyer en vdr bedoel ik
  • 14 Dec 2019 om 22:44
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:43
      GG heeft nog twee wedstrijd om te laten zien dat ie de juiste persoon is voor deze club en anders mag hij van mij vertrekken als je in elf wedstrijden 1 punt haalt heb ik het idee dat je het niet op de rit krijgt
    Hij heeft al laten zien dat er potentie inzit in de eerste fase van het seizoen. Nu gaat t mis en heb je ervaren assistenten nodig
  • 14 Dec 2019 om 22:43
    • Quote van 14 Dec 2019 om 22:38
      GonGarGar blijven. Direct andere assistenten halen
    Niemeijer en Boschker kunnen zo fijn knuffelen na de besloten training, dus dat wordt hem niet.
  • 14 Dec 2019 om 22:43
    GG heeft nog twee wedstrijd om te laten zien dat ie de juiste persoon is voor deze club en anders mag hij van mij vertrekken als je in elf wedstrijden 1 punt haalt heb ik het idee dat je het niet op de rit krijgt