Uitblinker Oosterwolde: ''Queensy en ik hebben het goed gedaan''

11
Uitblinker Oosterwolde: ''Queensy en ik hebben het goed gedaan''

Jayden Oosterwolde maakte zaterdagavond een ijzersterke indruk in het duel van FC Twente met Fortuna Sittard. De jonge back is zelf blij met zijn optreden in de Grolsch Veste bij de 2-0 zege.

"Ik vind dat we hen veel onder druk hielden, waardoor we ook wat fitter oogden dan hen. We hebben de hele wedstrijd druk op hen kunnen houden. Dus we hebben het meer dan prima gedaan, ja", zo begint Oosterwolde bij RTV Oost. "Ik denk dat het verschil met Fortuna groot was door de energie die we in de wedstrijd legden."

Oosterwolde vormde een sterk duo met Queensy Menig. "We hebben het samen goed gedaan aan de linkerkant. Fortuna heeft aan hun rechterkant niet zoveel gecreëerd. Dus Queensy en ik hebben het goed gedaan."

11 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Sep 2020 om 10:43
    • Quote van 14 Sep 2020 om 05:25
      Dat denk ik ook denk dat deze jongen het ver gaat schoppen, de Flair,Snelheid, de sliding,echt power. Ik hoop dat we nog lang van hem genieten maar als hij zich zo blijft ontwikkelen word hij echt een 8 miljoen plus speler en misschien wel meer.
    +1
  • 14 Sep 2020 om 05:25
    • Quote van 13 Sep 2020 om 22:39
      Ik denk dat Oosterwolde een hele grote gaat worden in de toekomst. Groeibriljantje. Mogelijk dat hij misschien zelfs wordt opgeroepen voor Oranje als hij goed blijft presteren.
    Dat denk ik ook denk dat deze jongen het ver gaat schoppen, de Flair,Snelheid, de sliding,echt power. Ik hoop dat we nog lang van hem genieten maar als hij zich zo blijft ontwikkelen word hij echt een 8 miljoen plus speler en misschien wel meer.
  • 13 Sep 2020 om 22:39
    Ik denk dat Oosterwolde een hele grote gaat worden in de toekomst. Groeibriljantje. Mogelijk dat hij misschien zelfs wordt opgeroepen voor Oranje als hij goed blijft presteren.
  • 13 Sep 2020 om 21:51
    1-2.......
  • 13 Sep 2020 om 21:30
    1-1!!! Doelpunt Glynor Plet!!!!
  • 13 Sep 2020 om 20:35
    • Quote van 13 Sep 2020 om 20:05
      speelt Maher ook?
    ???
  • 13 Sep 2020 om 20:05
    • Quote van 13 Sep 2020 om 19:34
      Telstar - MVV straks. Plet in de basis.
    speelt Maher ook?
  • 13 Sep 2020 om 19:34
    Telstar - MVV straks. Plet in de basis.
  • 13 Sep 2020 om 19:21
    • Quote van 13 Sep 2020 om 18:32
      De jongen gaat ons knaken opleveren, mark my words
    Kunnen we niet gewoon genieten van zijn spel voordat we aan geld denken?
  • 13 Sep 2020 om 19:01