Ten Voorde over Oosterwolde: ''Dat vind ik wel heel erg raar''

83
Ten Voorde over Oosterwolde: ''Dat vind ik wel heel erg raar''

Jayden Oosterwolde heeft de eerste wedstrijd van het seizoen indruk gemaakt tegen Fortuna Sittard. Leon ten Voorde snapt niet waarom hij vorig seizoen geen echte kans kreeg.

''Ik vond het heel erg leuk dat een jongen uit de eigen opleiding zo'n prominente rol vertolkte.  Hij was daarna op televisie en ik hoorde van heel veel mensen: 'wat een leuke jongen'. Hij stond daar heel open met een blij gezicht'', vertelt hij lovend in De Ballen Verstand. Het optreden van de verdediger zorgt niet alleen voor lovende woorden, maar ook voor vraagtekens bij de journalist van TC Tubantia.

''Dan vraag je je eigenlijk wel af hoe zo'n jongen vorig seizoen af en toe in de voorbereiding wat minuutjes heeft gespeeld, maar daarna geen minuut meer mee mocht trainen. Ik zeg niet dat hij er vorig seizoen al klaar voor was, ik zeg niet dat hij nu al helemaal af is als speler, maar dat vind ik wel heel erg raar als je ziet hoe die jongen zich nu manifesteert.''

83 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Sep 2020 om 15:27
    • Quote van 17 Sep 2020 om 23:56
      Waar is Ruud?????
    En ikzeg ikzeg??
  • 18 Sep 2020 om 09:15
    • Quote van 17 Sep 2020 om 17:09
      We speelden afgelopen zaterdag met 3 spelers uit eigen jeugd en er vielen er nog eens 2 in. Me dunkt dat je wat overdrijft. Ik ben zelf altijd van mening geweest dat er meer met de jeugd gedaan moest worden. Maar dat lijkt juist nu wel het geval.

      De enige 2 spelers die ik niet had gehaald zijn Dumic en Markelo, maar dat is bij Markelo met kennis van achteraf. Ik wist niet dat we met Ebuehi een betere keuze binnen zouden halen. Volgend jaar is Markelo echter alsnog weg, hebben we Ebuehi als het meezit nog en zit Everink daar achter. Heb je centraal Pleguezuelo, Hilgers, Dumic en een vierde(wie weet Schenk). Heb je twee linksbacks in eigen beheer. Middenveld idem dito. Zul je vooral voorin op zoek moeten naar nieuwe spelers, maar als ik zie hoeveel kansen Menig en Rots krijgen dan heb ik ook daar al wat meer fiducie in, zijn toch 2 spelers minder die je moet halen.

      Cijfers basis afgelopen zaterdag, 3 huurlingen, waarvan 1 met een goedkope optie tot koop. Valt alleszins mee.
    Het inpassen van jeugdspelers wordt nu goed opgepakt, weliswaar ook een beetje noodgedwongen, dat is dikke prima. Maar voetballiefhebbers en ervaren trainers weten dat jonge spelers wisselvallig zijn in hun eerste jaar/jaren, er komt onvermijdelijk een mindere periode. Je moet daarom wel iets achter de hand hebben als stand-in voor die posities, en daarnaast moet je ook altijd een paar ervaren spelers in de basis hebben die de wisselvalligheid van de jongeren kunnen opvangen en corrigeren. Om zo'n gemixt elftal samen te stellen, met een dunne portemonnee, dan moet je soms gewoon een paar spelers huren. Maar dat hoeft niet zo'n probleem te zijn, FC Twente werd in 2010 ook kampioen met 4 huurspelers in de selectie.....
  • 18 Sep 2020 om 09:06
    • Quote van 17 Sep 2020 om 17:09
      We speelden afgelopen zaterdag met 3 spelers uit eigen jeugd en er vielen er nog eens 2 in. Me dunkt dat je wat overdrijft. Ik ben zelf altijd van mening geweest dat er meer met de jeugd gedaan moest worden. Maar dat lijkt juist nu wel het geval.

      De enige 2 spelers die ik niet had gehaald zijn Dumic en Markelo, maar dat is bij Markelo met kennis van achteraf. Ik wist niet dat we met Ebuehi een betere keuze binnen zouden halen. Volgend jaar is Markelo echter alsnog weg, hebben we Ebuehi als het meezit nog en zit Everink daar achter. Heb je centraal Pleguezuelo, Hilgers, Dumic en een vierde(wie weet Schenk). Heb je twee linksbacks in eigen beheer. Middenveld idem dito. Zul je vooral voorin op zoek moeten naar nieuwe spelers, maar als ik zie hoeveel kansen Menig en Rots krijgen dan heb ik ook daar al wat meer fiducie in, zijn toch 2 spelers minder die je moet halen.

      Cijfers basis afgelopen zaterdag, 3 huurlingen, waarvan 1 met een goedkope optie tot koop. Valt alleszins mee.
    Goed gezien Rik304, met wat geluk pakt dit jaar waarschijnlijk beter uit dan verwacht. Als er ook maar 2 of 3 doorbreken van de jeugd zijn we spekkoper en daar ziet het wel naar uit. Beste huur/koop lijkt me Ebuehi, prachtige speler. Het bouwen is begonnen.
  • 18 Sep 2020 om 00:49
    • Quote van 17 Sep 2020 om 23:56
      Waar is Ruud?????
    Die heb ik op het eind nog meegemaakt. Was vrij snel weg nadat ik kwam. Altijd die lange verhalen.
  • 18 Sep 2020 om 00:13
    • Quote van 17 Sep 2020 om 22:31
      Oh ik dacht dat jij nieuw was hier...
    De zoveelste reïncarnatie van Dennis is nieuw.... daar is ook alles mee gezegd.
  • 18 Sep 2020 om 00:06
    • Quote van 17 Sep 2020 om 22:37
      Sowieso. Toen hengelo met 1 reactie de hele boel hier kon opfokken.
    ++++
  • 17 Sep 2020 om 23:59
    • Quote van 17 Sep 2020 om 21:29
      Ik ben het helemaal met je eens en ze hadden minder spelers moeten huren en op eigen spelers moeten vertrouwen.
      Oorzaak is een slecht beleid en daar door te laat een technisch hart in
      bij de club benoemd.
      Geld was dan waarschijnlijk gestoken in talentvolle transfervrije spelers
    Ik ben het volledig met Rik eens, het lijkt allemaal veel, maar als je gaat optellen een de jeugd berekend zoals Rik hieronder gedaan heeft, hoef je niet zoveel te halen volgend jaar.
  • 17 Sep 2020 om 23:56
    • Quote van 17 Sep 2020 om 22:37
      Sowieso. Toen hengelo met 1 reactie de hele boel hier kon opfokken.
    Waar is Ruud?????
  • 17 Sep 2020 om 23:49
    • Quote van 17 Sep 2020 om 18:52
      Dit is nog niks. Paar jaar terug waren er nog ruzies van 300 berichten. Heerlijk leesvoer was dat.
    Pohhhh na NAC thuis de week na degradatie met dat vuurwerk
  • 17 Sep 2020 om 22:37
    • Quote van 17 Sep 2020 om 21:15
      Goeie ouwe tijd
    Sowieso. Toen hengelo met 1 reactie de hele boel hier kon opfokken.
  • 17 Sep 2020 om 22:31
    • Quote van 17 Sep 2020 om 18:52
      Dit is nog niks. Paar jaar terug waren er nog ruzies van 300 berichten. Heerlijk leesvoer was dat.
    Oh ik dacht dat jij nieuw was hier...
  • 17 Sep 2020 om 21:29
    • Quote van 17 Sep 2020 om 17:09
      We speelden afgelopen zaterdag met 3 spelers uit eigen jeugd en er vielen er nog eens 2 in. Me dunkt dat je wat overdrijft. Ik ben zelf altijd van mening geweest dat er meer met de jeugd gedaan moest worden. Maar dat lijkt juist nu wel het geval.

      De enige 2 spelers die ik niet had gehaald zijn Dumic en Markelo, maar dat is bij Markelo met kennis van achteraf. Ik wist niet dat we met Ebuehi een betere keuze binnen zouden halen. Volgend jaar is Markelo echter alsnog weg, hebben we Ebuehi als het meezit nog en zit Everink daar achter. Heb je centraal Pleguezuelo, Hilgers, Dumic en een vierde(wie weet Schenk). Heb je twee linksbacks in eigen beheer. Middenveld idem dito. Zul je vooral voorin op zoek moeten naar nieuwe spelers, maar als ik zie hoeveel kansen Menig en Rots krijgen dan heb ik ook daar al wat meer fiducie in, zijn toch 2 spelers minder die je moet halen.

      Cijfers basis afgelopen zaterdag, 3 huurlingen, waarvan 1 met een goedkope optie tot koop. Valt alleszins mee.
    Ik ben het helemaal met je eens en ze hadden minder spelers moeten huren en op eigen spelers moeten vertrouwen.
    Oorzaak is een slecht beleid en daar door te laat een technisch hart in
    bij de club benoemd.
    Geld was dan waarschijnlijk gestoken in talentvolle transfervrije spelers
  • 17 Sep 2020 om 21:15
    • Quote van 17 Sep 2020 om 18:52
      Dit is nog niks. Paar jaar terug waren er nog ruzies van 300 berichten. Heerlijk leesvoer was dat.
    Goeie ouwe tijd
  • 17 Sep 2020 om 19:53
    • Quote van 17 Sep 2020 om 19:40
      Haha jij bent me er eentje, ze wachten nog af.
    Svente even een andere vraag he ? Jij zit er dichter op als ik. Wat is de verwachting dat ze thijs en hilgers vastleggen? En blijft het daarbij of hebben ze dat intern nog niet besloten? Heracles zal daar niet heel vrolijk van worden.
  • 17 Sep 2020 om 19:45
    • Quote van 17 Sep 2020 om 19:40
      Haha jij bent me er eentje, ze wachten nog af.
    Haha ja sorry. Over voetbal of twente hebben is leuker dan die ruzies of zo te lezen. Verschillende meningen of discussies is prima. Maar dat getrol en geouwehoer is geen barst aan. Niks ten nadele van iemand ofzo. Maar dan hoor ik liever iets over voetbal om mijn part dat het G elftal bij de esch dat dit. Nogmaals niks ten nadele van iemand.
  • 17 Sep 2020 om 19:40
    • Quote van 17 Sep 2020 om 19:21
      Laten we dan weer over voetbal hebben. Svente heb je nog wat nieuws gehoord? Over wat dan ook? Ekkelenkamp? Of die andere nummer 10? Zit er nog iets in voor het weekend? Of zijn ze echt aan het wachten? In mijn omgeving hoor ik bar weinig. Dacht misschien heb jij iets nieuws ?
    Haha jij bent me er eentje, ze wachten nog af.
  • 17 Sep 2020 om 19:30
    Amen
  • 17 Sep 2020 om 19:23
    • Quote van 17 Sep 2020 om 19:09
      jouw reactie snap ik..
    Ik ook
  • 17 Sep 2020 om 19:21
    • Quote van 17 Sep 2020 om 19:03
      Jongs, kap gewoon met dit gezeur, leg het bij. We hebben ten slotte hetzelfde belang! Ga elkaar niet op de kast jagen.
    Laten we dan weer over voetbal hebben. Svente heb je nog wat nieuws gehoord? Over wat dan ook? Ekkelenkamp? Of die andere nummer 10? Zit er nog iets in voor het weekend? Of zijn ze echt aan het wachten? In mijn omgeving hoor ik bar weinig. Dacht misschien heb jij iets nieuws ?
  • 17 Sep 2020 om 19:12
    • Quote van 17 Sep 2020 om 19:11
      hebben allemaal maar 1 belang idd ..onze FCT...
    Eens hoor
  • 17 Sep 2020 om 19:11
    • Quote van 17 Sep 2020 om 19:03
      Jongs, kap gewoon met dit gezeur, leg het bij. We hebben ten slotte hetzelfde belang! Ga elkaar niet op de kast jagen.
    hebben allemaal maar 1 belang idd ..onze FCT...
  • 17 Sep 2020 om 19:09
    • Quote van 17 Sep 2020 om 18:59
      Hij zoekt me bewust op, en dan ben ik wel degene die hapt maar laat me niet uitdagen en uiteindelijk ging hij vol voor mij en had niet meer met huichelaar LtV te maken. Maar je kunt ze uitnodigen wat je wilt ze komen toch niet, en dan praten over grote bek. Echt niet te geloven dan laat mij dan maar 50+ zijn, maar loop nergens voir weg, en zeker niet voor zo een snotneus die mede op mijn belastingcenten zit te studeren. Pfff
    jouw reactie snap ik..
  • 17 Sep 2020 om 19:08
    • Quote van 17 Sep 2020 om 19:03
      Jongs, kap gewoon met dit gezeur, leg het bij. We hebben ten slotte hetzelfde belang! Ga elkaar niet op de kast jagen.
    Ik ben het met je eens maar laat me gewoon niet uitdagen, maar je hebt gelijk ik heb een kort lontje kan er ook niets aan doen. Maar laat me niet meer sabelen door zo een figuur. Maar ik doe mijn best om niet meer zo heftig te reageren. En ja ik vind LtV een achterbaks lul.
  • 17 Sep 2020 om 19:03
    Jongs, kap gewoon met dit gezeur, leg het bij. We hebben ten slotte hetzelfde belang! Ga elkaar niet op de kast jagen.
  • 17 Sep 2020 om 18:59
    • Quote van 17 Sep 2020 om 18:25
      normaal reageer ik hier niet op... moet zeggen Bosch kwam binnen en ging gelijk loos op Jadie...jammer... het was er verder stil van hier... ik respecteer alle bijdrages positief maar ook negatief..
    Hij zoekt me bewust op, en dan ben ik wel degene die hapt maar laat me niet uitdagen en uiteindelijk ging hij vol voor mij en had niet meer met huichelaar LtV te maken. Maar je kunt ze uitnodigen wat je wilt ze komen toch niet, en dan praten over grote bek. Echt niet te geloven dan laat mij dan maar 50+ zijn, maar loop nergens voir weg, en zeker niet voor zo een snotneus die mede op mijn belastingcenten zit te studeren. Pfff
  • 17 Sep 2020 om 18:52
    • Quote van 17 Sep 2020 om 17:58
      Stelletje kleuters op dit forum, niet te geloven
    Dit is nog niks. Paar jaar terug waren er nog ruzies van 300 berichten. Heerlijk leesvoer was dat.
  • 17 Sep 2020 om 18:37
    • Quote van 17 Sep 2020 om 17:09
      We speelden afgelopen zaterdag met 3 spelers uit eigen jeugd en er vielen er nog eens 2 in. Me dunkt dat je wat overdrijft. Ik ben zelf altijd van mening geweest dat er meer met de jeugd gedaan moest worden. Maar dat lijkt juist nu wel het geval.

      De enige 2 spelers die ik niet had gehaald zijn Dumic en Markelo, maar dat is bij Markelo met kennis van achteraf. Ik wist niet dat we met Ebuehi een betere keuze binnen zouden halen. Volgend jaar is Markelo echter alsnog weg, hebben we Ebuehi als het meezit nog en zit Everink daar achter. Heb je centraal Pleguezuelo, Hilgers, Dumic en een vierde(wie weet Schenk). Heb je twee linksbacks in eigen beheer. Middenveld idem dito. Zul je vooral voorin op zoek moeten naar nieuwe spelers, maar als ik zie hoeveel kansen Menig en Rots krijgen dan heb ik ook daar al wat meer fiducie in, zijn toch 2 spelers minder die je moet halen.

      Cijfers basis afgelopen zaterdag, 3 huurlingen, waarvan 1 met een goedkope optie tot koop. Valt alleszins mee.
    bijna elke club heeft op bepaalde plekken wel een gehuurde..dat zullen wij ook nog wel een tijdje hebben maar idd het wordt beter ..ach en wij kijken ook liever naar winnaars dan verliezers..of naar de kneuzendivisie..
  • 17 Sep 2020 om 18:25
    normaal reageer ik hier niet op... moet zeggen Bosch kwam binnen en ging gelijk loos op Jadie...jammer... het was er verder stil van hier... ik respecteer alle bijdrages positief maar ook negatief..
  • 17 Sep 2020 om 18:07
    • Quote van 17 Sep 2020 om 16:35
      En niet meer reageren ga studeren daar krijg je je centen voor, als je een keer tijd hebt dan zeg het maar ajuus .
    Beste Ja Die, elk antwoord aan hem is verspilde energie.
  • 17 Sep 2020 om 17:58
    Stelletje kleuters op dit forum, niet te geloven
  • 17 Sep 2020 om 17:46
    • Quote van 17 Sep 2020 om 17:44
      Dat durft Bos toch niet, alles waar hij Ja Die voor uit maakt is hij zelf. Eigenlijk wel triest, ben je 23 en dan al zover afgezakt.
    Ja en Ja Die is 50+. Hoe ver kun je zakken met zo'n gedrag pff...
  • 17 Sep 2020 om 17:44
    • Quote van 17 Sep 2020 om 16:44
      Dan ook gewoon afspreken, en niet om de brei heendraaien.....ps: vertel dan ook effe nadien hoe het is afgelopen! Erg benieuwd naar je bevindingen hierover.
    Dat durft Bos toch niet, alles waar hij Ja Die voor uit maakt is hij zelf. Eigenlijk wel triest, ben je 23 en dan al zover afgezakt.
  • 17 Sep 2020 om 17:09
    • Quote van 17 Sep 2020 om 15:25
      Ik begrijp dat je niet begrijpt dat alles wat is gebeurd en nog steeds gebeurd Twente niet snel verder zal helpen.
      Volgend jaar hebben we weer het zelfde dilemma eigen spelers of maar weer gaan huren.
      Je merkt aan alles dat angst Voor degradatie regeert maar angst is een slechte raadgever. We zien wel hoe de club er volgendjaar voor staat
    We speelden afgelopen zaterdag met 3 spelers uit eigen jeugd en er vielen er nog eens 2 in. Me dunkt dat je wat overdrijft. Ik ben zelf altijd van mening geweest dat er meer met de jeugd gedaan moest worden. Maar dat lijkt juist nu wel het geval.

    De enige 2 spelers die ik niet had gehaald zijn Dumic en Markelo, maar dat is bij Markelo met kennis van achteraf. Ik wist niet dat we met Ebuehi een betere keuze binnen zouden halen. Volgend jaar is Markelo echter alsnog weg, hebben we Ebuehi als het meezit nog en zit Everink daar achter. Heb je centraal Pleguezuelo, Hilgers, Dumic en een vierde(wie weet Schenk). Heb je twee linksbacks in eigen beheer. Middenveld idem dito. Zul je vooral voorin op zoek moeten naar nieuwe spelers, maar als ik zie hoeveel kansen Menig en Rots krijgen dan heb ik ook daar al wat meer fiducie in, zijn toch 2 spelers minder die je moet halen.

    Cijfers basis afgelopen zaterdag, 3 huurlingen, waarvan 1 met een goedkope optie tot koop. Valt alleszins mee.
  • 17 Sep 2020 om 16:44
    • Quote van 17 Sep 2020 om 16:20
      Hahaha, je bent 1 grote grap. Niks meer en niks minder. Weinig forumleden die niet zijn bedreigt door jou, de enige echte internetheld. Onder de plak bij mijn vrouw? Ik ben een student van 23, kneus. Dat jij je energie kwijt moet op een forum, zegt meer over je eigen vrouw, als je die überhaupt kan krijgen. Anders ga je lekker met je 6 vrienden te stad in vanavond om een “toffe” avond te hebben. Je komt toch wel genoeg mensen tegen, donders populair persoon. Dat ze nog geen standbeeld van je hebben op de oude markt. Ik ben wel benieuwd wat je echte naam is en of je dan ook zo’n grote bek hebt. Moet je alleen niet in je reactie roepen dat je je echte naam wel face to face vertelt. Incapabl, zielig persoon. Waarschijnlijk is je schoenmaat hoger dan je IQ. Dus vertel, wat is je echt naam?
    Dan ook gewoon afspreken, en niet om de brei heendraaien.....ps: vertel dan ook effe nadien hoe het is afgelopen! Erg benieuwd naar je bevindingen hierover.
  • 17 Sep 2020 om 16:35
    • Quote van 17 Sep 2020 om 16:20
      Hahaha, je bent 1 grote grap. Niks meer en niks minder. Weinig forumleden die niet zijn bedreigt door jou, de enige echte internetheld. Onder de plak bij mijn vrouw? Ik ben een student van 23, kneus. Dat jij je energie kwijt moet op een forum, zegt meer over je eigen vrouw, als je die überhaupt kan krijgen. Anders ga je lekker met je 6 vrienden te stad in vanavond om een “toffe” avond te hebben. Je komt toch wel genoeg mensen tegen, donders populair persoon. Dat ze nog geen standbeeld van je hebben op de oude markt. Ik ben wel benieuwd wat je echte naam is en of je dan ook zo’n grote bek hebt. Moet je alleen niet in je reactie roepen dat je je echte naam wel face to face vertelt. Incapabl, zielig persoon. Waarschijnlijk is je schoenmaat hoger dan je IQ. Dus vertel, wat is je echt naam?
    En niet meer reageren ga studeren daar krijg je je centen voor, als je een keer tijd hebt dan zeg het maar ajuus .
  • 17 Sep 2020 om 16:32
    • Quote van 17 Sep 2020 om 16:20
      Hahaha, je bent 1 grote grap. Niks meer en niks minder. Weinig forumleden die niet zijn bedreigt door jou, de enige echte internetheld. Onder de plak bij mijn vrouw? Ik ben een student van 23, kneus. Dat jij je energie kwijt moet op een forum, zegt meer over je eigen vrouw, als je die überhaupt kan krijgen. Anders ga je lekker met je 6 vrienden te stad in vanavond om een “toffe” avond te hebben. Je komt toch wel genoeg mensen tegen, donders populair persoon. Dat ze nog geen standbeeld van je hebben op de oude markt. Ik ben wel benieuwd wat je echte naam is en of je dan ook zo’n grote bek hebt. Moet je alleen niet in je reactie roepen dat je je echte naam wel face to face vertelt. Incapabl, zielig persoon. Waarschijnlijk is je schoenmaat hoger dan je IQ. Dus vertel, wat is je echt naam?
    Nou vanavond op de oude markt afspreken dan ?? Lijkt me een super plan. En student??? Zielig gedrocht ben je, dat zijn toch die videospellen die alle huurhuizen versmeren? Dat hoor ik wel eens van een echte kameraad die aan studenten verhuurd haha. Je hebt zo een grote bek maar in mijn ogen ben je een snotneus hahaha, die op de kosten van de belasting betaler wat leert. En maar klagen en knaken, nou nu ik weet dat jij een student bent ben je helemaal zielig, ik krijg haast medelijden met je. Maar goed net als zo vaak zitten die studentjes toch te zuipen in de stad op kosten van de belastingbetaler haha, dan zul je er vanavond ook wel zijn denk ik of niet?? Stuur maar berichtje dan zal ik jou mijn naam vertellen achterlijke kut student dat je bent. Gewoon te lui om te werken dan maar studeren bah bah , en vaak grote gesprekken zul jij ongetwijfeld bij horen lullo. Wat een zielig klootzakje student.......
  • 17 Sep 2020 om 16:20
    • Quote van 17 Sep 2020 om 16:09
      Lol kneus dat je bent, weet je ik heb 5 of 6 goede vrienden, jij misschien wel 45 he?? Die ken ik ook maar dat zijn vage kennissen en geen vrienden!!!! Jij noemt zeker iedereen waar jij 10 minuten mee hebt gelukt je vriend he stumpertje?? En ik alleen grote bek hier in mijn huis??? Nou lullo iedereen die me kent weet dat ik niet alleen een grote bek heb, maar ook sta voor wat ik zeg. En jij mag denken van mij wat jij wilt zielig gedrocht, maar ik loop al heel veel jaren in de binnenstad, en veel mensen die ik tegen kom vinden het vaak toch wel gezellig en tof , dus daar kun je niet over oordelen, dat jij nou een geval bent dat waarschijnlijk bij zijn vrouw onder de plak zit, en geen eigen leven mag hebben daar kan ik niets aan doen. Maar ik heb al vaker ook tegen jou gezegd, als je zo een grote bek achter de toetsen hebt waarom spreek je dan gewoon niet een keer met mij af?? Dan mag je persoonlijk komen beoordelen of ik een zielig mannetje ben, dat zou ik nou respecteren en ik hoop dat jij wat met deze grootboek af wilt spreken, heel graag. En niet met lul verhalen komen maar afspreken ok. Ik wacht met smart, en dan neem je 45 vrienden ofzo maar mee hahaha, ik heb er 6 maar dat zijn dan ook echte vrienden. En dat is meer dan genoeg tegen die 45 soepkippen van jou . Maar ik wil heel graag met je afspreken onthou dat goed grootbekje ...ps kan vanavond nog hoor no fucking problem
    Hahaha, je bent 1 grote grap. Niks meer en niks minder. Weinig forumleden die niet zijn bedreigt door jou, de enige echte internetheld. Onder de plak bij mijn vrouw? Ik ben een student van 23, kneus. Dat jij je energie kwijt moet op een forum, zegt meer over je eigen vrouw, als je die überhaupt kan krijgen. Anders ga je lekker met je 6 vrienden te stad in vanavond om een “toffe” avond te hebben. Je komt toch wel genoeg mensen tegen, donders populair persoon. Dat ze nog geen standbeeld van je hebben op de oude markt. Ik ben wel benieuwd wat je echte naam is en of je dan ook zo’n grote bek hebt. Moet je alleen niet in je reactie roepen dat je je echte naam wel face to face vertelt. Incapabl, zielig persoon. Waarschijnlijk is je schoenmaat hoger dan je IQ. Dus vertel, wat is je echt naam?
  • 17 Sep 2020 om 16:09
    • Quote van 17 Sep 2020 om 12:56
      Doe alsjeblieft niet zo ongelofelijk populair, laf mannetje. De kritiek op ten Voorde is terecht, maar aan de andere kant kunnen we ons allemaal afvragen waarom Verdonk de voorkeur kreeg ipv Oosterwolde. Verder ben je een persoon die zichzelf heel erg stoer vindt, overal de grote man is en tegen iedereen een vette bek geeft. 0,0 vermogen om kritiek netjes op te vatten en dan ben ik nog niet eens klaar. Ik denk dat er meer mensen zo over je denken en dat eigenlijk heel weinig vrienden hebt. Fijne dag, anonieme knurft.
    Lol kneus dat je bent, weet je ik heb 5 of 6 goede vrienden, jij misschien wel 45 he?? Die ken ik ook maar dat zijn vage kennissen en geen vrienden!!!! Jij noemt zeker iedereen waar jij 10 minuten mee hebt gelukt je vriend he stumpertje?? En ik alleen grote bek hier in mijn huis??? Nou lullo iedereen die me kent weet dat ik niet alleen een grote bek heb, maar ook sta voor wat ik zeg. En jij mag denken van mij wat jij wilt zielig gedrocht, maar ik loop al heel veel jaren in de binnenstad, en veel mensen die ik tegen kom vinden het vaak toch wel gezellig en tof , dus daar kun je niet over oordelen, dat jij nou een geval bent dat waarschijnlijk bij zijn vrouw onder de plak zit, en geen eigen leven mag hebben daar kan ik niets aan doen. Maar ik heb al vaker ook tegen jou gezegd, als je zo een grote bek achter de toetsen hebt waarom spreek je dan gewoon niet een keer met mij af?? Dan mag je persoonlijk komen beoordelen of ik een zielig mannetje ben, dat zou ik nou respecteren en ik hoop dat jij wat met deze grootboek af wilt spreken, heel graag. En niet met lul verhalen komen maar afspreken ok. Ik wacht met smart, en dan neem je 45 vrienden ofzo maar mee hahaha, ik heb er 6 maar dat zijn dan ook echte vrienden. En dat is meer dan genoeg tegen die 45 soepkippen van jou . Maar ik wil heel graag met je afspreken onthou dat goed grootbekje ...ps kan vanavond nog hoor no fucking problem
  • 17 Sep 2020 om 15:56
    • Quote van 17 Sep 2020 om 15:53
      En jij schijnt maar niet te begrijpen in welke situatie wij zitten. Als er geld was geweest om te kopen hadden ze dat wel gedaan dit heeft streuer zo vaak gezegd. Je kunt wel een aantal jongens meenemen uit het 2e. Maar die alleen redden het gewoon niet. Starring discutabel of hij het niveau heeft seppenwolde komt gewoon te kort. Rots is wel goed maar ik betwijfel of hij het niveau ervoor heeft in de eredivisie. Everink mits had ook wel speelminuten kunnen maken maar geen van allen basis dus wat wil je nou? Je logica is begrijpelijk maar we hebben nog een flinke schuld en dan moet de corona problematiek er nog overheen. Wat jij nu wil is hap en snap beleid daar heb ik meer dan genoeg van gehad. Bleuming brengt veel te weinig we hebben geen scouting in theorie. Dus moeten ze bij twente gaan kopen om het kopen? Of het lijstje van ted meenemen en weer een Spaanse enclave halen? Of spelers als aburjanni die we niet kunnen betalen? Er word voor het eerst in jaren weer "gewoon" beleid gevoerd.
    100+
  • 17 Sep 2020 om 15:53
    • Quote van 17 Sep 2020 om 15:25
      Ik begrijp dat je niet begrijpt dat alles wat is gebeurd en nog steeds gebeurd Twente niet snel verder zal helpen.
      Volgend jaar hebben we weer het zelfde dilemma eigen spelers of maar weer gaan huren.
      Je merkt aan alles dat angst Voor degradatie regeert maar angst is een slechte raadgever. We zien wel hoe de club er volgendjaar voor staat
    En jij schijnt maar niet te begrijpen in welke situatie wij zitten. Als er geld was geweest om te kopen hadden ze dat wel gedaan dit heeft streuer zo vaak gezegd. Je kunt wel een aantal jongens meenemen uit het 2e. Maar die alleen redden het gewoon niet. Starring discutabel of hij het niveau heeft seppenwolde komt gewoon te kort. Rots is wel goed maar ik betwijfel of hij het niveau ervoor heeft in de eredivisie. Everink mits had ook wel speelminuten kunnen maken maar geen van allen basis dus wat wil je nou? Je logica is begrijpelijk maar we hebben nog een flinke schuld en dan moet de corona problematiek er nog overheen. Wat jij nu wil is hap en snap beleid daar heb ik meer dan genoeg van gehad. Bleuming brengt veel te weinig we hebben geen scouting in theorie. Dus moeten ze bij twente gaan kopen om het kopen? Of het lijstje van ted meenemen en weer een Spaanse enclave halen? Of spelers als aburjanni die we niet kunnen betalen? Er word voor het eerst in jaren weer "gewoon" beleid gevoerd.
  • 17 Sep 2020 om 15:43
    • Quote van 17 Sep 2020 om 15:25
      Ik begrijp dat je niet begrijpt dat alles wat is gebeurd en nog steeds gebeurd Twente niet snel verder zal helpen.
      Volgend jaar hebben we weer het zelfde dilemma eigen spelers of maar weer gaan huren.
      Je merkt aan alles dat angst Voor degradatie regeert maar angst is een slechte raadgever. We zien wel hoe de club er volgendjaar voor staat
    Nee, dat heb je dus mis. Volgens jaar krijg je de volgende groep van eigen spelers waardoor je weer minder huurlingen nodig bent. Op die manier bouw je dus langzaam aan een stabiel elftal met eigen spelers en ondertussen kun je ook nog voldoen aan je financiële verplichtingen.
  • 17 Sep 2020 om 15:34
    • Quote van 17 Sep 2020 om 15:26
      Andrej Mrkela is transfervrij. Zoon van Mitar Mrkela.
    Drinkt hij wel 0.0
  • 17 Sep 2020 om 15:26
    Andrej Mrkela is transfervrij. Zoon van Mitar Mrkela.
  • 17 Sep 2020 om 15:25
    • Quote van 17 Sep 2020 om 11:07
      Wat een onzin. Je kunt moeilijk heel jong er neer gaan zetten als je in de eredivisie wilt blijven.
    Ik begrijp dat je niet begrijpt dat alles wat is gebeurd en nog steeds gebeurd Twente niet snel verder zal helpen.
    Volgend jaar hebben we weer het zelfde dilemma eigen spelers of maar weer gaan huren.
    Je merkt aan alles dat angst Voor degradatie regeert maar angst is een slechte raadgever. We zien wel hoe de club er volgendjaar voor staat
  • 17 Sep 2020 om 15:09
    Ik snap zeker de reactie van ten Voorde, maar goed we mogen ons inderdaad wel afvragen waarom dit soort jongens nooit eerder kans hebben gekregen? Al met al ben ik blij met het beleid wat er op dit moment wordt gevoerd. Het voelt beetje bij beetje steeds meer als de club, die ik heb leren kennen sinds kleins af aan.
  • 17 Sep 2020 om 13:29
    • Quote van 17 Sep 2020 om 12:56
      Doe alsjeblieft niet zo ongelofelijk populair, laf mannetje. De kritiek op ten Voorde is terecht, maar aan de andere kant kunnen we ons allemaal afvragen waarom Verdonk de voorkeur kreeg ipv Oosterwolde. Verder ben je een persoon die zichzelf heel erg stoer vindt, overal de grote man is en tegen iedereen een vette bek geeft. 0,0 vermogen om kritiek netjes op te vatten en dan ben ik nog niet eens klaar. Ik denk dat er meer mensen zo over je denken en dat eigenlijk heel weinig vrienden hebt. Fijne dag, anonieme knurft.
    +100000000. Eindelijk iemand die het snapt.
  • 17 Sep 2020 om 13:00
    • Quote van 17 Sep 2020 om 11:31
      Ook weer met vervroegd weekend verlof?
    Heey nepperd....bijna weekend inderdaad....
  • 17 Sep 2020 om 12:56
    • Quote van 17 Sep 2020 om 10:35
      Normaal doen??? Waarom komt hij nu met deze shit aan en niet vorig seizoen??? Vind jij dat niet achterbaks dan??? Man jij lijkt wel een icoon van LtV, denk dat jij net zo een achterbaks ventje bent.tjonge jonge wat een figuur zeg geef je LtV kritiek dat een seizoen te laat komt met zijn kritiek, en dan komt deze malloot zeggen dat ik normaal moet doen.als ik de reacties na mij lees zijn de meesten ook van die mening maar daar reageer je niet op......oeps ik ben het en ik trigger je he
    Doe alsjeblieft niet zo ongelofelijk populair, laf mannetje. De kritiek op ten Voorde is terecht, maar aan de andere kant kunnen we ons allemaal afvragen waarom Verdonk de voorkeur kreeg ipv Oosterwolde. Verder ben je een persoon die zichzelf heel erg stoer vindt, overal de grote man is en tegen iedereen een vette bek geeft. 0,0 vermogen om kritiek netjes op te vatten en dan ben ik nog niet eens klaar. Ik denk dat er meer mensen zo over je denken en dat eigenlijk heel weinig vrienden hebt. Fijne dag, anonieme knurft.
  • 17 Sep 2020 om 12:35
    • Quote van 17 Sep 2020 om 10:56
      Leo moet die oude koeien in de sloot laten liggen.
    Bladvulling, gebrek aan stof speelt hem parten.
  • 17 Sep 2020 om 11:34
    Ga eens na waarom onze TD moest vertrekken dit is in opdracht van de founders gebeurt na informatie van de algemeen directeur over het financiële beleid deze TD had alleen maar oog voor huren van spelers die topsalarissen wilde verdienen daarom heb ik respect voor de algemeen directeur het club belang voor op steld werd uitgelachen door Derksen dat van Leeuwen de redding voor Twente is gelukkig hebben de founders ingegrepen en rust gebracht met mensen die normaal praten denken dan aan trainer Ron en TD Egbert ga zo
  • 17 Sep 2020 om 11:32
    • Quote van 17 Sep 2020 om 10:35
      Normaal doen??? Waarom komt hij nu met deze shit aan en niet vorig seizoen??? Vind jij dat niet achterbaks dan??? Man jij lijkt wel een icoon van LtV, denk dat jij net zo een achterbaks ventje bent.tjonge jonge wat een figuur zeg geef je LtV kritiek dat een seizoen te laat komt met zijn kritiek, en dan komt deze malloot zeggen dat ik normaal moet doen.als ik de reacties na mij lees zijn de meesten ook van die mening maar daar reageer je niet op......oeps ik ben het en ik trigger je he
    Vorig jaar meldde hij ook wel dat de jeugd te weinig kansen kreeg
  • 17 Sep 2020 om 11:31
    • Quote van 17 Sep 2020 om 11:22
      Aldus zeikstraal ten Voorde.......
    Ook weer met vervroegd weekend verlof?
  • 17 Sep 2020 om 11:24
    • Quote van 17 Sep 2020 om 06:55
      Leon is mosterd na de maaltijd. Waarom kwam die paplul er vorig seizoen niet mee op de proppen. Pure vriendjespolitiek met Ted en die Peters( heb je ook geen kut aan ) unglaublich dat zulke nog welkom zijn en hun zegje mogen doen.
    Precies. Nu zijn vriendjes Gracia en Tedjen weg zijn van die achterlijke vragen stellen?
  • 17 Sep 2020 om 11:22
    Aldus zeikstraal ten Voorde.......
  • 17 Sep 2020 om 11:21
    • Quote van 17 Sep 2020 om 10:35
      Normaal doen??? Waarom komt hij nu met deze shit aan en niet vorig seizoen??? Vind jij dat niet achterbaks dan??? Man jij lijkt wel een icoon van LtV, denk dat jij net zo een achterbaks ventje bent.tjonge jonge wat een figuur zeg geef je LtV kritiek dat een seizoen te laat komt met zijn kritiek, en dan komt deze malloot zeggen dat ik normaal moet doen.als ik de reacties na mij lees zijn de meesten ook van die mening maar daar reageer je niet op......oeps ik ben het en ik trigger je he
    Hij komt er nu mee omdat Oosterwolde voor het eerst een wedstrijd op het hoogste niveau speelt en laat zien dat hij dat niveau aankan.
  • 17 Sep 2020 om 11:07
    • Quote van 17 Sep 2020 om 10:49
      Het wan beleid dat bij Twente al vele jaren werd gevoerd is de oorzaak van het niet om kijken naar de eigen opleiding. Ook de supporters en de druk op de club zijn daar debet aan. Er werd gezocht naar zekerheid en daarom gevestigde namen opgesteld.Dit is al begonnen met Mc Claren. Heracles heeft optimaal geprofiteerd van deze situatie.Jans heeft altijd oog gehad voor eigen jeugd en zijn er bij Groningen veel spelers doorgebroken. Helaas constateer je ook nu weer dat JS ook het niet echt aan durfde.Naar mijn mening zijn er teveel spelers gehuurd voor plekken waar ook eigen spelers voor konden worden gebruikt. Op de namen van deze spelers is niets aan te merken zijn stuk voor stuk zekerheidjes maar kosten ze veel geld zonder dat daar een team mee kan worden opgebouwd. Het oude beleid wordt voor een groot deel doorgetrokken helaas
    Wat een onzin. Je kunt moeilijk heel jong er neer gaan zetten als je in de eredivisie wilt blijven.
  • 17 Sep 2020 om 10:56
    • Quote van 17 Sep 2020 om 10:29
      Al die wijsheid van Leon achteraf..... Vermoeiend.
    Leo moet die oude koeien in de sloot laten liggen.
  • 17 Sep 2020 om 10:49
    Het wan beleid dat bij Twente al vele jaren werd gevoerd is de oorzaak van het niet om kijken naar de eigen opleiding. Ook de supporters en de druk op de club zijn daar debet aan. Er werd gezocht naar zekerheid en daarom gevestigde namen opgesteld.Dit is al begonnen met Mc Claren. Heracles heeft optimaal geprofiteerd van deze situatie.Jans heeft altijd oog gehad voor eigen jeugd en zijn er bij Groningen veel spelers doorgebroken. Helaas constateer je ook nu weer dat JS ook het niet echt aan durfde.Naar mijn mening zijn er teveel spelers gehuurd voor plekken waar ook eigen spelers voor konden worden gebruikt. Op de namen van deze spelers is niets aan te merken zijn stuk voor stuk zekerheidjes maar kosten ze veel geld zonder dat daar een team mee kan worden opgebouwd. Het oude beleid wordt voor een groot deel doorgetrokken helaas
  • 17 Sep 2020 om 10:35
    • Quote van 17 Sep 2020 om 08:25
      haha nu bekritiseert hij de vorige trainers en is het weer niet goed... Doe even normaal man.
    Normaal doen??? Waarom komt hij nu met deze shit aan en niet vorig seizoen??? Vind jij dat niet achterbaks dan??? Man jij lijkt wel een icoon van LtV, denk dat jij net zo een achterbaks ventje bent.tjonge jonge wat een figuur zeg geef je LtV kritiek dat een seizoen te laat komt met zijn kritiek, en dan komt deze malloot zeggen dat ik normaal moet doen.als ik de reacties na mij lees zijn de meesten ook van die mening maar daar reageer je niet op......oeps ik ben het en ik trigger je he
  • 17 Sep 2020 om 10:29
    Al die wijsheid van Leon achteraf..... Vermoeiend.
  • 17 Sep 2020 om 10:15
    • Quote van 17 Sep 2020 om 09:02
      Verbeek was voor mij nog slechter, maar dan lag misschien ook aan de situatie waarin hij zich bevond.
    Verbeek had nooit in moeten stappen bij ons. We speelden al degradatievoetbal (en dat is toch niet echt iets waar hij bekend om staat). Daarbij hadden we toen een TD die alleen die 2 letters kon spellen en geld opstrijken en verder niets.
  • 17 Sep 2020 om 10:12
    • Quote van 17 Sep 2020 om 09:48
      Stel hij had dat gedaan, Vlekkie. Leon had wekelijks kritische vragen gesteld. Dan hadden ze hier weer liggen te zeiken dat Leon weer veel te kritisch is en dat hij de club kapot maakt. In mijn ogen komt hij (te) vaak met de mosterd na het eten aandraven, maar hij kan bij sommigen ook weinig goed doen. En dat geldt voor meerdere criticasters. Op moment dat ze iets zeggen dat enkelen hier niet zint, dan krijgen ze direct vol onder uit de zak.
    Is het niet zijn job om ook positief kritisch te zijn ? Ik kan me niet herinneren dat hij vorig seizoen na de voorbereiding het over de jeugd heeft gehad. Toen het zo dramatisch ging had hij in ieder geval kunnen vragen aan triple G waarom hij eigen sperma geen kans gaf. Zelfde bij Ted. Maar je hebt ook zeker gelijk dat kritisch door velen niet gewaardeerd wordt en dat je dan de club kapot probeert te maken.
  • 17 Sep 2020 om 09:48
    • Quote van 17 Sep 2020 om 08:30
      LtV had gewoon zijn werk moeten doen vorig jaar en niet nu gaan roepen dat de vorige trainer en te hebben zitten slapen (om het maar zachtjes uit te drukken). Voor een clubwatcher is hij gewoon slecht, hij had vorig seizoen de vragen moeten stellen aan Ted en triple G waarom ze niets met de talenten deden. Nu achteraf.....tsja LtV ten voeten uit. Achter af, achter af is mooi wonen
    Stel hij had dat gedaan, Vlekkie. Leon had wekelijks kritische vragen gesteld. Dan hadden ze hier weer liggen te zeiken dat Leon weer veel te kritisch is en dat hij de club kapot maakt. In mijn ogen komt hij (te) vaak met de mosterd na het eten aandraven, maar hij kan bij sommigen ook weinig goed doen. En dat geldt voor meerdere criticasters. Op moment dat ze iets zeggen dat enkelen hier niet zint, dan krijgen ze direct vol onder uit de zak.
  • 17 Sep 2020 om 09:04
    • Quote van 16 Sep 2020 om 23:22
      En zo is het van leeuwen moest met zijn zoon wat extra inkomsten hebben daarom al die spanjolen en v.leeuwen kon ggg om zijn vinger winden daarom kreeg onze eigen jeugd geen enkele kans.
    mee eens ook ...maar daar had Leo toen over moeten schrijven dat van Leeuwen dat samen met zn in Spanje wonende zoon regelde..Die talenten uit Spanje (haha) waren goedkoper zei hij ..de noabers moesten er nog 1,7 milj. bij lappen anders kreeg hij de selectie niet rond...waarschijnlijk de provisie voor zn zoon...
  • 17 Sep 2020 om 09:02
    • Quote van 17 Sep 2020 om 08:32
      GGG was de slechtste trainer die we ooit hebben gehad, heb je de opstellingen gezien, wisselingen met spelers waarvan hij geen idee had op welke positie hij ze neer moest zetten? En zo kun je nog wel een half uur doorgaan
    Verbeek was voor mij nog slechter, maar dan lag misschien ook aan de situatie waarin hij zich bevond.
  • 17 Sep 2020 om 09:02
    • Quote van 17 Sep 2020 om 08:56
      Tot wedstrijd nr 6 ging alles goed. Toen werd Busquets oogehaald en die moest en zal spelen vanaf de eerste minuut. Garcia is toen de hele ploeg gaan omgooien. Hij begon Busquets zelfs centraal in de verdediging te zetten. Hoe gek kun je zijn
    Maar is dat de schuld van García of van Ted? Busquets moest en zal spelen want anders moest twente een flinke huursom betalen.
  • 17 Sep 2020 om 08:56
    • Quote van 17 Sep 2020 om 08:32
      GGG was de slechtste trainer die we ooit hebben gehad, heb je de opstellingen gezien, wisselingen met spelers waarvan hij geen idee had op welke positie hij ze neer moest zetten? En zo kun je nog wel een half uur doorgaan
    Tot wedstrijd nr 6 ging alles goed. Toen werd Busquets oogehaald en die moest en zal spelen vanaf de eerste minuut. Garcia is toen de hele ploeg gaan omgooien. Hij begon Busquets zelfs centraal in de verdediging te zetten. Hoe gek kun je zijn
  • 17 Sep 2020 om 08:32
    • Quote van 17 Sep 2020 om 08:28
      Slechtste trainer ooit wil ik niet zeggen, hij moest ook maar werken met de rotzooi die hem door Ted was aangereikt.
    GGG was de slechtste trainer die we ooit hebben gehad, heb je de opstellingen gezien, wisselingen met spelers waarvan hij geen idee had op welke positie hij ze neer moest zetten? En zo kun je nog wel een half uur doorgaan
  • 17 Sep 2020 om 08:30
    • Quote van 17 Sep 2020 om 08:25
      haha nu bekritiseert hij de vorige trainers en is het weer niet goed... Doe even normaal man.
    LtV had gewoon zijn werk moeten doen vorig jaar en niet nu gaan roepen dat de vorige trainer en te hebben zitten slapen (om het maar zachtjes uit te drukken). Voor een clubwatcher is hij gewoon slecht, hij had vorig seizoen de vragen moeten stellen aan Ted en triple G waarom ze niets met de talenten deden. Nu achteraf.....tsja LtV ten voeten uit. Achter af, achter af is mooi wonen
  • 17 Sep 2020 om 08:28
    • Quote van 16 Sep 2020 om 23:10
      Dat is allemaal de schuld van die fantastische trainer García García, de slechtste trainer die we ooit gehad hebben
    Slechtste trainer ooit wil ik niet zeggen, hij moest ook maar werken met de rotzooi die hem door Ted was aangereikt.
  • 17 Sep 2020 om 08:25
    • Quote van 17 Sep 2020 om 08:04
      Waarom kwam LtV hier vorig jaar niet mee?? Nee hij wou zijn vriendjes niet tegen de benen schoppen, en dat toont maar weer eens aan wat een achterbaks kereltje die LtV is. Dit had hij vorig seizoen moeten zeggen en niet nu.
    haha nu bekritiseert hij de vorige trainers en is het weer niet goed... Doe even normaal man.
  • 17 Sep 2020 om 08:04
    Waarom kwam LtV hier vorig jaar niet mee?? Nee hij wou zijn vriendjes niet tegen de benen schoppen, en dat toont maar weer eens aan wat een achterbaks kereltje die LtV is. Dit had hij vorig seizoen moeten zeggen en niet nu.
  • 17 Sep 2020 om 07:55
    • Quote van 17 Sep 2020 om 07:44
      Rometaroe en Bosch zijn volgens mij ook door ted bij de selectie gehaald toch of was dat alweer daarvoor. Het is natuurlijk maar de vraag of de jeugd vorig zo ver was. Verder kwam je net de eredivisie in en blijft jeugd natuurlijk een risico. Ik blijf erbij dat ik ted nog niet zo slecht vond. Ik vind GG gewoon de slechtste trainer die we ooit hebben gehad.
    Dan zal ik helpen. Heb oosterwolde en van leeuwen een paar keer bij het 1ste gezien en hij had ze allebei gewoon mee kunnen nemen. Maar die Spaanse vloot had voorrang. Ze waren allebei al goed genoeg voor invalbeurten in de eredivisie ditzelfde voor everink en hilgers. Maar ja ted vertikte het om om te kijken naar de jeugd. In zijn totaliteit zelfs. Roemeratoe en bosch gingen mee omdat garcia dat wou. Niet ted.
  • 17 Sep 2020 om 07:44
    Rometaroe en Bosch zijn volgens mij ook door ted bij de selectie gehaald toch of was dat alweer daarvoor. Het is natuurlijk maar de vraag of de jeugd vorig zo ver was. Verder kwam je net de eredivisie in en blijft jeugd natuurlijk een risico. Ik blijf erbij dat ik ted nog niet zo slecht vond. Ik vind GG gewoon de slechtste trainer die we ooit hebben gehad.
  • 17 Sep 2020 om 06:56
    Die journalist weet precies waar hij het over heeft! Dat het vorig seizoen ‘n bende was onder de vorige trainer. Die helemaal niet wist dat deze talenten er rond liepen omdat hij daar nooit kwam om te kijken en ook de TD niet.
  • 17 Sep 2020 om 06:56
    Die journalist weet precies waar hij het over heeft! Dat het vorig seizoen ‘n bende was onder de vorige trainer. Die helemaal niet wist dat deze talenten er rond liepen omdat hij daar nooit kwam om te kijken en ook de TD niet.
  • 17 Sep 2020 om 06:55
    Leon is mosterd na de maaltijd. Waarom kwam die paplul er vorig seizoen niet mee op de proppen. Pure vriendjespolitiek met Ted en die Peters( heb je ook geen kut aan ) unglaublich dat zulke nog welkom zijn en hun zegje mogen doen.
  • 17 Sep 2020 om 00:34
    • Quote van 16 Sep 2020 om 23:41
      Die journalist heeft er geen verstand van als hij dat raar vind. De situatie van vorig jaar was de reden. Dat weet toch iedereen.
    ....
  • 16 Sep 2020 om 23:41
    Die journalist heeft er geen verstand van als hij dat raar vind. De situatie van vorig jaar was de reden. Dat weet toch iedereen.
  • 16 Sep 2020 om 23:31
    Verkeerde paspoort kwam niet uit spanje
  • 16 Sep 2020 om 23:29
    • Quote van 16 Sep 2020 om 23:10
      Dat is allemaal de schuld van die fantastische trainer García García, de slechtste trainer die we ooit gehad hebben
    García had niks te vertellen. Van Leeuwen had hem in de tang
  • 16 Sep 2020 om 23:22
    • Quote van 16 Sep 2020 om 23:10
      Dat is allemaal de schuld van die fantastische trainer García García, de slechtste trainer die we ooit gehad hebben
    En zo is het van leeuwen moest met zijn zoon wat extra inkomsten hebben daarom al die spanjolen en v.leeuwen kon ggg om zijn vinger winden daarom kreeg onze eigen jeugd geen enkele kans.
  • 16 Sep 2020 om 23:10
    Dat is allemaal de schuld van die fantastische trainer García García, de slechtste trainer die we ooit gehad hebben