PSV-verdediger mist duel met FC Twente komende zondag

29
PSV-verdediger mist duel met FC Twente komende zondag

PSV-verdediger Timo Baumgartl mist komende zondag het affiche met FC Twente. In de wedstrijd in de KNVB Beker tegen NAC kreeg de Duitser een rode kaart te zien van arbiter Gözübüyük.

En omdat het om een directe rode kaart ging, is de verdediger voor het eerstvolgende duel geschorst. Na een uur spelen in Breda haalde Baumgartl de doorgebroken Othmane Boussaid naar de grond. Toen was de stand 1-0 voor NAC. 

29 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Jan 2020 om 10:58
    • Quote van 24 Jan 2020 om 09:23
      Waar haal je al deze informatie (lees geruchten) vandaan?
    Het blijven voor als nog geruchten. Maak er zit gelukkig wel wat beweging in. Las ook dat ze nog met een verdediger bezig zijn om te huren met optie tot koop.
  • 24 Jan 2020 om 10:42
    Aitor die ongelooflijk slecht speelt en Vuckic die heel traag is, per direct verkopen. Ze willen niet bij tekenen. Heel blij mee. Zijn gewoon middelmatige spelers, waar je weining aan hebt in dit elftal. Er zal een bult salaris vrijkomen.
  • 24 Jan 2020 om 10:35
    Als je de naam Tjaronn Chery in google intikt zie je rechts in beeld komen: "Tjaronn Chery is een Nederlands voetballer van Surinaamse afkomst die doorgaans als middenvelder speelt. Sinds de winter van 2020 keerde Chery terug bij FC Twente, waar hij tot medio 2021 tekende. Wikipedia". Dat kan een geintje zijn natuurlijk, iedereen kan wat op wiki zetten als je een account hebt.
  • 24 Jan 2020 om 10:02
    • Quote van 24 Jan 2020 om 09:23
      Waar haal je al deze informatie (lees geruchten) vandaan?
    .net
  • 24 Jan 2020 om 09:38
    • Quote van 24 Jan 2020 om 08:32
      Zo te horen gaat er in de komende week nog veel gebeuren. Chery zou al bijna rond zijn. Ze zijn ook nog in gesprek met een spits. Aitor en vuckic mogen allebei vertrekken, ivm aflopende contracten. Hopen dat er nog een centrale verdediger bij komt. Het gaat allemaal de goede kant op zo te zien.
    Zal ook hoogste tijd worden dat Aitor wordt "gewisseld" Zal er geen traan om laten, want wat speelt die dweil slecht dit seizoen. Maar zo te zien is de trainer wel in zijn nopjes met hem, want die vaatdoek mag altijd blijven staan. Niet te filmen.
  • 24 Jan 2020 om 09:23
    • Quote van 24 Jan 2020 om 08:32
      Zo te horen gaat er in de komende week nog veel gebeuren. Chery zou al bijna rond zijn. Ze zijn ook nog in gesprek met een spits. Aitor en vuckic mogen allebei vertrekken, ivm aflopende contracten. Hopen dat er nog een centrale verdediger bij komt. Het gaat allemaal de goede kant op zo te zien.
    Waar haal je al deze informatie (lees geruchten) vandaan?
  • 24 Jan 2020 om 08:55
    • Quote van 24 Jan 2020 om 08:32
      Zo te horen gaat er in de komende week nog veel gebeuren. Chery zou al bijna rond zijn. Ze zijn ook nog in gesprek met een spits. Aitor en vuckic mogen allebei vertrekken, ivm aflopende contracten. Hopen dat er nog een centrale verdediger bij komt. Het gaat allemaal de goede kant op zo te zien.
    Hoezo gaat de goede kant op....alleen nog geruchten. We moeten het nog steeds met dat inspiratieloze knuppels doen.
  • 24 Jan 2020 om 08:32
    • Quote van 24 Jan 2020 om 05:56
      Inderdaad een goede versterking. Ook een goede bekende. Speelt nu bij Maccabi Haifa in Israel. Tjaron komt thuis!
    Zo te horen gaat er in de komende week nog veel gebeuren. Chery zou al bijna rond zijn. Ze zijn ook nog in gesprek met een spits. Aitor en vuckic mogen allebei vertrekken, ivm aflopende contracten. Hopen dat er nog een centrale verdediger bij komt. Het gaat allemaal de goede kant op zo te zien.
  • 24 Jan 2020 om 08:21
    • Quote van 24 Jan 2020 om 06:42
      Zondag komt FC Samaritaan langs in Eindhoven, dus dat komt helemaal goed met PSV en hun trainer.
    Ja zijn alle zorgen vergeten in Eindhoven
  • 24 Jan 2020 om 07:43
    • Quote van 24 Jan 2020 om 06:45
      Geen idee of dit echt zo is..dat hij nog goed genoeg is. Vorig jaar waren er ook al plannen om hem te halen en koos hij voor Israël. Dit mag natuurlijk en ook niks mis mee. Ik vraag me alleen af, waarom hij dan nu al weg wil/moet. Niveau wellicht?
    Speelde bijna alles. 19 wedstrijden 6 doelpunten 4 assist
  • 24 Jan 2020 om 07:25
    • Quote van 24 Jan 2020 om 06:45
      Geen idee of dit echt zo is..dat hij nog goed genoeg is. Vorig jaar waren er ook al plannen om hem te halen en koos hij voor Israël. Dit mag natuurlijk en ook niks mis mee. Ik vraag me alleen af, waarom hij dan nu al weg wil/moet. Niveau wellicht?
    Wat je veel leest is dat gezondheid van zijn moeder achteruit gaat. En die woont volgens mij ergens rond Enschede
  • 24 Jan 2020 om 06:45
    • Quote van 24 Jan 2020 om 06:03
      Zou top zijn
    Geen idee of dit echt zo is..dat hij nog goed genoeg is. Vorig jaar waren er ook al plannen om hem te halen en koos hij voor Israël. Dit mag natuurlijk en ook niks mis mee. Ik vraag me alleen af, waarom hij dan nu al weg wil/moet. Niveau wellicht?
  • 24 Jan 2020 om 06:42
    • Quote van 24 Jan 2020 om 00:25
      Nou, het helpt dus veel een trainer eruit te gooien....
    Zondag komt FC Samaritaan langs in Eindhoven, dus dat komt helemaal goed met PSV en hun trainer.
  • 24 Jan 2020 om 06:25
    • Quote van 24 Jan 2020 om 00:25
      Nou, het helpt dus veel een trainer eruit te gooien....
    Twente helpt ze wel weer in het zadel zondag.
  • 24 Jan 2020 om 06:03
    • Quote van 24 Jan 2020 om 05:56
      Inderdaad een goede versterking. Ook een goede bekende. Speelt nu bij Maccabi Haifa in Israel. Tjaron komt thuis!
    Zou top zijn
  • 24 Jan 2020 om 05:56
    • Quote van 23 Jan 2020 om 23:19
      Tjaronn chery wordt waarschijnlijk onze nieuwe aanvaller lees ik op veel plekken. Dan zou er wel een aanvaller vertrekken.
    Inderdaad een goede versterking. Ook een goede bekende. Speelt nu bij Maccabi Haifa in Israel. Tjaron komt thuis!
  • 24 Jan 2020 om 00:25
    Nou, het helpt dus veel een trainer eruit te gooien....
  • 24 Jan 2020 om 00:06
    Volle bak dr op geen gezeik dan kunnen we echt wel winnen daar van pisvee gaan we weer tikkie breed balletje trug dan gaat het weer nix worden
  • 24 Jan 2020 om 00:05
    Ach we helpen de laatste tijd al zo veel clubs weer in het zadel. Daar zal aankomend weekend niet anders zijn ben ik bang voor.
  • 23 Jan 2020 om 23:38
    Maakt niks uit. PSV wint gewoon van FC Twente. Die zijn goed voor de wederopstanding van een club. Gewoon een 1 op de Toto. :/
  • 23 Jan 2020 om 23:21
    • Quote van 23 Jan 2020 om 23:08
      U bedoelt zeker bananen schillen op de grond zodat de tegenstander er over uitglijd? Ik snap uw frustratie maar dit gaat wel te ver. Het is netjes dat je de kleedkamer opruimt en laten we het zo houden. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er Muizen komen! Dat kan zorgen voor nare ziektes en virussen.
    Volledig mee eens. Zeer onsportief zijn sommigen hier. Laten we met zijn allen positief achter fc twente gaan staan en niet ieder voor zich.
  • 23 Jan 2020 om 23:19
    Tjaronn chery wordt waarschijnlijk onze nieuwe aanvaller lees ik op veel plekken. Dan zou er wel een aanvaller vertrekken.
  • 23 Jan 2020 om 23:08
    Moeten nú punten pakken tegen PSV zondag.Ik ben er bij. Door omstandigheden wel op de PSV tribune. Stiekem juichen????????
  • 23 Jan 2020 om 23:08
    • Quote van 23 Jan 2020 om 23:04
      Zie de reacties in de kleedkamer, pure vechtlust. En géén rommel.!!!!!!!!!????
    U bedoelt zeker bananen schillen op de grond zodat de tegenstander er over uitglijd? Ik snap uw frustratie maar dit gaat wel te ver. Het is netjes dat je de kleedkamer opruimt en laten we het zo houden. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er Muizen komen! Dat kan zorgen voor nare ziektes en virussen.
  • 23 Jan 2020 om 23:04
    Zie de reacties in de kleedkamer, pure vechtlust. En géén rommel.!!!!!!!!!????
  • 23 Jan 2020 om 23:01
    FC Twente is natuurlijk geen NAC , in het elftal van nac zit veel meer vechtlust en houden wel van een paar opstootjes , bij Twente draait het alleen om terug te spelen naar de verdedigers en dom weg een rare trucjes met de bal doen. FC Twente is mijn club maar het word op deze manier een Circus. Laten we de leeuwen los laten en geef ze wat te eten. RAAHWWWRR we moeten van ons afbijten.
  • 23 Jan 2020 om 22:41
    • Quote van 23 Jan 2020 om 22:36
      Maakt niets uit, ook niet dat psv nu verliest van Nac!! Tegen ons krijgen ze weer een voorstreffelijke opleving!!
    Denk dat we maar moeten vragen of de NAC spelers zondag een rood shirt aan Willen trekken. Wat een inzet zeg. García hoop dat je hebt gekeken.
  • 23 Jan 2020 om 22:41
    Twentw helpt jullie wel ff zondag! Ik denk dat de verdediging redelijk sterk kan blijven tegen PSV nou ja Julio denk ik wel bij Peet ben ik bang voor een fout. En denk dat Twente nog steeds de aanval nog niet kan vindrn. Verdediging leek grootste probleem, maar is vlgm de aanval nu. Dus komt helemaal goed mer jullie zondag PSV
  • 23 Jan 2020 om 22:36
    Maakt niets uit, ook niet dat psv nu verliest van Nac!! Tegen ons krijgen ze weer een voorstreffelijke opleving!!
zondag 20 september 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›