VIDEO | Samenvatting: FC Twente blameert zich op bezoek bij FC Emmen

106
VIDEO | Samenvatting: FC Twente blameert zich op bezoek bij FC Emmen

Een zwak FC Twente is dinsdag in het duel met directe concurrent FC Emmen onderuit gegaan. In Drenthe werd er door de Tukkers met 1-0 verloren. 

FC Twente kwam niet goed uit de startblokken in Emmen. Binnen een kwartier kreeg zowel Michael de Leeuw als Marko Kolar de kans om de 1-0 te maken. Beide spelers misten echter de precisie. Na een halfuur spelen leek FC Emmen op voorsprong te komen, maar keurde de scheidsrechter het doelpunt af wegens buitenspel. 

Op slag van rust was het dan alsnog raak voor FC Emmen. Kerim Frei kreeg de bal uit een hoekschop voor zijn voeten en kon van dichtbij binnentikken: 1-0. Na rust wist FC Twente het tij niet te keren en maakte FC Emmen zelfs meer aanspraak om te scoren dan de Tukkers. 

Met een fantastische save in de 56e minuut wist Joël Drommel FC Twente op de been te houden. Pas in het laatste kwartier leek bij de Tukkers het besef te komen dat er nog gescoord moest worden. Het doelpunt viel echter aan de andere kant. In de blessuretijd bepaalde Anco Jansen de eindstand op 2-0 in het voordeel van FC Emmen. 

FC Emmen - FC Twente 2-0 (1-0)
40' 1-0 Frei
90' 2-0 Jansen

Opstelling FC Emmen: Telgenkamp, Bijl, Araujo, Heylen, Burnet (77' Veendorp), Chachon, Ben Moussa, Frei, Pena (76' Arias), Kolar (72' Jansen), De Leeuw.

Opstelling FC Twente: Drommel, Troupee, Bijen, Pleguezuelo, Schenk (61' Zekhnini), Verdonk, Busquets (82' Nakamura), Selahi (52' Aburjania), Espinosa, Lang, Vuckic.

106 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Feb 2020 om 13:22
    Van Leeuwen heeft een groot risico genomen een onervaren trainer (vriendje) aan te stellen terwijl je weet dat het een zwaar seizoen zal gaan worden na promotie. Dat wreekt zich nu en ik ben bang dat er niks meer aan te doen is en daarom wederom degradatie en een dreigend faillissement?
  • 12 Feb 2020 om 12:59
    Als je de samenvatting terug kijkt vraag je je echt af wat ze in godsnaam aan het doen zijn in het veld. Er zit ook echt totaal geen enkel idee achter. De staan mensen in het veld die totaal niet weten wat ze met een bal moeten doen. Diep triest dit en voor de duidelijkheid, dit is zonder brama en hij speeld al tijden niet meer mee. Dus dat ze hem bijna alles in de schoenen schijven is wel van een erg laag niveau eerlijk gezegd. Het geeft ook wel heel duidelijk aan dat de club van binnen in, zo verrot is en dat het puur indekken is en dat er paniek omdat ze het zelf totaal niet meer in de hand hebben. Ze haden in Jan. nog het een en ander kunnen recht trekken zelfs is er geen spits gehaald of extra ervaring op de bank dus mocht het verkeerd gaan ligt de verantwoordelijkheid geheel bij de club zelf.
  • 12 Feb 2020 om 12:39
    • Quote van 11 Feb 2020 om 22:44
      Hoi bam je schrijft al tijden verhaaltjes die niet te begrijpen zijn. Ik ben al jaren supporter van fctwente in goede en slechte tijden dit is nu het geval. Maar de tijden gaan ook weer veranderen goede tijden. En ik doe niet mee in de hetze tegen spelers en trainers. Die zeker wel willen maar door allerlei omstandigheden niet kunnen dat vind ik zelf de realiteit van het spelletje voetbal.
    Je mag hier gelukkig je mening vrij verkondigen, maar dat jij met die oogkleppen op blijft lopen verwonderd mij toch wel heel erg.
    Onder Verbeek riep je hetzelfde en nog niets geleerd.
    Dan moet je haast wel heel dom zijn, of een dikke plaat voor je kop hebben.
  • 12 Feb 2020 om 00:05
    • Quote van 11 Feb 2020 om 22:44
      Hoi bam je schrijft al tijden verhaaltjes die niet te begrijpen zijn. Ik ben al jaren supporter van fctwente in goede en slechte tijden dit is nu het geval. Maar de tijden gaan ook weer veranderen goede tijden. En ik doe niet mee in de hetze tegen spelers en trainers. Die zeker wel willen maar door allerlei omstandigheden niet kunnen dat vind ik zelf de realiteit van het spelletje voetbal.
    Snap jij echt niet dat het 5 over 12 is, en dat FC Twente bij degradatie technisch failliet verklaard kan en gaat worden? Excuses zoeken John, daar ben je een kei in -lees "maar door allerlei omstandigheden niet kunnen"-.


    Noem eens een paar van die omstandigheden als je hier zo zeker van bent. Ik ben benieuwd......
  • 11 Feb 2020 om 23:24
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:32
      Ikzeg. Er zijn hier geen woorden meer voor. Maar een ding ik wil het niet voor de 3e keer een degradatie mee maken.
    Dan kan de club officieel een Technisch faillissement aanvragen....
  • 11 Feb 2020 om 23:15

  • 11 Feb 2020 om 22:44
    • Quote van 11 Feb 2020 om 21:16
      Zoals voorspelt. AZ droogt je met 1-5 af. Rellen naderhand.

      Fora zijn wel een beetje goede indicatoren van 'mood'. Je hebt de eeuwige azijnzeikers, zoals ik. Nooit serieus nemen. Dan heb je de moderates, die af en toe wel eens van leer trekken als daar reden toe is. Maar, als zelfs de relativerende en soft-spoken leden op 1 lijn zitten, dan is het alsof de zon, maan en hemellichamen 'aligned' zijn, dan weet je dat de sfeer om gaat slaan.

      No shit!

      Oh ja, dan heb je ook nog John W, die werkt voor de afdeling FCT Marketing, loopt stage en heeft de opdracht zoveel mogelijk positief te posten. Of, hij komt van een andere planeet.
    Hoi bam je schrijft al tijden verhaaltjes die niet te begrijpen zijn. Ik ben al jaren supporter van fctwente in goede en slechte tijden dit is nu het geval. Maar de tijden gaan ook weer veranderen goede tijden. En ik doe niet mee in de hetze tegen spelers en trainers. Die zeker wel willen maar door allerlei omstandigheden niet kunnen dat vind ik zelf de realiteit van het spelletje voetbal.
  • 11 Feb 2020 om 22:38
    • Quote van 11 Feb 2020 om 21:24
      FCT Moet Marwijk benaderen als TD, Bommel als hoofdtrainer en Taco als analist (part-time). Gezien wij al jaren lang lopen te kwakkelen wat betreft conditie, mogen onze fysiek-trainer en conditie trainers ook wieberen. Als we dan perse een kliek willen, dan een kliek met internationaal elan, internationale netwerken en voetbal hearts & minds.


      Ted van Leeuwen is een voetbal-serpent, een halfbakken makelaar die een spoor van vernieling achterlaat. Vitesse, FC Twente, Esjberg en nu weer FC Twente. Bij Vitesse was het alles behalve goed, bij FC Twente (eerste periode) hadden we een draaideur elftal waarvan enkel Lely en Thesker overbleven (die NOOIT bij FCT hadden mogen belande). Bij Esjberg hebben ze er gigantisch veel geld tegenaan geflikkerd, promotie gekocht, ook weer door een draaideur elftal zonder toekomstvisie, en die staan nu weer op degraderen, en alles wat Ted mee heeft gebracht is onderhand alweer weg.
    Van Marwijk zou heel mooi zijn en ik snap dan de link met Van Bommel maar is het nou wel zo verstandig om Van Bommel hoofdtrainer te maken? Heeft zowel als speler als trainer (inclusief jeugd) nooit tegen degradatie hoeven voetballen en lijkt verder niet echt een stabiele factor binnen een organisatie waar de druk er op staat
  • 11 Feb 2020 om 21:45
    • Quote van 11 Feb 2020 om 21:15
      En je denkt dat hij bij ons dan geen trammelant gaat maken achter de schermen?
    Nee, wat ik daarover heb gelezen, valt mee. Hij is een topsporter en verwacht focus en committment van iedereen. Wat mij betreft krijgt hij echt een kans. Zet Heubach er naast voor de brug met de supporters en club sentiment.
  • 11 Feb 2020 om 21:42
    • Quote van 11 Feb 2020 om 21:24
      FCT Moet Marwijk benaderen als TD, Bommel als hoofdtrainer en Taco als analist (part-time). Gezien wij al jaren lang lopen te kwakkelen wat betreft conditie, mogen onze fysiek-trainer en conditie trainers ook wieberen. Als we dan perse een kliek willen, dan een kliek met internationaal elan, internationale netwerken en voetbal hearts & minds.


      Ted van Leeuwen is een voetbal-serpent, een halfbakken makelaar die een spoor van vernieling achterlaat. Vitesse, FC Twente, Esjberg en nu weer FC Twente. Bij Vitesse was het alles behalve goed, bij FC Twente (eerste periode) hadden we een draaideur elftal waarvan enkel Lely en Thesker overbleven (die NOOIT bij FCT hadden mogen belande). Bij Esjberg hebben ze er gigantisch veel geld tegenaan geflikkerd, promotie gekocht, ook weer door een draaideur elftal zonder toekomstvisie, en die staan nu weer op degraderen, en alles wat Ted mee heeft gebracht is onderhand alweer weg.
    Volledig mee eens. Hij had in zijn eerste periode bij FCT mazzel met Unal en wordt gehyped door Derksen. Ik vind je suggestie van TD trainer en fysiek trainer een goede. Mijn steun heb je. Ik ben wel benieuwd naar ANS of die nieuws heeft. Ik ga een afspraak maken met Martijn HS en oude herinneringen ophalen.
  • 11 Feb 2020 om 21:26
    Wanneer begint de competitie nou eindelijk eens. Die onzinnige experimentele oefenpartijtjes van Carcia kennen we nu wel. Nu tijd om eens serieus te gaan voetballen en de proefspelers te vervangen voor onze TED-professionals. Met Carcia' s moderne voetbalconcept gaan we vanzelfsprekend voor het kampioenschap. Ik kan er niet op wachten.
  • 11 Feb 2020 om 21:24
    • Quote van 11 Feb 2020 om 21:09
      Ik ben het niet altijd met je eens maar de namen die je noemt zijn prima. Ik weet niet of Van Bommel nu al zou willen, maar zowel Van Bommel als Jonk zijn prima namen. Hans de Koning wil zo graag naar Twente dat hij het misschien voor nop wil doen. Geen toptrainer maar kan er wel een eenheid van maken. Zie VVV.
    FCT Moet Marwijk benaderen als TD, Bommel als hoofdtrainer en Taco als analist (part-time). Gezien wij al jaren lang lopen te kwakkelen wat betreft conditie, mogen onze fysiek-trainer en conditie trainers ook wieberen. Als we dan perse een kliek willen, dan een kliek met internationaal elan, internationale netwerken en voetbal hearts & minds.


    Ted van Leeuwen is een voetbal-serpent, een halfbakken makelaar die een spoor van vernieling achterlaat. Vitesse, FC Twente, Esjberg en nu weer FC Twente. Bij Vitesse was het alles behalve goed, bij FC Twente (eerste periode) hadden we een draaideur elftal waarvan enkel Lely en Thesker overbleven (die NOOIT bij FCT hadden mogen belande). Bij Esjberg hebben ze er gigantisch veel geld tegenaan geflikkerd, promotie gekocht, ook weer door een draaideur elftal zonder toekomstvisie, en die staan nu weer op degraderen, en alles wat Ted mee heeft gebracht is onderhand alweer weg.
  • 11 Feb 2020 om 21:22
    • Quote van 11 Feb 2020 om 21:17
      Het gaat zaterdag ook anders. Om te beginnen zal dubbele waslap weer met een andere opstelling beginnen. Om vervolgens weer met vage wissels komen tijdens de wedstrijd. Dit is toch echt niet meer te filmen joh.
    Die is vot
  • 11 Feb 2020 om 21:17
    • Quote van 11 Feb 2020 om 21:05
      Een regelrechte wanprestatie, totaal geen bezieling laat staan een idee hoe te voetballen. Het is allemaal gebaseerd op angst. Het middenveld bestaat alleen maar uit controleurs, elke vorm van diepgang ontbreekt. Deze wedstrijd had gewonnen moeten worden zeker met het oog op de komende 5 wedstrijden.Verliezen hoort bij de sport maar de wijze waarop is beschamend. Dat zal a.s. zaterdag totaal anders moeten want anders wordt het een enorme afgang en zal de degradatiestreep dichterbij komen.
    Het gaat zaterdag ook anders. Om te beginnen zal dubbele waslap weer met een andere opstelling beginnen. Om vervolgens weer met vage wissels komen tijdens de wedstrijd. Dit is toch echt niet meer te filmen joh.
  • 11 Feb 2020 om 21:17
    • Quote van 11 Feb 2020 om 21:12
      Ik vind ADO 10x niks. Die kunnen er helemaal niks van. Maar geven wel strijd. Dat doen ze dan weer wel.
    tis net FCT..verschil...ADO wil wel
  • 11 Feb 2020 om 21:17
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:44
      Ik snap niet waarom iedereen nu zo negatief loopt te doen. Natuurlijk, we hebben uiteindelijk we verloren. Maar ik vond het oprecht wel een mooie pot om te kijken. Veel spanning en sensatie tot aan het fluitsignaal, en er waren meerdere periodes dat Twente erg lekker speelde
    Yeah lets go
  • 11 Feb 2020 om 21:16
    • Quote van 11 Feb 2020 om 21:05
      Een regelrechte wanprestatie, totaal geen bezieling laat staan een idee hoe te voetballen. Het is allemaal gebaseerd op angst. Het middenveld bestaat alleen maar uit controleurs, elke vorm van diepgang ontbreekt. Deze wedstrijd had gewonnen moeten worden zeker met het oog op de komende 5 wedstrijden.Verliezen hoort bij de sport maar de wijze waarop is beschamend. Dat zal a.s. zaterdag totaal anders moeten want anders wordt het een enorme afgang en zal de degradatiestreep dichterbij komen.
    Zoals voorspelt. AZ droogt je met 1-5 af. Rellen naderhand.

    Fora zijn wel een beetje goede indicatoren van 'mood'. Je hebt de eeuwige azijnzeikers, zoals ik. Nooit serieus nemen. Dan heb je de moderates, die af en toe wel eens van leer trekken als daar reden toe is. Maar, als zelfs de relativerende en soft-spoken leden op 1 lijn zitten, dan is het alsof de zon, maan en hemellichamen 'aligned' zijn, dan weet je dat de sfeer om gaat slaan.

    No shit!

    Oh ja, dan heb je ook nog John W, die werkt voor de afdeling FCT Marketing, loopt stage en heeft de opdracht zoveel mogelijk positief te posten. Of, hij komt van een andere planeet.
  • 11 Feb 2020 om 21:15
    • Quote van 11 Feb 2020 om 21:10
      KUT TEAM
    Nee KUT TRAINER
  • 11 Feb 2020 om 21:15
    Als je met Espinosa start kun je net zo goed met 10 tegen 11 beginnen. Ze willen druk zetten, maar met hem in het team loop je achter elke tegenstander aan en win je geen enkel duel.
  • 11 Feb 2020 om 21:15
    • Quote van 11 Feb 2020 om 21:14
      Niet mee eens. Vaak prima eerste helft gespeeld met goed voetbal. Maar in de problemen doordat voorin te weinig scorend vermogen zat toen Bergwijn en Malen geblesseerd waren. Van Bommel is niet gestruikeld over het spel en de resultaten maar door gedoe achter de schermen. Discussie met John de Jong, de medische staf en hoe het gegaan is met Zoet en Ruud Hesp.
    En je denkt dat hij bij ons dan geen trammelant gaat maken achter de schermen?
  • 11 Feb 2020 om 21:14
    • Quote van 11 Feb 2020 om 21:10
      Wat een grote onzin, we hebben behoefte aan goede trainer, niet aan trainer met een grote naam. Mark heeft helemaal niets gepresteerd bij PSV.
    Niet mee eens. Vaak prima eerste helft gespeeld met goed voetbal. Maar in de problemen doordat voorin te weinig scorend vermogen zat toen Bergwijn en Malen geblesseerd waren. Van Bommel is niet gestruikeld over het spel en de resultaten maar door gedoe achter de schermen. Discussie met John de Jong, de medische staf en hoe het gegaan is met Zoet en Ruud Hesp.
  • 11 Feb 2020 om 21:12
    • Quote van 11 Feb 2020 om 21:07
      Zit na Sparta/Den haag te kijken, zie nu twee ploegen die wel voetballen of iets wat er meer op lijkt
    Ik vind ADO 10x niks. Die kunnen er helemaal niks van. Maar geven wel strijd. Dat doen ze dan weer wel.
  • 11 Feb 2020 om 21:11
    • Quote van 11 Feb 2020 om 21:06
      We hebben allemaal nu wel gezien dat de chemie tussen de trainer en spelers over is. De spelers lopen niet meer een meter harder voor Gonzalo Garcia. Het word tijd voor vervaging. Nu het op tijd kan. Hopelijk wil Fred Rutten het de laatste 10 wedstrijden doen. Na dit seizoen een nieuwe trainer en staf!
    RvC: neem je verantwoordelijkheid! GGG moet er inderdaad uit!
  • 11 Feb 2020 om 21:10
    KUT TEAM
  • 11 Feb 2020 om 21:10
    • Quote van 11 Feb 2020 om 21:03
      Trainer van Naam geeft een elan in de club maar ook voor de jeugd. Mark van Bommel heeft ervari g met werken en presteren onder druk. CL ervaring. Maar Wink Jonk of Micheal Reiziger zijn ook prima namen.
    Wat een grote onzin, we hebben behoefte aan goede trainer, niet aan trainer met een grote naam. Mark heeft helemaal niets gepresteerd bij PSV.
  • 11 Feb 2020 om 21:09
    • Quote van 11 Feb 2020 om 21:03
      Trainer van Naam geeft een elan in de club maar ook voor de jeugd. Mark van Bommel heeft ervari g met werken en presteren onder druk. CL ervaring. Maar Wink Jonk of Micheal Reiziger zijn ook prima namen.
    Ik ben het niet altijd met je eens maar de namen die je noemt zijn prima. Ik weet niet of Van Bommel nu al zou willen, maar zowel Van Bommel als Jonk zijn prima namen. Hans de Koning wil zo graag naar Twente dat hij het misschien voor nop wil doen. Geen toptrainer maar kan er wel een eenheid van maken. Zie VVV.
  • 11 Feb 2020 om 21:07
    • Quote van 11 Feb 2020 om 21:05
      Een regelrechte wanprestatie, totaal geen bezieling laat staan een idee hoe te voetballen. Het is allemaal gebaseerd op angst. Het middenveld bestaat alleen maar uit controleurs, elke vorm van diepgang ontbreekt. Deze wedstrijd had gewonnen moeten worden zeker met het oog op de komende 5 wedstrijden.Verliezen hoort bij de sport maar de wijze waarop is beschamend. Dat zal a.s. zaterdag totaal anders moeten want anders wordt het een enorme afgang en zal de degradatiestreep dichterbij komen.
    Prima analyse
  • 11 Feb 2020 om 21:07
    Zit na Sparta/Den haag te kijken, zie nu twee ploegen die wel voetballen of iets wat er meer op lijkt
  • 11 Feb 2020 om 21:06
    We hebben allemaal nu wel gezien dat de chemie tussen de trainer en spelers over is. De spelers lopen niet meer een meter harder voor Gonzalo Garcia. Het word tijd voor vervaging. Nu het op tijd kan. Hopelijk wil Fred Rutten het de laatste 10 wedstrijden doen. Na dit seizoen een nieuwe trainer en staf!
  • 11 Feb 2020 om 21:06
    • Quote van 11 Feb 2020 om 21:03
      ADO voor
    1-1 inmiddels
  • 11 Feb 2020 om 21:05
    Een regelrechte wanprestatie, totaal geen bezieling laat staan een idee hoe te voetballen. Het is allemaal gebaseerd op angst. Het middenveld bestaat alleen maar uit controleurs, elke vorm van diepgang ontbreekt. Deze wedstrijd had gewonnen moeten worden zeker met het oog op de komende 5 wedstrijden.Verliezen hoort bij de sport maar de wijze waarop is beschamend. Dat zal a.s. zaterdag totaal anders moeten want anders wordt het een enorme afgang en zal de degradatiestreep dichterbij komen.
  • 11 Feb 2020 om 21:03
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:58
      Wat heeft van Bommel nou als trainer gepresteerd? Helemaal niets. Puur en alleen op naam een trainer uitkiezen is een verschrikkelijk slecht idee. Nee geen Mark vam Bommel als trainer van Twente svp!
    Trainer van Naam geeft een elan in de club maar ook voor de jeugd. Mark van Bommel heeft ervari g met werken en presteren onder druk. CL ervaring. Maar Wink Jonk of Micheal Reiziger zijn ook prima namen.
  • 11 Feb 2020 om 21:03
    ADO voor
  • 11 Feb 2020 om 21:02
    • Quote van 11 Feb 2020 om 21:00
      is het een team? los zand. geen bezieling
    Klopt en dat is aan de trainer om te creëren. Maja als je die een interview ziet doen bijna nagel bijtend van de onzekerheid dan snap je 't wel.
  • 11 Feb 2020 om 21:02
    Dit was het weer. Zoals elke week, iedereen klaagt en is boos! Morgen is het weer stil. En zo gaat het nog weken door netzo lang tot het te laat is! Dit is zo twente onwaardig. Had nog liever gehad dat het direct einde verhaal was ipv op deze manier
  • 11 Feb 2020 om 21:01
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:55
      De spelers worden alleen maar slechter in plaats van beter????
    Klopt er staat ook geen trainer voor de groep
  • 11 Feb 2020 om 21:00
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:59
      Lang was de enige samen met plueg die enige druk naar voren zette. Rest was gewoon dramatisch. Vukic die ook niet voor de 2e bal gaat zegt genoeg. Er zit daar iets totaal niet goed in 't team. Oh ja en Drommel was goed.
    is het een team? los zand. geen bezieling
  • 11 Feb 2020 om 21:00
    Zaterdag staat brama weer in de basis 100% zeker weten
  • 11 Feb 2020 om 21:00
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:55
      De spelers worden alleen maar slechter in plaats van beter????
    Onzekerder
  • 11 Feb 2020 om 20:59
    Lang was de enige samen met plueg die enige druk naar voren zette. Rest was gewoon dramatisch. Vukic die ook niet voor de 2e bal gaat zegt genoeg. Er zit daar iets totaal niet goed in 't team. Oh ja en Drommel was goed.
  • 11 Feb 2020 om 20:58
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:46
      Wat kost het half jaar contract van deze Spanjaard? Vot der met. Ben er ook klaar mee. Laat iemand het seizoen afmaken. Vraag Fred Rutten de laatste 10 wedstrijden. Leg vast contacten met Mark van Bommel of Wim Jonk! WEG MET GARCIA!
    Wat heeft van Bommel nou als trainer gepresteerd? Helemaal niets. Puur en alleen op naam een trainer uitkiezen is een verschrikkelijk slecht idee. Nee geen Mark vam Bommel als trainer van Twente svp!
  • 11 Feb 2020 om 20:57
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:46
      Wat kost het half jaar contract van deze Spanjaard? Vot der met. Ben er ook klaar mee. Laat iemand het seizoen afmaken. Vraag Fred Rutten de laatste 10 wedstrijden. Leg vast contacten met Mark van Bommel of Wim Jonk! WEG MET GARCIA!
    Henk ten Cate!
  • 11 Feb 2020 om 20:57
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:49
      Tegen AZ thuis een echt leeg stadion met daarbij de boodschap GGG rot moet genoeg zijn!
    Goed idee, op naar lege Grolsch-Veste
  • 11 Feb 2020 om 20:57
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:44
      Ik snap niet waarom iedereen nu zo negatief loopt te doen. Natuurlijk, we hebben uiteindelijk we verloren. Maar ik vond het oprecht wel een mooie pot om te kijken. Veel spanning en sensatie tot aan het fluitsignaal, en er waren meerdere periodes dat Twente erg lekker speelde
    Eat a snickers, Sjors!
  • 11 Feb 2020 om 20:55
    De spelers worden alleen maar slechter in plaats van beter????
  • 11 Feb 2020 om 20:54
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:46
      Wat kost het half jaar contract van deze Spanjaard? Vot der met. Ben er ook klaar mee. Laat iemand het seizoen afmaken. Vraag Fred Rutten de laatste 10 wedstrijden. Leg vast contacten met Mark van Bommel of Wim Jonk! WEG MET GARCIA!
    Steijn
  • 11 Feb 2020 om 20:53
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:44
      Ik snap niet waarom iedereen nu zo negatief loopt te doen. Natuurlijk, we hebben uiteindelijk we verloren. Maar ik vond het oprecht wel een mooie pot om te kijken. Veel spanning en sensatie tot aan het fluitsignaal, en er waren meerdere periodes dat Twente erg lekker speelde
    Waar koop jij die drugs ? Die wil ik ook.
  • 11 Feb 2020 om 20:53
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:44
      Ik snap niet waarom iedereen nu zo negatief loopt te doen. Natuurlijk, we hebben uiteindelijk we verloren. Maar ik vond het oprecht wel een mooie pot om te kijken. Veel spanning en sensatie tot aan het fluitsignaal, en er waren meerdere periodes dat Twente erg lekker speelde
    Ikzeg. Sj. Mag ik u vragen of u in beeld wilt zijn op deze topic dat is u gelukt. Maar een vraag u vond Emmen goed toch of? ??
  • 11 Feb 2020 om 20:52
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:44
      Ik snap niet waarom iedereen nu zo negatief loopt te doen. Natuurlijk, we hebben uiteindelijk we verloren. Maar ik vond het oprecht wel een mooie pot om te kijken. Veel spanning en sensatie tot aan het fluitsignaal, en er waren meerdere periodes dat Twente erg lekker speelde
    Heb je fijn Hustler Tv gekeken knul ;-)
  • 11 Feb 2020 om 20:52
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:44
      Ik snap niet waarom iedereen nu zo negatief loopt te doen. Natuurlijk, we hebben uiteindelijk we verloren. Maar ik vond het oprecht wel een mooie pot om te kijken. Veel spanning en sensatie tot aan het fluitsignaal, en er waren meerdere periodes dat Twente erg lekker speelde
    Vond het ook niet slecht aangezien we nog in de voorbereiding zitten. Vooral door gaan GGG, echt top......tsss
  • 11 Feb 2020 om 20:52
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:49
      Tegen AZ thuis een echt leeg stadion met daarbij de boodschap GGG rot moet genoeg zijn!
    Mijn idee al langer. Het is 5 over 12
  • 11 Feb 2020 om 20:50
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:36
      Espinoza laatste kwartier ook goed gespeeld
    Inderdaad laatste kwartier, een voetballer op niveau moet 90 minuten lang presteren. En natuurlijk snap ik dat dit onmogelijk is voor een degradatiekandidaat maar verwacht dan dat je minimaal 60 minuten laat zien hoe goed je bent.
  • 11 Feb 2020 om 20:49
    Enige lichtpuntje Pleguezuelo en Drommel....
  • 11 Feb 2020 om 20:49
    Tegen AZ thuis een echt leeg stadion met daarbij de boodschap GGG rot moet genoeg zijn!
  • 11 Feb 2020 om 20:48
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:44
      Ik snap niet waarom iedereen nu zo negatief loopt te doen. Natuurlijk, we hebben uiteindelijk we verloren. Maar ik vond het oprecht wel een mooie pot om te kijken. Veel spanning en sensatie tot aan het fluitsignaal, en er waren meerdere periodes dat Twente erg lekker speelde
    Over welke wedstrijd heb jij het?
  • 11 Feb 2020 om 20:47
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:44
      Ik snap niet waarom iedereen nu zo negatief loopt te doen. Natuurlijk, we hebben uiteindelijk we verloren. Maar ik vond het oprecht wel een mooie pot om te kijken. Veel spanning en sensatie tot aan het fluitsignaal, en er waren meerdere periodes dat Twente erg lekker speelde
    Lekker gesnoven jongen? Maakt niet uit hoor, mag tijdens zo'n wedstrijd ook wel. Maar een ding moet duidelijk zijn, hijo de puta Garcia out!
  • 11 Feb 2020 om 20:47
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:44
      Ik snap niet waarom iedereen nu zo negatief loopt te doen. Natuurlijk, we hebben uiteindelijk we verloren. Maar ik vond het oprecht wel een mooie pot om te kijken. Veel spanning en sensatie tot aan het fluitsignaal, en er waren meerdere periodes dat Twente erg lekker speelde
    Hahaha, goeie grap. Laat me raden volgende grap is, García is een wereld trainer.
  • 11 Feb 2020 om 20:47
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:44
      Ik snap niet waarom iedereen nu zo negatief loopt te doen. Natuurlijk, we hebben uiteindelijk we verloren. Maar ik vond het oprecht wel een mooie pot om te kijken. Veel spanning en sensatie tot aan het fluitsignaal, en er waren meerdere periodes dat Twente erg lekker speelde
    Ben je van de heuvel afgerold met kop op een steen
  • 11 Feb 2020 om 20:46
    Wat kost het half jaar contract van deze Spanjaard? Vot der met. Ben er ook klaar mee. Laat iemand het seizoen afmaken. Vraag Fred Rutten de laatste 10 wedstrijden. Leg vast contacten met Mark van Bommel of Wim Jonk! WEG MET GARCIA!
  • 11 Feb 2020 om 20:46
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:44
      Ik snap niet waarom iedereen nu zo negatief loopt te doen. Natuurlijk, we hebben uiteindelijk we verloren. Maar ik vond het oprecht wel een mooie pot om te kijken. Veel spanning en sensatie tot aan het fluitsignaal, en er waren meerdere periodes dat Twente erg lekker speelde
    Heerlijk dat sarcasme! Haha
  • 11 Feb 2020 om 20:46
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:44
      Ik snap niet waarom iedereen nu zo negatief loopt te doen. Natuurlijk, we hebben uiteindelijk we verloren. Maar ik vond het oprecht wel een mooie pot om te kijken. Veel spanning en sensatie tot aan het fluitsignaal, en er waren meerdere periodes dat Twente erg lekker speelde
    Haj de verkeerde pot gekeken ofso?
  • 11 Feb 2020 om 20:44
    Ik snap niet waarom iedereen nu zo negatief loopt te doen. Natuurlijk, we hebben uiteindelijk we verloren. Maar ik vond het oprecht wel een mooie pot om te kijken. Veel spanning en sensatie tot aan het fluitsignaal, en er waren meerdere periodes dat Twente erg lekker speelde
  • 11 Feb 2020 om 20:42
    Ik denk dat 't beter is dat ik die bus niet ga opwachten... In de emotie waar ik nu zit sloop ik die hele bus haha
  • 11 Feb 2020 om 20:39
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:34
      Waar vind je dat het mis gaat bij Ted dan? Iedereen klaagt over Ted dit dat maar hij heeft wel van helemaal niks ons hier gekregen en er een hele aardige selectie van gemaakt. Enige wat je hem kunt verwijten is dat hij GG er niet uit gooit. Maar daar gaat hij niet alleen over. Het enige probleem nu is GG en niet Ted.
    Mee eens, Ted heeft opnieuw heel aardige spelers bij elkaar gezocht. Hij heeft zijn hand met GG overspeeld. Lukkien voor deze groep en ik wed dat we dik in het linkerrijtje stonden, met Brama en Vuckic op het middemveld. Helaas is makkelijk praten en onmogelijk te bewijzen.
  • 11 Feb 2020 om 20:39
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:37
      Bereid je maar vast voor, je gaat de komende 5 wedstrijden misschien wel geen enkel punt pakken. En dan sta je op degradatie.
    En dan met knikkende knieën de laatste wedstrijden spelen tegen degradatieconcurrenten. Met een geknakte ploeg, met spelers die bezig zijn om weg te gaan
  • 11 Feb 2020 om 20:39
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:34
      Mag hopen zaterdag: Drommel; Troupee, Bijen, Pleguezuelo, Verdonk; Bosch, Brama, Aburjania; Menig, Berggreen & Lang. Of Aburjania en Lang omdraaien en Zekhnini voor Aburjania.
    Mag hopen zaterdag andere trainert!
  • 11 Feb 2020 om 20:38
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:34
      Waar vind je dat het mis gaat bij Ted dan? Iedereen klaagt over Ted dit dat maar hij heeft wel van helemaal niks ons hier gekregen en er een hele aardige selectie van gemaakt. Enige wat je hem kunt verwijten is dat hij GG er niet uit gooit. Maar daar gaat hij niet alleen over. Het enige probleem nu is GG en niet Ted.
    Ted zit er alleen voor z'n eigen commerciële belangen, het gaat niet eens erom of GGG zijn beste spelers opstelt, zolang Ted z'n rotzooi maar ziet spelen. We zijn gvd geen 020, we zijn een echte voetbalclub!
  • 11 Feb 2020 om 20:38
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:36
      Espinoza laatste kwartier ook goed gespeeld
    Daarvoor 5 kwartier niet. Dus cijfer -4
  • 11 Feb 2020 om 20:38
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:37
      Bereid je maar vast voor, je gaat de komende 5 wedstrijden misschien wel geen enkel punt pakken. En dan sta je op degradatie.
    weet het wel zeker.
  • 11 Feb 2020 om 20:37
    2e helft was goed zegt drommel hahaha. Laatste 10 minuten misschien. Nou keepte drommel zelf wel weer een goeie wedstrijd.
  • 11 Feb 2020 om 20:37
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:34
      Waar vind je dat het mis gaat bij Ted dan? Iedereen klaagt over Ted dit dat maar hij heeft wel van helemaal niks ons hier gekregen en er een hele aardige selectie van gemaakt. Enige wat je hem kunt verwijten is dat hij GG er niet uit gooit. Maar daar gaat hij niet alleen over. Het enige probleem nu is GG en niet Ted.
    Jij bent af met Ted gaan we na de kloten stop met doorlopen en open je ogen.
  • 11 Feb 2020 om 20:37
    Bereid je maar vast voor, je gaat de komende 5 wedstrijden misschien wel geen enkel punt pakken. En dan sta je op degradatie.
  • 11 Feb 2020 om 20:36
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:34
      Waar vind je dat het mis gaat bij Ted dan? Iedereen klaagt over Ted dit dat maar hij heeft wel van helemaal niks ons hier gekregen en er een hele aardige selectie van gemaakt. Enige wat je hem kunt verwijten is dat hij GG er niet uit gooit. Maar daar gaat hij niet alleen over. Het enige probleem nu is GG en niet Ted.
    Klopt goed verwoord
  • 11 Feb 2020 om 20:36
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:34
      Waar vind je dat het mis gaat bij Ted dan? Iedereen klaagt over Ted dit dat maar hij heeft wel van helemaal niks ons hier gekregen en er een hele aardige selectie van gemaakt. Enige wat je hem kunt verwijten is dat hij GG er niet uit gooit. Maar daar gaat hij niet alleen over. Het enige probleem nu is GG en niet Ted.
    Jij snapt er geen kut van. Ted bepaalt!!!! García is zijn pijpslet, trekpop of hoe je het ook wilt noemen.
  • 11 Feb 2020 om 20:36
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:32
      Enige lichtpunten waren Drommel, Pleguezuelo en Lang. De rest een 4 of lager. Als elke middenvelder en aanvallers de instelling van Lang hadden had je meer dreiging en passie (terwijl Lang een leenspeler is...).
    Espinoza laatste kwartier ook goed gespeeld
  • 11 Feb 2020 om 20:36
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:28
      Bus opwachten met witte zakdoekjes is beter. Zaterdag Brama voor de groep!
    Ik hoop dat de aanwezige supporters al richting de bus gaat voordat die weer richting Twente vertrekt.
  • 11 Feb 2020 om 20:35
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:31
      Druk nu opvoeren! Vanavond spelersbussen opwachten. Verhaal halen bij trainingen. Als hij er dit weekend nog niet uit is dan zorgen dat de situatie nog langer houdbaar is. En niet alleen García eruit maar ook gelijk Ted! Alles uit de kast om te zorgen dat dit schip niet definitief zinkt. Ten Cate kan zo instappen.
    Had toch eigenlijk voor de winterstop, na de afstraffing in Waalwijk, al moeten gebeuren.
  • 11 Feb 2020 om 20:34
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:26
      García en Ted Rot op aub rot op
    Waar vind je dat het mis gaat bij Ted dan? Iedereen klaagt over Ted dit dat maar hij heeft wel van helemaal niks ons hier gekregen en er een hele aardige selectie van gemaakt. Enige wat je hem kunt verwijten is dat hij GG er niet uit gooit. Maar daar gaat hij niet alleen over. Het enige probleem nu is GG en niet Ted.
  • 11 Feb 2020 om 20:34
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:32
      Ikzeg. Er zijn hier geen woorden meer voor. Maar een ding ik wil het niet voor de 3e keer een degradatie mee maken.
    Kom er nooit weer ben niet gek
  • 11 Feb 2020 om 20:34
    Mag hopen zaterdag: Drommel; Troupee, Bijen, Pleguezuelo, Verdonk; Bosch, Brama, Aburjania; Menig, Berggreen & Lang. Of Aburjania en Lang omdraaien en Zekhnini voor Aburjania.
  • 11 Feb 2020 om 20:34
    Terecht verloren
  • 11 Feb 2020 om 20:33
    Ken je die mop van de versterkingen in de winter? Die kwamen niet...heeft tedje ons mooi voor de gek gehouden.
  • 11 Feb 2020 om 20:33
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:32
      Enige lichtpunten waren Drommel, Pleguezuelo en Lang. De rest een 4 of lager. Als elke middenvelder en aanvallers de instelling van Lang hadden had je meer dreiging en passie (terwijl Lang een leenspeler is...).
    Lang heeft inderdaad een goede instelling, maar daar bleef het ook bij vanavond.
  • 11 Feb 2020 om 20:33
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:31
      Druk nu opvoeren! Vanavond spelersbussen opwachten. Verhaal halen bij trainingen. Als hij er dit weekend nog niet uit is dan zorgen dat de situatie nog langer houdbaar is. En niet alleen García eruit maar ook gelijk Ted! Alles uit de kast om te zorgen dat dit schip niet definitief zinkt. Ten Cate kan zo instappen.
    Mijn idee. Volgende week stadion leeg laten.
  • 11 Feb 2020 om 20:32
    Ikzeg. Er zijn hier geen woorden meer voor. Maar een ding ik wil het niet voor de 3e keer een degradatie mee maken.
  • 11 Feb 2020 om 20:32
    Enige lichtpunten waren Drommel, Pleguezuelo en Lang. De rest een 4 of lager. Als elke middenvelder en aanvallers de instelling van Lang hadden had je meer dreiging en passie (terwijl Lang een leenspeler is...).
  • 11 Feb 2020 om 20:32
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:31
      ...................../´¯¯/)
      ...................,/¯.../
      .................../..../
      .............../´¯/'..'/´¯¯`·¸
      .........../'/.../..../....../¨¯\
      ..........('(....´...´... ¯~/'..')
      ...........\..............'...../
      ............\....\.........._.·´
      .............\..............(
      ..............\..............\ Garcia
    Hahaha netjes
  • 11 Feb 2020 om 20:31
    ...................../´¯¯/)
    ...................,/¯.../
    .................../..../
    .............../´¯/'..'/´¯¯`·¸
    .........../'/.../..../....../¨¯\
    ..........('(....´...´... ¯~/'..')
    ...........\..............'...../
    ............\....\.........._.·´
    .............\..............(
    ..............\..............\ Garcia
  • 11 Feb 2020 om 20:31
    Druk nu opvoeren! Vanavond spelersbussen opwachten. Verhaal halen bij trainingen. Als hij er dit weekend nog niet uit is dan zorgen dat de situatie nog langer houdbaar is. En niet alleen García eruit maar ook gelijk Ted! Alles uit de kast om te zorgen dat dit schip niet definitief zinkt. Ten Cate kan zo instappen.
  • 11 Feb 2020 om 20:31
    We gaan weer naar de keukenkastjes Divisie ole ole García en Ted bedankt
  • 11 Feb 2020 om 20:30
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:27
      Ze blijven weer te lang doorgaan, straks geen terugweg meer.
      Laatste kwartier van de wedstrijd gaan ze voetballen, wat een zooitje.
    Een klein beetje wat er op lijkt maar het is gewoon zo slap en plichtmatig.
  • 11 Feb 2020 om 20:30
    Hoe ist mogelijk dat garcia pas in de 70e minuut een ander systeem gaat spelen. Keal is toch nie blind
  • 11 Feb 2020 om 20:29
    Degradatie is een feit op deze manier garcia bedankt
  • 11 Feb 2020 om 20:28
    Ten cate vrij. Halen per direct
  • 11 Feb 2020 om 20:28
    En weer geen Brama volgende week az en plek 16 het gaat nu echt gebeuren!
  • 11 Feb 2020 om 20:28
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:27
      Twente - AZ. Toeschouwers 0. Statement maken gvd.
    Bus opwachten met witte zakdoekjes is beter. Zaterdag Brama voor de groep!
  • 11 Feb 2020 om 20:27
    • Quote van 11 Feb 2020 om 20:26
      García en Ted Rot op aub rot op
    Ze blijven weer te lang doorgaan, straks geen terugweg meer.
    Laatste kwartier van de wedstrijd gaan ze voetballen, wat een zooitje.
  • 11 Feb 2020 om 20:27
    Niet om te stoken maar ik ben benieuwd of de bus wordt opgewacht.
  • 11 Feb 2020 om 20:27
    Es hora de decir adios! García!
  • 11 Feb 2020 om 20:27
    Twente - AZ. Toeschouwers 0. Statement maken gvd.
  • 11 Feb 2020 om 20:26
    García en Ted Rot op aub rot op
  • 11 Feb 2020 om 20:25
    3 punten boven nacompetitie
  • 11 Feb 2020 om 20:25
    Schandalige vertoning
  • 11 Feb 2020 om 20:24
    Opdonderen met die kut trainer!!!
  • 11 Feb 2020 om 20:24
    Goed gedaan García je hebt het voor elkaar gekregen om de club kapot te maken.
  • 11 Feb 2020 om 20:24
    Schandalige vertoning weer #garciaout
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›