St. Jago: ''Voor FC Twente moet er tegen ons niks te halen zijn''

20
St. Jago: ''Voor FC Twente moet er tegen ons niks te halen zijn''

Tommy St. Jago heeft zichzelf opgewerkt tot vaste basisspeler bij FC Utrecht. De jonge verdediger kijkt uit naar het treffen met FC Twente, dat dit seizoen nog niet heeft verloren in de Eredivisie.

"We weten dat het Twente het nu goed doet, maar tegen ons moet er niks te halen zijn als het goed is. We moeten ze gewoon aanpakken, vanaf het begin", zo begint St. Jago in gesprek met RTV Utrecht.

St. Jago krijgt bij FC Utrecht de voorkeur boven de herstelde Willem Janssen. "Ik ben supertrots dat ik nu alvast vier wedstrijden heb mogen spelen. Natuurlijk missen we de fans, maar we hebben elkaar. In elk geval zijn we blij om te mogen spelen, want je weet maar nooit of er weer een lockdown komt."

20 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Oct 2020 om 11:17
    • Quote van 24 Oct 2020 om 09:10
      Sunderland 'Till I Die al gezien?
    Leuke Docu, als je alleen al hoort hoeveel tv geld die gasten krijgen.
  • 24 Oct 2020 om 10:47
    Het 1e half uur bij W2 was van Twentes-zijde zeer matig. Laten we dat niet vergeten. Gaat er dan juist om, dat er in die mindere fases geen tegen doelpunt wordt geïncasseerd en dat ging de ploeg tot op heden redelijk goed af. Ben van week tot week zeer benieuwd of het team weer wat vooruitgang heeft geboekt. Ik zeg maar weer 1-1.
  • 24 Oct 2020 om 10:39
    • Quote van 24 Oct 2020 om 10:35
      Waar blijven de babbels van Elia. Oh nee wacht, hij zit allleen maar op de bank bij Utreg.
    Elia is niet geheel fit en zijn dochtertje heeft afgelopen periode met ernstige onbekende klachten op de IC gelegen. Het is dus niet zo raar dat hij nog niet helemaal zo goed uit de verf komt....
  • 24 Oct 2020 om 10:35
    Waar blijven de babbels van Elia. Oh nee wacht, hij zit allleen maar op de bank bij Utreg.
  • 24 Oct 2020 om 09:10
    • Quote van 23 Oct 2020 om 20:42
      Mooie docu over Leeds Utd op Ziggo. Take us Home. Aanrader voor de voetballiefhebber.
    Sunderland 'Till I Die al gezien?
  • 24 Oct 2020 om 08:00
    Vind zijn vertrouwen niet gegrond zo geweldig zijn ook weer niet!!!
  • 23 Oct 2020 om 23:13
    Gelijkspel zal ik ook tevreden mee zijn. Ik hoop uiteraard op een overwinning.
  • 23 Oct 2020 om 23:00
    • Quote van 23 Oct 2020 om 21:36
      3 keer Cerny. Gewoon omdat het kan!
    Hoop het met je mee, als jij zich maar niet voorbij gaat lopen morgen...
  • 23 Oct 2020 om 22:46
    Ik zou zeggen, snoer die mafkees de mond en maak ze genadeloos af !
  • 23 Oct 2020 om 21:50
    Ze hebben nog steeds wat vuurwerk tegoed in Utrecht. Al was het alleen maar om de sissende supporters in hun huis achter de TV stil te krijgen. Vol erop daar 0-4
  • 23 Oct 2020 om 21:49
    • Quote van 23 Oct 2020 om 21:36
      3 keer Cerny. Gewoon omdat het kan!
    Dat zou wel de ultieme fuck you richting van de brom en Utrecht supporters zijn haha.
  • 23 Oct 2020 om 21:36
    3 keer Cerny. Gewoon omdat het kan!
  • 23 Oct 2020 om 21:36
    3 keer Cerny. Gewoon omdat het kan!
  • 23 Oct 2020 om 21:24
    • Quote van 23 Oct 2020 om 21:19
      Een ploeg in vorm is altijd levensgevaarlijk om tegen te spelen. Utrecht heeft wel kwaliteit maar worstelt met het zelfvertrouwen. Twente heeft juist enorm veel zelfvertrouwen, en dat kan ons de overwinnig geven
    “Gewoon” net als tegen W2 de eerste beste counter scoren, dan bibberen ze daar in een lege Galgenwaard
  • 23 Oct 2020 om 21:19
    • Quote van 23 Oct 2020 om 21:19
      Een ploeg in vorm is altijd levensgevaarlijk om tegen te spelen. Utrecht heeft wel kwaliteit maar worstelt met het zelfvertrouwen. Twente heeft juist enorm veel zelfvertrouwen, en dat kan ons de overwinnig geven
    Maar goed wie kent er nog meer open deuren haha..... excuus
  • 23 Oct 2020 om 21:19
    Een ploeg in vorm is altijd levensgevaarlijk om tegen te spelen. Utrecht heeft wel kwaliteit maar worstelt met het zelfvertrouwen. Twente heeft juist enorm veel zelfvertrouwen, en dat kan ons de overwinnig geven
  • 23 Oct 2020 om 20:42
    Mooie docu over Leeds Utd op Ziggo. Take us Home. Aanrader voor de voetballiefhebber.
  • 23 Oct 2020 om 20:11
    Jammer, maar Twente pakt de punten
  • 23 Oct 2020 om 20:11
    Jammer, maar Twente pakt de punten
  • 23 Oct 2020 om 20:11
    ???????? wat een grapjas die denkt volgens mij dat ie wel heel goed is we zullen zien. Ik denk dat Ons Twente gaat slagen!
vrijdag 27 november 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›