Winnende Jans kritisch: ''Dan wordt het flipperkastvoetbal''

36
Winnende Jans kritisch: ''Dan wordt het flipperkastvoetbal''

Ron Jans is blij met de driepunter tegen FC Groningen, maar tevreden is de trainer nog niet. Vooral in de tweede helft vond hij zijn ploeg niet goed genoeg aan de bal.

''In de eerste helft hebben we de voorsprong gepakt doordat we regelmatig met succes hoog druk hebben gezet, zo ballen hebben veroverd en ook goals hebben gemaakt. Maar in de tweede helft kregen we de druk er niet meer op'', vertelt Jans tegenover FOX Sports na de 3-1 overwinning op zijn oude club. De oefenmeester erkent dat het niet de eerste keer is dat hij zijn ploeg aan de bal niet goed genoeg vindt.

''Voor de wedstrijd heb ik het al gezegd: als we meer wedstrijden willen winnen, moeten we aan de bal beter zijn. Als je zo veel ballen verliest en onnodig snel lang speelt, word je moe en ben je alleen maar aan het schakelen. Dan wordt het flipperkastvoetbal. De winst moet zijn dat we de bal langer in de ploeg houden. Die pijn wordt nu vergoed door de overwinning. Maar we moeten kritisch blijven, want Groningen was in de tweede helft de betere ploeg.''

36 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Sep 2020 om 20:14
    • Quote van 26 Sep 2020 om 19:15
      Dan heeft Hengelo het ver geschopt met z'n legodorp :)
    Inderdaad Socrates. Van directeur over meerdere LEGO bedrijven tot LEGO miljonair. Straks verdwijnt gebruiker Hengelo weer even met zijn aka Miljonair!! en verschijnt zo ineens de naam Miljardair!! ;)
  • 26 Sep 2020 om 19:15
    • Quote van 26 Sep 2020 om 19:10
      Mooi hè kerel. Ik heb 'Hengelo' ontmaskerd. Hij noemt zich nu...al ruikend aan Marsman zijn onderbroek 'miljonair'. :))))
    Dan heeft Hengelo het ver geschopt met z'n legodorp :)
  • 26 Sep 2020 om 19:10
    • Quote van 26 Sep 2020 om 18:30
      En het gaat maar door hahaha
    Mooi hè kerel. Ik heb 'Hengelo' ontmaskerd. Hij noemt zich nu...al ruikend aan Marsman zijn onderbroek 'miljonair'. :))))
  • 26 Sep 2020 om 19:09
    • Quote van 26 Sep 2020 om 18:22
      Jij Weet ook alles he en alle miljonairs zijn hetzelfde. Wat ben je toch fantastisch en weet je toch al is goed. Iedereen zou graag jouw zijn
    Niet alle miljonairs zijn hetzelfde. Diegene die zich hier miljonair noemt....is er geen. Durf ik een krat bier op te verwedden.
  • 26 Sep 2020 om 18:36
    • Quote van 26 Sep 2020 om 16:27
      Gvd ik ben toch niet de enigste die een hoop onbenullig gezeik veroorzaakt man wat een bullshit hahaha
    Je wordt overklast Ja Die ;-))
  • 26 Sep 2020 om 18:30
    En het gaat maar door hahaha
  • 26 Sep 2020 om 18:26
    • Quote van 26 Sep 2020 om 18:22
      Jij Weet ook alles he en alle miljonairs zijn hetzelfde. Wat ben je toch fantastisch en weet je toch al is goed. Iedereen zou graag jouw zijn
    Auuuuuuuuu,dat doet pijn.
  • 26 Sep 2020 om 18:22
    • Quote van 26 Sep 2020 om 15:44
      Ik ken een miljonair....en die zal van zichzelf nooit zeggen dat hij een miljonair is. Jij bent een nepperd....of beter gezegd....IK zeg dat je een nepperd bent.
    Jij Weet ook alles he en alle miljonairs zijn hetzelfde. Wat ben je toch fantastisch en weet je toch al is goed. Iedereen zou graag jouw zijn
  • 26 Sep 2020 om 16:57
    • Quote van 26 Sep 2020 om 16:42
      Haha er zijn meer miljonairs hoor simpel mannetje.
    Klopt en bent er geen Hengelo. Veel geluk in je luchtkasteel....
  • 26 Sep 2020 om 16:42
    • Quote van 26 Sep 2020 om 15:44
      Ik ken een miljonair....en die zal van zichzelf nooit zeggen dat hij een miljonair is. Jij bent een nepperd....of beter gezegd....IK zeg dat je een nepperd bent.
    Haha er zijn meer miljonairs hoor simpel mannetje.
  • 26 Sep 2020 om 16:27
    Gvd ik ben toch niet de enigste die een hoop onbenullig gezeik veroorzaakt man wat een bullshit hahaha
  • 26 Sep 2020 om 15:44
    • Quote van 26 Sep 2020 om 13:32
      Goed lezen he mannetje, IK zeg dat je een allesweter bent, mag ik weten wat jij weet van mijn financiële situatie? Of is dat het weer iets waar je naar gist?
    Ik ken een miljonair....en die zal van zichzelf nooit zeggen dat hij een miljonair is. Jij bent een nepperd....of beter gezegd....IK zeg dat je een nepperd bent.
  • 26 Sep 2020 om 13:32
    • Quote van 26 Sep 2020 om 13:10
      Waar zeg ik een allesweter te zijn nepperd? Svente zat de vorige keer fout, de volgende keer ik of een ander....so what? Wat heb jij zoal te melden buiten het gegeven om dat jij geen miljonair bent?
    Goed lezen he mannetje, IK zeg dat je een allesweter bent, mag ik weten wat jij weet van mijn financiële situatie? Of is dat het weer iets waar je naar gist?
  • 26 Sep 2020 om 13:10
    • Quote van 26 Sep 2020 om 12:10
      Ach Messi laat gaan, die man denkt ALTIJD dat hij de allesweter is. Wat hij schreef had iedereen kunnen schrijven hier, dat hebben we al met al met al tig keren kunnen lezen van anderen die ECHT goede informatie hebben zoals v/d Kraan, Streuer, Tubantia , Jans, maar ook een fc svente die hier goede informatie heeft en het wel heel vaak goed heeft met namen. Aandacht te kort noemen we dat ook wel, en oordelen over de status van een ander is hij ook goed in.
    Waar zeg ik een allesweter te zijn nepperd? Svente zat de vorige keer fout, de volgende keer ik of een ander....so what? Wat heb jij zoal te melden buiten het gegeven om dat jij geen miljonair bent?
  • 26 Sep 2020 om 12:10
    • Quote van 26 Sep 2020 om 10:45
      Richting de deadline heeft elke info gelijk TC beetje makkelijk inkoppertje zo
    Ach Messi laat gaan, die man denkt ALTIJD dat hij de allesweter is. Wat hij schreef had iedereen kunnen schrijven hier, dat hebben we al met al met al tig keren kunnen lezen van anderen die ECHT goede informatie hebben zoals v/d Kraan, Streuer, Tubantia , Jans, maar ook een fc svente die hier goede informatie heeft en het wel heel vaak goed heeft met namen. Aandacht te kort noemen we dat ook wel, en oordelen over de status van een ander is hij ook goed in.
  • 26 Sep 2020 om 11:55
    Mijn informatie en dees gevoel zegt dat ze idd willen wachten op Ekkelenkamp en een buitenspeler van Ajax (lang). Plan B hebben ze daarnaast ook al voor 99% rond. Daarbij weten ze dat ze nog 1,5 week hebben dus ergens zullen ze voor zichzelf de grens getrokken hebben..
  • 26 Sep 2020 om 11:21
    • Quote van 26 Sep 2020 om 10:45
      Richting de deadline heeft elke info gelijk TC beetje makkelijk inkoppertje zo
    Geen inkoppertje want ik zei dit al voordat svente beweerde dat er afgelopen week iemand gepresenteerd zou worden.


    Destreuer en Jans kunnen wachten....willen wachten volgens mijn informatie....op....juist kerel.....Ekkelenkamp en het liefst ook nog Noa.....
  • 26 Sep 2020 om 11:10
    • Quote van 26 Sep 2020 om 10:45
      Richting de deadline heeft elke info gelijk TC beetje makkelijk inkoppertje zo
    Of niet , haha
  • 26 Sep 2020 om 10:56
    Goede analyse van Jans en Twente had geluk gehad dat Groningen in de aanval niet goed was en was Drommel en de paal die Twente hebben gered in tweede helft.Opvallend vind ik wel dat conditioneel Brama het tot het einde volhield terwijl de jonkies pijntjes en kramp kregen.De speelwijze kost heel veel energie en is de conditie nog niet wat er wordt verlangd bij veel spelers. 90 minuten kunnen gaan zal een eis moeten zijn.

  • 26 Sep 2020 om 10:45
    • Quote van 26 Sep 2020 om 09:47
      Die komt er deze week kerel zoals ik een tijdje terug al zei. Destreuer en Jans blijven nog even hopen op Ekkelenkamp volgens mijn informatie.
    Richting de deadline heeft elke info gelijk TC beetje makkelijk inkoppertje zo
  • 26 Sep 2020 om 10:18
    • Quote van 26 Sep 2020 om 10:10
      Die is van het padtje :-)
    Hij krijgt het wel weer op de rails
  • 26 Sep 2020 om 10:10
    • Quote van 26 Sep 2020 om 09:55
      Ja dikke Padt.
    Die is van het padtje :-)
  • 26 Sep 2020 om 10:09
    • Quote van 26 Sep 2020 om 10:07
      Echt he, uniek, hahahaha
    Uniek...ik? Nee abslouut niet. Uniek dat is een nepperd zoals jij. Jezelf voor Miljonair!! uitgeven terwijl je dat niet bent.


    Dat is wat ik noem uniek. Hahahahahahahahahahahahahahaha
  • 26 Sep 2020 om 10:07
    • Quote van 26 Sep 2020 om 09:51
      Hahaha je veranderd ook nooit he:-)))
    Ik deel gewoon de informatie zoals die mij meegedeeld wordt.

    Waarom moet een mens veranderen en voor wie? Blijf jezelf en blijf bij jezelf Diekmenneke. ;)
  • 26 Sep 2020 om 10:07
    • Quote van 26 Sep 2020 om 09:51
      Hahaha je veranderd ook nooit he:-)))
    Echt he, uniek, hahahaha
  • 26 Sep 2020 om 10:04
    Precies de spijker op de kop Ron Jans
  • 26 Sep 2020 om 09:58
    • Quote van 26 Sep 2020 om 09:42
      Sorry maar vind die 10 toch belangrijker want dat blijft een gemis, ook gisteren weer. En als je dan nog wat kunt kun Troupe er bij halen, vond het afgelopen seizoen ook een van de betere, maar nogmaals Prio1 de nummer 10.
    Dat ben ik volledig met je eens. Maar als je dan nog wat kunt zou troupee best een goede optie zijn. Maar prio idd een nummer 10.
  • 26 Sep 2020 om 09:57
    • Quote van 26 Sep 2020 om 09:46
      Derhalve zou ik dan ook....als ik Troupee zou zijn....mijn contract laten ontbinden en contact zoeken met FC Twente want deze speler voor 1 seizoen 'huren', daar gaat Destreurer echt niet intrappen......
    Nee dat denk ik ook.
  • 26 Sep 2020 om 09:55
    • Quote van 26 Sep 2020 om 09:47
      Die keeper van Groningen is me slecht zeg vorige week ook al.
    Ja dikke Padt.
  • 26 Sep 2020 om 09:51
    • Quote van 26 Sep 2020 om 09:47
      Die komt er deze week kerel zoals ik een tijdje terug al zei. Destreuer en Jans blijven nog even hopen op Ekkelenkamp volgens mijn informatie.
    Hahaha je veranderd ook nooit he:-)))
  • 26 Sep 2020 om 09:47
    • Quote van 26 Sep 2020 om 09:42
      Sorry maar vind die 10 toch belangrijker want dat blijft een gemis, ook gisteren weer. En als je dan nog wat kunt kun Troupe er bij halen, vond het afgelopen seizoen ook een van de betere, maar nogmaals Prio1 de nummer 10.
    Die komt er deze week kerel zoals ik een tijdje terug al zei. Destreuer en Jans blijven nog even hopen op Ekkelenkamp volgens mijn informatie.
  • 26 Sep 2020 om 09:47
    Die keeper van Groningen is me slecht zeg vorige week ook al.
  • 26 Sep 2020 om 09:46
    • Quote van 26 Sep 2020 om 09:37
      Die mag wat mij betreft komen. Heeft nog een jaar contract en 625 duizend waard. Maar met nog een 1 jarig contract kun je er wel zaken mee doen om dat bedrag om laag te krijgen.
    Derhalve zou ik dan ook....als ik Troupee zou zijn....mijn contract laten ontbinden en contact zoeken met FC Twente want deze speler voor 1 seizoen 'huren', daar gaat Destreurer echt niet intrappen......
  • 26 Sep 2020 om 09:42
    • Quote van 26 Sep 2020 om 09:37
      Die mag wat mij betreft komen. Heeft nog een jaar contract en 625 duizend waard. Maar met nog een 1 jarig contract kun je er wel zaken mee doen om dat bedrag om laag te krijgen.
    Sorry maar vind die 10 toch belangrijker want dat blijft een gemis, ook gisteren weer. En als je dan nog wat kunt kun Troupe er bij halen, vond het afgelopen seizoen ook een van de betere, maar nogmaals Prio1 de nummer 10.
  • 26 Sep 2020 om 09:37
    • Quote van 26 Sep 2020 om 09:31
      Off-topic:
      Hoelang staat Troupee eigenlijk nog onder contract bij Utrecht? Ik verbaas me er nu namelijk over waarom hij zijn contract niet laat ontbinden en zijn heil (bij ons?) elders zoekt.

      https://www.foxsports.nl/video/3268306/troupee-wil-graag-voetballen-waar-nog-even-afwachten/
    Die mag wat mij betreft komen. Heeft nog een jaar contract en 625 duizend waard. Maar met nog een 1 jarig contract kun je er wel zaken mee doen om dat bedrag om laag te krijgen.
  • 26 Sep 2020 om 09:31
    Off-topic:
    Hoelang staat Troupee eigenlijk nog onder contract bij Utrecht? Ik verbaas me er nu namelijk over waarom hij zijn contract niet laat ontbinden en zijn heil (bij ons?) elders zoekt.

    https://www.foxsports.nl/video/3268306/troupee-wil-graag-voetballen-waar-nog-even-afwachten/
zaterdag 24 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›