Go Ahead Eagles zet deur op kier voor Douglas: ''Hij blijft welkom''

21
Go Ahead Eagles zet deur op kier voor Douglas: ''Hij blijft welkom''

Go Ahead Eagles houdt de deur op een kier voor Douglas. De oud-Twentenaar staakte zijn stage bij de Keuken Kampioen Divisie-club, toen hij van een 2. Bundesliga-club een aanbieding kreeg om daar mee te trainen. 

Go Ahead-trainer Kees van Wonderen hoopt dat Douglas alsnog terugkeert in Deventer. "Hij blijft van harte welkom bij Go Ahead Eagles. Ik heb ook tegen hem gezegd dat hij altijd mee kan trainen", laat de oefenmeester weten aan RTV Oost.

"Hij heeft de vrijheid als er een club komt die hem een contract of de financiële middelen kan geven. Dat heeft zich nu voorgedaan. Die wilden hem zien en keuren", aldus Van Wonderen, die niet weet om welke Duitse club het gaat. Wel weet hij dat de financiële mogelijkheden van Go Ahead Eagles beperkt zijn. 

"Die zijn niet te vergelijken met Rusland, Portugal en zijn toptijd bij FC Twente. Er zou een klein iets mogelijk kunnen zijn, maar dan moet hij geen andere opties hebben", stelt Van Wonderen. "Dan zou hij ervoor kunnen kiezen zijn carrière in leven te houden en bij Go Ahead aan te sluiten."

21 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Aug 2020 om 21:45
    • Quote van 9 Aug 2020 om 20:19
      Prettige vakantie gewenst! Schöne Grüsse nach Schönau..... Paulaner? Weizen?
    Leef jij ook nog????
  • 9 Aug 2020 om 21:43
    • Quote van 9 Aug 2020 om 20:19
      Prettige vakantie gewenst! Schöne Grüsse nach Schönau..... Paulaner? Weizen?
    mooi land ..maar dat volk :-))
  • 9 Aug 2020 om 21:42
    • Quote van 9 Aug 2020 om 15:43
      Huishoudelijke mededeling MESSI heeft Urlaub schöne grusse aus de mof
    Geniet ervan Messi
  • 9 Aug 2020 om 21:28
    • Quote van 9 Aug 2020 om 15:43
      Huishoudelijke mededeling MESSI heeft Urlaub schöne grusse aus de mof
    Fijne vakantie kearl! Prosit.
  • 9 Aug 2020 om 20:19
    • Quote van 9 Aug 2020 om 15:43
      Huishoudelijke mededeling MESSI heeft Urlaub schöne grusse aus de mof
    Prettige vakantie gewenst! Schöne Grüsse nach Schönau..... Paulaner? Weizen?
  • 9 Aug 2020 om 19:31
    • Quote van 9 Aug 2020 om 15:43
      Huishoudelijke mededeling MESSI heeft Urlaub schöne grusse aus de mof
    Goede vakantie gewenst Messi.
  • 9 Aug 2020 om 18:16
    • Quote van 9 Aug 2020 om 15:43
      Huishoudelijke mededeling MESSI heeft Urlaub schöne grusse aus de mof
    Viel Spaß Messi en denk er aan, genoeg drinken he :)
  • 9 Aug 2020 om 18:05
    • Quote van 9 Aug 2020 om 15:43
      Huishoudelijke mededeling MESSI heeft Urlaub schöne grusse aus de mof
    Geniet ervan kerel mag ook wel na een jaar had sabbelen toch fijne vakantie in de Mof.
  • 9 Aug 2020 om 17:50
    • Quote van 9 Aug 2020 om 16:54
      Jo Mark dankjewel nu eerst eff 1 drinken op Max wat een gast geweldig groeten uut koningsee
    Wat een prachtige race idd.
  • 9 Aug 2020 om 17:32
    • Quote van 9 Aug 2020 om 16:54
      Jo Mark dankjewel nu eerst eff 1 drinken op Max wat een gast geweldig groeten uut koningsee
    Geniet ervan kerel en ook namens mij fijne urlaub....... :)
  • 9 Aug 2020 om 16:54
    • Quote van 9 Aug 2020 om 16:30
      Fijne vakantie messi
    Jo Mark dankjewel nu eerst eff 1 drinken op Max wat een gast geweldig groeten uut koningsee
  • 9 Aug 2020 om 16:30
    • Quote van 9 Aug 2020 om 15:43
      Huishoudelijke mededeling MESSI heeft Urlaub schöne grusse aus de mof
    Fijne vakantie messi
  • 9 Aug 2020 om 16:11
    • Quote van 9 Aug 2020 om 15:44
      Fijne vakantie gewenst Messi
    Dankjewel Topper
  • 9 Aug 2020 om 15:44
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Fijne vakantie gewenst Messi
  • 9 Aug 2020 om 15:43
    • Quote van 9 Aug 2020 om 15:13
      Off: Ben Woodburn staat in de belangstelling van meerdere Eredivisieclubs. Zeer talentvolle nummer 10 van Liverpool. Goede huuroptie.
    Moet je dit nu 3 keer herhalen???
  • 9 Aug 2020 om 15:43
    Huishoudelijke mededeling MESSI heeft Urlaub schöne grusse aus de mof
  • 9 Aug 2020 om 15:13
    Off: Ben Woodburn staat in de belangstelling van meerdere Eredivisieclubs. Zeer talentvolle nummer 10 van Liverpool. Goede huuroptie.
  • 9 Aug 2020 om 14:56
    • Quote van 9 Aug 2020 om 14:18
      en dan een twente optie in het contract????
    Volgens mij hebben wij er een op die positie die 6 weken uitgeschakeld is!
  • 9 Aug 2020 om 14:43
    • Quote van 9 Aug 2020 om 14:18
      en dan een twente optie in het contract????
    Ja, als hij Opa is geworden.
  • 9 Aug 2020 om 14:43
    Netjes van GAE dat hij welkom blijft.Van Wonderen is duidelijk in de mogelijkheden van GAE, maar sluit de deur niet. Zeer respectvol van van Wonderen. Top.Gun Douglas het beste.
  • 9 Aug 2020 om 14:18
    en dan een twente optie in het contract????
vrijdag 25 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›