Danilo imponeert opnieuw bij FC Twente: ''Hij kan wel slagen bij Ajax''

9
Danilo imponeert opnieuw bij FC Twente: ''Hij kan wel slagen bij Ajax''

Danilo maakte ook afgelopen weekend weer een sterke indruk in het shirt van FC Twente, vond Jan van Staa. De aanvaller, die wordt gehuurd van Ajax, scoorde tweemaal in het duel met Willem II.

"Hij heeft iets extra's. Hij is snel, heeft diepte en is sterk in de afronding. Hij speelt nu elke week en krijgt het vertrouwen. FC Twente is een grote club. Het is een speler waar ik graag naar kijk. Maar het seizoen is nog lang en hij moet het hele seizoen nog door. Maar vooralsnog is het wel een opvallende spits", zo begint Van Staa bij VoetbalTijd.

Ook Youri Mulder is onder de indruk. "Als hij aangespeeld wordt heeft hij altijd ook voor de derde man. Hij ziet altijd waar zijn vrije tegenstander is. Dan zie je toch een bepaalde klasse. Ajax moet dat ook gezien hebben. Die hebben hem naar FC Twente gedaan om minuten te maken. Ik denk dat hij bij Ajax wel kan gaan slagen. Deze jongen heeft kwaliteit en klasse."

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Oct 2020 om 11:04
    Laat die jongens toch lekker dansen...Ze kunnen het in ieder geval beter dan ik ;)
  • 21 Oct 2020 om 10:46
    • Quote van 20 Oct 2020 om 20:33
      Straks ga je dansjes nog missen.. laat die jongens toch lekker
    Ik kan die irritante dansjes ook missen als kiespijn, behalve als een speler van Twente het doet. Maar dan zal ik wel niet de enige zijn....haha.
  • 21 Oct 2020 om 05:41
    • Quote van 20 Oct 2020 om 20:55
      Ikzeg. Bertus. Ik ben het helemaal met u eens. Graag ala Neeskens of zo. Want zaterdag leek het echt nergens op. Verder geef ik hem een 8.
    Snap dit niet, als dit voor hem t beste werkt wat is dr dan aan de hand? Fernandes van Manchester neemt ze ook ze en raakt er 11/12.
  • 20 Oct 2020 om 21:55
    • Quote van 20 Oct 2020 om 19:30
      Is goed voor de statistieken, daarmee namelijk een extra doelpoging
    Dan ook minder rendement
  • 20 Oct 2020 om 20:55
    • Quote van 20 Oct 2020 om 19:22
      Nu alleen nog een normale penalty nemen
    Ikzeg. Bertus. Ik ben het helemaal met u eens. Graag ala Neeskens of zo. Want zaterdag leek het echt nergens op. Verder geef ik hem een 8.
  • 20 Oct 2020 om 20:33