Lang ambitieus: ''Hoop dat ik veel goals kan maken in de Grolsch Veste'' BREAKING | 'FC Twente wil centrale verdediger huren van Feyenoord' FC Twente mist drietal in thuiswedstrijd tegen FC Groningen BREAKING | 'FC Twente heeft Lang binnen en huurt Ajax-aanvaller' Garcia tevreden over Aitor en Vuckic: ''Hebben een goede Aitor nodig''

Brama: ''Vitesse maakt een goal die we de hele week gezien hebben''

( 21 reacties)
Brama: ''Vitesse maakt een goal die we de hele week gezien hebben''

FC Twente wist zaterdagavond geen punten over te houden aan het duel met Vitesse. In de tweede helft wisten de Arnhemmers drie keer te scoren, wat tot de eindstand van 0-3 leidde.

"We verliezen met 3-0 en dat is niet goed", blikte Wout Brama direct na afloop terug. "Vroeg in de tweede helft gaat het mis. Vitesse maakt een goal die we de hele week gezien hebben. Pasveer geeft een lange bal waar Linssen op gaat lopen, dat is super dom."

"Daarna zag het er ook niet goed en komen we op 0-2 achter. We konden geen vuist maken, we hebben weinig kansen gehad en dan is het een terechte nederlaag", stelt de aanvoerder. "We moeten hier van leren. We krijgen de goals makkelijk tegen, vorige week was dat beter, maar was het veldspel niet goed. Als je het zo weggeeft waar je de hele week op traint heb je geen recht van spreken."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Dec 2019 om 15:33
    • Quote van 15 Dec 2019 om 14:23
      De eerste 2 tegentreffers waren kerstcadeaus van bijen. Als fctwente deze cadeautjes blijft weggeven speel je volgend seizoen weer op vrijdagavond in de eerste divisie. Maar winnen er verliezen ligt erg dicht bij elkaar in de meeste wedstrijden. Maar om nu al weer de zoveelste trainer of technische directeur op non-actief te zetten is bizar en volstrekte waanzinnig. Hopelijk kan fctwente er nog een versterking bij halen in de winterstop.
    Ikzeg. Jw. Ik ben het weer niet met u eens. Ik ben stuk laat het duidelijk zijn maar ik zie totaal geen verbetering in welke vorm dan ook ik ben er al langer mee bezig om u te laten zien dat dit niet werkt zowel ted als ccc ik ben met deze 2 klaar. En ted stuurde mij weg om dat ik te fanatiek was op de training toen dacht ik, had ik ook niet moeten doen . maar ik had met kar en al het veld op moeten gaan toen want het wordt met de minuut slechter inplaats van beter, u zegt er iemand bij kopen helpt niet geloof mij maar helaas moet de trainer zijn biezen zelf pakken en laat ted het ook doen kost het niets voor ons fctwente en laten wij zorgen met elkaar dat iemand anders zoals hans mijer toen in mijn jeugd tijd kwam er moet nu heel snel iets gebeuren. Geloof mij maar jw.ted en cc eruit
  • 15 Dec 2019 om 15:08
    • Quote van 15 Dec 2019 om 14:23
      De eerste 2 tegentreffers waren kerstcadeaus van bijen. Als fctwente deze cadeautjes blijft weggeven speel je volgend seizoen weer op vrijdagavond in de eerste divisie. Maar winnen er verliezen ligt erg dicht bij elkaar in de meeste wedstrijden. Maar om nu al weer de zoveelste trainer of technische directeur op non-actief te zetten is bizar en volstrekte waanzinnig. Hopelijk kan fctwente er nog een versterking bij halen in de winterstop.
    Met een versterking red je het nog niet Hou je nog 10 slapjanussen over.
  • 15 Dec 2019 om 14:23
    De eerste 2 tegentreffers waren kerstcadeaus van bijen. Als fctwente deze cadeautjes blijft weggeven speel je volgend seizoen weer op vrijdagavond in de eerste divisie. Maar winnen er verliezen ligt erg dicht bij elkaar in de meeste wedstrijden. Maar om nu al weer de zoveelste trainer of technische directeur op non-actief te zetten is bizar en volstrekte waanzinnig. Hopelijk kan fctwente er nog een versterking bij halen in de winterstop.
  • 15 Dec 2019 om 13:47
    • Quote van 15 Dec 2019 om 10:38
      Drie doelpunten tegen. Altijd weer de vraag; is het de slimheid van de tegenstander of de onbenulligheid van jezelf. Maar doet dat er wat toe? Één keer sta je bij een uittrap van Pasveer met je hele laatste linie tegen de middellijn aan ( ??? ) Doelpunt twee; Laatste man Bijen staat ver richting middellijn en trapt de bal niet direct naar voren, maar wil op die plek gaan oprukken, zonder nog iemand in zijn rug. ( ???? ) Doelpunt nummer drie; drie verdedigers leggen het af op een voorzet tegen één inlopende man van Vitesse ( ??? ) Mijn advies aan Twente; als er niet of nauwelijks ruimte is om via de combinatie het spel naar voren te verleggen of je staat positioneel niet goed om te gaan combineren; dan moet de bal gewoon op z’n Engels richting de spitsen. Balverlies daar is veel minder schadelijk, omdat je dan ook nog niet met bijna je hele team op de helft van de tegenstander staat. Is er wel ruimte, dan betekent dat, dat ook de tegenpartij breed uitgewaaierd op het veld de posities bezet. In die situaties is Twente redelijk goed, in alle andere situaties speelt Twente een dodelijke of niets zeggende tacktiek.
    haha ik dacht precies hetzelfde. Op de tribune kan je mooi zien hoe positioneel ze verkeerd staan en toch de missie krijgen om van achter op te bouwen, terwijl dit juist je grootste zwakte is.
  • 15 Dec 2019 om 12:16
    • Quote van 15 Dec 2019 om 11:07
      En stel dat we hem winnen is dat weer zon sneue 0-1 die zwaar onverdiend is.
    Nou doe mij maar 10 onverdiende sneue overwegingen dan kijken we vandaar uit wel verder!
  • 15 Dec 2019 om 12:02
    Déjà vu elke week lees ik we moeten hier van leren en elke week laten we weer punten liggen en spelen we slechtst 45 min mee en dan is het klaar eerstedivsie here we come,again.
  • 15 Dec 2019 om 11:34
    • Quote van 15 Dec 2019 om 11:09
      Rkc scoort makkelijker. Dat baart me zorgen.
      We gaan het meemaken.
      Tegen Goa moeten we toch wel kunnen winnen. We hebben misschien KKD materiaal en Goa is ook KKD en doen het niet zo goed als vorig jaar. Ik geloof dat we die pot zekers wel winnen.
    Ja, hun scores geven een indicatie van vechtvoetbal. 3-2, 4-3..... toch, er moet gewoon gewonnen worden. En dat gaat ook gebeuren.
  • 15 Dec 2019 om 11:27
    • Quote van 15 Dec 2019 om 11:15
      Twente pakt niks meer voor de winterstop.
    Als Ted met zijn gevolg de biezen maar pakken. Oprotten met hun praatjes, visie en huurleger. Graaiers met een dubbele agenda. Eigenbelang boven het belang van de club.
  • 15 Dec 2019 om 11:15
    • Quote van 15 Dec 2019 om 11:09
      Rkc scoort makkelijker. Dat baart me zorgen.
      We gaan het meemaken.
      Tegen Goa moeten we toch wel kunnen winnen. We hebben misschien KKD materiaal en Goa is ook KKD en doen het niet zo goed als vorig jaar. Ik geloof dat we die pot zekers wel winnen.
    Twente pakt niks meer voor de winterstop.
  • 15 Dec 2019 om 11:13
    https://www.youtube.com/watch?v=JiNo5021EbE
    Voor mensen die de docu van Chris Watts willen zien (even gedachten verzetten) deze is beter.
    Forza Twente!
  • 15 Dec 2019 om 11:09
    • Quote van 15 Dec 2019 om 11:06
      Die gaat rkc gewoon winnen hoor.... Die spelen om te winnen met inzet strijd en de wil, iets wat ik bij Twente al 11 wedstrijden weinig heb gezien
    Rkc scoort makkelijker. Dat baart me zorgen.
    We gaan het meemaken.
    Tegen Goa moeten we toch wel kunnen winnen. We hebben misschien KKD materiaal en Goa is ook KKD en doen het niet zo goed als vorig jaar. Ik geloof dat we die pot zekers wel winnen.
  • 15 Dec 2019 om 11:07
    • Quote van 15 Dec 2019 om 11:06
      Die gaat rkc gewoon winnen hoor.... Die spelen om te winnen met inzet strijd en de wil, iets wat ik bij Twente al 11 wedstrijden weinig heb gezien
    En stel dat we hem winnen is dat weer zon sneue 0-1 die zwaar onverdiend is.
  • 15 Dec 2019 om 11:06
    • Quote van 15 Dec 2019 om 11:01
      Vrijdag de degradatiekraker RKC - FC Twente
    Die gaat rkc gewoon winnen hoor.... Die spelen om te winnen met inzet strijd en de wil, iets wat ik bij Twente al 11 wedstrijden weinig heb gezien
  • 15 Dec 2019 om 11:04
    • Quote van 15 Dec 2019 om 10:38
      Dat is dus waar ze die besloten trainingen voor hebben pfff.Na de eerste wedstrijden wat punten bij elkaar te hebben gesprokkeld dacht Garcia al dat hij een top trainer was, begon Nederlands te praten in de interviews.En ook van de media kreeg hij alleen maar complimenten.Maar nu is het een ander verhaal en vallen ze met zijn allen lelijk door de mand.En weet hij het tij niet te keren, en ook Ted weet het niet meer.Ondertussen voelen we de hete adem van de clubs onder ons al weer in de nek.Zo aan blijven modderen zal de doodsteek zijn en staan we zo weer onderaan in de eredivisie.Het voorbeeld moet ze toch nog vers in het geheugen staan gegrift.Dinsdag en volgende week ook verliezen betekend een grote crisis.

    Helemaal eens maar voor mij is het nou al crisis. Maar al met al goed verwoord 100+
  • 15 Dec 2019 om 11:01
    Vrijdag de degradatiekraker RKC - FC Twente
  • 15 Dec 2019 om 10:48
    Aitor, espinosa, verhaeagh, Bijen, Schenk, Menig. Allemaal niet goed genoeg kunnen beter naar kkd ploeg. Over Rafik,Verdonk en keito ook zo mn twijfels. Julio, Busquets, Drommel, lati en Selabi kunnen dit niveau wel aan. Maar niet met zoke teamgenoten.
  • 15 Dec 2019 om 10:46
    Bij Vitesse hebben ze het wedstrijdje tegen Heracles gezien. De hele linie staat hoog, de hele tijd, dus peer maar eens een keer een bal over de achterste linie, hol er achteraan.... et voila!
  • 15 Dec 2019 om 10:43
    • Quote van 15 Dec 2019 om 10:38
      Dat is dus waar ze die besloten trainingen voor hebben pfff.Na de eerste wedstrijden wat punten bij elkaar te hebben gesprokkeld dacht Garcia al dat hij een top trainer was, begon Nederlands te praten in de interviews.En ook van de media kreeg hij alleen maar complimenten.Maar nu is het een ander verhaal en vallen ze met zijn allen lelijk door de mand.En weet hij het tij niet te keren, en ook Ted weet het niet meer.Ondertussen voelen we de hete adem van de clubs onder ons al weer in de nek.Zo aan blijven modderen zal de doodsteek zijn en staan we zo weer onderaan in de eredivisie.Het voorbeeld moet ze toch nog vers in het geheugen staan gegrift.Dinsdag en volgende week ook verliezen betekend een grote crisis.

    +100 goed verwoord.
  • 15 Dec 2019 om 10:38
    Drie doelpunten tegen. Altijd weer de vraag; is het de slimheid van de tegenstander of de onbenulligheid van jezelf. Maar doet dat er wat toe? Één keer sta je bij een uittrap van Pasveer met je hele laatste linie tegen de middellijn aan ( ??? ) Doelpunt twee; Laatste man Bijen staat ver richting middellijn en trapt de bal niet direct naar voren, maar wil op die plek gaan oprukken, zonder nog iemand in zijn rug. ( ???? ) Doelpunt nummer drie; drie verdedigers leggen het af op een voorzet tegen één inlopende man van Vitesse ( ??? ) Mijn advies aan Twente; als er niet of nauwelijks ruimte is om via de combinatie het spel naar voren te verleggen of je staat positioneel niet goed om te gaan combineren; dan moet de bal gewoon op z’n Engels richting de spitsen. Balverlies daar is veel minder schadelijk, omdat je dan ook nog niet met bijna je hele team op de helft van de tegenstander staat. Is er wel ruimte, dan betekent dat, dat ook de tegenpartij breed uitgewaaierd op het veld de posities bezet. In die situaties is Twente redelijk goed, in alle andere situaties speelt Twente een dodelijke of niets zeggende tacktiek.
  • 15 Dec 2019 om 10:38
    Dat is dus waar ze die besloten trainingen voor hebben pfff.Na de eerste wedstrijden wat punten bij elkaar te hebben gesprokkeld dacht Garcia al dat hij een top trainer was, begon Nederlands te praten in de interviews.En ook van de media kreeg hij alleen maar complimenten.Maar nu is het een ander verhaal en vallen ze met zijn allen lelijk door de mand.En weet hij het tij niet te keren, en ook Ted weet het niet meer.Ondertussen voelen we de hete adem van de clubs onder ons al weer in de nek.Zo aan blijven modderen zal de doodsteek zijn en staan we zo weer onderaan in de eredivisie.Het voorbeeld moet ze toch nog vers in het geheugen staan gegrift.Dinsdag en volgende week ook verliezen betekend een grote crisis.

  • 15 Dec 2019 om 10:36
    Tijd van leren is voorbij Wout, anders kunnen we straks in de KKD leren als we dat overleven....Tijd voor kerels in het veld en de dugout. Leren die tijd is voorbij tijd genoeg gehad!!!!
zaterdag 18 januari 2020
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›