Drommel blijft rustig: ''Ons optreden hier geeft moed en vertrouwen'' Drommel: ''Miscommunicatie. Hij wil hem teruggeven met z'n rug'' Garcia: ''Als we zo doorgaan, dan komen er goede wedstrijden aan'' Bijen teleurgesteld: ''Dit mag niet gebeuren. We waren bovenliggend'' FC Twente verspeelt de punten in laatste tien minuten tegen FC Utrecht

Dijkstra bezorgd: ''De helft denkt dan: het interesseert me geen kut''

( 18 reacties)
Dijkstra bezorgd: ''De helft denkt dan: het interesseert me geen kut''

Erik Dijkstra maakt zich ernstig zorgen over FC Twente. Ook tegen het kwetsbare PSV ziet de televisiepresentator geen kans voor de Tukkers om een resultaat neer te zetten.

"Of ik me nog weleens verheug op FC Twente? Nee. Waarom niet? Omdat ik me gewoon heel erg zorgen maak", begint Dijkstra bij Bureau Sport. Tegen PSV ziet de FC Twente-fan het somber in. "Er liggen dit weekend helemaal geen kansen. Dat is ook het verhaal van Twente dit jaar. Ze spelen op het verkeerde moment tegen de verkeerde tegenstander."

Dijkstra denkt dat de Eindhovenaren erop gebrand zullen zijn om te winnen van FC Twente."PSV heeft net verloren van NAC in de beker. Je zult zien die gaan zich oprichten. Wil je de uitslag van zondag vast weten? PSV tegen FC Twente, dat wordt 4-0 voor PSV", zegt Dijkstra overtuigd.

Ook in de strijd tegen degradatie ziet Dijkstra het somber in voor de Tukkers. "Weet je wat het probleem van FC Twente is? Een heel groot deel van de selectie is huurling. Als je straks in de eindfase van de competitie komt, dan denkt de helft: het interesseert me geen kut."

 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Jan 2020 om 12:03
    • Quote van 25 Jan 2020 om 11:41
      Jij vind mafklapper een beschaafd Nederlands woord begrijp ik? Een paas-ei, is geen paashoofd kerel. Uitspraken niet groter maken dan ze zijn. Heb jij toch niet nodig. ;)


      Tip van TC: zet in op 5-0 voor PSV en pak een paar pleuries. Dan kun je daar mooi een paar pintkes van pakken. ;)
    Haha ik ga gek doen en inzetten op 2-2 .
  • 25 Jan 2020 om 11:48
    • Quote van 25 Jan 2020 om 11:32
      Wat je ook zegt , en vind jij aansachtsgeile mafklapper een scheldwoord TC? Nou kerel dat vind ik dus heel erg meevallen, ik heb geen zin in jou Jip en Janneke Taal , Tedjen, Peetken,enz enz. Jij bent niet veel gewend he, dat je dit al onder de noemer schelden plaatst. En jou opmerking van Paashoofd, hoe het jij dat op dan?? Beetje een zeur ben je TC.....
    Dat verwoord je wel mooi, je had hem ook uit kunnen "schelden" voor een oald wief.
  • 25 Jan 2020 om 11:41
    • Quote van 25 Jan 2020 om 11:32
      Wat je ook zegt , en vind jij aansachtsgeile mafklapper een scheldwoord TC? Nou kerel dat vind ik dus heel erg meevallen, ik heb geen zin in jou Jip en Janneke Taal , Tedjen, Peetken,enz enz. Jij bent niet veel gewend he, dat je dit al onder de noemer schelden plaatst. En jou opmerking van Paashoofd, hoe het jij dat op dan?? Beetje een zeur ben je TC.....
    Jij vind mafklapper een beschaafd Nederlands woord begrijp ik? Een paas-ei, is geen paashoofd kerel. Uitspraken niet groter maken dan ze zijn. Heb jij toch niet nodig. ;)


    Tip van TC: zet in op 5-0 voor PSV en pak een paar pleuries. Dan kun je daar mooi een paar pintkes van pakken. ;)
  • 25 Jan 2020 om 11:32
    • Quote van 25 Jan 2020 om 10:40
      Maar jij bent met je gescheld altijd wel helemaal lekker in je paas-ei? ;)
    Wat je ook zegt , en vind jij aansachtsgeile mafklapper een scheldwoord TC? Nou kerel dat vind ik dus heel erg meevallen, ik heb geen zin in jou Jip en Janneke Taal , Tedjen, Peetken,enz enz. Jij bent niet veel gewend he, dat je dit al onder de noemer schelden plaatst. En jou opmerking van Paashoofd, hoe het jij dat op dan?? Beetje een zeur ben je TC.....
  • 25 Jan 2020 om 10:48
    • Quote van 25 Jan 2020 om 10:41
      Ik deel de zorgen. Alles hangt wel af tegen de wedstrijden tegen de medeconcurenten onderin.
    Twente mag op één ding hopen; dat de medeconcurrenten, zoals Ado gisteren, ook hun potjes verliezen. Zelf zie ik ze nog geen 34 punten halen op deze manier. Van de andere kant, een totaal onverwachte winst bij Psv zou misschien wat teweeg kunnen brengen. Maar dit elftal heeft al veel te lang niet meer gewonnen en ik geef Dijkstra wel gelijk. Er zijn teveel eilandjes in het elftal. Ik krijg niet de indruk dat ze er als één blok voor gaan.
  • 25 Jan 2020 om 10:41
    Ik deel de zorgen. Alles hangt wel af tegen de wedstrijden tegen de medeconcurenten onderin.
  • 25 Jan 2020 om 10:40
    • Quote van 25 Jan 2020 om 09:10
      Mooie Nepperd die hele Dijkstra bah aansachtsgeile mafknaller
    Maar jij bent met je gescheld altijd wel helemaal lekker in je paas-ei? ;)
  • 25 Jan 2020 om 10:39
    • Quote van 25 Jan 2020 om 00:52
      En dat helpt?
    Niets doen helpt sowieso niet......
  • 25 Jan 2020 om 10:39
    • Quote van 25 Jan 2020 om 00:01
      Wat een geneuzel wij gaan ons redden 100%.
    Waar baseer je dat op in deze fase?


    Vind je het erg lastig dat Dijkstra gelijk heeft in zijn uitlatingen jegens PSV, of het feit dat het huurlingen geen kut kan schelen wat er met onze club gebeurt?
  • 25 Jan 2020 om 10:06
    • Quote van 25 Jan 2020 om 00:52
      En dat helpt?
    Zij lopen de hele tijd te roepen dat het wel goed komt, dat mogen ze dan zondag laten zien!
  • 25 Jan 2020 om 09:11
    Maar hij heeft wel gelijk nu en dat vind ik het ergste.
  • 25 Jan 2020 om 09:10
    Mooie Nepperd die hele Dijkstra bah aansachtsgeile mafknaller
  • 25 Jan 2020 om 01:21
    Hij slaat de spijker op z’n kop
  • 25 Jan 2020 om 00:52
    • Quote van 25 Jan 2020 om 00:27
      Wij gaan nooit kapot! Zondag erop knallen of GGG en TvL het land uitjagen
    En dat helpt?
  • 25 Jan 2020 om 00:27
    Wij gaan nooit kapot! Zondag erop knallen of GGG en TvL het land uitjagen
  • 25 Jan 2020 om 00:01
    Wat een geneuzel wij gaan ons redden 100%.
  • 24 Jan 2020 om 21:04
    100 procent gelijk, stekker druut
  • 24 Jan 2020 om 21:02
    Hij heeft wel gelijk!