''Er zijn niet veel clubs die een betere onder de lat hebben''

12
''Er zijn niet veel clubs die een betere onder de lat hebben''

Joël Drommel wordt dit seizoen gezien als de sterkhouder van FC Twente. Dat is de mening van TC Tubantia-journalist Fardau Wagenaar.
 
''Soms heeft hij in de een tegen een-duels wel iets weg van de beste van allemaal, Manuel Neuer. Dan durft hij te wachten, te wachten en uiteindelijk heeft hij de aanvaller in de verdediging gedrongen. Neuer kan dat, en Joël Drommel begint dat kunstje steeds beter te beheersen'', stelt de journalist. Ze zag de doelman overtuigen deze voorbereiding.

''Er zijn niet veel clubs in de eredivisie die dit seizoen een betere onder de lat hebben. Het is niet voor niets dat de nummer twee van vorig seizoen AZ hem direct wil ophalen als Marco Bizot alsnog vertrekt. Benieuwd wat ze in Alkmaar voor Drommel overhebben. Maakt niet uit, zeggen ze bij FC Twente, want we laten hem niet gaan. Een goede keeper is goud waard.''

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Sep 2020 om 13:45
    • Quote van 12 Sep 2020 om 09:29
      Voor zijn kwaliteiten ja. Maar clubs zijn niet gek, Twente kan elke cent gebruiken en zal daarom een lager bod sneller accepteren.
    Klopt. Zo werkt het helaas nu eenmaal.

    TukkerClan brengt wel vaker zaken in volle overtuiging terwijl hij onmeunig naast de pot pist.

    Als je financiele moeilijkheden hebt, en weet dat je catering inkomsten gaat verliezen, dan loopt een speler al snel voor iets minder de deur uit. Als ze in alle redelijkheid een lage notering verwachten, dan kunnen ze ook verwachten dat er minder op Drommel geboden kan worden. Nu dus 2.5 miljoen pakken ipv 3.5 kan dus verstandig zijn als ze vinden dat hij adequaat vervangen kan worden. Als hij veel doelpuntjes tegen krijgt, hetgeen je mag verwachten kan dit dus op zijn huidige waarde reflecteren, of kan hij minder goed in de markt liggen. Denk ik. Denk ik.

  • 12 Sep 2020 om 13:27
    • Quote van 12 Sep 2020 om 13:05
      Gewoon een matige doelman. Dat de rest nog minder is maakt hem nog niet goed.
    Wederom, onmeunig dom gelul. Er komt geen einde aan vandaag.
  • 12 Sep 2020 om 13:15
    • Quote van 12 Sep 2020 om 13:05
      Gewoon een matige doelman. Dat de rest nog minder is maakt hem nog niet goed.
    He? Serieus? Je vind drommel matig? Oke bijzonder. Zal er 1 ding over zeggen over deze "matige" keeper vorig jaar had hij de meest succesvolle reddingen van de eredivisie. Zonder hem zal ik je vast vertellen hadden we dik onderaan gestaan met rkc. Met dat achterlijke gestuntel van peet constant.
  • 12 Sep 2020 om 13:05
    Gewoon een matige doelman. Dat de rest nog minder is maakt hem nog niet goed.
  • 12 Sep 2020 om 12:33
    Ik Vind hem degelijk maar helemaal geen grootheid! Die twee keepers achter hem zijn niet veel minder!
  • 12 Sep 2020 om 10:24
    • Quote van 12 Sep 2020 om 10:22
      Tussen 3en 4 miljoen is normaal en dat gaat ook gebeuren als hij weggaat streuer laatst zelf aangegeven.
    Exact.....
  • 12 Sep 2020 om 10:22
    Tussen 3en 4 miljoen is normaal en dat gaat ook gebeuren als hij weggaat streuer laatst zelf aangegeven.
  • 12 Sep 2020 om 09:55
    • Quote van 12 Sep 2020 om 09:29
      Voor zijn kwaliteiten ja. Maar clubs zijn niet gek, Twente kan elke cent gebruiken en zal daarom een lager bod sneller accepteren.
    Daar vergis jij je....zoals zo vaak......lelijk in.....
  • 12 Sep 2020 om 09:29
    • Quote van 12 Sep 2020 om 08:11
      Ik ben nog steeds van mening dat als er een bod van +2 miljoen binnen komt ze Drommel moeten laten gaan.
    Voor zijn kwaliteiten ja. Maar clubs zijn niet gek, Twente kan elke cent gebruiken en zal daarom een lager bod sneller accepteren.
  • 12 Sep 2020 om 09:05
    Bizot had nog een redelijke blunder in de CL voorronde. Weet niet of die wel zo goed is..
  • 12 Sep 2020 om 08:19
    Jeroen?
  • 12 Sep 2020 om 08:11
    Ik ben nog steeds van mening dat als er een bod van +2 miljoen binnen komt ze Drommel moeten laten gaan.
Friday 1 October 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›