Jans baalt: ''Ik ben totaal niet tevreden met een punt''

40
Jans baalt: ''Ik ben totaal niet tevreden met een punt''

Trainer Ron Jans vindt dat FC Twente zaterdagavond meer uit het duel tegen FC Emmen (1-1) had kunnen halen. Met name in de eerste helft had de ploeg moeten scoren.

''Ik ben totaal niet tevreden met een punt. In de eerste helft hadden we het overwicht moeten uitdrukken in de score. Tot aan de goal in de tweede helft waren we de dominerende ploeg'', vertelt de trainer op de website van de eredivisionist. Jans zag na de openingstreffer de Tukkers nog een goede kans missen. ''Dat was de mooiste aanval van de avond, een prachtige kans. Dan was de wedstrijd gespeeld.''

Dat gebeurde dus niet en FC Emmen gaf niet op. Dat zorgde voor de 1-1. ''Een tegenstander, die zich tot dan de onderliggende partij voelt, krijgt dan vertrouwen en ruikt bloed. En wij denken: we hadden de wedstrijd al moeten winnen. Dan is het jammer dat we niet voldoende vooruit blijven voetballen. Het duurde even voordat we het weer oppakten.''

40 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 Oct 2020 om 12:24
    • Quote van 4 Oct 2020 om 12:18
      Of om Hilgers en Staring te paaien.
    Precies. Al zat hilgers gisteren wel degelijk op de bank. En van leeuwen valt tot nu toe structureel in. Dat zou kunnen duiden dat hilgers inderdaad de keuze gemaakt heeft voor ons. Maar starring is net terug van een blessure zei eppie. Zou het fantastisch vinden. Die 3 jeugdspelers erbij zitten we totaal op 7 zelf opgeleide spelers bij het 1ste. Dat is ontzettend lang geleden.
  • 4 Oct 2020 om 12:20
    • Quote van 4 Oct 2020 om 12:13
      Wat ook gesuggereerd werd door Kraaij was dat hij uit eerste hand gehoord zou hebben dat Twente Schenk graag kwijt zou willen en dat ook meermalen aan hem kenbaar zouden hebben gemaakt. Beetje zoals Arbujania dus. Kortom nu Pierie fit is en Dumic fit wordt, had Schenk jeugdspelers in de weg gezeten (met zijn tevens hoge salaris). Daaruit maak ik op dat achterin niets meer gehaald gaat worden maar steken nu wel paar ton aan salaris en afkoop in de zak.
    Dat klinkt er wel in door zonder dat die woorden gebruikt zijn.
  • 4 Oct 2020 om 12:20
    • Quote van 4 Oct 2020 om 12:13
      Wat ook gesuggereerd werd door Kraaij was dat hij uit eerste hand gehoord zou hebben dat Twente Schenk graag kwijt zou willen en dat ook meermalen aan hem kenbaar zouden hebben gemaakt. Beetje zoals Arbujania dus. Kortom nu Pierie fit is en Dumic fit wordt, had Schenk jeugdspelers in de weg gezeten (met zijn tevens hoge salaris). Daaruit maak ik op dat achterin niets meer gehaald gaat worden maar steken nu wel paar ton aan salaris en afkoop in de zak.
    Klopt. Maar daar zal wel een kern van waarheid in zitten. Eppie zei dat ookal dat in het contract een optie haf gezeten vorig jaar en hij zou meer gaan verdienen en schijnbaar substantieel meer. Eppie zei geloof ik op 3 na de grootste verdiener in de selectie. Mijn excuses als ik dat fout heb. Maar verdiende schijnbaar redelijk wat. Dus daar zou zomaar een kern van waarheid in kunnen zitten.
  • 4 Oct 2020 om 12:18
    • Quote van 4 Oct 2020 om 12:16
      Maar dat mag wel bijzonder genoemd worden aangezien ze hun keuze toch nog niet gemaakt hebben. De meeste insiders melden dat er nog geen zekerheid is met betrekking tot hun keuze. Van leeuwen hoeft niemand over te twijfelen. Maar hilgers en starring lees je toch twijfel of onzekerheid. Maar als je jans en streuer nu hoort zou je denken dat ze hun keuze al gemaakt hebben. Of is dat een strategie om heracles te laten denken van laat zitten. Dat gaan we nog mee maken.
    Of om Hilgers en Staring te paaien.
  • 4 Oct 2020 om 12:16
    • Quote van 4 Oct 2020 om 11:55
      Dat vertelden Jans en Streuer gister ook bij tv oost en 1twente ofzo. Ze wisten dat er een kans was dat Schenk weg ging. Had Schenk al eerder aangegeven. Daarom hebben ze Dumic al gehaald. Daarachter hebben ze Hilgers en Staring. Daar hebben ze genoeg vertrouwen in en iemand ze geen verdere noodzaak voor verdedigers.
    Maar dat mag wel bijzonder genoemd worden aangezien ze hun keuze toch nog niet gemaakt hebben. De meeste insiders melden dat er nog geen zekerheid is met betrekking tot hun keuze. Van leeuwen hoeft niemand over te twijfelen. Maar hilgers en starring lees je toch twijfel of onzekerheid. Maar als je jans en streuer nu hoort zou je denken dat ze hun keuze al gemaakt hebben. Of is dat een strategie om heracles te laten denken van laat zitten. Dat gaan we nog mee maken.
  • 4 Oct 2020 om 12:13
    • Quote van 4 Oct 2020 om 11:45
      Hij zei 1 interessant ding maar die laat wel ruimte over om het te interpreteren zoals je wil. Ze hadden het over de verkoop van schenk en Ron zei we hebben 3 eredivisie waardige verdedigers die daar spelen en hilgers en starring voor daarachter. Je kunt het interpreteren als dat hij die ruimte bewaard al zat hilgers wel op de bank gisteren. Of je kunt het interpreteren dat ze hun keuze gemaakt hebben en er binnenkort een aantal spelers tegelijk gepresenteerd worden.
    Wat ook gesuggereerd werd door Kraaij was dat hij uit eerste hand gehoord zou hebben dat Twente Schenk graag kwijt zou willen en dat ook meermalen aan hem kenbaar zouden hebben gemaakt. Beetje zoals Arbujania dus. Kortom nu Pierie fit is en Dumic fit wordt, had Schenk jeugdspelers in de weg gezeten (met zijn tevens hoge salaris). Daaruit maak ik op dat achterin niets meer gehaald gaat worden maar steken nu wel paar ton aan salaris en afkoop in de zak.
  • 4 Oct 2020 om 11:55
    • Quote van 4 Oct 2020 om 11:47
      *En 2 jeugd spelers die daar achter kunnen spelen* excuses ik skip weer wat woorden per ongeluk.
    Dat vertelden Jans en Streuer gister ook bij tv oost en 1twente ofzo. Ze wisten dat er een kans was dat Schenk weg ging. Had Schenk al eerder aangegeven. Daarom hebben ze Dumic al gehaald. Daarachter hebben ze Hilgers en Staring. Daar hebben ze genoeg vertrouwen in en iemand ze geen verdere noodzaak voor verdedigers.
  • 4 Oct 2020 om 11:53
    • Quote van 4 Oct 2020 om 10:17
      Ik zeg niet dat Lamprou niet goed kan worden. Ik zeg wel dat hij tot dusverre tegenvalt. Zoals hieronder ook beschreven mist hij snelheid en moet hij fysiek nog groeien.
    Lamprou komt er niet. Toont geen inzet, lijkt niet geïnteresseerd en volgens mij is nog het ergste dat hij geen vertrouwen in zichzelf heeft.
  • 4 Oct 2020 om 11:48
    • Quote van 4 Oct 2020 om 09:34
      Zo heb ik de wedstrijd ook beleeft en gezien Rob,maar het blijft een terug kerend iets goals maken! Sinds het vertrek van Blaise N'kufo hebben we in Enschede geen doelpunten garantie meer gekend.
    Onze Turkse jongen deed het ook prima
  • 4 Oct 2020 om 11:47
    • Quote van 4 Oct 2020 om 11:45
      Hij zei 1 interessant ding maar die laat wel ruimte over om het te interpreteren zoals je wil. Ze hadden het over de verkoop van schenk en Ron zei we hebben 3 eredivisie waardige verdedigers die daar spelen en hilgers en starring voor daarachter. Je kunt het interpreteren als dat hij die ruimte bewaard al zat hilgers wel op de bank gisteren. Of je kunt het interpreteren dat ze hun keuze gemaakt hebben en er binnenkort een aantal spelers tegelijk gepresenteerd worden.
    *En 2 jeugd spelers die daar achter kunnen spelen* excuses ik skip weer wat woorden per ongeluk.
  • 4 Oct 2020 om 11:45
    • Quote van 4 Oct 2020 om 11:39
      Hoeft hij van mij niet aan te werken;-)
    Hij zei 1 interessant ding maar die laat wel ruimte over om het te interpreteren zoals je wil. Ze hadden het over de verkoop van schenk en Ron zei we hebben 3 eredivisie waardige verdedigers die daar spelen en hilgers en starring voor daarachter. Je kunt het interpreteren als dat hij die ruimte bewaard al zat hilgers wel op de bank gisteren. Of je kunt het interpreteren dat ze hun keuze gemaakt hebben en er binnenkort een aantal spelers tegelijk gepresenteerd worden.
  • 4 Oct 2020 om 11:39
    • Quote van 4 Oct 2020 om 11:34
      Nee niet echt eigenlijk. Maar door zijn gelaat kun je er wel iets uit opmaken dat er iets speelt vanuit richting dervisoglu. Hij kan niet heel best liegen en moest zich zelf even herpakken. Maar zijn glimlach en zij poging om er strategisch om heen te lullen moet hij nog wat aan werken in dit soort gevallen haha.
    Hoeft hij van mij niet aan te werken;-)
  • 4 Oct 2020 om 11:38
    • Quote van 4 Oct 2020 om 11:15
      Ze maken de kansen gewoon af hoor. Anders scoor je niet in 4 wedstrijden 7 keer. Het probleem in dit elftal is dat ze na 70 min helemaal leeg zijn en als je dan niet met 2-0 voor staat dan komen ze in de problemen. Het elftal is ook nog groeiende en het kan alleen maar beter worden ook als er vandaag of morgen de nieuwe 10 erbij komt en hopelijk ook nog een buitenspeler.
    Conditioneel gaat het al beter vind ik. Gister niemand met kramp gezien. Ze hadden even moeite met de aanpassingen van Emmen en toen lag de bal er ook gelijk in. Daarna pakten we het gewoon weer goed op.
  • 4 Oct 2020 om 11:34
    • Quote van 4 Oct 2020 om 11:30
      Off topic Jans zit nu bij fox. Kan helaas niet kijken. Nog uitspraken gehoord iemand?
    Nee niet echt eigenlijk. Maar door zijn gelaat kun je er wel iets uit opmaken dat er iets speelt vanuit richting dervisoglu. Hij kan niet heel best liegen en moest zich zelf even herpakken. Maar zijn glimlach en zij poging om er strategisch om heen te lullen moet hij nog wat aan werken in dit soort gevallen haha.
  • 4 Oct 2020 om 11:30
    Off topic Jans zit nu bij fox. Kan helaas niet kijken. Nog uitspraken gehoord iemand?
  • 4 Oct 2020 om 11:26
    • Quote van 4 Oct 2020 om 11:15
      Ze maken de kansen gewoon af hoor. Anders scoor je niet in 4 wedstrijden 7 keer. Het probleem in dit elftal is dat ze na 70 min helemaal leeg zijn en als je dan niet met 2-0 voor staat dan komen ze in de problemen. Het elftal is ook nog groeiende en het kan alleen maar beter worden ook als er vandaag of morgen de nieuwe 10 erbij komt en hopelijk ook nog een buitenspeler.
    Bij rust had je minimaal al 2-0 voor moeten staan. Dus deels heb je gelijk. En na 70 min leeg gold voor sommigen. Maar van leeuwen selahi kregen ook een ontzettende dikke kans. Dan moet je ook beetje geluk hebben. Maar vanaf de 50ste minuut tot de 80ste had Emmen de overhand erna namen wij dit over. Ik vond het daarom nog wel meevallen eigenlijk.
  • 4 Oct 2020 om 11:15
    • Quote van 4 Oct 2020 om 10:51
      Helemaal mee eens. Emmen was 25 min beter en zelfs dat was niet super van Emmen. Sommige spelers zaten niet heel lekker in de wedstrijd mee eens. Maar voor de rest viel het wel mee. Kansen afmaken word wel een dingetje. We creëeren echt wel kansen maar maken er slechts 1 af.
    Ze maken de kansen gewoon af hoor. Anders scoor je niet in 4 wedstrijden 7 keer. Het probleem in dit elftal is dat ze na 70 min helemaal leeg zijn en als je dan niet met 2-0 voor staat dan komen ze in de problemen. Het elftal is ook nog groeiende en het kan alleen maar beter worden ook als er vandaag of morgen de nieuwe 10 erbij komt en hopelijk ook nog een buitenspeler.
  • 4 Oct 2020 om 10:56
    • Quote van 4 Oct 2020 om 10:45
      Ik denk echt dat Danilo op 10 achter Jeremejef wel eens de oplossing kan zijn/worden.
    Als Jeremejef fit is lijkt mij dat wel het proberen waard.
  • 4 Oct 2020 om 10:51
    • Quote van 4 Oct 2020 om 10:43
      Dag en nacht verschil met vorig seizoen, lekker hoog tempo en logisch dat ze er tweede helft een beetje doorzitten heb geen spelers van Twente met kramp gezien. Helaas mag er geen publiek bij zijn anders kon het nog wel eens ouderwets de Hel van Enschedeee worden. Totale gekte op de bühne ik zie niet in waarom we hier niet achter moeten staan.
    Helemaal mee eens. Emmen was 25 min beter en zelfs dat was niet super van Emmen. Sommige spelers zaten niet heel lekker in de wedstrijd mee eens. Maar voor de rest viel het wel mee. Kansen afmaken word wel een dingetje. We creëeren echt wel kansen maar maken er slechts 1 af.
  • 4 Oct 2020 om 10:45
    • Quote van 4 Oct 2020 om 10:14
      Menig heeft problemen met de afronding, die bal moet er gewoon in en dan is de wedstrijd gelopen. Vind hem de laatste 2 wedstrijden tegen vallen qua dreiging. Brama was wederom één van de sterkste en bracht rust in het team. Vond eigenlijk iedereen naar behoren spelen behalve Menig en Bosch. Bosch is nog niet klaar voor die positie, we hebben iemand nodig die de steekpasses kan geven op de voorste aanvallers. Hij doet vooral smerig werk en daar hebben we al wat spelers voor. Roemeratoe en Woutje blinken daar in uit. We missen echt een nr. 10! Achterin staat het goed. Piri beetje onwennig maar speelde redelijk en Ebuehi gewoon een heerlijke speler met wilskracht. Nu zorgen dat de jongens het 90 min. Gefocust kunnen blijven en we gaan een mooi seizoen tegemoet. Heb er vertrouwen in.
    Ik denk echt dat Danilo op 10 achter Jeremejef wel eens de oplossing kan zijn/worden.
  • 4 Oct 2020 om 10:43
    • Quote van 4 Oct 2020 om 09:21
      Twente domineerde de eerste helft, maar in de tweede helft was om de één of andere reden het 'geloof' weg. Ik zeg daarnaast nergens dat Oosterwolde niet verdienstelijk heeft gespeeld. Met name Bosch, Danilo en ook Cherny vond ik gisteren uitermate zwak spelen.


      Brama speelt al vanaf het begin verdienstelijk en daarom heb ik ook geen commentaar op hem.
    Dag en nacht verschil met vorig seizoen, lekker hoog tempo en logisch dat ze er tweede helft een beetje doorzitten heb geen spelers van Twente met kramp gezien. Helaas mag er geen publiek bij zijn anders kon het nog wel eens ouderwets de Hel van Enschedeee worden. Totale gekte op de bühne ik zie niet in waarom we hier niet achter moeten staan.
  • 4 Oct 2020 om 10:40
    • Quote van 4 Oct 2020 om 09:22
      Lamprou is (ook) geen 10. Beetje zelfde speler als Jesse Bosch....een '8'.
    Lamprou heeft altijd als aanvaller gespeeld, heeft geen versnelling zoals Lang wel bijv. Ben er nog niet over uit, maar als 8 (LM) moet je over inhoud beschikken en dus ook meeverdedigen. Kan hij niet... Jans nu bij Fox 1 ochtendprogramma overigens!
  • 4 Oct 2020 om 10:17
    • Quote van 4 Oct 2020 om 09:36
      Hahaha een 8? Ik ga een gewaagde uitspraak doen. Denk dat Lamprou nog basisspeler gaat worden en dat je gaat erkennen dat hij beter is dan je verwacht had. ;-)
    Ik zeg niet dat Lamprou niet goed kan worden. Ik zeg wel dat hij tot dusverre tegenvalt. Zoals hieronder ook beschreven mist hij snelheid en moet hij fysiek nog groeien.
  • 4 Oct 2020 om 10:14
    Menig heeft problemen met de afronding, die bal moet er gewoon in en dan is de wedstrijd gelopen. Vind hem de laatste 2 wedstrijden tegen vallen qua dreiging. Brama was wederom één van de sterkste en bracht rust in het team. Vond eigenlijk iedereen naar behoren spelen behalve Menig en Bosch. Bosch is nog niet klaar voor die positie, we hebben iemand nodig die de steekpasses kan geven op de voorste aanvallers. Hij doet vooral smerig werk en daar hebben we al wat spelers voor. Roemeratoe en Woutje blinken daar in uit. We missen echt een nr. 10! Achterin staat het goed. Piri beetje onwennig maar speelde redelijk en Ebuehi gewoon een heerlijke speler met wilskracht. Nu zorgen dat de jongens het 90 min. Gefocust kunnen blijven en we gaan een mooi seizoen tegemoet. Heb er vertrouwen in.
  • 4 Oct 2020 om 09:50
    • Quote van 4 Oct 2020 om 09:25
      Ik vond dat Danilo en Cherny het gisteren af lieten weten in het helpen met verdedigen. Brama moest veel vuil werk opknappen. Dit soort wedstrijden zullen sowieso meer komen, maar ook gisteren was het gemis van een echte 10 zichtbaar.
    Maar ik vind dat je grillige spelers als Danillo en Cherny toch vaak moet laten staan, want ze kunnen ook zomaar in een keer een weergaloze actie hebben, en een wedstrijd beslissen. En hoe vaak zie je dat de toespitsen onzichtbaar zijn, en dan pats boem staan ze er en beslissen de wedstrijd. Gewoon laten staan. Verder die 10 moet er komen, want zij in andere reactie al Bosch is geen 10 en wordt het ook nooit, mist de finesse en techniek en inzicht van een echte 10. Maar kan in de toekomst ongetwijfeld nuttige speler worden, ook fysiek komt hij zwaar te kort, hij moet meer stampot met spek eten. Maar goed nogmaals vind het weer tof om naar Twente te kijken.
  • 4 Oct 2020 om 09:44
    • Quote van 4 Oct 2020 om 09:39
      Als je Bosch slecht vond heb je vast twee spelers verwisseld hij speeld prima die andere twee ben ik met je eens en Brama speelde ook sterk. Verder tel ik mijn zegeningen want wat zijn wij er dit jaar op vooruit gegaan!!!! Prima selectie dat nog groeiende is degradatie zal niet aan de order komen dit seizoen!!!
    Bosch is in potentie goede speler komt er wel maar geen 10, en is nu nog niet klaar om wekelijks in de basis te staan. Maar komt wel, maar nooit als nummer 10. En hij was gisteren niet best, net als Menig die ook hopeloos tegen zichzelf speelde. Maar laten we niet knaken en klagen het is weer leuk naar Twente te kijken. Er staat een team, dit onlangs de huurspelers.
  • 4 Oct 2020 om 09:39
    • Quote van 4 Oct 2020 om 09:21
      Twente domineerde de eerste helft, maar in de tweede helft was om de één of andere reden het 'geloof' weg. Ik zeg daarnaast nergens dat Oosterwolde niet verdienstelijk heeft gespeeld. Met name Bosch, Danilo en ook Cherny vond ik gisteren uitermate zwak spelen.


      Brama speelt al vanaf het begin verdienstelijk en daarom heb ik ook geen commentaar op hem.
    Als je Bosch slecht vond heb je vast twee spelers verwisseld hij speeld prima die andere twee ben ik met je eens en Brama speelde ook sterk. Verder tel ik mijn zegeningen want wat zijn wij er dit jaar op vooruit gegaan!!!! Prima selectie dat nog groeiende is degradatie zal niet aan de order komen dit seizoen!!!
  • 4 Oct 2020 om 09:36
    • Quote van 4 Oct 2020 om 09:22
      Lamprou is (ook) geen 10. Beetje zelfde speler als Jesse Bosch....een '8'.
    Hahaha een 8? Ik ga een gewaagde uitspraak doen. Denk dat Lamprou nog basisspeler gaat worden en dat je gaat erkennen dat hij beter is dan je verwacht had. ;-)
  • 4 Oct 2020 om 09:35
    • Quote van 4 Oct 2020 om 09:17
      Mee eens. De afronding daar lag het aan gisteren en gemis van een echte nr 10 die zelf wat kan creëren. Die Lammeprou is volgens mij helemaal geen buitenspeler want is niet snel genoeg. Zou die eens in een oefenwedstrijd uitproberen op 10. Vrees anders dat dit echt een overbodige speler is voor Twente.
    Ja idd, de rol van Lamprou is onduidelijk. Je ziet wel dat hij een passeerbeeeging in huis heeft, maar geen snelheid, waardoor Menig terecht de voorkeur krijgt. Lamprou komt denk ik beter uit de verf bin teams zoals Ajax of PSV. Kan hij lekker voorin staan wachten tot de bal komt, maar zelf vanaf de de middellijn acties de diepte in, hoef je van hem niet te verwachten. Beetje als Noa Lang, die moest bij Twente plotseling ook aan de bak en dat viel hem zwaar. Wellicht dat een hele balvaardige 10, dit soort spelers beter tot hun recht kan laten komen.
  • 4 Oct 2020 om 09:34
    Zo heb ik de wedstrijd ook beleeft en gezien Rob,maar het blijft een terug kerend iets goals maken! Sinds het vertrek van Blaise N'kufo hebben we in Enschede geen doelpunten garantie meer gekend.
  • 4 Oct 2020 om 09:25
    • Quote van 4 Oct 2020 om 09:22
      Niet met je eens TC, het team van vorig seizoen was zoveel labieler vind juist dat deze gasten wel blijven knokken. Er staat weer een ploeg ,en we zullen ongetwijfeld nog wel meer van dit soort wedstrijden krijgen,maar vindt ze het zonder publiek al redelijk doen, laat staan met ik hoop snel een gevulde Veste.
    Ik vond dat Danilo en Cherny het gisteren af lieten weten in het helpen met verdedigen. Brama moest veel vuil werk opknappen. Dit soort wedstrijden zullen sowieso meer komen, maar ook gisteren was het gemis van een echte 10 zichtbaar.
  • 4 Oct 2020 om 09:22
    • Quote van 4 Oct 2020 om 09:17
      Mee eens. De afronding daar lag het aan gisteren en gemis van een echte nr 10 die zelf wat kan creëren. Die Lammeprou is volgens mij helemaal geen buitenspeler want is niet snel genoeg. Zou die eens in een oefenwedstrijd uitproberen op 10. Vrees anders dat dit echt een overbodige speler is voor Twente.
    Lamprou is (ook) geen 10. Beetje zelfde speler als Jesse Bosch....een '8'.
  • 4 Oct 2020 om 09:22
    • Quote van 4 Oct 2020 om 08:52
      Logisch ook. Bosch slecht, Danilo slecht en ook Cherny onzichtbaar. Daarnaast de wissels die eigenlijk geen meerwaarde waren.

      Ik begrijp de frustratie bij Jans wel. Zonder steun vanaf de tribunes is dit elftal mentaal niet bijster sterk.
    Niet met je eens TC, het team van vorig seizoen was zoveel labieler vind juist dat deze gasten wel blijven knokken. Er staat weer een ploeg ,en we zullen ongetwijfeld nog wel meer van dit soort wedstrijden krijgen,maar vindt ze het zonder publiek al redelijk doen, laat staan met ik hoop snel een gevulde Veste.
  • 4 Oct 2020 om 09:21
    • Quote van 4 Oct 2020 om 09:12
      Nou dat zie ik anders. Vraag me af of je dan de hele wedstrijd wel hebt gezien? Twente heeft voortdurend gedomineerd en druk gezet, Emmen heeft geen kans gehad tot ruim in de 2de helft. Het was erg lastig om door de muur van Emmen te komen en uiteindelijk lukte dat. Dat was voor Emmen het signaal iets meer risico te nemen en Twente speelde daar niet hoe op in en herstelde dat te laat. Maar de ploeg heeft dus juist zonder publiek heel veel energie en inzet gebracht. Vooral bij Oosterwolde zag je vermoeidheid en doordat hij niet meer helemaal scherp was op het einde ontstonden vaag rechts doorspeelmigelijkgeden voor Emmen. Op rechts kwam Brama in een verdedigende rol, terwijl hij ook al vermoeid was. Kortom dit is de manier waarop wij vorig jaar bij PSV uit nog onterecht een punt pakten.
    Twente domineerde de eerste helft, maar in de tweede helft was om de één of andere reden het 'geloof' weg. Ik zeg daarnaast nergens dat Oosterwolde niet verdienstelijk heeft gespeeld. Met name Bosch, Danilo en ook Cherny vond ik gisteren uitermate zwak spelen.


    Brama speelt al vanaf het begin verdienstelijk en daarom heb ik ook geen commentaar op hem.
  • 4 Oct 2020 om 09:17
    • Quote van 4 Oct 2020 om 09:12
      Nou dat zie ik anders. Vraag me af of je dan de hele wedstrijd wel hebt gezien? Twente heeft voortdurend gedomineerd en druk gezet, Emmen heeft geen kans gehad tot ruim in de 2de helft. Het was erg lastig om door de muur van Emmen te komen en uiteindelijk lukte dat. Dat was voor Emmen het signaal iets meer risico te nemen en Twente speelde daar niet hoe op in en herstelde dat te laat. Maar de ploeg heeft dus juist zonder publiek heel veel energie en inzet gebracht. Vooral bij Oosterwolde zag je vermoeidheid en doordat hij niet meer helemaal scherp was op het einde ontstonden vaag rechts doorspeelmigelijkgeden voor Emmen. Op rechts kwam Brama in een verdedigende rol, terwijl hij ook al vermoeid was. Kortom dit is de manier waarop wij vorig jaar bij PSV uit nog onterecht een punt pakten.
    Mee eens. De afronding daar lag het aan gisteren en gemis van een echte nr 10 die zelf wat kan creëren. Die Lammeprou is volgens mij helemaal geen buitenspeler want is niet snel genoeg. Zou die eens in een oefenwedstrijd uitproberen op 10. Vrees anders dat dit echt een overbodige speler is voor Twente.
  • 4 Oct 2020 om 09:12
    • Quote van 4 Oct 2020 om 08:52
      Logisch ook. Bosch slecht, Danilo slecht en ook Cherny onzichtbaar. Daarnaast de wissels die eigenlijk geen meerwaarde waren.

      Ik begrijp de frustratie bij Jans wel. Zonder steun vanaf de tribunes is dit elftal mentaal niet bijster sterk.
    Nou dat zie ik anders. Vraag me af of je dan de hele wedstrijd wel hebt gezien? Twente heeft voortdurend gedomineerd en druk gezet, Emmen heeft geen kans gehad tot ruim in de 2de helft. Het was erg lastig om door de muur van Emmen te komen en uiteindelijk lukte dat. Dat was voor Emmen het signaal iets meer risico te nemen en Twente speelde daar niet hoe op in en herstelde dat te laat. Maar de ploeg heeft dus juist zonder publiek heel veel energie en inzet gebracht. Vooral bij Oosterwolde zag je vermoeidheid en doordat hij niet meer helemaal scherp was op het einde ontstonden vaag rechts doorspeelmigelijkgeden voor Emmen. Op rechts kwam Brama in een verdedigende rol, terwijl hij ook al vermoeid was. Kortom dit is de manier waarop wij vorig jaar bij PSV uit nog onterecht een punt pakten.
  • 4 Oct 2020 om 08:57
    Destreuer heeft nog 2 dagen om een 10 te halen die echt iets toevoegt en er meteen staat.
  • 4 Oct 2020 om 08:52
    Logisch ook. Bosch slecht, Danilo slecht en ook Cherny onzichtbaar. Daarnaast de wissels die eigenlijk geen meerwaarde waren.

    Ik begrijp de frustratie bij Jans wel. Zonder steun vanaf de tribunes is dit elftal mentaal niet bijster sterk.
  • 4 Oct 2020 om 08:08
    Mooi zo hoort het ook.
  • 4 Oct 2020 om 08:08
    Kloten inderdaad. We hadden de kansen beter moeten benutten en met drie punten moeten eindigen. Die Jansen van Emmen speelde erg sterk, kwam ook overal op het veld terug, en die tibbling is een vuile bloedzuiger