Lang ambitieus: ''Hoop dat ik veel goals kan maken in de Grolsch Veste'' BREAKING | 'FC Twente wil centrale verdediger huren van Feyenoord' FC Twente mist drietal in thuiswedstrijd tegen FC Groningen BREAKING | 'FC Twente heeft Lang binnen en huurt Ajax-aanvaller' Garcia tevreden over Aitor en Vuckic: ''Hebben een goede Aitor nodig''

Verdonk blijft bij FC Twente: ''Nieuwe handtekening gezet hier''

( 16 reacties)
Verdonk blijft bij FC Twente: ''Nieuwe handtekening gezet hier''

Calvin Verdonk speelt ook na de winterstop in het shirt van FC Twente. Dat is opmerkelijk, want in eerste instantie zou hij in het nieuwe kalenderjaar verkassen naar de Verenigde Staten.

De linksback werd aanvankelijk voor een half jaar gehuurd van Feyenoord. Het plan van de linksback was om in de winter te vertrekken naar Verenigde Staten, om vervolgens voor LA Galaxy te gaan spelen. Dat plan gaat dus niet door. Verdonk bevestigde zijn contractnieuws tegen RTV Oost. "Ja, ik heb een nieuwe handtekening gezet hier bij FC Twente, ik blijft definitief dit jaar. Ik maak het seizoen af bij Twente, en daarna kijken we verder."

De vleugelverdediger ging na de nederlaag tegen Vitesse wat dieper in op zijn keuze om te blijven bij FC Twente. “Ze hebben daar nog een Noorse linksback en die zit er nog steeds. Ik zou er pas naartoe gaan als hij wegging eigenlijk. Ik kon niet het risico nemen om te wachten tot januari, tot hij wegging. Twente wilde weten wat ik wou doen, dus ik heb Twente duidelijkheid gegeven, waardoor ik niet het risico neem dat ik terug moet naar Feyenoord.”

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Dec 2019 om 14:58
    Mooi dat deze speler wil en kan blijven. Moet nog veel leren als linksback maar krijgt nu wekelijkse speelminuten bij fctwente.
  • 15 Dec 2019 om 14:47
    • Quote van 15 Dec 2019 om 14:19
      Heeft de laatste drie jaar slechts 15 wedstrijden gespeeld. Niet echt een aanbeveling. Bovendien is hij een centrumverdediger.
    Kan ook linksback en ondanks zijn gebrek aan wedstrijdritme is hij beter dan wat er nu staat.
  • 15 Dec 2019 om 14:45
    • Quote van 15 Dec 2019 om 14:18
      Ik weet niet wat ik dan gezien heb maar vond Verdonk gisteren toch 1 van de betere binnen fctwente was natuurlijk ook niet moeilijk in dit elftal.
    Eens
  • 15 Dec 2019 om 14:19
    • Quote van 15 Dec 2019 om 13:33
      Slobodan Rajkovic
    Heeft de laatste drie jaar slechts 15 wedstrijden gespeeld. Niet echt een aanbeveling. Bovendien is hij een centrumverdediger.
  • 15 Dec 2019 om 14:18
    Ik weet niet wat ik dan gezien heb maar vond Verdonk gisteren toch 1 van de betere binnen fctwente was natuurlijk ook niet moeilijk in dit elftal.
  • 15 Dec 2019 om 13:51
    • Quote van 15 Dec 2019 om 12:25
      Lach me maar uit, maar heb oprecht nog liever Ricardinho dan deze vent. Wat een drama
    Dat was echt een drama. We missen die Gonzalez echt. Dat was echt een moordenaar.
  • 15 Dec 2019 om 13:33
    • Quote van 15 Dec 2019 om 13:28
      We hebben toch echt een linksback nodig. Zoveel transfervrije of te huren verdedigers zijn er nou ook weer niet in de winterstop. En als je die haalt, moet je altijd maar weer afwachten of het een aanwinst is.
    Slobodan Rajkovic
  • 15 Dec 2019 om 13:28
    • Quote van 15 Dec 2019 om 13:15
      Wat een armoede verdonk houden
    We hebben toch echt een linksback nodig. Zoveel transfervrije of te huren verdedigers zijn er nou ook weer niet in de winterstop. En als je die haalt, moet je altijd maar weer afwachten of het een aanwinst is.
  • 15 Dec 2019 om 13:22
    Een dertien in een dozijn voetballer !
  • 15 Dec 2019 om 13:15
    Wat een armoede verdonk houden
  • 15 Dec 2019 om 13:03
    Heeft iemand trouwens enig idee hoe het met Matos gaat?
  • 15 Dec 2019 om 13:02
    • Quote van 15 Dec 2019 om 13:01
      Vito Wormgoor in januari ophalen, transfervrij. Captain van Brann, scoort veel, Ajax school dus kan makkelijk mee voetballen en is echt een kast geworden die de spits op eet.
    Doen!
  • 15 Dec 2019 om 13:01
    • Quote van 15 Dec 2019 om 12:49
      Klopt, daar zat wel meer gif in! Ik mis echt een type Gonzalez. Wat een verademing was dat achterin. Maargoed alle ergenis ff verstoten....ga nu de kerstboom opzetten en veevolgens met een HJ'tje kijken hoe Az 020 kapot speelt. Fijne zondag allen!
    Vito Wormgoor in januari ophalen, transfervrij. Captain van Brann, scoort veel, Ajax school dus kan makkelijk mee voetballen en is echt een kast geworden die de spits op eet.
  • 15 Dec 2019 om 12:49
    • Quote van 15 Dec 2019 om 12:25
      Lach me maar uit, maar heb oprecht nog liever Ricardinho dan deze vent. Wat een drama
    Klopt, daar zat wel meer gif in! Ik mis echt een type Gonzalez. Wat een verademing was dat achterin. Maargoed alle ergenis ff verstoten....ga nu de kerstboom opzetten en veevolgens met een HJ'tje kijken hoe Az 020 kapot speelt. Fijne zondag allen!
  • 15 Dec 2019 om 12:40
    Verdonk heeft ook geen winnaarsmentaliteit .
  • 15 Dec 2019 om 12:25
    Lach me maar uit, maar heb oprecht nog liever Ricardinho dan deze vent. Wat een drama
zaterdag 18 januari 2020
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›