Uitslagen coronatesten zijn binnen: geen besmettingen bij FC Twente

79
Uitslagen coronatesten zijn binnen: geen besmettingen bij FC Twente

Opnieuw goed nieuws voor FC Twente: er zijn bij een nieuwe testronde geen besmettingen van het coronavirus aan het licht gekomen. Zaterdag spelen de Tukkers tegen FC Utrecht.

FC Twente kan zodoende over iedereen die blessurevrij is beschikken in de Galgenwaard. De ploeg van Ron Jans weet het coronavirus tot nu toe goed buiten de deur te houden. Er is nog geen enkele besmetting geweest bij de club.

79 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Oct 2020 om 22:32
    • Quote van 24 Oct 2020 om 21:54
      Maar nu blijkt dus dat je info toch wel klopt. Alleen ben je dus geen Twente supporter maar een heracles supporter. Daar zijn de besmettingen. Jeetje dat je het verschil niet eens weet tussen almelo en Enschede.
    Knop negeer: Pisvlek
  • 24 Oct 2020 om 21:54
    • Quote van 24 Oct 2020 om 14:47
      Oei hoor ik nu iets intelligents van jou. Dat is dan wel lang geleden.
    Maar nu blijkt dus dat je info toch wel klopt. Alleen ben je dus geen Twente supporter maar een heracles supporter. Daar zijn de besmettingen. Jeetje dat je het verschil niet eens weet tussen almelo en Enschede.
  • 24 Oct 2020 om 17:21
    • Quote van 24 Oct 2020 om 16:17
      Wel een verschil, ruud bleek maar al te vaak gelijk te hebben gehad (achter af).
    Een kapotte klok geeft ook 2 keer per dag de juiste tijd aan ;)
  • 24 Oct 2020 om 16:17
    • Quote van 24 Oct 2020 om 15:54
      UT kan bijna tippen aan de essays die Ruud altijd schreef.
    Wel een verschil, ruud bleek maar al te vaak gelijk te hebben gehad (achter af).
  • 24 Oct 2020 om 15:54
    • Quote van 24 Oct 2020 om 15:18
      Nu spreek je jezelf weer tegen, jij bent echt het top punt van dom. Lang geleden dat er iemand.ZOVEEL onzin op 1 dag hier heeft neer gekalkt
    UT kan bijna tippen aan de essays die Ruud altijd schreef.
  • 24 Oct 2020 om 15:18
    • Quote van 24 Oct 2020 om 14:47
      Oei hoor ik nu iets intelligents van jou. Dat is dan wel lang geleden.
    Nu spreek je jezelf weer tegen, jij bent echt het top punt van dom. Lang geleden dat er iemand.ZOVEEL onzin op 1 dag hier heeft neer gekalkt
  • 24 Oct 2020 om 15:00
    • Quote van 24 Oct 2020 om 14:41
      Hahahaha, nu is die dicht ja.
    Afgelopen dagen ook. Dus lul verhaal van hem.
  • 24 Oct 2020 om 14:47
    • Quote van 24 Oct 2020 om 14:26
      Over Dom gesproken beter dat je eff niks schrijft, die paar man die daar werken kunnen zich verantwoorden dat snap je zelf ook wel ai ai ai
    Oei hoor ik nu iets intelligents van jou. Dat is dan wel lang geleden.
  • 24 Oct 2020 om 14:41
    • Quote van 24 Oct 2020 om 14:39
      Het restaurant zit toch dicht of niet. Wat een waardeloos verhaal lijkt me dit weer.
    Hahahaha, nu is die dicht ja.
  • 24 Oct 2020 om 14:40
    • Quote van 24 Oct 2020 om 14:27
      Echt?
    Vat je hem niet? Of ga je weer de negatieveling uithangen?
  • 24 Oct 2020 om 14:39
    • Quote van 24 Oct 2020 om 13:55
      Dit is iemand die bij het restaurant werkt in de Veste. Die had iets meegekregen. Maar ik heb hem er ook even op aangesproken. Dat hij dit beter voor zich kon houden
    Het restaurant zit toch dicht of niet. Wat een waardeloos verhaal lijkt me dit weer.
  • 24 Oct 2020 om 14:38
    • Quote van 24 Oct 2020 om 14:27
      Alm Hütte beter :)
    Yes, tussen de bergen. Heerlijk. Ik ga ff dromen......:-)
  • 24 Oct 2020 om 14:27
    • Quote van 24 Oct 2020 om 13:58
      Heeft UT gezegd dat er vier positieven waren?
      Wat is daar mis mee dan? Beter dan negatief zijn toch?
    Echt?
  • 24 Oct 2020 om 14:27
    • Quote van 24 Oct 2020 om 14:15
      Dan maar emigreren.................:-)
      Nog een paar jaartjes sparen of toch wachten op mijn pensioen en dan gaan met die banaan.
      Nog even rustig genieten van de oude dag......... en dan hopen dat ik er dan nog een paar jaar mag zijn.
    Alm Hütte beter :)
  • 24 Oct 2020 om 14:26
    • Quote van 24 Oct 2020 om 13:55
      Dit is iemand die bij het restaurant werkt in de Veste. Die had iets meegekregen. Maar ik heb hem er ook even op aangesproken. Dat hij dit beter voor zich kon houden
    Over Dom gesproken beter dat je eff niks schrijft, die paar man die daar werken kunnen zich verantwoorden dat snap je zelf ook wel ai ai ai
  • 24 Oct 2020 om 14:15
    • Quote van 24 Oct 2020 om 14:05
      Een hutje op de hei lukt ook bijna niet meer. Nederland word voller en voller. Overal waar ze groen zien, word beetje bij beetje vol gebouwd. Er is straks geen stukje natuur meer over
    Dan maar emigreren.................:-)
    Nog een paar jaartjes sparen of toch wachten op mijn pensioen en dan gaan met die banaan.
    Nog even rustig genieten van de oude dag......... en dan hopen dat ik er dan nog een paar jaar mag zijn.
  • 24 Oct 2020 om 14:05
    • Quote van 24 Oct 2020 om 14:00
      Meer ruimte creeeren is ook niet meer in de mode. We blijven een klein kikkerlandje.
      En het worden er steeds meer. Maar wie dan leeft, die dan zorgt..........:-)
      We kunnen gelukkig nog naar de supermarkt. Vandaar mijn plan ergens een hutje op de hei dan kan ik zelf groente telen mocht het zover komen dat, dat ook niet meer mag.
    Een hutje op de hei lukt ook bijna niet meer. Nederland word voller en voller. Overal waar ze groen zien, word beetje bij beetje vol gebouwd. Er is straks geen stukje natuur meer over
  • 24 Oct 2020 om 14:00
    • Quote van 24 Oct 2020 om 13:46
      Ik zou beginnen met een grote sloopkogel, er zijn eerdere pogingen gedaan maar die waren vrij rigoureus. Dat is niet aan te bevelen. Gewoon blij zijn dat we aan de goede kant van het land wonen. Het westen gewoon afsteken en af laten drijven.
    Meer ruimte creeeren is ook niet meer in de mode. We blijven een klein kikkerlandje.
    En het worden er steeds meer. Maar wie dan leeft, die dan zorgt..........:-)
    We kunnen gelukkig nog naar de supermarkt. Vandaar mijn plan ergens een hutje op de hei dan kan ik zelf groente telen mocht het zover komen dat, dat ook niet meer mag.
  • 24 Oct 2020 om 13:58
    Heeft UT gezegd dat er vier positieven waren?
    Wat is daar mis mee dan? Beter dan negatief zijn toch?
  • 24 Oct 2020 om 13:55
    • Quote van 24 Oct 2020 om 13:49
      Als UT niet bij zijn bron kan nagaan hoe het foute gerucht is ontstaan dan is zijn geloofwaardigheid helemaal weg. Hoe komt zijn bron in godsnaam er bij dat er 4 positieve tests zouden zijn. Zoiets verzin je toch niet?
    Dit is iemand die bij het restaurant werkt in de Veste. Die had iets meegekregen. Maar ik heb hem er ook even op aangesproken. Dat hij dit beter voor zich kon houden
  • 24 Oct 2020 om 13:49
    • Quote van 24 Oct 2020 om 12:21
      Je bent hier zelf mee begonnen. Nu wordt het te heet onder je voeten en je neemt gelijk het hazenpad.
    Als UT niet bij zijn bron kan nagaan hoe het foute gerucht is ontstaan dan is zijn geloofwaardigheid helemaal weg. Hoe komt zijn bron in godsnaam er bij dat er 4 positieve tests zouden zijn. Zoiets verzin je toch niet?
  • 24 Oct 2020 om 13:46
    • Quote van 24 Oct 2020 om 13:30
      En hoe moet ik ze afbreken dan?
      Ik bedoel dat opeenhoping van mensen in grote steden niet goed is. De landbouw wordt ook afgebroken. Misschien dat, dat de bedoeling is zo dat mensen kunnen verhuizen.
    Ik zou beginnen met een grote sloopkogel, er zijn eerdere pogingen gedaan maar die waren vrij rigoureus. Dat is niet aan te bevelen. Gewoon blij zijn dat we aan de goede kant van het land wonen. Het westen gewoon afsteken en af laten drijven.
  • 24 Oct 2020 om 13:41
    Kan iemand die in contact staat met Jan even melden dat er geen Corona heerst in de wedstrijdselectie?
  • 24 Oct 2020 om 13:30
    • Quote van 24 Oct 2020 om 12:48
      Ik heb nieuws voor je Scorpio, ook als je de grote steden niet afbreekt ga je dood. Maar ik ben voor, als jij de grote steden afbreekt kunnen we in ieder geval zien of je gelijk hebt. Begin met Utrecht, dan graag Rotterdam, Amsterdam en Den Haag. Als je er 4 hebt afgebroken hebben we redelijk beeld of het klopt ;)
    En hoe moet ik ze afbreken dan?
    Ik bedoel dat opeenhoping van mensen in grote steden niet goed is. De landbouw wordt ook afgebroken. Misschien dat, dat de bedoeling is zo dat mensen kunnen verhuizen.
  • 24 Oct 2020 om 13:11
    • Quote van 24 Oct 2020 om 11:51
      Wat is dat dan weer voor een uitspraak, achter de veren aan lopen. Muhahaha en dan zeg je dan anderen dom zijn. Het moet niet gekker worden. Weet je wat het met jou is UT, je gelooft in je eigen verhalen. Eerst was het RB, nu weer het zgn contact met Jan. Ik geloof er geen zak van, jij vind het heel fijn dat mensen denken dat je belangrijk bent. Je bent niet meer dan een grote fantast die als hij in het nauw komt anderen gaat beledigen.
    Zoist Vlek 100+
  • 24 Oct 2020 om 13:02
    • Quote van 24 Oct 2020 om 11:36
      Precies om met deze schijnheilige woorden te gaan strooien. Jou ook nooit kunnen betrappen op een intelligente uitspraak. Daar ben je te dom voor.
    Je kan niet in de ene post 'Mea culpa' schrijven om in je volgende post weer vol in de tegenaanval te gaan. Je zat er naast met je bewering dat spelers besmet waren. Geen enkele insider heeft überhaupt de moeite genomen om op je bewering te reageren. Misschien wordt je niet zo serieus genomen als je zelf zou willen.
  • 24 Oct 2020 om 12:48
    • Quote van 24 Oct 2020 om 12:05
      Ik ga op zoek naar een hutje op de hei. Kan je ook niemand tot last zijn.De grote steden moeten massaal afgebroken worden. Mensen moeten uit elkaar.We gaan anders allemaal dood.
    Ik heb nieuws voor je Scorpio, ook als je de grote steden niet afbreekt ga je dood. Maar ik ben voor, als jij de grote steden afbreekt kunnen we in ieder geval zien of je gelijk hebt. Begin met Utrecht, dan graag Rotterdam, Amsterdam en Den Haag. Als je er 4 hebt afgebroken hebben we redelijk beeld of het klopt ;)
  • 24 Oct 2020 om 12:38
    • Quote van 24 Oct 2020 om 12:21
      Je bent hier zelf mee begonnen. Nu wordt het te heet onder je voeten en je neemt gelijk het hazenpad.
    Precies
  • 24 Oct 2020 om 12:21
    • Quote van 24 Oct 2020 om 11:53
      Jongens laten we het hier weer over voetbal hebben. Bronnen of niet. Iedereen heeft zijn eigen waterbon. Maar als je mij niet wil geloven, sla je mij over. Nu weer graag over voetbal. Want daar is onze FCT op dit moment te belangrijk voor.
    Je bent hier zelf mee begonnen. Nu wordt het te heet onder je voeten en je neemt gelijk het hazenpad.
  • 24 Oct 2020 om 12:19
    • Quote van 24 Oct 2020 om 11:53
      Jongens laten we het hier weer over voetbal hebben. Bronnen of niet. Iedereen heeft zijn eigen waterbon. Maar als je mij niet wil geloven, sla je mij over. Nu weer graag over voetbal. Want daar is onze FCT op dit moment te belangrijk voor.
    En nu proberen er weer makkelijk van af te komen. Zoals altijd wat makkelijk weer
  • 24 Oct 2020 om 12:07
    • Quote van 24 Oct 2020 om 11:38
      Lopen jullie hem maar achter de veren aan. Ik geloof niet in zijn bronnen, dat heb ik uitgelegd waarom. Mijn mening
    Volgens mij heb je een veer in je reet gehad.
  • 24 Oct 2020 om 12:05
    Ik ga op zoek naar een hutje op de hei. Kan je ook niemand tot last zijn.De grote steden moeten massaal afgebroken worden. Mensen moeten uit elkaar.We gaan anders allemaal dood.
  • 24 Oct 2020 om 11:59
    • Quote van 24 Oct 2020 om 11:51
      Wat is dat dan weer voor een uitspraak, achter de veren aan lopen. Muhahaha en dan zeg je dan anderen dom zijn. Het moet niet gekker worden. Weet je wat het met jou is UT, je gelooft in je eigen verhalen. Eerst was het RB, nu weer het zgn contact met Jan. Ik geloof er geen zak van, jij vind het heel fijn dat mensen denken dat je belangrijk bent. Je bent niet meer dan een grote fantast die als hij in het nauw komt anderen gaat beledigen.
    Dan geloof je het niet Vlekkie. Ook daar ben je vrij in.
  • 24 Oct 2020 om 11:53
    Jongens laten we het hier weer over voetbal hebben. Bronnen of niet. Iedereen heeft zijn eigen waterbon. Maar als je mij niet wil geloven, sla je mij over. Nu weer graag over voetbal. Want daar is onze FCT op dit moment te belangrijk voor.
  • 24 Oct 2020 om 11:51
    • Quote van 24 Oct 2020 om 11:38
      Lopen jullie hem maar achter de veren aan. Ik geloof niet in zijn bronnen, dat heb ik uitgelegd waarom. Mijn mening
    Wat is dat dan weer voor een uitspraak, achter de veren aan lopen. Muhahaha en dan zeg je dan anderen dom zijn. Het moet niet gekker worden. Weet je wat het met jou is UT, je gelooft in je eigen verhalen. Eerst was het RB, nu weer het zgn contact met Jan. Ik geloof er geen zak van, jij vind het heel fijn dat mensen denken dat je belangrijk bent. Je bent niet meer dan een grote fantast die als hij in het nauw komt anderen gaat beledigen.
  • 24 Oct 2020 om 11:48
    • Quote van 24 Oct 2020 om 11:44
      Even ter afsluiting van de discussie, UT, je hoeft me niet te geloven, jouw mening, voor iedereen die het waardeert deel ik info, en op andere forums beantwoorden ze denk ik niet zoveel vragen als ik. Bijvoorbeeld over de jeugd. Verder wil ik wel iedereen bedanken die het voor me opneemt. Voor hen doe ik het.
    Svente het word zeer zeker gewaardeerd en ga er vooral mee door zoveel mogelijk;)
  • 24 Oct 2020 om 11:47
    • Quote van 24 Oct 2020 om 11:44
      Even ter afsluiting van de discussie, UT, je hoeft me niet te geloven, jouw mening, voor iedereen die het waardeert deel ik info, en op andere forums beantwoorden ze denk ik niet zoveel vragen als ik. Bijvoorbeeld over de jeugd. Verder wil ik wel iedereen bedanken die het voor me opneemt. Voor hen doe ik het.
    Top!
  • 24 Oct 2020 om 11:46
    • Quote van 24 Oct 2020 om 08:31
      UT nog immer aan het beweren dat hij bronnen heeft? Ik ken die bronnen ook, Dhr. D Duim en Dhr. H. van Ersen of Spinsel.
    Een topic lezen kan vermakkelijk zijn, op deze druilerige zaterdag .....
  • 24 Oct 2020 om 11:46
    • Quote van 24 Oct 2020 om 11:44
      Even ter afsluiting van de discussie, UT, je hoeft me niet te geloven, jouw mening, voor iedereen die het waardeert deel ik info, en op andere forums beantwoorden ze denk ik niet zoveel vragen als ik. Bijvoorbeeld over de jeugd. Verder wil ik wel iedereen bedanken die het voor me opneemt. Voor hen doe ik het.
    Ga zo door kerel. We zijn blij met je hier op het forum
  • 24 Oct 2020 om 11:45
    • Quote van 24 Oct 2020 om 11:38
      Lopen jullie hem maar achter de veren aan. Ik geloof niet in zijn bronnen, dat heb ik uitgelegd waarom. Mijn mening
    Dat is het 2e wat niet klopt UT. Je zegt dat hij altijd later is als jimmy of glasgow dat is geen mening maar een constatering. Uiteraard mag je je eigen mening hanteren over zijn bronnen en inside info. Ik ben er wel blij mee dat klopt en met mij meerdere. Maar benoem enkel slechts wat niet klopte zoals mij daar ook vaak genoeg op gewezen is met alle respect. Niet meer niet minder.
  • 24 Oct 2020 om 11:44
    Even ter afsluiting van de discussie, UT, je hoeft me niet te geloven, jouw mening, voor iedereen die het waardeert deel ik info, en op andere forums beantwoorden ze denk ik niet zoveel vragen als ik. Bijvoorbeeld over de jeugd. Verder wil ik wel iedereen bedanken die het voor me opneemt. Voor hen doe ik het.
  • 24 Oct 2020 om 11:44
    • Quote van 24 Oct 2020 om 09:36
      fcsvente, dit antwoord van jou Komt over als een beetje mosterd na de maaltijd. Had je dinsdag toen Ik die vraag stelde ook gelijk kunnen aangeven, want jij zit hier ook dagelijks te koekeloeren. Om dan nu na te brallen, doe jezelf aardig te kort mee. Ik twijfel ook of jij wel echte bronnen heb.
    Doe even normaal. Jij wil ook echt altijd overal gelijk in hebben. Pffff zat van
  • 24 Oct 2020 om 11:40
    • Quote van 24 Oct 2020 om 11:38
      Lopen jullie hem maar achter de veren aan. Ik geloof niet in zijn bronnen, dat heb ik uitgelegd waarom. Mijn mening
    Maar het ging over jouw zogenaamde bronnen, en jij probeert de dans te ontspringen om ineens over Svente te beginnen. Neem je verantwoordelijkheid en geef toe dat er geen bron is.
  • 24 Oct 2020 om 11:39
    • Quote van 24 Oct 2020 om 10:32
      Hij doet net als jij hiervoor betaald krijg om hier te reageren. We zijn blij met de info die jij hier ons geef. Ut wilt graag ook die info hebben en dan gaat hij wat dingen verzinnen hier.
    Klopt, ik zit hier niet elk uur op, maar laten we deze discussie maar beëindigen, ik weet gelukkig de waarheid.
  • 24 Oct 2020 om 11:38
    • Quote van 24 Oct 2020 om 11:34
      UT ik wou me hierin afzijdig houden. Maar wat je nu zegt klopt niet. Svente is wel degelijk meer dan eens eerder dan jimmy of glasgow. Niet altijd, dat klopt. Maar datgezegd hebbende komt er bij hem meer dan geregeld wat andere info weg die ze in elk geval niet delen op. Net. Zonder je veder af te vallen want dat wil ik niet klopt het niet wat je zegt wat betreft dat svente altijd mosterd na de maaltijd is. Alleen dat wou ik even rechtzetten. Voor de rest ben ik gewoon blij dat we relatief op volle oorlogssterkte die kant op gaan. Is bij hun niet het geval.
    Lopen jullie hem maar achter de veren aan. Ik geloof niet in zijn bronnen, dat heb ik uitgelegd waarom. Mijn mening
  • 24 Oct 2020 om 11:36
    • Quote van 24 Oct 2020 om 11:20
      Ben niet zo dom om Corona gevallen te droppen SCHAAM JE KAPOT
    Precies om met deze schijnheilige woorden te gaan strooien. Jou ook nooit kunnen betrappen op een intelligente uitspraak. Daar ben je te dom voor.
  • 24 Oct 2020 om 11:34
    • Quote van 24 Oct 2020 om 11:03
      Wat mij opvalt van fcsvente is dat hij altijd als mosterd na de maaltijd komt. Ik noem een voorbeeld. Als Jimmy65 of Dirty Harry of Glasgow met iets nieuws komt op het andere forum, dan komt fcsvente altijd hier op het Forum als het bekend is bij die andere forum. We hebben hem nooit kunnen betrappen op iets nieuws. Hij komt na de tijd. Dus tip aan fcsvente is kom een keer op tijd met iets nieuws. Zodat Twente.net het van jou kan overnemen. Om deze redenen heb ik mijn grote twijfels of je die heb. Wees dan ook eerlijk.
    UT ik wou me hierin afzijdig houden. Maar wat je nu zegt klopt niet. Svente is wel degelijk meer dan eens eerder dan jimmy of glasgow. Niet altijd, dat klopt. Maar datgezegd hebbende komt er bij hem meer dan geregeld wat andere info weg die ze in elk geval niet delen op. Net. Zonder je veder af te vallen want dat wil ik niet klopt het niet wat je zegt wat betreft dat svente altijd mosterd na de maaltijd is. Alleen dat wou ik even rechtzetten. Voor de rest ben ik gewoon blij dat we relatief op volle oorlogssterkte die kant op gaan. Is bij hun niet het geval.
  • 24 Oct 2020 om 11:28
    De enigste vorm van bron die UtrechtseTukker in de buurt heeft is die mineraalwater bron in Lage weide genaamd Bar Le duc. FC Svente daarintegen komt altijd met waarheden. Ook al zou die ze van andere sites afhalen dan nog ben ik hem dankbaar. Scheeld mij weer wat sites afstruinen.
  • 24 Oct 2020 om 11:28
    Is er leven na de dood?
  • 24 Oct 2020 om 11:26
    • Quote van 24 Oct 2020 om 11:15
      Kappen UT. Je bent door de mand gevallen en staat voor lul. Wees verstandig en laat het hier verder bij joh. Toon je volwassen en trek het boetekleed aan.....
    TC met die testfase had ik inderdaad even moeten nadenken. Daar heb je volkomen gelijk in, ook in andere topic gezegd. Mea Culpa mensen !
  • 24 Oct 2020 om 11:20
    • Quote van 24 Oct 2020 om 11:08
      Hij heeft geen echte bron, is je dat nou nog niet duidelijk. Maar hij is daar niet eerlijk in. Het domme gros volk loopt er maar achteraan. De echte betrouwbare bronnen zijn Jimmy65 en Glasgow.
    Lees nou je eigen post nog eens een keer en stel jezelf dan de vraag eens of jij niet degene bent die dom is. De meesten weten het antwoordt wel.
  • 24 Oct 2020 om 11:20
    • Quote van 24 Oct 2020 om 11:13
      Jij schaadt dit forum met deze aso achtige uitspraak. Je snapt er helemaal niks van. Ben je te dom voor.
    Ben niet zo dom om Corona gevallen te droppen SCHAAM JE KAPOT
  • 24 Oct 2020 om 11:15
    • Quote van 24 Oct 2020 om 11:13
      Jij schaadt dit forum met deze aso achtige uitspraak. Je snapt er helemaal niks van. Ben je te dom voor.
    Kappen UT. Je bent door de mand gevallen en staat voor lul. Wees verstandig en laat het hier verder bij joh. Toon je volwassen en trek het boetekleed aan.....
  • 24 Oct 2020 om 11:13
    • Quote van 24 Oct 2020 om 11:07
      Blijf weg leugenaar jij schaadt de club met je leugens en dat meen ik. Altijd de wijsneus uithangen net doen of je contacten hebt met Twente en dan zulke uitspraken doen op een kut forum zeer gevaarlijk.
    Jij schaadt dit forum met deze aso achtige uitspraak. Je snapt er helemaal niks van. Ben je te dom voor.
  • 24 Oct 2020 om 11:08
    • Quote van 24 Oct 2020 om 10:35
      In tegenstelling tot jou, is al een paar keer gebleken dat de berichten van FC Svente wel degelijk op waarheid gebaseerd zijn. Hij wordt op dit forum dan ook door het gros gezien als goed geïnformeerd en betrouwbare bron. Dat is nog een tegenstelling met jou. Niet om het een of ander. Maar aub reageer inhoudelijk, dat is wat iedereen hier komt doen. Maar doe ons allemaal een lol en stop met je non-info en beweringen van bronnen binnen de club en vooral met het aanvallen van andere forum-leden. Je informatie klopt gewoon simpelweg niet. Dat overkomt je nu te vaak, waardoor het irritatie opwekt bij anderen. Ipv hier in de verdediging te schieten zou ik het zoeken bij je zogenaamde bron en die vooral niet langer serieus nemen en al helemaal niet meer hier quoten.
    Hij heeft geen echte bron, is je dat nou nog niet duidelijk. Maar hij is daar niet eerlijk in. Het domme gros volk loopt er maar achteraan. De echte betrouwbare bronnen zijn Jimmy65 en Glasgow.
  • 24 Oct 2020 om 11:07
    • Quote van 24 Oct 2020 om 11:03
      Wat mij opvalt van fcsvente is dat hij altijd als mosterd na de maaltijd komt. Ik noem een voorbeeld. Als Jimmy65 of Dirty Harry of Glasgow met iets nieuws komt op het andere forum, dan komt fcsvente altijd hier op het Forum als het bekend is bij die andere forum. We hebben hem nooit kunnen betrappen op iets nieuws. Hij komt na de tijd. Dus tip aan fcsvente is kom een keer op tijd met iets nieuws. Zodat Twente.net het van jou kan overnemen. Om deze redenen heb ik mijn grote twijfels of je die heb. Wees dan ook eerlijk.
    Blijf weg leugenaar jij schaadt de club met je leugens en dat meen ik. Altijd de wijsneus uithangen net doen of je contacten hebt met Twente en dan zulke uitspraken doen op een kut forum zeer gevaarlijk.
  • 24 Oct 2020 om 11:05
    • Quote van 24 Oct 2020 om 10:39
      Kappen UT. Je bent door de mand gevallen en staat voor lul. Wees verstandig en laat het hier verder bij joh.....
    Laat me niet lachen. Jij zat er de laatste keer falikant naast met je aannames. Misschien is dat ook een tip voor jou om te kappen
  • 24 Oct 2020 om 11:03
    • Quote van 24 Oct 2020 om 10:32
      Hij doet net als jij hiervoor betaald krijg om hier te reageren. We zijn blij met de info die jij hier ons geef. Ut wilt graag ook die info hebben en dan gaat hij wat dingen verzinnen hier.
    Wat mij opvalt van fcsvente is dat hij altijd als mosterd na de maaltijd komt. Ik noem een voorbeeld. Als Jimmy65 of Dirty Harry of Glasgow met iets nieuws komt op het andere forum, dan komt fcsvente altijd hier op het Forum als het bekend is bij die andere forum. We hebben hem nooit kunnen betrappen op iets nieuws. Hij komt na de tijd. Dus tip aan fcsvente is kom een keer op tijd met iets nieuws. Zodat Twente.net het van jou kan overnemen. Om deze redenen heb ik mijn grote twijfels of je die heb. Wees dan ook eerlijk.
  • 24 Oct 2020 om 10:39
    • Quote van 24 Oct 2020 om 09:36
      fcsvente, dit antwoord van jou Komt over als een beetje mosterd na de maaltijd. Had je dinsdag toen Ik die vraag stelde ook gelijk kunnen aangeven, want jij zit hier ook dagelijks te koekeloeren. Om dan nu na te brallen, doe jezelf aardig te kort mee. Ik twijfel ook of jij wel echte bronnen heb.
    Kappen UT. Je bent door de mand gevallen en staat voor lul. Wees verstandig en laat het hier verder bij joh.....
  • 24 Oct 2020 om 10:35
    • Quote van 24 Oct 2020 om 09:36
      fcsvente, dit antwoord van jou Komt over als een beetje mosterd na de maaltijd. Had je dinsdag toen Ik die vraag stelde ook gelijk kunnen aangeven, want jij zit hier ook dagelijks te koekeloeren. Om dan nu na te brallen, doe jezelf aardig te kort mee. Ik twijfel ook of jij wel echte bronnen heb.
    In tegenstelling tot jou, is al een paar keer gebleken dat de berichten van FC Svente wel degelijk op waarheid gebaseerd zijn. Hij wordt op dit forum dan ook door het gros gezien als goed geïnformeerd en betrouwbare bron. Dat is nog een tegenstelling met jou. Niet om het een of ander. Maar aub reageer inhoudelijk, dat is wat iedereen hier komt doen. Maar doe ons allemaal een lol en stop met je non-info en beweringen van bronnen binnen de club en vooral met het aanvallen van andere forum-leden. Je informatie klopt gewoon simpelweg niet. Dat overkomt je nu te vaak, waardoor het irritatie opwekt bij anderen. Ipv hier in de verdediging te schieten zou ik het zoeken bij je zogenaamde bron en die vooral niet langer serieus nemen en al helemaal niet meer hier quoten.
  • 24 Oct 2020 om 10:32
    • Quote van 24 Oct 2020 om 09:56
      Ach ja, ik laat het maar gaan, hij probeert de aandacht van hem af te laten gaan. Wel bedankt moat.
    Hij doet net als jij hiervoor betaald krijg om hier te reageren. We zijn blij met de info die jij hier ons geef. Ut wilt graag ook die info hebben en dan gaat hij wat dingen verzinnen hier.
  • 24 Oct 2020 om 10:17
    • Quote van 24 Oct 2020 om 10:04
      Laat jouw bron de volgende keer meer details meegeven waarom de 4 personen niet negatief waren getest. Je kunt jouw eigen bron toch ook uithoren boe het precies zit. Zo niet, dan wil ik hier nooit meer iets lezen over die bron van je.
    Je hoeft het niet te lezen. Je mag ook op het forum van de Libelle kijken.
  • 24 Oct 2020 om 10:04
    • Quote van 24 Oct 2020 om 09:32
      Volkomen mee eens hoor met jou woorden. Zal het de volgende keer iets beter controleren. Hoe hett zit achter die eerste testfase, zullen we niet te weten krijgen. Maar jullie weten ook dat Ik het hier niet voor me lol neerzet, maar meer uit nieuwsgierigheid. Hoop dat het zo duidelijk is voor ieder.
    Laat jouw bron de volgende keer meer details meegeven waarom de 4 personen niet negatief waren getest. Je kunt jouw eigen bron toch ook uithoren boe het precies zit. Zo niet, dan wil ik hier nooit meer iets lezen over die bron van je.
  • 24 Oct 2020 om 09:56
    • Quote van 24 Oct 2020 om 09:53
      Hahaha zet je zelf nog meer voor lul. Laat hem toch met rust man pannenkoek
    Ach ja, ik laat het maar gaan, hij probeert de aandacht van hem af te laten gaan. Wel bedankt moat.
  • 24 Oct 2020 om 09:54
    • Quote van 24 Oct 2020 om 09:36
      fcsvente, dit antwoord van jou Komt over als een beetje mosterd na de maaltijd. Had je dinsdag toen Ik die vraag stelde ook gelijk kunnen aangeven, want jij zit hier ook dagelijks te koekeloeren. Om dan nu na te brallen, doe jezelf aardig te kort mee. Ik twijfel ook of jij wel echte bronnen heb.
    Ik heb hier eerlijk gezegd niks van meegekregen, sorry!
  • 24 Oct 2020 om 09:53
    • Quote van 24 Oct 2020 om 09:36
      fcsvente, dit antwoord van jou Komt over als een beetje mosterd na de maaltijd. Had je dinsdag toen Ik die vraag stelde ook gelijk kunnen aangeven, want jij zit hier ook dagelijks te koekeloeren. Om dan nu na te brallen, doe jezelf aardig te kort mee. Ik twijfel ook of jij wel echte bronnen heb.
    Hahaha zet je zelf nog meer voor lul. Laat hem toch met rust man pannenkoek
  • 24 Oct 2020 om 09:36
    • Quote van 24 Oct 2020 om 09:17
      Eerste fase ook niemand positief.
    fcsvente, dit antwoord van jou Komt over als een beetje mosterd na de maaltijd. Had je dinsdag toen Ik die vraag stelde ook gelijk kunnen aangeven, want jij zit hier ook dagelijks te koekeloeren. Om dan nu na te brallen, doe jezelf aardig te kort mee. Ik twijfel ook of jij wel echte bronnen heb.
  • 24 Oct 2020 om 09:32
    • Quote van 24 Oct 2020 om 07:47
      Ja en daar beweerde je dat eerste test positief was maar bij tweede test misschien alsnog negatief en dat verklaring was. Het woord vooralsnog geeft juist een voorbehoud op iets wat in toekomst ligt, dus dit slaat weer nergens op en je probeert duidelijk je straatje schoon te vegen. Denk dat je iedereen hier een plezier zou doen voortaan gewoon je mening te geven in discussies en je waanideeen dat je bronnen hebt binnen de club en zelf enige invloed heel gauw links laat liggen. Er zijn immers al genoeg gekkies in nederland
    Volkomen mee eens hoor met jou woorden. Zal het de volgende keer iets beter controleren. Hoe hett zit achter die eerste testfase, zullen we niet te weten krijgen. Maar jullie weten ook dat Ik het hier niet voor me lol neerzet, maar meer uit nieuwsgierigheid. Hoop dat het zo duidelijk is voor ieder.
  • 24 Oct 2020 om 09:17
    • Quote van 24 Oct 2020 om 00:28
      In een ander topic heb ik jou uitleg gegeven hoe het zat. Als je de Twitter tekst goed leest van Ten voorde staat er ook duidelijk (vooralsnog). Spelers worden minimaal 2x getest. 1e testfase begin van de week kan anders zijn dan de 2e. Kwestie van logisch nadenken. Maar genoeg gezegd hierover
    Eerste fase ook niemand positief.
  • 24 Oct 2020 om 08:31
    UT nog immer aan het beweren dat hij bronnen heeft? Ik ken die bronnen ook, Dhr. D Duim en Dhr. H. van Ersen of Spinsel.
  • 24 Oct 2020 om 08:20
    • Quote van 24 Oct 2020 om 01:07
      Gezien de hoeveelheid besmettingen in Twente is het wel bijzonder dat er nu bij de FC niks aan de hand is. Volgens mij leven de spelers niet echt in een bubbel en zijn hun familie leden ook gewoon op pad.
    FC Twente is gewoon een cleane club daar kunnen die clubjes uit het westen nog een voorbeeld aan nemen
  • 24 Oct 2020 om 08:11
    • Quote van 24 Oct 2020 om 07:47
      Ja en daar beweerde je dat eerste test positief was maar bij tweede test misschien alsnog negatief en dat verklaring was. Het woord vooralsnog geeft juist een voorbehoud op iets wat in toekomst ligt, dus dit slaat weer nergens op en je probeert duidelijk je straatje schoon te vegen. Denk dat je iedereen hier een plezier zou doen voortaan gewoon je mening te geven in discussies en je waanideeen dat je bronnen hebt binnen de club en zelf enige invloed heel gauw links laat liggen. Er zijn immers al genoeg gekkies in nederland
    Hahaha BIEM geweldig
  • 24 Oct 2020 om 07:47
    • Quote van 24 Oct 2020 om 00:28
      In een ander topic heb ik jou uitleg gegeven hoe het zat. Als je de Twitter tekst goed leest van Ten voorde staat er ook duidelijk (vooralsnog). Spelers worden minimaal 2x getest. 1e testfase begin van de week kan anders zijn dan de 2e. Kwestie van logisch nadenken. Maar genoeg gezegd hierover
    Ja en daar beweerde je dat eerste test positief was maar bij tweede test misschien alsnog negatief en dat verklaring was. Het woord vooralsnog geeft juist een voorbehoud op iets wat in toekomst ligt, dus dit slaat weer nergens op en je probeert duidelijk je straatje schoon te vegen. Denk dat je iedereen hier een plezier zou doen voortaan gewoon je mening te geven in discussies en je waanideeen dat je bronnen hebt binnen de club en zelf enige invloed heel gauw links laat liggen. Er zijn immers al genoeg gekkies in nederland
  • 24 Oct 2020 om 01:07
    Gezien de hoeveelheid besmettingen in Twente is het wel bijzonder dat er nu bij de FC niks aan de hand is. Volgens mij leven de spelers niet echt in een bubbel en zijn hun familie leden ook gewoon op pad.
  • 24 Oct 2020 om 00:28
    • Quote van 23 Oct 2020 om 23:06
      Gelukkig maar. De bron van UtrechtseTukker is dus niet betrouwbaar gebleken. Die persoon wist 4 namen te noemen die positief zouden zijn. Vreemd dat iemand dit zomaar gaat roepen. Die geruchten worden al snel verdraaid tot feiten op dit forum.
    In een ander topic heb ik jou uitleg gegeven hoe het zat. Als je de Twitter tekst goed leest van Ten voorde staat er ook duidelijk (vooralsnog). Spelers worden minimaal 2x getest. 1e testfase begin van de week kan anders zijn dan de 2e. Kwestie van logisch nadenken. Maar genoeg gezegd hierover
  • 23 Oct 2020 om 23:36
    Positief nieuws! Ookal wat bekend bij FCU?
  • 23 Oct 2020 om 23:33
    • Quote van 23 Oct 2020 om 23:06
      Gelukkig maar. De bron van UtrechtseTukker is dus niet betrouwbaar gebleken. Die persoon wist 4 namen te noemen die positief zouden zijn. Vreemd dat iemand dit zomaar gaat roepen. Die geruchten worden al snel verdraaid tot feiten op dit forum.
    Als ik het me goed herinner is dit niet de eerste keer mbt valse beweringen die vanuit zijn zogenaamde bronnen zouden komen. Zat er ik de transferperiode ook steevast naast.
  • 23 Oct 2020 om 23:06
    • Quote van 23 Oct 2020 om 22:42
      Gelukkig maar, alle speculaties uit de wereld, snap niet dat mensen dit wel suggereren, interessant doen heet dat toch?
    Gelukkig maar. De bron van UtrechtseTukker is dus niet betrouwbaar gebleken. Die persoon wist 4 namen te noemen die positief zouden zijn. Vreemd dat iemand dit zomaar gaat roepen. Die geruchten worden al snel verdraaid tot feiten op dit forum.
  • 23 Oct 2020 om 22:42
    Gelukkig maar, alle speculaties uit de wereld, snap niet dat mensen dit wel suggereren, interessant doen heet dat toch?
vrijdag 27 november 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›