Cerny wil wedstrijden spelen: ''Ik ga strijden voor mijn plek''

14
Cerny wil wedstrijden spelen: ''Ik ga strijden voor mijn plek''

FC Twente sprak haar nieuwe aanwinst Vaclav Cerny tijdens zijn eerste training voor de Twentse club. De Tsjechische vleugelaanvaller werd door de club gehuurd van FC Utrecht zonder optie tot koop.

Hij deelt blij te zijn met zijn eerste training en verheugt zich op aankomend seizoen. "Hele mooie dag. Blij dat ik deze training achter de rug heb. Ik heb er super veel zin in om dit jaar voor FC Twente te spelen. Ik werd goed ontvangen door de staf en door de jongens. Pittige training wel gehad. Op naar meer!"

Het lijkt dat Cerny vooral veel minuten wil maken. Hij stond bij FC Utrecht slechts drie wedstrijden in de basis. "Ik heb contact gehad met de trainer en met Jan, de directeur. Het klikte goed. Ik wilde graag ergens naartoe waar ik kan strijden om op het veld te staan. Na mooie gesprekken zijn we eruit gekomen. En nogmaals, ik ben er blij mee dat ik hier mag zijn en voor mijn plek kan strijden", aldus de linksbenige aanvaller.

Cerny is optimistisch over het aankomende seizoen. "Ik verwacht dat we een goed team bij elkaar brengen. En dat we elke wedstrijd het maximale eruit halen. En wie weet voor een mooie plek in de ranglijst gaan strijden. Ik wil graag dit team gaan helpen om wedstrijden te winnen en goed te spelen. En wat ik zei, strijden om op het veld te staan", zegt Cerny.

14 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Jul 2020 om 08:18
    • Quote van 14 Jul 2020 om 06:58
      Niet aan beginnen deze held van toen kan alleen maar mislukken, je moet hem in gedachten houden als de Ruiz van toen.
    Zo denk ik er ook over
  • 14 Jul 2020 om 07:30
    • Quote van 14 Jul 2020 om 06:58
      Niet aan beginnen deze held van toen kan alleen maar mislukken, je moet hem in gedachten houden als de Ruiz van toen.
    Helemaal met je eens.
  • 14 Jul 2020 om 06:58
    Niet aan beginnen deze held van toen kan alleen maar mislukken, je moet hem in gedachten houden als de Ruiz van toen.
  • 14 Jul 2020 om 00:09
    • Quote van 13 Jul 2020 om 22:56
      Beter komt die terug
    Waarom......en wat moet hij kosten qua salaris?
  • 13 Jul 2020 om 23:58
    • Quote van 13 Jul 2020 om 22:48
      Bryan Ruiz zijn contract is ontbonden bij Santos
    Aan de ene kant zou het wel prachtig zij als hij terug komt. Aan de andere kant is hij 34 en speelde hij minimaal. Als douglas al niet mag meetrainen, verwacht ik niet dat streuer het gesprek met hem aangaat.
  • 13 Jul 2020 om 23:58
    • Quote van 13 Jul 2020 om 22:48
      Bryan Ruiz zijn contract is ontbonden bij Santos
    Aan de ene kant zou het wel prachtig zij als hij terug komt. Aan de andere kant is hij 34 en speelde hij minimaal. Als douglas al niet mag meetrainen, verwacht ik niet dat streuer het gesprek met hem aangaat.
  • 13 Jul 2020 om 23:50
    • Quote van 13 Jul 2020 om 22:48
      Bryan Ruiz zijn contract is ontbonden bij Santos
    Niet aan beginnen. Ruiz heeft nu nog een helden status, en zodra die hier tekent ben ik bang dat hij die gaat verliezen. Ruiz is niet meerval een paar jaar geleden.
  • 13 Jul 2020 om 23:32
    • Quote van 13 Jul 2020 om 23:02
      Zou natuurlijk prachtig zijn als deze speler zijn laatste voetbal jaren nog bij fctwente wil en gaat spelen.
    Hij heeft ons veel gegeven, maar terug halen moeten we niet meer aan beginnen
  • 13 Jul 2020 om 23:02
    • Quote van 13 Jul 2020 om 22:48
      Bryan Ruiz zijn contract is ontbonden bij Santos
    Zou natuurlijk prachtig zijn als deze speler zijn laatste voetbal jaren nog bij fctwente wil en gaat spelen.
  • 13 Jul 2020 om 22:56
    • Quote van 13 Jul 2020 om 22:48
      Bryan Ruiz zijn contract is ontbonden bij Santos
    Beter komt die terug
  • 13 Jul 2020 om 22:48
    Bryan Ruiz zijn contract is ontbonden bij Santos
  • 13 Jul 2020 om 22:23
    • Quote van 13 Jul 2020 om 22:07
      HAHAHAHA
    Was niet grappig bedoeld.
  • 13 Jul 2020 om 22:07