MATCHDAY | FC Twente start met Dumic op bezoek bij Willem II

236
MATCHDAY | FC Twente start met Dumic op bezoek bij Willem II

FC Twente speelt vanavond om negen uur de uitwedstrijd bij Willem II. Bij de Tukkers ontbreekt Nathanel Markelo vanwege een blessure, maar is nieuwkomer Halil Dervisoglu opgenomen in de wedstrijdselectie.

Kik Pierie is tevens ook afwezig vanwege een blessure. Op zijn plek maakt Dario Dumic zijn basisdebuut. Verder weinig verrassingen in de opstelling van FC Twenten. Godfried Roemeratoe staat vandaag weer in de basis, de afgelopen wedstrijden kampte hij met nekklachten.

Opstelling FC Twente: Drommel: Ebuehi, Pleguezuelo, Dumic, Oosterwolde, Roemeratoe, Brama, Bosch, Cerny, Danilo, Menig. 

Wissels FC Twente: De Lange, Van der Gouw, Hilgers, Smal, Van Leeuwen, Zerrouki, Selahi, Dervisoglu, Lamprou, Jeremejeff

Opstelling Willem II: 

Foto: NESImages.nl

236 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Oct 2020 om 12:37
    • Quote van 18 Oct 2020 om 12:15
      Dat was echt geen zeiken joh. Ik denk dat RSD net zo geniet als de rest van ons, weet het wel bijna zeker. Maar een kritische kanttekening her en der is toch niet het einde van de wereld? We hadden inderdaad meer kunnen scoren.

      Naja, dat is toch veel leuker dan vorig seizoen waar elke kans wel raak moest zijn omdat we er maar 2 per wedstrijd kregen?
    Het mooie is ook dat zelfs nu brama en jans nog kritisch waren. Het bewijst des te meer hoe dominant twente wil zijn en het lukt ook nog een geregeld. Niet een hele wedstrijd. Winnaars mentaliteit en dit elftal heeft er geen moeite mee om terug gedrukt te worden. Maar zodra er iets ruimte ontstaat en we trekken de strop iets aan word het bijna structureel gevaarlijk. Hoe mooi is dat we dat kunnen zeggen?? Dat zegt ontzettend veel over de kwaliteit van dit elftal. Ik denk ook niet dat hij aan het zeiken was en als zelfs brama en jans kritisch zijn over de kansen en die 30 min dat willen 2 beter of in iedergeval makkelijker voetbalden dan wij dan mogen wij dit ook zijn. Doet overigens HELEMAAL NIKS af aan het feit dat wij dik verdiend de 3 punten pakten.
  • 18 Oct 2020 om 12:15
    • Quote van 17 Oct 2020 om 23:15
      Voor mij is dat zeiken geniet van de 3 doelpunten die wel gemaakt zijn. En het gaat steeds beter worden.
    Dat was echt geen zeiken joh. Ik denk dat RSD net zo geniet als de rest van ons, weet het wel bijna zeker. Maar een kritische kanttekening her en der is toch niet het einde van de wereld? We hadden inderdaad meer kunnen scoren.

    Naja, dat is toch veel leuker dan vorig seizoen waar elke kans wel raak moest zijn omdat we er maar 2 per wedstrijd kregen?
  • 18 Oct 2020 om 00:10
    • Quote van 17 Oct 2020 om 23:53
      En wat nog lekkerder is dat die Paupers verloren hebben dat maakt de avond helemaal goed....
    Dat zijn de betere weekenden haha. Hun verliezen en wij winnen. Ook de wedstrijd op zich hadden wij een moeilijkere tegenstander en moesten uit. Overal een top weekend voor twente. 3 talenten getekend winnen van willem 2 uit. Wat echt niet de minste tegenstander is. 5 wedstrijden gespeeld 11 punten en staan zelfs even bovenaan. Dat word lekker wakker worden morgen en gewoon omdat het kan nog een nagenieten met de samenvatting morgen haha.
  • 17 Oct 2020 om 23:53
    En wat nog lekkerder is dat die Paupers verloren hebben dat maakt de avond helemaal goed....
  • 17 Oct 2020 om 23:46
    • Quote van 17 Oct 2020 om 23:18
      vorig jaar int achterhoofd ben je blij met een gelijkspel daar..dit is gewoon super..het zelfvertrouwen groeit elke week...idd grote complimenten aan JS en de hele techn .staf..jammer ...we kunnen er niet bij zijn ..maar we worden helemasl gek zo...
    Man je zult helemaal los gaan in je huiskamer ik wa sheit aan de buren as Twente dr op is haha echt top man dit het geeft zo een goed gevoel .....mangs nog lekkerder dan als je shikker bent en kloar komt hahaha echt te gek dit..
  • 17 Oct 2020 om 23:42
    • Quote van 17 Oct 2020 om 23:33
      Working on a Dream ;)
    Langzamerhand komt door het hele land de sympathie voor onze FCT weer terug.
  • 17 Oct 2020 om 23:34
    • Quote van 17 Oct 2020 om 23:33
      Working on a Dream ;)
    Walking on a cloud!
  • 17 Oct 2020 om 23:33
    • Quote van 17 Oct 2020 om 23:28
      Nu rustig blijven Munsterman ;) maar goed, 10 jaar geleden dat we bovenaan stonden!
    Working on a Dream ;)
  • 17 Oct 2020 om 23:28
    • Quote van 17 Oct 2020 om 23:03
      Maakt niks uit, volgend jaar huren we Messi en Neymar.
    Nu rustig blijven Munsterman ;) maar goed, 10 jaar geleden dat we bovenaan stonden!
  • 17 Oct 2020 om 23:20
    • Quote van 17 Oct 2020 om 23:14
      Draait het eindelijk; mag je niet naar het stadion
    Ja dat is inderdaad wel wat zuur ja. Maar zo genieten als wat we nu doen van dit twente is lang geleden. Deze stand had zelfs een flink stuk hoger kunnen zijn. Dat is ook niet iets wat we veel hebben kunnen zeggen de laatste jaren.
  • 17 Oct 2020 om 23:19
    • Quote van 17 Oct 2020 om 23:17
      Wij vaak over vrouwenvoetbal ben je het ook niet mee eens Drammtit geniet und halt die Schnauze
    schnauzer ..duitse jagdhond toch...:))
  • 17 Oct 2020 om 23:19
    • Quote van 17 Oct 2020 om 23:17
      Wij vaak over vrouwenvoetbal ben je het ook niet mee eens Drammtit geniet und halt die Schnauze
    Jij haalt 2 accounts door elkaar. Ik reageer nooit op het vrouwenvoetbal.
  • 17 Oct 2020 om 23:18
    • Quote van 17 Oct 2020 om 23:11
      Man donder op met je gelul, geniet van het Twente van nu man ik ben weer trots op mien club. Je ziet er staat een elftal dat mooi voetbal kan spelen en voor elkaar knokken . Trots ben ik , en top werk van Jans, en de TS, en natuurlijk JS. Gewoon super wat ze hebben gedaan en doen. Dus niet zeiken maar genieten.
    vorig jaar int achterhoofd ben je blij met een gelijkspel daar..dit is gewoon super..het zelfvertrouwen groeit elke week...idd grote complimenten aan JS en de hele techn .staf..jammer ...we kunnen er niet bij zijn ..maar we worden helemasl gek zo...
  • 17 Oct 2020 om 23:18
    • Quote van 17 Oct 2020 om 23:15
      Voor mij is dat zeiken geniet van de 3 doelpunten die wel gemaakt zijn. En het gaat steeds beter worden.
    Tuurlijk geniet ik er ook van:)
  • 17 Oct 2020 om 23:17
    • Quote van 17 Oct 2020 om 23:12
      Ik zeik niet maar geef mijn mening. Is een groot verschil.
    Wij vaak over vrouwenvoetbal ben je het ook niet mee eens Drammtit geniet und halt die Schnauze
  • 17 Oct 2020 om 23:16
    • Quote van 17 Oct 2020 om 23:11
      Man donder op met je gelul, geniet van het Twente van nu man ik ben weer trots op mien club. Je ziet er staat een elftal dat mooi voetbal kan spelen en voor elkaar knokken . Trots ben ik , en top werk van Jans, en de TS, en natuurlijk JS. Gewoon super wat ze hebben gedaan en doen. Dus niet zeiken maar genieten.
    +1000
  • 17 Oct 2020 om 23:15
    • Quote van 17 Oct 2020 om 23:12
      Ik zeik niet maar geef mijn mening. Is een groot verschil.
    Voor mij is dat zeiken geniet van de 3 doelpunten die wel gemaakt zijn. En het gaat steeds beter worden.
  • 17 Oct 2020 om 23:14
    Draait het eindelijk; mag je niet naar het stadion
  • 17 Oct 2020 om 23:13
    • Quote van 17 Oct 2020 om 23:05
      Jesse zit er dichtbij.
    Zeker, vandaag beetje pech. Maar gaat gebeuren. Dan trek ik een extra fles wijn open :)
  • 17 Oct 2020 om 23:12
    • Quote van 17 Oct 2020 om 23:11
      Man donder op met je gelul, geniet van het Twente van nu man ik ben weer trots op mien club. Je ziet er staat een elftal dat mooi voetbal kan spelen en voor elkaar knokken . Trots ben ik , en top werk van Jans, en de TS, en natuurlijk JS. Gewoon super wat ze hebben gedaan en doen. Dus niet zeiken maar genieten.
    Ik zeik niet maar geef mijn mening. Is een groot verschil.
  • 17 Oct 2020 om 23:12
    • Quote van 17 Oct 2020 om 23:10
      We hebben nu ook goede wissels waar het elftal niet veel minder van wordt.
    Yes, Jans en Streuer hebben het goed voor elkaar gemaakt. Hoop dat ze nog een tijdje blijven. Geen kwakzalvers meer in Enschede.........;-)
  • 17 Oct 2020 om 23:11
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:45
      Als twente wat scherper was, dan hadden ze hier gewoon met grotere cijfers gewonnen.
    Man donder op met je gelul, geniet van het Twente van nu man ik ben weer trots op mien club. Je ziet er staat een elftal dat mooi voetbal kan spelen en voor elkaar knokken . Trots ben ik , en top werk van Jans, en de TS, en natuurlijk JS. Gewoon super wat ze hebben gedaan en doen. Dus niet zeiken maar genieten.
  • 17 Oct 2020 om 23:11
    • Quote van 17 Oct 2020 om 23:08
      Leuk is dat he als het meezit / goed loopt.
    Zekers, worden we allemaal blij van toch. Al dat negatieve gedoe al die jaren. Bah.
  • 17 Oct 2020 om 23:10
    • Quote van 17 Oct 2020 om 23:05
      Me too. Geloof niet dat dit in 1 keer gaat instorten zoals vorig jaar. Nu hebben we een goede trainer en TD. Jammer dat we niet in het stadion mogen......:-(
    We hebben nu ook goede wissels waar het elftal niet veel minder van wordt.
  • 17 Oct 2020 om 23:08
    • Quote van 17 Oct 2020 om 23:05
      Me too. Geloof niet dat dit in 1 keer gaat instorten zoals vorig jaar. Nu hebben we een goede trainer en TD. Jammer dat we niet in het stadion mogen......:-(
    Leuk is dat he als het meezit / goed loopt.
  • 17 Oct 2020 om 23:05
    • Quote van 17 Oct 2020 om 23:01
      DE verrassing van dit seizoen? Ik hoop het!
    Me too. Geloof niet dat dit in 1 keer gaat instorten zoals vorig jaar. Nu hebben we een goede trainer en TD. Jammer dat we niet in het stadion mogen......:-(
  • 17 Oct 2020 om 23:05
    • Quote van 17 Oct 2020 om 23:00
      Dit is genieten met hoofdletter G. Roemeratoe heel goed en Oosterwolde scoort. Nu Jesse nog. Geweldig, de jeugd groeit, prachtig om te zien.
    Jesse zit er dichtbij.
  • 17 Oct 2020 om 23:04
    Gefeliciteerd allemaal! Lekker van genieten! Het zit allemaal wel lekker mee. Hopelijk houd deze flow lekker aan zo.
  • 17 Oct 2020 om 23:03
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:50
      Dan is twente de eerste club dat met zoveel huurspelers kampioen wordt.
    Maakt niks uit, volgend jaar huren we Messi en Neymar.
  • 17 Oct 2020 om 23:02
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:45
      Swalbe van wischerhof was beter
    Daar moest ik meteen aan denken. Komt er bij in de buurt
  • 17 Oct 2020 om 23:02
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:45
      Swalbe van wischerhof was beter
    Daar moest ik meteen aan denken. Komt er bij in de buurt
  • 17 Oct 2020 om 23:01
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:46
      Twente wordt gewoon kampioen dit jaar:)
    Krijgt Danilo toch gelijk :D
  • 17 Oct 2020 om 23:01
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:53
      Genieten dit. Eindelijk weer eens normaal voetbal.FC Twente komt eran.........
    DE verrassing van dit seizoen? Ik hoop het!
  • 17 Oct 2020 om 23:01
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:49
      Roemeratoe in het Nederlands elftal
    Zeker deze speler Roemeratoe vanavond ook weer uitstekend simpel gedegen en gecontroleerd gespeeld.. Het duo Julio en dumic ook een dikke voldoende.
  • 17 Oct 2020 om 23:01
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:51
      Enige account.
    Pfff gelukkig dacht al dat je Akim en co was
  • 17 Oct 2020 om 23:00
    Dit is genieten met hoofdletter G. Roemeratoe heel goed en Oosterwolde scoort. Nu Jesse nog. Geweldig, de jeugd groeit, prachtig om te zien.
  • 17 Oct 2020 om 22:59
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:51
      Iets met beide beentjes vrind ...
    Negatieve hond..
  • 17 Oct 2020 om 22:56
    Willem II weggespeeld.
  • 17 Oct 2020 om 22:56
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:51
      Iets met beide beentjes vrind ...
    Het is lang genoeg ondermaats geweest dus een beetje TROTS kan geen kwaad.
  • 17 Oct 2020 om 22:55
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:54
      Oeps mijn gevoel was weer goed.

      Thanks!
    Ik had niet verwacht, maar staan boven aan! Enige smetje is de matige afronding, had zeker 6-0 moeten worden.
  • 17 Oct 2020 om 22:55
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:53
      Genieten dit. Eindelijk weer eens normaal voetbal.FC Twente komt eran.........
    Daar sluit ik me volledig bij aan.
  • 17 Oct 2020 om 22:54
    • Quote van 17 Oct 2020 om 20:38
      Als ze er zin in hebben ( het is 21:00 uur) dan moeten ze dit kunnen winnen.
      Denk 0-3 maar 0-2 of 0-1 is ook goed......:-)
      Willem 2 is niet het Willem 2 van vorig jaar.
    Oeps mijn gevoel was weer goed.

    Thanks!
  • 17 Oct 2020 om 22:53
    Genieten dit. Eindelijk weer eens normaal voetbal.FC Twente komt eran.........
  • 17 Oct 2020 om 22:52
    Hahaha dat dan weer wel!
  • 17 Oct 2020 om 22:51
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:39
      Ouwe account weer gevonden Dennis
    Enige account.
  • 17 Oct 2020 om 22:51
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:50
      GUESS WHO IS FCKING BACK ON TOP MANNEN?!!
    Iets met beide beentjes vrind ...
  • 17 Oct 2020 om 22:51
    Lekkere pot zo
  • 17 Oct 2020 om 22:50
    GUESS WHO IS FCKING BACK ON TOP MANNEN?!!
  • 17 Oct 2020 om 22:50
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:49
      Laten we Leicester city als voorbeeld nemen ;)
    Dan is twente de eerste club dat met zoveel huurspelers kampioen wordt.
  • 17 Oct 2020 om 22:49
    Roemeratoe in het Nederlands elftal
  • 17 Oct 2020 om 22:49
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:46
      Twente wordt gewoon kampioen dit jaar:)
    Laten we Leicester city als voorbeeld nemen ;)
  • 17 Oct 2020 om 22:48
    Zit lekker mee vandaag :-)
  • 17 Oct 2020 om 22:48
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:46
      Twente wordt gewoon kampioen dit jaar:)
    Komopda! Lekker bovenin meedraaien.
  • 17 Oct 2020 om 22:47
    Mooi resultaat
  • 17 Oct 2020 om 22:47
    Als twente de kans heeft direct die ebuehi vastleggen
  • 17 Oct 2020 om 22:46
    Twente wordt gewoon kampioen dit jaar:)
  • 17 Oct 2020 om 22:46
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:45
      Als twente wat scherper was, dan hadden ze hier gewoon met grotere cijfers gewonnen.
    DRAMTIT
  • 17 Oct 2020 om 22:45
    Ik vind het toch zo lekker hoe het nu gaat, dit seizoen. Heerlijk! Kut dat we het stadion niet inkomen, dat wel.
  • 17 Oct 2020 om 22:45
    Swalbe van wischerhof was beter
  • 17 Oct 2020 om 22:45
    Als twente wat scherper was, dan hadden ze hier gewoon met grotere cijfers gewonnen.
  • 17 Oct 2020 om 22:45
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:27
      Drommel er uut Danilo geen pingels meer laten nemen ? Laten we toch eens rustigggg blijven en niet gelijk iedereen er uit schoppen, VERTROUWEN wie had dit vanavond verwacht ik niet
    Danilo nam de pingels bij JA altijd fantastisch goed
  • 17 Oct 2020 om 22:45
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:40
      Dat account gebruikt die toch altijd?
    Dacht ik ook.
  • 17 Oct 2020 om 22:44
    Lamprou ga gewoon voetballen.
  • 17 Oct 2020 om 22:43
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:42
      Henk van Stee kijk je mee? Dervisoglu lacht en gaat lekker invallen.
    Het lijkt er inderdaad niet op dat hij er helemaal kapot van is dat hij voor onze FC mag voetballen.
  • 17 Oct 2020 om 22:43
    Dervisoglu nu
  • 17 Oct 2020 om 22:42
    Henk van Stee kijk je mee? Dervisoglu lacht en gaat lekker invallen.
  • 17 Oct 2020 om 22:40
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:39
      Ouwe account weer gevonden Dennis
    Dat account gebruikt die toch altijd?
  • 17 Oct 2020 om 22:40
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:38
      Dat had 0-4 moeten zijn.
    Wat? 0-6 had zat gekund.
  • 17 Oct 2020 om 22:39
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:37
      Schuld van vak p?
    Ouwe account weer gevonden Dennis
  • 17 Oct 2020 om 22:39
    Prijsschieten voor de Tukkers. Dat hebben we lang niet gehoord.
    :-)
  • 17 Oct 2020 om 22:38
    Dat had 0-4 moeten zijn.
  • 17 Oct 2020 om 22:38
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:36
      Prima pot. Zonder groots te spelen heb je het verrassend heel makkelijk vandaag.
    Toch wel knap vazn Jans dat hij met zoveel nieuwe spelers zo snel een team maakt. Vond Twente de tweede helft lekker spelen hoor.
  • 17 Oct 2020 om 22:38
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:35
      Drommel ook sterk :)
    Hij heeft niet veel te doen vandaag. Kan niet echt warm worden.........:-)
  • 17 Oct 2020 om 22:37
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:31
      Menig weer zwakste er af. Ziet er allemaal heel leuk uit maar uiteindelijk een rendement van helemaal niks.
    Schuld van vak p?
  • 17 Oct 2020 om 22:37
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:35
      Drommel ook sterk :)
    Gruwelijk. Laat hem iedere dag een uur op uittrappen naar een.medespeler trainen.
  • 17 Oct 2020 om 22:36
    Lazaros is Lazerus
  • 17 Oct 2020 om 22:36
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:34
      Niets aan het handje. Weer een sterke wedstrijd van FC Twente.
    Prima pot. Zonder groots te spelen heb je het verrassend heel makkelijk vandaag.
  • 17 Oct 2020 om 22:35
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:34
      Niets aan het handje. Weer een sterke wedstrijd van FC Twente.
    Drommel ook sterk :)
  • 17 Oct 2020 om 22:34
    Niets aan het handje. Weer een sterke wedstrijd van FC Twente.
  • 17 Oct 2020 om 22:33
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:31
      Menig weer zwakste er af. Ziet er allemaal heel leuk uit maar uiteindelijk een rendement van helemaal niks.
    Ik hoop dat ze langzaam Lamprou brengen. Menig was leuk, maar nu al voorspelbaar. Daarnaast hoop ik dat we met een echte nummer 10 gaan spelen.
  • 17 Oct 2020 om 22:33
    Ram die bal toch weg achterin. Constant die bal weer dom uitverdedigen
  • 17 Oct 2020 om 22:31
    Menig weer zwakste er af. Ziet er allemaal heel leuk uit maar uiteindelijk een rendement van helemaal niks.
  • 17 Oct 2020 om 22:30
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:28
      Lampje voor Menig? Ik zou juist Bosch eruit hebben gehaald voor Halil.......
    Ik zou Bosch speelminuten blijven geven. Die komt er echt wel. Moet wel verbeteren in de komende wedstrijden.
  • 17 Oct 2020 om 22:30
    Dit is toch meer rood dan geel.
  • 17 Oct 2020 om 22:29
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:26
      Prima centraal duo met julio
    Dumic brengt de nodige kopktacht in het elftal. Hij is sterk.
  • 17 Oct 2020 om 22:28
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:28
      Lampje voor Menig? Ik zou juist Bosch eruit hebben gehaald voor Halil.......
    Gelukkig ben jij geen trainer
  • 17 Oct 2020 om 22:28
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:26
      Yep, ik zou er nu 2 wisselen. Gezien de tussenstand zou je alle 5 wisselmogelijkheden kunnen gebruiken.
    Ook van leeuwen erin
  • 17 Oct 2020 om 22:28
    Lampje voor Menig? Ik zou juist Bosch eruit hebben gehaald voor Halil.......
  • 17 Oct 2020 om 22:27
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:24
      Danilo liever geen pingels meer laten nemen. Onzekerheid bij als het om pingels gaat........
    Drommel er uut Danilo geen pingels meer laten nemen ? Laten we toch eens rustigggg blijven en niet gelijk iedereen er uit schoppen, VERTROUWEN wie had dit vanavond verwacht ik niet
  • 17 Oct 2020 om 22:27
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:26
      Prima centraal duo met julio
    Toch liever linksbenige centraal
  • 17 Oct 2020 om 22:26
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:26
      Domic mag ik wel
    Prima centraal duo met julio
  • 17 Oct 2020 om 22:26
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:24
      Tijd voor Halil Dervisoglu
    Yep, ik zou er nu 2 wisselen. Gezien de tussenstand zou je alle 5 wisselmogelijkheden kunnen gebruiken.
  • 17 Oct 2020 om 22:26
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:24
      Danilo liever geen pingels meer laten nemen. Onzekerheid bij als het om pingels gaat........
    Geef dat even door aan Jans.
  • 17 Oct 2020 om 22:26
    Domic mag ik wel
  • 17 Oct 2020 om 22:26
    Menig had niet vandaag.
  • 17 Oct 2020 om 22:24
    Danilo liever geen pingels meer laten nemen. Onzekerheid bij als het om pingels gaat........
  • 17 Oct 2020 om 22:24
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:22
      Lekker 3-0. Volgende keer wel Cerny de penalty laten nemen.
    Mee eeens. Die maakt het zakelijk af.
  • 17 Oct 2020 om 22:24
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:22
      Nog 3 erbij en ik heb mijn uitslag goed:)
    Hoeveel heb je op die 0-6 ingezet?
  • 17 Oct 2020 om 22:24
    Tijd voor Halil Dervisoglu
  • 17 Oct 2020 om 22:24
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:22
      stop nou eens met die stomme aanloop... Anders mag een ander hem wel nemen de volgende keer.
    Mee eens gewoon hard in de hoek
  • 17 Oct 2020 om 22:22
    Lekker 3-0. Volgende keer wel Cerny de penalty laten nemen.
  • 17 Oct 2020 om 22:22
    Nog 3 erbij en ik heb mijn uitslag goed:)
  • 17 Oct 2020 om 22:22
    stop nou eens met die stomme aanloop... Anders mag een ander hem wel nemen de volgende keer.
  • 17 Oct 2020 om 22:21
    Slechte penalty. Maar maakt hem dan uiteindelijk toch af.
  • 17 Oct 2020 om 22:21
    Yesssssssszss
  • 17 Oct 2020 om 22:21
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:20
      Vind hem niet echt slecht, de vraag is of hij meer kan brengen. Zijn inzet is altijd prima.
    Mee eens aan zn inzet is sterk, maar ik heb er ook vertrouwen in dat hij er wel komt maar nu nog te licht
  • 17 Oct 2020 om 22:21
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:17
      Inderdaad. Van der Gouw erin............
    Mooi laten staan
  • 17 Oct 2020 om 22:21
    Plss danilooo
  • 17 Oct 2020 om 22:20
    terechte handsbal, ook volgens de oude regels
  • 17 Oct 2020 om 22:20
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:20
      Vind hem niet echt slecht, de vraag is of hij meer kan brengen. Zijn inzet is altijd prima.
    Staat ook op de verkeerde plek.
  • 17 Oct 2020 om 22:20
    penalty!
  • 17 Oct 2020 om 22:20
    Pingel
  • 17 Oct 2020 om 22:20
    Penalty
  • 17 Oct 2020 om 22:20
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:19
      Vind hem de eerste wedstrijden zoiezo al de zwakste schakel in de aanval. Veel balverlies en weinig goede acties
    Vind hem niet echt slecht, de vraag is of hij meer kan brengen. Zijn inzet is altijd prima.
  • 17 Oct 2020 om 22:19
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:18
      Slecht vandaag..
    Vind hem de eerste wedstrijden zoiezo al de zwakste schakel in de aanval. Veel balverlies en weinig goede acties
  • 17 Oct 2020 om 22:18
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:17
      Bosch deruit
    Slecht vandaag..
  • 17 Oct 2020 om 22:17
    Bosch deruit
  • 17 Oct 2020 om 22:17
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:16
      Drommel Nu snel wisselen
    Inderdaad. Van der Gouw erin............
  • 17 Oct 2020 om 22:16
    Drommel Nu snel wisselen
  • 17 Oct 2020 om 22:16
    Talentje hoor die oosterwolde
  • 17 Oct 2020 om 22:12
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:11
      Die zit aan het bier
    Ze smaken fijn
  • 17 Oct 2020 om 22:11
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:08
      Bam!!!
    Die zit aan het bier
  • 17 Oct 2020 om 22:09
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:50
      Hoeft ook niet als die maar scoort. Voorin gaat het nog te makkelijk. Voorzetten zijn niet op maat en uitgespeelde kansen zijn er ook niet.
      Even peptalk van Jans en dan erop en erover.
    Hoppa, zei ik toch................
    hahaha
  • 17 Oct 2020 om 22:09
    Weer een ton erbij op oosterwoldes marktwaarde
  • 17 Oct 2020 om 22:09
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:04
      Wat is er met drommel ?
    Last van zijn derde been
  • 17 Oct 2020 om 22:08
    Fox reporter gaat helemaal uit zijn dak..
  • 17 Oct 2020 om 22:08
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:45
      Sterke pot toch hoor van oosterwolde op dit moment
    ;)
  • 17 Oct 2020 om 22:08
    fantastisch, heel leuk voor die jongen en goed voor ons natuurlijk ;)
  • 17 Oct 2020 om 22:08
    Lekkerr
  • 17 Oct 2020 om 22:08
    Bam!!!
  • 17 Oct 2020 om 22:08
    Goallll
  • 17 Oct 2020 om 22:07
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:04
      Wat is er met drommel ?
    Geen idee, speelt wel gewoon 2e helft
  • 17 Oct 2020 om 22:06
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:03
      In ander nieuws: Ibra scoort gewoon ff 2x tegen Inter. 39 jaar wat een held! (beetje zoals onze Wout!)
    Geweldig ook nog het feit dat die net corona heeft gehad held!
  • 17 Oct 2020 om 22:05
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:03
      In ander nieuws: Ibra scoort gewoon ff 2x tegen Inter. 39 jaar wat een held! (beetje zoals onze Wout!)
    Ibra staat bij mij in de top 5 beste voetballers.
  • 17 Oct 2020 om 22:04
    Wat is er met drommel ?
  • 17 Oct 2020 om 22:03
    In ander nieuws: Ibra scoort gewoon ff 2x tegen Inter. 39 jaar wat een held! (beetje zoals onze Wout!)
  • 17 Oct 2020 om 22:01
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:00
      fante stil
    mafkees !
  • 17 Oct 2020 om 22:01
    • Quote van 17 Oct 2020 om 22:00
      fante stil
    mafkees !
  • 17 Oct 2020 om 22:01
    Beide ploegen worden nauwelijks gevaarlijk. W2 moet komen de tweede helft, hopen dat de snelle voorhoede van ons hiervan kan profiteren.
  • 17 Oct 2020 om 22:00
    Ben benieuwd of drommel doorgaat. Julio speelt goed ook prima uittrappen trouwens
  • 17 Oct 2020 om 22:00
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:49
      Hands???
    fante stil
  • 17 Oct 2020 om 21:58
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:46
      Ze willen nog niet veel energie in de wedstrijd steken. Ook logisch, want normaal zijn ze na 65 min helemaal op.
    Wat een gelul. Beide ploegen gaan vol gas.
  • 17 Oct 2020 om 21:57
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:50
      Veels te rommelig, ze moeten meer op bal bezit gaan spelen...
    Eens mark. Maar voor het eerst sinds unal hebben we wel een spits die praktisch elke kans ook afstraft of anderen in staat stelt dit te doen. Als we dan de 3 punten maar pakken of op zn minst 1. Er valt nog veel te verbeteren. Maar laten we hopen dat drommel door kan. Maar op de bank zit ook nog veel kwaliteit. We gaan het mee maken.
  • 17 Oct 2020 om 21:55
    Word flink gejaagd door beide ploegen waardoor het spel niet goed is. Eigenlijk verloopt het zo perfect. Perfect om straks Dervisoglu straks te kunnen brengen als W2 vermoeid word.
  • 17 Oct 2020 om 21:54
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:49
      Twente staat gewoon prima te verdedigen. Geeft weinig weg.
    Maar kan ook nauwelijks de bal in de ploeg houden. Mag in de duels ook wel iets scherper.
  • 17 Oct 2020 om 21:52
    Fegfoeba
  • 17 Oct 2020 om 21:51
    Dumic is een stabiele verdediger , Roemeratoe is echt een leuke speler
  • 17 Oct 2020 om 21:50
    Prima verdedigen opbouwend matig Danilo top
  • 17 Oct 2020 om 21:50
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:46
      Ze willen nog niet veel energie in de wedstrijd steken. Ook logisch, want normaal zijn ze na 65 min helemaal op.
    Beide teams jagen elkaar op waardoor er aldoor foute passes gegeven worden. Menig moet ook meer ballen voor geven. Te veel balverlies idd
  • 17 Oct 2020 om 21:50
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:47
      Danilo nog niet veel gezien.
    Hoeft ook niet als die maar scoort. Voorin gaat het nog te makkelijk. Voorzetten zijn niet op maat en uitgespeelde kansen zijn er ook niet.
    Even peptalk van Jans en dan erop en erover.
  • 17 Oct 2020 om 21:50
    Dumic aanwinst. Verdedigt goed, en splijtende pas naar voren.
  • 17 Oct 2020 om 21:50
    Veels te rommelig, ze moeten meer op bal bezit gaan spelen...
  • 17 Oct 2020 om 21:50
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:49
      Hands???
    Bij een wedstrijd van 020 was dat inderdaad zo geweest
  • 17 Oct 2020 om 21:49
    Was dat geen hands na die vrije bal?
  • 17 Oct 2020 om 21:49
    Was dat geen hands na die vrije bal?
  • 17 Oct 2020 om 21:49
    Komt het nou door afwezigheid van publiek of door het slechte voetbal? Maar ik vind het saai
  • 17 Oct 2020 om 21:49
    Twente staat gewoon prima te verdedigen. Geeft weinig weg.
  • 17 Oct 2020 om 21:49
    Hands???
  • 17 Oct 2020 om 21:47
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:46
      Roemeratoe beste man met danilo
    Danilo nog niet veel gezien.
  • 17 Oct 2020 om 21:46
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:45
      Sterke pot toch hoor van oosterwolde op dit moment
    Heeft zichtbaar gewerkt aan zijn voorzetten.
  • 17 Oct 2020 om 21:46
    Roemeratoe beste man met danilo
  • 17 Oct 2020 om 21:46
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:44
      Het is wel slordig nog. Gemakzuchtig. Maar wordt wel gestreden, is al heel wat.
    Ze willen nog niet veel energie in de wedstrijd steken. Ook logisch, want normaal zijn ze na 65 min helemaal op.
  • 17 Oct 2020 om 21:46
    Ja hoor, AZ laat het weer liggen. Goed voor FC Twente. Plek 6 of beter eind van het seizoen is al bijna zeker.
  • 17 Oct 2020 om 21:45
    Sterke pot toch hoor van oosterwolde op dit moment
  • 17 Oct 2020 om 21:44
    Het is wel slordig nog. Gemakzuchtig. Maar wordt wel gestreden, is al heel wat.
  • 17 Oct 2020 om 21:42
    Saaie pot overigens, als de stand zo blijft ben ik blij.
  • 17 Oct 2020 om 21:41
    Je zult maar 3e keeper zijn. Moet je wachten totdat er twee geblesseerd raken.
  • 17 Oct 2020 om 21:40
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:40
      Die kun je toch zo wisselen? En dan loop je ook niet zo te rekken en strekken.
    Als keeper gaat dat niet zo makkelijk
  • 17 Oct 2020 om 21:40
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:39
      Heeft volgens mij problemen met zijn schoeisel
    Die kun je toch zo wisselen? En dan loop je ook niet zo te rekken en strekken.
  • 17 Oct 2020 om 21:39
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:38
      Maar niet hopen dat drommel geblesseerd is
    Kan zijn dat hij nieuwe schoenen aan heeft.
  • 17 Oct 2020 om 21:39
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:38
      Maar niet hopen dat drommel geblesseerd is
    Heeft volgens mij problemen met zijn schoeisel
  • 17 Oct 2020 om 21:38
    Maar niet hopen dat drommel geblesseerd is
  • 17 Oct 2020 om 21:38
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:35
      Welke cite?
    Live tv.sx/enx/
  • 17 Oct 2020 om 21:35
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:31
      Werkt bij mij wel. Zowel op mijn telefoon als op mijn pc.
    Welke cite?
  • 17 Oct 2020 om 21:35
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:34
      Hij weer met z'n Dennis. Who the f@ck is Dennis???
    Is een troll hier en een groot fan van plet en maher.
  • 17 Oct 2020 om 21:34
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:34
      Hij weer met z'n Dennis. Who the f@ck is Dennis???
    Slimpie Akim is Dennis fijne avond
  • 17 Oct 2020 om 21:34
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:29
      Dennis maakt iedereen gek, zelfs de streams
    Hij weer met z'n Dennis. Who the f@ck is Dennis???
  • 17 Oct 2020 om 21:32
    Logisch dat Willem 2 nu drukt. Even afwachten hoe lang ze het volhouden. FC Twente komt er zo wel weer aan te pas. Als de storm over is.
  • 17 Oct 2020 om 21:31
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:27
      Ook niet helaas
    Werkt bij mij wel. Zowel op mijn telefoon als op mijn pc.
  • 17 Oct 2020 om 21:31
    Fctwente vergeet te voetballen ze wachten alleen af
  • 17 Oct 2020 om 21:29
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:27
      Ook niet helaas
    Gewoon betalen
  • 17 Oct 2020 om 21:29
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:27
      Ook niet helaas
    Dennis maakt iedereen gek, zelfs de streams
  • 17 Oct 2020 om 21:29
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:27
      Ook niet helaas
    Fox sports abbo
  • 17 Oct 2020 om 21:28
    Ze staan compleet vast.
  • 17 Oct 2020 om 21:27
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:20
      Probeer livetv.sx/enx/
    Ook niet helaas
  • 17 Oct 2020 om 21:26
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:23
      Wat iser met Drommel aan de hand man. Of hij speelt een man in de dekking aan of hij trapt hem uit. Pffff
    Bokst ook veel ipv vangen.
  • 17 Oct 2020 om 21:25
    Ze spelen niet alsof ze een voorsprong hebben. DOORDRUKKN' NU!!!
  • 17 Oct 2020 om 21:25
    Drommel wat dom balverlies steeds
  • 17 Oct 2020 om 21:23
    Wat iser met Drommel aan de hand man. Of hij speelt een man in de dekking aan of hij trapt hem uit. Pffff
  • 17 Oct 2020 om 21:22
    “Kutzooi”
  • 17 Oct 2020 om 21:20
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:18
      Footy werkt nie
    Probeer livetv.sx/enx/
  • 17 Oct 2020 om 21:19
    Het lijkt wel of Twente met een man minder speelt...
  • 17 Oct 2020 om 21:18
    Footy werkt nie
  • 17 Oct 2020 om 21:17
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:12
      We scoren makkelijk dit jaar. Scheelt een slok op de borrel.........:-)
    Nou nog een keeper die de bal een keer uitspeelt.
  • 17 Oct 2020 om 21:16
    • Quote van 17 Oct 2020 om 21:13
      Iemand goede stream? KPN ITV werkt weer eens niet
    footy.to
  • 17 Oct 2020 om 21:13
    Iemand goede stream? KPN ITV werkt weer eens niet
  • 17 Oct 2020 om 21:12
    We scoren makkelijk dit jaar. Scheelt een slok op de borrel.........:-)
  • 17 Oct 2020 om 21:11
    nu beginnen ze een beetje slordig te worden