''Wat heb je aan tien wissels als je er maar één gebruikt?''

40
''Wat heb je aan tien wissels als je er maar één gebruikt?''

Ondanks dat FC Twente in de slotfase op jacht ging naar de gelijkmaker en dus wel wat vers bloed kon gebruiken, wisselde trainer Gonzalo García slechts eenmaal. Halverwege de tweede helft kwam Rafik Zekhnini binnen de lijnen, als vervanger van Oriol Busquets. Onbegrijpelijk, stelt clubwatcher Leon ten Voorde.

"Zelfs in de slotfase, na de 2-3, werd de ploeg niet geholpen door de staf. Sinds de Brama-tapes zitten alle selectiespelers op de bank, maar wat heb je aan tien wissels als je er maar één gebruikt?", schrijft hij namens TC Tubantia.

Ten Voorde snapt niets van de keuzes van García. "Het opnieuw vermoeid ogende elftal schreeuwde in de slotfase om nieuwe frisse impulsen, maar die kwamen er niet. Het was bijna een mysterie dat middenvelder Giorgi Aburjania tot de laatste minuut ballen mocht blijven verspelen."

Doordat de concurrentie wel punten blijft pakken is het gat met plek zestien nog maar twee punten. "Bij FC Twente dachten ze na de winterstop de zaakjes voor elkaar te hebben, maar na het derde verlies in zeven duels blijkt dat dus een schijnveiligheid te zijn. De ploeg is terug bij af", aldus Ten Voorde.

40 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 2 Mar 2020 om 18:00
    • Quote van 2 Mar 2020 om 11:43
      Dick lukkien van Emmen
    Dit heb ik al geroepen van het begin af, alleen denk ik dat Lukkien niet meer wil in Ieder geval niet onder Ted want dan moeten de Spanjaarden mee doen.
  • 2 Mar 2020 om 16:50
    • Quote van 2 Mar 2020 om 13:19
      Fred Grim van RKC zou ik ook niet verkeerd vinden, ondanks geen centen wel een goede kijk op het spelletje. Maar heb toch voorkeur voor Ron Jans.
    Ja die lijkt mij ook wel wat.
  • 2 Mar 2020 om 16:50
    • Quote van 2 Mar 2020 om 14:12
      Off topic: Reggeborgh stadion. Zou dit nu kunnen? Een grote sponsor met hart voor de club. Ook toen Dick al was overleden waren zij degene die de eerste belangrijke stap zetten
    Dat zou mooi zijn idd! Ze zijn uit de beurs gestapt, dus wie weet........
  • 2 Mar 2020 om 16:44
    Doe mij Henk Fraser maar. Prima gast en laat bij Sparta zien dat hij met de tachnisch manager daar ook met weinig geld en top spelers een prima elftal op de been krijgt en goed verzorgd voetbal op de mat legt.
  • 2 Mar 2020 om 15:30
    • Quote van 2 Mar 2020 om 13:19
      Fred Grim van RKC zou ik ook niet verkeerd vinden, ondanks geen centen wel een goede kijk op het spelletje. Maar heb toch voorkeur voor Ron Jans.
    Wie wil er nog naar dit wespennest.? Kan alleen als er veel geld komt en echt opnieuw begint. Dat zie ik helaas niet gebeuren.
  • 2 Mar 2020 om 14:53
    • Quote van 2 Mar 2020 om 10:46
      Tuurlijk, gewoon de moed opgeven. Dat helpt....
    Ik zeg wat ik zie en wat de ranglijst ook laat zien met positief zijn win je geen wedstrijd kijk naar die amateuristiche trainer blijft eigenwijs en positief en wat brengt het ons?
  • 2 Mar 2020 om 14:12
    Off topic: Reggeborgh stadion. Zou dit nu kunnen? Een grote sponsor met hart voor de club. Ook toen Dick al was overleden waren zij degene die de eerste belangrijke stap zetten
  • 2 Mar 2020 om 13:48
    • Quote van 2 Mar 2020 om 12:00
      Van wie in de technische staf, het contract afloopt, niet verlengen !
    Je mag hopen dat het niet automatisch verlengd wordt bij handhaving,zou me niets verbazen.
  • 2 Mar 2020 om 13:20
    • Quote van 2 Mar 2020 om 13:08
      Klopt maar ik ben er zooooooo klaar mee
    Ik denk zo langzamerhand iedereen wel
  • 2 Mar 2020 om 13:19
    • Quote van 2 Mar 2020 om 11:43
      Dick lukkien van Emmen
    Fred Grim van RKC zou ik ook niet verkeerd vinden, ondanks geen centen wel een goede kijk op het spelletje. Maar heb toch voorkeur voor Ron Jans.
  • 2 Mar 2020 om 13:08
    • Quote van 2 Mar 2020 om 11:41
      Ikzeg. Red 66. Dat op zijn bek gaan is al vanaf het begin gebeurt en ik en met mij zo veel support die het al zagen.
    Klopt maar ik ben er zooooooo klaar mee
  • 2 Mar 2020 om 12:53
    • Quote van 2 Mar 2020 om 12:00
      Van wie in de technische staf, het contract afloopt, niet verlengen !
    Idd, en het zou GG sieren als ie vandaag zelf de handdoek gooit. Van het Schip deed het in het verleden.....
  • 2 Mar 2020 om 12:00
    Van wie in de technische staf, het contract afloopt, niet verlengen !
  • 2 Mar 2020 om 11:58
    • Quote van 2 Mar 2020 om 11:53
      LTV Waarom vraag je dit niet na de wedstrijd in de persconferentie , dan heeft nooit iemand een vraag, alleen op twitter en je krantje
    Lijkt er idd op
  • 2 Mar 2020 om 11:53
    LTV Waarom vraag je dit niet na de wedstrijd in de persconferentie , dan heeft nooit iemand een vraag, alleen op twitter en je krantje
  • 2 Mar 2020 om 11:47
    • Quote van 2 Mar 2020 om 11:15
      Tem Hag komt einde vsn het seizoen beschikbaar
    Ikzeg. Mlb. U heeft een punt. Maar die komt niet bij ons fctwente en net als fred gaat ie dit niet doen, ik heb alle respect voor de heren. Maar ik ben eerlijk gezegd bang dat onze club op deze manier op dit moment totaal stuk gaat.
  • 2 Mar 2020 om 11:45
    • Quote van 2 Mar 2020 om 11:10
      Als je in de aanval gaat wisselen , dan ga er alleen op achteruit . Aitor en Bergreen zijn gelijkwaardige spelers, die Japanner en Zehnini is slappe hap.
    Ikzeg. Pl. U heeft gelijk. Het zijn allemaal slapjanusen.
  • 2 Mar 2020 om 11:43
    Dick lukkien van Emmen
  • 2 Mar 2020 om 11:43
    • Quote van 2 Mar 2020 om 11:40
      Dat zien we allemaal beste Ikzeg, maar daarmee verandert het stront eigenwijze karakter van Gracia niet.....
    Ikzeg. Fc t. U heeft gelijk. Hij zal nooit veranderen nooit.
  • 2 Mar 2020 om 11:41
    • Quote van 2 Mar 2020 om 11:14
      Ik wil het er helemaal niet meer over hebben over deze knurftige trainer met zijn slappe geneuzel hoop dat deze eigenwijze hoop stront gruwelijk op zijn bek gaat!!!!!
    Ikzeg. Red 66. Dat op zijn bek gaan is al vanaf het begin gebeurt en ik en met mij zo veel support die het al zagen.
  • 2 Mar 2020 om 11:41
    • Quote van 2 Mar 2020 om 11:32
      Eigenlijk is dit nu kansloos. Veel te laat. Maar goed, mocht je het willen doen dan moet het voor de interlandperiode, hetgeen natuurlijk veel te kort is om er nog iets van te bakken.

      Uitzingen met deze trainer lijkt de enige keuze. Zodra we veilig zijn aan de stoelpoten gaan zagen.
    Uitzingen met deze trainer is tekenen voor degradatie en misschien exit Twente. Feit = realiteit .
  • 2 Mar 2020 om 11:40
    • Quote van 2 Mar 2020 om 11:13
      Ikzeg. Fct. U heeft gelijk maar ik zie het op de manier waarop nu nog steeds gespeeld wordt alleen maar slechter worden.
    Dat zien we allemaal beste Ikzeg, maar daarmee verandert het stront eigenwijze karakter van Gracia niet.....
  • 2 Mar 2020 om 11:38
    • Quote van 2 Mar 2020 om 11:15
      Tem Hag komt einde vsn het seizoen beschikbaar
    Die gaat naar Bayern München.......
  • 2 Mar 2020 om 11:32
    • Quote van 2 Mar 2020 om 10:53
      De enigste redding kan zijn om deze trainer er uit te gooien en een ervaren man voor de groep. Anders zie ik het zeer somber in
    Eigenlijk is dit nu kansloos. Veel te laat. Maar goed, mocht je het willen doen dan moet het voor de interlandperiode, hetgeen natuurlijk veel te kort is om er nog iets van te bakken.

    Uitzingen met deze trainer lijkt de enige keuze. Zodra we veilig zijn aan de stoelpoten gaan zagen.
  • 2 Mar 2020 om 11:15
    • Quote van 2 Mar 2020 om 11:11
      Ikzeg. Tfr. U heeft gelijk. Zo snel mogelijk weg en hopelijk blijven wij fctwente bestaan. Dan een andere trainer dat zobiezo en td en holcher gratis erbij mee aub out met die rotzooi het is afgelopen er moet weer plezier en succes komen.
    Tem Hag komt einde vsn het seizoen beschikbaar
  • 2 Mar 2020 om 11:14
    Ik wil het er helemaal niet meer over hebben over deze knurftige trainer met zijn slappe geneuzel hoop dat deze eigenwijze hoop stront gruwelijk op zijn bek gaat!!!!!
  • 2 Mar 2020 om 11:14
    • Quote van 2 Mar 2020 om 10:53
      De enigste redding kan zijn om deze trainer er uit te gooien en een ervaren man voor de groep. Anders zie ik het zeer somber in
    Ikzeg. Jadie. Dat zag ik al aankomen vanaf het begin.
  • 2 Mar 2020 om 11:13
    • Quote van 2 Mar 2020 om 11:10
      Ach joh.....volgens de bestuurders staan we (nog steeds) veilig op de 14e plek. Zodra we onder de degradatie streep komen, slaat de paniek toe. Kortom: er gebeurt nog steeds geen fuck....totdat het te laat is.....
    Ikzeg. Fct. U heeft gelijk maar ik zie het op de manier waarop nu nog steeds gespeeld wordt alleen maar slechter worden.
  • 2 Mar 2020 om 11:11
    • Quote van 2 Mar 2020 om 10:40
      Keito heeft al laten zien om scorend vermogen te hebben. Die had na de 1-3 gelijk erin gemoeten. Als García de wissels gewoon had toegepast, dan hadden we minimaal gelijkgespeeld. Want na de 2-3 was er bijna niet meer op goal geschoten en ze hadden nog 20 minuten op de klok staan. Hopen dat de druk alleen maar toe neemt op García. Dan zijn we zo snel mogelijk van deze paella vretende clown af.
    Ikzeg. Tfr. U heeft gelijk. Zo snel mogelijk weg en hopelijk blijven wij fctwente bestaan. Dan een andere trainer dat zobiezo en td en holcher gratis erbij mee aub out met die rotzooi het is afgelopen er moet weer plezier en succes komen.
  • 2 Mar 2020 om 11:10
    • Quote van 2 Mar 2020 om 10:35
      Selahi mocht er ook wel af. Knollen ook op. Roemeratoe er bij en Nakamura misschien voor selahi en aburjania. Op de tribune vroegen we ons ook al af waarom er niet gewisseld werd. Ongelofelijk dat de staff dat niet ziet en het hele stadion wel
    Als je in de aanval gaat wisselen , dan ga er alleen op achteruit . Aitor en Bergreen zijn gelijkwaardige spelers, die Japanner en Zehnini is slappe hap.
  • 2 Mar 2020 om 11:10
    Ach joh.....volgens de bestuurders staan we (nog steeds) veilig op de 14e plek. Zodra we onder de degradatie streep komen, slaat de paniek toe. Kortom: er gebeurt nog steeds geen fuck....totdat het te laat is.....
  • 2 Mar 2020 om 11:07
    • Quote van 2 Mar 2020 om 10:46
      Tuurlijk, gewoon de moed opgeven. Dat helpt....
    Ikzeg. De.denker. de moeit zal ik nooit op geven beste denker, de moet heeft mij juist geleerd om voor alles te mogen vechten en strijden dat is wat ik doe elke dag weer. Maar als ik de spelers van ons fctwente zie en een ccc, met alle respect voor deze mannen, kan ik wel janken nog niet dit zit er in, als het echt niet snel veranderd dan is het echt over en uit. Dus er op of geen eten mentaliteit dat moet er komen en vanaf vandaag wil ik dat graag zien en beleven bij die slapjanusen.
  • 2 Mar 2020 om 10:53
    De enigste redding kan zijn om deze trainer er uit te gooien en een ervaren man voor de groep. Anders zie ik het zeer somber in
  • 2 Mar 2020 om 10:46
    • Quote van 2 Mar 2020 om 10:35
      Zo is het ze zijn niet alleen terug bij af ze staan er nog slechter voor en gaan het echt NIET redden!
    Tuurlijk, gewoon de moed opgeven. Dat helpt....
  • 2 Mar 2020 om 10:40
    • Quote van 2 Mar 2020 om 10:35
      Selahi mocht er ook wel af. Knollen ook op. Roemeratoe er bij en Nakamura misschien voor selahi en aburjania. Op de tribune vroegen we ons ook al af waarom er niet gewisseld werd. Ongelofelijk dat de staff dat niet ziet en het hele stadion wel
    Keito heeft al laten zien om scorend vermogen te hebben. Die had na de 1-3 gelijk erin gemoeten. Als García de wissels gewoon had toegepast, dan hadden we minimaal gelijkgespeeld. Want na de 2-3 was er bijna niet meer op goal geschoten en ze hadden nog 20 minuten op de klok staan. Hopen dat de druk alleen maar toe neemt op García. Dan zijn we zo snel mogelijk van deze paella vretende clown af.
  • 2 Mar 2020 om 10:40
    • Quote van 2 Mar 2020 om 10:35
      Zo is het ze zijn niet alleen terug bij af ze staan er nog slechter voor en gaan het echt NIET redden!
    Ikzeg. Ynwa. U heeft gelijk.
  • 2 Mar 2020 om 10:39
    • Quote van 2 Mar 2020 om 10:35
      Selahi mocht er ook wel af. Knollen ook op. Roemeratoe er bij en Nakamura misschien voor selahi en aburjania. Op de tribune vroegen we ons ook al af waarom er niet gewisseld werd. Ongelofelijk dat de staff dat niet ziet en het hele stadion wel
    Ikzeg. Tw. Wij allemaal zijn er zo van geschrokken dat die eigen wijze trainer en td en zijn staf niet weten wat er allemaal gevraagd wordt. U heeft gelijk en ccc die bakt er al vanaf het begin helemaal niets van. Hoe vaak ik het ook zeg.
  • 2 Mar 2020 om 10:36
    Ikzeg. Ja wij fctwente zijn nog steeds bij af. Want wij missen het al vanaf het begin van de competitie vuur en vlam in het veld, en af en toe een wedstrijd waar ik bijna helemaal tevreden was was in onze veste tegen AZ. En verder is het een puinhoop een los zand spel en buiten dit om wordt het tijd nu het nog kan om te vechten en strijden tot op de bodem van je kunnen. Als deze ploeg zo verder gaat dan is mijn club fctwente en met mij meer als 30.000 man de klos.
  • 2 Mar 2020 om 10:35
    Zo is het ze zijn niet alleen terug bij af ze staan er nog slechter voor en gaan het echt NIET redden!
  • 2 Mar 2020 om 10:35
    Selahi mocht er ook wel af. Knollen ook op. Roemeratoe er bij en Nakamura misschien voor selahi en aburjania. Op de tribune vroegen we ons ook al af waarom er niet gewisseld werd. Ongelofelijk dat de staff dat niet ziet en het hele stadion wel
zaterdag 24 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›