VIDEO | Samenvatting: FC Twente wint thuis van FC Groningen

103
VIDEO | Samenvatting: FC Twente wint thuis van FC Groningen

FC Twente heeft vanavond tegen FC Groningen de tweede zege van het seizoen geboekt. In de eigen Grolsch Veste werden de noorderlingen met 3-1 verslagen door de ploeg van Ron Jans.

Na een ruime tien minuten spelen kwam FC Twente op voorsprong tegen FC Groningen. De goal van Vaclav Cerny werd, na lang wikken en wegen van de VAR, echter afgekeurd vanwege buitenspel. Tien minuten later was het alsnog raak voor FC Twente, via opnieuw Cerny. Op aangeven van Danilo passeerde hij Sergio Padt. Nog voor rust werd het 2-0 voor FC Twente. Nu was het Danilo die op aangeven van Cerny scoorde voor de Tukkers.
 
Na rust maakte FC Groningen al snel de aansluitingstreffer. Ahmed El Messaoudi kopte raak voor het team van trainer/coach Danny Buijs. De oefenmeester van de noorderlingen probeerde nog iets te forceren met zijn vijf wissels, maar het kwam niet meer tot de gelijkmaker. De grootste kans was er voor FC Twente. Queensy Menig schoot in, maar via de hand van Padt kwam de bal op de lat. Een minuut later werd het alsnog 3-1 via Alexander Jeremejeff.

FC Twente - FC Groningen 3-1 (2-0)
23' 1-0 Cerny
37' 2-0 Danilo
52' 2-1 El Messaoudi
89' 3-1 Jeremejeff

Opstelling FC Twente: Drommel, Ebuehi, Pleguezuelo, Schenk, Oosterwolde (59' Smal), Brama, Roemeratoe (78' Zerrouki), Bosch, Menig (90' Dumic), Danilo (78' Jeremejeff) en Cerny (59' Lamprou). 

Opstelling FC Groningen: Padt, Dankerlui, Dammers (76' Suslov), Itakura, Van Hintum (76' Angel Leal), Van Kaam, Matusiwa, El Messaoudi, Lundqvist (65' Balk), El Hankouri (65' Joosten) en Strand Larsen (65' Postema).

103 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 28 Sep 2020 om 13:10
    • Quote van 25 Sep 2020 om 23:08
      De speler Bosch maakt ernom veel vuile meters voor het hele elftal. Die speler cijfert zichzelf volledig weg voor de aansluiting in aanvallend opzicht en verdegigend opzicht. Je ziet in de tweede helft het elftal uit elkaar vallen dat is het voor geen enkele speler meer goed te belopen. Met gevolg veel balverlies en de controle over de wedstrijd ben je gewoon kwijt
    Een typische 8 dus. Op lange termijn wordt het denk gewoon rometaroe en bosch en een 10. Brama zal wel de wat wat wedstrijdjes gaan meepikken en afbouwen.
  • 26 Sep 2020 om 17:12
    • Quote van 26 Sep 2020 om 16:41
      Lees nou nog eens terug dan, dan zeg ik toch ook geef hem de tijd of niet. En daarbij ga je voor het gemak er maar aan voorbij aan de rest in mijn post. Succes ermee
    Doel je op mijn ongeduld? Of het feit dat jij vind dat ik de mening van diek niet respecteer? Want a of hij slacht invalt heeft niks met mijn geduld. Iedereen heeft mindere dagen dat is tot daaraan toe. Maar je hebt nou ook niet de indruk dat hij er dan voor gaat om er wat van te maken. Als je het hebt over het respect over zijn mening dat werkt van 2 kanten.
  • 26 Sep 2020 om 16:57
    • Quote van 26 Sep 2020 om 16:41
      Lees nou nog eens terug dan, dan zeg ik toch ook geef hem de tijd of niet. En daarbij ga je voor het gemak er maar aan voorbij aan de rest in mijn post. Succes ermee
    Dat voorbij gaan aan het geheel doen we momenteel allebei. Laten we het er dan maar bijhouden dat we van mening verschillen wat betreft lamprou. Maar ik vlek hij krijgt zijn tijd wat mij betreft wel laat daar geen misverstand over bestaan. Het valt me gewoon op hoe hij niet in de wedstrijd zit. Nothing more nothing less. Dat hij last had van een blessure en nog niet fit is mede omdat hij de voorbereiding niet volledig meegedraaid is weet iedereen. Maar hoe ver moet ik terug lezen vlek want ik kan nu al de helft niet meer terug vinden.
  • 26 Sep 2020 om 16:41
    • Quote van 26 Sep 2020 om 15:53
      Ja dat zal het vast zijn vlek. Maar 1 vraag dan waar haal jij uit dat ik hem de tijd niet geef? Omdat ik hem slecht vond invallen? Of omdat ik zei dat het niet de 1ste keer was? Daar haal jij uit dan hij de tijd niet krijgt? Kritiek geven en afschrijven zijn 2 verschillende dingen. Ik respecteer eigenlijk altijd de mening van een ander en ik word geïrriteerd omdat het andersom niet zo is. Maar ook dat zal wel mijn ongeduld ofniet?
    Lees nou nog eens terug dan, dan zeg ik toch ook geef hem de tijd of niet. En daarbij ga je voor het gemak er maar aan voorbij aan de rest in mijn post. Succes ermee
  • 26 Sep 2020 om 16:07
    • Quote van 26 Sep 2020 om 15:59
      Op DIT moment geen meerwaarde kerel. Dat is wat ik zeg. ;) En dan speelt hij ook nog met rugnummer 10...het nummer wat hij graag wilde. Lachwekkend want hij is geen '10'. :))
    Excuses daar heb ik overheen gelezen. Maar ben het wel met je eens. Hij is net zo een 10 als bosch dat is. Al doet hij het verdienstelijk in het afjagen en door hard werken.
  • 26 Sep 2020 om 16:05
    • Quote van 26 Sep 2020 om 15:54
      Ik heb nooit geroepen dat Jeremejeff maar terug gestuurd moest worden. ;)
    jij leest ook niet..heb ik ook nooit gezegd..dat jij dat gezegd zou hebben ..sjonge wat moeilijk...
  • 26 Sep 2020 om 15:59
    • Quote van 26 Sep 2020 om 15:56
      Tc hij viel slecht in. Maar na 3 speelrondes kun je nog niet zeggen of hij geen meerwaarde is. Dat is wel wat voorbarig.
    Op DIT moment geen meerwaarde kerel. Dat is wat ik zeg. ;) En dan speelt hij ook nog met rugnummer 10...het nummer wat hij graag wilde. Lachwekkend want hij is geen '10'. :))
  • 26 Sep 2020 om 15:56
    • Quote van 26 Sep 2020 om 15:53
      Ik trek niets in. Ik vind Lamprou op dit moment nog steeds slecht spelen en derhalve totaal geen meerwaarde voor dit FC Twente. Misschien wordt hij beter...misschien niet. Mocht het niet beter worden -lees geen zichtbare progressie-, dan terug sturen met de kerst en imo een andere speler halen.
    Tc hij viel slecht in. Maar na 3 speelrondes kun je nog niet zeggen of hij geen meerwaarde is. Dat is wel wat voorbarig.
  • 26 Sep 2020 om 15:54
    • Quote van 26 Sep 2020 om 13:59
      maar toen werd int begin van Jeremejef ook gezegd..stuur maar terug naar Dresden ..en nou...die ene aktie gisteravond waar die goal uitkwam..fenominaal..toch..hopelijk blijft ue zich zo ontwikkelen.. laten we dat nou ook voor Lamprou vast houden met elkaar
    Ik heb nooit geroepen dat Jeremejeff maar terug gestuurd moest worden. ;)
  • 26 Sep 2020 om 15:53
    • Quote van 26 Sep 2020 om 13:47
      Voor mijn gevoel trekken jij en fct89 de keutel nu weer een beetje in. Iedereen ziet dat Lamprou nog niet zo lekker gaat. De eerste reactie s waren hard. Nu lees ik wat meer nuance in jullie reacties. Waarom niet gelijk wat meer nuance. Had je nog steeds je punt kunnen maken.
    Ik trek niets in. Ik vind Lamprou op dit moment nog steeds slecht spelen en derhalve totaal geen meerwaarde voor dit FC Twente. Misschien wordt hij beter...misschien niet. Mocht het niet beter worden -lees geen zichtbare progressie-, dan terug sturen met de kerst en imo een andere speler halen.
  • 26 Sep 2020 om 15:53
    • Quote van 26 Sep 2020 om 15:43
      Mooi is dat, jij hebt een mening, iemand anders een andere. De ander geeft daarbij aan waarom en jij raakt gelijk geïrriteerd. Tsja dit past wel in je ongeduldigheid die je aan het begin van het seizoen hier liet zien.
    Ja dat zal het vast zijn vlek. Maar 1 vraag dan waar haal jij uit dat ik hem de tijd niet geef? Omdat ik hem slecht vond invallen? Of omdat ik zei dat het niet de 1ste keer was? Daar haal jij uit dan hij de tijd niet krijgt? Kritiek geven en afschrijven zijn 2 verschillende dingen. Ik respecteer eigenlijk altijd de mening van een ander en ik word geïrriteerd omdat het andersom niet zo is. Maar ook dat zal wel mijn ongeduld ofniet?
  • 26 Sep 2020 om 15:43
    • Quote van 26 Sep 2020 om 15:17
      En nu haal je er 1 ding uit en ook nog eens het minst relevant. Dus vlek omdat het beter loopt in allerlei zaken mag er niet gezegd worden dat lamprou slecht inviel? Want daar komt het op neer. Hij viel ook gewoon slecht in. Is het een wereld drama natuurlijk niet. Gaat hij het beter doen ? Vast en daar ga ik voor alsnog vanuit. Maar ik word er flink geïrriteerd van dat je schijnbaar 1 of andere zonde begaat omdat hij slecht in valt en dit benoemd. Maar je redeneren omdat het beter gaat je bepaalde dingen niet niet zeggen of kan omdat de afgelopen seizoenen een graad meter worden ga ik echt niet in mee.
    Mooi is dat, jij hebt een mening, iemand anders een andere. De ander geeft daarbij aan waarom en jij raakt gelijk geïrriteerd. Tsja dit past wel in je ongeduldigheid die je aan het begin van het seizoen hier liet zien.
  • 26 Sep 2020 om 15:17
    • Quote van 26 Sep 2020 om 14:59
      Pff doe eens rustig joh, hij zeg toch nergens dat jij hebt gezegd dat hij terug gestuurd moet worden of wel. Misschien moet je alles eens 2 x lezen, dan tot 10 tellen en daarna pas reageren . En slecht, vorig seizoen was slecht en de seizoenen daarvoor .
    En nu haal je er 1 ding uit en ook nog eens het minst relevant. Dus vlek omdat het beter loopt in allerlei zaken mag er niet gezegd worden dat lamprou slecht inviel? Want daar komt het op neer. Hij viel ook gewoon slecht in. Is het een wereld drama natuurlijk niet. Gaat hij het beter doen ? Vast en daar ga ik voor alsnog vanuit. Maar ik word er flink geïrriteerd van dat je schijnbaar 1 of andere zonde begaat omdat hij slecht in valt en dit benoemd. Maar je redeneren omdat het beter gaat je bepaalde dingen niet niet zeggen of kan omdat de afgelopen seizoenen een graad meter worden ga ik echt niet in mee.
  • 26 Sep 2020 om 14:59
    • Quote van 26 Sep 2020 om 14:42
      Kerel leer gewoon eens lezen dan. Ik heb nergens gezegd stuur maar terug of het word niet wat. Ik zei hij speelt bagger of speelde aangezien her verleden tijd is. Of ga jij nu beweren dat het goed was? Zelfs de mentaliteit om het dan maar te compenseren was er niet. Maar iedereen hier doet gelijk alsof ik zegt stuur maar terug naar paok. Ditzelfde voor jeremejeff. Omdat iemand bagger speelt mag dat yoch gezegd worden ofniet? Ik trek de keutel alles behalve in. Hij speelde slecht klaar. Maar dat wil niet zeggen dat het niks word toch ? En dat heb ik niet gezegd en voorlopig ga ik dat nog niet zeggen. Of mag er ook geen kritiek meer geleverd worden? Schijnbaar lees jij dit als een aanval op hem en dat ik niks meer van hem verwacht. Wat absolute bull shit is. Maar sinds wanneer ben je hard als je zegt dat iemand slecht speelde? Dat is gewoon een constatering die iedereen heeft kunnen zien lijkt mij.
    Pff doe eens rustig joh, hij zeg toch nergens dat jij hebt gezegd dat hij terug gestuurd moet worden of wel. Misschien moet je alles eens 2 x lezen, dan tot 10 tellen en daarna pas reageren . En slecht, vorig seizoen was slecht en de seizoenen daarvoor .
  • 26 Sep 2020 om 14:42
    • Quote van 26 Sep 2020 om 13:47
      Voor mijn gevoel trekken jij en fct89 de keutel nu weer een beetje in. Iedereen ziet dat Lamprou nog niet zo lekker gaat. De eerste reactie s waren hard. Nu lees ik wat meer nuance in jullie reacties. Waarom niet gelijk wat meer nuance. Had je nog steeds je punt kunnen maken.
    Kerel leer gewoon eens lezen dan. Ik heb nergens gezegd stuur maar terug of het word niet wat. Ik zei hij speelt bagger of speelde aangezien her verleden tijd is. Of ga jij nu beweren dat het goed was? Zelfs de mentaliteit om het dan maar te compenseren was er niet. Maar iedereen hier doet gelijk alsof ik zegt stuur maar terug naar paok. Ditzelfde voor jeremejeff. Omdat iemand bagger speelt mag dat yoch gezegd worden ofniet? Ik trek de keutel alles behalve in. Hij speelde slecht klaar. Maar dat wil niet zeggen dat het niks word toch ? En dat heb ik niet gezegd en voorlopig ga ik dat nog niet zeggen. Of mag er ook geen kritiek meer geleverd worden? Schijnbaar lees jij dit als een aanval op hem en dat ik niks meer van hem verwacht. Wat absolute bull shit is. Maar sinds wanneer ben je hard als je zegt dat iemand slecht speelde? Dat is gewoon een constatering die iedereen heeft kunnen zien lijkt mij.
  • 26 Sep 2020 om 13:59
    • Quote van 26 Sep 2020 om 13:14
      Ik verwacht alleen zichtbare progressie zoals dat ook bij Jeremejeff zichtbaar is. Jeremejeff heeft ook geen goede voorbereiding gehad en speelde zijn eerste officiële wedstrijden ook bagger, maar zoals gezegd Vlekkie zie ik bij hem wel progressie en bij Lamprou nog niet.
    maar toen werd int begin van Jeremejef ook gezegd..stuur maar terug naar Dresden ..en nou...die ene aktie gisteravond waar die goal uitkwam..fenominaal..toch..hopelijk blijft ue zich zo ontwikkelen.. laten we dat nou ook voor Lamprou vast houden met elkaar
  • 26 Sep 2020 om 13:47
    • Quote van 26 Sep 2020 om 10:37
      Dan ook aan jou de vraag Diekmenneke. Welke progressie zie jij bij Lamprou waardoor een beetje kritiek volledig onterecht is?


      Daarnaast val ik Vlekkie totaal niet aan. Het is maar net hoe je het leest. Ik geef slechts aan wel begrip te hebben voor hen die kritiek op Lamprou hebben.
    Voor mijn gevoel trekken jij en fct89 de keutel nu weer een beetje in. Iedereen ziet dat Lamprou nog niet zo lekker gaat. De eerste reactie s waren hard. Nu lees ik wat meer nuance in jullie reacties. Waarom niet gelijk wat meer nuance. Had je nog steeds je punt kunnen maken.
  • 26 Sep 2020 om 13:21
    • Quote van 26 Sep 2020 om 11:30
      Ambitie ook.
    Dat staat los van het liedje Cheerio welke arrogantie vertolkt.....
  • 26 Sep 2020 om 13:14
    • Quote van 26 Sep 2020 om 11:09
      En hoeveel kansen heeft hij al gehad dan ? Zeker weten dat hij al veel beter zou zijn als hij en een goede voorbereiding zou hebben gehad en meer speelminuten. Jij verwacht dat 1 speler het verschil maakt in een helft waarin het hele team niet geweldig speelde.
    Ik verwacht alleen zichtbare progressie zoals dat ook bij Jeremejeff zichtbaar is. Jeremejeff heeft ook geen goede voorbereiding gehad en speelde zijn eerste officiële wedstrijden ook bagger, maar zoals gezegd Vlekkie zie ik bij hem wel progressie en bij Lamprou nog niet.
  • 26 Sep 2020 om 13:12
    • Quote van 26 Sep 2020 om 10:05
      Arrogantielied 'Cheerio'. Wij rollen clubs niet zo even op.


      De Hel van Enschede....dat past bij ons...schijtlied 'Cheerio' niet. Bescheidenheid en nederigheid mag ook wel eens na al die kloteseizoenen.....
    Helemaal eens ik heb altijd geërgerd aan dat lied, toen we ooit met 7-1 wonnen van FCG en het hele seizoen iedereen scheel tikte oke....maar met de billen aan elkaar dit lied inzetten is zo triest...Nog wat klappertjes erbij en we kunnen als AZ publiek doorgaan.
  • 26 Sep 2020 om 11:34
    • Quote van 26 Sep 2020 om 11:07
      Nee maar je oordeelt wel op basis van 30 minuten en dan ook nog in een helft waar bijna niemand geweldig speelde. Jullie zijn nu al kritisch op de wissels, wissels die een beperkte voorbereiding hebben gehad. Onbewust ga je de volgende wedstrijd Lamprou weer kritisch en negatief bekijken. Het wordt dan al heel snel, ach nee waarom Lamprou weer. Het sentiment slaat dan alweer snel om. Wil je het positief benaderen benoem dan de spelers en goede momenten. Negativiteit hebben we de laatste jaren genoeg gehad, nu hebben we eindelijk aanleiding om positief te zijn.
    Je hebt deels gelijk afgezien 1 aanname die je doet en dat is dat ik nu elke keer alleen zijn slechte dingen zie. Ik heb hem niet afgeschreven daar is het veelste vroeg voor. Tegen emmen nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik benoem enkel dat hij weer slecht inviel. Je kunt slecht spelen dat op zich vind ik daar aan toe. Maar het was nou ook niet dat hij ontzettend zn best deed om dat te compenseren met hard werken waar jeremejeff en menig wel af joegen bleef hij veelal gewoon staan. Komop. Maar laat duidelijk zijn hij heeft noet afgedaan dus ik ga niet alleen het negatieve zien. Ik wil alleen zien dat hij er echt voor gaat op zn minst en die indruk krijg je toch niet echt.
  • 26 Sep 2020 om 11:34
    • Quote van 26 Sep 2020 om 11:07
      Puike wedstrijd van FC Twente. Wat een verschil met vorig jaar.Het is allemaal nog niet perfect maar dat is logisch zo aan het begin van het seizoen.
      Die VAR is een lachertje. Als je al meer dan 4 minuten moet passen en meten om te zien of het buitenspel is zegt dat genoeg.
      Maar ja, wat doen we eraan. Het is een leuk speeltje voor die gasten in Zeist. Normaal gezond verstand is er al een hele tijd niet meer.
      Op naar Emmen. Hopelijk zetten ze deze lijn door.
      Forza Twente!
    Die Var is top! Mail bijwerken ,paar extra knuppels koud zetten, vloertje in de was zetten en uit laten drogen. Fucking vartastisch.
  • 26 Sep 2020 om 11:30
    • Quote van 26 Sep 2020 om 10:05
      Arrogantielied 'Cheerio'. Wij rollen clubs niet zo even op.


      De Hel van Enschede....dat past bij ons...schijtlied 'Cheerio' niet. Bescheidenheid en nederigheid mag ook wel eens na al die kloteseizoenen.....
    Ambitie ook.
  • 26 Sep 2020 om 11:09
    • Quote van 26 Sep 2020 om 09:57
      Weet je wat het is Vlekkie? Zie jij echt progressie bij Lamprou? Ik zie het wel bij Jeremejeff en dat is mooi, maar eerlijk gezegd niet bij Lamprou die veel te geforceerd lijkt te spelen in de tijd die hij krijgt.


      Hij creëert bij mij de indruk dat hij teveel alleen wil doen om zichzelf te laten zien en daarom faliekant faalt.
    En hoeveel kansen heeft hij al gehad dan ? Zeker weten dat hij al veel beter zou zijn als hij en een goede voorbereiding zou hebben gehad en meer speelminuten. Jij verwacht dat 1 speler het verschil maakt in een helft waarin het hele team niet geweldig speelde.
  • 26 Sep 2020 om 11:07
    Puike wedstrijd van FC Twente. Wat een verschil met vorig jaar.Het is allemaal nog niet perfect maar dat is logisch zo aan het begin van het seizoen.
    Die VAR is een lachertje. Als je al meer dan 4 minuten moet passen en meten om te zien of het buitenspel is zegt dat genoeg.
    Maar ja, wat doen we eraan. Het is een leuk speeltje voor die gasten in Zeist. Normaal gezond verstand is er al een hele tijd niet meer.
    Op naar Emmen. Hopelijk zetten ze deze lijn door.
    Forza Twente!
  • 26 Sep 2020 om 11:07
    • Quote van 26 Sep 2020 om 10:51
      Ja het valt mij ook op dat het verschil tussen kritiek hebben op een speler of hem afschijven niet zo groot is hier. Als lamprou bagger speelt mag je dat toch vinden/zeggen. Daarmee schrijf je hem niet af of val je die speler niet aan. Maar lamprou heeft zichtbaar moeite met het spel wat jans wil spelen. Kan zijn dat hij daar nog wel in komt natuurlijk. Maar hij wel wel echt slecht gisteren.
    Nee maar je oordeelt wel op basis van 30 minuten en dan ook nog in een helft waar bijna niemand geweldig speelde. Jullie zijn nu al kritisch op de wissels, wissels die een beperkte voorbereiding hebben gehad. Onbewust ga je de volgende wedstrijd Lamprou weer kritisch en negatief bekijken. Het wordt dan al heel snel, ach nee waarom Lamprou weer. Het sentiment slaat dan alweer snel om. Wil je het positief benaderen benoem dan de spelers en goede momenten. Negativiteit hebben we de laatste jaren genoeg gehad, nu hebben we eindelijk aanleiding om positief te zijn.
  • 26 Sep 2020 om 10:51
    • Quote van 26 Sep 2020 om 10:37
      Dan ook aan jou de vraag Diekmenneke. Welke progressie zie jij bij Lamprou waardoor een beetje kritiek volledig onterecht is?


      Daarnaast val ik Vlekkie totaal niet aan. Het is maar net hoe je het leest. Ik geef slechts aan wel begrip te hebben voor hen die kritiek op Lamprou hebben.
    Ja het valt mij ook op dat het verschil tussen kritiek hebben op een speler of hem afschijven niet zo groot is hier. Als lamprou bagger speelt mag je dat toch vinden/zeggen. Daarmee schrijf je hem niet af of val je die speler niet aan. Maar lamprou heeft zichtbaar moeite met het spel wat jans wil spelen. Kan zijn dat hij daar nog wel in komt natuurlijk. Maar hij wel wel echt slecht gisteren.
  • 26 Sep 2020 om 10:37
    • Quote van 26 Sep 2020 om 10:34
      2 reacties na elkaar, de ene verwijt je BAM Brama te snel af te hebben geschreven. De andere val je iemand aan dat die oproept om geduld te hebben met een speler. Iets met de pot die de ketel verwijt.......
    Dan ook aan jou de vraag Diekmenneke. Welke progressie zie jij bij Lamprou waardoor een beetje kritiek volledig onterecht is?


    Daarnaast val ik Vlekkie totaal niet aan. Het is maar net hoe je het leest. Ik geef slechts aan wel begrip te hebben voor hen die kritiek op Lamprou hebben.
  • 26 Sep 2020 om 10:34
    • Quote van 26 Sep 2020 om 10:01
      Hier bewees Wout zijn waarde opnieuw terwijl BAM hem al af had geschreven. :))
    2 reacties na elkaar, de ene verwijt je BAM Brama te snel af te hebben geschreven. De andere val je iemand aan dat die oproept om geduld te hebben met een speler. Iets met de pot die de ketel verwijt.......
  • 26 Sep 2020 om 10:05
    • Quote van 25 Sep 2020 om 23:51
      Helemaal mee eens Vlekkie. Spelers worden door sommigen hier op het forum te snel afgekraakt. Geef ze het vertrouwen en je zult zien dat ze daardoor beter gaan spelen. Vanavond een mooie pot gezien, ook al ging er genoeg mis en kunnen sommigen zaken wezenlijk beter. Wat ik vanavond nou echt niet snap is het Calimerogezang van sommige supporters. Waarom nog steeds zingen ‘iedereen haat ons’. Zou zo maar kunnen dat wij dit jaar het pareltje van de eredivisie worden! Heb er met deze staf het volste vertrouwen in. En waarom altijd ‘ Ajax moet dood en AZ moet kapot’ ? Dit is zo’n Calimero-gedrag! En vervolgens maar schelden en afgeven op de boys uit Almelo. Met dit soort geksten haal je je zelf naar beneden. Dan ben ik toch meer fan van ‘ welkom in de hel van Enschede’. Dat straalt tenminste iets van eigen kracht uit.
    Arrogantielied 'Cheerio'. Wij rollen clubs niet zo even op.


    De Hel van Enschede....dat past bij ons...schijtlied 'Cheerio' niet. Bescheidenheid en nederigheid mag ook wel eens na al die kloteseizoenen.....
  • 26 Sep 2020 om 10:02
    Prima eerste helft, tweede helft was vrij matig. Blij met de drie belangrijke punten, op naar de volgende horde.
  • 26 Sep 2020 om 10:01
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:36
      Ik vond wout vanavond een top pot spelen
    Hier bewees Wout zijn waarde opnieuw terwijl BAM hem al af had geschreven. :))
  • 26 Sep 2020 om 09:57
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:20
      Jeetje man, Lamprou speelt 30 minuten en gelijk begin je alweer te zeiken over de speler. Gun ze wat tijd.
    Weet je wat het is Vlekkie? Zie jij echt progressie bij Lamprou? Ik zie het wel bij Jeremejeff en dat is mooi, maar eerlijk gezegd niet bij Lamprou die veel te geforceerd lijkt te spelen in de tijd die hij krijgt.


    Hij creëert bij mij de indruk dat hij teveel alleen wil doen om zichzelf te laten zien en daarom faliekant faalt.
  • 26 Sep 2020 om 09:47
    • Quote van 26 Sep 2020 om 09:13
      Even iets specifieker... vooral bij de hoge ballen van de flanken waren onze verdedigers zeer kwetsbaar. Werd de bal van achteruit hoog ingebracht waren onze verdedigers meestal de winnaar. Ik had in de rust al Dumic ingebracht tegen het gevaar van de flanken. Daar kwam ook de tegen goal uit.
    Ik denk dat de hoge ballen van de zijkant er ook voor zorgen dat Schenk in de problemen komt. Daar heeft Oosterwolde ook last van.
  • 26 Sep 2020 om 09:13
    • Quote van 26 Sep 2020 om 08:42
      Volgende thuiswedstrijd inderdaad erg belangrijk. Bij winst heb je marge en is het stuk “vrijer” voetballen in de uitwedstrijden tegen W2 en FCU. Als dan nog een 10 komt en Menig wat efficiënter wordt dan is er genoeg scorend vermogen. Enige wat opviel gisteren waren de hoge ballen in onze 16 meter, allemaal voor de tegenstander. Oosterwolde had ook een mindere dag. Nog ff genieten vd kopppositie maar als er geen dip komt zoals vorig jaar dan moeten we mee kunnen doen om plaats 7-10.
    Even iets specifieker... vooral bij de hoge ballen van de flanken waren onze verdedigers zeer kwetsbaar. Werd de bal van achteruit hoog ingebracht waren onze verdedigers meestal de winnaar. Ik had in de rust al Dumic ingebracht tegen het gevaar van de flanken. Daar kwam ook de tegen goal uit.
  • 26 Sep 2020 om 09:02
    Nou nog 1 keer dan........Genoten van Ron Jans zijn conclusie dat er nog zo veel dingen beter kunnen/moeten hij zegt gewoon zoals het is, lijkt makkelijk maar jaren niet gehoord. Wat een verschil met García García en de Spaanse brigade!!! Betrap mezelf er ook op dat als Jesse Bosch een mindere wedstrijd speelt, ik dit minder kwalijk vind dan als Espinosa weer is aan het flaneren was op het middenveld.
  • 26 Sep 2020 om 08:42
    Volgende thuiswedstrijd inderdaad erg belangrijk. Bij winst heb je marge en is het stuk “vrijer” voetballen in de uitwedstrijden tegen W2 en FCU. Als dan nog een 10 komt en Menig wat efficiënter wordt dan is er genoeg scorend vermogen. Enige wat opviel gisteren waren de hoge ballen in onze 16 meter, allemaal voor de tegenstander. Oosterwolde had ook een mindere dag. Nog ff genieten vd kopppositie maar als er geen dip komt zoals vorig jaar dan moeten we mee kunnen doen om plaats 7-10.
  • 26 Sep 2020 om 08:07
    • Quote van 26 Sep 2020 om 07:54
      Genoten van cerny en danilo gaan we veel plezier van beleven. Danilo zijn doelstelling was zo gek nog niet! Nee gekkigheid maar zijn instelling is geweldig. Fijn weekend mensen
    Ja idd cerny en danilo gaan we echt van genieten. De mentaliteit van danilo kan ik ook wel waarderen.
  • 26 Sep 2020 om 07:54
    Genoten van cerny en danilo gaan we veel plezier van beleven. Danilo zijn doelstelling was zo gek nog niet! Nee gekkigheid maar zijn instelling is geweldig. Fijn weekend mensen
  • 26 Sep 2020 om 07:47
    • Quote van 26 Sep 2020 om 00:26
      Weer ein driepunkter ik ben er blie met, lekker punten pakken straks heb je ze misschien hard nodig wie zal het zeggen. Slecht of goed spel egal word aan gewerkt lijkt mij met de juiste mensen
    En zo is het, niet elke wedstrijd zal goed zijn maar zo lang er maar punten worden gepakt en denk dat we een goede trainer hebben die de boel wel goed bij elkaar. In ieder minste wedstrijd maar wa 3 punten.
  • 26 Sep 2020 om 01:38
    • Quote van 26 Sep 2020 om 00:29
      Als we dit kunnen volhouden, zie ik potentie voor play-offs voorronde Europa League!
    Dat dachten we vorig seizoen ook ,Maar hoe anders is dat gelopen? Volgende wedstrijd is emmen thuis dan denk je toch ook aan 3 punten. Dan twee lastige uitwedstrijden utrecht en Willem ll vorig seizoen hadden we na 6 wedstrijden 12 punten en ongeslagen en nu;? Dat ligt nog in de toekomst
  • 26 Sep 2020 om 01:12
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:52
      Drommel 7. Oosterwolde 5,5. Schenk 7. Pleguezuelo 7. Ebuehi 6,5. Roemeratoe 7,5. Brama 8. Bosch 6. Menig 6. Danilo 6,5. Cerny 7. (Lamprou 4,5. Smal 6. Jeremejeff 6,5. Zerrouki 6. Dumic 6)
    Brama 7. Speelde prima, maar niet geweldig ofzo.
  • 26 Sep 2020 om 01:11
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:52
      Drommel 7. Oosterwolde 5,5. Schenk 7. Pleguezuelo 7. Ebuehi 6,5. Roemeratoe 7,5. Brama 8. Bosch 6. Menig 6. Danilo 6,5. Cerny 7. (Lamprou 4,5. Smal 6. Jeremejeff 6,5. Zerrouki 6. Dumic 6)
    Dumic 6? Voor 2 min spelen? Haha
  • 26 Sep 2020 om 00:49
    • Quote van 26 Sep 2020 om 00:29
      Als we dit kunnen volhouden, zie ik potentie voor play-offs voorronde Europa League!
    Gaat tegen vallen. Vandaag heb je echt gewonnen door fouten van Groningen en vorige week door een matig Feyenoord een puntje. Goede prestatie en top natuurlijk. Maar verwacht maar niet meer dan plek 10 want dan zal t tegen vallen.
  • 26 Sep 2020 om 00:29
    Als we dit kunnen volhouden, zie ik potentie voor play-offs voorronde Europa League!
  • 26 Sep 2020 om 00:26
    Weer ein driepunkter ik ben er blie met, lekker punten pakken straks heb je ze misschien hard nodig wie zal het zeggen. Slecht of goed spel egal word aan gewerkt lijkt mij met de juiste mensen
  • 26 Sep 2020 om 00:07
    • Quote van 25 Sep 2020 om 23:51
      Helemaal mee eens Vlekkie. Spelers worden door sommigen hier op het forum te snel afgekraakt. Geef ze het vertrouwen en je zult zien dat ze daardoor beter gaan spelen. Vanavond een mooie pot gezien, ook al ging er genoeg mis en kunnen sommigen zaken wezenlijk beter. Wat ik vanavond nou echt niet snap is het Calimerogezang van sommige supporters. Waarom nog steeds zingen ‘iedereen haat ons’. Zou zo maar kunnen dat wij dit jaar het pareltje van de eredivisie worden! Heb er met deze staf het volste vertrouwen in. En waarom altijd ‘ Ajax moet dood en AZ moet kapot’ ? Dit is zo’n Calimero-gedrag! En vervolgens maar schelden en afgeven op de boys uit Almelo. Met dit soort geksten haal je je zelf naar beneden. Dan ben ik toch meer fan van ‘ welkom in de hel van Enschede’. Dat straalt tenminste iets van eigen kracht uit.
    Waarom die teksten? Is zo simpel te verklaren. Hoeveel mensen gunnen ons überhaupt nog iets anders dan faillissement of degredatie? Je kunt het ook zien als sneer. Persoonlijk doe ik dat ook. Heeft in mijn beleving daarom niks te maken met calimero gedrag. Nogmaals zo zie ik dat. Ik denk dat het met zulke liederen meer is hoe je interpreteerd of wat je wilt zien dan de letterlijke betekenis. Ik snap je gedachte wel en aan de andere kant heb je ook wel een punt.
  • 26 Sep 2020 om 00:00
    • Quote van 25 Sep 2020 om 23:51
      Helemaal mee eens Vlekkie. Spelers worden door sommigen hier op het forum te snel afgekraakt. Geef ze het vertrouwen en je zult zien dat ze daardoor beter gaan spelen. Vanavond een mooie pot gezien, ook al ging er genoeg mis en kunnen sommigen zaken wezenlijk beter. Wat ik vanavond nou echt niet snap is het Calimerogezang van sommige supporters. Waarom nog steeds zingen ‘iedereen haat ons’. Zou zo maar kunnen dat wij dit jaar het pareltje van de eredivisie worden! Heb er met deze staf het volste vertrouwen in. En waarom altijd ‘ Ajax moet dood en AZ moet kapot’ ? Dit is zo’n Calimero-gedrag! En vervolgens maar schelden en afgeven op de boys uit Almelo. Met dit soort geksten haal je je zelf naar beneden. Dan ben ik toch meer fan van ‘ welkom in de hel van Enschede’. Dat straalt tenminste iets van eigen kracht uit.
    +1
  • 25 Sep 2020 om 23:51
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:47
      De voorbereiding zegt mij niet zoveel (en daar in is hij ook nog geblesseerd geweest). Die gasten worden alleen maar beter als ze vlieguren maken. Om dan nu al conclusies te trekken en dat mensen dan zeggen dat het niets is, dat is gewoon jammer. Zelfde met Jeremejeff, vandaag zie je dat hij niet zomaar is gehaald. De heren zijn aan het bouwen en dat gaat met vallen en opstaan. We moeten ze gewoon de kans geven en dan gaan we nog g veel leuke wedstrijden spelen. Ook met Lamprou
    Helemaal mee eens Vlekkie. Spelers worden door sommigen hier op het forum te snel afgekraakt. Geef ze het vertrouwen en je zult zien dat ze daardoor beter gaan spelen. Vanavond een mooie pot gezien, ook al ging er genoeg mis en kunnen sommigen zaken wezenlijk beter. Wat ik vanavond nou echt niet snap is het Calimerogezang van sommige supporters. Waarom nog steeds zingen ‘iedereen haat ons’. Zou zo maar kunnen dat wij dit jaar het pareltje van de eredivisie worden! Heb er met deze staf het volste vertrouwen in. En waarom altijd ‘ Ajax moet dood en AZ moet kapot’ ? Dit is zo’n Calimero-gedrag! En vervolgens maar schelden en afgeven op de boys uit Almelo. Met dit soort geksten haal je je zelf naar beneden. Dan ben ik toch meer fan van ‘ welkom in de hel van Enschede’. Dat straalt tenminste iets van eigen kracht uit.
  • 25 Sep 2020 om 23:34
    • Quote van 25 Sep 2020 om 23:16
      Jeremejeff ook nog een goaltje gepikt
    Cruciaal goaltje ook.
  • 25 Sep 2020 om 23:19
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:19
      Ik denk dat Emmen beter is dan Groningen zonder Robben
    Zou zo maar kunnen. Dus: niet onderschatten
  • 25 Sep 2020 om 23:16
    Jeremejeff ook nog een goaltje gepikt
  • 25 Sep 2020 om 23:11
    • Quote van 25 Sep 2020 om 23:08
      De speler Bosch maakt ernom veel vuile meters voor het hele elftal. Die speler cijfert zichzelf volledig weg voor de aansluiting in aanvallend opzicht en verdegigend opzicht. Je ziet in de tweede helft het elftal uit elkaar vallen dat is het voor geen enkele speler meer goed te belopen. Met gevolg veel balverlies en de controle over de wedstrijd ben je gewoon kwijt
    Eens. Er moet inderdaad een 10 bijkomen maar hij speelt toch gewoon degelijk spel?
  • 25 Sep 2020 om 23:08
    • Quote van 25 Sep 2020 om 23:03
      Ben ik de enigste die Bosch in de voorbereiding heeft gezien en toen echt dacht oeii.. maar het nu eigenlijk wel een gewoon prima speler vind, ondanks dat hij niet op zn eigen positie speelt?
    De speler Bosch maakt ernom veel vuile meters voor het hele elftal. Die speler cijfert zichzelf volledig weg voor de aansluiting in aanvallend opzicht en verdegigend opzicht. Je ziet in de tweede helft het elftal uit elkaar vallen dat is het voor geen enkele speler meer goed te belopen. Met gevolg veel balverlies en de controle over de wedstrijd ben je gewoon kwijt
  • 25 Sep 2020 om 23:04
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:52
      Hij heeft een halfuur mogen spelen vandaag in een helft die niet bepaald denderend was. De ene speler was wat beter dan de andere, dat hoort erbij. De slechtste op het (en naast) het veld vandaag was het arbitrale geheel. Gewoon blij zijn met de 3 punten en de mooie ranglijst.
    Dat de arbitrage het slechtste in deze wedstrijd was gaat niemand tegen spreken vlek. Maar lamprou kwam niet voor het eerst niet ver daarna. Hij heeft wel kwaliteit. Maar van iemand zoals hem mag je ook meer verwachten. Menig was niet super maar lamprou was ook absoluut niet beter dan menig.
  • 25 Sep 2020 om 23:03
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:40
      Klopt al denk ik dat ze tegen PSV Ajax Feyenoord altijd net een stapje meer doen, dan is de motivatie toch anders. Maar zal niet makkelijk worden, dat zeker niet en we zullen ongetwijfeld nog wel een zeperd maken. Maar denk nog niet tegen Emmen en voorlopig ben ik blij met de punten van vandaag en hoop volgende week dat onze jongens weer de pannen van het dak spelen, en ik hoop dat die oh zo nodige 10 er dan is . Want Bosch kan dit totaal niet aan, vind hem vanaf Fortuna steeds verder wegzakken. Maar uiteindelijk komt hij er wel, maar nu is te vroeg.
    Ben ik de enigste die Bosch in de voorbereiding heeft gezien en toen echt dacht oeii.. maar het nu eigenlijk wel een gewoon prima speler vind, ondanks dat hij niet op zn eigen positie speelt?
  • 25 Sep 2020 om 23:02
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:43
      Denk dat Smal nog veel meer te kort komt, altijd Oosterwolde boven Smal kiezen, hij is ons top talenten vindt ik.
    Deze 2 spelers jonge spelen voor het eerst in de eredivisie en dat gaat met vallen en opstaan. Oosterwolde nu al 3 wedstrijden in de basis vanavond een mindere wedstrijd in vergelijking met de eerste 2 wedstrijden. Smal voor het eerst een wedstrijd in de eredivisie valt in op het moment dat fctwente het niet meer kan belopen en gaotisch speelt
  • 25 Sep 2020 om 22:58
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:47
      De voorbereiding zegt mij niet zoveel (en daar in is hij ook nog geblesseerd geweest). Die gasten worden alleen maar beter als ze vlieguren maken. Om dan nu al conclusies te trekken en dat mensen dan zeggen dat het niets is, dat is gewoon jammer. Zelfde met Jeremejeff, vandaag zie je dat hij niet zomaar is gehaald. De heren zijn aan het bouwen en dat gaat met vallen en opstaan. We moeten ze gewoon de kans geven en dan gaan we nog g veel leuke wedstrijden spelen. Ook met Lamprou
    Vlek hierin heb je gelijk. Maar laten we ook eerlijk zijn de waarde die hij zou moeten vertegenwoordigen slaat in elk geval nog nergens op. Je ziet als je de wedstrijden een paar keer bekijkt altijd kwaliteiten. Laat ook duidelijk zijn dat ik hem niet niets vind. Maar hij moet te veel geld kosten om hem keer te nemen en kan het amper opbrengen om af te jagen dat hij niet goed speelt kan prima dat wil ik ook best nog vergeven. Maar toon dan karakter loop je dan kapot. Maak het dan op werklust lastig. Iets wat bosch die geen 10 is wel doet. Mentaliteit is alles vind ik. Je moet de wil hebben. Bosch gaat zo vaak samen met danilo voorop in de strijd cerny ook. Maar lamprou zie je zo weinig naar voren verdedigen dan kunnen jeremejeff en menig afjagen tot ze een ons wegen. Ik twijfel absoluut niet aan zijn potentie. Ik twijfel wel aan zijn mentaliteit en op basis van deze wedstrijden mag je ook kritisch zijn over hem toch?
  • 25 Sep 2020 om 22:52
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:43
      Denk dat Smal nog veel meer te kort komt, altijd Oosterwolde boven Smal kiezen, hij is ons top talenten vindt ik.
    Ja daar ben ik het mee eens, smal vond ik heel matig.
  • 25 Sep 2020 om 22:52
    Drommel 7. Oosterwolde 5,5. Schenk 7. Pleguezuelo 7. Ebuehi 6,5. Roemeratoe 7,5. Brama 8. Bosch 6. Menig 6. Danilo 6,5. Cerny 7. (Lamprou 4,5. Smal 6. Jeremejeff 6,5. Zerrouki 6. Dumic 6)
  • 25 Sep 2020 om 22:52
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:22
      Vlek wat voor goeds heb je gezien dan? Ik ben echt niet te beroerd om mijn ongelijk te zien. Maar werkelijk alles wat hij deed ging fout.
    Hij heeft een halfuur mogen spelen vandaag in een helft die niet bepaald denderend was. De ene speler was wat beter dan de andere, dat hoort erbij. De slechtste op het (en naast) het veld vandaag was het arbitrale geheel. Gewoon blij zijn met de 3 punten en de mooie ranglijst.
  • 25 Sep 2020 om 22:51
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:20
      Jeetje man, Lamprou speelt 30 minuten en gelijk begin je alweer te zeiken over de speler. Gun ze wat tijd.
    Dit is niet 1 wedstrijd he. Van een speler die bijna de volledige voorbereiding heeft meegedraaid, mag je wel wat meer verwachten. Snelheid heeft hij, maar zijn individuele acties stelt niks voor, komt geen man voorbij, te onrustig aan de bal. Verdedigd ook niet mee. Laat ze hem maar eens op de plek van Bosch neerzetten. Misschien rendeert hij daar beter. Deze kritiek ook neergelegd bij Jan, want hij was er lyrisch over. Nu geeft hij ook toe dat het niets was. Let maar op, die extra buitenspeler gaat komen.
  • 25 Sep 2020 om 22:47
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:30
      Maar Vlekkie hij doet het al slecht sinds zijn komst, ook de oefenwedstrijden was hij toch ook niet bijster actief?? Vind als je de vorm niet hebt, knok er dan tenminste voor maar dat doet hij ook niet. Ik hoop dat het veranderd maar heb mijn twijfels ook.
    De voorbereiding zegt mij niet zoveel (en daar in is hij ook nog geblesseerd geweest). Die gasten worden alleen maar beter als ze vlieguren maken. Om dan nu al conclusies te trekken en dat mensen dan zeggen dat het niets is, dat is gewoon jammer. Zelfde met Jeremejeff, vandaag zie je dat hij niet zomaar is gehaald. De heren zijn aan het bouwen en dat gaat met vallen en opstaan. We moeten ze gewoon de kans geven en dan gaan we nog g veel leuke wedstrijden spelen. Ook met Lamprou
  • 25 Sep 2020 om 22:45
    De meeste interviews wel ongeveer live gezien, kan ik weer de komende 16 opgeknipte artikelen hier overslaan.
  • 25 Sep 2020 om 22:43
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:33
      Oosterwolde komt duidelijk nog te kort, was niet best vandaag.
    Denk dat Smal nog veel meer te kort komt, altijd Oosterwolde boven Smal kiezen, hij is ons top talenten vindt ik.
  • 25 Sep 2020 om 22:42
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:36
      Ik vond wout vanavond een top pot spelen
    Vergeet de zo bekritiseerde roemeratoe niet. Hij word wel sterker.
  • 25 Sep 2020 om 22:42
    Voorhoede ziet er goed uit!
  • 25 Sep 2020 om 22:40
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:35
      Gaat een pittige wedstrijd worden. Die winnen we niet zo makkelijk.
    Klopt al denk ik dat ze tegen PSV Ajax Feyenoord altijd net een stapje meer doen, dan is de motivatie toch anders. Maar zal niet makkelijk worden, dat zeker niet en we zullen ongetwijfeld nog wel een zeperd maken. Maar denk nog niet tegen Emmen en voorlopig ben ik blij met de punten van vandaag en hoop volgende week dat onze jongens weer de pannen van het dak spelen, en ik hoop dat die oh zo nodige 10 er dan is . Want Bosch kan dit totaal niet aan, vind hem vanaf Fortuna steeds verder wegzakken. Maar uiteindelijk komt hij er wel, maar nu is te vroeg.
  • 25 Sep 2020 om 22:38
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:10
      Geef die spelers, vooral buitenspelers gewoon de tijd. Vroeger met Touma en Cairo ook eerst een seizoen helemaal niets van gezien. Daarna waren ze niet te stoppen.
    Lamprou wordt niks dit jaar. Hij heeft er helemaal geen zin in.
  • 25 Sep 2020 om 22:38
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:36
      Ik vond wout vanavond een top pot spelen
    Eens!
  • 25 Sep 2020 om 22:36
    Ik vond wout vanavond een top pot spelen
  • 25 Sep 2020 om 22:35
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:28
      Ik vond dit de slechtste tot nu toe. Bosch , Menig , Lamprou, Smal , echt slecht. Er was geen rust op het middenveld en vind dat ook in het centrum meer power moet komen. En Jan probeer Lang te huten want als Menig een offday heeft is hij hopeloos, Cherny heerlijk hoe die knokt, maar als deze Menig die offday heeft, en cherny op is na zijn harde werken is er niets gelijkwaardige op de vleugels, want heb Lamprou vanaf de eerste wedstrijd nog niet een keer fatsoenlijk zien spelen. En denk dat het bij Fortuna goed deed 1 seizoen, een zogenaamde 1 seizoensvlieg misschien?? Verder mooi 3 punten in de pocket en ik weet niet elke wedstrijd kan top zijn, ben allang blij met weer 3 punten, en je wordt weer genaaid door de Var.
    met de jeugd kan het idd wel wisselvallig zijn ..
  • 25 Sep 2020 om 22:35
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:33
      Oosterwolde komt duidelijk nog te kort, was niet best vandaag.
    Je kan niet verwachten dat hij er gelijk staat. Zijn ook z’n eerste 3 wedstrijden op het hoogste niveau, maar met Smal heb je een goede backup. Oosterwolde heeft mij wel overtuigd deze 3 wedstrijden.
  • 25 Sep 2020 om 22:35
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:34
      bedenk ..Emmen hield in Eindhoven PSV heel lang op 0-0..waren daar goed bezig..
    Gaat een pittige wedstrijd worden. Die winnen we niet zo makkelijk.
  • 25 Sep 2020 om 22:35
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:30
      Oosterwolde heel weinig goed gedaan, kijk de beelden maar terug. Aan de bal, smal zoveel beter
    Smal was steeds zijn man kwijt of liep voorin terwijl hij achterin moest zijn. Altijd de voorkeur aan Oosterwolde geven, ook al had hij vandaag mindere wedstrijd . Verder zie ik graag wat body en koopkracht in het centrum, want we laten ons veel te makkelijk aftroeven in de lucht, en ik vond Schenk redelijk dit seizoen maar man man zo een grote vent heeft totaal geen power, en als je dan die Durmic ziet dan staat er iemand , iemand die uitstraalt over mijn lijk.
  • 25 Sep 2020 om 22:34
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:28
      Ik vond dit de slechtste tot nu toe. Bosch , Menig , Lamprou, Smal , echt slecht. Er was geen rust op het middenveld en vind dat ook in het centrum meer power moet komen. En Jan probeer Lang te huten want als Menig een offday heeft is hij hopeloos, Cherny heerlijk hoe die knokt, maar als deze Menig die offday heeft, en cherny op is na zijn harde werken is er niets gelijkwaardige op de vleugels, want heb Lamprou vanaf de eerste wedstrijd nog niet een keer fatsoenlijk zien spelen. En denk dat het bij Fortuna goed deed 1 seizoen, een zogenaamde 1 seizoensvlieg misschien?? Verder mooi 3 punten in de pocket en ik weet niet elke wedstrijd kan top zijn, ben allang blij met weer 3 punten, en je wordt weer genaaid door de Var.
    Precies blij met de 3 punten. Voor de rest ook volledig met je eens. Lamprou zou tussen de 2.4 en de 4 mil waard zijn em cerny 5 ton max. What the actual fuck. Makes no sense at all. Misschien bewijst lamprou zich later nog. Maar op dit moment zie ik liever van leeuwen in vallen op links buiten als lamprou.
  • 25 Sep 2020 om 22:34
    bedenk ..Emmen hield in Eindhoven PSV heel lang op 0-0..waren daar goed bezig..
  • 25 Sep 2020 om 22:33
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:30
      Oosterwolde heel weinig goed gedaan, kijk de beelden maar terug. Aan de bal, smal zoveel beter
    Vond ze beide niet erg goed vandaag
  • 25 Sep 2020 om 22:33
    Oosterwolde komt duidelijk nog te kort, was niet best vandaag.
  • 25 Sep 2020 om 22:32
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:30
      Oosterwolde heel weinig goed gedaan, kijk de beelden maar terug. Aan de bal, smal zoveel beter
    Smal kon er helemaal niks van.
  • 25 Sep 2020 om 22:30
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:20
      Jeetje man, Lamprou speelt 30 minuten en gelijk begin je alweer te zeiken over de speler. Gun ze wat tijd.
    Maar Vlekkie hij doet het al slecht sinds zijn komst, ook de oefenwedstrijden was hij toch ook niet bijster actief?? Vind als je de vorm niet hebt, knok er dan tenminste voor maar dat doet hij ook niet. Ik hoop dat het veranderd maar heb mijn twijfels ook.
  • 25 Sep 2020 om 22:30
    Oosterwolde heel weinig goed gedaan, kijk de beelden maar terug. Aan de bal, smal zoveel beter
  • 25 Sep 2020 om 22:28
    Ik vond dit de slechtste tot nu toe. Bosch , Menig , Lamprou, Smal , echt slecht. Er was geen rust op het middenveld en vind dat ook in het centrum meer power moet komen. En Jan probeer Lang te huten want als Menig een offday heeft is hij hopeloos, Cherny heerlijk hoe die knokt, maar als deze Menig die offday heeft, en cherny op is na zijn harde werken is er niets gelijkwaardige op de vleugels, want heb Lamprou vanaf de eerste wedstrijd nog niet een keer fatsoenlijk zien spelen. En denk dat het bij Fortuna goed deed 1 seizoen, een zogenaamde 1 seizoensvlieg misschien?? Verder mooi 3 punten in de pocket en ik weet niet elke wedstrijd kan top zijn, ben allang blij met weer 3 punten, en je wordt weer genaaid door de Var.
  • 25 Sep 2020 om 22:27
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:06
      Menig en Smal waren ook bagger.
    Menig zakte weg. Smal niet top ingevallen maar dat was Oosterwolde ook niet. Ook Bosch nauwelijks gezien.
  • 25 Sep 2020 om 22:26
    Van mij mogen ze die 5 man wissel wel houden ook na de corona. Zo komen de reserves ook wat meer aan spelen toe.
  • 25 Sep 2020 om 22:24
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:20
      Jeetje man, Lamprou speelt 30 minuten en gelijk begin je alweer te zeiken over de speler. Gun ze wat tijd.
    we zullen ze allemaal nodig hebben deze competitie..goed dat Jans ze allemaal wat laat spelen .
  • 25 Sep 2020 om 22:22
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:20
      Jeetje man, Lamprou speelt 30 minuten en gelijk begin je alweer te zeiken over de speler. Gun ze wat tijd.
    Vlek wat voor goeds heb je gezien dan? Ik ben echt niet te beroerd om mijn ongelijk te zien. Maar werkelijk alles wat hij deed ging fout.
  • 25 Sep 2020 om 22:21
    Menig, Smal en Lamprou matig. Verder mooie pot
  • 25 Sep 2020 om 22:20
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:14
      Berry alsjeblieft man ja op rechts is het niet wat. Maar op links wel. Maar ik val veel liever over lamprou. Wat bagger weer. Lamprou is de grootste dooddoener voorin. Liever dan thijs op 10 voor bosch en menig op links laten en rots op rechts en dan heb je 10x zoveel energie voorin.
    Jeetje man, Lamprou speelt 30 minuten en gelijk begin je alweer te zeiken over de speler. Gun ze wat tijd.
  • 25 Sep 2020 om 22:20
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:10
      Geef die spelers, vooral buitenspelers gewoon de tijd. Vroeger met Touma en Cairo ook eerst een seizoen helemaal niets van gezien. Daarna waren ze niet te stoppen.
    Als hij van leeuwen aan de kant houd en blijft zo spelen dan lijkt mij de keuze niet zo moeilijk. Hij moet 4 miljoen of 3 miljoen kosten en dan niet voor eerst zo spelen is echt belachelijk. Ook in simpel opjagen(ofterwijl mentaliteit om te willen winnen ontbeerd) dat mag niet. Je mag slecht spelenbof minder zoals oosterwolde maar geef wel alles wat je hebt en als dit is wat hij heeft ? Dan is hij nooit geen miljoen waard. Realisme heet dat.
  • 25 Sep 2020 om 22:19
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:18
      10 uit 4 is toch fantastisch
    Ik denk dat Emmen beter is dan Groningen zonder Robben
  • 25 Sep 2020 om 22:18
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:13
      En als we nou volgende week Emmen niet onderschatten dan wordt het een machtig mooie start vd competitie
    10 uit 4 is toch fantastisch
  • 25 Sep 2020 om 22:14
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:06
      Menig en Smal waren ook bagger.
    Berry alsjeblieft man ja op rechts is het niet wat. Maar op links wel. Maar ik val veel liever over lamprou. Wat bagger weer. Lamprou is de grootste dooddoener voorin. Liever dan thijs op 10 voor bosch en menig op links laten en rots op rechts en dan heb je 10x zoveel energie voorin.
  • 25 Sep 2020 om 22:13
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:10
      Mooi weer 3 punten in de tas. Als we rond de kerst op een puntje of 20 staan. Hebben we het top gedaan. Was niet altijd even sprankelend, maar ze trekken hem nou wel als team over de streep en da's het belangrijkste.
    En als we nou volgende week Emmen niet onderschatten dan wordt het een machtig mooie start vd competitie
  • 25 Sep 2020 om 22:12
    Met Danilo en Cerny hebben we eindelijk weer spelers die een goal kunnen maken. En af en toe een verrassing van Menig erbij
  • 25 Sep 2020 om 22:10
    • Quote van 25 Sep 2020 om 21:59
      Lamprou drama. Jeremejeff viel nu beter in en cruciaal doelpunt. Het is me gegunt.
    Geef die spelers, vooral buitenspelers gewoon de tijd. Vroeger met Touma en Cairo ook eerst een seizoen helemaal niets van gezien. Daarna waren ze niet te stoppen.
  • 25 Sep 2020 om 22:10
    Mooi weer 3 punten in de tas. Als we rond de kerst op een puntje of 20 staan. Hebben we het top gedaan. Was niet altijd even sprankelend, maar ze trekken hem nou wel als team over de streep en da's het belangrijkste.
  • 25 Sep 2020 om 22:07
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:06
      Menig en Smal waren ook bagger.
    Smal niks bijzonders ofzo. Menig mwoah, wel dreigend opzich
  • 25 Sep 2020 om 22:06
    • Quote van 25 Sep 2020 om 22:03
      Precies. Lamprou is wel grote tegenvaller.
    Menig en Smal waren ook bagger.
  • 25 Sep 2020 om 22:03
    • Quote van 25 Sep 2020 om 21:59
      Lamprou drama. Jeremejeff viel nu beter in en cruciaal doelpunt. Het is me gegunt.
    Precies. Lamprou is wel grote tegenvaller.
  • 25 Sep 2020 om 22:02
    Brama wat een baas! De ene sliding na de andere.
  • 25 Sep 2020 om 21:59
    Lamprou drama. Jeremejeff viel nu beter in en cruciaal doelpunt. Het is me gegunt.
  • 25 Sep 2020 om 21:58
    Proost kearls!