Lamprou onder de indruk: ''FC Twente is een grote club''

17
Lamprou onder de indruk: ''FC Twente is een grote club''

Lazaros Lamprou is de meest recente aanwinst van FC Twente. De Griek komt op huurbasis over van PAOK Saloniki. Op de website van FC Twente laat Lamprou weten niet te kunnen wachten om in Enschede aan een nieuwe uitdaging te beginnen. 

"Ik ben blij dat ik hier getekend heb", steekt Lamprou van wal. De 22-jarige aanvaller is onder de indruk van de allure van de club uit Enschede. "FC Twente is een grote club. Dat is een van de redenen waarom ik getekend heb, de grootte, de geschiedenis maar vooral de supporters."

Afgelopen seizoen kon Lamprou bij PAOK Saloniki maar op weinig speelminuten rekenen. Het was voor de Griek reden om zijn heil ergens anders te zoeken. "Ik hoop hier bij FC Twente veel minuten te maken", aldus Lamprou. "Ik wil mezelf laten zien en het team helpen met goals en assists. Ik heb heel veel zin in het seizoen."

17 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Aug 2020 om 10:53
    • Quote van 1 Aug 2020 om 09:44
      waarschijnlijk gaat Elia naar Panathiakos kan hij veel meer verdiien dan bij ons..
    Station Elia ben ik helaas al gepasseerd. Je wilt graag of je wilt niet. Niet zeiken over van ;”ik ben Elia , en sta overal in de schijnwerpers. Voor het geld hoef ik het niet meer te doen, maar ga misschien toch nog effe naar Griekenland om daar mijn berg met biljetten nog extra effe hoger op te vullen”. Ipv nog even de Nederlandse competitie een mooie impuls geven.
  • 1 Aug 2020 om 09:44
    • Quote van 31 Jul 2020 om 21:18
      Allereerst verdient de Griekse profvoetballer gemiddeld de helft van wat de Nederlandse voetballer verdient en ten tweede hebben clubs weinig te maken met hoe de nationale overheid er financieel gezien een puinhoop van maakt.
    waarschijnlijk gaat Elia naar Panathiakos kan hij veel meer verdiien dan bij ons..
  • 1 Aug 2020 om 03:21
    Goeie speler!! En lekker links blijven stemmmmme
  • 31 Jul 2020 om 23:35
    • Quote van 31 Jul 2020 om 20:06
      tis toch van de zotte..die landen die door ons onderhouden worden de voetballers het meeste kunnen betalen incl de bijbehorende transfersommen
    Die landen worden niet door ons onderhouden. We hebben ze geld geleend om hun belangrijkste schuldeisers te betalen (West-Europese banken, pensioenfondsen etc.). Zijn onze vorderingen veilig gesteld en die Grieken zoeken het verder maar uit.
  • 31 Jul 2020 om 22:34
    • Quote van 31 Jul 2020 om 22:25
      dat is idd het grootste probleem in Griekenland..belasting betalen.
    Hier in Nederland proberen ze er ook wel onder uit te komen alleen hebben we hier een fiod. Tsja en dan moet je na betalen met een boete. Maar het geen de overheid doet heeft vrij weinig te maken voetbalclubs toch ?
  • 31 Jul 2020 om 22:25
    • Quote van 31 Jul 2020 om 21:45
      Weet jij hoeveel daar onder de tafel wordt betaald??? Man man
    dat is idd het grootste probleem in Griekenland..belasting betalen.
  • 31 Jul 2020 om 21:46
    • Quote van 31 Jul 2020 om 19:18
      4...
    2
  • 31 Jul 2020 om 21:45
    • Quote van 31 Jul 2020 om 21:18
      Allereerst verdient de Griekse profvoetballer gemiddeld de helft van wat de Nederlandse voetballer verdient en ten tweede hebben clubs weinig te maken met hoe de nationale overheid er financieel gezien een puinhoop van maakt.
    Weet jij hoeveel daar onder de tafel wordt betaald??? Man man
  • 31 Jul 2020 om 21:42
    Is Navratil niet iets voor ons? Vind ik zelf een prima speler. Is ook nogsteeds transfervrij. Dan hebben we beide vlanken dubbel bezet en aan allebei de kanten een eigen speler.
  • 31 Jul 2020 om 21:18
    • Quote van 31 Jul 2020 om 20:06
      tis toch van de zotte..die landen die door ons onderhouden worden de voetballers het meeste kunnen betalen incl de bijbehorende transfersommen
    Allereerst verdient de Griekse profvoetballer gemiddeld de helft van wat de Nederlandse voetballer verdient en ten tweede hebben clubs weinig te maken met hoe de nationale overheid er financieel gezien een puinhoop van maakt.
  • 31 Jul 2020 om 20:06
    • Quote van 31 Jul 2020 om 19:51
      In Griekenland is 2 miljoen euro 4 miljoen euro waard.
    tis toch van de zotte..die landen die door ons onderhouden worden de voetballers het meeste kunnen betalen incl de bijbehorende transfersommen
  • 31 Jul 2020 om 19:51
    In Griekenland is 2 miljoen euro 4 miljoen euro waard.
  • 31 Jul 2020 om 19:39
    • Quote van 31 Jul 2020 om 19:20
      Minder, berichtgeving klopt niet.
    Goede zaak. Eerst natuurlijk afwachten hoe goed hij zal spelen!
  • 31 Jul 2020 om 19:23
    • Quote van 31 Jul 2020 om 19:20
      Minder, berichtgeving klopt niet.
    Klopt. Ik denk dat het tussen de 1 en 2 is.
  • 31 Jul 2020 om 19:20
    • Quote van 31 Jul 2020 om 19:18
      4...
    Minder, berichtgeving klopt niet.
  • 31 Jul 2020 om 19:18