Deze zeven FC Twente-talenten krijgen in voorbereiding kans van Jans

46
Deze zeven FC Twente-talenten krijgen in voorbereiding kans van Jans

Maandag begint FC Twente aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Dat doet de club met een kleine spelersgroep, waardoor zeven talenten uit de jeugdopleiding de kans krijgen.

Mees Hilgers, Casper Staring, Thijs van Leeuwen, Jayden Oosterwolde, Rohat Agca, Daan Rots en Giovarny Sluiter trainen de eerste twee weken mee met de eerste selectie. De jonge voetballers spelen normaliter allemaal in FC Twente/Heracles Onder 21. Het talent Luca Everink kan niet met het eerste elftal meetrainen in verband met een blessure.

Everink is niet de enige speler die met een kwetsuur langs de kant staat, maakt FC Twente op de website bekend. Jesse Bosch is nog herstellende van een blessure en traint momenteel individueel. Hij sluit later deze maand aan.

Emil Berggreen had een aflopend contract bij FC Twente, maar krijgt de komende twee weken de gelegenheid om mee te trainen met de selectie.

46 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Jul 2020 om 01:25
    • Quote van 4 Jul 2020 om 23:06
      TC verkondigt natuurlijk hetgeen wij ook hebben gehoord en gelezen als nieuws. Feit is dat we nu gedwongen worden om jeugd in te passen. Bosch en Roemeratoe reken ik sowieso al tot de categorie doorgebroken en/of A selectie. We hebben weer eens veel te veel middenvelders, probleem 1. Ik denk dat ze voor jeugd gaan kiezen, al dan niet gedwongen, maar dit kan slecht uitpakken, hoewel andere clubs nu ook moeten snijden en vele nog minder te besteden hebben. Het kan ook zijn dat ze bewust spelers laat binnenharken want.... Als je op 1 maand salaris bespaard op 10 spelers dan bespaar je zo 200.000 op de payroll, plus overige kosten als housing, belasting, auto's etc etc.

      Het gaan spannende weken/maanden worden.
    Precies dit dus!

    +100
  • 4 Jul 2020 om 23:41
    • Quote van 4 Jul 2020 om 23:06
      TC verkondigt natuurlijk hetgeen wij ook hebben gehoord en gelezen als nieuws. Feit is dat we nu gedwongen worden om jeugd in te passen. Bosch en Roemeratoe reken ik sowieso al tot de categorie doorgebroken en/of A selectie. We hebben weer eens veel te veel middenvelders, probleem 1. Ik denk dat ze voor jeugd gaan kiezen, al dan niet gedwongen, maar dit kan slecht uitpakken, hoewel andere clubs nu ook moeten snijden en vele nog minder te besteden hebben. Het kan ook zijn dat ze bewust spelers laat binnenharken want.... Als je op 1 maand salaris bespaard op 10 spelers dan bespaar je zo 200.000 op de payroll, plus overige kosten als housing, belasting, auto's etc etc.

      Het gaan spannende weken/maanden worden.
    Ben het met je eens. En of het nou gedwongen is of niet. Maakt niet zo veel uit want net wat je zegt andere clubs meegaan dit ook meer doen ivm geld en budgetten. Maar az moest dit noodgedwongen ook door de val van dbs bank en dit pakte goed uit en daarvan zijn ze echt gaan bouwen em dagen ze de top 3 flink uit. Feyenoord zijn ze kwa opleiding verruit voorbij. Utrecht heeft zelfs de jeugd opleidinh beter voor elkaar dan feyenoord. Wat bosch en roemeratoe ben ik het ook met je eens. Jans kwam het laatste jaar bij grun in omdat hij te veel jeugd inpast. Al denk ik oprecht dat er in de jeugd een paar lopen die afgelopen jaar al min hadden moeten geven. Maargoed er zit wel een nadeel aan spelers laat halen. Voorbereiding is minder. Als ola komt dan met alle respect maar die heeft elke minuut nodig om weer een beetje op niveau te komen zo weinig als die gespeeld heeft. Om maar een voorbeeld te noemen. Een ander is dat je ook geregeld naast dd pot pist. We hebben zoveel spelers nodig dat we ons dit bijna niet kunnen permitteren. Daarnaast is de speler kwaliteit? Of kwantiteit? Zoals we bij ted veel zagen?ted en steuer zijn 2 totaal verschillende TDers. Maar worstelen met dezelfde problemen. Er moet een leger aan spelers komen en geen budget ervoor. Nu hebben we wel een goede trainer en ts. Maar geen scouting ook met het oog op volgend jaar of in de winter is dit erg problematisch. Ben geen paniek zaaier. Maar ik benijd momenteel echt helemaal niemand binnen twente. Wat een opgave.
  • 4 Jul 2020 om 23:06
    • Quote van 4 Jul 2020 om 20:34
      Oke dat zou dan mooi zijn.
    TC verkondigt natuurlijk hetgeen wij ook hebben gehoord en gelezen als nieuws. Feit is dat we nu gedwongen worden om jeugd in te passen. Bosch en Roemeratoe reken ik sowieso al tot de categorie doorgebroken en/of A selectie. We hebben weer eens veel te veel middenvelders, probleem 1. Ik denk dat ze voor jeugd gaan kiezen, al dan niet gedwongen, maar dit kan slecht uitpakken, hoewel andere clubs nu ook moeten snijden en vele nog minder te besteden hebben. Het kan ook zijn dat ze bewust spelers laat binnenharken want.... Als je op 1 maand salaris bespaard op 10 spelers dan bespaar je zo 200.000 op de payroll, plus overige kosten als housing, belasting, auto's etc etc.

    Het gaan spannende weken/maanden worden.
  • 4 Jul 2020 om 23:00
    • Quote van 4 Jul 2020 om 22:12
      Aankomend jaar nog niet voor zover mij bekend. Dit jaar wel een start hierin realiseren. FC twente moet daarnaast weer aantrekkelijk worden voor eigen jeugd, anders gaan meeste naar Heracles en plukken zij de 'rijpe vruchten'.
    lijkt me een heel goed plan. Alleen door vol in te zetten op jeugd zullen we weer naar boven kunnen kijken.
  • 4 Jul 2020 om 22:46
    • Quote van 4 Jul 2020 om 15:10
      Nog zo'n slappe dweil.....we moeten er wel in blijven dit jaar hé
    sorry, het is een goede tweebenige voetballer, de ene trainer ziet het niet zitten, maar de andere zou hem kunnen inspireren, misschien kan Jans het wel ?
  • 4 Jul 2020 om 22:40
    • Quote van 4 Jul 2020 om 22:12
      Aankomend jaar nog niet voor zover mij bekend. Dit jaar wel een start hierin realiseren. FC twente moet daarnaast weer aantrekkelijk worden voor eigen jeugd, anders gaan meeste naar Heracles en plukken zij de 'rijpe vruchten'.
    Top, ik dacht al, mij was ook nog niet bekend dat ze er 4 wilden dit jaar al, je informatie is betrouwbaar;) moge dat duidelijk zijn.
  • 4 Jul 2020 om 22:12
    • Quote van 4 Jul 2020 om 21:46
      Aankomend jaar nog?
    Aankomend jaar nog niet voor zover mij bekend. Dit jaar wel een start hierin realiseren. FC twente moet daarnaast weer aantrekkelijk worden voor eigen jeugd, anders gaan meeste naar Heracles en plukken zij de 'rijpe vruchten'.
  • 4 Jul 2020 om 21:46
    • Quote van 4 Jul 2020 om 21:35
      Dat is hetgeen waar Jan naartoe wil, en wat dus ook nodig is om statiegeld te genereren.
    Exact maar net als na het debacle met de dsb bank was er geen geld meer en moest er meer jeugd ingebracht worden omdat er geen geld meer is. Dat scenario heeft twente nu. Ik verwacht gezien het budget en de hoeveel spelers en een video assistent nog moeten hebben zal het denk ik niet bij 4 jeugdspelers blijven als er genoeg kwaliteit en potentie gezien word door jans. Het zit er wel.
  • 4 Jul 2020 om 21:46
    • Quote van 4 Jul 2020 om 21:35
      Dat is hetgeen waar Jan naartoe wil, en wat dus ook nodig is om statiegeld te genereren.
    Aankomend jaar nog?
  • 4 Jul 2020 om 21:35
    • Quote van 4 Jul 2020 om 20:34
      Oke dat zou dan mooi zijn.
    Dat is hetgeen waar Jan naartoe wil, en wat dus ook nodig is om statiegeld te genereren.
  • 4 Jul 2020 om 20:34
    • Quote van 4 Jul 2020 om 20:23
      Beleidsmatig inderdaad....
    Oke dat zou dan mooi zijn.
  • 4 Jul 2020 om 20:23
    • Quote van 4 Jul 2020 om 13:51
      Hoe weet je dat? Jans heeft ze nog helemaal niet zien trainen of spelen. Ofnis de intentie er om er 4 mee te nemen? Beleidsmatig zeg maar.
    Beleidsmatig inderdaad....
  • 4 Jul 2020 om 17:59
    • Quote van 4 Jul 2020 om 16:37
      Hoe schat jij deze spelers in , een V D Lely , Holscher , John , Ter Avest of Arnautovic ?? Of lager ?
    Tussen die spelers zit een hoop verschil. Misschien waren Holscher en VdLely wel de besten die er tussen zaten. Alleen niet op het onderdeel drive. Daar heeft imo de club te veel op gefocust. De beste spelers van de jeugdopleiding. Ik zie liever de jongens met iets minder intrinsiek talent, maar wel met de wil om nog een uur langer door te gaan.
  • 4 Jul 2020 om 16:37
    • Quote van 4 Jul 2020 om 15:16
      Helemaal mee eens. Van Leeuwen op 10, 7 of 11 en ook op 8. Kan daar overal spelen . Technisch zeer vaardige speler en altijd veel inzet en drive naar voren. Oosterwolde snel , opkomend en waar nodig een fel duel. Dit zijn echt talenten en hadden er vorig jaar al vast bij gemoeten in mijn optiek maar toen waren er andere belangen. Deze spelers (en meer) beschikken echt over de kwaliteiten voor 1. Ze speelden vaak een jaar vooruit (elftal hoger ,bijv met Bosch en Huiberts die vorig jaar succesvol z’n debuut bij Zwolle heeft gemaakt en waar Twente niets mee deed maar v Leeuwen en Oosterwolde zijn een lichting jonger ). Door de jaren heen werden ze vaak kampioen of behaalden weer de hoogste klasse.Ook zaten ze jarenlang in voorselecties en soms def. selecties van oranje . In een gezonde, stabiele voetbalorganisatie hadden ze hun debuut al gemaakt. Er is ook veel belangstelling van andere clubs hoorde ik maar door Corona en verdubbelde opleidingsvergoeding lastige tijd. Ik heb deze lichting spelers zeer regelmatig zien voetballen . Maar je moet wel willen als club. Je eigen jeugd opleiden en laat ze zoveel mogelijk meedoen.
    Hoe schat jij deze spelers in , een V D Lely , Holscher , John , Ter Avest of Arnautovic ?? Of lager ?
  • 4 Jul 2020 om 15:59
    • Quote van 4 Jul 2020 om 14:18
      Behoort Bosch al sowieso bij de selectie of kan het ook zijn dat hij dit seizoen niet mee mag met het eerste en weer in jong zit qua training?
    Die hoort er wel bij evenals Roemeratoe !
  • 4 Jul 2020 om 15:23
    • Quote van 4 Jul 2020 om 15:16
      Helemaal mee eens. Van Leeuwen op 10, 7 of 11 en ook op 8. Kan daar overal spelen . Technisch zeer vaardige speler en altijd veel inzet en drive naar voren. Oosterwolde snel , opkomend en waar nodig een fel duel. Dit zijn echt talenten en hadden er vorig jaar al vast bij gemoeten in mijn optiek maar toen waren er andere belangen. Deze spelers (en meer) beschikken echt over de kwaliteiten voor 1. Ze speelden vaak een jaar vooruit (elftal hoger ,bijv met Bosch en Huiberts die vorig jaar succesvol z’n debuut bij Zwolle heeft gemaakt en waar Twente niets mee deed maar v Leeuwen en Oosterwolde zijn een lichting jonger ). Door de jaren heen werden ze vaak kampioen of behaalden weer de hoogste klasse.Ook zaten ze jarenlang in voorselecties en soms def. selecties van oranje . In een gezonde, stabiele voetbalorganisatie hadden ze hun debuut al gemaakt. Er is ook veel belangstelling van andere clubs hoorde ik maar door Corona en verdubbelde opleidingsvergoeding lastige tijd. Ik heb deze lichting spelers zeer regelmatig zien voetballen . Maar je moet wel willen als club. Je eigen jeugd opleiden en laat ze zoveel mogelijk meedoen.
    Onder jans heb ik daarin vertrouwen in. Bij de ploegen waar hij gewerkt gewerkt heeft, heeft altijd jeugd ingepast daarom gaan die echt wel mee naar het eerste. Bij Groningen bracht het hem zelfs in de problemen omdat hij er teveel jeugd in gooide. Gaat goed komen.
  • 4 Jul 2020 om 15:18
    • Quote van 4 Jul 2020 om 15:10
      Nog zo'n slappe dweil.....we moeten er wel in blijven dit jaar hé
    Onzin. Een multifunctionele speler die je bijna overal op het veld uit de voeten kan. De hele linkerkant maar ook de gehele rechterkant. Ik vond het juist een handige speler met veel potentie. Het is jammer dat hij weg ging.
  • 4 Jul 2020 om 15:16
    • Quote van 4 Jul 2020 om 09:17
      Sommige van die jonge jongens zijn echt goed. Ben er eigenlijk wel van overtuigd dat als je tussen plek 12 en 8 mikt. Dat er 4 speelminuten gaan krijgen. De 2 die ik denk het dichtste op het 1ste elftal zitten zijn owsterwoolde en van leeuwen. Van leeeuwen kan op de gehele voorhoede uit de voeten alleen de spits positie minder maar als links rechts buiten en op 10. Oosterwolde is net als smal een aanvallende linksachter die ook op rechts geprobeert is vaker.
    Helemaal mee eens. Van Leeuwen op 10, 7 of 11 en ook op 8. Kan daar overal spelen . Technisch zeer vaardige speler en altijd veel inzet en drive naar voren. Oosterwolde snel , opkomend en waar nodig een fel duel. Dit zijn echt talenten en hadden er vorig jaar al vast bij gemoeten in mijn optiek maar toen waren er andere belangen. Deze spelers (en meer) beschikken echt over de kwaliteiten voor 1. Ze speelden vaak een jaar vooruit (elftal hoger ,bijv met Bosch en Huiberts die vorig jaar succesvol z’n debuut bij Zwolle heeft gemaakt en waar Twente niets mee deed maar v Leeuwen en Oosterwolde zijn een lichting jonger ). Door de jaren heen werden ze vaak kampioen of behaalden weer de hoogste klasse.Ook zaten ze jarenlang in voorselecties en soms def. selecties van oranje . In een gezonde, stabiele voetbalorganisatie hadden ze hun debuut al gemaakt. Er is ook veel belangstelling van andere clubs hoorde ik maar door Corona en verdubbelde opleidingsvergoeding lastige tijd. Ik heb deze lichting spelers zeer regelmatig zien voetballen . Maar je moet wel willen als club. Je eigen jeugd opleiden en laat ze zoveel mogelijk meedoen.
  • 4 Jul 2020 om 15:10
    • Quote van 4 Jul 2020 om 14:53
      Er is misschien nog een speler beschikbar, n.l. Michael Maria, (linker midden velder of linker verdediger)
    Nog zo'n slappe dweil.....we moeten er wel in blijven dit jaar hé
  • 4 Jul 2020 om 14:53
    Er is misschien nog een speler beschikbar, n.l. Michael Maria, (linker midden velder of linker verdediger)
  • 4 Jul 2020 om 14:27
    Als 2 of 3 van deze spelers echt minuten gaan maken dit seizoen zou dat fantastisch zijn. Mijn hoop is gevestigd op van Leeuwen, Oosterwolde en Hilgers.
  • 4 Jul 2020 om 14:22
    • Quote van 4 Jul 2020 om 14:18
      Behoort Bosch al sowieso bij de selectie of kan het ook zijn dat hij dit seizoen niet mee mag met het eerste en weer in jong zit qua training?
    Die is geblesseerd en traint individueel.
  • 4 Jul 2020 om 14:18
    Behoort Bosch al sowieso bij de selectie of kan het ook zijn dat hij dit seizoen niet mee mag met het eerste en weer in jong zit qua training?
  • 4 Jul 2020 om 13:51
    • Quote van 4 Jul 2020 om 13:39
      4 talenten zullen definitief aanhaken.......
    Hoe weet je dat? Jans heeft ze nog helemaal niet zien trainen of spelen. Ofnis de intentie er om er 4 mee te nemen? Beleidsmatig zeg maar.
  • 4 Jul 2020 om 13:39
    • Quote van 4 Jul 2020 om 12:37
      4 tot 5 zou echt een heel mooi aantal zijn. Er moet uiteraard wel voldoende bewezen kwaliteit in de selectie zitten, zodat die jongens niet het elftal hoeven dragen.
    4 talenten zullen definitief aanhaken.......
  • 4 Jul 2020 om 12:43
    • Quote van 4 Jul 2020 om 12:37
      4 tot 5 zou echt een heel mooi aantal zijn. Er moet uiteraard wel voldoende bewezen kwaliteit in de selectie zitten, zodat die jongens niet het elftal hoeven dragen.
    Dat ben ik volledig met je eens.
  • 4 Jul 2020 om 12:37
    • Quote van 4 Jul 2020 om 11:09
      Bull shit. Er zijn er een aantal die gaat aanhaken bij het 1ste ee zit wel degelijk kwaliteit in. Niet allemaal zullen aanhaken maar een stuk of 4 a 5 gaan mits ze de kans krijgen wel aanhaken. Daarbij denk ik net als svente dat er een aantal echt wel komen op de plekken waar wij na dit seizoen willen staan.
    4 tot 5 zou echt een heel mooi aantal zijn. Er moet uiteraard wel voldoende bewezen kwaliteit in de selectie zitten, zodat die jongens niet het elftal hoeven dragen.
  • 4 Jul 2020 om 12:27
    • Quote van 4 Jul 2020 om 12:22
      Heb idd goeie verhalen gehoord over Oosterwolde. Aangezien ik in 't midden van 't land woon, moet ik 't doen met "horen zeggen".
    Oh ja dan word het lastiger om zelf te gaan kijken ja.
  • 4 Jul 2020 om 12:22
    • Quote van 4 Jul 2020 om 11:19
      Zijn positie zal dan rechtsachter worden. Middenvelders hebben we zat. Moet ook zeggen dat hij mij daar helemaal niet tegen viel. Tel het gebrek aan rechtsachter bij op. Die gaat zijn kansen wel krijgen. Maar persoonlijk ben ik het meest gecharmeerd van oosterwolde. Aanvallende back best snel ook redelijke voorzet in huis en vliegt de duels met een heerlijke jeugdige felheid in of in ieder geval hij schuwt de fellere duels absoluut niet.
    Heb idd goeie verhalen gehoord over Oosterwolde. Aangezien ik in 't midden van 't land woon, moet ik 't doen met "horen zeggen".
  • 4 Jul 2020 om 12:17
    • Quote van 4 Jul 2020 om 11:39
      Zo begonnen we vorig jaar ook maar toen was er een TD die niets van jeugd wilde weten.
    Dan nu maar hopen dat het anders gaat
  • 4 Jul 2020 om 12:03
    • Quote van 4 Jul 2020 om 11:43
      En nu moet je met jeugd want veel meer hebben we niet................
      Bovendien is men blijkbaar wakker geworden dat een ene Ted niets opleverd. Hij is door de mand gevallen als zogenaamde TD. Hij heeft er niets van gebakken. Daarom dat Streuer en Jans een kans krijgen, die gewoon nuchter verstand hebben.
      Als het goed uitpakt met de jeugd en je eindigt hoog in de competitie dan wordt er weer geld verdiend. Je kunt wel alles huren en transfervrije bejaarden halen maar dat levert niets op!
    ALS het goed uitpakt, dat is het precies, ik ben ook voor 3-4 jeugdspelers in te passen tijdens het seizoen , maar het gaat het er als eerste om dat je natuurlijk niet degradeert !
  • 4 Jul 2020 om 11:49
    • Quote van 4 Jul 2020 om 11:43
      En nu moet je met jeugd want veel meer hebben we niet................
      Bovendien is men blijkbaar wakker geworden dat een ene Ted niets opleverd. Hij is door de mand gevallen als zogenaamde TD. Hij heeft er niets van gebakken. Daarom dat Streuer en Jans een kans krijgen, die gewoon nuchter verstand hebben.
      Als het goed uitpakt met de jeugd en je eindigt hoog in de competitie dan wordt er weer geld verdiend. Je kunt wel alles huren en transfervrije bejaarden halen maar dat levert niets op!
    Ted heeft alleen maar onnodig veel geld weggepompt met dure contracten en tekengelden.
  • 4 Jul 2020 om 11:43
    • Quote van 4 Jul 2020 om 11:39
      Zo begonnen we vorig jaar ook maar toen was er een TD die niets van jeugd wilde weten.
    En nu moet je met jeugd want veel meer hebben we niet................
    Bovendien is men blijkbaar wakker geworden dat een ene Ted niets opleverd. Hij is door de mand gevallen als zogenaamde TD. Hij heeft er niets van gebakken. Daarom dat Streuer en Jans een kans krijgen, die gewoon nuchter verstand hebben.
    Als het goed uitpakt met de jeugd en je eindigt hoog in de competitie dan wordt er weer geld verdiend. Je kunt wel alles huren en transfervrije bejaarden halen maar dat levert niets op!
  • 4 Jul 2020 om 11:39
    Zo begonnen we vorig jaar ook maar toen was er een TD die niets van jeugd wilde weten.
  • 4 Jul 2020 om 11:32
    Hopelijk Bosch snel fit!
  • 4 Jul 2020 om 11:19
    • Quote van 4 Jul 2020 om 11:12
      Hopen dat Zerrouki ook kan aanhaken en dit keer een kans krijgt in het 1e. Blijft een goed talent.
    Zijn positie zal dan rechtsachter worden. Middenvelders hebben we zat. Moet ook zeggen dat hij mij daar helemaal niet tegen viel. Tel het gebrek aan rechtsachter bij op. Die gaat zijn kansen wel krijgen. Maar persoonlijk ben ik het meest gecharmeerd van oosterwolde. Aanvallende back best snel ook redelijke voorzet in huis en vliegt de duels met een heerlijke jeugdige felheid in of in ieder geval hij schuwt de fellere duels absoluut niet.
  • 4 Jul 2020 om 11:12
    • Quote van 4 Jul 2020 om 11:09
      Bull shit. Er zijn er een aantal die gaat aanhaken bij het 1ste ee zit wel degelijk kwaliteit in. Niet allemaal zullen aanhaken maar een stuk of 4 a 5 gaan mits ze de kans krijgen wel aanhaken. Daarbij denk ik net als svente dat er een aantal echt wel komen op de plekken waar wij na dit seizoen willen staan.
    Hopen dat Zerrouki ook kan aanhaken en dit keer een kans krijgt in het 1e. Blijft een goed talent.
  • 4 Jul 2020 om 11:09
    • Quote van 4 Jul 2020 om 10:36
      Vol wel, maar geen kwaliteit
    Bull shit. Er zijn er een aantal die gaat aanhaken bij het 1ste ee zit wel degelijk kwaliteit in. Niet allemaal zullen aanhaken maar een stuk of 4 a 5 gaan mits ze de kans krijgen wel aanhaken. Daarbij denk ik net als svente dat er een aantal echt wel komen op de plekken waar wij na dit seizoen willen staan.
  • 4 Jul 2020 om 11:04
    • Quote van 4 Jul 2020 om 10:36
      Vol wel, maar geen kwaliteit
    Hongerige wolven kan je beter in je team hebben dan volgevreten wolven. Die jonge gasten willen zich bewijzen en zullen er alles aan doen om in de picture te komen. Haal je zo'n oude veteraan die ziet t meer als tijdsvermaak. Dus altijd goed om die jonge gasten aan het 1e te laten ruiken en indien geschikt te gebruiken.
  • 4 Jul 2020 om 10:36
    • Quote van 4 Jul 2020 om 10:29
      Laat Twente gewoon jeugdspelers bij het 1e selectie halen en dan heb je het team al aardig vol.
    Vol wel, maar geen kwaliteit
  • 4 Jul 2020 om 10:29
    Laat Twente gewoon jeugdspelers bij het 1e selectie halen en dan heb je het team al aardig vol.
  • 4 Jul 2020 om 10:13
    • Quote van 4 Jul 2020 om 09:56
      Oosterwolde is ook een goede linkercenterback als het nodig is. Everink, agca en hilgers kunnen denk ik ook mee.
    Agca kan ik geen oordeel over vellen want die heb ik naar 1x zien. Naar de rest ben het nee eens. Ik denk jans ook veel gebruik gaat maken van jeugd mede door gebrek aan geld. Het helpt dat er ontzettend veel rek in die spelers zit.
  • 4 Jul 2020 om 09:56
    • Quote van 4 Jul 2020 om 09:17
      Sommige van die jonge jongens zijn echt goed. Ben er eigenlijk wel van overtuigd dat als je tussen plek 12 en 8 mikt. Dat er 4 speelminuten gaan krijgen. De 2 die ik denk het dichtste op het 1ste elftal zitten zijn owsterwoolde en van leeuwen. Van leeeuwen kan op de gehele voorhoede uit de voeten alleen de spits positie minder maar als links rechts buiten en op 10. Oosterwolde is net als smal een aanvallende linksachter die ook op rechts geprobeert is vaker.
    Oosterwolde is ook een goede linkercenterback als het nodig is. Everink, agca en hilgers kunnen denk ik ook mee.
  • 4 Jul 2020 om 09:17
    • Quote van 4 Jul 2020 om 09:03
      Zit hier nog "echte talenten tussen , of is het alleen maar vulling ?
    Sommige van die jonge jongens zijn echt goed. Ben er eigenlijk wel van overtuigd dat als je tussen plek 12 en 8 mikt. Dat er 4 speelminuten gaan krijgen. De 2 die ik denk het dichtste op het 1ste elftal zitten zijn owsterwoolde en van leeuwen. Van leeeuwen kan op de gehele voorhoede uit de voeten alleen de spits positie minder maar als links rechts buiten en op 10. Oosterwolde is net als smal een aanvallende linksachter die ook op rechts geprobeert is vaker.
  • 4 Jul 2020 om 09:11
    Ze kunnen beter(e) spelers kopen
  • 4 Jul 2020 om 09:03
    Zit hier nog "echte talenten tussen , of is het alleen maar vulling ?
zaterdag 12 september 2020
21:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›