LIVE: FC Twente oefent met nieuwelingen tegen Excelsior '31

127
LIVE: FC Twente oefent met nieuwelingen tegen Excelsior '31

De oefenwedstrijd van FC Twente tegen Excelsior '31 is vanavond live te zien via RTV Oost, via onderstaande Youtube-link. Om 19.00 uur wordt er afgetrapt in de Grolsch Veste.

Opstelling FC Twente: De Lange, Schenk, Pleguezuelo, Smal, Cerny, Menig, Jeremejeff, Selahi, Roemeratoe, Bosch, Hilgers.

127 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Aug 2020 om 20:28
    • Quote van 7 Aug 2020 om 19:14
      Wat een klungel die menig
    Kerel wat lul je nou
  • 8 Aug 2020 om 07:25
    • Quote van 7 Aug 2020 om 22:15
      Tempo hier op het terras was hoog niks gezien:)
    Hier achterthuis vond ik het tempo ook wat te laag. Was me ook veel te warm om steeds na de koelkast te lopen.
  • 7 Aug 2020 om 22:15
    • Quote van 7 Aug 2020 om 21:42
      het tempo was te laag.moet omhoog ..automatismen komen ook nog ..lamprou is een goeie voetballer..
    Tempo hier op het terras was hoog niks gezien:)
  • 7 Aug 2020 om 21:50
    • Quote van 7 Aug 2020 om 21:42
      het tempo was te laag.moet omhoog ..automatismen komen ook nog ..lamprou is een goeie voetballer..
    komt allemaal goed pas eerste test
  • 7 Aug 2020 om 21:43
    • Quote van 7 Aug 2020 om 21:09
      Een 10 moet gewoon dreiging hebben. Of die acties dan mislukken of er naast gaan interesseert me nu nog niet echt. Dat heb ik niet gezien bij hem . Behalve die ene keer dat hij naar binnen sneed. Dus om nu gelijk de hemel in te prijzen. Kan nog komen.
    Ik prijs hem niet, maar liever niet naar de paupers en geef hem maar een prestatiecontract.
  • 7 Aug 2020 om 21:42
    het tempo was te laag.moet omhoog ..automatismen komen ook nog ..lamprou is een goeie voetballer..
  • 7 Aug 2020 om 21:33
    • Quote van 7 Aug 2020 om 21:31
      Klopt! Zet daar eens 10 voor. Prima spelmaker hoor. Alleen niet doelgericht.
    Nee klopt. Espinosa is meer een creative middenvelder sie het voetballend moet oplossen. Niet de middenvelder die garcia wou. Zn speler moet veel meer op de jelft van de tegenstander zijn en dynamische spelers om zich heen hebben en dit is waarom ik denk dat als je van leeuwen naast een paar dynamische spelers zet we dan pas echt gaan zien wat hij in huis heeft.
  • 7 Aug 2020 om 21:31
    • Quote van 7 Aug 2020 om 21:29
      Ik ben niet zo gecharmeerd van espinosa. Maar dat lag ook aan hoe garcia met hem speelde. Niet alleen aan espinosa.
    Klopt! Zet daar eens 10 voor. Prima spelmaker hoor. Alleen niet doelgericht.
  • 7 Aug 2020 om 21:29
    • Quote van 7 Aug 2020 om 21:25
      Ow ik ben zeker positief. Ik zou alleen weer een dreigende 10 willen. Geen playmaker zoals espinoza. Dan krijg je beetje tikken op middenveld en gevaar komt alleen van de vleugels. Die zetten ze dan gewoon vast. Kijk ik gun het die van leeuwen van harte als hij dat type is.
    Ik ben niet zo gecharmeerd van espinosa. Maar dat lag ook aan hoe garcia met hem speelde. Niet alleen aan espinosa.
  • 7 Aug 2020 om 21:26
    • Quote van 7 Aug 2020 om 21:20
      Ik ben verdedigend geen fan van rometaroe maar eerlijk is eerlijk. Ik kon hem op geen fout betrappen.
    Ligt natuurlijk ook een beetje aan de tegenstander. Ik ben benieuwd of hij maandag ook zo kan spelen. Maar hij zal net als al die jonge voetballer zn mindere wedstrijden krijgen. Ik denk oprecht aangezien hij en brama voor dezelfde positie spelen dat het zomaar kon zijn dat hij brama uit de basis gaat houden.
  • 7 Aug 2020 om 21:25
    • Quote van 7 Aug 2020 om 21:20
      De tegenstander is geen graad meter. Maar geen dreiging klopt niet. Hij probeerde paar keer een 1 tweetje waardoor hij op doel kon schieten. Die actief waar jij het over hebt. Die bal voor de overtreding waar die 2-1 uit valt zag je zijn split second reactie. De potentie om een 10 te zijn ligt er zonder twijfel. Maar laat hem eens naast bosch staan cerny rechts lamprou links en danilo ervoor. Dan heb je een onzettend leuke voorhoede. Veel beweging goed en kleine ruimtes en een paar met goed schot. De fundering ligt er nu zien hoe het zich veder opbouwd.
    Ow ik ben zeker positief. Ik zou alleen weer een dreigende 10 willen. Geen playmaker zoals espinoza. Dan krijg je beetje tikken op middenveld en gevaar komt alleen van de vleugels. Die zetten ze dan gewoon vast. Kijk ik gun het die van leeuwen van harte als hij dat type is.
  • 7 Aug 2020 om 21:20
    • Quote van 7 Aug 2020 om 21:12
      Ja eens ik vind het ook echt een tien. Is niet iedereen met me eens. Maar het grootste talent is voor mij oosterwolde. Die speelde gewoon als een dijk. Smal trouwens ook gewoon uitstekend.
    Ik ben verdedigend geen fan van rometaroe maar eerlijk is eerlijk. Ik kon hem op geen fout betrappen.
  • 7 Aug 2020 om 21:20
    • Quote van 7 Aug 2020 om 21:09
      Een 10 moet gewoon dreiging hebben. Of die acties dan mislukken of er naast gaan interesseert me nu nog niet echt. Dat heb ik niet gezien bij hem . Behalve die ene keer dat hij naar binnen sneed. Dus om nu gelijk de hemel in te prijzen. Kan nog komen.
    De tegenstander is geen graad meter. Maar geen dreiging klopt niet. Hij probeerde paar keer een 1 tweetje waardoor hij op doel kon schieten. Die actief waar jij het over hebt. Die bal voor de overtreding waar die 2-1 uit valt zag je zijn split second reactie. De potentie om een 10 te zijn ligt er zonder twijfel. Maar laat hem eens naast bosch staan cerny rechts lamprou links en danilo ervoor. Dan heb je een onzettend leuke voorhoede. Veel beweging goed en kleine ruimtes en een paar met goed schot. De fundering ligt er nu zien hoe het zich veder opbouwd.
  • 7 Aug 2020 om 21:18
    Dit potje voetbal geeft geen goede indruk van de spelers die mochten opdraven.Het was de eerste keer en het was heet bovendien zijn de belangrijkste spelers nog maar net of nog niet binnen.Nog geen conclusie dus
  • 7 Aug 2020 om 21:17
    Prima avond. Genoten van de jeugdspelers. Daan rots viel me ook op.
  • 7 Aug 2020 om 21:12
    • Quote van 7 Aug 2020 om 21:05
      Van leeuwen is het grootste talent. Van de club. Hij moet alleen het met meer lef gaan spelen en zelfvertrouwen. Als hij dat gaat doen en hij krijgt de kans om achter de spitsen te spelen wordt hij een hele grote speler. Je zag het in de tweede helft ook toen hij op zijn plek stond achter de spits. Het overzicht en het vooruitkijken in zij. Spel
    Ja eens ik vind het ook echt een tien. Is niet iedereen met me eens. Maar het grootste talent is voor mij oosterwolde. Die speelde gewoon als een dijk. Smal trouwens ook gewoon uitstekend.
  • 7 Aug 2020 om 21:09
    • Quote van 7 Aug 2020 om 21:05
      Je zult iets moeten opbouwen. Een beetje zoals Jaydon. Nee ik zeg niet dat hij doorbreekt maar je ziet dat hij wel kan voetballen
    Een 10 moet gewoon dreiging hebben. Of die acties dan mislukken of er naast gaan interesseert me nu nog niet echt. Dat heb ik niet gezien bij hem . Behalve die ene keer dat hij naar binnen sneed. Dus om nu gelijk de hemel in te prijzen. Kan nog komen.
  • 7 Aug 2020 om 21:08
    • Quote van 7 Aug 2020 om 20:58
      Wie is die blonde jongen achterin?
    Dat is Casper starting en Een middenvelder die ook centraal achterin kan spelen. De rechtsback die de tweede helft goed speelde was dennen een jeugd speler die erg gedreven goed speelde
  • 7 Aug 2020 om 21:05
    • Quote van 7 Aug 2020 om 20:52
      Op basis waarvan? Een keer naar binnen rennen bij een derde klasser?
    Je zult iets moeten opbouwen. Een beetje zoals Jaydon. Nee ik zeg niet dat hij doorbreekt maar je ziet dat hij wel kan voetballen
  • 7 Aug 2020 om 21:05
    • Quote van 7 Aug 2020 om 20:59
      Nee dat is ook mijn conclusie. Maar van leeuwen zag je echt wel klasse. Maar ik hoop dat hij het maandag nog eens mag laten zien. Dan kun je idd zien of hij zo ver echt is en anderen.
    Van leeuwen is het grootste talent. Van de club. Hij moet alleen het met meer lef gaan spelen en zelfvertrouwen. Als hij dat gaat doen en hij krijgt de kans om achter de spitsen te spelen wordt hij een hele grote speler. Je zag het in de tweede helft ook toen hij op zijn plek stond achter de spits. Het overzicht en het vooruitkijken in zij. Spel
  • 7 Aug 2020 om 21:04
    • Quote van 7 Aug 2020 om 20:52
      Op basis waarvan? Een keer naar binnen rennen bij een derde klasser?
    Het was Zijn paas na die overtreding was de 2-1. Daarnaast zag je aan weg draaien en technische klasse wel. Even wat nuance het was idd niet echt een graad meter. Die zal maandag komen. Dat zijn ook de ploegen die je onder je wilt houden. Eredivisie niveau ploeg.
  • 7 Aug 2020 om 20:59
    • Quote van 7 Aug 2020 om 20:53
      Het is ook maar excelsior waar ze tegen spelen....maandag krijg je een beter beeld hoe de jongens er voor staan. Het valt iig niet tegen.
    Nee dat is ook mijn conclusie. Maar van leeuwen zag je echt wel klasse. Maar ik hoop dat hij het maandag nog eens mag laten zien. Dan kun je idd zien of hij zo ver echt is en anderen.
  • 7 Aug 2020 om 20:58
    Wie is die blonde jongen achterin?
  • 7 Aug 2020 om 20:54
    • Quote van 7 Aug 2020 om 20:50
      Vind hem nog niet uitblinken...laat hij zich eerst bewijzen.
    Laat hem maar eens starten met cerny en lamprou voorin en bosch naast zich. Je ziet gewoon de klasse aan hem een aantal keer.
  • 7 Aug 2020 om 20:53
    • Quote van 7 Aug 2020 om 20:52
      Sorry ik bedoel dennen speelt rechts. Die speelt best goed en maakt ook een goeie indruk. Maar seppenwolde rots van leeuwen ze zakken niet echt door het ijs. Spelen degelijk. Houden zich prima staande. Ze zijn niet allemaal goed genoeg voor het eerst. nog niet. Maar die komen we wel of iig een aantal.
    Het is ook maar excelsior waar ze tegen spelen....maandag krijg je een beter beeld hoe de jongens er voor staan. Het valt iig niet tegen.
  • 7 Aug 2020 om 20:52
    • Quote van 7 Aug 2020 om 20:48
      Van Leeuwen vast leggen
    Op basis waarvan? Een keer naar binnen rennen bij een derde klasser?
  • 7 Aug 2020 om 20:52
    • Quote van 7 Aug 2020 om 20:46
      Oosterwolde speelt linksachter, of bedoel je Dennen?
    Sorry ik bedoel dennen speelt rechts. Die speelt best goed en maakt ook een goeie indruk. Maar seppenwolde rots van leeuwen ze zakken niet echt door het ijs. Spelen degelijk. Houden zich prima staande. Ze zijn niet allemaal goed genoeg voor het eerst. nog niet. Maar die komen we wel of iig een aantal.
  • 7 Aug 2020 om 20:50
    • Quote van 7 Aug 2020 om 20:48
      Van Leeuwen vast leggen
    Vind hem nog niet uitblinken...laat hij zich eerst bewijzen.
  • 7 Aug 2020 om 20:49
    • Quote van 7 Aug 2020 om 20:48
      Van Leeuwen vast leggen
    En Hilgers!
  • 7 Aug 2020 om 20:48
    Van Leeuwen vast leggen
  • 7 Aug 2020 om 20:46
    • Quote van 7 Aug 2020 om 20:45
      Nee klopt. Maar laat ik het zo zeggen ik zie ee niet zo 1 die echt door het ijs zakt nu. Al is dit natuurlijk ook niet echt een tegenstander. Maar een graad meter. Maar die rechtsachter oosterwolde vallen positief op. Van leeuwen laat ook leuke dingen zien. Niet genoeg dat wel.
    Oosterwolde speelt linksachter, of bedoel je Dennen?
  • 7 Aug 2020 om 20:45
    • Quote van 7 Aug 2020 om 20:39
      Dat moeten we nog effe afwachten, maar die oosterwolde is echt goed, en volgens mij de allersnelste van de selectie
    Nee klopt. Maar laat ik het zo zeggen ik zie ee niet zo 1 die echt door het ijs zakt nu. Al is dit natuurlijk ook niet echt een tegenstander. Maar een graad meter. Maar die rechtsachter oosterwolde vallen positief op. Van leeuwen laat ook leuke dingen zien. Niet genoeg dat wel.
  • 7 Aug 2020 om 20:44
    • Quote van 7 Aug 2020 om 20:33
      Wie is nr 39?
    Ik dacht rots
  • 7 Aug 2020 om 20:39
    Zerrouki word een grootte
  • 7 Aug 2020 om 20:39
    • Quote van 7 Aug 2020 om 20:36
      Maar eigenlijk vallen geen van die jonge jongens me tegen.
    Dat moeten we nog effe afwachten, maar die oosterwolde is echt goed, en volgens mij de allersnelste van de selectie
  • 7 Aug 2020 om 20:39
    Dit is al een mooie selectie bij elkaar.
  • 7 Aug 2020 om 20:37
    Kende heel de rechtsback niet eens, maar verrast me positief, ook lamprou speelt een leuke wedstrijd!
  • 7 Aug 2020 om 20:37
    • Quote van 7 Aug 2020 om 20:22
      Slappe hap hoor. Zal vast deels door de temperatuur komen. Maar dit geeft weinig vertrouwen zo.
    Wat een gelul we wouden toch jeugd zien ??, nou die zien we maar nu al zeiken man man veel jeugd, nooit samengespeeld , niet de beoogde basis , en een tering hitte pfff. Ben blij dat ze die jonge gasten ook proberen , jij mag er dan wel geen vertrouwen in hebben ik wel . Vind echt gezien zo een eerste oefenpotje
  • 7 Aug 2020 om 20:37
    Lamprou maar gelijk kopen?
  • 7 Aug 2020 om 20:36
    Die lazert de bal er ff in
  • 7 Aug 2020 om 20:36
    Netjes netjes!
  • 7 Aug 2020 om 20:36
    • Quote van 7 Aug 2020 om 20:34
      Ja dat is een toppertje.
    Maar eigenlijk vallen geen van die jonge jongens me tegen.
  • 7 Aug 2020 om 20:36
    Lamprou
  • 7 Aug 2020 om 20:34
    • Quote van 7 Aug 2020 om 20:33
      Hij word wel wat zekerder naarmate de wedstrijd vordert. Maar hij staat nu cv ? Wtf. Oke. Maar die dennen volgens mij als rechts achter? Die bevalt mij ook wel.
    Ja dat is een toppertje.
  • 7 Aug 2020 om 20:33
    Wie is nr 39?
  • 7 Aug 2020 om 20:33
    Plet had die bal gescoord die Jeremejeff de 1e helft mist.
  • 7 Aug 2020 om 20:33
    • Quote van 7 Aug 2020 om 20:30
      Vind brama juist rust en zekerheid uitstralen.
    Hij word wel wat zekerder naarmate de wedstrijd vordert. Maar hij staat nu cv ? Wtf. Oke. Maar die dennen volgens mij als rechts achter? Die bevalt mij ook wel.
  • 7 Aug 2020 om 20:32
    • Quote van 7 Aug 2020 om 20:22
      Slappe hap hoor. Zal vast deels door de temperatuur komen. Maar dit geeft weinig vertrouwen zo.
    Man man wat snel commentaar of niet dan bah. Behoorlijke trainingskamp deze week. Vanmorgen nog he traint ( als ik het goed heb) .
  • 7 Aug 2020 om 20:32
    Lamprou op links and Cerny op rechts twee gretige spelers, nog goeie spits erbij en je hebt een mooie aanval.
  • 7 Aug 2020 om 20:31
    Oosterwolde wordt een grote! Groot, sterk en super snel.
  • 7 Aug 2020 om 20:31
    Lamprou held
  • 7 Aug 2020 om 20:30
    • Quote van 7 Aug 2020 om 20:21
      2e helft gaan we dat niet zien. Ik vind brama wel erg matig. Starring valt ook goed op.
    Vind brama juist rust en zekerheid uitstralen.
  • 7 Aug 2020 om 20:29
    Oosterwolde blij dat we die vast hebben gelegt, zeker een speler waar we plezier aan gaan beleven. Zelfde geld voor Lamprou.
  • 7 Aug 2020 om 20:26
    Brama als verdediger. Zou het tijdelijk zijn of zou Jans hem in de rol willen.
  • 7 Aug 2020 om 20:25
    lamprou gaan we plezier van beleven..
  • 7 Aug 2020 om 20:24
    • Quote van 7 Aug 2020 om 20:22
      Slappe hap hoor. Zal vast deels door de temperatuur komen. Maar dit geeft weinig vertrouwen zo.
    Serieus vent? Eerste wedstrijd sinds maanden, nieuwe trainer, spelers moeten aan elkaar wennen enz.
  • 7 Aug 2020 om 20:23
    Mooie bal ook van lamprou
  • 7 Aug 2020 om 20:22
    Slappe hap hoor. Zal vast deels door de temperatuur komen. Maar dit geeft weinig vertrouwen zo.
  • 7 Aug 2020 om 20:22
    Slappe hap hoor. Zal vast deels door de temperatuur komen. Maar dit geeft weinig vertrouwen zo.
  • 7 Aug 2020 om 20:21
    • Quote van 7 Aug 2020 om 20:03
      Jah idd. Roemetaroe wordt cm bij balbezit van de tegenstander. Bosch en selahi zakken dan in. Dat vindt ik wel slim. Hij is opbouwend sterk en verdedigend wat zwakker. Verder kan hij bij de omschakeling dan van grote waarde zijn. Tweede helft even kijken of dat toevallig was of een bewuste tacktiek.
    2e helft gaan we dat niet zien. Ik vind brama wel erg matig. Starring valt ook goed op.
  • 7 Aug 2020 om 20:19
    • Quote van 7 Aug 2020 om 20:17
      Zeroekie lag ook te slapen.
    Beide.
  • 7 Aug 2020 om 20:19
    • Quote van 7 Aug 2020 om 20:16
      Wie is die rechtsback
    Jeugdspeler
  • 7 Aug 2020 om 20:18
    • Quote van 7 Aug 2020 om 20:17
      foutje van van de gouw
    Klopt waarom wil hij na 1e paal komen?
  • 7 Aug 2020 om 20:17
    • Quote van 7 Aug 2020 om 20:17
      foutje van van de gouw
    Zeroekie lag ook te slapen.
  • 7 Aug 2020 om 20:17
    foutje van van de gouw
  • 7 Aug 2020 om 20:16
    Oh wat slecht weer
  • 7 Aug 2020 om 20:16
    Wie is die rechtsback
  • 7 Aug 2020 om 20:15
    Oosterwolde heeft echt de motoriek en uitstraling om echt een hele goede verdediger te worden. Dat zie je gewoon aan hem.
  • 7 Aug 2020 om 20:03
    • Quote van 7 Aug 2020 om 19:59
      Dat ben ik met je eens maar dan mag het niveau van zn passing wel beter. Dat deze wedstrijd geen vuurwerk is had ik wel verwacht. Maar menig mag ook wel een tandje feller. Smal maakt een prima indruk. Cerny ook. Roemeratoe ook. Bosch vind ik over het algemeen goeie indruk. Rots ook. Jeremejeff zat niet in de wedstrijd. Maar je ziet wel wat jans wil. Dat is een plus punt. Het is altijd moeilijk voetballen tegen zulke ploegen. Maar dit is maar voorbereiding en de 1ste wedstrijd in een hele lange tijd. Valt me op zich nog mee. Maar als lamprou er voor menig erin komt krijgen ze aan de linkerkant ook veel meer moeite want menig vind ik ook nog niet scherp. De lange doet ook geen domme dingen tot nu toe dan. Ben benieuwd naar de 2e helft. Maandag komt pas de 1ste echte graad meter. Dit is meer voor een beetje wedstrijd fit raken idee en aan wedstrijden wensn en zien hoe fisiek iedereen ervoor staat. Niks meer niks minder.
    Jah idd. Roemetaroe wordt cm bij balbezit van de tegenstander. Bosch en selahi zakken dan in. Dat vindt ik wel slim. Hij is opbouwend sterk en verdedigend wat zwakker. Verder kan hij bij de omschakeling dan van grote waarde zijn. Tweede helft even kijken of dat toevallig was of een bewuste tacktiek.
  • 7 Aug 2020 om 20:02
    Jeremejeff maakte zich goed aanspeelbaar, heeft oog voor z'n medespelers alleen moet het wat scherper voor doel.
  • 7 Aug 2020 om 20:01
    • Quote van 7 Aug 2020 om 19:48
      Leg die Mees Hilgers maar zo snel mogelijk vast. Ik word echt blij van zijn spel en gedrevenheid.
    Mee eens.
  • 7 Aug 2020 om 20:00
    • Quote van 7 Aug 2020 om 19:57
      Hopelijk is hij geen 2e aitor.....oogt egoïstisch.
    Komt over als een verwend en arrogant ventje en dat kan voor veel irritatie bij spelers en publiek zorgen. Ik hoop dat ik het mis heb, maar dit is mijn eerste indruk.
  • 7 Aug 2020 om 20:00
    • Quote van 7 Aug 2020 om 19:57
      Hopelijk is hij geen 2e aitor.....oogt egoïstisch.
    Komt over als een verwend en arrogant ventje en dat kan voor veel irritatie bij spelers en publiek zorgen. Ik hoop dat ik het mis heb, maar dit is mijn eerste indruk.
  • 7 Aug 2020 om 19:59
    • Quote van 7 Aug 2020 om 19:46
      Selahi is een def mid. Is gewoon geen aanvallende spelers. Altijd al geroepen
    Dat ben ik met je eens maar dan mag het niveau van zn passing wel beter. Dat deze wedstrijd geen vuurwerk is had ik wel verwacht. Maar menig mag ook wel een tandje feller. Smal maakt een prima indruk. Cerny ook. Roemeratoe ook. Bosch vind ik over het algemeen goeie indruk. Rots ook. Jeremejeff zat niet in de wedstrijd. Maar je ziet wel wat jans wil. Dat is een plus punt. Het is altijd moeilijk voetballen tegen zulke ploegen. Maar dit is maar voorbereiding en de 1ste wedstrijd in een hele lange tijd. Valt me op zich nog mee. Maar als lamprou er voor menig erin komt krijgen ze aan de linkerkant ook veel meer moeite want menig vind ik ook nog niet scherp. De lange doet ook geen domme dingen tot nu toe dan. Ben benieuwd naar de 2e helft. Maandag komt pas de 1ste echte graad meter. Dit is meer voor een beetje wedstrijd fit raken idee en aan wedstrijden wensn en zien hoe fisiek iedereen ervoor staat. Niks meer niks minder.
  • 7 Aug 2020 om 19:58
    • Quote van 7 Aug 2020 om 19:57
      Hopelijk is hij geen 2e aitor.....oogt egoïstisch.
    Dat haalt Jans nog wel uit zijn spel
  • 7 Aug 2020 om 19:57
    • Quote van 7 Aug 2020 om 19:54
      Positief: de Lange, straalt rust uit en voetbalt prima mee. Smal, prima opkomende back, Hilgers lekker gedreven ventje, Cerny ongelukkig in actie. Wil Te graag. Negatief: Menig. Bakt er niets van. Verder niet al te veel van te vinden omdat ze vanochtend nog getraind hebben en nu voor het eerst een wedstrijd samen spelen.
    Eens, Bosch kan als een nummer 10 voetballen als backup, Roemeratoe speelt veel te traag op middenveld, Smal heeft een lekkere trap in zich
  • 7 Aug 2020 om 19:57
    • Quote van 7 Aug 2020 om 19:52
      Hilgers maakt idd goeie indruk. Cerny beste man van 't veld alleen oogt soms te vaak geïrriteerd. Worden andere spelers niet beter van.
    Hopelijk is hij geen 2e aitor.....oogt egoïstisch.
  • 7 Aug 2020 om 19:54
    Positief: de Lange, straalt rust uit en voetbalt prima mee. Smal, prima opkomende back, Hilgers lekker gedreven ventje, Cerny ongelukkig in actie. Wil Te graag. Negatief: Menig. Bakt er niets van. Verder niet al te veel van te vinden omdat ze vanochtend nog getraind hebben en nu voor het eerst een wedstrijd samen spelen.
  • 7 Aug 2020 om 19:52
    Hilgers maakt idd goeie indruk. Cerny beste man van 't veld alleen oogt soms te vaak geïrriteerd. Worden andere spelers niet beter van.
  • 7 Aug 2020 om 19:52
    • Quote van 7 Aug 2020 om 19:48
      Leg die Mees Hilgers maar zo snel mogelijk vast. Ik word echt blij van zijn spel en gedrevenheid.
    Mee eens, kan goed voetballen. Maar je ziet wel echt dat hij een centrale verdediger is. Hij mist gewoon de wendbaarheid en snelheid van een wingback.
  • 7 Aug 2020 om 19:51
    • Quote van 7 Aug 2020 om 19:46
      Selahi is een def mid. Is gewoon geen aanvallende spelers. Altijd al geroepen
    Idd, dat is een kuitenbijterje, vuile werk opknappen en bal inleveren
  • 7 Aug 2020 om 19:51
    Benieuwd naar Lamprou, hopelijk speelt die de 2e helft.
  • 7 Aug 2020 om 19:50
    • Quote van 7 Aug 2020 om 19:48
      Leg die Mees Hilgers maar zo snel mogelijk vast. Ik word echt blij van zijn spel en gedrevenheid.
    Speelt goed idd. Maandag kijken of hij dan nog steeds staande blijft.
  • 7 Aug 2020 om 19:50
    • Quote van 7 Aug 2020 om 19:48
      Leg die Mees Hilgers maar zo snel mogelijk vast. Ik word echt blij van zijn spel en gedrevenheid.
    Eens.
  • 7 Aug 2020 om 19:48
    Leg die Mees Hilgers maar zo snel mogelijk vast. Ik word echt blij van zijn spel en gedrevenheid.
  • 7 Aug 2020 om 19:46
    • Quote van 7 Aug 2020 om 19:44
      Salami gaat ook weer op dezelfde voet verder......veelal balverlies en slordigheden.
    Selahi is een def mid. Is gewoon geen aanvallende spelers. Altijd al geroepen
  • 7 Aug 2020 om 19:45
    Slappe hap, mag hopen dat ze 2de helft die amateurs wel onder druk zetten en kapot spelen maar wat een plichtmatig spel zeg
  • 7 Aug 2020 om 19:45
    Bij bal bezit speelt roemetaroe op def mid en bij balbezit van de tegenstander zijn Bosch en selahi def mid. Als het bewust is dat best slim.
  • 7 Aug 2020 om 19:44
    Salami gaat ook weer op dezelfde voet verder......veelal balverlies en slordigheden.
  • 7 Aug 2020 om 19:44
    Tot nu toe spelen 'de talentjes' echt wel goed.
  • 7 Aug 2020 om 19:43
    Rots laat lopen die bal
  • 7 Aug 2020 om 19:41
    • Quote van 7 Aug 2020 om 19:29
      Jarimejeff doet het nog niet echt goed...
    Oogt niet scherp en is vandaag er niet op uit zijn visitekaartje als die dat al heeft af te geven
  • 7 Aug 2020 om 19:41
    Schenk schele
  • 7 Aug 2020 om 19:41
    • Quote van 7 Aug 2020 om 19:39
      Zou kunnen. Maar is het echt wel een probleem kind als je ziet hoe die reageert op zijn team genoten (vrije bal, voorzet die die moet geven en alleen schiet) denk dat die nog lastig gaat worden maar hoop dat ik ongelijk krijg
    Ja inderdaad. Cerny speelt heerlijk, maar hij moet niet zeiken op jermeleff en smal. Z'on speler heeft dat niet nodig.
  • 7 Aug 2020 om 19:40
    • Quote van 7 Aug 2020 om 19:39
      Zou kunnen. Maar is het echt wel een probleem kind als je ziet hoe die reageert op zijn team genoten (vrije bal, voorzet die die moet geven en alleen schiet) denk dat die nog lastig gaat worden maar hoop dat ik ongelijk krijg
    Dat zeker maar zolang hij ze er maar in schiet gaat het vaak wel goed
  • 7 Aug 2020 om 19:39
    • Quote van 7 Aug 2020 om 19:36
      Cerny echt de beste tot nu toe
    Zou kunnen. Maar is het echt wel een probleem kind als je ziet hoe die reageert op zijn team genoten (vrije bal, voorzet die die moet geven en alleen schiet) denk dat die nog lastig gaat worden maar hoop dat ik ongelijk krijg
  • 7 Aug 2020 om 19:39
    Maar is jemme gebleseerd of ? Gewoon niet meer dan 30 min
  • 7 Aug 2020 om 19:39
    Schenk lamzak
  • 7 Aug 2020 om 19:39
    Cerny is heel gretig hij wil echt heel graag
  • 7 Aug 2020 om 19:38
    • Quote van 7 Aug 2020 om 19:30
      Ik weet niet wat Ron Jans in Jeremejeff en een topscorer ziet, maar ik vind hem voorlopig helemaal niks en de verhalen zijn ook niet zo heel geweldig. Maar zonder gein, geef die jongen een goeie kans dan zien we vanzelf wel wat hij kan, maar de eerste 30 min zijn niet geweldig.
    zou kunnen..maar is net 1 week weer bezig..met een mndje nog eens oordelen..
  • 7 Aug 2020 om 19:38
    • Quote van 7 Aug 2020 om 19:30
      Ik weet niet wat Ron Jans in Jeremejeff en een topscorer ziet, maar ik vind hem voorlopig helemaal niks en de verhalen zijn ook niet zo heel geweldig. Maar zonder gein, geef die jongen een goeie kans dan zien we vanzelf wel wat hij kan, maar de eerste 30 min zijn niet geweldig.
    ?? op die 1 op 1 na die ook klasse werd verdedigt heeft hij alles goed gedaan..
  • 7 Aug 2020 om 19:38
    Vrije trap kijken of gijs smal hem erin schiet
  • 7 Aug 2020 om 19:37
    Die Daan Rots doet het goed tot nu toe!!
  • 7 Aug 2020 om 19:36
    Assist gijs smal
  • 7 Aug 2020 om 19:36
    Flinke kopbal zeg.
  • 7 Aug 2020 om 19:36
    Pleguezuele lekker man!
  • 7 Aug 2020 om 19:36
    Juliooooo
  • 7 Aug 2020 om 19:36
    Cerny echt de beste tot nu toe
  • 7 Aug 2020 om 19:34
    Daan Rots erin
  • 7 Aug 2020 om 19:30
    • Quote van 7 Aug 2020 om 19:29
      Jarimejeff doet het nog niet echt goed...
    Zacht uitgedrukt... waar is de Pressung, te warm zeker?
  • 7 Aug 2020 om 19:30
    Ik weet niet wat Ron Jans in Jeremejeff en een topscorer ziet, maar ik vind hem voorlopig helemaal niks en de verhalen zijn ook niet zo heel geweldig. Maar zonder gein, geef die jongen een goeie kans dan zien we vanzelf wel wat hij kan, maar de eerste 30 min zijn niet geweldig.
  • 7 Aug 2020 om 19:29
    Jarimejeff doet het nog niet echt goed...
  • 7 Aug 2020 om 19:29
    Jeremejeff struikelt
  • 7 Aug 2020 om 19:26
    petje af voor Excelsior ..
  • 7 Aug 2020 om 19:24
    Cerny en Smal positief. Smal erg sterk aan de bal. Jermejeff goed in de combinatie maar voor doel nog niet scherp. Maar ach, het is nog de voorbereiding :).
  • 7 Aug 2020 om 19:24
    • Quote van 7 Aug 2020 om 19:23
      Jeremejeff vind ik nog niet erg lekker spelen, zou wel aan de warmte liggen ;)
    Mist voor open goal
  • 7 Aug 2020 om 19:24
    • Quote van 7 Aug 2020 om 19:22
      Het lijkt tot nu toe nog nergens op, alleen cerny positief tot nu toe, die spits mag ook wel wat beter...
    Ik vind hilgers ook wel goed spelen hoor.
  • 7 Aug 2020 om 19:23
    Jeremejeff vind ik nog niet erg lekker spelen, zou wel aan de warmte liggen ;)
  • 7 Aug 2020 om 19:22
    Het lijkt tot nu toe nog nergens op, alleen cerny positief tot nu toe, die spits mag ook wel wat beter...