Geen publiek welkom bij eerste trainingen FC Twente

13
Geen publiek welkom bij eerste trainingen FC Twente

FC Twente begint op 6 juli aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Bij de eerste trainingen is echter nog geen publiek welkom. Dat heeft de club laten weten aan Voetbal International.

FC Twente zegt zich te moeten schikken naar de regels van de KNVB waarin staat dat publiek bij trainingen nog niet toegestaan. Bovendien kan de club naar eigen zeggen niet voor zorgen dat bezoekers ten allen tijde anderhalve meter afstand van elkaar bewaren. 

"Bij de opgang tot het complex is er een nauwe doorgang en het trainingsveld is omringd met doeken, waardoor er een beperkte ruimte is voor supporters", laat een woordvoerder van de club weten. "Daardoor kunnen we die afstand niet garanderen. De KNVB komt volgende week met een nieuw protocol, dan kijken we weer hoe we ermee kunnen omgaan. Uiteraard is het onze wens om wel weer publiek toe te laten."

13 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Jul 2020 om 21:58
    • Quote van 3 Jul 2020 om 21:55
      Een links buiten die in de spits kan maar liever op links.
    Dan gaat hij naar ado
  • 3 Jul 2020 om 21:55
    • Quote van 3 Jul 2020 om 21:48
      Linssen is een spits
    Een links buiten die in de spits kan maar liever op links.
  • 3 Jul 2020 om 21:48
    • Quote van 3 Jul 2020 om 21:41
      En laten ze bij feyenoord nou net akkoord zijn met linsen. Wil hij graag de bank warm houden?
    Linssen is een spits
  • 3 Jul 2020 om 21:41
    • Quote van 3 Jul 2020 om 21:36
      Omdat Feyenoord meer kan betalen dan twente hij zij wel als het niet door gaat is twente 2de keus
    En laten ze bij feyenoord nou net akkoord zijn met linsen. Wil hij graag de bank warm houden?
  • 3 Jul 2020 om 21:36
    • Quote van 3 Jul 2020 om 21:12
      Waar haal je dat weg dan?
    Omdat Feyenoord meer kan betalen dan twente hij zij wel als het niet door gaat is twente 2de keus
  • 3 Jul 2020 om 21:22
    • Quote van 3 Jul 2020 om 21:17
      Een bod of een aanbod? Kan me niet voorstellen dat twente een transfersom gaat betalen voor een 34- jarige
    teveel borrels te weinig noten :-))
  • 3 Jul 2020 om 21:17
    • Quote van 3 Jul 2020 om 19:43
      Off: volgens Zuid-Amerikaanse kranten heeft FC Twente een bod gedaan op Bryan Ruiz, maar ja... Zuid Amerika
    Een bod of een aanbod? Kan me niet voorstellen dat twente een transfersom gaat betalen voor een 34- jarige
  • 3 Jul 2020 om 21:12
    • Quote van 3 Jul 2020 om 21:07
      Elia gaat waarschijnlijk naar Feyenoord
    Waar haal je dat weg dan?
  • 3 Jul 2020 om 21:11
    Haal die doeken weg rond het trainingsveld dan kunnen de mensen op voldoende afstand van elkaar staan we willen wel helpen met het weghalen
  • 3 Jul 2020 om 21:07
    Elia gaat waarschijnlijk naar Feyenoord
  • 3 Jul 2020 om 19:51
    • Quote van 3 Jul 2020 om 19:43
      Off: volgens Zuid-Amerikaanse kranten heeft FC Twente een bod gedaan op Bryan Ruiz, maar ja... Zuid Amerika
    Waar vind je dat?
  • 3 Jul 2020 om 19:43
    Off: volgens Zuid-Amerikaanse kranten heeft FC Twente een bod gedaan op Bryan Ruiz, maar ja... Zuid Amerika
  • 3 Jul 2020 om 19:27
    Denk dat ze stiekem Amerikaanse hiphop gaan zingen met z'n allen.
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›