MATCHDAY | FC Twente met Danilo en Oosterwolde tegen FC Emmen

118
MATCHDAY | FC Twente met Danilo en Oosterwolde tegen FC Emmen

FC Twente start over een klein uur met het oefenduel tegen FC Emmen. Het duel met de Eredivisionist is een goede graadmeter voor de stand van zaken een week voor de start van de competitie.

FC Twente moet het tegen FC Emmen doen zonder Aburjania en Selahi. De twee spelers zijn beide vanwege de nationale ploeg niet beschikbaar. Nieuwkomer Dumic is ook nog niet beschikbaar, hij sluit na deze wedstrijd aan bij de selectie. 

Opstelling FC Twente: Drommel; Schenk, Pleguezuelo, Oosterwolde, Markelo; Brama, Roemeratoe, Bosch; Cerny, Danilo, Menig.

Wissels FC Twente: De Lange, Smal, Ebuehi Zerroui, Lamprou, Jeremejeff.

Foto: NESimages.nl

118 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Sep 2020 om 21:59
    En daarom worden er oefenwedstrijden gespeeld. Dit resultaat is heel goed! Jans heeft veel kunnen leren over zijn team. Jans is geen koekenbakker. Hij zal volgende week met een heel ander team en een totaal andere opstelling komen.
  • 6 Sep 2020 om 08:28
    • Quote van 6 Sep 2020 om 07:45
      Zerrouki is multi functioneel. Juist beter in de kleine ruimtes en goed in combinatie. Die zou tijdelijk prima op 10 kunnen. Bosch moet een linie terug, is een passer, nog matig in de kleine ruimte.
    Zerrouki zou inderdaad beter op 10 passen dan bosch. Bosch is gewoon een 8.
  • 6 Sep 2020 om 07:45
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:52
      Zerrouki leest het spel beter. Dat wist ik al. Bosch is een kaatser in kleine ruimtes. 2 verschillende kwaliteiten.
    Zerrouki is multi functioneel. Juist beter in de kleine ruimtes en goed in combinatie. Die zou tijdelijk prima op 10 kunnen. Bosch moet een linie terug, is een passer, nog matig in de kleine ruimte.
  • 6 Sep 2020 om 07:45
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:52
      Zerrouki leest het spel beter. Dat wist ik al. Bosch is een kaatser in kleine ruimtes. 2 verschillende kwaliteiten.
    Zerrouki is multi functioneel. Juist beter in de kleine ruimtes en goed in combinatie. Die zou tijdelijk prima op 10 kunnen. Bosch moet een linie terug, is een passer, nog matig in de kleine ruimte.
  • 5 Sep 2020 om 23:15
    • Quote van 5 Sep 2020 om 21:19
      Grunn op de loop in eigen stad :) https://www.facebook.com/217505688403217/posts/1735147489972355/?vh=e&extid=8g6YUEzBsdYdj54v&d=w
    allemaal tokkies
  • 5 Sep 2020 om 22:25
    • Quote van 5 Sep 2020 om 21:58
      Ging heel wat meubilair door de straat
    Hahaha heerlijk heb een ooievaar als colega /maat schreef me al LEKKUUU PIK daar ik houd er van
  • 5 Sep 2020 om 21:58
    • Quote van 5 Sep 2020 om 21:19
      Grunn op de loop in eigen stad :) https://www.facebook.com/217505688403217/posts/1735147489972355/?vh=e&extid=8g6YUEzBsdYdj54v&d=w
    Ging heel wat meubilair door de straat
  • 5 Sep 2020 om 21:31
    • Quote van 5 Sep 2020 om 21:07
      Ja al is mijn eerste keus Danillo maar deze jongen gaat met wat meer ritme ook scoren hoor. We missen gewoon een echte 10, en gelukkig hebben we er nu achterin een echte killer bij want ook dat was zwak . Maar positief blijven met een echte 10 wat meer wedstrijden heb ik er vertrouwen in dat het puzzeltje in elkaar valt. En Zouriki vind ik beter dan Bosch.
    Bosch moet ook op 8. Zerrouki totdat er een 10 is op 10 roemeratoe op 6. Maar wat echt ontzettend opviel is hoeveel beter lamprou is dan menig. Kerl wat een wereld van verschil. Daardoor begon oosterwolde ook met meer zelf vertrouwen te spelen. Wat jeremejeff en danilo ben ik het volledig met je eens. Maar als jeremejeff zo doorgaan hebben we straks 2 scorende spitsen. Dat zou echt een luxe probleem zijn.
  • 5 Sep 2020 om 21:19
    • Quote van 5 Sep 2020 om 21:07
      Ja al is mijn eerste keus Danillo maar deze jongen gaat met wat meer ritme ook scoren hoor. We missen gewoon een echte 10, en gelukkig hebben we er nu achterin een echte killer bij want ook dat was zwak . Maar positief blijven met een echte 10 wat meer wedstrijden heb ik er vertrouwen in dat het puzzeltje in elkaar valt. En Zouriki vind ik beter dan Bosch.
    Grunn op de loop in eigen stad :) https://www.facebook.com/217505688403217/posts/1735147489972355/?vh=e&extid=8g6YUEzBsdYdj54v&d=w
  • 5 Sep 2020 om 21:11
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:51
      Vat om de 5 minuten de wedstrijd samen... nee vind t ook niks. Jan van Staa loopt ook alleen maar open deuren in te trappen, voegt in feite geen drol toe. Maar het is RTV Oost, geen FOX. Moeten we wellicht niet alles van verwachten.
    Ach, ik denk maar zo, alles beter dan luisteren naar het gezeik van m’n vrouw. Hartelijk dank TV Oost!
  • 5 Sep 2020 om 21:07
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:41
      Bosch is geen 10. Dat is het probleem. Maar die jeremejeff bevalt me wel. Kaatsers overzicht. Nou nog een doelpunt.
    Ja al is mijn eerste keus Danillo maar deze jongen gaat met wat meer ritme ook scoren hoor. We missen gewoon een echte 10, en gelukkig hebben we er nu achterin een echte killer bij want ook dat was zwak . Maar positief blijven met een echte 10 wat meer wedstrijden heb ik er vertrouwen in dat het puzzeltje in elkaar valt. En Zouriki vind ik beter dan Bosch.
  • 5 Sep 2020 om 21:03
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:51
      een goeie no 10 voor meer creativiteit...anders word ook dit jaar geen makkie
    Ik vond Zerrouki het daar aardig doen, maar daar kunnen we idd nog wel wat gebruiken
  • 5 Sep 2020 om 21:02
    Drommel Smal Dumic Plegue Ebuehi Selahi Brama Zerrouki Lamprou Danilo Menig Dat lijkt mij het beste met de spelers die we nu hebben
  • 5 Sep 2020 om 21:00
    Schenk lamme lamzak
  • 5 Sep 2020 om 20:58
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:51
      een goeie no 10 voor meer creativiteit...anders word ook dit jaar geen makkie
    De juiste conclusie! Er was nauwelijks aanvoer terwijl Danillo echt wel kan ballen.
  • 5 Sep 2020 om 20:54
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:42
      Over kaatsen gesproken. Alle ballen vliegen bij hem van de voet af.. maar gebruikt wel goed zijn lichaam
    Zoals dutch ookal zegt hij mist nog wat finesse. Maar die 2e helft geeft de burger wel moed. De 1ste helft gauw vergeten.
  • 5 Sep 2020 om 20:53
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:51
      Vat om de 5 minuten de wedstrijd samen... nee vind t ook niks. Jan van Staa loopt ook alleen maar open deuren in te trappen, voegt in feite geen drol toe. Maar het is RTV Oost, geen FOX. Moeten we wellicht niet alles van verwachten.
    Idd, maar wel irritant. Maarja ben al lang blij dat ik 't kon zien.
  • 5 Sep 2020 om 20:52
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:47
      idd paar goeie acties van jeremejef..die valt weer mee..zerroukie vind ik ook beter
    Zerrouki leest het spel beter. Dat wist ik al. Bosch is een kaatser in kleine ruimtes. 2 verschillende kwaliteiten.
  • 5 Sep 2020 om 20:52
    centrum moet vervangen worden dan gaat het best goed komen met onze Fc twente
  • 5 Sep 2020 om 20:51
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:48
      smal geniet toch mijn voorkeur goede traptechniek kan goede steekpass geven
    Smal op het middenveld is een interessante optie. Heeft genoeg loop vermogen en heeft overzicht. Deze wedstrijd snel vergeten er ging meer fout dan goed vanavond.
  • 5 Sep 2020 om 20:51
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:48
      Dat commentaar bij RTV Oost gaat nergens over. Halen continue namen door elkaar. Een lamprou die voor Cerny wordt aangezien. Een Danilo die voor Menig wordt aangezien. Even volgende keer goed de lijst doornemen. Zwaar irritant.
    Vat om de 5 minuten de wedstrijd samen... nee vind t ook niks. Jan van Staa loopt ook alleen maar open deuren in te trappen, voegt in feite geen drol toe. Maar het is RTV Oost, geen FOX. Moeten we wellicht niet alles van verwachten.
  • 5 Sep 2020 om 20:51
    een goeie no 10 voor meer creativiteit...anders word ook dit jaar geen makkie
  • 5 Sep 2020 om 20:50
    Zwakste schakels Bosch en Pleguzuelo. Nog werk aan de winkel Jans. Schenk loopt ook achter de feiten aan. Zet Dumic maar op zijn plek.
  • 5 Sep 2020 om 20:48
    smal geniet toch mijn voorkeur goede traptechniek kan goede steekpass geven
  • 5 Sep 2020 om 20:48
    Dat commentaar bij RTV Oost gaat nergens over. Halen continue namen door elkaar. Een lamprou die voor Cerny wordt aangezien. Een Danilo die voor Menig wordt aangezien. Even volgende keer goed de lijst doornemen. Zwaar irritant.
  • 5 Sep 2020 om 20:48
    • Quote van 5 Sep 2020 om 19:59
      Schenk is een slechte verdediger die zelfs bij go Ahead al niet eens mee kon en ze daar blij waren dat hij weg was.
    Is wel de topverdiener van onze fct, speelt nooit, verdient bakken met geld
  • 5 Sep 2020 om 20:48
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:42
      Over kaatsen gesproken. Alle ballen vliegen bij hem van de voet af.. maar gebruikt wel goed zijn lichaam
    Valt wel mee. Hij komt er in iedergeval nog voor met zijn lichaam. Dat finesse komt nog wel. Een totaal ander type als Danilo.
  • 5 Sep 2020 om 20:47
    Geniaal balletje van Brama. Schenk lamzak.
  • 5 Sep 2020 om 20:47
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:41
      Bosch is geen 10. Dat is het probleem. Maar die jeremejeff bevalt me wel. Kaatsers overzicht. Nou nog een doelpunt.
    idd paar goeie acties van jeremejef..die valt weer mee..zerroukie vind ik ook beter
  • 5 Sep 2020 om 20:43
    Wat verliest die Brama weer in de 80ste minuut wee op zo’n typische Brama manier bijna dodelijk de bal! Gaat weer veel te lang wachten met afspelen, wandelend op het middenveld. Doe je dat twee keer in de wedstrijd en je hebt zeker minimaal één tegengoal. En dat zie je verdomme steeds opnieuw gebeuren en echt niet bij andere teams muv de laatste drie.!!!!!
  • 5 Sep 2020 om 20:42
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:41
      Bosch is geen 10. Dat is het probleem. Maar die jeremejeff bevalt me wel. Kaatsers overzicht. Nou nog een doelpunt.
    Over kaatsen gesproken. Alle ballen vliegen bij hem van de voet af.. maar gebruikt wel goed zijn lichaam
  • 5 Sep 2020 om 20:41
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:31
      Bosch echt hopeloos valt gewoon nu al door de mand. En dan te bedenken dat sommigen in hem een 10 zagen. Jongen is er nog lang niet.heb hem nog geen bal fatsoenlijk zien spelen, ook Plazuega zwak. Maar Bosch moet er uit.
    Bosch is geen 10. Dat is het probleem. Maar die jeremejeff bevalt me wel. Kaatsers overzicht. Nou nog een doelpunt.
  • 5 Sep 2020 om 20:40
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:24
      Vraag je dat nu serieus?
    Er zijn wel teams in de eredivisie die geen namen op de shirts hebben hoor, dus zo'n rare vraag was dat niet toch?
  • 5 Sep 2020 om 20:38
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:27
      Aanvoer naar hem was ook dramatisch, krijgt alleen maar ballen in de dekking
    Hij raakt helaas geen pepernoot heeft niet een goede pas gegeven.
  • 5 Sep 2020 om 20:37
    Jeremejeff kan nog geen bal aannemen
  • 5 Sep 2020 om 20:37
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:33
      Ik hoop dat het centrale verdediging duo Pierie - Dumic word anders zie ik het somber in wat betreft de defensie.
    Kik Pieri moet zeker een kans krijgen. Schenk is 12-20 selectiespeler. Dat bewijst hij ook. Rijp voor de bank.
  • 5 Sep 2020 om 20:36
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:24
      Die komen er ook, in oefenwedstrijden staan der eigenlijk nooit namen op
    Oke djw
  • 5 Sep 2020 om 20:33
    Ik hoop dat het centrale verdediging duo Pierie - Dumic word anders zie ik het somber in wat betreft de defensie.
  • 5 Sep 2020 om 20:32
    Lamprou speelt al veel stabieler dan cerny, ik zou met hem en menig beginnen
  • 5 Sep 2020 om 20:31
    Cerny rechtsbuiten is te druistig. Zet hem maar op die 10 neer. Als buutenspeler trekt hij veel naar binnen.
  • 5 Sep 2020 om 20:31
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:24
      iedereen zo lovend over Bos..in ieder geval vandaag is het 2x niks
    Bosch echt hopeloos valt gewoon nu al door de mand. En dan te bedenken dat sommigen in hem een 10 zagen. Jongen is er nog lang niet.heb hem nog geen bal fatsoenlijk zien spelen, ook Plazuega zwak. Maar Bosch moet er uit.
  • 5 Sep 2020 om 20:27
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:24
      iedereen zo lovend over Bos..in ieder geval vandaag is het 2x niks
    Aanvoer naar hem was ook dramatisch, krijgt alleen maar ballen in de dekking
  • 5 Sep 2020 om 20:24
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:20
      Ik mag toch hopen dat er nog wel namen op de shirts komen?
    Vraag je dat nu serieus?
  • 5 Sep 2020 om 20:24
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:20
      Ik mag toch hopen dat er nog wel namen op de shirts komen?
    Die komen er ook, in oefenwedstrijden staan der eigenlijk nooit namen op
  • 5 Sep 2020 om 20:24
    iedereen zo lovend over Bos..in ieder geval vandaag is het 2x niks
  • 5 Sep 2020 om 20:20
    Ik mag toch hopen dat er nog wel namen op de shirts komen?
  • 5 Sep 2020 om 20:18
    Heeft Oosterwolde nou een kettinkje om?
  • 5 Sep 2020 om 20:17
    Haal die rechtsback eraf die speler is een gevaar voor zijn eigen verdediging
  • 5 Sep 2020 om 20:16
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:15
      1-1 fout Telgenkamp
    Precies, niet best geschoten van cherry.....net als de corners, 4 keer klote
  • 5 Sep 2020 om 20:16
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:15
      Omdat Cerny zo kan scoren
    Vooral geluk, alle andere balcontacten resulteerden in balverlies
  • 5 Sep 2020 om 20:15
    1-1 fout Telgenkamp
  • 5 Sep 2020 om 20:15
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:06
      Waarom niet een nieuwe rechtsbuiten halen en Cerny op 10 zetten
    Omdat Cerny zo kan scoren
  • 5 Sep 2020 om 20:13
    Probeer die jerimeff op 10.. gezien zn video’s is hij ook 1 die een bal aan kan nemen en vasthouden dus waarom niet proberen
  • 5 Sep 2020 om 20:12
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:06
      Waarom niet een nieuwe rechtsbuiten halen en Cerny op 10 zetten
    Cherny heeft wel ruimte nodig maar alles beter dan een cm doorschuiven. Bij de meeste teams kijken ze toch vaak naar vleugels als vervanger van de 10
  • 5 Sep 2020 om 20:12
    • Quote van 5 Sep 2020 om 20:09
      Wat een verschrikkelijke wedstrijd tot nu aan toe, we vervallen weer in het oude patroon steeds maar weer terug naar de verdediging
    Pomp er anders ff wat geld in
  • 5 Sep 2020 om 20:09
    Wat een verschrikkelijke wedstrijd tot nu aan toe, we vervallen weer in het oude patroon steeds maar weer terug naar de verdediging
  • 5 Sep 2020 om 20:06
    Waarom niet een nieuwe rechtsbuiten halen en Cerny op 10 zetten
  • 5 Sep 2020 om 20:02
    • Quote van 5 Sep 2020 om 19:58
      Zerrouki komt net van een blessure. Was vreemd geweest dat hij in de basis stond. Van leeuwen heeft nog geen contract. Dus geeft hij zijn voorkeur aan iemand die dat wel heedt.
    Je hebt gelijk maar van leeuwen is wel se enjge echte nummer 10. Lamprou is ook geen 10.
  • 5 Sep 2020 om 20:01
    • Quote van 5 Sep 2020 om 19:58
      Espinosa had nu prima op 10 kunnen spelen...dan waren de spitsen iig een paar keer in stelling gebracht. Er is nu 0 creativiteit en verdedigend is het uitermate zwak.
    Espinoza is ook geen 10 die legde er zelfs in de kk league er nog geen 5 in. Dat is een creatieve 8. Prima tikker maar geen aanvallende intentie.
  • 5 Sep 2020 om 20:00
    Bosch niet best, maar meer pit dan roemeratoe. Daar win je de oorlog niet mee ondanks talent wat er duidelijk is, maar zo verdedigen bij een corner...
  • 5 Sep 2020 om 20:00
    • Quote van 5 Sep 2020 om 19:58
      Espinosa had nu prima op 10 kunnen spelen...dan waren de spitsen iig een paar keer in stelling gebracht. Er is nu 0 creativiteit en verdedigend is het uitermate zwak.
    Trol
  • 5 Sep 2020 om 20:00
    • Quote van 5 Sep 2020 om 19:58
      Espinosa had nu prima op 10 kunnen spelen...dan waren de spitsen iig een paar keer in stelling gebracht. Er is nu 0 creativiteit en verdedigend is het uitermate zwak.
    Heb jij een klap van de molen gehad met he Espinosa?
  • 5 Sep 2020 om 19:59
    • Quote van 5 Sep 2020 om 19:58
      Komst van Schenk heeft volgens mij niemand op dit forum ooit begrepen, gelukkig kunnen we die binnenkort vervangen door Dumic die hopelijk wel daadkracht uit straalt en een zekerheidje zal zijn
    Schenk is een slechte verdediger die zelfs bij go Ahead al niet eens mee kon en ze daar blij waren dat hij weg was.
  • 5 Sep 2020 om 19:58
    Espinosa had nu prima op 10 kunnen spelen...dan waren de spitsen iig een paar keer in stelling gebracht. Er is nu 0 creativiteit en verdedigend is het uitermate zwak.
  • 5 Sep 2020 om 19:58
    • Quote van 5 Sep 2020 om 19:55
      Doel op de jeugd die de voorbereiding voor het eerst erbij waren, zo slecht. Ze hadden V leeuwen en zerrouki moeten opstellen ipv Bosch en Brama. Verdediging moet ook beter maar dat komt wel zodra ebuehi Pierie en dumic fit zijn. Middenveld is probleem, zolang je geen 10 hebt moet je v leeuwen inbrengen
    Zerrouki komt net van een blessure. Was vreemd geweest dat hij in de basis stond. Van leeuwen heeft nog geen contract. Dus geeft hij zijn voorkeur aan iemand die dat wel heedt.
  • 5 Sep 2020 om 19:58
    • Quote van 5 Sep 2020 om 19:52
      Bosch is jeugd??
    Komst van Schenk heeft volgens mij niemand op dit forum ooit begrepen, gelukkig kunnen we die binnenkort vervangen door Dumic die hopelijk wel daadkracht uit straalt en een zekerheidje zal zijn
  • 5 Sep 2020 om 19:57
    Brama kan het helemaal niet belopen ,balletje breed balletje terug ,Bosch op 10 kan echt niet ,Schenk zwak (geef corners kado )plegezuelo opbouwend ook zwak . Cerny moet die dikke kans gewoon maken ,valt terug naar middenveld ...kortom tweede helft wissels erin en hopen op betere tweede helft
  • 5 Sep 2020 om 19:56
    Wel duidelijk dat er niet een maar er mogen wel 2 creatiefe middenvelders bij, Brama er af en die prutser van Schenk ook.
  • 5 Sep 2020 om 19:55
    • Quote van 5 Sep 2020 om 19:52
      Bosch is jeugd??
    Doel op de jeugd die de voorbereiding voor het eerst erbij waren, zo slecht. Ze hadden V leeuwen en zerrouki moeten opstellen ipv Bosch en Brama. Verdediging moet ook beter maar dat komt wel zodra ebuehi Pierie en dumic fit zijn. Middenveld is probleem, zolang je geen 10 hebt moet je v leeuwen inbrengen
  • 5 Sep 2020 om 19:55
    Wat een drama wedstrijd lijkt er niet op
  • 5 Sep 2020 om 19:54
    Nooit met 2 def mid en en centraal mid aanvallend voetbal spelen. Dat moeten we bij Twente nu onderhand wel weten. Ik smeek al 2 jaar om en goede 10. Dan een def mid eraf voor de 10. Je ziet dat de vleugels ook matig gaan presteren omdat er geen aanvallende druk vanuit het middenveld komt.
  • 5 Sep 2020 om 19:53
    • Quote van 5 Sep 2020 om 19:49
      Schenk Brama Bosch wil ik sowieso Nooit meer in de basis zien, jeugd is nog beter pffff.
      WAAROM geen zerrouki
    Je weet wel dat bosch eigen jeugd is he? Maar dat is gewoon geen 10. De enisgte echte tien die we hebben speelde vanmiddag. Meer smaken hebben we niet.
  • 5 Sep 2020 om 19:52
    • Quote van 5 Sep 2020 om 19:49
      Schenk Brama Bosch wil ik sowieso Nooit meer in de basis zien, jeugd is nog beter pffff.
      WAAROM geen zerrouki
    Bosch is jeugd??
  • 5 Sep 2020 om 19:51
    • Quote van 5 Sep 2020 om 19:50
      Danilo speelt goed
    Danilo speelt inderdaad wel aardig. Als er 1 redelijk speelt is hij het wel.
  • 5 Sep 2020 om 19:51
    • Quote van 5 Sep 2020 om 19:43
      Pleur op man in het begin ging het toch ook goed, dus beetje domme reactie.
    Inderdaad, ligt meer aan de jeugdigheid, tegenslag gaan ze in de 2e helft te boven komen, goed voor de groei van onze talenten
  • 5 Sep 2020 om 19:50
    • Quote van 5 Sep 2020 om 19:49
      Haal in godsnaam brama eraf zerrouki erbij. Schenk eraf oosterwolde centraal smal op links achter. Bosch op 8 danilo op 10 en jeremejeff in de spits. Maar schenk brama en markelo zijn met bosch wel de minste. Maar dat kun je ze bijna niet kwalijk nemen want bij niemand loopt het lekker. Niet 1 zit echt in de wedstrijd. Zelfs drommel paast al paar keer over de zijlijn.
    Danilo speelt goed
  • 5 Sep 2020 om 19:49
    Schenk Brama Bosch wil ik sowieso Nooit meer in de basis zien, jeugd is nog beter pffff.
    WAAROM geen zerrouki
  • 5 Sep 2020 om 19:49
    Haal in godsnaam brama eraf zerrouki erbij. Schenk eraf oosterwolde centraal smal op links achter. Bosch op 8 danilo op 10 en jeremejeff in de spits. Maar schenk brama en markelo zijn met bosch wel de minste. Maar dat kun je ze bijna niet kwalijk nemen want bij niemand loopt het lekker. Niet 1 zit echt in de wedstrijd. Zelfs drommel paast al paar keer over de zijlijn.
  • 5 Sep 2020 om 19:48
    • Quote van 5 Sep 2020 om 19:43
      Die markelo ook een topper.....
    Deze speler is absoluut geen rechtsback speelt ongeïnteresseerd net als teveel spelers de eerste helft. Na de 0-1 wordt er helemaal niet meer gevoetbald en gekeken waar ze de bal heen spelen. Voor de 0-1 was het ook al een fouten festival maar kwamen ze nog naar een goede aanval richting doel Emmen
  • 5 Sep 2020 om 19:48
    Drommel - Markelo - Pleguezuelo - Schenk - Oosterwolde - Brama - Roemeratoe - Bosch - Cerny - Danilo - Menig
  • 5 Sep 2020 om 19:45
    Schenk, Plegezuelo, Brama, Cerny, wat een drama, wat gaat er veel fout bij deze spelers. Brama speelt alleen maar zoals altijd behoudend, waardoor je steeds in die vertragende opbouw terecht komt. Schenk en Plegezuelo, maken domme fouten, geen enkele creativiteit. En Cerny verliest alle ballen. Ik hem Twente echt goed gevolgd de laatste jaren, maar met deze spelers ga je niets ( meer ) bereiken in de Eredivisie. En zonde van de talenten die er wel in lopen.
  • 5 Sep 2020 om 19:45
    • Quote van 5 Sep 2020 om 19:36
      Schenk kan niet en er moet een echte 10 komen is nu wel overduidelijk.
    Ik verwacht ook niet dat Schenk in de basis blijft als Pierie weer fit is en Dumic aansluit.
  • 5 Sep 2020 om 19:45
    • Quote van 5 Sep 2020 om 19:43
      Pleur op man in het begin ging het toch ook goed, dus beetje domme reactie.
    Goed in het begin, zand in de ogen
  • 5 Sep 2020 om 19:44
    • Quote van 5 Sep 2020 om 19:43
      Die markelo ook een topper.....
    Net als jij of niet??
  • 5 Sep 2020 om 19:43
    We hebben bosch hele voorbereiding op 10 gezien, haal brama er maar af en laat hem maar op zijn positie spelen, zerrouki op 10
  • 5 Sep 2020 om 19:43
    • Quote van 5 Sep 2020 om 19:36
      Het is los zand geen team. Krijg je met een huurlingen legioen
    Pleur op man in het begin ging het toch ook goed, dus beetje domme reactie.
  • 5 Sep 2020 om 19:43
    Die markelo ook een topper.....
  • 5 Sep 2020 om 19:42
    Bosch ook erg zwak hoor
  • 5 Sep 2020 om 19:41
    Gvd wat is die Jesse Bosch slecht zeg.....verschrikkelijk! Roukie dr in!
  • 5 Sep 2020 om 19:41
    Bosch op 10 is echt kansloos, die jongen is alles behalve n nummer 10 in mijn ogen
  • 5 Sep 2020 om 19:40
    wat een drama zeg, op het middenveld totaal geen creativiteit.
  • 5 Sep 2020 om 19:37
    • Quote van 5 Sep 2020 om 19:36
      Schenk kan niet en er moet een echte 10 komen is nu wel overduidelijk.
    Je mist een type van leeuwen hier. Maar brama schenk en markelo erg matig. Zelfs de coaching van brama voor jullio was bagger.
  • 5 Sep 2020 om 19:36
    • Quote van 5 Sep 2020 om 19:33
      Brama vind ik ook gewoon te matig, gewoon met selahi - bosch/roemeratoe/el ahmadi en een creative nummer 10 gaan spelen
    Het is los zand geen team. Krijg je met een huurlingen legioen
  • 5 Sep 2020 om 19:36
    Schenk kan niet en er moet een echte 10 komen is nu wel overduidelijk.
  • 5 Sep 2020 om 19:33
    Brama vind ik ook gewoon te matig, gewoon met selahi - bosch/roemeratoe/el ahmadi en een creative nummer 10 gaan spelen
  • 5 Sep 2020 om 19:32
    Er is geen nr. 10. Dat is het grootste probleem. Geen aanvoer naar de voorhoede.
  • 5 Sep 2020 om 19:31
    Weer een kopgoal tegen. In de lucht is het erg zwak. Ik vind Schenk echt niet meer kunnen. Hopen dat die Dumic daadwerkelijk iets kan brengen daarachter in. Met name in de lucht
  • 5 Sep 2020 om 19:29
    Hoi jurre
  • 5 Sep 2020 om 19:27
    • Quote van 5 Sep 2020 om 19:24
      T is verdedigend wel heel zwak nog
    Niet alleen de verdediging
  • 5 Sep 2020 om 19:26
    Springt er ook nog iemand mee?
  • 5 Sep 2020 om 19:26
    Schenk slak! Wissel.
  • 5 Sep 2020 om 19:24
    T is verdedigend wel heel zwak nog
  • 5 Sep 2020 om 19:22
    De ren je rot wedstrijd met enorm veel misverstanden
  • 5 Sep 2020 om 19:16
    • Quote van 5 Sep 2020 om 18:41
      Telstar 2-3 gewonnen van Eindhoven. Plet niet gescoord.
    Maher dan?
  • 5 Sep 2020 om 19:13
    Cerny had er al 2 moeten inleggen pfff
  • 5 Sep 2020 om 19:13
    Die Cerny kan er he-le-maal niks van.
  • 5 Sep 2020 om 19:10
    Nog niet veel beter dan vorig seizoen.. Knap hoor cerny.wat een slechte voetballer.
  • 5 Sep 2020 om 18:41
    • Quote van 5 Sep 2020 om 18:39
      Gekkie, de eerste 2 zijn met hun land mee en de laatste heeft samen met de rest van de jonkies bij de o21 gespeeld vanmiddag.
    Wat een taalgebruik
  • 5 Sep 2020 om 18:41
    Telstar 2-3 gewonnen van Eindhoven. Plet niet gescoord.
  • 5 Sep 2020 om 18:39
    • Quote van 5 Sep 2020 om 18:38
      Selahi? Aburjania? van Leeuwen?
    Sorry die eerste 2 bij nations league
  • 5 Sep 2020 om 18:39
    • Quote van 5 Sep 2020 om 18:38
      Selahi? Aburjania? van Leeuwen?
    Gekkie, de eerste 2 zijn met hun land mee en de laatste heeft samen met de rest van de jonkies bij de o21 gespeeld vanmiddag.
  • 5 Sep 2020 om 18:38
    Selahi? Aburjania? van Leeuwen?
  • 5 Sep 2020 om 18:32
    Toch graag snel een ervaren 10 erbij.
  • 5 Sep 2020 om 18:27
    • Quote van 5 Sep 2020 om 18:21
      Het is gewoon logisch dat hij bij de laatste oefenwedstrijd niet veel wissels heeft meegenomen. Hij wil de meeste spelers 90 minuten laten spelen. Volgende week begint de eredivisie al, zo zal hij de wedstrijd ook wel benaderd hebben. Als je de jeugd had meegenomen raakt niemand de 90 minuten gewend. Daarbij moeten de jeugdspelers ook speelminuten maken om fitter te worden en speelde daarom vanmiddag bij onder de 21. Volgende week heeft hij gewoon meer wissels bij en zal dat vandaag niet nodig vinden.
    Ik hoop het, in ieder geval dat een aantal jongens die vandaag met de o21 mee hebben gedaan niet definitief afgevallen zijn.
  • 5 Sep 2020 om 18:24
    Heerlijk dat er weer zoveel zelf opgeleide spelers mee doen en niet zoveel buitenlanders klasse streuer en jans.
  • 5 Sep 2020 om 18:21
    • Quote van 5 Sep 2020 om 18:17
      Doet me denken aan Pusic, die had ook altijd zo weinig wissels naast zich op de bank.
    Het is gewoon logisch dat hij bij de laatste oefenwedstrijd niet veel wissels heeft meegenomen. Hij wil de meeste spelers 90 minuten laten spelen. Volgende week begint de eredivisie al, zo zal hij de wedstrijd ook wel benaderd hebben. Als je de jeugd had meegenomen raakt niemand de 90 minuten gewend. Daarbij moeten de jeugdspelers ook speelminuten maken om fitter te worden en speelde daarom vanmiddag bij onder de 21. Volgende week heeft hij gewoon meer wissels bij en zal dat vandaag niet nodig vinden.
  • 5 Sep 2020 om 18:17
    • Quote van 5 Sep 2020 om 18:13
      Weinig wissels of niet?
    Doet me denken aan Pusic, die had ook altijd zo weinig wissels naast zich op de bank.
  • 5 Sep 2020 om 18:13
    Weinig wissels of niet?
zaterdag 24 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›