Menig over klik met Oosterwolde: ''Vaker bij donkere jongens''

53
Menig over klik met Oosterwolde: ''Vaker bij donkere jongens''

Queensy Menig vormde de eerste wedstrijd van het seizoen een uitstekend duo met verdediger Jayden Oosterwolde. De twee hebben een klik, vertelt de aanvaller aan TC Tubantia.

''Ik praat veel met Jayden en probeer hem te helpen en te sturen. Het beste van ons moet nog komen'', stelt de aanvaller, die tijdens de eerste wedstrijd van het seizoen de eerste goal maakte tegen Fortuna Sittard. Dat de twee het goed kunnen vinden, heeft met hun roots te maken.

''We hebben allebei een Surinaamse achtergrond en dat zorgt automatisch voor een klik. Dat zie je wel vaker bij donkere jongens. Of ze nou van de Antillen komen of uit Ghana. Dat heeft met onze achtergronden te maken, maar ook met onze cultuur, onze eetgewoonten, muziekvoorkeur en kleding'', verklaart de pijlsnelle aanvaller.

53 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Sep 2020 om 13:25
    • Quote van 20 Sep 2020 om 10:34
      Hey kut Tukker!! Ben het helemaal met je eens!! Mooi gesproken. Ja die voor president!!
    Wij als trotse Tukkers zijn te nuchter om je over de kleinste details druk te maken. Wij hebben wel andere dingen te doen: Onze mooie club steunen bijvoorbeeld
  • 20 Sep 2020 om 11:23
    • Quote van 20 Sep 2020 om 10:33
      Diepzinnig en je hebt gelijk. Eigenlijk ben ik het gewoon eens met menig.
    Dankje!
  • 20 Sep 2020 om 10:54
    • Quote van 20 Sep 2020 om 10:33
      Diepzinnig en je hebt gelijk. Eigenlijk ben ik het gewoon eens met menig.
    Ik ook.
  • 20 Sep 2020 om 10:34
    • Quote van 19 Sep 2020 om 22:26
      Kerel hij zegt toch niks verkeerd!! Weet je hoe bv Surinamers Nederlanders noemen?? Ga dat maar eens uitzoeken , man als ik zeg Turk, Mocro,of Jood, dikke, panlat, lange,dunne, of wat dan ook ben je dan meteen racist?? Man kijk waar al die gasten , ja ik bedoel nu de allochtonen dus dan maar racistisch in jou ogen, ons voor uit maken. Surinamers noemen ons Tata, of witmang, kijk die Marokaanse generatie die er nu is vinden ons vieze blanken,onze vrouwen zijn hoeren, en over racistisch gesproken daar kunnen Turken ook wat van, kijk hoe lang ze de Koerden al discrimineren en structureel uit moorden. Ik heb je al gezegd dat ik geen racist ben, totaal niet ik val ook wel op donkere vrouwtjes,die bint toch ook wel lekker. Maar ben ziek van al dat gezeik en vooral dat wij als Blanke Nederlanders niets meer kunnen zeggen, terwijl ambulance broeders,brandweer, niet eens meer hun werk normaal kunnen doen?? Want dan staat er een groepje van die kut Marokanen die hun mishandelen!!! Laat ze gvd dat ruig aanpakken. En ja dan noem ik de jonge generatie dus Kit Marokanen. En we leven in een democratie dacht ik, laat die Marokanen dat soort grappen is in Marokko uithalen?? Schutters durven ze niet. Ik wil gewoon kunnen zeggen, kut Mocro, kut neger, kut blanke, schijt Turk. Ben ik dan racist?? Nee hoor want ze noemen mij ook kut blanke. Man dit gezeik moet stoppen slaat aan alle kanten door en alleen de blanken moeten uit kijken wat ze zeggen of doen, vraag maar aan onze Trainer Ron Jans!!! Dus deze man is een rasict?? Nou net zo min als ik dat ben, maar alles wat een blanke Nederlander zegt komt onder een vergrootglas te liggen, terwijl wij ook voor alles en nog wat uitgemaakt worden. Zo en nu ben ik klaar. Ik ga zo pilsje drinken goed weekend, kut Blanke , Kut Neger, Kut Turk , Kut Mocro enz enz zo en geef me nu maar een van omdat ik zogenaamd racist ben.
    Hey kut Tukker!! Ben het helemaal met je eens!! Mooi gesproken. Ja die voor president!!
  • 20 Sep 2020 om 10:33
    • Quote van 20 Sep 2020 om 08:23
      Als je je eraan stoort dat een bepaalde groep zich daaraan stoort zou ik daar zelf juist geen punt van willen maken.
    Diepzinnig en je hebt gelijk. Eigenlijk ben ik het gewoon eens met menig.
  • 20 Sep 2020 om 10:29
    • Quote van 20 Sep 2020 om 09:13
      Als twee witten zeggen dat ze allebei elkaar meer begrijpen omdat ze uit Groningen komen dan maakt niemand zich daar druk over! Dus het slaat werkelijk nergens op het zegt alleen meer over je eigen bekrompenheid
    Beter lezen kerel. Hij heeft het niet alleen over Suriname. Uiteraard is er een klik als je uit hetzelfde land of regio komt. Hij noemt alleen een een reeks andere landen op en heeft heeft het specifiek over kleur. Niet dat mij dat ook maar iets interesseert ik vind alleen grappig dat daar vanuit de linkse hoek altijd ophef over is en dat dit gewoon kan. Dus ik wijs meer op de selecitieve bekrompenheid. Ik geef hem groot gelijk zelfs. Ik werk ook liever met mensen met dezelfde achtergrond .
  • 20 Sep 2020 om 09:13
    • Quote van 19 Sep 2020 om 23:58
      Ben benieuwd wat er gebeurt wanneer een blanke roept dat hij een betere klik heeft met witte jongens. Dan krijg je heel links Nederland op je dak.
    Als twee witten zeggen dat ze allebei elkaar meer begrijpen omdat ze uit Groningen komen dan maakt niemand zich daar druk over! Dus het slaat werkelijk nergens op het zegt alleen meer over je eigen bekrompenheid
  • 20 Sep 2020 om 08:23
    • Quote van 19 Sep 2020 om 23:58
      Ben benieuwd wat er gebeurt wanneer een blanke roept dat hij een betere klik heeft met witte jongens. Dan krijg je heel links Nederland op je dak.
    Als je je eraan stoort dat een bepaalde groep zich daaraan stoort zou ik daar zelf juist geen punt van willen maken.
  • 20 Sep 2020 om 00:23
    • Quote van 19 Sep 2020 om 23:58
      Ben benieuwd wat er gebeurt wanneer een blanke roept dat hij een betere klik heeft met witte jongens. Dan krijg je heel links Nederland op je dak.
    Klopt en dat is ook niet goed. Het zou al zo veel schelen als we het verschil konden inzien tussen gewoon eerlijk zijn en de intentie om echt racistisch bezig te zijn. In heel veel gevallen waar over racisme wordt gesproken heeft diegene die beschuldigd wordt niet de intentie om racistisch te zijn maar wil diegene gewoon een bepaalde groep benoemen en benoemd dat op een manier die anderen niet aanstaat. Het zou deze discussie zoveel vooruit helpen als mensen het verschil gaan inzien in iets op een bepaalde manier benoemen en echt doelbewust iemand kwetsen met z'n ras. Ik weet bijvoorbeeld zeker dat Ja Die echt geen racist is, het komt alleen op sommige anderen wel zo over omdat zij de manier waarop Ja Die bepaalde groepen benoemd als racistisch opvatten. Als die mensen zouden begrijpen dat zulke uitlatingen geen doelbewust racisme zijn zouden we al een hele stap verder zijn in deze racisme discussie.
  • 19 Sep 2020 om 23:59
    1
  • 19 Sep 2020 om 23:58
    • Quote van 19 Sep 2020 om 22:30
      Ik snap de hele onderstaande discussie niet.

    Ben benieuwd wat er gebeurt wanneer een blanke roept dat hij een betere klik heeft met witte jongens. Dan krijg je heel links Nederland op je dak.
  • 19 Sep 2020 om 23:18
    • Quote van 19 Sep 2020 om 23:06
      Je bent niet wijs Dennis.....
    Leg uit
  • 19 Sep 2020 om 23:12
    Menig is zwart, niks mis mee
  • 19 Sep 2020 om 23:06
    • Quote van 19 Sep 2020 om 22:34
      Er moet gekeken worden met welke intentie dit soort opmerkingen worden gemaakt. Als je kijkt naar de Den Bosch supporters bij Mendes Moreira is dat puur racisme. Als iemand kut Mocro of kut neger zegt is het vaak geboren uit frustratie en niet omdat iemand specifiek zo'n hekel een bepaalde etniciteit heeft. Daar moet onderscheid in gemaakt worden.
    Je bent niet wijs Dennis.....
  • 19 Sep 2020 om 22:58
    • Quote van 19 Sep 2020 om 22:55
      Kearls kalm an. Moggel 3 puntn uut rotjeknor! Forza Twente!
    Dan moet de bus wel flink omrijden
  • 19 Sep 2020 om 22:55
    Kearls kalm an. Moggel 3 puntn uut rotjeknor! Forza Twente!
  • 19 Sep 2020 om 22:48
    • Quote van 19 Sep 2020 om 22:36
      Je praat poep.
    Leg jij het me is even goed uit dan als je het beter weet.
  • 19 Sep 2020 om 22:47
    • Quote van 19 Sep 2020 om 22:47
      Volgens mij is het overgrote merendeel het hieronder met mekaar eens, alleen wordt sarcasme soms niet helemaal begrepen. Correct me if I'm wrong
    Mijn eerste opmerking was in ieder geval sarcastisch
  • 19 Sep 2020 om 22:47
    Volgens mij is het overgrote merendeel het hieronder met mekaar eens, alleen wordt sarcasme soms niet helemaal begrepen. Correct me if I'm wrong
  • 19 Sep 2020 om 22:45
    • Quote van 19 Sep 2020 om 22:35
      Leuke tweede helft Fortuna Heerenveen.
      Die overwinning van ons op Fortuna kun je nu ook in perspectief zetten. Wat slecht is Fortuna zeg, foei. Ongeinspireerde janboel.
      Heerenveen ook een gevaarlijk ploegje dat de tegenstander aan de bal laat.
    Heerenveen kan af en toe lekker counteren, gaat slordig met de momenten om
  • 19 Sep 2020 om 22:44
    • Quote van 19 Sep 2020 om 22:25
      Was het ook niet racistisch geweest.
    Nee natuurlijk niet. Maar hij had waarschijnlijk wel gezeik gehad
  • 19 Sep 2020 om 22:40
    proud to be a tukker..-:))
  • 19 Sep 2020 om 22:36
    • Quote van 19 Sep 2020 om 22:34
      Er moet gekeken worden met welke intentie dit soort opmerkingen worden gemaakt. Als je kijkt naar de Den Bosch supporters bij Mendes Moreira is dat puur racisme. Als iemand kut Mocro of kut neger zegt is het vaak geboren uit frustratie en niet omdat iemand specifiek zo'n hekel een bepaalde etniciteit heeft. Daar moet onderscheid in gemaakt worden.
    Je praat poep.
  • 19 Sep 2020 om 22:35
    Leuke tweede helft Fortuna Heerenveen.
    Die overwinning van ons op Fortuna kun je nu ook in perspectief zetten. Wat slecht is Fortuna zeg, foei. Ongeinspireerde janboel.
    Heerenveen ook een gevaarlijk ploegje dat de tegenstander aan de bal laat.
  • 19 Sep 2020 om 22:34
    • Quote van 19 Sep 2020 om 22:26
      Kerel hij zegt toch niks verkeerd!! Weet je hoe bv Surinamers Nederlanders noemen?? Ga dat maar eens uitzoeken , man als ik zeg Turk, Mocro,of Jood, dikke, panlat, lange,dunne, of wat dan ook ben je dan meteen racist?? Man kijk waar al die gasten , ja ik bedoel nu de allochtonen dus dan maar racistisch in jou ogen, ons voor uit maken. Surinamers noemen ons Tata, of witmang, kijk die Marokaanse generatie die er nu is vinden ons vieze blanken,onze vrouwen zijn hoeren, en over racistisch gesproken daar kunnen Turken ook wat van, kijk hoe lang ze de Koerden al discrimineren en structureel uit moorden. Ik heb je al gezegd dat ik geen racist ben, totaal niet ik val ook wel op donkere vrouwtjes,die bint toch ook wel lekker. Maar ben ziek van al dat gezeik en vooral dat wij als Blanke Nederlanders niets meer kunnen zeggen, terwijl ambulance broeders,brandweer, niet eens meer hun werk normaal kunnen doen?? Want dan staat er een groepje van die kut Marokanen die hun mishandelen!!! Laat ze gvd dat ruig aanpakken. En ja dan noem ik de jonge generatie dus Kit Marokanen. En we leven in een democratie dacht ik, laat die Marokanen dat soort grappen is in Marokko uithalen?? Schutters durven ze niet. Ik wil gewoon kunnen zeggen, kut Mocro, kut neger, kut blanke, schijt Turk. Ben ik dan racist?? Nee hoor want ze noemen mij ook kut blanke. Man dit gezeik moet stoppen slaat aan alle kanten door en alleen de blanken moeten uit kijken wat ze zeggen of doen, vraag maar aan onze Trainer Ron Jans!!! Dus deze man is een rasict?? Nou net zo min als ik dat ben, maar alles wat een blanke Nederlander zegt komt onder een vergrootglas te liggen, terwijl wij ook voor alles en nog wat uitgemaakt worden. Zo en nu ben ik klaar. Ik ga zo pilsje drinken goed weekend, kut Blanke , Kut Neger, Kut Turk , Kut Mocro enz enz zo en geef me nu maar een van omdat ik zogenaamd racist ben.
    Er moet gekeken worden met welke intentie dit soort opmerkingen worden gemaakt. Als je kijkt naar de Den Bosch supporters bij Mendes Moreira is dat puur racisme. Als iemand kut Mocro of kut neger zegt is het vaak geboren uit frustratie en niet omdat iemand specifiek zo'n hekel een bepaalde etniciteit heeft. Daar moet onderscheid in gemaakt worden.
  • 19 Sep 2020 om 22:30
    • Quote van 19 Sep 2020 om 22:30
      Ik snap de hele onderstaande discussie niet.

    Ik ook niet
  • 19 Sep 2020 om 22:30
    Ik snap de hele onderstaande discussie niet.

  • 19 Sep 2020 om 22:27
    • Quote van 19 Sep 2020 om 20:24
      Nou je kunt mij allemaal vertellen wat je wilt als je dit hedendaags als blanke speler zou zeggen had MvJ,Kick out zwarte Piet, Silvana Simons , en hoe heet die achterlijke rapper, Kwasi Of zo, in je nek hangen. Ben totaal geen racist maar dit vindt ik ook niet kunnen. Er wordt op ons gelet met elke uitspraak of wat dan ook, maar het schijnt dat je alleen als Nederlander niets meer mag zeggen, althans de blanke Nederlanders. En nogmaals ben echt geen racist maar dit deugt ook niet.
    Maar Queensy Menig is toch niet de persoon die daar wat van zegt? Dan kan hij er toch niets aan doen? Ik begrijp wat je bedoeld hoor maar ik vind de opmerking van Menig absoluut kunnen en ook als een blank persoon of een licht getint persoon dit had gezegd.
  • 19 Sep 2020 om 22:26
    • Quote van 19 Sep 2020 om 21:46
      impliceer je nou dat mensen met een donkere huidskleur geen Nederlanders zijn?
    Kerel hij zegt toch niks verkeerd!! Weet je hoe bv Surinamers Nederlanders noemen?? Ga dat maar eens uitzoeken , man als ik zeg Turk, Mocro,of Jood, dikke, panlat, lange,dunne, of wat dan ook ben je dan meteen racist?? Man kijk waar al die gasten , ja ik bedoel nu de allochtonen dus dan maar racistisch in jou ogen, ons voor uit maken. Surinamers noemen ons Tata, of witmang, kijk die Marokaanse generatie die er nu is vinden ons vieze blanken,onze vrouwen zijn hoeren, en over racistisch gesproken daar kunnen Turken ook wat van, kijk hoe lang ze de Koerden al discrimineren en structureel uit moorden. Ik heb je al gezegd dat ik geen racist ben, totaal niet ik val ook wel op donkere vrouwtjes,die bint toch ook wel lekker. Maar ben ziek van al dat gezeik en vooral dat wij als Blanke Nederlanders niets meer kunnen zeggen, terwijl ambulance broeders,brandweer, niet eens meer hun werk normaal kunnen doen?? Want dan staat er een groepje van die kut Marokanen die hun mishandelen!!! Laat ze gvd dat ruig aanpakken. En ja dan noem ik de jonge generatie dus Kit Marokanen. En we leven in een democratie dacht ik, laat die Marokanen dat soort grappen is in Marokko uithalen?? Schutters durven ze niet. Ik wil gewoon kunnen zeggen, kut Mocro, kut neger, kut blanke, schijt Turk. Ben ik dan racist?? Nee hoor want ze noemen mij ook kut blanke. Man dit gezeik moet stoppen slaat aan alle kanten door en alleen de blanken moeten uit kijken wat ze zeggen of doen, vraag maar aan onze Trainer Ron Jans!!! Dus deze man is een rasict?? Nou net zo min als ik dat ben, maar alles wat een blanke Nederlander zegt komt onder een vergrootglas te liggen, terwijl wij ook voor alles en nog wat uitgemaakt worden. Zo en nu ben ik klaar. Ik ga zo pilsje drinken goed weekend, kut Blanke , Kut Neger, Kut Turk , Kut Mocro enz enz zo en geef me nu maar een van omdat ik zogenaamd racist ben.
  • 19 Sep 2020 om 22:25
    • Quote van 19 Sep 2020 om 20:10
      Als een blanke dit zou zeggen.....
    Was het ook niet racistisch geweest.
  • 19 Sep 2020 om 22:14
    • Quote van 19 Sep 2020 om 21:42
      ik walg van het woord RACIST,Kerel doe normaal ,maak van een mug geen olifant,Ja Die heeft gewoon gelijk,wij Nederlanders zijn geen racisten,een kleine groep donkere mensen maken ons ractisch,we zeggen toch ook die rooie/ of die lange of die kleine of die Kerel met die groteneus
    Oh hoe noemen ze Holleeder dan, en de dikke en de dunne en mini en maxi? Keerlndoe eens rustig, lees alles nog een keer, drink drie biertjes (niet meer want dan hou je geen afstand) en reageer dan nog eens
  • 19 Sep 2020 om 21:57
    • Quote van 19 Sep 2020 om 21:42
      ik walg van het woord RACIST,Kerel doe normaal ,maak van een mug geen olifant,Ja Die heeft gewoon gelijk,wij Nederlanders zijn geen racisten,een kleine groep donkere mensen maken ons ractisch,we zeggen toch ook die rooie/ of die lange of die kleine of die Kerel met die groteneus
    Ja Die weet exact wat ik bedoel.
  • 19 Sep 2020 om 21:56
    • Quote van 19 Sep 2020 om 21:18
      Heb je dan ook nog een zwart/wit tv ?
    Op 2 juni jl. ingeruild voor een rood/witte
  • 19 Sep 2020 om 21:51
    • Quote van 19 Sep 2020 om 21:46
      impliceer je nou dat mensen met een donkere huidskleur geen Nederlanders zijn?
    waar staat dat wel lezen,jij bent ook zon azijnzeiker,jij moet eens een bakkie doen met onze Femke
  • 19 Sep 2020 om 21:46
    • Quote van 19 Sep 2020 om 21:42
      ik walg van het woord RACIST,Kerel doe normaal ,maak van een mug geen olifant,Ja Die heeft gewoon gelijk,wij Nederlanders zijn geen racisten,een kleine groep donkere mensen maken ons ractisch,we zeggen toch ook die rooie/ of die lange of die kleine of die Kerel met die groteneus
    impliceer je nou dat mensen met een donkere huidskleur geen Nederlanders zijn?
  • 19 Sep 2020 om 21:42
    • Quote van 19 Sep 2020 om 20:27
      Racist
    ik walg van het woord RACIST,Kerel doe normaal ,maak van een mug geen olifant,Ja Die heeft gewoon gelijk,wij Nederlanders zijn geen racisten,een kleine groep donkere mensen maken ons ractisch,we zeggen toch ook die rooie/ of die lange of die kleine of die Kerel met die groteneus
  • 19 Sep 2020 om 21:40
    • Quote van 19 Sep 2020 om 21:25
      Helemaal mee eens, had het wel eventjes lastig in de voorbereiding maar speelt verder altijd wel goed. Heeft die ook aflopend contract dan?
    Het halve elftal had het moeilijk in de voorbereiding. Maar volgens mij hebben ze er nog wel een optie voor nog een jaar maar volgens mij loopt die ook af idd.
  • 19 Sep 2020 om 21:25
    • Quote van 19 Sep 2020 om 20:01
      Afhankelijk hoe het loopt zullen ze rond de winter wel gaan kijken naar de contracten. Maar jullio mogen ze wat mij betreft nu al wel verlengen. Dat is de enige echte parel van ted. Ook tegen spitsen die bijna 10 cm langer zijn wint hij zijn lucht duels. Durft naar voor te lopen. Ik ben echt fan van jullio. Lekker fel in de duels zonder veel overtredingen. Weet waarneer hij op kan bouwen of de bal het parkeer plaats op moet schieten. Hell als zelfs bijen naast hem goed of degelijk begint te lijken dan doe je het uitstekend.
    Helemaal mee eens, had het wel eventjes lastig in de voorbereiding maar speelt verder altijd wel goed. Heeft die ook aflopend contract dan?
  • 19 Sep 2020 om 21:24
    • Quote van 19 Sep 2020 om 21:18
      Heb je dan ook nog een zwart/wit tv ?
    Ik heb een hekel aan zwart beeld
  • 19 Sep 2020 om 21:18
    • Quote van 19 Sep 2020 om 21:04
      Een blanke, ik bedoel witte......hoeft alleen maar over "onze cultuur" te beginnen en de "linkse" wereld is te klein. Want....... vul zelf alle clichés maar in. Ik ben wél een racist. Drink melk, ben vóór zwarte Piet en heb vroeger "Kuifje in Afrika" gelezen. Moet er helaas mee leven ;)
    Heb je dan ook nog een zwart/wit tv ?
  • 19 Sep 2020 om 21:04
    • Quote van 19 Sep 2020 om 20:55
      Ja of niet he;-)))
    Een blanke, ik bedoel witte......hoeft alleen maar over "onze cultuur" te beginnen en de "linkse" wereld is te klein. Want....... vul zelf alle clichés maar in. Ik ben wél een racist. Drink melk, ben vóór zwarte Piet en heb vroeger "Kuifje in Afrika" gelezen. Moet er helaas mee leven ;)
  • 19 Sep 2020 om 21:00
    • Quote van 19 Sep 2020 om 20:24
      Nou je kunt mij allemaal vertellen wat je wilt als je dit hedendaags als blanke speler zou zeggen had MvJ,Kick out zwarte Piet, Silvana Simons , en hoe heet die achterlijke rapper, Kwasi Of zo, in je nek hangen. Ben totaal geen racist maar dit vindt ik ook niet kunnen. Er wordt op ons gelet met elke uitspraak of wat dan ook, maar het schijnt dat je alleen als Nederlander niets meer mag zeggen, althans de blanke Nederlanders. En nogmaals ben echt geen racist maar dit deugt ook niet.
    Amen +100
  • 19 Sep 2020 om 20:55
    • Quote van 19 Sep 2020 om 20:27
      Racist
    Ja of niet he;-)))
  • 19 Sep 2020 om 20:29
    Zoveel geks zegt hij niet, lijkt eerder zo door de quote.
  • 19 Sep 2020 om 20:27
    • Quote van 19 Sep 2020 om 20:24
      Nou je kunt mij allemaal vertellen wat je wilt als je dit hedendaags als blanke speler zou zeggen had MvJ,Kick out zwarte Piet, Silvana Simons , en hoe heet die achterlijke rapper, Kwasi Of zo, in je nek hangen. Ben totaal geen racist maar dit vindt ik ook niet kunnen. Er wordt op ons gelet met elke uitspraak of wat dan ook, maar het schijnt dat je alleen als Nederlander niets meer mag zeggen, althans de blanke Nederlanders. En nogmaals ben echt geen racist maar dit deugt ook niet.
    Racist
  • 19 Sep 2020 om 20:24
    Nou je kunt mij allemaal vertellen wat je wilt als je dit hedendaags als blanke speler zou zeggen had MvJ,Kick out zwarte Piet, Silvana Simons , en hoe heet die achterlijke rapper, Kwasi Of zo, in je nek hangen. Ben totaal geen racist maar dit vindt ik ook niet kunnen. Er wordt op ons gelet met elke uitspraak of wat dan ook, maar het schijnt dat je alleen als Nederlander niets meer mag zeggen, althans de blanke Nederlanders. En nogmaals ben echt geen racist maar dit deugt ook niet.
  • 19 Sep 2020 om 20:16
    • Quote van 19 Sep 2020 om 20:04
      Onzin
    Dennis wees realistisch ok.
  • 19 Sep 2020 om 20:10
    • Quote van 19 Sep 2020 om 20:04
      Onzin
    Als een blanke dit zou zeggen.....
  • 19 Sep 2020 om 20:04
    • Quote van 19 Sep 2020 om 19:53
      Da's racistisch
    Onzin
  • 19 Sep 2020 om 20:01
    • Quote van 19 Sep 2020 om 19:22
      Hoop wel dat ze Menig nog wat langer dan een jaar kunnen houden hier. Evenals Drommel.
    Afhankelijk hoe het loopt zullen ze rond de winter wel gaan kijken naar de contracten. Maar jullio mogen ze wat mij betreft nu al wel verlengen. Dat is de enige echte parel van ted. Ook tegen spitsen die bijna 10 cm langer zijn wint hij zijn lucht duels. Durft naar voor te lopen. Ik ben echt fan van jullio. Lekker fel in de duels zonder veel overtredingen. Weet waarneer hij op kan bouwen of de bal het parkeer plaats op moet schieten. Hell als zelfs bijen naast hem goed of degelijk begint te lijken dan doe je het uitstekend.
  • 19 Sep 2020 om 19:53
    Da's racistisch
  • 19 Sep 2020 om 19:22
    Hoop wel dat ze Menig nog wat langer dan een jaar kunnen houden hier. Evenals Drommel.
  • 19 Sep 2020 om 18:59
    Zo is het inderdaad. Menig komt op mij verstandig over en is niet zo'n jankerd.
zaterdag 31 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›